Hány évet kapnak a hírtévések?
2014. január 31. írta: Fedor

Hány évet kapnak a hírtévések?

hir_tv_460.jpgNagyon úgy tűnik, hogy a Hír TV belenyúlt abba a tudósításba, amely alapja lett annak a Mesterházy elleni lejárató kampánynak, amelybe teljes erővel beleállt a teljes kormánypárti média a pártlapoktól a már csak nevében közszolgálati tévéig:

A Lapzártát vezető Szabó Anett (...) naiv csodálkozással kérdezi:

"Az, hogy fölhangosítottuk ezt a részt, az szerintetek belenyúlás a hangsávba?"

A műsorban "vitapartnerként" szereplő két propagandista morog valamit, hogy "Szerintem nem".

Válaszolhatok én is a riporteri kérdésre?

Bizony az, belenyúlás. Sőt, tudatos manipuláció, félrevezetés, egy hírtudósításban szereplő történés torzított tálalása. Még akkor is az lenne, ha szóban vagy írásban felhívták volna a figyelmet, hogy "a jobb hallhatóság érdekében" a bekiabálást felerősítették. Mert ezen alapult a vád, hogy Mesterházynak hallania KELLETT a kötelezést.

Azt hiszem ez önmmagában is elég aljas dolog, bár a Hír TV gyakorlatában egyáltalán nem példátlan, hogy a szó legalapabb értelmében "gyártsák" a híreket, ha már nincs. Viszont van itt valami, amire az egyik kommentelőm (Hahó, fészbúkosok!) hívta fel a figyelmem.

A bajai videóbotrány apropóján november elején a szokásos alaposággal és körültekintéssel és még a demagógia látszatát is elkerülő módon elfogadott egy törvényt a kétharmad:

A parlament keddi döntése alapján szabadságvesztéssel büntethetik azt, aki mások becsületének csorbítására alkalmas hamis hang- vagy képfelvételt készít. A büntető törvénykönyv szigorítását a bajai videoüggyel indokolták a kormánypártok.

Egy évig terjedő szabadságvesztéssel lesz büntethető, aki mások becsületének csorbítására hamis, hamisított vagy valótlan tartalmú hang-, illetve képfelvételt készít. Aki elérhetővé teszi, két évig, aki pedig nagy nyilvánosság előtt vagy jelentős érdeksérelmet okozva követi el a bűncselekményt, három évig terjedő szabadságvesztéssel lesz büntethető.

Ez a törvény szerintem rossz. Viszont egyelőre még érvényben van, és nagyon úgy tűnik, hogy ez az eset a fenti beismerés után abszolút a hatálya alá esik, így nagyon kíváncsi vagyok, hogy indul -e eljárás erre hivatkozva a Hírtévé és/vagy a témát szokás szerint a nevetségességig kimaxoló köztévé ellen. Nem azért, mintha börtönben szeretnék látni újságírókat, nem. Szerintem elég a lebukás okozta megszégyenülés, esetleg Mesterházy kérhet kártérítést, ha akar. Viszont kíváncsi lennék arra, hogy mennyire következetesek a hatalom képviselői.

Persze tudva azt, hogy kinek érdekében készült ez a hamisítás, illúzióim azért nincsenek ezügyben (sem).

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr735791107

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.31. 12:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köves D. Gábor 2014.01.31. 14:38:30

@ben2: "A hírtv-sek egyébként nem annak bizonyítására adták le a felvételt, hogy Mesterházy-nak hallania _kellett_ mit mond a bekiabáló, hanem az MSZP azon állítását cáfolták, hogy az ominózus "kötelet" bekiabálás _el sem hangzott_ az MSZP kongresszuson." Ezt honnan lehet tudni?

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 14:39:37

@ben2:
"A hírtv-sek egyébként nem annak bizonyítására adták le a felvételt, hogy Mesterházy-nak hallania _kellett_ mit mond a bekiabáló, "

De ,..pontosan azért , te hazug geci fideszgyík !!!

belgabela 2014.01.31. 14:39:43

@dr kíváncsivagyok: Te jó isten! Mennyi az IQ-d?

Nagyon, nagyon "elvtárs".

Szóval nem hangzott el a kötelet? Még mindíg akasztanátok senkiháziak?

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 14:42:23

@ben2:
"A hírtv-sek egyébként nem annak bizonyítására adták le a felvételt, hogy Mesterházy-nak hallania _kellett_ mit mond a bekiabáló, "

Konkrétan az volt a vád , hogy a "kotelet" bekiabálásra reagált Mesterházi !

Ugyanolyan mocsok hazudozó vagy mint a vezéred , te szarjankó kretén!!

Karipapa01 2014.01.31. 14:42:49

Műcirkusz! Itt csupán arról van szó, hogy amit eddig a jobb oldaliak megengedhettek maguknak a törvényes vélemény-nyilvánítás alapján, azt a szocialisták és a liberálisok nem tehetik. A jobb oldaliak a hibásak, mert ezt a bekiabálást nem védték le! Hozzáteszem: minden oldalon mindig vannak "bekiabálók", akik a helyzet hevében olyan dolgokat is kiabálnak, amiket a józan megfontolás alapján soha nem tennének. Mi itt a probléma? Az, hogy a Fidesz fosik attól, hogy elveszítheti a választásokat és ennek érdekében mindent megtesz azért, hogy ez ne történhessen meg. Egyszerűen a helyén kell kezelni a dolgokat és kész.

Lovag Mihály 2014.01.31. 14:43:52

na ne viccelj már, ha nem hallotta MA a kötelezést akkor mire reagált? mert reagált.

belgabela 2014.01.31. 14:44:32

@dr kíváncsivagyok: Eredeti bolsi stílus, egy virtigli munkásőrtől. És csodálkoztok, hog yegy új szavazatot nem szerztek.

"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 14:44:56

@belgabela:
"Szóval nem hangzott el a kötelet? Még mindíg akasztanátok senkiháziak? "

Elhangzott, de nam arra reagált Mesterházi,..te szarfaszú fideszkomcsi !!
Akasztani pedig a náci fajtád akar , meg órvbán aki tuzeli oket !

ben2 2014.01.31. 14:45:43

@blah:

"a hírtv egy fidesznyalonc tv volt már régen is, ők voltak az élenjárók a szervilis újságírásban indulásuk óta, mondhatni trendteremtők voltak a rendszerváltás után..."

