Kósa végleg összezavarodott
2014. február 26. írta: Fedor

Kósa végleg összezavarodott

300x393_HVcim_1409.jpgNem elég, hogy az őszödi beszéd kikerüléséről Kósa 24 órán belül mást mond a Kossuth rádiónak mint az ATV-nek, bízva abban, hogy nincs átfedés a két célközönség között (ráfaragott, mert van), még egy holnap megjelenő nagyinterjúban is - hát, nem tudom szebben mondani - szemébe hazudik a kedves olvasónak. 

A beharangozó szerint ugyanis a Heti Válasz legújabb címlaplánya ezt nyilatkozta: 

Csak a hétvégén ismerte el Kósa Lajos, hogy nyilvánosságra kerülése előtt is hallotta már az őszödi beszédet. A Heti Válasznak adott nagyinterjúban ezt azzal magyarázza, hogy ezt korábban tőle „senki sem kérdezte”. 

Valóban, kedves Lajos? És emlékszel még Szabó Bálintra? Tudod, ő volt az, aki tavaly egy ezer sebből vérző történetben bedobta a Rózsa-Flores szálat. 

Nézzük csak, hogy mi jelent meg a saját hírportálodon akkor erről: 

Szabó Bálint azt állította: 2006 májusában Gyurcsány Ferenc ominózus beszédét Puch László, az MSZP akkori pénztárnokának megbízásából és Kiss Péter, Szekeres Imre, valamint Szili Katalin tudtával rögzítették és juttatták el Eduardó Rosa Flores-nek, aki azt átadta Bíró Márk fideszes országgyűlési képviselőnek, majd a felvétel Kósa Lajoshoz került 2006 nyarán.

Szabó Bálint a Debrecen Televízió kérdésére azt mondta: tanúvallomásokkal tudja alátámasztani történetét, és követeli Kósa Lajostól, hogy 72 órán belül nyilatkozzon szerepéről.

Hoppá. Hogy is állunk akkor azzal, hogy senki se kérdezte?

Mondjuk egyenes választ éppen nem adtál akkor sem, de legalább a humorodat volt alkalmad megcsillogtatni (nem is értem, miért nem hívtak meg azonnal a Dumaszínházba állandó fellépőnek):

Kósa Lajos közleményben reagált Szabó Bálint szavaira. Ebben azt írja: az őszödi kormányüdülő kéményébe Szijjártó Péter engedett le, egy harminc méter hosszú, 5-ös narancssárga színű mászókötéllel, az ominózus 2006 tavaszi napon. Kezemben egy MK27-es táskamagnetofon volt, hozzá csatlakoztatva egy BEAG gyártmányú mikrofon. Gyurcsány Ferenc beszédét így vettük fel, a magnóban található Polimer 90 perces kazettára, amin korábban a Karel Gott, Udo Jürgens és Korda György „Egy péntek éj Szent Ferencen” című koncertjének kalózfelvétele volt található.

Kósa Lajos így folytatja a történet leírását: a felvétel elkészülte után még a tetőn visszahallgatva a hanganyagot, azt tapasztaltuk, hogy sajnos néhány helyen Gyurcsány Ferenc hangja helyett Karel Gott volt hallható, ezeket a helyeket a szintén a tetőn tartózkodó, akkori Fidesz-szóvivő, Cser-Palkovics András eltorzított hangjával pótoltuk. Lelopózván a tetőről, a kazettát a Balaton partján ürgebőrbe varrtuk, és a Sió csatornán keresztül leúsztattuk a Sió-Duna torkolatáig. Itt jugoszláv békaemberek vették át, és juttatták el Pestre, miközben elkészítették a kazetta CD-változatát. Így kapta meg a magyar sajtónyilvánosság, amely aztán közölte.

Hát ezek után én már csak egy hamar klasszikusá vált idézetet tudok idecitálni:

De komolyan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr235833942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muzsikok közt 2014.02.26. 21:51:47

@Pop40: Ja az olyan vérfideszesek mint most épp a Tárki.

De még ott vannak a vörös bizonytalanok milliói, akik félnek mint állat.

Totof 2014.02.26. 21:53:11

@Szúnyog: Sztereotip? Amennyiben Pozsgayra, Kövérre, Orbán papára meg Böröczre gondolok?
Azt állítod, hogy nem vagy fideszes, utána meg ugyanazokat a fordulatokat használod, mint egy kőkemény fizetett troll. Elmész te a picsába.

Muzsikok közt 2014.02.26. 21:53:46

@martineden: Milyen kínos mi? Ezek azok a bizonytalanok akiket az Összefosás annyira várt...azt inkább benácultak, áprilisig lenyomják a baloldalt oda ahova való.

Pop40 2014.02.26. 21:57:05

@komplikato:

Lehet, hogy már a következő választásból is előre megelőlegeztek neki 7%-ot :DDD

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ne magadból indulj ki, kedves elvtárs :)

Egyébként nem lenne rossz. Fletó, ha olvasod a blogot, jelentkezz, kérlek, mert eddig ingyen kommenteltem, pedig még ezeket a kretén majom fideszeseket is fizetik azért, hogy beböfögik a "gyurcsányahibás" meg az "emútnyócév" hülyeségeiket.

Szóval nagyon ideje, hogy valaki nekem is fizessen érte. :D

Pop40 2014.02.26. 21:58:11

@Szúnyog:

"Aki mindig, minden esetben, bármi is történik a komcsik érdekében firkál, az mi, ha nem egy bolsi?"

