Csak óvatosan az idézetekkel...
2012. november 23. írta: Fedor

Csak óvatosan az idézetekkel...

nagy_imre.jpgAz EU csúcs a szokott formáját hozta: A tagállamok vezetőinek a 2014-2020 közti költségvetésről kellett volna megegyezniük, de persze egy nap után messzebb vannak ettől, mint a vita kezdete előtt.

Szokott formáját hozta Orbán Viktor is: az ülésről kifele jövet a helyzet kommentálására egy Nagy Imre idézetet talált alkalmasnak:

csapataink harcban állnak, a kormány a helyén van

Gondolom azért ugrott be neki ez a pár szó a tudatalattijából, mert hát milyen blikkfangos, kurucos, passzol az évek óta használt háborús retorikájába, és finoman jelzi a SzovjetUnióval szembeni magyar ellenállást.

Ami a csapatainkat illeti: egy tegnap megjelent kormányhatározat szerint nem más lesz az uniós főtárgyalónk, mint a félázsiai unortodoxia korszakos zsenije, Matolcsy György. De ha még ez se töltene el minket mélységes aggodalommal a tárgyalási pozíciónkat illetően, egy kicsit gondolkodjunk el azon, hogy mikor és milyen körülmények között hangzott el ez a mondat eredetileg.

Itt Nagy Imre beszél, a Magyar Népköztársaság Minisztertanácsának elnöke. Ma hajnalban a szovjet csapatok támadást indítottak fővárosunk ellen, azzal a nyilvánvaló szándékkal, hogy megdöntsék a törvényes magyar kormányt. Csapataink harcban állnak. A kormány a helyén van. Ezt közlöm az ország népével és a világ közvéleményével.

1956. november negyedikén a szovjet hadsereg lerohanta Magyarországot, hogy eltiporja a forradalmat. A fenti pár mondat aznap hajnalban került adásba a Magyar Rádióban. A hatásáról csak annyit, hogy pár óra múlva már Nagy Imre a jugoszláv nagykövetségen, az ország pedig ruszki megszállás alatt volt.

Szóval biztos, hogy jó ómen volt ezt az idézetet előszedni egy ilyen fontos tárgyalás közben?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr104921191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.11.23. 12:14:49

Szerencsétlennek már az agyára ment a TEK-es őrizet,miközben gyurcsány nyugodtan léböjtölhetett...

DeMarco 2012.11.23. 15:59:43

A mondat találó volt. Csapataink, mármint az uniós magyar tárgyalódelegáció és tágabb szemléletben a keleti koalíció valóban komoly harcban állnak.

Három fontos dolog: Egy: Azért kapjuk a kohéziós támogatásokat a gazdag államoktól, mert így kompenzálják azt, hogy nincsenek vámok és az áruikat (sokszor szemetüket) ránk önthetik, ezzel gyengítve a gazdaságunkat.
Kettő: Az elmúlt 7 éves uniós költségvetésben több pénzt hívhattunk le, mert felülprezentálták a gazdasági növekedésünket. Ugyanis csak megbecsülték a növekedésünket és a becsült adatnál (sajnos) kisebb mértékben növekedtünk. Most igyekeznek kompenzálni azzal, hogy mélyen lebecsülik a gazdasági növekedésünket.
Három: a bankoktól és a külföldi multiktól adó formájában elvont tőke összegét (amit egyébként áthárítottak a lakosságra), most hasonló összegben visszavonják tőlünk, így büntetve minket a teherviselés megosztásáért.
Nulladik: a gazdag országok a bajban baxnak a közösségre, főleg a keleti államokra és inkább a saját gazdaságukban tartanák a pénzt a közös kifizetések helyett.

Viktor kijelentése helytálló.

Mondjuk sztem szerény és visszafogott...

Ha én lennék ott, akkor vétóval fenyegetőznék, a vámok visszaállításával ideiglenesen 7 évig és a befizetéseink leállításával ideiglenesen...

Reálisabban nézve akár elégedettek is lehetnénk azzal, hogy Rompuy engedett vmennyire és minimálisan emelt. Sokkal több ebből úgysem lesz, mert sem a németek, sem az angolok nem akarják növelni a lóvét. Sztem most nem is fognak megegyezni, túlságosan eltérőek a vélemények.

Azért fizetjük a diplomatáinkat, hogy küzdjenek, bármennyire kilátástalan is a küzdelem. Egyszer igazán kipróbálhatnánk a vétót is, az íreknek és a cseheknek is bejött már, hátha egyszer szerencsénk lesz...mit veszthetünk rajta?

Kandeláber 2012.11.23. 16:46:55

@DeMarco: Nem, libbancs vélemények szerint mindenre bólintani kellett volna, mindent vita nélkül aláírni, megenni a szendvicseket, majd hazajönni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.23. 17:12:31

@DeMarco: @Kandeláber: Látom megint csak a lényeget nem fogtátok fel a posztból. Egy szó sincs arról benne, hogy mit kéne elérniük ott kint Brüsszelben, és hogy amit akarnak, az jó-e, vagy sem. Természetesen én is elvárom, hogy minél jobban képviseljék az ország érdekeit, és drukkolok, hogy minél több pénzt ki tudjanak harcolni.

Vidéki 2012.11.23. 17:33:02

@Kandeláber:

Nagyon jól látod?

"libbancs vélemények szerint mindenre bólintani kellett volna, mindent vita nélkül aláírni,"

Egy régi magyar filmben láttam ezt a jelenetet:

Az őrmester ezt mondja a közkatonának akit meg akar alázni a szakasz előtt:

„Nagy barom vagy!”

A nyomaték kedvéért rákérdez:

„Mi vagy fiam?”

A közkatona alázatos tisztelettel válaszol:

Nagy barom vagyok, őrmester úr parancsára.

Fedor azt várja el a kormánytól

, hogy a kormány is hasonló alázatos tisztelettel viselkedjen, mint az egykori közkatona felettesével szemben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.23. 17:42:23

@Vidéki: Akkor a fenti kommentem neked is szól.

nandras01 2012.11.23. 22:09:40

@DeMarco:
"Most igyekeznek kompenzálni azzal, hogy mélyen lebecsülik a gazdasági növekedésünket."

wtf???
milyen növekedésről beszélsz, te szerencsétlen?
(bár, ha belegondolok, hogy egy hasonló agyhalott már elmagyarázta, hogy a "negatív növekedés is növekedés", akkor már igazán nem lepődöm meg semmin...)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.24. 01:00:56

@laci0011:

Esti sörömet köptem a monitorra, úgy felröhögtem!!!:)))))))))))))))))))))

Kurva jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.24. 01:05:05

@DeMarco: @Kandeláber: @Vidéki:

Én annak örülnék, ha a miniszterelnök jó megállapodást kötne. Mert EZ a nemzeti ügy.

Pesszimista vagyok, mert félek, hogy most fognak neki törleszteni az elmúlt kétésfélévért, a Moszkvázásért, az uniós diktátumok emlegetéséért, és sok minden másért.
Az a baj, hogy neki törlesztenek, de velünk baxnak ki.

Vidéki 2012.11.24. 08:44:27

@Karl Friedrich Drais der Freiherr Az a baj, hogy neki törlesztenek, de velünk baxnak ki.:

"Az a baj, hogy neki törlesztenek, de velünk baxnak ki."

Akkor egy mindent aláíró gép jobb lenne miniszterelnöknek?

Kandeláber 2012.11.24. 09:12:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nemzeti ügy. Így van, de ezt magyarázd meg mondjuk a nemzetietlen szocialistáknak is.
Megjegyzem, számomra is tökmindegy, milyen színű miniszterelnök érne el az országra kedvező megállapodást, de sokaknak - mindkét oldalon - ilyen esetekben a "minél rosszabb, annál jobb" a vezérlő elvük. Szerintük ugyanis a mindenkori miniszterelnök és a mindenkori kormány szív, nem az ország, de ebben sajnos tévednek.

laci0011 2012.11.24. 09:27:26

@Vidéki: Viktorka a végén mindent aláír,csak előtte még 1 kis ungabunga,szájkarate a birkáknak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.24. 09:38:56

@Kandeláber:

Kovács László is azt nyilatkozta a Klubrádióban, hogy drukkol a miniszterelnöknek, reméli minél jobb megállapodást köt és minél több felhasználható pénzt hoz haza.