Azért a történelmi hűség kedvéért hozzátenném, hogy a trendteremtésben a rendszerváltás legeleje óta élen járt a Népszava, Népszabadság, HVG, 168óra, és így tovább. A hírtv ebben a mezőnyben gyenge kezdőnek számít, kuriozitását az adja, hogy elsőként jelent meg, mint bevallottan jobboldali tv.
A hírTV létrejöttének pozitív hozadéka, hogy pl. az egyetlen sajtóorgánum volt, ami nem hallgatta el, hogy csalás történt az SZDSZ elnökszavazásán. Minden más média hetekig kussolt az ügyről, amíg rá nem jöttek, hogy most már úgysem lehet a szart visszalapátolni a lóba. Pedig 2002-ben még ment volna.
Igen, a hírtv elfogult, ahogy pl. a hvg.hu is az, csak ellentétes irányba, ők meg a diplomahamisító Schmitt Pált buktatták le.
A sajtó már csak ilyen, azért van sok belőlük sok különböző politikai irányultsággal, hogy amit visszatart az egyik, azt leadhassa a másik.
El kellene fogadnia mindkét oldalnak, hogy feleslegesen állítja be a saját szervilis sajtóját középen álló független médiának, mert úgysem hiszi el senki, így viszont az ellenfél sajtóját ekézni sincs sok értelme.

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 14:47:00

@Lovag Mihály:
"na ne viccelj már, ha nem hallotta MA a kötelezést akkor mire reagált? mert reagált. "

Hogy mire ?
Tobbel kiabálták hogy : "bortonbe" !
Ezt riportokban elmondták !
Arra reagált...

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 14:48:08

@belgabela: anyádnak kitettem a pénzt a kredencre...

Indriq 2014.01.31. 14:48:40

@ben2: egyébként tök jó, hogy az egyesült államokkal példálózol, ahol még SOHA nem manupiláltak felvételt, SOHA nem hamisítottak bizonyítékot a saját előnyük kihasználására.
És még mindig kérdem, ha teljesen jogos lenne a hangfelvételben a kiemelés, miért nem ott azonnal az első műsorba kerülésnél mondták meg, hogy ki van emelve a hang?

ben2 2014.01.31. 14:49:30

@dr kíváncsivagyok:

Ha már kétszer is felhergelődtél, ne fogd vissza magad, van ott még "geci" és "szarjankó", ahonnan az jött, hátha sikerül a 25%-ot 19% alá kampányolnod.

belgabela 2014.01.31. 14:50:45

@dr kíváncsivagyok: egyébként, csak hoyg lásd mennyi eszed van. Mert én látom. Biztos, ilyenket ír az , aki fideszes:

"belgabela 2014.01.27. 09:47:03
Nyilván nem ezért, mert ehhez az eredményhez még nem sok köze lehet a Hoffmannak, de az biztos, hogy szarul teljesít.

Az iskolákban már krétát sem adnak, mert elfogyott és az igénylés (érted igénylés a központból) lassan megy, ha az ügyintéző éppen beteg. De furnérlemezzel "üvegezik" a belső ajtókat is, mert nincs pénz. Általában gányolnak, mert nincs pénz, semminek a pótlására, javítására. (A gázérzékelő hónapok óta hibásan üzemel egy iskolában, ahogy a tűzjelző is. A szénmonoxid mérő felszerelésére azt mondták, járjon utána a gondnok, milyen jogszabály alapján kell felszerelni! A gondnok, aki szakmunkás, nem jogász. Viszont a KLIK-ben van éppen elég jogász van! Miért nem néznek utána, miért lehet, nem miért kell?! Csak az isteni szerencse menti meg az iskolákat attól, hogy nem történt eddig egy nagy sok halottas tragédia.)

10.000 négyzetméterre, öt Domesztoszt (fertőtlenítő) vehetnek egy hónapra (pedig naponta kellene minimum egy az ötven WC mosdóra), de idén újra felszólították az iskolát, hogy csökkentsék ezt is húsz százalékkal.

Még mindig van, aki nem kapta meg a könyveit, a rosszul kihozottak az iskolában vannak, nem kell senkinek, a hiányzók nem jönnek. És sajnos folytathatnám. Ez az egyik, amit a Fidesz nagyon elszúrt."

Lovag Mihály 2014.01.31. 14:51:05

@dr kíváncsivagyok: jaja, csak erről nincs hangfelvétel.. még az atv-nél se. roppant hihető.

(nem, keservesen szánalmas és gagyi)

belgabela 2014.01.31. 14:51:48

@ben2: Nagyon igyekszik. Biztos fogy a kannás rendesen.:))

nu pagagyí 2014.01.31. 14:54:26

Azért én is kíváncsi lettem, hogy a fideszbérenc "újságírókat" elítélik-e a Fidesz idióta törvénye alapján. Mindenesetre, Mesterházynak meg kell tennie a feljelentést, hogy tanúi lehessünk, hogyan izzadnak majd az ügy eltussolásával az államot elfoglaló pártcsinovnyikok.

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 14:57:02

Azért ezek a posztok szépen kihozzák az egységsugarú ballib kommentelőkből a munkásőr géneket, ha más értelmük nincs is, ezekért a bemutatkozásokért már megérik.

belgabela 2014.01.31. 14:57:10

@nu pagagyí: Mit hamisítottak? Mit vettek ki vagy mit tettek bele?

fvipera 2014.01.31. 14:57:27

@Larry Silverstein: káderhiány van a Lendvai utcában, hogy megint egy majmot küldtek?

ursus artos 2014.01.31. 14:57:41

@nu pagagyí: "Mindenesetre, Mesterházynak meg kell tennie a feljelentést,..."
És mégis, mit írjon bele a feljelentésbe? Mert a manipuláció az nem áll meg. Tehát?

