Őfelsége ellenzéke?
2015. február 03. írta: Fedor

Őfelsége ellenzéke?

illes_zoltan_1.jpg

A kormányból való távozás felér egy drogelvonóval, utána rögtön tisztábban látnak egyesek. Úgy látszik ébresztőleg hat a lelkiismeretre, ha kikerül a felcsúti Cipolla hatása alól. 

- írtam még az önkormányzati választás előtt Hoffman Rózsa és Navracsics Tibor egy-egy meglepő mondata kapcsán. Azóta történt egysmás, a FIDESZ némileg megroggyant és odalett a tévedhetetlenség mítosza, így mindennapos élménnyé vált, hogy kormányhoz közelálló személyek Szájer Józseftől Bencsik Józsefen át Jeszenszky Gézáig kritizálni kezdték pártjukat és azok tagjait. Mindezek közül a legnagyobb visszhangot Illés Zoltán nagy menetelése váltotta ki, aki - kikerülve a pixisből - újra felfedezte magában az egykori környezetvédőt. Az ősfideszes korábbi államtitkár számtalan interjút adott olyan hangvételben, hogy sokszor ha nem tudnánk, hogy ki beszél, azt hihetnénk, hogy egy vérmesebb ellenzéki képviselő az interjú alanya. 

A múltheti 168 órában pl. ilyeneket mondott:

Ma pedig a Fidesz csinálja ugyanazt, amit a múlt rendszer urai.

------------

Miután a mezőgazdasági tárcánál is tudják, hogy a kormány mindenáron atomerőművet akar építtetni, működött a megfelelési kényszer. A bevezetett napelemadóval – amit semmilyen uniós elv nem ír elő – azt akarták bizonygatni, hogy a megújulóenergia-termelés drágább.

------------

Az orosz energiafüggőség életveszély, az orosz atomerőműbe pedig csak orosz fűtőelemeket lehet behelyezni.

------------

A szélenergia halála – tudomásom szerint – azzal függ össze, hogy a területen működő befektetők és érdekcsoportok mögött álló erők nem a Fidesz politikai családjába tartoznak.

A legérdekesebb részlet viszont szerintem a következő:

Bár bizonyítani nem tudom, de elszólásokból hallom: még a választások előtt háttéralku születhetett az LMP és a kormánypárt között, hogy átengedik a környezetvédelem témáját az ellenzéki pártnak. Ezért kellett engem a Fidesz országos listájáról is leszedni. A környezetvédelem ügyében lehet a kormányt bírálni, lehet öklöt rázni, amivel Schifferék – magukra öltve a zöld köpönyeget – az eddiginél könnyebben bejuthatnak a parlamentbe, de szükség esetén őfelsége ellenzékének a szerepét játsszák.

Kérdés, hogy egy bizonyára sértett politikus mennyire hiteles forrás, de az is tény, hogy ez az információmorzsa nagyon is egybevág azzal, amit sok baloldali és liberális gondol régóta Schifferék különutasságáról. 

Persze simán lehet, hogy pont erre játszik rá Illés, ha már a kormánykritikus sajtótermékek aktuális sztárja kíván lenni.

Érveket, "bizonyítékokat" lehet hozni számolatlanul, de az is tény, hogy az LMP nemcsak Paks és társai ügyében megy neki mostanában sem Orbánéknak, emlékezetes pl. Szél Bernadett akciózása a NAV elnökének ideiglenes eltűnésekor, hogy csak egy példát hozzak.

Szóval? Ki mit gondol? Valóban őfelsége ellenzéke lett az LMP-ből?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr907135861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.03. 11:00:11

Bejentkezett Sorosnál és Badfriendnél, ennyi az egész.

hanta boy 2015.02.03. 11:53:34

"A kormányból való távozás felér egy drogelvonóval, utána rögtön tisztábban látnak egyesek. Úgy látszik ébresztőleg hat a lelkiismeretre, ha kikerül a felcsúti Cipolla hatása alól."

(abba most ne is menjünk bele, hogy mit tesz az, aki kikerül a Cipolla hatása alól...)

