Miért nem vagyok jobboldali?
2009. szeptember 17. írta: Fedor

Miért nem vagyok jobboldali?

Sokszor leírtam már, de akkor szögezzük le újra: az MSZP és az SZDSZ az elmúlt években leszerepelt, a franc se akarja, hogy ők kormányozzanak tovább. Igen ám, de akkor meg miért nem vagyok jobboldali? Miért kritizálom a leendő kormányfőt, a pártjával együtt? A tőlük is jobbra állókról nem is beszélve...

Hát erre a kérdésre most azért nem válaszolok részletesen, mert megtette helyettem más, méghozzá mindenki Árpádja, aki szépen összefoglalta az ezirányú gondolataimat, akkor meg minek erőlködjek? :-)

Olvassátok el, és vegyétek úgy, hogy én írtam.

Szóval továbbra is tartom magam a névjegyemben található mottó szellemiségéhez:

Az egyik oldal kritikájának nem előfeltétele a másik oldal ájult tisztelete...

Ez minden szemszögből nézve igaz.

És hogy kire fogok tavasszal szavazni? Hát azt én is szeretném tudni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr91387925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 11:47:11

Szerintem azért nem vagy jobbos, mert vannak dolgok amiket egyszerűen tudatosan kizársz az elmédből.

Tóta meg azért mert zsidó. (És akkor most tök jól beleillettem abba a radikálsztereotípiába, amit ő írt. De ez van, minden előítéletnek van alapja.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 11:50:33

@TaTa86.: Mit pl.? Hogy nem vagyok hajlandó gyűlölködni, hogy a realitásokban hiszek, és nem azoknak, akik többszörösen leszerepeltek józan érvelésből?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 12:09:56

@Fedor: Pl nem hiszed el, hogy nincs jogállam.
Hogy a rendőrség maga a maffia, hogy a kormány tényleg MINDENre képes, hogy az ügyészség a hatalom pincsikutyája. Hogy a cigányok tényleg olyanok amilyenek. stb stb.

A kedvencem az volt amikor rendőrségi statisztikával érveltél amellett, hogy csökkent a bűnözés, csak éppen máshogy látszik.

A gyűlölködés izét meg nyugodtan hagyhatod, ez a zsidók mániája. Csak tudod mindenki magából indul ki.
Hogy is mondta Konrád: "mi jobban gyűlöljük őket, mint Ők minket"

DeMarco 2009.09.17. 12:16:24

@Fedor: Nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek...
Ne haragudj, de az nem dicsőség, ha Tóta W-hez hasonlítod magad, pont fordítva, csúnya nagy bukta... Kb. olyan, mintha sztálinra lennél büszke. Én nála sokkal többre tartalak és zavar, hogy ennyire lealacsonyítod magadat...
Tóta W. nálam Svábbogár szintjén van, vagyis teljes bojkott alatt...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:16:39

@TaTa86.: Valóban nem hiszem el, mert mint mondtam, én a tényeknek hiszek. Márpedig azok azt mutatják, hogy bár az igazság csírája minden megállapításodban ott van, tehát egyik sem tökéletes (senki nem állította az ellenkezőjét), de finoman szólva is túlzások az állításaid.

A szubjektív érzet meg nagy úr. Ha egy hozzámtartozómat megölnék, akkor nem vigasztalna, hogy amúgy évről-évre kevesebb a gyilkosság. Ha kiszemelünk egy célcsoportot, és az általuk elkövetett bűnesetekkel kiemelten foglalkozunk, akkor idővel természetesen olyan érzet keletkezik, mintha minden bűnesetet ők vetnének el, és a célcsoport minden tagja bűnöző.

Bozdurgán 2009.09.17. 12:20:42

Ha W. egyszr elnézést kér azért az ámokfutásért amit a gazdasági liberalizmus és a piac minden megold dogmájával a zaszlaján az elmúlt 10 évben csinált majd elolvasom amit írt.
Addig ugyanaz radiálisan szélsőséges hang, mint Lovas István vagy Bayer Zsolt a másik oldalon.

W. nem különbözik az általa megvetett náciktól, ugyanolyan kirekesztő és gyűlöletkeltő, a magyarság mint nemzeti érzelem elferdítése és pusztítása ugyanolyan cél mint a néciknál.