csak egy néző 2014.01.31. 14:59:00

@belgabela:
Csak, hogy tudjuk, hogy egy igazi Mensa IQ bajnoknak micsoda választékos a stílusa.
Íme egy két igen míves idézet tőle.
"belgabela 2014.01.10 09:50:15
@R.Miki: Ne is álmodozz buzikám!
"Te jó isten! Mennyi az IQ-d?
Eredeti bolsi stílus, egy virtigli munkásőrtől. És csodálkoztok, hog yegy új szavazatot nem szerztek.
Mensa tag vagyok. Ha ugyan ez mond valamit egy bérrabszolgának."
A hozzád hasonló bolsi prasztok lopták el.
Mondom, szépecsém, itt megy mellettünnk a kerékpárút, mi a parszt kurva anyádért kell a járdán menned? Mert köd van mondja. Ilyen nincs is!

ben2 2014.01.31. 14:59:16

@Indriq:

Ha egy tv által felvett hanganyagban a fontos rész halk, akkor azt az érthetőség érdekében felhangosítják. Ezt a világ _minden_ tvje így csinálja, ez így _természetes_.
Az az abszurd agyrém, hogy a hangerő szabályozás szándékos manipulációnak számít, csak később, mint kétségbeesett érv jelent meg az MSZP részéről, ezért reagált rá a hírtv is utólag.

Amúgy nem állítottam, hogy az USA soha nem hamisított felvételt, csak azt, hogy egy kép egy adott részletének kinagyítása sem számít manipulálásnak, úgy a hang felerősítése sem.

Egyébként mondhatok magyar példát is. Az 1990-1994 közötti parlament egyik ominózus botránya volt egy bekiabálás, amikor az MDF padsoraiból valaki beszólt egy SZDSZ-es szónoknak.
Akkor az egyik oldal azt hallotta, hogy "hordót a zsidónak", a másik meg azt, hogy "hordót a szónoknak". Akkor a Bánó András féle Napkeltében is az adott szónál kihangosítva adták le a parlamenti közvetítés hangfelvételét, hogy mindenki maga dönthesse el, hogy ki mit mondott.

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 15:00:04

@nu pagagyí: Már látom is magamelőtt:

Házmesteri bemegy a yardra: "Jónapot Kovács2 tizedes, szeretnék feljelentést tenni, mert a hírtv 15db-el megemelte a közönségem egyik bekiabálását."

belgabela 2014.01.31. 15:01:34

@ursus artos: Mindegy az. Csak tovább verni a tüzet, hogy akaszatni akarnak! (Mert az elhangzott, nem kétséges.) Még a végén elül a botrány a választásokig.:))

Okosak de nagyon mind, de főleg a vörös kommentelők járókeretes serege.:))

nu pagagyí 2014.01.31. 15:01:37

@Lovag Mihály: Nem figyeltél. Mesterházy elmondta, hogy egy olyan beszólásra reagált, amelyik börtönt javasolt a tolvajoknak. Ez egyébként még mindig finomabb megoldás, mint Pokorny kézlevágásos ötlete. Talán fel kéne karolnia az ellenzéknek. Bár az is igaz, hogy a keresztapának és Simicskának is csak két keze van, túl gyorsan megúsznák a disznóságaikat.

belgabela 2014.01.31. 15:04:58

@csak egy néző: Mi a baj, butuska? Ha valaki alpári, az nem kaphatod (sic.) /na ezt nézd meg mit is jelent és gondolkodj, ide miért is írtam/) meg a magadét? Szegénykém. Nagyon eltaláltak? Jajjjjj, de sajnállak.

belgabela 2014.01.31. 15:07:06

@nu pagagyí: Mondja ő. És azért, mert azt nem lehet bizonyítani, ő mit hallott. De érdekes az ATV felvételén sem hallunk börtön bekiabálást.

Úri muri 2014.01.31. 15:07:41

@ben2:
"Ha egy tv által felvett hanganyagban a fontos rész halk, akkor azt az érthetőség érdekében felhangosítják. Ezt a világ _minden_ tvje így csinálja, ez így _természetes_."

Ez igaz, csak ezt általában szokták közölni. Itt viszont elhallgatták, és így azt a hamis látszatot keltették a nézőben, hogy a bekiabálás jól hallható és érthető volt a teremben, vagyis a szónoknak is értenie, hallania kellett. Erre épült az egész kampány.

belgabela 2014.01.31. 15:09:45

@Úri muri:Közölték is. Hányszor kéne? Sokszor elmondják. (Legalábbis ahányszor én láttam, elmondták.) Ha nem nézed őket, ne mesélj arról, hogy elhallgatták!

csak egy néző 2014.01.31. 15:09:52

@belgabela:
Ó, hát nem mernék én vitatkozni egy Mensa vagy inkább menza huszárral.
Húúú de eltaláltál, annyira szenvedek.

csak egy néző 2014.01.31. 15:13:08

@Úri muri:
Az, hogy nem közölték, hogy figyelem, kihangosítjuk az inkriminált részt, hanem az, hogy még ők vádolták az ATV-t, hogy meghamisították a felvételt, hogy ne lehessen érteni. De, hát ez a banda, már csinált egy két érdekes Célpont riportot is.

belgabela 2014.01.31. 15:14:42

@csak egy néző: Egyértelmű, hogy igen. Ki az, aki ilyet eltesz? Ki az, aki ilyet egészen más témában, egészen máskor előhoz? Szar életed lehet, ha neked én ennyire fontos vagyok, hogy még gyűjtöd is a szösszeneteimet. El sem hiszem. Nagy az istennek az ő állatkertje.

csak egy néző 2014.01.31. 15:16:01

@belgabela:
Így igaz komám, csak alacsony a kerítése, azért lehetsz kint te is.

belgabela 2014.01.31. 15:19:15

@csak egy néző: Közölték, nem is egyszer, én vagy három esetben láttam. Hazudsz. Inkább gyűjtögess bela összest és végezd el a nyolc általánost végre!