A lényeg, Illést nem csak a kormányból baszták ki, hanem a Fidesz egyéni képviselő-jelöltjei közül is, és a Fidesz országos országos listájáról is.....

Gondolom, ha bármelyik funkcióját (államtitkár, egyéni vagy listás ogy. képviselő) megtarthatta volna, ma egészen másképp nyilatkozna....

Rudy T. 2015.02.03. 12:21:04

Illés, Illés, ugye milyen gyorsan változnak a dolgok?

www.youtube.com/watch?v=9aZVD_bMeNE

empoftla 2015.02.03. 16:03:22

@maxval bircaman szerkesztő: Így van. Pedig mennyivel jobban járt volna, ha Putyinnál jelentkezik be.

toportyánzsóti 2015.02.03. 19:24:56

@hanta boy: Mehetett volna délafikai nagykövetnek,nem kibaszták csak némi morális tartást még megőrzött.

toportyánzsóti 2015.02.03. 19:26:10

@maxval bircaman szerkesztő: Barom és tájékozatlan vagy homofób kérődző.

toportyánzsóti 2015.02.03. 19:30:21

Csuti pocakmutyi környezetében ma már csak bűnözők vannak,van aki már megbukott és aki meg fog.

DeMarco 2015.02.03. 20:07:58

Nem értem..

Neked mindig megtetszik, ha valaki egy halvány kritikát kiejt a száján és rögtön csodaváró hangulatba kerülsz...

Nonszensz...

Illés mindig is kritikus volt és egyáltalán nem vele kezdődtek a problémák, már szinte azonnal látni lehetett 6 évvel ezelőtt, hogy mi fog történni ezzel a területtel.

Tehát amit feltálalsz egy nagy semmi.. mondhatni köztudott infó.

Inkább arról írj szép esszét, h hová tűnt aktuális bajuszpótló kedvenckéd a fene emlékszik már rá milyen csoportocskából... Azt valahogy nem akaródzik boncolgatnod...

Az meg már csak hab a tortán, hogy még mindig nem ismerted fel, h áskálódás helyett barátkoznod kellene...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.03. 21:41:36

@DeMarco: 1. Hol van itt csodaváró hangulat?
2. Illés mikor volt korábban kritikus a FIDESZ-szel szemben? Mondjuk amikor letolta Szél Bernadettet, hogy hogy meri Orbán nevét a szájára venni?
3. Nem az az újdonság, hogy a környezetvédelem szarban van évek óta, hanem az, hogy ezt egy fideszes is kimondja.
4. Bocs, de nem ismerem a kódrendszered, így fogalmam sincs, hogy ki a kedvencem szerinted.
5, Hol áskálódok én? Vagy már megint az LMP nyakába akarsz varrni? Vagy mi van?

Jorgos Vadefakisz 2015.02.03. 23:16:53

Milyen kérdés már ez itt a végén? A kezdetektől fogva kilóg a lóláb, hogy a Szarabbikkal együtt, ők őfelsége ellenzéke. (Na jó, talán nem mindenki tudott ott erről, de a Schiffer biztosan.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.04. 08:25:30

@fuck_a_but: Én ebben egyáltalán nem vagyok biztos. Messze nem értek egyet azzal a legtöbbször, amit Schifferék csinálnak, de baloldal többségével ellentétben én nem vagyok meggyőződve arról, hogy egy gonosz fideszes ármány van az egész mögött, szerintem inkább csak sértett konokság és rosszul értelmezett középutasság. Nem véletlenül fogalmaztam úgy, ahogy, és nem véletlenül hoztam példát a cáfolatra.

miért 2015.02.04. 08:35:10

Már az elempé megalakulásakor nyilvánvaló volt, hogy schiffer(szakasits)elvtárs csapata Orbán kreatúrája. Ahogy zazravecz(vona)testvér csapata is. Ügyesen csinálta a baltás, jobbról és balrról is lezárta a nemzeti(szocialista)fideszt.
Mindezeket jól mutatja szakasits(schiffer)elvtárs vad komcsizása is, mert ebből a saját családja valamiért mindig kimarad. Pedig több generáció is privilégzált körülmények között élhette meg a dédnagypapa segítségével létrejött kommunista rendszert.