Bocs az Offért:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:21:25

@DeMarco: Most a te hülye hozzáállásodról nem igazán tehetek. Tótának elég provokatív a stílusa, így nem csodálom, ha neked nem tetszik (ízlés dolga), nekem bejön, bár jómagam azért kevésbé vagyok belemenős. Azon viszont csodálkozom, ha úgy gondolod, hogy tartalmilag olyan nagyon különbözök tőle. Nem utánzom őt, volt, hogy vitatkoztam is vele, de az esetek többségében eddig is megegyezett a véleményünk. Mint ahogy a tiedével meg nem.

Ja és inkább nevess, az jobbat tesz az egészségednek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 12:22:02

@Fedor: Na mindegy. Lerágott csont.
A véleményem marad, gondolom a tiéd is. Tóta meg tényleg gáz, nem tudom mikor lesz mindenki számára világos, hogy a nemzet- és vallásellenesség=NEM MENŐ.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:23:01

@Bozdurgán: Ha most azt mondom, hogy nem egyezik a véleményünk, akkor finoman fogalmaztam, de hát ízlések és pofonok...

Bozdurgán 2009.09.17. 12:24:32

@Fedor:

mondjuk most egyet kell értsek a kollégával.
Veled lehet értelmes vitába szállni W. kinyilatkoztat mint a piac pápája, az ellenvéleményt meg vagy kimoderálja vagy besöpri a demamóg szélsőségesek fiókba.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:29:55

@TaTa86.: Én meg ketté választom dolgot.

1. A nemzetellenesség nem menő, csak épp se Tóta W. nem nemzetellenes, sem én, mert nem nemzetellenesség az, ha a túlzásokat és a hülyeséget utáljuk, és esetleg más elképzeléseink vannak a világ dolgairól, mint nektek. Attól még nem a nemzetet támadom, hanem mások ellenében határozom meg az identitásomat.

2. A vallásellenesség meg választható opció. A vallásszabadság része az is, ha valaki úgy tartja, minden vallási tanítás csak erkölcsi tanmese, és egészen addig szabadon választható, hogy melyikben hisz az ember, amíg ezzel a törvényes keretek között marad.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:32:15

@Bozdurgán: Mint írtam, stílusbeli, hozzáállásbéli különbségek vannak köztünk. Tartalmi már kevesebb. Nem vagyunk egyformák. Szerencsére :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:35:33

@Fedor: Amúgy meg lényegtelen, hogy Tóta W. amúgy meg milyen. Én most konkrétan azokkal az állításaival azonosultam, amelyeket belinkeltem. És ebből a szempontból lényegtelen az író személye, Hitler is antialkoholista volt, meg én is, mégse vagyok náci...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 12:51:20

@Fedor: Ez olyan téma, amire nem lehet egy kommentben válaszolni. Annál összetettebb.
Amit Tóta csinál az öncélú nemzet- és vallásgyalázás. Provokatív akkor lenne, ha lenne vele célja. Tomcat pl provokatív.
Én Pozsonyival értek nagyon is egyet: www.youtube.com/watch?v=PSz0ptxE2jI

@Bozdurgán: Azért ezt nem mondanám. Alapvetően nem lenne gond a piacpártisággal, ami itt utoljára Bethlen alatt volt, és működött is. Az elmúlt 20 év semmilyen vonatkozásban nem volt neoliberális korszak. (Pl kb a világon nálunk vannak a legdurvább adóterhet.)
Inkább az irritál, hogy Tóta úgy a "piac pápája", hogy még életében nem volt a piacon. Azt sem tudja mi az, saját bevallása szerint sem ért máshoz, mint a fikázáshoz. Egy belterjes zsidó hírportálnak a zsidó szerkesztője. Ez kérem az a kőkemény protekCIONizmus, nacionalizmus, akolmeleg amit W állandóan szid.
Az is röhej, hogy a szabadpiacot ajnározza folyton, de azért csak elfogad egy zsíros állami megrendelést a haveroktól, egy abszolút piacképtelen termékre.
Itt is Tomcatre kell utalnom: lehet őt utálni, de attól még tény, hogy ő tényleg megállta a helyét a versenyszférában.