Nem veszitek észre, hogy egymást győzköditek? Akinek van egy kis esze, azt ti képtelenek vagytok meggyőzni. Rátok futja ma a bolsiknak? Nagy bajban vannak. Lehet, a húsz százalék se lesz meg.

fvipera 2014.01.31. 15:20:07

@ursus artos: a felvételt módosítva adták le annak érdekében, hogy a nézőket befolyásolják. mi ez, ha nem manipuláció? áruld el légy szíves.

nem sokban különbözik attól, amikor az M1 az operaházi tüntetést rossz irányból próbálta közvetíteni.

fvipera 2014.01.31. 15:21:50

@belgabela: azt is el kellene mondaniuk, hogy hazudtunk akkor, amikor azt állítottuk, hogy hallhatta a bekiabálást. ezt még nem hallottam egyszer sem. pedig jó sokszor kellene ezt ismételgetni

Gyorgy Nagy 2014.01.31. 15:23:03

Megélhetési hirhamisitók. A szarok szarja a hir tv

belgabela 2014.01.31. 15:24:50

@csak egy néző:Komád? El vagy tévedve munkásőr! Ahhoz némi ész is kéne, hogy a komám lehess.

A fiaim tíz éves korukban már szégyellték volna ezt a típusú a visszavágást. Tőled viszont elfogadom. (Egy lesajnáló félmosollyal a szájam szélén.)

Na meguntalak, rendkívül fárasztó sokáig primitív arcokkal eszmét cserélni, ha ezt te soha nem is fogod megérteni, akkor is. Röhögtesd ki magad nélkülem! (Most persze visszavághatsz, hogy de tudod, jobbat nem várok, mást meg úgysem tudnál.)

További szépjónapot!

belgabela 2014.01.31. 15:26:47

@fvipera: Hogy hallatta az nem hazugság. Elhangzott (ezt mnár senki nem vitatja), hallhatta. Ha azt állítják hallotta, az hazugság, vagy legalábbis nem bizonyítható.

csak egy néző 2014.01.31. 15:27:21

@belgabela:
Nem veszitek észre, hogy egymást győzköditek? Akinek van egy kis esze, azt ti képtelenek vagytok meggyőzni. Rátok futja ma a fityesznek? Nagy bajban lehettek, ha csak ilyen gyenge, hangulatkeltő kampányra fussa (8 ált).
Vajon miért csokizzátok össze a gatyótokat, ha csak szóba kerül a bukott baloldal és Gyurcsány neve. Csak nem apadozik a 2/3-ad???

nu pagagyí 2014.01.31. 15:29:21

@ursus artos: Hogyne állna meg a manipuláció. A Hír TV-sek saját maguk ismerték be, hogy belenyúltak a felvételbe. Mesterházy tehát egy olyan valamire válaszolt, amit a helyszínen valószínűleg nem is hallott és talán el sem hangzott. Ő el is mondta, hogy konkrétan mire reagált. A köteles beszólást az álhírtv laborjában erösítették ki a többi közül, hogy hazudozhassanak egy jót, ahogy szoktak.

Rodolfo63 2014.01.31. 15:30:25

@Larry Silverstein:

te milyen felvételen hallod, hogy mesterházy mit hallott/értett a bekiabálásokból? :)

csak egy néző 2014.01.31. 15:32:31

@belgabela:
Gyenge búcsú volt menza bajnok, Vigyázz, hogy kiférjen az a nagy arcod az ajtón.
További szép napot.

Úri muri 2014.01.31. 15:32:43

@belgabela:
A legelején szerinted elmondták? Szombaton volt a kongresszus, én egy hétfői híradást láttam egy másik blogon, ott egy szó sincs erről, állítólag szerdán késő este került először szóba a HírTV-n, majd tegnap este hozta le egy másik blog. Közben lezajlott egy jó kis lejárató kampány, erre 2-3 nap bőven elég volt, még Mészáros Lőrinc is megszólalt szerda délután.

fvipera 2014.01.31. 15:34:13

@belgabela: aha. de azért a biztonság kedvéért hamisítottak annak érdekében, hogy igazolni próbálják az állításukat. ez olyan bolsevik tempó. tanultál te hittant vagy erkölcstant?

fvipera 2014.01.31. 15:36:54

@Úri muri: a dolog érdemi része közben elsikkadt. a közbeszóló ugyanis azt mondta, egészen pontosan: "még jó, hogy nem Kínában vagyunk, mert ott mészáros könnyen kötelet kapna."

Bloodscalp 2014.01.31. 15:38:14

@Muad\\\'Dib: fogadd el hogy nem csak én nem vagyok naprakész a biográfiádból:)

Komolyan ezt megadod egy pártmédiának ami napiszinten csak lejárat és hírthamisit?
De rendes tőled:) Az ilyeneket ezért hozzták ám létre:)

Ám de egyetértek veled, fidesz-kormány alatt egy hirtévét sosem fognak elítélni!

Trackers 2014.01.31. 15:39:13

Azért ez beszarás..

Az M1 az nem hangosította ki az ominózus részt, és éppen emiatt nem tisztán hallható a "Kötelet" felkiáltás, de a hangalak rendkívül hasonló.

Itt éppen emiatt ezzel támadják az M1-et.

Mellesleg ugyanúgy hallható az ominózus "Kötelet" az ATV-n is, amibe szintén nem nyúlt bele senki.

Az MSZP-s aktivisták facebookon emlékeztek meg a "Kötelet" bekiabálásról irtó nagy helyeslés közepette.

A Hír-TV kihangosította, hogy halláskárosultak is hallhassák, miután az MSZP és szimpatizánsaik egy az egyben letagadták a nyilvánvalót.

Ezt összehasonlítani Bajai hamisítással, ahol az egész egy szervezett manipuláció, az szerintem mentális betegség, melyet betudhatunk Fedor esetén az aktív Összefogás kampánynak.

barli 2014.01.31. 15:46:04

@nu pagagyí: ugye te vagy az, aki az utolsó pillanatig azt állítottad, hogy a bajai videó az igaz?

Trackers 2014.01.31. 15:46:25

@belgabela:

Én állítom, hogy Mesterházy a "Kötelet" bekiabálásra reagált.

Minden felvételen Hír-TV, ATV, M1 hallható a "Kötelet" bekiabálás, más bekiabálás nem hallható, és Mesterházy reakciója közvetlen ezután érkezett.

Ismerve 2006-ot és az azonosító nélküli rendőröket, amiért a főkapitányt ki is tüntették, ebben ráadásul semmi meglepő nincs.

sandor1966 2014.01.31. 15:47:43

Az megvan, mikor az idegenvezető felhívja a hölgyek figyelmét, hogy „ha egy pillanatra abbahagynák a csevegést, hallani lehetne a Niagara vízesés fülsiketítő robaját”?