A "nemzetietlen" MSZP-s.

@Vidéki: Te nem értetted, amit leírtam. Nem baj, csak zavaróvá válik hosszú távon.

laci0011 2012.11.24. 09:40:24

@Kandeláber: Meg van bomolva kicsit a látási érzékelésed.2002-től a fityusznak volt a vezérlőcsillaga a minnél rosszabb annál jobb,most meg ugyanezért sápítozik,hehe.

Kandeláber 2012.11.24. 09:54:36

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nem szoktam hallgatni a Klubrádiót, de kösz az infót. Akkor talán az öregúr erőt vett magán.@laci0011: Azért írtam, hogy "mindkét oldalon". A nem létező közép véleményéről még nem hallottam.

laci0011 2012.11.24. 09:55:33

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Örülök hogy tetszett.Ez a szerencsétlen,lassan 10-ik éve a saját külön világában él,és azt hiszi hogy ez a valóság ,nem a VV villa.Gátlástalanul kihasználja a magyarok nemzeti érzéseit,építgeti a felcsuti álomvilágát.

laci0011 2012.11.24. 09:59:31

@Kandeláber: Ha nem vagy tájékozott minek játszod azt?

laci0011 2012.11.24. 10:01:57

@Kandeláber: A blogbejegyzés persze arra volt,hogy 1 döglött oroszlánrugdosó műmájer szabadságharcos,minek von párhuzamot 1 nemzeti tragédia és a saját szánalmas barkács jogászkodása között?!

Kandeláber 2012.11.24. 10:15:44

@laci0011: Miniszterelnököktől elhangzó hülyeségeket naphosszat lehetne idézni.
És ugye mindig, mindenhol csak a blogbejegyzés fősodrához szigorúan igazodó hsz-ek keletkeznek.
Egyébként pedig - javíts ki, ha rosszul - én eddig úgy tudtam, hogy ún. balos-liberális véleményformálók szerint az EU valamennyi intézkedését csakis helyeselni lehet, és onnan mint egy bőségszaruból csak úgy ömlik az országra az euróban is kifejezhető támogatás.
A belépés óta folyamatban lévő túlzottdeficit-eljárás azért ritkábban került szóba.

Emiksz 2012.11.24. 12:36:56

" -Gyuri, ezen már túl vagyunk. Amíg a kétharmaddal meg a fülkeforradalommal jöttem nekik, addig 40%-ról beszéltek. Ez a 30% csökkenés a csúcs, amit ki tudok puncsolni."
emiksz.blog.hu/2012/11/23/111_a_het_szuk_koltsegvetes

Kandeláber 2012.11.24. 12:51:44

Itt mindenki a saját, senki által nem látogatott blogját propagálja hsz ürügyén?

laci0011 2012.11.24. 13:44:32

@Kandeláber: Próbálj meg cimkézés nélkül,valódi kritikával gondolkodni.A döglött oroszlán rugdosást meg hagyd meg viktornak,hagy tündököljön.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.24. 20:09:21

@Kandeláber: "én eddig úgy tudtam, hogy ún. balos-liberális véleményformálók szerint az EU valamennyi intézkedését csakis helyeselni lehet"

A balos-liberális véleményformálók hisznek a demokráciában, tehát felőlük lehet szidni is az EU-t nyugodtan :-)

DeMarco 2012.11.24. 21:35:37

@Fedor: "A balos-liberális véleményformálók hisznek a demokráciában"

HA-HA-HA !!!

Egészen addig amíg nekik állt a zászló. Minden más esetben azonnal lázadni kezdenek.

Milyen demokráciában hisznek a ballibák, he?
Talán akkor lapozz vissza néhány nappal ezelőttre, amikor a cigókról volt szó a parlamentben. A balosok érve mindössze arra korlátozódott, h Kádár apjuk alatt, hajj, de jó volt nekik, csak az a drága Kádár ne halt volna meg, stb. Még hogy demokrácia? A faxt. Ezek még mindig a cucializmust és kádárt sírják vissza...
Ráadásul miközben a múltról ábrándoznak, a horda egyenesen megrohanja a rendőrség épületét, h meglincselje a rendőröket és ahelyett, h figyelmeztető lövések után néhányat jól megvernének, még a rendőröknek kell magyarázkodniuk a hazug f(t)aszok miatt.

Az ember csak a fejét kapkodja a héten ezeket az inkompetens viselkedéseket látva.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.24. 22:49:46

@DeMarco: Te szokás szerint erőteljesen félreértelmezed a dolgokat.
1. Az, hogy valaki vitatkozik veled, nem azt jelenti, hogy nem hisz a demokráciában. Nem betiltani akar, csak nem ért egyet veled. Erről a szól a demokrácia.
2. Az égvilágon senki nem kívánja vissza Kádárt. A kádári világot páran igen, de ők most a ti táborotokat erősítik, mert akiknek a a hamis biztonság kell, a körülrajongható, erős vezető, és nem ragaszkodnak a szabadságjogokhoz, azok bizony most a FIDESZ-nél találhatóak.
3. Nem is csodálkozom azon, hogy most hirtelen hiteles lett számodra a rendőrség közleménye, hiszen a kívülállók által is alátámasztott másik verzió kínos lett volna, hisz olyan nincs, hogy cigányok a szenvedő felek, igaz?

index.hu/belfold/2012/11/23/sokkolo_rendortamadas_a_hatani_lakotelepen/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.24. 22:58:58

@Kandeláber: @DeMarco: @Vidéki: "Az MSZP szerint Magyarország nem lehet a következő európai uniós költségvetés vesztese, a szocialisták ezért helyeslik, hogy a kormányfő nemet mondott a felzárkóztatási támogatások csökkentésére. A szocialisták Orbánt akarják főtárgyalónak."

www.napi.hu/magyar_gazdasag/az_mszp_orbanert_lobbizik.537897.html

Őőőőőő, akkor hogy is volt az, hogy "libbancs vélemények szerint mindenre bólintani kellett volna, mindent vita nélkül aláírni"

:-))))

DeMarco 2012.11.25. 08:21:03

@Fedor: "Erről a szól a demokrácia."

Majd pont a ballibák oktatnak ki minket demokráciából...Amióta vesztettetek azóta tagadjátok a demokráciát és folyamatosan hisztiztek a saját démonaitokkal küzdve.

"Az égvilágon senki nem kívánja vissza Kádárt. A kádári világot páran igen, de ők most a ti táborotokat erősítik"

Annyira bírom amikor ennyire nyilvánvalóan ferdítesz. Ember, elég csak HÁROM nappal visszamenni és élőben megnézni a parlamenti vitát, h kiderüljön kik kívánják vissza a cucializmust és Kádárt. Tudod, vannak felvételek...
A mi táborunkban azok vannak, akik azonnal megszüntetnék a maszopot és utódszervezeteit és a teljes államháztartásból kizárnák azokat, akik az előző rendszert is kiszolgálták. Ezt kellett volna tenni a rendszerváltáskor, de még most sem késő.

"hisz olyan nincs, hogy cigányok a szenvedő felek, igaz?"

Ilyet is csak egy libbancs írhat. Mert a te hazug verziód kurvára életszerű mi??? Szted melyik verzió a valószínű? Mert ezer emberből 99% szerint az első. Csak a maradék 1% libsi él rózsaszín felhőben. Még most sem érzed mennyire szánalmas a szerecsen mosdatásotok és mennyire kontraproduktív?

Hihetetlen, h nem látod át, ezekkel az allűrőkkel elriasztjátok a megingó választóitokat...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.25. 09:32:03

@DeMarco:

"Majd pont a ballibák oktatnak ki minket demokráciából...Amióta vesztettetek azóta ...."
- Nem gyulladt fel a belváros, nem zárta le senki a hidakat, és a Haza sem került ellenzékba.

"tagadjátok a demokráciát és folyamatosan hisztiztek a saját démonaitokkal küzdve."
- Gondolom a Klubrádió elhallgattatására tett kisérletek is a demokrácia erősödésének a jelei.