Szép dolog az önismeret.

Pop40 2014.02.26. 22:00:42

@Muzsikok közt:

Gőzöm nincs, milyen a Tárki, nem is érdekel.

Bármelyik intézetnek eladom magam fideszesnek, elhiheted. Taknyoljatok csak minél nagyobbat áprilisban, ezen aztán igazán nem múlna. :D

Aztán majd néztek bárgyún magatok elé, mint 2002-ben, hogy most akkor mi a f@sz van.

gnme 2014.02.26. 22:10:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: te is védjed a gazdát

a magyarirtót

akinek a magyar ember ember élete nem drága

tobeor 2014.02.26. 22:10:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Szia, ma hány lopott nikknéven írogattál még ezen túl, te szégyentelen tolvaj?

Amadeus62 2014.02.26. 22:35:51

Azért annak a sok agymosott baromnak akik ennek a csürhének 2/3-ot szavaztak igazán lerohadhatna a kezük hogy legközelebb eszükbe ne jusson orbánra és a tetves fideszes falkára szavaznia! Barmok!

eßemfaßom meg áll 2014.02.26. 22:43:49

@Pop40: röhögj csak

index.hu/belfold/2011/10/23/a_gumilovedek_helye/

"Azonnal megoperálták, a szájpadlásán keresztül vették ki az arcüregéből a másfél centis gumilövedéket, amely az arccsontját is darabokra törte. Szemtanúk és videofelvételek igazolják, hogy a Dob utcában 15-20 méterről, fejre célzott lövést kapott egy rohamrendőrtől, azonnal elveszítette az eszméletét, mentők szállították kórházba "

"Az út felénél tartottak, amikor Síp utca-Dohány utca sarkán álló rendőrök mindenféle felszólítás nélkül gumilövedékkel kezdték el lőni őket. “Az egyik lövedék a nyakamon, jobb oldalt talált el. Iszonyatosan fájt, a sebből dőlt a vér, sokkot kaptam.” A Síp utca másik oldalán pár perc múlva a rendőrök Révész Máriusz fideszes képviselőt verték meg."

" Az odaérkező rendőrök azonban leteperték, aztán öten-hatan nekiestek: a hátát, a veséjét és a fejét ütötték, arcára, vállára, derekára és mindkét lábára ráálltak, gumibottal ütötték, és bakanccsal rugdosták.
.
Fábián Gábor
Fotó: Huszti István

Miután megbilincselték, az egyik intézkedő rendőr a férfi már bilincsben lévő bal kezének középső ujját eltörte. Ezután felültették, fejét lenyomták, lábait szétfeszítették. Az ekkor odaérkező rendőrök egyike rohadt Fidesz-bérencnek nevezte, és arcon köpte, egy másik pedig azt mondta neki, hogy a régi rendszerben már a helyszínen agyonlőtték volna, de ezt most majd a Gyorskocsi utcában fogják megtenni” A rúgások miatt a férfi szárkapocscsontja is eltört. Járni akkor már nem tudott, a Madách téren várakozó rabszállító kocsihoz vonszolták, és beszállították a Gyorskocsi utcába. "

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.26. 23:01:56

@Amadeus62: Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 2/3-ot nem a barmok adták. Ők nincsenek ahhoz elegen. A 2/3-ot az mszp tudta volna megakadályozni, az teljes mértékben az mszp hibája. Fel kellett volna ismeri 2006 után, hogy Gyurcsányt el kell távolítani. Így 2006 és 2009 között a fidesz csinálhatta amihez igazán ért, hiszen Gyurcsány táptalajt adott a gennykeltéshez. Emiatt lett 2/3.

Blogger Géza 2014.02.26. 23:13:18

Ebben az egészben az a zseniális, hogy már a balosok is az őszödi beszéddel foglalkoznak ismét, így még annak is eszébe jut, aki már elfelejtette. :)

Eredmény: az összefogás már csak 27%-on áll a pártválasztóknál. :)

Amúgy nem holt mindegy, hogy mondjuk a telefonban valaki az egészet bejátszotta, vagy csak egy részletet (ez utóbbi esetben reális, hogy valakit azt mondja, hogy nem ismertem az egészet, csak tudta, hogy van egy teljes felvétel...) Tényleg huszadrangú dolog. Persze, hogy felhasználta a Fidesz a felvételt, ha már az MSZP-s belső ellenzék átjátszotta nekik. Mindenki ezt tette volna. Én is. :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.26. 23:15:01

@eßemfaßom meg áll: Tehát volt egy gonosz rendőr, aki szándékosan arcbalőtt egy tüntetőt. Tulajdonképpen előtte meg a tűntetők akartak molotov koktéllal rendőrt gyújtani. DE ebből még mindig nem látom, hogy hol lövetett Gyurcsány. Csak mert ugye ez a mantra. És ha lövetett, akkor miért nincs sitten?

Blogger Géza 2014.02.26. 23:15:30

@Pop40: Nem, rajtad fogunk röhögni, mint ahogy már most is ezt tesszük. :) Azért egy 49% Fidesz - 27% összefosás - 19% Jobbik felmérés után még reménykedni már kóros...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.26. 23:16:34

@Blogger Géza: Igen, fel kellett használni. De muszáj volt úgy, hogy a fideszcsőcselék gyújtogasson?