Kb. ezen a régi vicc szintjén van a HírTV „szenzációs leleplezése”. Korábban ezen a viccen az emberek nagy része nevetett…

öreg zsidó blogger 2014.01.31. 16:09:35

Józanodjatok!
Azt, ha Mesterházi rosszul kapcsolt, és a KÖTELET!-bekiabálásra helyeslően reagált, NEM LEHET KOMOLYAN VENNI!!!
Elképzelhetetlen, hogy ezt megfontolás után is fenntartsa. Tehát csak baki.
Aki mást gondol: hülye.
Aki egyetért a baki -minősítéssel és mégis hisztizik, az hazug. Hazug gazember.(Sok ilyet látunk.)
Aki felvételt manipulál ÁRTÓ SZÁNDÉKKAL, az bűnöző.
A "hirtelen meggazdagodó" is valószínűleg bűnöző. DE KÖTELET NEM ÉRDEMEL!
A "hirtelen meggazdagodásra" teret nyújtó - amennyiben ezt országos elterjedésre alkalmas módon teszi - KÖTELET ÉRDEMEL. Csakhogy ezt a törvényeink nem teszik lehetővé. És még azt se merem mondani, hogy sajnos. Mert a tévedés helyrehozhatatlan lenne. Gondoljunk a móri gyilkosságokra.
De azért azt nem bánnám, ha dicső vezetőink egy kissé nagyobb felelősségérzettel vezetgetnének. Mivelhogy már évtizedek óta a megsemmisülés felé haladunk...

Trackers 2014.01.31. 16:17:47

@öreg zsidó blogger:

Szerintem az a hülye aki hisz egy politikusnak.

Akkor is ha azt a politikust Orbánnak, avagy Mesterházynak, vagy Gyurcsánynak hívják.
Vagy akkor még inkább.

barli 2014.01.31. 16:19:19

@sandor1966: figyi már, valamit csak hallott a Mesterházi, különben nem utalt volna rá! Ha a börtönt meg tudta hallani, akkor meg tudta hallani a kötelet is, nem?

sandor1966 2014.01.31. 16:35:15

@barli: Nem tudom mit hallott. Ha azt mondja, hogy ő börtönt hallott akkor lehet, hogy úgy is van. Ad abszurdum még az is lehet, hogy félre hallott/értett valamit.

De ha a kötelezés annyira egyértelmű, akkor azt a HírTV-ben miért kell manipulálni meg feliratozni? Más különben a HírTV nézői nem hallanák a "Niagara fülsiketítő robaját"?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.01.31. 16:46:05

@Trackers: Akkor látom nem fogtad fel a lényeget: azt az égvilágon senki nem tagadja, hogy volt egy barom valahol a kamerák közelében a 13000-es tömegben, aki kötelet kiáltott. A hamisítás itt az, hogy a Hírtévé ezzel a manipulációval azt sugallja (mit sugallja, beleordítja a képünkbe), hogy Mesterházynak mindenképp hallania kellett ezt, és biztos, hogy erre reagált. Hát nem.

no_successful2 2014.01.31. 16:46:45

@dr kíváncsivagyok:

"Most semmi mást nem kell tenni , mint feljelenteni a manipulálókat és mehetnek a sittre !"

Akkor légy továbbra is kíváncsi, és olvasd el a jogszabály szövegét, és gondold át, érdemes e feljelentést tenni.
Sok sikert.

2014.01.31. 16:48:09

@Fedor: És mi más hangzik még el, amire reagálhatott? Akármelyik felvételen.

no_successful2 2014.01.31. 16:51:13

Hát igen, ez azért q.va messze van attól a Bajai videótól, amelynél ugye nem a hang kiemelése volt a probléma.

őrkutya2 2014.01.31. 17:04:56

Komolyan, nem vagytok normálisak. Itt rágjátok a rémhírTV-s gumicsontot, miközben 312-n túl van ez euró. Rogyjon rá ez az idióta ország a sok hülye fejére.

sandor1966 2014.01.31. 17:11:46

@őrkutya2: És a te hozzászólásodtól mennyit javult a forint árfolyama te nemhülye?

felcsutisuttyo 2014.01.31. 17:11:57

MOST MÁR BIZTOS, HOGY A RÉMHÍR TV-sEK MEGKAPJÁK A KÖTELET...(Rákerültek a "kilövési" listára):DDD Már sokan vannak a listán..a Nép nem felejt!

ben2 2014.01.31. 17:28:49

@Úri muri:

Azt egyik tv sem szokta közölni, hogy az híranyag 03-as hangsávját 00:00:25:22 és 00:00:35:01 között 10dB-el megnöveltük, utána 00:00:37:05-ig 4dB-ig visszahúztuk és így tovább fél másodpercenként a híradás végéig.
A hírtv-sek nem állították, hogy az ominózus beszólás pont annyira volt hallható Mesterházy számára, mint ahogy az anyag hangját a tv nézők hallhatták.
Mindössze azt állították és bizonyították a felvétellel, hogy az MSZP közleményével szemben igenis az volt a bekiabálás szövege, hogy "kötelet" és Mesterházy közvetlenül a bekiabálásra reagált támogatólag. Mesterházy ettől még "elméletben" félreérthette a szót, de azt még az első sorban csápoló megélhetési mszp aktivisták is érzik ott mélyen legbelül, hogy ez csak a szokásos politikusi bullshit, amivel egyszerre adja a lovat a fröcsögő drukkereinek és hárít a média felé.
Mesterházy lendületben volt, nem akart fennakadni egy vállalhatatlan kifejezésen és ha már rákontrázott, nem tudott visszakozni belőle. Megesik az ilyen.
Ami az egész szánalmas bohózatban nem kerek, hogy a balosok szerint megint az egész világnak kell lemondania a józan eszéről és elfogadnia, hogy amit a saját fülével hallott, az nem is úgy volt. A hangosítás meg eddig hiába nem volt manipuláció, mostantól bizony az, és aki eztán a volume gombhoz nyúl, az egy narancsnáci orbánbérenc, mert olyat európai, demokrata kultúrember nem csinál, hogy felhangosítja a hangot és érthetően hallgatja azt, amit az MSZP szeretne elhallgattatni.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2014.01.31. 17:30:56