Bozdurgán 2009.09.17. 12:54:05

Na elolvastam,remélem büszke vagy rám:))
Összefoglalom:

Azé nem jobboldali a w. mert a jobboldaliak zsidóznak,kirekesztenek,aki nem jobboldali, az ellenség, a nemzeti tudatuk amúgy is giccs
(Egy kis revizionizmus, nacionalista bizsuk, kommunistázás, gyűlölet")
A vallás meg amugy is egy faszság
:)
És persze aki ebben hisz az primitív, tehát a jobboldaliak ostobák.

Ez a másik szélsőség szerint így hangzana:
Azé nem baloldali a mert a baloldaliak mindenből zsidózást,kirekesztést hallanak ki.
Aki nem baloldali az fasiszta ellenség.
A baloldalnak semmilyen a nemzeti tudatuk nincs a szolidalitás máza amúgy is giccs.(a repertoár: Egy kis felvonulás,egy kis 23milló magyarozás, egy kis nácizás, egy kis viktor gyűlölete)
A mindenható szabadpiac meg amugy is egy faszság
:)
És persze aki ebben hisz az primitív, tehát a baloldaliak ostobák.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 12:56:23

@TaTa86.: Na jó, a zsidózást kéretik abbahagyni, pláne mivel baromságokat írsz. Hogy Tóta zsidó -e, azt nem tudom, nem is érdekel (bár az Árpád név nem épp olyan származásra utal), de amit az Indexről írsz, az már valóban komplett hülyeség.

Bozdurgán 2009.09.17. 12:58:53

@TaTa86.:
akkor rosszul fogalmaztam, piacot mindenhová de igen is vannak olyan területek amiknek nincs helye a piacon.
Nyugdij, egészségügy, energia, víz, termőföld, erdők, posta, máv.
A többi tőlem mehet a szabadpiacra.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 13:23:00

@Fedor: Erről beszéltem. Írok valamit, ami olyan szinten megrengetné a világról alkotott elképzelésedet, hogy egyszerűen nem vagy hajlandó befogadni.
Mintha ideges is lennél.

Az index az bizony zsidó hírportál, ha akarsz utána nézhetsz. És persze vitatni is lehet, de a "hülyeség"-nél egy picit több. Ha meg nem érdekel, mert szerinted nincs különbség magyar és zsidó között, akkor pedig nem kell véleményt nyilvánítani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 13:33:07

@TaTa86.: Te tényleg iskolapéldája vagy azoknak, akikről Tóta W. írt.

Te látsz minden neked nem tetsző dolog mögött zsidókat, és még én az világképem épségét fenyegeti veszély... Elárulok valamit: a balosok szerint meg az Index totál jobboldali, mert támadja és kigúnyolja a kormányt. Na ezt add össze.

Szerintem egyébként mind a kettő hülyeség. Egyszerűen csak szóvá tesznek mindent, ami nem tetszik nekik, és jól teszik.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 14:17:02

@Fedor: Egy kicsit máshogy nézne ki a radikális oldal, hogyha tényleg én lennék az iskolapéldája. W a legaljáról írt, azokkal általánosítva az egész csoportot.

Ez olyan mintha én a zsidókat vele általánosítanám: kuruc.info/r/39/46862/

Egyébként nem érdekel a balosok mein ehre heißt treue tagozatának véleménye.
Ha azt hiszed, hogy az index nem zsindex, hát higgyed.

Drang 2009.09.17. 14:48:56

Fedor, senkinek sem muszáj jobboldalinak lennie. A terep adott minden irányzat előtt; ha a létezők közül nem tudsz választani, alapíts egy új pártot, vagy próbálj meg hatni egy hozzád mégiscsak közel állóra.
Tótawével meg ugyanaz a baj, mint a többi ballib megmondóemberrel: a saját egoista és materialista világképük keretein kívül értelmezni sem képesek a jelenségeket, fel sem tudják fogni, hogy vannak olyanok, akiknek a saját egyéni boldogulásukon kívül más értékek is fontosak, akár még a saját egyéni boldogulásuk rovására is. Mert hogy ez ugye nem racionális, tehát az illető nyilván hazudik vagy hülye.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 15:38:12

@Drang: Veled meg az a baj, hogy teljesen félreértelmezed. Csak épp nem biztos, hogy ugyanazok az értékek fontosak a számára. Vagy ugyanazok, csak épp mást ért alatta, mint te.