Blogger Géza 2014.02.26. 23:52:19

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Mitől lett volna az Fidesz-csőcselék? Szerintem sokkal inkább belőlük nőtt ki a Jobbik.
Persze ha Gyurcsány hamarabb teszi a dolgát, és lemond, ahogy azt mindenki kívánta már akkor, akkor meg még egyszerűbb lett volna dolog.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.27. 00:49:07

@Blogger Géza:

"Ebben az egészben az a zseniális, hogy már a balosok is az őszödi beszéddel foglalkoznak ismét, így még annak is eszébe jut, aki már elfelejtette. "

- Én foglalkoznék a fidesz programjával is, csak nincs neki.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.27. 00:58:37

@FEDOR:

"Szabó Bálint azt állította: 2006 májusában Gyurcsány Ferenc ominózus beszédét Puch László, az MSZP akkori pénztárnokának megbízásából és Kiss Péter, Szekeres Imre, valamint Szili Katalin tudtával rögzítették és juttatták el Eduardó Rosa Flores-nek, aki azt átadta Bíró Márk fideszes országgyűlési képviselőnek, majd a felvétel Kósa Lajoshoz került 2006 nyarán."

- Fedor! Ez egy gumicsont, mivel a fidesz mást nem tud már bedobni. Elvégre arra ügyelni kell, hogy két kupaszerda között csak egy rezsicsökkentés legyen.

Miért gumicsont? Mert a Puch-Kiss-Szekeres-Szili kvartett honnan tudta, mit fog mondani? Vagy ezek minden beszédjét felvették? Hisz akkor GyF nem csak ezen egy alkalommal beszélt (Bár a teljes frakció előtt zárt ülésen csak ekkor), de több kevesebb ember előtt akkoriban rengetegszer szólalt meg és mondhatott volna ilyen és hasonló dolgokat. Hisz minél kisebb a kör, annál nyíltabban beszélhetsz.

Nem hiszem el, hogy előre lehetett tudni, hogy GyF ki fog rohanni a frakciótársak előtt. És az "Öszödi beszéd" előtti beszéde például miért nem került soha nyilvánosságra? Hiszen a nevezetes öszödi is úgy kezdődik, hogy "Végezetül ..."

Akár hogy is nézem-gondolkozom, nem áll össze kerek egésszé!

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2014.02.27. 01:21:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Remélem, munka után azért vár rád valami szórakozás is, van hobbid, csajod, kutyád, szerető családod, ilyesmi.

Mészáros Laci 2014.02.27. 04:44:54

Na, meghallgattam a két Kósa-mondatot, van rajta hús, de nem túl sok, különösen az "ELKÚRTUK" árnyékában pikáns ezen rugózni.

belgabela 2014.02.27. 05:40:20

Mostmár megnyeritek a választásokat. Ilyen böszmeséget még nem csinált pártember. Érdemes ráugrani és a ATV-ben meg minden lehetséges vonalon nyomni.:))

Ja, ha más már végképp nincs.:))

toportyánzsóti 2014.02.27. 06:16:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mutyipincsi,csak rothasztod a NER-t kevés eszeddel.Fordulj agyturkászhoz ezzel a nickkel.

belgabela 2014.02.27. 06:20:33

@toportyánzsóti: Hét, a nickedre te sem panaszkodhatsz. Tipikus Bagoly mondja......

torró 2014.02.27. 06:34:58

Na, itt eldöntöttem, én a Thürmerre fogok szavazni! Kész! Ne merjetek fikázni!:)) De most őszintén! Van megbízható banda? Mert csak bandák vannak, legalábbis a történések ezt mutatják! Bandák háborúja. Nem is érdemes rájuk több időt pazarolni!

belgabela 2014.02.27. 06:37:56

@torró: Nem nagyon van. Thürmer sem az.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.27. 06:50:21

Tisztázzuk újra:

A Kósa elsőre azt mondta, hogy bizonyos részleteket bejátszottak neki, másodjára meg azt, hogy csak részleteket ismert elötte.

Mi a fasz az ellentmondás ebben ? Semmi.

Azt viszont már tényként elkönyvelhetjük a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján, hogy GYurcsány volt az, aki eljuttatta a Fideszhez a felvételt, hogy az önkormányzati választások elött rémitgeszthesse az ostoba MSZP csicskákat a tüntetőkkel.

Csak azzal nem számolt hogy ez lesz a baloldal, és saját veszte is, mert az emberek nem hülyék !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

torró 2014.02.27. 06:59:41

@belgabela:
De legalább biztos nem tud kárt csinálni:)))

torró 2014.02.27. 07:00:57

@belgabela:
Mivel nem tud kormányrúd mellé kerülni, így kárt sem tud csinálni:)))

torró 2014.02.27. 07:13:59

Na, már a blogmotorban sem lehet megbízni!
Egyébként, most kezdik nálam kiverni a biztosítékot, ezekkel a hülye ötletekkel, mint a tankönyvterjesztési dolog, elvették egy rakás vállalkozótól a terjesztést, most kiderül nem bírnak vele, kivel akarják megoldani? A rendőrökkel! Maaargit! NOOOORMÁÁLIS!.. A másik a mérőrák/ többek között/. Ember a mérőóra csere eddig is a cégek feladata volt! Csak az almérőket kellett a lakosságnak/már akinek van ilyen/ megvenni, ami elég elenyésző költség. Na inkább reggelizek egy jót, mielőtt felidegesítem magam.

miva? 2014.02.27. 07:20:40

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Nézze! felhívott egy barátom - aki egyébként Fideszes - Miskolcról, és ő maga mondta, hogy... hogy van egy ilyen beszéd a birtokában, másokhoz is eljutott, mit csináljunk? ÉN MEGHALGATTAM, EGYSZER CSAK BEJÁTSZOTTA A TELEFONBA, mondtam hogy mi mi mit csinálnák, hát ez közérdekű adat, ..."