Kandeláber 2012.11.25. 12:23:06

@Fedor: Olvastam a közleményt, de Kovács bácsi Olginak meg azt magyarázta vigyorogva, hogy miért érdemeljük az EU-tól azt, amit kapunk, úgyhogy vannak fenntartásaim az őszinteséggel kapcsolatban. @laci0011: Jó hogy emlegeted a címkézést. Nem is tudom, kik szoktak állandóan nácizni és nacionalistázni, néha már egy nemzeti színű zászló láttán is.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Gurmai Zita, Göncz Kinga, valamint a "jobboldali" Bokros Lajos EU-parlamenti képviselők eddigi brüsszeli tevékenysége felér egy tévéostrommal és három hídlezárással, ha ehhez hozzátesszük Mesterházy visongását az olasz kommunista újságban, toronymagasan vezet az oldalatok.
PS: Azért el kell ismerni, hogy a froclizás időnkénti vaskosabb megnyilvánulásait leszámítva ezen a blogon nem honosodott meg az útszéli hang, ez már minden oldalról nézve eredmény.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.25. 12:37:51

@Kandeláber:

Eddig egy reggel sem késtem el munkából sem Gurmai, sem Göncz, sem Bokros miatt.

Kicsit nyalok Fedornak: Útszéli hang az útszéli blogokra való.

Kandeláber 2012.11.25. 15:31:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha szellemes riposztnak gondolod a választ, lelked rajta.
Én viszont anno a taxisblokád miatt nagyon nehezen vergődtem haza annak idején. Persze annak a szításában az SZDSZ mellett vastagon benne volt a Fidesz is.

laci0011 2012.11.26. 07:47:54

@Kandeláber: Látom bejön a nemzetiszínű ostorral terelés.

DeMarco 2012.11.26. 08:04:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Nem gyulladt fel a belváros, nem zárta le senki a hidakat, és a Haza sem került ellenzékba."

Az a Jobbik volt, nem a fidesz. A fideszesek két népszavazáson a voksukkal mutatták ki mélységes ellenszenvüket.
Igaz volt egy pillanat, egy akár történelminek nevezhető pillanat, amikor elsősorban Sólyom, másodsorban Viktor rajta ültek a puskaporos hordón és elég volna annyit mondani gyertek...
Az volt a demokrácia egyik szép pillanata, azóta is respektálom a visszafogottságukat, h nem léptek, az elveik nem engedték meg nekik. Kivárták, még ha nehezen is, a demokratikus választásokat. Utólag kiderült, igazuk volt. Demokráciában (is) lehet vér nélküli elsöprő győzelmet aratni. Bár azóta megtanultuk, h nem elég országon belül rendet rakni.

A haza nem is került ellenzékbe, mert hazátlanoknak nincs hazájuk...

"Gondolom a Klubrádió elhallgattatására tett kisérletek is a demokrácia erősödésének a jelei."

Mert a tévé előtt táborozó kirúgott sértődöttek csipet-csapata az aztán marhára demokratikus.

Nem értem ezt a klubrádiós hisztit. Pályázott, nem nyert. És? Miért kell ezért telehisztizni a világot? Már nem is számolom hány, egy ideig kedvencként tartott rádió szűnt meg az elmúlt évtizedben. Csak azért megy a hiszti, mert ez olyan lehetett, mint a tévében az atv. Azt se nézem, ezt se hallgattam soha. (Van itthon elég mesekönyv.) Felőlem aztán höröghetne egész nap, nem zavarna jottányit sem.

Tudomásul kellene venni, hogy a kétharmad elég sok mindenre feljogosítja a kormányt. Tessék szavazókat gyűjteni és akkor menni fog másnak is.

Csak hát ahhoz kellene egy HITELES arc, egy komoly program. Azzal nem lesz több szavazótok, h klubrádió éjáéjáóóóóó...

DeMarco 2012.11.26. 08:07:11

@Fedor: "Az MSZP szerint Magyarország nem lehet a következő európai uniós költségvetés vesztese, a szocialisták ezért helyeslik, hogy a kormányfő nemet mondott a felzárkóztatási támogatások csökkentésére. A szocialisták Orbánt akarják főtárgyalónak."

Óvakodj a görögöktől, még ha ajándékot hoznak is...

Naná, h a maszop egy eleve kilátástalan, bukott ügy élére Orbánt akarnák kinevezni. Hogy aztán majd szépen rátolják az egészet, amikor bukik a lóvé.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.26. 08:38:39

@DeMarco: Teljesen biztos voltam benne, hogy találsz módot arra, hogy ebbe is beleköss :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.26. 08:44:34

@DeMarco: "Mert a tévé előtt táborozó kirúgott sértődöttek csipet-csapata az aztán marhára demokratikus."

Szóval aki felszólal a cenzúra ellen, az nem demokratikus. Érdekes.

"Pályázott, nem nyert. És? Miért kell ezért telehisztizni a világot?"

Talán mert hat! bírósági ítélet van arról, hogy a Médiatanács törvénytelenül járt el, más szóval csalt, csak épp a Médiatanács és a kormány leszarja a jogerős ítéleteket a demokrácia és a jogbiztonság legnagyobb dicsőségére. A legviccesebb az, hogy az egész totál kontraproduktív a részükről, mert a hatalmas erőlködésükben, hogy elhallgattassák az egyetlen ellenzéki rádiót, sikerült őket a az ellenállás jelképévé tenni, és így teljesen jogosan használják azt a reklámszlogent, hogy "A világhírű magyar adó" :-)

Kandeláber 2012.11.26. 11:45:10

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 1990: egy hétvége valamennyi hídon. Mint tudjuk, vannak, akik hétvégén is dolgoznak, ők helikopterrel mentek?@laci0011: Hallatlanul szellemes, olvasd el figyelmesen, mit írtam a taxisblokádról.@DeMarco: A párt EU ügyekben illetékes szája, Kovács bácsi nem igazán tudja visszafogni magát, ő aztán megmondja a frankót.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.26. 19:30:32

@DeMarco:

"Az a Jobbik volt, nem a fidesz."
- Akkor most mégse szoci provokáció volt?

" Bár azóta megtanultuk, h nem elég országon belül rendet rakni."
- Hogy kell országon kívül?

"A haza nem is került ellenzékbe, mert hazátlanoknak nincs hazájuk..."
- [Legyint, sóhajt, iszik egy sört]

"Mert a tévé előtt táborozó kirúgott sértődöttek csipet-csapata az aztán marhára demokratikus."
- Miért nem az? Van egy csoport, akik valamiért tiltakoznak. - Kossuth téri bokorbakakiló dzsembori?

"Nem értem ezt a klubrádiós hisztit. Pályázott, nem nyert."
- Olvass utána (Ne szalai annamária oldalán)! Jogerős bírósági határozatok és ítéletek vannak, amiket az NMHH ignorál.

"Felőlem aztán höröghetne egész nap, nem zavarna jottányit sem."
- Egyszer hallgass bele. Nem hörög.

"Tudomásul kellene venni, hogy a kétharmad elég sok mindenre feljogosítja a kormányt."
- Tudomásul vesszük. Kár, hogy egyszer egy bukott miniszterelnök a választások eredményét sem volt képes tudomásul venni. A tudomásulvétel mellett a kritikai jogomat viszont nem adom. Ha szerintem a kormány szart csinál, akkor azt el fogom mondani, kultúrált formában.

"Tessék szavazókat gyűjteni és akkor menni fog másnak is."
- Egyenlőre eddig a kormány gyüjtötte a leváltásához szükséges szavazatokat. Rengeteg olyan jelképet dolgozott ki a fidesz politikája, ami mentén egységbe lehetne kovácsolni az embereket, ha nem ilyen impotens faszok vezetnék az ellenzéket. Csak pár példa: Zöld Pardon, Meteorológiai monopólium, Köztársaság száműzése az ország nevéből, Katolicizmus erőltetése....

"Csak hát ahhoz kellene egy HITELES arc, egy komoly program."
- Már látom formálódni.

" Azzal nem lesz több szavazótok, h klubrádió éjáéjáóóóóó..."
- Akkor miért baj hogy szól? Főleg a bírósági ítéletek fényében?
- A kocsmában, amikor valakit megvernek, amíg tiszta és nemes a verekedés, senki nem szól bele. De abban a percben, hogy a földön fekvő embert kezdik rugdosni, még az ember másik haragosa is hajlamos lesz megvédeni. Asszociáld ezt a Klubrádióra.