DeMarco 2009.09.17. 15:39:48

@Fedor: Bozdurgánnal értek egyet: a baloldal Bayere Tóta W. De annál rosszabb. Eleve moderálják a kommenteket és csak azokat engedi át, ami őt ajnározza, a negatív hangokat kiszűri, így úgy tűnik mintha mondana valamit, holott nem, csak a komcsi elvet követve, szépen lezúzza azokat akik ellentmondanak neki. Te nyilván nem veszed észre, hiszen saját bevallásod szerint is egyetértesz vele. Nálam viszont amint említettem, régóta feketelistán van, nem olvasok el tőle semmit, mert nincs értelme. Odakerült a Népszava, népszabi, hócipő és a többi balos izé mellé...

Nem válaszoltál: Melyik informatikai cégnél dolgoztál 8 éve?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 16:30:25

@DeMarco: "moderálják a kommenteket és csak azokat engedi át, ami őt ajnározza, a negatív hangokat kiszűri"

Ilyenekre gondolsz?

"Árpika azért tegyük hozzá, hogy téged meg a zsindexet szépen támogatnak állami pénzekkel, hogy pl a sok cigányok által elkövetett bűncselekményekről hallgassatok, úgyhogy majd ha nem lesz teletömve a kis zsebed a háttérből és olyan éhenkórász magyar leszel mint mi már vagy 10 éve, akkor írd újra szépen ezt a cikket, mert kőkeményen és teljesen másképp fogod látni a helyzetet..."

w.blog.hu/2009/09/17/aki_nem_lep_egyszerre_3/fullcommentlist/1#c7094907

Hú, de keményen moderál ez az Árpi gyerek! :-) Szóval ne dőlj be az álhíreknek, hanem inkább nézz utána forrásnál:

"Nem, nem kötelező egyetérteni, a dress code-ot betartani viszont igen. Egyetértések, egysoros gratulációk sorából nem lesz közbölcsesség, értelmesen és igényesen megfogalmazott ellenvéleményekből még lehet. Ezen belül lehetnek azok bármilyen irányúak. Tulajdonképpen még az se kizáró ok, ha a hozzászólás „fasiszta”, amennyiben a rájuk jellemző büfögésnél és fenyegetőzésnél értelmesebb szöveg. Reméljük a legjobbakat."

w.blog.hu/2008/08/11/uj_rend_faq

"Nem válaszoltál: Melyik informatikai cégnél dolgoztál 8 éve? "

Nem is fogok. De ezt ne vedd magadra: elvi alapon nem adok ki magamról olyan infókat, amelyek nem illenek rá legalább ezer másik emberre is... Ez a blog az én magánjátszóterem, a feleségem tud róla, hogy én írom, és néhány jó barátom (olyan is, aki a legtöbb kérdésben inkább veled értene egyet), aztán slussz. Nem szeretném, ha az itt kifejtett véleményem mondjuk a munkalehetőségeimet befolyásolná pro vagy kontra, vagy ha mondjuk névvel, címmel, telefonszámmal kikerülnék a kurucra, ha egyszer nagyon belegázolok a lelkivilágukba.

Drang 2009.09.17. 16:36:59

@Fedor:
Mindegy, ugyanis bármely esetben értékválasztásról van szó. Én pl. nem gondolom, hogy egyedül az én értékválasztásom lehet a helyes, míg Tótawé nem csupán azt gondolja, hogy kizárólag az övé helyes, hanem azt is, hogy aki másképp választ, mint ő, az hülye.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.17. 16:46:32

@Fedor:

"én a tényeknek hiszek"

jha az jó...mondjuk ,hogy felkel a nap az tény,az hogy 9,9% magyarországon a munkanélküliség az is tény a híradók szerint,meg azok szerint akik kiadják az adatokat és ezt te be is nyalod...?Az is tény ,hogy a rendőrségi statisztikákba nem kerülnek bele a 20.00 forint alatti jegyzőnek lepasszolt ügyek.Így aztán nagyon nagy tényt olvasol amikor a nem romló közbiztonságról olvasol.Ennyit a tényeidről.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 16:51:16

@blas:
1. Oké, akkor cáfold meg, ha szerinted nem igaz. Az nekem kevés, hogy te úgy gondolod, hogy mindenben hazudnak.
2. A 20.000 Ft értékénél kisebb szabálysértések mennyivel is befolyásolják azt a tényt, hogy kevesebb a gyilkosság és a nagyértékű lopás?