"Tegnap azt mondta egy tv interjúban, hogy még a nyilvánosságra kerülés előtt hallotta. Tudta hogy mi áll ebben a bizonyos hangfelvételben.

Nem, nem, egy, nem ezt mondtam. Annyit mondtam, hogy tudtam hogy van egy ilyen, mert nyilván nem csak nekem, hanem számos ellenzéki politikusnak ezt eljuttatták, vagy ez a hír terjedt, ..."

Hogy pontosak legyünk :D

Csúnya lebukás

antiforradalmár 2014.02.27. 07:25:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te szerencsétlen narancs agyú!
Gyurcsánynak annyi köze van a kiszivárogtatáshoz, hogy elmondta az igazságot!

belgabela 2014.02.27. 07:25:49

@torró: De, ha te is rá szavazol meg én is, akkor más megduplázódnak az esélyei.:))

belgabela 2014.02.27. 07:28:10

@antiforradalmár: Ezt azért a Népszabadság akkori főszerkesztője nem egyszer cáfolta. Más a beszéd másnapján jelentkezett nála Gál J. Zoltán, hogy a "főnök" beszédét átadnák nyilvánosságra hozatalra, mert nagyon jó beszédet mondott.

miva? 2014.02.27. 07:32:05

@belgabela: attól még kósa csúnyán hazudott. ez nem baj, ugye?

toportyánzsóti 2014.02.27. 07:32:11

@belgabela: Már bebeszélted magadnak hogy okos vagy.

belgabela 2014.02.27. 07:33:47

@torró: A tankönyvellátás úgy rossz , ahogy van. A rendőrség ötlete idióta.

A vízóra csere, ha jól tudom, olyan húszezer négy? öt? évente. Máshol nem kell fizetni a cseréért. Csak akkor fizeted te, ha új fogyasztási helyet hozol létre.

belgabela 2014.02.27. 07:36:18

@miva?: Nekem nem. Kim nekem a Kósa?

És milyen súlyos a vád ellene. ő mondta a beszédet is, mi?:))

Ennyit tudtok? szánalmas. Nem csoda, hogy már harminc százalékon se álltok. De lesz ez még húsz is.:))

miva? 2014.02.27. 07:40:27

@belgabela: Csak érdeklődök, hogy a te politikusaid ezek szerint szemérmetlenül hazudhatnak? Látom igen.

miva? 2014.02.27. 07:43:59

@belgabela: Félreértés ne essék, én a fidesznek drukkolok. Nyerjék meg, és omoljon rájuk a rendszerük. Aki nekem Gyurcsány - Puch összefogással jön, arra tuti nem szavazok béla. Szóval ott a baj, hogy én nem arról az oldalról röhögök a kedvenceiden. Ráadásul

"már megint nem arra válaszoltál amit kérdeztem. Komolytalan ember vagy, egy propagandista" (belgabela)

antiforradalmár 2014.02.27. 07:46:00

@belgabela:

Veszélyes az ŰR! Főleg ha az a két füled között van!

belgabela 2014.02.27. 07:51:31

@miva?: Az enyémek? Leszarom én a Kósát, de még az Orbánt is, ha eddig nem vetted volna észre. Pedig itt is ekéztem a Fideszt.

Mi a problémád, hogy nem mindenki pártharcos? Van akinek önálló véleménye van ez egyes pártok egyes fellépéseiről, tevékenységéről? Akarsz róla beszélgetni atomtudós?

Na, kezdem. Jobban szeretném, ha a bolsi többsávos adórendszer jönne, mint a Fidesz egysávosa. Igazságtalannak tatom, és nem haza beszélek.

A családi adót meg igazságosnak.

Nem szeretem, hogy a Fidesz ennyit költ a stadionokra. Nagyon nem. teljesen felesleges.

Nagyon nem szerettem, hogy a bolsik teljesen rosszul vezették az országot és míg mások (tótok, oláhok, lengyelek, csehek, stb.) fejlődtek, mi nem, vagy csak töredékével, mint a felsoroltak.

Kezdésnek legyen ennyi elég!

Több dolgok vannak földön és égen.....mint azt az egyszerű pártkatonák elméje el tudja képzelni.:))

belgabela 2014.02.27. 07:52:44

@antiforradalmár: te ezt biztos jobban tudod.

Ez ugye érvnek számít nálad? Most érveltél. Így érveltél.

teknős 2014.02.27. 08:04:21

Kósa Lajos kb. a rádióval egyidőben kapta meg a felvétel kivágott spotját, igaz előtte pár órával be lett játszva neki telefonba.

Igen, összekevert néhány dolgot, mert ez nyolc éve volt.