DeMarco 2012.11.26. 20:36:32

@Fedor: "az egész totál kontraproduktív a részükről"

Az. Én sem értem, miért nem hagyják. A kutyát nem zavarná, ahogy a tévés pajtása sem. Csak egy gombnyomás, ahogy az ember továbbkattint a kövi csatornára. A rádiónál még ennyi sem lenne, eleve nem lenne beprogramozva...

"sikerült őket a az ellenállás jelképévé tenni"

Ellenállás? :) Mi állunk ellent nektek... :))

A klubrádió esete erősen hajaz az egyszerű cigóéra. A Jogait kur..ra tudja, de a kötelességeit...
Amíg neki vmi szte JÁR, addig csöndben van, de amint elszámítja magát, azonnal rásszizmust kiált tele torokból.

DeMarco 2012.11.26. 20:41:37

@Fedor: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Egyébként meg még ha fenn is áll az elhallgattatás esete, akkor sem szólhattok egy szót sem. Mert semmivel sem volt tisztességesebb a maszop hozzáállása a hír tv-vel szemben a nyolc év alatt. Például Veres kontra riporterek esete, amikor kábszerrel akarták őket lépre csalni, vagy Császár letámadása a tévé ostrom filmezéséért. Stb. Ha tehették volna azonnal bezáratják a hír tévét. Végül inkább létrehozták az atv-t ellenpólusnak. Szóval nincs mit felrónotok.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.26. 20:49:49

@DeMarco:

A HírTV-s drogos ügyben volt valami olyan baki a felvételen, hogy valakinek a telefonja kiírta a hívó vagy hívott nevét............ Aki elvileg ismeretlen volt.....

DeMarco 2012.11.26. 21:04:08

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Akkor most mégse szoci provokáció volt?"

Attól függ melyik része. Volt benne bőven színház. Talán majd egyszer kinyitódnak a szájak, meg az akták és számotokra is egyértelművé válik.

"Hogy kell országon kívül?"

Például úgy, hogy egész Európában többséget kell szerezniük a jobboldali kormányoknak, h a jobboldalnak legyen joga kinevezni fontos eu-s posztokba a delikvenseket. Aztán például létre kellene hozni egy olajtőzsdét ahol euró alapon lehetne az araboktól olajat venni, a dolláralap helyett.

"Egyszer hallgass bele. Nem hörög."

Dehogy fogok. Olvastam korábban ott megnyilvánuló riportokat, olyan volt, mint a kuruc a jobbiknak. Belterjes, hadováló, mesés.

"Ha szerintem a kormány szart csinál, akkor azt el fogom mondani, kultúrált formában."

Senki nem korlátoz ebben. Ahogy én is elmondom a véleményem.

"Egyenlőre eddig a kormány gyüjtötte a leváltásához szükséges szavazatokat."

Ahogy gyűjtötte a mellette szóló szavazatokat is. Ráadásul van honnan leadni. Ráadás ráadása: ezeket senki nem tudta felszedegetni, mert lehet, h a kormány néhány ember szemében nem hiteles, de az ellenzék százszorosan hiteltelenebb.

"Rengeteg olyan jelképet dolgozott ki a fidesz politikája, ami mentén egységbe lehetne kovácsolni az embereket"

Maximálisan egyetértek veled. Kétharmados egységbe... :))) Keresztény történelmi múlt elismerése, propagálása, az alkotmányba írása, sőt az eu-s alkotmányba próbáló erőltetése. Kettős állampolgárság. A közteherviselés terheinek szétosztása az adózók, a bankok és a multik között. A devizahitelesek megsegítése. Szocpol. Segílyezés helyett közmunka-program, a ballaszt munkára fogása. A sztálini alkotmány eltörlése és új alkotmány létrehozása, ami az előszavában utal a történelmi ezer éves alkotmányunkra. A magyar nemzeti jelképek tisztelete és használata. A három csapás.
Valóban, sokáig lehetne sorolni azokat a jelképeket, amik mentén nagy egységet lehet felsorakoztatni. A fidesz mellett...

"Már látom formálódni."

Akkor ideje lenne elmenned szemészetre, mert én nagyítóval sem látom...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.26. 21:36:53

@DeMarco: A kettős mérce az kurvára megy neked, látom.

"A klubrádió esete erősen hajaz az egyszerű cigóéra. A Jogait kur..ra tudja, de a kötelességeit..."

Milyen kötelezettségét nem teljesítette a Klubrádió?

"Mert semmivel sem volt tisztességesebb a maszop hozzáállása a hír tv-vel szemben a nyolc év alatt."

Hol van az némi verbális kötekedés attól, amit most a FIDESZ kormány művel? A szoclib kormányok mikor csináltak olyat, hogy erővel, hazugságokkal és törvényellenesen el akarták hallgattatni a Hírtévét, és az se érdekelte őket, hogy a bíróság folyamatosan kimondja, hogy csalnak?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.26. 23:25:27

@DeMarco:

"Attól függ melyik része. Volt benne bőven színház....."
- Ez akkora marhaság, hogy erre már csak olyat tudnék higgadtan is írni az értelmi képességeidről, ami a froclizáson túl menne, és szerencsére ezen a blogon azt a határt nem lépjük túl.

"Hogy kell országon kívül?"

"Például úgy, hogy egész Európában többséget kell szerezniük a jobboldali kormányoknak, h a jobboldalnak legyen joga kinevezni fontos eu-s posztokba a delikvenseket."
- NSZK, az EU egyik meghatározó tagja, jobboldali kormányfővel. A jelenlegi magyar miniszterelnök egyik legfőbb bírálója.
- Az EU-s posztokra általában konszenzussal neveznek ki jelölteket. Egy ország - Egy biztos.
- EU-parlamentben a néppárt már többszőr burkoltan megfedte a magyar kormányt és annak politikáját. Épp hogy nem hátrálnak ki mögüle nyíltan.

" Aztán például létre kellene hozni egy olajtőzsdét ahol euró alapon lehetne az araboktól olajat venni, a dolláralap helyett."
- És ha nem adják? És ez mivel lenne jobb? Nem ugyanannyiba kerülne akkor is?

""Egyszer hallgass bele. Nem hörög."
Dehogy fogok. Olvastam korábban ott megnyilvánuló riportokat, olyan volt, mint a kuruc a jobbiknak. Belterjes, hadováló, mesés."
- Melyik riport? Miről szólt? Mit állítottak benne?

""Ha szerintem a kormány szart csinál, akkor azt el fogom mondani, kultúrált formában."
Senki nem korlátoz ebben. Ahogy én is elmondom a véleményem."
- Reméljük, ez így is marad.

"a kormány néhány ember szemében nem hiteles, de az ellenzék "- Tehetelen impotens barmok gyülekezete.

"Keresztény történelmi múlt elismerése, propagálása, az alkotmányba írása, sőt az eu-s alkotmányba próbáló erőltetése."
- Nekem ne írják elő a vallásomat - Vallásszabadság eltörlése. (Nem minden bizniszegyház bizniszegyház!)

" Kettős állampolgárság."
- Az EEÁ hajnalán egy felesleges kivagyoksági baromság.

" A közteherviselés terheinek szétosztása az adózók, a bankok és a multik között."
- Amit a vásárlók és az ügyfelek fizetnek meg. azaz az adók közvetetté tétele, amikor az állam nem szemtől szemben szedi be az adókat, hanem mással szedeti be. TAPS!!!!!

" A devizahitelesek megsegítése."
- Egyrészt a bálnák megsegítése még társadalmilag is hasznosabb lenne, másrészt a segítség a futamidő kitolásából áll.

"Szocpol. Segílyezés helyett közmunka-program, a ballaszt munkára fogása."
- Miért nem rendes munkához segítjük őket vállalkozásbarát környezettel? A közmunka, mivel járulékterhe van, többe kerül, mint a segély.

" A sztálini -1990-ES!!!- alkotmány eltörlése és új alkotmány létrehozása,"

" ami az előszavában utal a történelmi ezer éves alkotmányunkra."
- Hol fogadták el 1012-ben az alkotmányt? Alcsút határában Csákvár felé, ahol az emlékmű is van?

"A magyar nemzeti jelképek tisztelete és használata."
- Eddig nem használtuk a jelképeinklet? Jaj bocs, ki is volt az a barom, aki szerint a kokárda a "mi pártunk jelképe" - Nem szó szerint.

" A három csapás."
- Jól alkalmazva ez egy jó dolog. De ehhez normális rendőrség kellene.