@Vajda Gábor (Gabor_V): Talán nem kötelet érdemelnek? Szerintem mondhatta volna azt is. Mert megérdemlik!!!

kublerek · www.vasalobolt.hu 2014.01.31. 17:32:06

@őrkutya2: Ebben történetesen nagyon igazad van

Húsleves 2014.01.31. 17:41:19

Javaslom az MSZP-nek, hogy perelje be a FIDESZ-t, a köteles karaktergyilkosság, mint szellemi termék lenyúlásáért! Mi az hogy csak úgy ellopják? Találjanak ki maguknak eredeti lejárató ötleteket és ne lopják el a másét!

velemenyvezer.blog.hu/2010/07/13/kover_laszlo_tulelni_a_karaktergyilkossagot

2002. március 23-án a békéscsabai Ifjúsági Házban hangzott el a budapesti olimpia ötlete kapcsán Kövér László híres „köteles beszéde”. A beszédről később Kövér is elismerte, hogy – számos egyéb hiba mellett – ez is hozzájárulhatott a 2002-es vereséghez.

Később, 2006-ban maga Gyurcsány Ferenc vallotta be büszkén Debreczeni József Az új miniszterelnök című könyvében, hogy az ő stábjuk kerekített a „nem agresszív, nem fenyegető” beszédből „egy kis rossz szándékkal” rendkívül sikeres lejárató akciót.

A fő cél a Fidesz legyőzése volt a választásokon, a Kövér László elleni karaktergyilkosságon keresztül.

Mindkettő sikerült.

„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.”

Gyurcsány szavai Debreczeni József: Az új miniszterelnök c. könyvében

Úri muri 2014.01.31. 17:46:51

@ben2:

Tény, hogy erre most nem tudnék példát hozni, de olyat már hallottam, hogy "az érintett részt felerősítettük, kiemeltük, hogy mindenki számára érthető legyen", vagy valami hasonlót... Történt valami, és azt nem úgy adta le, ahogy történt, hanem kicsit módosított rajta, a módosításról nem szólt, ezáltal sugallt valami olyat, amit ő szeretett volna sugallni.

sandor1966 2014.01.31. 17:50:30

@ben2: mert olyat európai, demokrata kultúrember nem csinál, hogy felhangosítja a hangot és azt hazudja hogy ez így volt hallható és a szónok is ezt hallotta, erre reagált..

béla a görög (törölt) 2014.01.31. 18:12:12

'Népi', 'nemzeti' oldalon hazudozni az alap - amikor csak kinyitja a száját.
Csak értelmes ember ezért még nem gyújtja fel a belvárost.
Pénz miatt már lehetne tevékenykedni.

Doberdo 2014.01.31. 18:16:53

A kedves Hír Tv-s munkatársak figyelmébe ajánlom. Jobb ha elismerik a vétkességüket az ügyben. Én már csak úgy
nézek és hallgatok Hir Tv-t, hogy odagondolom a " Vigyázat csalunk" jelmondatot. Az itt elhangzott belföldi hírek tálalása igen tendenciózus.

Doberdo 2014.01.31. 18:20:45

@Húsleves: 17.41-re. Nagyon nagy különbség, hogy bárhogy is vesszük a
köteles szavakat a "szakállas bátyánk" személyesen mondta. Nem segített senki,
erre önmagától is képes volt. Vagy nem ?

Húsleves 2014.01.31. 18:26:06

@Doberdo:
Figyelj, lehet különbségeket felsorakoztatni, de szerintem mindkét köteles sztori mindkét oldalról mutatja a színvonalat (pontosabban annnak hiányát).
Nem mentegetem én a HírTV-t, csak ez az amnézia...

Húsleves 2014.01.31. 18:28:04

"mert olyat európai, demokrata kultúrember nem csinál, hogy felhangosítja a hangot és azt hazudja hogy ez így volt hallható és a szónok is ezt hallotta, erre reagált.."

Az "európai demokrata", mint etikai mérce már nem létezik. Nem mintha mentené a HírTV-t, de a patinás BBC is képes volt ilyen pitiáner manipulációra. A honlapjukon már kénytelenek voltak korrigálni saját magukat, de az alján ott van az oka:
www.bbc.co.uk/news/uk-25906184
"Update 31 January 2014: An incorrectly captioned picture was removed from this story and replaced by one showing members of the anti-Zionist Neturei Karta, making clear they were demonstrating in support of Mr Vona."
Az anticionista rabbik ugyanis nem a Jobbik ellen, hanem a Jobbik ellen tüntető cionisták ellen tüntettek. De a BBC először megpróbálkozott egy szánalmas hazugsággal, hogy letagadják a PC médiának nem tetsző valóságot.
A Brit Nemzeti Párt honlapján most is látható, hogyan csalt a BBC nevű juropéer szennylap.
www.bnp.org.uk/news/national/big-lie-daily-mail-and-bbc-caught-red-handed

Gunboat-Diplomat 2014.01.31. 19:03:14

A téma nagyjából érdektelen, miután a baloldal nem kerül kormányra, akár az ingyenes Mars-utazást is beígérhetik, és rajzszögekkel kivert masszázsággyal is fenyegetőzhetnek. Haldokló nyugdíjaspártok, '18-ra valószínűleg már a 10-15% sem lesz meg.

Dexter007 2014.01.31. 19:05:20

az egész egy nagy bűbalhé, a hörrtv meg az mtva orbán seggéből tudósít, szóval onnan mindent csak 1féleképpen lehet látni. de úgyis buktok fide$$-férgek, szóval nyugodtan elmehettek áprilistól a vérvörös picsába, építsétek a kommunizmust tovább észak-koreában, rohadt söpredék vagytok, a társadalom legalja giliszták...

Gunboat-Diplomat 2014.01.31. 19:06:55

@sandor1966:

"mert olyat európai, demokrata kultúrember nem csinál, hogy felhangosítja a hangot és azt hazudja hogy ez így volt hallható és a szónok is ezt hallotta, erre reagált.."