Ki vagyok én? A jobbik.net egykori szerkesztője, aki értesült róla, hogy a két tulajdonoshoz került a felvétel és Rózsa Floressal együtt kapott is belőle, előbb, mint Kósa. Mi, Rózsa és a többi szerkesztő, passzív részesei voltunk a kiszivárogtatásnak, a két tulajdonos intézte. Rózsa még azt a nevet sem ísmerte, amit én, egy közember nevét, aki átadta, a Jobbik.net-nek az anyagot. Szabó Bálint meg fantáziált, ismerve a titkosszolgálati jelentést, amiből kiderült RFE besúgó és /vagy provokátor volt a szerkesztői csapatban és amit Szabó Bálint elmondott, azt Gyurcsánytól és a jelentésből tudja. Nem, nem tudom kitől jött a beszéd és azt sem, hogy hogyan. Szóval nálam nincs sztori.
Számomra csak egy kérdés van a történetben, hogy mi a fenéért buktak rá 2002-ben a Jobbik.NET-re a titkosszolgálatok, hogy ügynökök, hadát küldte ránk. RFE csak 2006 tavaszától volt szerkesztő, terrorista szál kilőve.
Ja, és a JObbik.NET soha sem volt a JMM-hez köthető, több fideszes szimpatizáns volt a szerkesztők között, mint jobbikos, bár a névazonosság miatt zártuk be végül is a honlapot.

mennyémá 2014.02.27. 08:06:45

Ad1: felcsúti cigánybárónak sosem volt 2/3-a. Legjobb esetben is max 1/3,de ezt trollék úgysem értik mert miattuk kellett bevezetni a 16 éves korhatárt, fölöslegesen ültek 18 éves korukig az ált.iskola 2. osztályában.
Ad2: pozsgay, szűrös, berecz (direkt a kisbetű) mennyivel kevésbé komcsi nálam, aki akkor 90 környékén 17-18 éves voltam és a kiszbe sem léptem be.
Ad3: tessék menni, lehet befizetni a pártnak a tizedet (magyar nemzeten keresztül), ott legalább elv és értelmiszint társakkal lehet eszmét cserélni

mennyémá 2014.02.27. 08:09:07

Azt hiszem sikerült fidesz troll szinten hozzászólnom a témához :)

belgabela 2014.02.27. 08:19:19

@mennyémá: Igen. Általában troll szinten.:))

azbesztos 2014.02.27. 08:27:37

Marhaság. Ki a frászt érdekel, hogy KI SZIVÁROGTATTA KI azt, hogy "hazudtunk reggel, éjjel, meg este, meg hogy elkúrtuk ezt a kurva országot?"
A hülye bolsik most azt hiszik amiatt mentek ki az emberek az utcára, mert nem tetszett, hogy kiszivárogtatták? Nem elvtársak, azért mert a rohadt pszichopata és bűntársai tönkretették, nyomorba taszították.

miva? 2014.02.27. 08:40:56

@belgabela: Ecsém te ne kérj számon senkin érvelést! Szép dolog így hazudni mint Kósa? Ugye ez a kérdés. Nem vagy itt te semmiféle virtuális lelkiismeret vagy véleményrendőr, csak egy mindenbe beleokoskodó troll.

miva? 2014.02.27. 08:43:11

@teknős: Ez elfogadható. Ha viszont ennyire erre épül a Fidesz kampány, akkor elvárható, hogy ne két nap távolából egy ismeretlen kommentelő magyarázza meg a bizonyítványt. Akkor Kósa készüljön fel! Ők akarnak Gyurcsányozni a kampányban. És igazából az az állítás, hogy Kósa politikusnak alkalmatlan. Ezt az általad leírtak csak megerősítik, hiszen ennyire igazán felkészülhetett volna.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.27. 08:46:56

@Blogger Géza:
Mitől ne lett volna az. Ehhh... francokat fogok én erről pont veled beszélgetni...

teknős 2014.02.27. 08:52:42

@miva?: Igen, ebben tökéletesen igazad van. Én sem értem, hogy készültek rá, akkor miért nem tudatosan nyilatkoznak.

2014.02.27. 08:55:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Inkább arról beszélj, hogy kik támadták meg és miért a tv közvetítőkocsit, törték el rendőr lábát , még a rendőrattak előtt, gyújtottak föl személyautót, amely ott merészelt parkolni egy mellékutcában, kik gyújtották föl a tv székházat, fosztották ki a büféjét, támadták meg arendőrség vízágíúját. Aztán gondolkozz el, hogy vajon ha ezt ma, a fidesz alatt teszi meg akármelyik csoportosulás, vajon támad-e a tek?

Cinkes 2014.02.27. 08:56:14

@azbesztos: nem látom, hogy most tüntetnének a kretének

2014.02.27. 08:57:07

@azbesztos: Nem, azért, mert parancsba adták, kivezényelték, lefizették.

teknős 2014.02.27. 08:57:20

@mennyémá: Ismerem a lelkiállapotot, most jártok ott, mint a jobbosok, 2006 tavaszán.

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 08:58:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: itthon viszont nem a tankos embert lötték le, gondolom ahhoz több tököt kellett volna növesztenie a rendőrőknek, mint hazafelé sétáló nemtámadó és nemvédekező nemtankosembereket levadászni.