"Valóban, sokáig lehetne sorolni azokat a jelképeket, amik mentén nagy egységet lehet felsorakoztatni. A fidesz mellett..."
- Ezek amiket soroltál, kontraproduktívak, mert csak egy bizonyos halmazt tolnak egységbe.

""Már látom formálódni."
Akkor ideje lenne elmenned szemészetre, mert én nagyítóval sem látom..."
- Fordulj meg!

DeMarco 2012.11.27. 07:46:30

@Fedor: Csak neked, csak most:

"jogerős bírósági döntés következtében több mint egy hónapja nincs sugárzási jogosultsága a két vidéki frekvencián a Klubrádiónak."

Index. Ma. A klubrádió természetesen tagadja és nem akarja figyelembe venni a magyar független bíróság döntését, juszt is továbbsugároz. Aztán majd csodálkozik, aztán majd sírdogál, aztán majd hisztiztek egy sort.

Ennyit erről. Most is a farkadba haraptatok.

Ahogy a másik esetben is csúnyán lyukra futottál, ahogy már annyiszor:

"Megszűnik az ajánlószelvény-gyűjtés. A polgároknak maguknak kell aláírniuk egy-egy jelölt ajánlólistáját.

Egy választópolgár több jelöltet is ajánlhat. Ehhez nem kell regisztrált választónak lennie, csak nagykorúnak és választásra jogosultnak.

Az egyéni jelölteknek 500 aláírást kell összegyűjteniük az induláshoz. Az EP-választásokon a listaállításhoz 20 ezer ajánlás kell.

A választási kampány a szavazás előtt 50 nappal kezdődik és a szavazás lezárásáig tart.

Politikai hirdetések csak a közmédiában, a nyomtatott sajtóban és az internetes sajtótermékekben jelenhetnek meg, a kereskedelmi tévékben, a rádiókban és a mozikban nem.

A közmédia ingyen teszi közzé a politikai reklámokat. A lapoknak és az online újságoknak az árjegyzéküket be kell nyújtaniuk az Állami Számvevőszéknek, a választás után pedig tájékoztatniuk kell a számvevőszéket a megjelentetett hirdetésekről.

Kampánycsend nem lesz. Választási hirdetéseket ugyan a közmédia a szavazás előtt 48 órával már nem sugározhat, de a szavazás napján is lehetne kampányolni szórólapokkal, plakátokon, nyomtatott kiadványokkal és az interneten is. A szavazóhelyiségek bejáratától számított 150 méteren belül tilos lesz kampányolni a szavazás napján."

Ennyit az állandó hisztiről és riogatásról. Igazán befejezhetnétek. És elő ne gyere az idétlen, "biztosan meghátráltak tőlünk" szlogennel, mert roppant vicces és felesleges mentegetődzés.

DeMarco 2012.11.27. 07:47:53

@Fedor: "Hol van az némi verbális kötekedés attól, amit most a FIDESZ kormány művel?"

Verbális?? Az autóba berakott kábszer és rendőrségi feljelentés, bírósági ügy szted verbális???

Na ez a kettős mérce barátom...

DeMarco 2012.11.27. 09:25:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Ez akkora marhaság"
Miért, mert az érintettek tagadják a kézivezérlést? Egy lyukas garast sem ér a szavuk. Előbb-utóbb ki fog derülni úgyis a turpisság.

"A jelenlegi magyar miniszterelnök egyik legfőbb bírálója."

Aminek nem kis köze van ahhoz, h a multik amiket adózásra köteleztek németek...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.27. 09:34:36

@DeMarco:

A Klubrádióhoz: Tegnap magyarázta el Arató András, a Klubrádió vezetője, hogy ez miért csúsztatás. Azt a két frekvenciát nem kell külön hosszabbítgatni, mivel a budapesti frekvencia meghosszabbítása azokat is automatikusan meghosszabbítja. És ezt a passzust az Annamáriahatóság is tudja.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.27. 10:27:17

@DeMarco: "Ennyit erről. Most is a farkadba haraptatok."

Te előszedel két vidéki kisfrekvenciát, ahol azért továbbra se teljesen tiszta helyzet (olvas csak utána), amikor a vita a budapesti főfrekvenciáról szól, ahol viszont teljesen tiszta a jogi helyzet. Szép tématerelés.

"Ennyit az állandó hisztiről és riogatásról. Igazán befejezhetnétek."

Felsorolsz egy rakás dolgot, amit vagy senki se kifogásolt (kampánycsend, kopogtatócédula), vagy igen, csak épp neked tetszik (kampánykorlátozások). A lényeg viszont, hogy egy forduló lett, részrehajlóan átrajzolt körzethatárok lettek, és hogy regisztrálni kell, melyre továbbra sincs magyarázat, hogy miért is, azt kikerülöd, nem is véletlenül.

"Az autóba berakott kábszer és rendőrségi feljelentés, bírósági ügy szted verbális??? "

Abban az ügyben a bíróság szerint is a hírtévés riporterek voltak a hunyók, csak ennek az ítéletnek a híre esetleg nem jutott el hozzád. De még ha igazad is lenne: ettől egy pillanatig se került veszélybe a Hírtévé működése, sőt, a 2010-ig működő FIDESZ-MSZP mutyi alapján, egy ide - egy oda alapon folyamatosan kapott állami támogatást is az ATV-vel együtt pl. digitális átállásra, szóval nem, össze se lehet hasonlítani a két esetet.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.27. 11:05:50

@DeMarco: Csak hogy alátámasztási is legyen arra, hogy nem Veresék voltak a hunyók:

www.168ora.hu/itthon/veres-janos-kapufaja-95998.html

DeMarco 2012.11.27. 15:06:00

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Akkor ideje lenne elmenned szemészetre, mert én nagyítóval sem látom..."
- Fordulj meg!"

Jah, a hátam mögött vannak? Vagyis buzik... :P Mondjuk azt megértem, h azok az ellenzéket támogatják. Nem toleráljuk a devianciát...

DeMarco 2012.11.27. 15:22:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Fedor: "A Klubrádióhoz: Tegnap magyarázta el Arató András, a Klubrádió vezetője, hogy ez miért csúsztatás."

"Te előszedel két vidéki kisfrekvenciát, ahol azért továbbra se teljesen tiszta helyzet"

Oké, értem. Tehát, ha a bíróság nekik kedvező döntést hoz, akkor király és nekik van igazuk, ha meg a bíróság nekik kedvezőtlen döntést hoz, akkor rohadjanak meg, nem kell figyelembe venni a törvényeket, mert az szerintük csak "csúsztatás" és nem "tiszta helyzet". Most akkor el kellene dönteni, h elfogadják a bírósági döntéseket, avagy sem, mert így eléggé lose-lose szitunak tűnik.

Ti meg szokás szerint kettős mércével mértek, ráadásul saját magatokat cáfoljátok.

Mi az, hogy "vidéki kisfrekvencia"? b..meg pesti bunkó.. :) Elmondanám, hogy a vidéki adók sokkal jobbak, mint az országosak. Bár én csak a kocsiban hallgatok rádiót és ott sem mindig, de zömében vidéki adók vannak beprogramozva, országosak csak elvétve.

"Felsorolsz egy rakás dolgot, amit vagy senki se kifogásolt (kampánycsend, kopogtatócédula), vagy igen, csak épp neked tetszik (kampánykorlátozások)"

Nem a tetszés nem tetszésről van szó. Arról van szó, h (szokás szerint) megint előre telehisztiztetek minden sajtóorgánumot, találtatok ki hülyeségeket, riogattatok és a végén megint (mint már oly sokszor) kiderült, h köze nincs az elfogadott jogszabályhoz, teljesen felesleges volt az egész. És mint minden ilyen esetben, hiába szóltunk előre, h ne rettegtessetek, hiába szóltunk, h meg kell várni a végét, fütyültetek ránk. És ezért, mint minden ilyen esetben most is csak röhögünk rajtatok...Főleg azért, mert sose tanultok, újra és újra belefuttok a pofonba.
De ha ez így jó nektek...

DeMarco 2012.11.27. 15:31:46

@Fedor: "A lényeg viszont, hogy egy forduló lett, részrehajlóan átrajzolt körzethatárok lettek, és hogy regisztrálni kell, melyre továbbra sincs magyarázat, hogy miért is, azt kikerülöd, nem is véletlenül."