DeMarco 2009.09.17. 16:54:48

@Fedor: Nem álhír. Engem számtalanszor moderált már, mert volt idő, hogy elolvastam a hülyeségeit és reagáltam rá. Amíg rá nem jöttem, hogy tök felesleges. Nem tartott sokáig.

Köszi, hogy válaszoltál a kérdésemre. :))
Nem az érdekelt, hogy ki vagy, csak egy nyolc évvel ezelőtti melóhelyedre voltam kíváncsi, de csupán egy okból: Hogy véletlenül nem egyezik-e az enyémmel... De a reagálásodban benne volt a válasz. Nem.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.17. 17:17:09

@Fedor: Ki mondta ,hogy mindenben hazudnak?(amúgy is kik?mi ez a t/3?)Ki beszélt nagy értékű lopásról és gyilkosságról?Általában beszélnek rendőrségi vezetőink stagnáló közbiztonsági adatokról és felderített ügyekről.Tudsz olvasni?Ideges vagy?:)Összemosódnak a betűk?Csak nem magadra ismertél a turbóliberális-szalonhíradó nézőre, aki elégedetten hátradől a 9,9 hallgatva/nézve :lol: .Most őszintén mi nem lenne neked "kevés"?Az a baj ,hogy te fel sem bírod fogni milyen veszteség egyes embereknek vagy kisvállalkozásoknak 19.000 ft kár.Légy őszinte magaddal ,ugye még az is megfordult a buksidban ,hogy végül is jogos a 20.000-es határ?Mer hát' miaz'.Na egy szónak is száz a vége neked úgysem tudnék olyan tényekkel szolgálni amit szeretnél,neked fekete-fehér dolgok vannak csak.
A statisztikák javításának és azok pozitív publikálásának meg ezer és egy módja van de ,hogy maradjunk a témánál:a munkanélküli statisztikáknál nem veszik bele azokat akik tanfolyamon vannak a munkaügyi központ által/gy.k.:regisztrált munkanélküliek/,ők nem munkanélküliek ? :)De ezt csak a madarak csiripelik valahol,nekem is egy gólya mondta.:)
Publikálásra is mondok egy egyszerű példát olyan adatokat adnak közre ami számszerileg ránézel,jól mutat,de igazából csak egy szakembernek vagy hozzáértőnek mond valamit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 17:26:03

@blas: Híradót évek óta nem nézek, a neten meg mindenfelől olvasok. A 20000 nem kevés, persze, ezt senki se állította, miért nem tudnám feldolgozni. Én is megérezném, nehogy azt hidd, hogy krőzus vagyok. De azért tönkre nem mennék bele. De most őszintén: nem túl népszerű ezt mondani, és mondjuk Mari nénit falun nem vigasztalja, ha épp ő a károsult, de két zsák krumpliért nyomozást indítani... Jobban megérné szó nélkül kifizetni rendőrségi keretből a kárt.
A munkanélküliség-statisztikák javításáról meg Orbánék tudnának mesélni, mert ők csökkentették le drasztikusan a nyilvántartott munkanélküliség idejét... A mostani növekedésben meg az is benne van (a válság mellett), hogy sokan, akik már évekkel ezelőtt kiestek a statisztikából, újra regisztrált munkanélküliek lettek attól, hogy részt vettek valami közmunkán, amit az "Út a munkába" program adott nekik. Szóval a valóban nem fekete-fehérek a tények :-)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.17. 17:37:17

@Fedor: akik kiestek(nem regisztráltak) semmi közük az út a munkába programhoz,egy éves regisztráció kell(a munkaügyi központtal) ,hogy valaki kapja a rendelkezésre állási támogatást(RÁT) és annak egyik feltétele ,hogy egy évben X napot dolgozni kell

amúgyis ,hogy ide a zorbán viktor miért nem a horn gyula?:O

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 18:25:28

@blas:

1. Van közük, hisz pont ezzel a regisztrációval kerülnek vissza a munkaképesek nyilvántartásába, akik közé a regisztrált munkanélkülieket is számítják.