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 09:03:07

@mennyémá: "felcsúti cigánybárónak sosem volt 2/3-a"

nem tudom eldönteni, hogy te legdemokratább vagy-e vagy legjobbszélsőbb, de hogy matekból csak szerecsével engedtek tövább alsóból, az látszik egyértelműen :)

2014.02.27. 09:04:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Tényleg közokirathamisító adócsaló? Miért nem csukja le a fideszhatalom? Azt ígérte Orbán, hogy börtönbe kerül. No? Mikor végre?
Ja, ígérni könnyű! Ne azt figyeljék, amit mondok, úgyis hazugság!

miva? 2014.02.27. 09:13:13

@eßemfaßom meg áll: arra gondol, hogy az 50% 43%-a szavazta meg neki a 2/3-ot. Ez persze amolyan Orbán féle polulizmus, mert egyrészt akkor még majdnem azonos szabályok vonatkoztak a pártokra, és asszem olyan 63% körül volt a max arány. Ha viszont ezzel számolunk, akkor a szavazni egyáltalán hajlandó választók körében olyan 40%-ot kaptak, de ez hülyeség. Megválasztottuk, és kész. Elég baj, de attól még igaz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.27. 09:14:27

Kósa Lajos minden egyes alkalommal összezavarodik, mikor nem az előre megbeszélt kérdéseket teszik fel neki, vagy leadás előtt az interjút nem mutatják meg a stábjának.

teknős 2014.02.27. 09:15:45

@Fedor: Azért remélem magadban tudod, hogy a valóság ennél szofisztikáltabb. De ha nem, az csak a te bajod!

teknős 2014.02.27. 09:18:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: Viccelsz?

Gyurcsánynál jobb aktivistája a fidesznek nem létezik. Bolondok lennének lecsukni.

Orbán sem képes annyi fidesz szavazót mozgósítani, mint Gyurcsány.

torró 2014.02.27. 09:18:38

@belgabela:
Azt hiszem ezzel még nem sokra menne szegény:)))) Viszont! Piszkosul gyengítenénk a többit:))))))
Amúgy komolyabbra fordítva, úgy látom, ahogy közeledik a választás, egyre idegesebb mindegyik és kezdik a hülyeségeiket felhalmozni.Addig rendben van, hogy az öregebbek már nem okosodnak, hogy finom legyek, de úgy látom, sajnos van utánpótlásuk a fiatalok köréből. Hogy mikor lesznek itt normális kormányozásra alkalmas egyedek? Talán soha!?

belgabela 2014.02.27. 09:22:03

@miva?: Szépecsém! azt teszek amit akarok. Én szabad magyar vagyok (apám, nagyapám, dédapám, szépapám is az volt meg az összes ismert felmenőmis az volt, egy szolga se volt köztük), primitív "atomtudósok" nálam csak kérhetnek és jelenthetnek.

(Most meg vagy elégedve? Mikor ugyanazt kapod amit adsz, prolikám?)

belgabela 2014.02.27. 09:27:15

@torró: Soha. A világ nem így működik. Elég öreg és világlátott vagyok, hogy tudja, és elég fiatal, hogy megértsem és megintcsak elég öreg és bölcs, hogy elfogadjam. Ezen nem is lehet változtatni. Sajnos jobb ötlete senkinek nincs, hogyan is lehetne megvalósítani az ideális politikát. Vagyis ötlet még csak lenne, de az mind fantazmagória, életszerűtlen, emberi alaptermészettel ellentétes mint a szocializmus.

Satyala 2014.02.27. 09:30:03

Lehet erőlködni fideszfanok! Amíg Gy.F., M.A. felmeri vállalni az egész titkosszolgálati jelentést, addig a fidesz csak sunnyog!
A fidesz emiatt teljesen hiteltelen lett az öszödi ügyben.
Talán el kellene gondolkodni hogy ha a fidesz rendezte a tüntetéseket, akkor ki a hibás a sérültekért?

Mert ugye azt már senki nem hiszi el hogy spontán tüntetés volt!

miva? 2014.02.27. 09:31:08

@belgabela: Gratulálok a felmenőkhöz. Tudtommal a szabad magyaroknál nem volt divat a zsigeri gyűlölködés meg az ellenvélemény esetén kitörő hisztéria. Tedd csak azt, amit akarsz. Téged nem fenyegetett senki lecsukással. Te viszont megtetted ezt :D Na hagylak, pompázhass végre teljes fényedben. Ha megakaszt valaki, akkor sokkal kevésbé vagy szórakoztató.

miva? 2014.02.27. 09:32:27

@Satyala: Ez szintén igaznak tűnik. Zavar van a lefolyásban :D

torró 2014.02.27. 09:35:30

@belgabela:
Köszönöm! Úgy látom Mi kevés szóból mis megértjük egymást."Hányas vagy? 47-s? Akkor ezért értjük az idők szavát".

belgabela 2014.02.27. 09:36:05

@miva?: Én nem gyűlölök senkit. Nem ismerem azt az érzést. Még a bolsikat se gyűlöltem, pedig nagyapámat ők fosztották ki, és ölték meg, ha nem is közvetlenül.

Én a fajtádat mélyen lenézem. A bokájáig sem értek az értelmes, gondolkodó, és nem pártokat szolgáló átlagnak.

Mit akarsz prolikám? Mit kötözködsz velem naponta? Nagyon megbántott valamivel a bácsi? Megszoktad az ilyesmit, az biztos.

belgabela 2014.02.27. 09:37:27

@torró: Ha nem is "47-es de nem messze attól.:))

teknős 2014.02.27. 09:37:51

@Amadeus62: Hát, sajnálattal közlöm, hogy most is oda fogok szavazni. És az egész családom is. Tudod, aki gyereket, sok gyereket nevel, annak húsbavágó, hogy EZEK, ne jöjjenek vissza.

A politika ugyanis érdekképviselet és az én érdekemet jól képviselik. Szóval, további kellemes gyűlölködést!

teknős 2014.02.27. 09:37:51

@Amadeus62: Hát, sajnálattal közlöm, hogy most is oda fogok szavazni. És az egész családom is. Tudod, aki gyereket, sok gyereket nevel, annak húsbavágó, hogy EZEK, ne jöjjenek vissza.