Nem én kerültem ki, hanem a cikk, ahonnan idéztem.

Egyforduló: És? Minek kell kettő? Aki elsőre többet szerez, az nyert, pont. Sokkal olcsóbb megoldás.

Részrehajlóan átrajzolt körzethatárok: Minden kormány részrehajlóan rajzolta volna át a körzethatárokat és mindenképpen rengeteg helyen kellett sokkal arányosabbra venni a képviseletet. Ne legyen senkinek illúziója, a maszop is pont ennyire részrehajlóan rajzolta volna meg. A tényen nem változtat: Tessék szavazatot gyűjteni, akkor senkinek nem lesz gondja a körzethatárokkal.
Ha valaki megsértődhet a változtatáson, akkor az nem te vagy, hanem én, mert engem ténylegesen is érint a dolog, sőt engem a leginkább. Én lehetnék morcos, h nem bízik bennünk eléggé a fidesz...

Regisztráció: 2013. szeptember elsején belépek az ügyfélkapuba, fél perc alatt regisztráltatom magam és négy (két) évre le is tudom az egészet. Ha neked ez a fél perc fáj, akkor h..e vagy.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.27. 16:20:55

@DeMarco: "Tehát, ha a bíróság nekik kedvező döntést hoz, akkor király és nekik van igazuk, ha meg a bíróság nekik kedvezőtlen döntést hoz, akkor rohadjanak meg, nem kell figyelembe venni a törvényeket, mert az szerintük csak "csúsztatás" és nem "tiszta helyzet"."

Természetesen nem így van. Egyrészt jogkövető módon a két adott frekvencia elhallgat a mai napon. Másrészt pedig nehéz olyan feltételeknek megfelelni, amelyeknek képtelenség megfelelni, így talán nem csoda, ha nem tetszik neki a dötés. De mégegyszer: ettől függetlenül a Klubrádió kötelezőnek gondolja neki nem kedvező döntést is, ellentétben a Médiatanáccsal:

"A Fővárosi Ítélőtábla megállapította, hogy a Médiahatóság munkája szakmaiatlan, következetlen és irracionális volt - közölte a Klubrádió.

A csatorna szerint kizárólag ennek a minősíthetetlen munkának a következménye, hogy Esztergomban és Tatabányán ideiglenesen felfüggesztik a sugárzást.

Az akadály elhárítására csak a Médiatanácsnak van lehetősége, amit a rádió szerint kötelessége is azonnal megtenni. Ennek érdekében szünetelteti a műsorszórást a két városban a Klubrádió november 27-től."

hvg.hu/itthon/20121127_Elnemul_a_Klubradio_ket_varosban

"Mi az, hogy "vidéki kisfrekvencia"? b..meg pesti bunkó.. :) Elmondanám, hogy a vidéki adók sokkal jobbak, mint az országosak."

Ne keverd már az adót a frekvenciával. Ez olyan, mintha a kocsit kevernéd az úttal. Kisfrekvencia, mert kevesebb embert ér el, mint az, ami a fővárosban sugároz.

"Arról van szó, h (szokás szerint) megint előre telehisztiztetek minden sajtóorgánumot, találtatok ki hülyeségeket, riogattatok és a végén megint (mint már oly sokszor) kiderült, h köze nincs az elfogadott jogszabályhoz, teljesen felesleges volt az egész. "

Mégis, mi volna az, amivel "mi telehisztiztünk minden sajtóorgánumot", és nem került bele a törvénybe? Sorold már fel légy oly szíves...

Ami meg a többit illeti a törvénybe iktatott választási csalást kapcsán, csak próbálod teríteni a szart (elfeledve, hogy eddig több ballib kormány volt, mint jobbos, még kétharmados is akadt, mégse jutott eszébe egyiknek se ilyet csinálni), meg megmagyarázni a megmagyarázhatatlant, de ez nagyon izzadságszagú.

További jó próbálkozást.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.27. 18:57:38

@DeMarco:
A kisfrekvenciák ügyében nem tudok jogerős ítéletről, míg a Klubrádió pályázatánál a bíróság jogerős ítélettel kötelezte a médiatanácsot, zárja ki a nyertest. Ez a Klubrádió győzelmét jelenti, ehelyett új pályázatot írtak ki. Ahol egyik kötekedési pont az volt, hogy az üres, beszámozatlan oldalak nem voltak cégszerűen aláírva. Az első és a második oldal közötti oldalra gondolok. Az első oldal után jön az első oldal hátoldala, ami tök üres, majd a második oldal következik. "Klub-szabály".

Az induló cégekről.

Egyik pályázaton egy alcsúti cég indult, mely nincs két éves, két alkalmazottja van, tavalyi eredménye 190 ezer Ft. Ez a cég kapott idén 150 milliónyi állami megrendelést. Az egyes munkákat az eddiginél drágábban vállalta el (+30-60%), majd aki eddig csinálta a munkát, alvállalkozóként visszafoglalkoztatja (-20-40%).
Az eredeti vállalási díj akár teljes összege profitként az új fiúhoz kerül.

Ahogy a Klubrádió pályázatán a nyertes is felajánlotta a Klubrádiónak, hogy trilliárdért bérelheti a frekvenciáját.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.27. 18:59:21

@DeMarco:

A lakosság (Választók!) Kevesebb mint 20 százalékának van ügyfélkapuja.

DeMarco 2012.11.27. 20:44:21

@Fedor: "Mégis, mi volna az, amivel "mi telehisztiztünk minden sajtóorgánumot", és nem került bele a törvénybe? Sorold már fel légy oly szíves..."

Csak hogy az utolsót vegyem alapul, itt virnyákoltatok, h az interneten nem lehet majd politikai hirdetéseket megjelentetni, biztos még majd le is sittelik a blogírókat, túl kevés idő lesz kampányolni, stb. Aztán ahogy minden esetben, ebből egy szó sem lett igaz, csak adtatok a szarnak egy pofont.
Semmiféle választási csalásról nincs szó. Mondtam elégszer. Tessék szavazókat gyűjteni és nem lesz semmi gondotok. Jah, h azok nincsenek? Hát úgy kérem nem fogtok nyerni semmilyen választási rendszerben...

Még örülhettek is, mert nem azt fogjátok mondani, h hát ezt (is) elbaxtuk, hanem azt, h bár pi.a kevés szavazónk volt, de akkor is tuti csalás történt...Máris megvan a remek indokotok, h miért nem kell majd tükörbe néznetek...

Bocs, de nekem nem releváns, h a sértett klubrádió és a hvg miket nyilatkozik. Ez kb. olyan, mint amikor Alonso azt mondta a verseny után egy nappal, "h nekem kellett volna nyernem, mert szerintem megérdemeltem volna..."
Jah, hát szerinte meg. Szerintem meg nem és nem is nyerte meg. És ez így van jól.

Az meg, h te a baloldali kormányokról hasonló helyzetben belátást és józanságot hiszel több, mint mulatságos. Még magad sem hiszed el, csak vetítesz a nagyvilágba.

DeMarco 2012.11.27. 20:47:22

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "A lakosság (Választók!) Kevesebb mint 20 százalékának van ügyfélkapuja."

És? 2013 szeptemberéről beszélünk !!! Addig talán vehetnék a fáradtságot és beballaghatnának kérni egy ku.va kódot, nem? De ha nincs netjük, miközben állnak a segílyért a hivatalban, addig kitölthetik a formanyomtatványt is...
Piszlicsáré dolgokon problémáztok.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 05:39:11

@DeMarco:

Kb. 6 millió embernek nincs ügyfélkapuja.

Kb. Kb 1500 helyen lehet ügyfélkaput regisztrálni.

Ha egyenletes a terhelés, akkor ez 4000 fő regisztrációs pontonként. Egy magasabb lakosságszámú kerületben lehet ez akár 25000 is.

2013 szeptemberig van még 9 hónap, azaz 180 munkanap.
Ez 22 regisztráció átlagosan. Egy ügyfélre 15 percet számolva (Ennyi ideig eltart ugyanis, bár van, aki hamarabb végzett) ez az aktus napi 5 munkaóratöbbletet kíván az okmányirodáktól, ahol van, hogy a februárban vásárolt autó átírására csak májusra akarnak sorszámot adni.