2. Nem Horn csökkentette le a regisztrált munkanélküliség idejét, hanem Orbán, így jön ide. Ők akkor ezzel tényleg javítottak a statisztikán érdemi megoldás nélkül...

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2009.09.17. 20:15:01

Őszintén nem értem, hogy egy ilyen bejegyzés hogy kerülhet ki a blog.hu-n a főoldalra?

Semmiről nem szól, csak raklámozod a Tóta W. blogját.

Persze semmi harag. De ez így van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.17. 21:56:34

@Imre Laci: Én meg azt nem értem, hogy honnan vetted, hogy kint volt? Te nem keverted össze az eredeti cikkel?

Diocles 2009.09.17. 23:00:06

Megírtam már Tóta blogjára is (szerintem ki is moderálja:))), hogyha engem dobna meg Gyurcsány X millió forint zsíros összeggel + ezt osztogatnák még az érettségizőknek is (gondolom ez + honorárium), akkor én is nyalnám a kormány seggét.

Hja, a lét határozza meg a tudatot, ahogy az öreg Marx mondá.
(Egy-két kormánypárti sztárújságíró kocsijáról is legendákat mesélnek... És most tényleg nem a "proli irígység" beszél belőlem, de lássuk már, hogy egyeseknek hihetetlenül megéri ebben az országban kormánypártinak lenni... És itt most nem az átlagMSZP-SZDSZ-es szavazókról beszélek)

Szal Tóta cikke olyan, mintha Nyakó István is megmoralizálná, hogy ő miért szoci.
Nem kell megindokolni, értem én. :)

Diocles 2009.09.17. 23:05:24

@Diocles: ja, a modern képmesékre utaltam, a cím kimaradt.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.09.19. 09:06:28

Napok óta töprengek rajta, hogy kommenteljek-e ide, de most, hogy ismét itt vagyok, már döntöttem. Látszik is.

Nézd, Fedor: én sem vagyok jobboldali. Közöltem is az új barátaimmal, hogy a pártba nem lépek be, mert nem leszek pártkatona, és mondtam a másik szervezetben lévő barátaimnak, hogy a szervezetbe sem lépek be, mert nem leszek bakancsos katona, de (és most figyelj!): attól még, hogy sok mindenben nem értek velük egyet, és sok dolgot szerintem nem úgy csinálnak, ahogyan kellene, attól még ők jelentik nekem (és sok ismerősömnek, barátomnak) a jövőt, mert igaz embereknek tűnnek, akik bár kicsit naívak (mint jómagam is néha), de becsületesek, és próbálnak tenni valamit azért, hogy nekem, neked, nekünk jobb legyen.
Ez vonatkozik a pártra is, és a szervezetre is.

Olyan pártoló és szimpatizáns vagyok, akire mindig számítani lehet, talán jobban is, mint egy párttagra, vagy egy bakancsos katonára. És ez a fontos.

Nem vagyok jobboldali.
Csak arrafelé nézek, hogy ha intenek, elinduljak segíteni. Mert jelenleg ez a legfontosabb. Az összefogás.

Maradj középen, Fedor, és akkor nyolc hónap múlva is fogunk még vitatkozni, ami (szerintem) két ilyen ember között szükséges! :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.19. 09:27:25

@Tom Bobb: Egyébként az a vicces, hogy ez a "nem vagyok jobboldali" definíció csak itt és most igaz rám, mert egy normális országban én, a magam nézeteivel jobboldali liberálisnak számítanék. Csak hát egy olyan országban élünk, ahol gazdasági szemszögből nézve valahogy mindig a baloldalra marad a jobboldali program végrehajtása, és a jobboldalra a baloldali populizmus.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.09.19. 09:58:16

@Fedor: Ez szép válasz volt. És igaz. Köszönöm.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0