A politika ugyanis érdekképviselet és az én érdekemet jól képviselik. Szóval, további kellemes gyűlölködést!

belgabela 2014.02.27. 09:42:03

@teknős: Nem kell komolyan venni az ilyeneket! Szerintem. Aki nem érvel, csak zsigerből gyűlölködik, azt semmiképpen nem tudod meggyőzni.

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 09:51:16

@miva?: Akkor miért nem ezt mondja? Egyébként meg aki nem megy el szavazni az sehol nem számít, és ezen logika alapján sehol senkinek nem volt még egyszerű többsége sem, de ez nyilván nem zavarja általában a kollegát, csak ha a fidesz van kormányon akkor kell felemlegetni.

miva? 2014.02.27. 10:00:37

@belgabela: Nem kötözködök, csak úgy ismerkedtünk össze, hogy "Nem a kérdésre válaszoltál. Már megint. Komolytalan ember vagy, egy propagandista!"

És te azóta egyetlen kérdésre sem válaszolsz. Nem csak nekem, senkinek sem. Ellenben kinyilatkoztatsz, fenyegetőzöl "nagy nyilvánosság előtti becsületsértés, úgy tudom van is aki figyeli"

És ráadásul olyan magas lóról beszélsz butaságokat, hogy már ipari alpin vizsgára lenne szükséged.

Ráadásul komcsizol meg prolizol engem :D

Ez különösen vicces, de bevállalom. Ugyan se proli, se komcsi soha még a családom környékén sem volt, de ha egy ilyen megcáfolhatatlan úr állítja, akkor bizonyára igaz.

Zsigerből meg asszem te gyűlölködsz itt kizárólag, már ha Gyurcsány az adóhamisító... Gabicica... és a többi nem számít, de egyszerre soha nem jelentek meg :D

Komolyan tréfás, hogy 2 perc keresgéléssel nyilvánvaló lenne még a te számodra is, hogy éppen olyan feketeseggű vagyok a DK-MSZP fanok előtt, mint pl te. Az egyetlen különbség talán az, hogy én nem hülyézek le senkit, nem fenyegetőzök, nem gondolom, hogy kinyilatkoztatnom kell, és kötelező azt mindenkinek elfogadni. Én csak kérdezek.

Pl. Nem csúnya dolog, hogy Kósa ilyen helyzetbe keveredett?

segítség: teknős - miva eszmecsere

És a kérdésre válaszolj, ha kérhetem.

miva? 2014.02.27. 10:12:19

@eßemfaßom meg áll: mert ha a DK beteszi valahova a lábát, akkor ott elszabadul ugyanaz, amiért a Fidesz annyira gáz. Most az a nagy ötlete van az ellenzéknek, hogy a saját nyelvén cáfolják meg a Fideszt ugyanazokkal a politikusokkal, akik olyan tüneményes teljesítményt nyújtottak a Fidesz előtt. Az indokaik:

csak ott vannak profi politikusok - akik annyira profik, hogy az elmúlt 4 év ezer magas labdájából egyet sem sikerült lecsapniuk, mert meg sem próbálták. A választások előtt meg sikerült Puch-okkal telepakolni a listájukat, mert ugye ők nem támadhatók, viszont roppant népszerűségnek örvendenek.

Tisztességesek - ami a Debreceni könyv vs Átlátszó blog fényében valóban tréfás állítás, és akkor nem is foglalkoztam a Fidesznek nyújtott munícióval, Simon-ügy példás kezelésével, stb.

Csak akkor lehet elzavarni Orbánt, ha mindenki összefog - de az összefogás ereje épp az lett volna, ha ők nincsenek benne, hanem vidéki dácsájukba visszavonulva élvezik a jövedelmüket

és még folytathatnám

Egy ilyen alapállás meg csak úgy dolgozható fel mentálisan, ha a rajongók erre érzékeny része belgabela tükörképévé válva nyomja a pillanat alatt cáfolható süket dumát. Ráadásul mindkét oldalon kontraproduktív a dolog, hiszen egy kicsit is értelmes embert elriaszt az, hogy ilyen alakokkal egy helyre szavazzon.

Szóval ezért írta. Ettől még az ő országának a jövője azonos pl a te országod jövőjével, és csak együtt boldogulhatunk, akárhova is szavazunk. A szomorú a hangnem, a valódi érvek, valódi kérdések hiánya. Tessék megtekinteni pl a közérdekű hazugság posztban, hogy igenis lehet ellenkező oldalon álló emberek közt információ és véleménycsere. Engem pl érdekel, hogy a DK - MSZP - Bajnai tömb miképpen dolgozza fel a simon-ügyet, de csak azt kapom, hogy ha ezt szajkózom, azzal orbán szekerét tolom. Érdekel, hogy hogy látja a Fidesz hazugságcunamiját egy fideszes - Lázár vs EB, Kósa, stb - de csak azt kapom, hogy proli komcsi mocskolódást nyomok.

Hogyan lesz ebből közös ország? A Jobbikosokról már nem is beszélve!

miva? 2014.02.27. 10:16:31

@belgabela: ezt szoktad válaszolni :D

valóban. Én mocskolódok, de te hülyézel, és mikor kérdezek bármit, pl hogy mit is mocskolódtam, akkor ......