Ahol 25000 embernek kellene ügyfélkapu, ott 138 regisztrációt kellene naponta aktiválni. 15 perccel, és négy ügyintézővel számolva a négy ügyintéző nem is csinál mást egész nap.

Biztosan jól van ez így?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.28. 09:44:45

@DeMarco: "itt virnyákoltatok, h az interneten nem lehet majd politikai hirdetéseket megjelentetni"

Az egy hivatalosan benyújtott módosító indítvány volt, nem az ujjunkból szoptuk. Az más kérdés, hogy az ö utolsó pillanatig össze-vissza módosítgatták, ami csak azt jelzi, hogy ennyire volt alaposan előkészítve. De megint kiragadsz egy részletet, amiben nem azt szavazták meg, amit eredetileg akartak, hanem egy kevésbé rossz verziót, és körbehordozod, mint a véres kardot, hogy lám, semmi gond ezzel a törvénnyel, miközben kompletten az egésszel van gond.

"Bocs, de nekem nem releváns, h a sértett klubrádió és a hvg miket nyilatkozik. "

A HVG csak tudósít. A Klubrádió meg a bírósági ítéletből idéz. Szóval ha vitatod, amit a Klubrádió mond, akkor az bírósággal vitatkozol...

"Az meg, h te a baloldali kormányokról hasonló helyzetben belátást és józanságot hiszel több, mint mulatságos."

Akkor még egyszer: már voltak hasonló helyzetben, mégse csinálták azt, amit a FIDESZ, szóval én továbbra is a tényeknek hiszek.

DeMarco 2012.11.28. 22:34:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Mi ez a bohóckodás a számokkal?

Ügyfélkapuja a szavazni képes felnőtt lakosságnak van. Ennek a 20%-ának most is van.
Eleve hülyeségből indulsz ki, mert alig 5-5.5 millióan szoktak szavazni összesen egy-egy választás alkalmával.
Másrészt miért kellene mindenkinek az ügyfélkapun regisztrálnia. Ez CSAK EGY LEHETŐSÉG. Van több lehetőségük regisztrálni. Kezdve ott, h mindenki megkapja postán a nyilatkozatot, amit csak ki kell tölteni és leadni a jegyzői hivatalban. Aztán az önkormányzatoknál helyben is ki lehet tölteni a formanyomtatványt. Bizonyos rétegek házhoz hívhatják a jegyzőt.
Szóval van idő, lehetőség bőven elintézni a regisztrálást. Arról nem is beszélve, h aki egyszer már kért kódot, annak legközelebb már nem kell kérnie, a kövi periódus tehát még rövidebb lesz.

Matek egyes, leülni.

"Biztosan jól van ez így?"

Nem, mert a lusták baxnak elmenni időben, az idióta dekások szándékosan fogják negligálni a regisztrációt, aztán majd az uccsó pillanatban ott fognak őrjöngeni, meg a hajukat tépni, amikor nem szavazhatnak.
Sokkal jobb lenne, ha úgy csinálták volna, mint Belgiumban. Állampolgári kötelesség lenne a szavazás, aki nem megy el, az pénzbüntetést fizet...

DeMarco 2012.11.28. 22:41:20

@Fedor: "miközben kompletten az egésszel van gond."

Persze, persze Móricka, tudjuk. A fidesz csinálta, akkor az jó nem lehet igaz? No, ülj le és nyugodj meg.

"A HVG csak tudósít."

Bruhahahahahaha...Sokba fog kerülni a plafonotok cseréje...

"már voltak hasonló helyzetben"

Utoljára a pufajkásnál voltak, nem sokkal a rendszerváltás után, amikor halálra fosták magukat és hozzá sem mertek nyúlni semmilyen állami rendszerhez, amiben megállapodtak a kerekasztalnál. Azóta meg csak álmodoztak arról, h ilyen helyzetbe kerüljenek.
A csúnyán bukott önkormi választások után ildike kijelentette, h nem kell félni, mert a támogatásokat úgy intézik, h csak a maszopos települések kapjanak. EZEK a TÉNYEK. Kár, h szelektív a memóriád és csak a szépre emlékezel...

DeMarco 2012.11.29. 14:54:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Jah, h ezt te írtad? :)

Így már érthető...én meg végig azon gondolkodtam, h mennyire félreszámol a mókus és ferdít...

Először is te magad is elismerted a saját posztodban, h vidéken ez nem fog gondot okozni, márpedig vidéken él a választók többsége.

Másrészt minden egyéb lehetőséget kifelejtettél a számításaidból, például a mindenkinek postán személyesen kiküldött formanyomtatványt, amit kitöltve bevihet a jegyzői hivatalba. Ahol elég felvenni néhány diákmunkást, h felvigyék egy adatbázisba a neveket. 88.000 ezer nevet pár nap alatt egyedül is felviszek egy adatbázisba...

A hivatalokban nem egy ember dolgozik, tehát eleve nem lehet egy perccel számolni, mert ha négy ember csinálja egyszerre, akkor máris 4 perces időtávot lehet számolni, ha tíz ember csinálja, akkor 10 percenkénti időtávval stb. Aztán ugye ez az egész csak elsőre ekkora probléma, mert négy év múlva, aki most kivált ügyfélkapu kódot, annak már lesz legközelebb, vagyis jelentősen gyorsul az egész.

Ülj le még egyszer és vegyél figyelembe minden releváns adatot. Rá fogsz jönni, h tévedtél.

Felhívnám a figyelmet mesterizé négyes választási időszakára, ahol világosan látszik, h a maszop nagyon is készül a regisztráció lebonyolítására.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.29. 15:40:12

@DeMarco:

"Először is te magad is elismerted a saját posztodban, h vidéken ez nem fog gondot okozni, márpedig vidéken él a választók többsége."
- Viszont ha a járási központokba kell menni, akkor már ott is gond lesz.

"Másrészt minden egyéb lehetőséget kifelejtettél a számításaidból, például a mindenkinek postán személyesen kiküldött formanyomtatványt, amit kitöltve bevihet a jegyzői hivatalba. Ahol elég felvenni néhány diákmunkást, h felvigyék egy adatbázisba a neveket."
- Hisz ezért csak egy perc.

" 88.000 ezer nevet pár nap alatt egyedül is felviszek egy adatbázisba..."
- Napi 500 név (+egyéb adatok, plusz szignózni, hogy visszakereshető legyen ha rontás van, .....
Napi 500-nál már jó vagy. Nagyon.

"A hivatalokban nem egy ember dolgozik,"
- Viszont van egy egyéb ügymenet is.
- Egy perccel Gulyás Dénes számol. Én emberenként a 2-3 percet tartom reálisnak.

"ha tíz ember csinálja, akkor 10 percenkénti időtávval stb."
- Honnan veszel 10 embert?

" Aztán ugye ez az egész csak elsőre ekkora probléma, mert négy év múlva, aki most kivált ügyfélkapu kódot, annak már lesz legközelebb, vagyis jelentősen gyorsul az egész."
- Bízom benne, hogy négy év múlva ez nem is lesz semmilyen szinten probléma. Másik: Ha felteszem a konyhaszekrényre a kisgyereknek a kakóját, akkor ez csak egy hétig probléma (Nem éri el), mert a jövő hétre már magasabb lesz, és feléri.

"Ülj le még egyszer és vegyél figyelembe minden releváns adatot. Rá fogsz jönni, h tévedtél."
- Konkrét számokat írtam, te kifogásokat

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.29. 15:41:19

@DeMarco:

Egyébként hithű fideszesként is egy szarkupacnak tartom a dolgot, de ezt le is írtam: Ideológiától függetlenül működésképtelen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.30. 09:09:07

@DeMarco: "A csúnyán bukott önkormi választások után ildike kijelentette, h nem kell félni, mert a támogatásokat úgy intézik, h csak a maszopos települések kapjanak. EZEK a TÉNYEK. Kár, h szelektív a memóriád és csak a szépre emlékezel..."

1. Nem Lendvai Ildikó, hanem Lamperth Mónika
2. Nem azt mondta
3. És nem is úgy cselekedtek a következő négy évben

inforadio.hu/hir/belfold/hir-77493

Talán ennyit a a tényeidről.

Folyamatosan megpróbálod a sajtá kedvenceid bűneit áttolni a másik oldalra, pontosan azzal próbálkozol, mint amivel Orbánék pár szinttel feljebb, de a hazugság attól még hazugság marad.