Ott az atv-s felvétel, az nem volt felhangosítva, mégis tök egyételmű volt, hogy mit kiabálnak. Kötelet. Mesterházy hirtelenjében rákötött, kezdő és/vagy rossz szónokok módjára bekapaszkodott. Nagy meglepetés nem történt, azt eddig is tudtuk, hogy a begerjedt szocizombik akasztásokról ábrándoznak, meg azt is, hogy a politikusaik ezt a hangulatkat előszeretettel hergelik.

De akasztani nem fognak, csupa reumás fotelforradalmár, azok maradéka, akik elbújtak a pincépe, amikor '56-ban fellázadt az ország. Ellenük.

sandor1966 2014.01.31. 19:10:46

@Húsleves: Ez jó észrevétel. Az "európai" mérce maradékát azért mégis tetten lehet érni a saját hibájuk elismerésében, annak korrigálásában és a tendenciózusan beszerkesztett fotó eltávolításában.

Többek között ez az, amire a HírTV soha nem volt (lesz?) képes.

sandor1966 2014.01.31. 19:18:22

@Gunboat-Diplomat: Ha tök egyértelmű lenne, nem lett volna szükség a manipulációra. Annak eldöntését pedig, hogy a szónok melyik kiáltásra reagált én meghagynám neki. De azerencsére a HírTV ezt még a szónoknál is jobban tudja :)

Doberdo 2014.01.31. 21:52:10

@Húsleves: Én azért kíváncsi vagyok, hogy
lesz-e ebből bírósági ügy és mi lesz annak eredménye. Ugyanis pont ilyen
esetekre kreált új BTK tényállást a Fidesz...

szárny 2014.01.31. 22:13:40

Hogy hány évet kapnak? Újabb négyet. Legalább. Kedves Fedor

Andráska8 2014.02.01. 01:04:45

Rohadjon rá Anettkára a műanyagbilincs!

Szúrófény 2014.02.01. 03:24:33

@csak egy néző: Az újságírás a mindenre kapható a csavargók (= és sidók kedvelt) szakmája!

Húsleves 2014.02.01. 08:21:49

@Doberdo:
Nem, azt az "új BTK tényállást" kifejezetten arra kreálták, hogy ha tudomásodra jut, hogy csaltak a választáson, akkor kétszer is meggondold, hogy nyilvánosságra mered-e hozni.

Doberdo 2014.02.01. 10:19:04

@Húsleves: Nem vitatkozom Veled, de akkor
is kíváncsi vagyok mi lesz a nyomozás
eredménye ebben az ügyben.
Más ehhez hasonló ügyben- Bajai video-
a Fidesz mélyen hallgat, ami annak a
jele, hogy a videót nem a MÖSZÖPÖ
rendelte, bár korábban ott is minden rosszat feltételeztek....

Kandeláber 2014.02.01. 11:11:58

A szélsőbalos galamusba firkáló bíró egyszer már hozott újságíró ellen vh. ítéletet, libsike.
De bírom az ilyen szabadelvűeket, mint te meg a fajtád...

öreg zsidó blogger 2014.02.01. 12:55:04

@Trackers:
Nem azt HISZEM EL Mesterházinak, hogy "börtönt" hallott, hanem azt nem tudom elképzelni, hogy megfontoltan "kötelet" szánna a meggazdagodónak. Ennyire ne nézzük már hülyének...

Egyébként, aki beszélt már tömegnek, igazolhatja, hogy legkevésbé a szónok hallja és érti a bekiabálásokat: éppen a saját hangjától nem hallja, és a saját gondolatai kifejtése okán későn és rosszul reagál...

Gunboat-Diplomat 2014.02.01. 14:17:23

@öreg zsidó blogger:

Nyilván, hogy nem 'megfontoltan szán kötelet a meggazdagodóknak', egyszerűen csak egy balfasz, és miután informálisan ez a közeg veszi körül (akasztásokról, barikádokról meg forradalomról ábrándozó, véres szájú lumpenprolik), megszokta az összekacsintó bátorítgatást. Rátett egy mondatot, mintha a pártszékház folyosóján hallotta volna. Reflex.

Az egész ügy vihar a biliben, nagyon jól tudjuk, hogy a politikai elit nemhogy aksztgatna, de még a legdurvább korrupciós üyeket is elkenik egymásnak (mutatóba néhány nagyon mohó és nagyon ostoba parasztot beáldozva, pl.: Szabadi, Zuschlag vagy Hunvald).

De MA bakizott, feladott egy magas labdát, aztán még rátett egy lapáttal, és komplett hülyét csinált magából a kötelet/börtön c. magyarázkodással.

Ez a "csúnya hírtévé felhangosította" viszont már csak a baloldali hívek idegeinek a kisimítására való.

Gunboat-Diplomat 2014.02.01. 14:23:55

@sandor1966:

"Ha tök egyértelmű lenne, nem lett volna szükség a manipulációra. Annak eldöntését pedig, hogy a szónok melyik kiáltásra reagált én meghagynám neki."

Nem is volt semmi manipuláció, kihangosították az ominózus részt, ami TV-ben mindennapi gyakorlat.

A nagygyűlést a HírTV-n kívül egy rakás tévékamera rögzítette, az pl az ATV felvételéből is egyértelmű, hogy MA a "Kötelet!" bekiabálásra reagált.

Az is nyilvávaló, hogy ez ostobaság volt tőle, és nemigen maradt más, mint hogy utólag letagadja.

Ezt a kört MA már a helyszínen elbukta, a további polémia már csak gumicsont mindkét oldal saját zombijai számára.

Tallono 2014.02.02. 19:21:19

Fujj, de mocskos munka ez, amit csinálsz. Minden szarból kikeverni a komcsikat. Tehát ilyenek lehettek a cenzorok a módszerváltás előtt. Undorító vörös állatfaj, kötelet neki!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.03. 06:47:49

@Tallono: 1. A blog számomra nem munka, kettőnk közül te vagy az, aki a politikából él, nem én.
2. Üsd már fel a szótárt a cenzornál, és nézd már meg, hogy mit csinált, mert úgy látom, fogalmad sincs róla.
3. Megmondtam én már évekkel ezelőtt, hogy ha tehetnéd, kivégeztetnél engem, és mindenkit, akinek más véleménye merészel lenni, ezt most szépen visszaigazoltad.