:D

Mert te a konstruktív viták nagymestere megmutatod, hogy hogyan kell nem fröcsögve, mocskolódva, érveket sorakoztatva, kérdésre válaszolva előmozdítani közös ügyeinket

:D

pityipalkó 2014.02.27. 10:54:35

Tessék az igekötőket megfelelően használni ! Nem össze,hanem MEG..

mennyémá 2014.02.27. 14:25:37

@eßemfaßom meg áll: 64,2% 2/3-a az szerinted 2/3??? te tanulhatnál meg számolni a matematika szabályai szerint. nem úgy, ahogy a bölcs vezéred mondja. de gondolom ezt a rezsicsökkentős maszlagot is bevetted. nekem spec havi sokezer plusz fizetni valót hozott a nagy csökkentésetek. úgyhogy menj és csápolj a békemeneten tovább, ne itt rontsd a levegőt.

teknős 2014.02.27. 14:44:46

@mennyémá: Igen, a nagy demokraták bloggerei nem igazán tűrik a kritikát, a legtöbbnél nem is lehet kommentelni, vagy ha lehet, akkor sem engednek maguk közé mást!

Behunytátok a szemeteket és egészen jól elvagytok a saját külön kis világotokban!

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 21:30:22

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: próbáld ki így: olvas - felfog - csak aztán ír

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 21:32:50

@mennyémá: hübazmeg, akkor azonnal érvényteleniteni kell minden 2/3-os törvényt ha nincs is nekik meg. Hogy átbasztak mindenkit rajtad kívül.

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 21:35:51

ma drágabolgárúrnál a tájékozott betelefonáló mamuska:

"Azt kellene megkérdezni az ellenzéknek a kampányban, hogy lehet, hogy a zorbánék első intézkedése az volt 2010-ben, hogy 8 évnél többre még a gyilkosokat se lehet elítélni"

És ez is fog szavazni. Birkázzatok csak :)

mennyémá 2014.02.27. 21:51:05

@eßemfaßom meg áll: gondolkodásképtelenkém, nem ezt mondtam, de úgy látszik a véretekben van a félre értelmezés. olvass, ne csak azt halld amit bölcs elmétek mond nektek. közjogilag meg van, ország választói népesség viszonylatban nincs. pont annyira illegitím mint amennyire cigánybáró mondta az előtte lévő kormányokról.
ezek szerint te is beszoptad, hogy alkotmányozni kellett, mert '90 után is a szovjet típusú alkotmány volt érvényben.
ebből csak annyi igaz, hogy 49. évi XX. törvény volt a neve. Valamint volt 1 azaz 1 mondat ami változatlan maradt.
74. § A Magyar Köztársaság fővárosa Budapest.
na menj szépen és csápolj tovább

eßemfaßom meg áll 2014.02.27. 22:02:10

@mennyémá:
"mennyémá 2014.02.27. 08:06:45
Ad1: felcsúti cigánybárónak sosem volt 2/3-a."

Ezt nem lehet másképp értelmezni te nagyonnemrasszistademkrata. Hogy nem tudsz értelmesen fogalmazni, azt beszéld meg azzal aki felnevelt és oktatott.

"ország választói népesség viszonylatban nincs."

nem is ott kell lennie, hanem a parlamentben.

De szerinted nyilván illegitim volt az elmult pár évtized összes kormánya, hiszen egyiknek se volt meg a teljes választókoru népességen belül még 50% se.

Imádom amikor a "demokraták" elkezdenek választási matekozni he nem nekik áll a zászló :)

mennyémá 2014.02.28. 09:03:51

@eßemfaßom meg áll: a ti retorikátokat értelmezem csak át a mostani helyzetre. De ezek szerint, ha OV vagy valamelyik fizetett bérence mondja akkor igaz feltétel nélkül, ha a másik oldalról bárki, akkor liberál bolsevik népnyúzó hazaáruló.
Nevetségesek vagytok.
És nem matekozok, mert tudom, hogy bölcs tanítónk és vezérünk megalkotta a tökéletes választási rendszert.(ő csinálta hogyis ne lenne tökéletes, lásd még gránitba vésett alaptörvény (ő sem meri alkotmánynak nevezni))

eßemfaßom meg áll 2014.02.28. 09:43:22

@mennyémá: szerintem ne próbálkozz inkább más retorikájának átértelmezésével, nem szégyen az, hogy van feladat ami meghaladja a képességeidet.

mennyémá 2014.02.28. 11:08:43

@eßemfaßom meg áll:
Menj és nyald tovább a volt mszmp tagok csoportosulásának seggét, ahogy eddig is tetted.

eßemfaßom meg áll 2014.02.28. 11:30:27

@mennyémá: elárasztott a tolerancia, nem égetlek tovább, elég szar neked önmagaddal együttélni :)

mennyémá 2014.02.28. 11:42:07

@eßemfaßom meg áll: azért vicces mikor egy hozzád hasonló toleranciáról beszél :D
indulnod kéne a humor fesztiválon

==T== 2014.02.28. 22:07:25

@Satyala: Annyira fel merik vállalni, hogy ők titkosították.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.03. 15:33:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Direkt Gyurcsánynak megparancsolták, hogy a Gergényivel vetessék le az azonosítókat, majd oszlatásra alkalmatlan súlyos sérüléseket okozó eszközökkel rontsanak rá 40 ezer emberre, csak mert nem nyalják Gyurcsány seggét."

majd amikor már a haverjaid uralma is csak egy rossz álom lesz, lehet, hogy valaki fontosnak fogja tartani, hogy tényszerűen beszámoljon arról, mi is történt 2006-ban. és akkor majd a halálos ágyadon akkorát fogsz nézni, hogy leesik az állad. ;-)

nem biztos, de lehet.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0