DeMarco 2012.11.30. 14:33:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Viszont ha a járási központokba kell menni, akkor már ott is gond lesz."

Ha. De még akkor sem valószínű.

"Napi 500-nál már jó vagy. Nagyon."

Egyszer ki kellene próbálni. Sztem annál sokkal jobb vagyok. Lehet kísérletképpen kipróbálom, dumálok a polgármesterrel, h puszira besegítek nekik néhány adatot felvinni.

"Viszont van egy egyéb ügymenet is."

Természetesen, ezért kell erre a feladatra fix embereket kijelölni és ha szükséges, növelni a létszámukat.

"Honnan veszel 10 embert?"

Nincs elég munkanélküli, közmunkás, ráérő diákok? Pillanatok alatt leakasztok akár ötven embert is ilyen melóra napidíjért, vagy teljesítmény arányos díjazással.

"Bízom benne, hogy négy év múlva ez nem is lesz semmilyen szinten probléma."

Sztem meg most sem lesz az, csak a fejetekben.

"Konkrét számokat írtam, te kifogásokat"

Tévedés. Te hamis számok mögé bújva keresel kifogásokat, h miért nem lehet szted megcsinálni.
Én meg határozottan állítom, h meg lehet csinálni. Miért kellene számokat hozzárakni? Felesleges. De ha annyira akarod: Van egy városban 35000 választópolgár. Mind a 35.000 megkapja postán a formanyomtatványt. Ebből 7000 embernek van ügyfélkapu kódja, simán regisztrál. Marad 28.000 választó. Ennek durván a fele fiatal és középkorú, rendelkezik számítógéppel és egy év alatt vmikor beslattyog az önkormiba és megkéri az ügyfélkapu kódját. A maradék 14.000 simán kitölti otthon a formanyomtatványt és leviszi a jegyzői hivatalba, ahol a megfelelő helyen bedobja egy ládába, vagy irodába. Azokat szépen feldolgozzák. És pont.
Nem az önkormányzat itt a gyenge pont. Szeptember elsején fél óra alatt össze fog omlani az ügyfélkapu számítógépes rendszere...

De eltérő a felfogásunk is. Én egy problémát látva nem azt nézem, h hogyan nem lehet megoldani, ehelyett mindig azt nézem, h hogyan lehet azt megoldani. És hogyan lehet a legegyszerűbben, legpraktikusabban megoldani. Amikor másra rászakad a problémahalmaz, én akkor kezdek lubickolni...
A kedvenceim a nem lehet megoldani mondatok...

DeMarco 2012.11.30. 14:41:24

@Fedor: 1.Ildikó mondta korábban, a poszt amit belinkeltél még utal is rá, rögtön az első mondatban...
2.Azt mondta.
3.És úgy cselekedtek, tolták a pénzt.

"Folyamatosan megpróbálod a sajtá kedvenceid bűneit áttolni a másik oldalra"

Nem tolok én át semmit, csak eszedbe igyekszem juttatni, h semmilyen erkölcsi alapod, alapjuk nincsen bármit is felróni a fidesznek, mert korábban ők is megléptek ugyanilyen, vagy hasonló dolgokat.

"de a hazugság attól még hazugság marad."

Pontosan. De a hazugság ott van, amikor mindent letagadsz ami már egyszer megtörtént, patyolat tisztának láttatod a ballibsiket, csak a szépre emlékezel, miközben ugyanazért meg ekézed a másik oldalt.

Csak ismételni tudom magam:

"Az meg, h te a baloldali kormányokról hasonló helyzetben belátást és józanságot hiszel több, mint mulatságos."

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.30. 16:12:12

@DeMarco: Lendvai Ildikó neve még csak fel se merült, és nem is szerepel a belinkelt cikkben sem. Ha ennyire nem tudsz olvasni, akkor nem csodálkozom, hogy a többi részét se tudod értelmezni...

"csak eszedbe igyekszem juttatni, h semmilyen erkölcsi alapod, alapjuk nincsen bármit is felróni a fidesznek, mert korábban ők is megléptek ugyanilyen, vagy hasonló dolgokat."

Ez baromság. Még ha igazad lenne, akkor is minden alapjuk meglenne, ez ugyanis a dolguk (a FIDESZ kritikáját se lehetett ezzel az érvvel lemosni 2010 előtt, pedig ezen az alapon arra is állt ez). Nekem meg aztán pláne minden jogom megvan, mivel az én kezemhez aztán egy fillér közpénz nem tapad, soha nem voltam pártnak se tagja, se alkalmazottja, se semmije, és azt se lehet állítani, hogy kritikátlanul támogattam a korábbi kormányokat... Szóval ne próbáld kenni a szart.

DeMarco 2012.11.30. 19:13:17

@Fedor: "Újabb vezető szocialista politikus..."

Egyértelmű utalás fletóra és ildikóra. Azért, mert vkit nem említenek név szerint, csak utalnak rá, attól azt még mindenki érti. Tudod, mint akkor, amikor vki asszociál a libával kapcsolatban. De hát ezt már megbeszéltük... Persze ha süketnek és vaknak tettedet magad, akkor nem csodálom, h bajban vagy.

"Ez baromság."

Ó, mindjárt gondoltam. Kettős mérce rulez... Ha vki a maszopot fikázza, az baromság, de ha te a fideszt, akkor az jogos. Iskolapéldája a kettős mércének.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.01. 09:16:36

@DeMarco: "Egyértelmű utalás fletóra és ildikóra."

Könyörgöm, te nagyon hülye, ennyire nem tudsz olvasni?

"Újabb vezető szocialista politikus, ezúttal Lamperth Mónika önkormányzati és területfejlesztési miniszter"

Meg van nevezve! Mit nem lehet ezen érteni?

"Ha vki a maszopot fikázza, az baromság, de ha te a fideszt, akkor az jogos."

Ez is baromság. Tudod nagyon jól, hogy a maszopot is fikáztam eleget, ha rászolgált, és a fideszt is dicsértem, ha rászolgált.

Egyébként találtam egy gyönyörű példát arra, hogy kik is sírják vissza a Kádár rendszert :-)

www.facebook.com/photo.php?fbid=469732613069645&set=a.310230412353200.74761.310219995687575&type=1&relevant_count=1&ref=nf

DeMarco 2012.12.01. 10:57:59

@Fedor: Jesszus és még te mondod, h nem tudom értelmezni a mondatokat. Hülye-e vagy vazze???

ÚJABB cucialista politikus EZÚTTAL mónika.

Nem az "ezúttalról" volt idáig sem szó, ha nem vetted volna észre, hanem a cikk első szaváról: "ÚJABB". Azaz a cikkíró a legelső szavával utal a korábban elhangzó cucialista elszólásokra, ildikó elvesztett önkormányzati választások utáni frakcióvezetői kiszólására és a még korábbi fletós öszödi beszédre. Te csak nézed a betűket? Mert értelmezni azt nem nagyon sikerül...
Az "Ezúttal" engem nem érdekelt, egy percig sem foglalkoztam vele, csak egy volt a sok elszólás közül.

Hagyjuk inkább, mert csak felidegesítesz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.01. 11:04:56

@DeMarco: Az újabb valóban az ösződi beszédre utal, de a konkrét szöveg, amire te utalsz, az Lamperth Mónika szájából hangzott el, erről szól a cikk.

Neked tényleg szövegértési problémáid vannak.

DeMarco 2012.12.01. 18:22:46

@Fedor: A cikk arról szól amit mónika mondott, de ezt eddig sem vitatta senki sem, ha nem tűnt volna fel. A cikket azonban te vágtad ide és köze sincs ahhoz, amit én idáig állítottam, legfeljebb annyi, h mónika IS elmondta máskor, más szavakkal ugyanazt amit ildikó. Éppen ezért engem a legkevésbé sem érdekel a cikk, mert nem arról szól, amit én végig állítottam. Csak te pörögsz ezen...

Inkább az első helyen lévő posztra reagálj, bár érthető, h a "bocs, tévedtem mea culpa" mondat nem nagyon akarja elhagyni a szádat. Mert ezzel beismernéd, h megint csúnyán lyukra futottál.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.02. 01:25:50

@DeMarco: Mi van már megint? Mivel futottam szerinted lukra?
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0