öreg zsidó blogger 2014.02.03. 12:09:50

@Gunboat-Diplomat:
Úgy látom, mindenben egyetértünk.
Leginkább annak örülök, hogy Te is látod-láttatod, hogy a politikai ""elit"" egymás számára "csak" konkurenciát jelent, (dehogy akaszttatnák föl egymást),
az ellenség mi vagyunk, akik felismerjük, hogy micsoda átverésnek vagyunk az áldozatai.
Ha ez utóbbi széles körben is
elterjedne, akkor "már nem éltünk hiába".

Tallono 2014.02.03. 14:01:09

@Fedor: A politika él mindannyiunkból, de valaki, mint például te még ezt elő is segíted. A cenzor az aki a párt érdekében ferdíti el a valóságot, mint te. Csak a kommunistákat végeztetném ki, bőven megérdemlik, de ezzel nem vagyok egyedül, aki normális az így látja a dolgokat. Ha a szekerüket tolod, ne csodálkozz, ha senki nem szeret...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.03. 20:07:56

@Tallono: Akkor egyértelműbben, hogy ne ferdíthess: te pénzt kapsz a politizálásért, én meg dolgozok, és az egyetlen közöm a politikához ez a blog.

"A cenzor az aki a párt érdekében ferdíti el a valóságot, mint te."

1. Mondom én, hogy hülye vagy, és még ragaszkodsz is hozzá: a cenzor nem elferdíti a valóságot, hanem megpróbálja elhallgattatni.
2. De maradjunk a te téves definíciódnál: annyira vicces, hogy pont akkor vádolsz a valóság elferdítésével, amikor pont egy ilyen próbálkozásnak a leleplezéséről írtam. Nem mintha egy valós példát is tudnál hozni arra, hogy direkt ferdítettem.

"Csak a kommunistákat végeztetném ki, bőven megérdemlik, de ezzel nem vagyok egyedül, aki normális az így látja a dolgokat."

Aki normális, az elvből nem kíván halálbüntetést, politikai alapon meg aztán végképp nem.

"Ha a szekerüket tolod, ne csodálkozz, ha senki nem szeret..."

1. A te definíciód szerint az a komcsi, akire a te azt mondod, az én definícióm szerint meg az, aki úgy viselkedik, és olyanokat mond, mint egy komcsi, tehát a mai magyar valóságban ez a Thürmer pártjára igaz, meg gazdasági téren egyre inkább a FIDESZ-re (nem véletlen, hogy az előbbi nem először támogatja az utóbbit). Szerinted az ő szekerüket tolom? :-)
2. Gondolom a poszt több, mint 2000 lájkja pont azt jelzi, hogy senki nem kedveli azt, amit írok :-)

Na jó, így is már túl sok karaktert pazaroltam rád.

Tallono 2014.02.03. 23:41:56

@Fedor: Semmiféle pénzt nem kapok a politizálásért, mivel nem politizálok aktívan, amikor politizáltam, se kaptam, hiszen nem is kértem. Lehet meglep, de amikor próbálsz segíteni a népeden, azt lehet ám ingyen is csinálni. Tudom, hogy ez neked idegen, de létezik ilyesmi...

Jól van, kedves szőrszálhasogató úr, és te akkor hogy hívod azt a kádert, aki azzal foglalatoskodik, hogy a PÁRT érdekeit sértő híreket elferdítse?

Azért neveztelek cenzornak, mert az a feltett szándékod, hogy a mocskos kommunista Szarházy-t próbáld mentegetni, holott mindenki számára tök egyértelmű, hogy helyeselte, amikor valaki azt kiabálta be, hogy kötelet nekik. Ezzel semmi baj amúgy. Az egyik politikai erő próbálja megsemmisíteni a másikat, néha fizikailag is. Csak akkor tessék bevállalni, nem mismákolni a szart. Persze minden józan érzésű ember tudja, hogy holló a hollónak nem vájja ki a szemét, és kéz kezet mos, szóval ez csak szájkarate, sőt történetesen ebben az esetben csupán egy tag véleményének támogatása a saját egyetértés révén.

Aki normális, annak a halott kommunista a jó kommunista. Erre a kommunizmus több mint százmillió áldozata a bizonyság.

A komcsi az, aki az előző rendszer csecsein nevelkedett, vagyonát onnan szerezte, és szívében belül vörös. Akit gyűlölettől vezérelt titkolt marxizmus vezet, szívében benne lapul az internacionalizmus, de lényét tulajdonképpen a hatalom iránti olthatatlan vágy tölti ki, és ezért feléget hazát, népet, családot, bármit, az egész világot felfalja. Tehát a liberálisnak csúfolt állatfajta, és a szocialistának gúnyolt csoportosulás is mind-mind komcsi. Ezt nem én mondom, hanem a történelem bizonyítja, hogy amikor a kommunisták hatalomra törtek, a libsik és szocik mindig azonnal, ellenkezés nélkül feküdtek nekik le kurválkodni. Lehet számodra a vörösnek van 50 árnyalata, de nekem a vörös az vörös. És a kommunistának kötél jár.

Na, összeszedtél 2000 komcsit az éterből. Gratulálok. De a kommenteket olvasva már árnyaltabb a kép...

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Talán hazaárulásért?!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.04. 10:04:40

@Tallono: "Lehet meglep, de amikor próbálsz segíteni a népeden, azt lehet ám ingyen is csinálni. Tudom, hogy ez neked idegen, de létezik ilyesmi..."

Azért tényleg, annyira vicces vagy, hogy nekem, aki több, mint 5 éve ír blogot abszolút hobbiból, és aki számtalanszor dolgoztt önkétesként jótékonysági ügyekben, pont te magyarázod el, hogy milyen ingyen dolgozni :-)

A többi agymenésedet inkább nem kommentálnám. Ilyen kórképpel orvosi végzettség híjján nem akarok foglalkozni.

Berzengő 2014.03.16. 05:47:27

@ A Hír TV első fokon bukta a "köteles beszéd"-pert

2014. március 14., péntek, 16:17

hvg.hu/itthon/20140314_A_Hir_TV_elso_fokon_bukta_a_koteles_besze
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0