csoio csagasz 2015.02.04. 08:58:03

Kell a cirkusz a népnek, ha már kenyér nem jut.
illés elvtárs viszi az aktuális havi mellébeszélő és kibeszélő szerepet. A birka csámcsog, és örül, mert azt hiszi a műsor nem neki szól. Két hét múlva jön valami újabb műsorszám, oszt a birka nem azon gondolkodik, hogy mészáros elvtárs egy szaros seggű gázszerelőből és néhány százezres éves bevallott nyereségből 5 év alatt a térség egyik leggazdagabb embere lett.

Az elempé meg mindig is orbán seggnyalója volt, most csak a nagyon egyszerűek csodálkoznak ezen a hatalmas híren.

Alick 2015.02.04. 09:00:36

@miért: senki sem felelős a felmenőik bűneiért, az az érdekes hogy most mit tesz az LMP.

2015.02.04. 09:09:19

Az lmp-vel kapcsolatban nem sokat tudok de annyi látszik, hogy egymást veri le a sok sértődött ember főleg a baloldalon aki szeretné elhitelteleníteni őket. Nem új téma, évek óta ez megy. Elképzelhető, hogy kis irigység mert kellene az a pár százalék.

high up! 2015.02.04. 09:18:22

@maxval bircaman szerkesztő:

Ja, bejelentkezhetett volna nálatok is, a Bulgár Kommunista Pártnál.
Oszt mennyivel boldgogabb élete lehetne Átlgahülyebulgárként!

FOLYTASSUK!

miért 2015.02.04. 09:18:49

@Alick: Az tény, hogy nem felelhetünk felmenőink tetteiért, de ugyanzt nem kellene másoknak felróni. Ez aljas cselekedet. És szakasits(schiffer)elvtárs is élvezte a szülők, nagyszülők által összehordott javakat és lehetőségeket. Továbbá most is azt érzem, hogy az elempé a fidesz minden problémáját csak elmosni szeretné.

miért 2015.02.04. 09:21:49

@A csótány is ember: Az hogy az elempével mit kezd a baloldal nem különösebben izgat. Jól elszórakoznak egymással. Az már inkább idegesít, hogy jórészt az elempé miatt nem tud kialakulni egy hiteles kontzervatív-liberális középpárt. Ezt jól kitalálta a baltásviktor és szakasitselvtárs.

high up! 2015.02.04. 09:23:17

Amikor már nem kell tövig benyalni a pártvezérnek, akkor hirtelen megjön mindegyiknek az esze. Addig meg hazudik reggel-délben-este. És még meg is magyarázza az állatja, hogy miért van neki igaza, amikor hazudik!
Így csinálták itt is 2010-ig a ballibsi net harcosok, így csináljak ma is ezek a senkiházi batyuk, fejesrobok, Bloggergeyzák, meg a többi fideszbolsi.

A jó hír, hogy pár év múlva a legtöbb fideszesnek meg fog jönni az esze. A vádlottak padján.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.02.04. 09:25:56

@miért:

jaj, ne játszd már itt az összeesküvés elméletet! Ha hiányzik neked a hiteles kontzervatív-liberális középpárt, akkor alapítsd meg te magad. Senki se fog megakadályozni.

Igény pedig van rá böven, valahol 500.000 és 1,5 millió szavazó körül.

gmihaly 2015.02.04. 09:43:25

Sifi nekem már a 2010-es ogy. választások előtti TASZ-os és egyéb taláros kavarásai idején is gyanús volt, az akkori környezetvédő álcivil és egyéb jogi csűrcsavarásokban való tevékeny részvételét is beleértve. Amúgy ügyvédtúltermelési válság van, a vadkeleti jogállami korszak is ékes bizonyítéka volt ennek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.04. 10:00:25

@maxval bircaman szerkesztő: Én is írtam már ilyet, csak én viccből. :-) Mindenkit, aki kiritizálja Viktor, a soros pénzeli. És vannak annyira hülyi narancsidióták az országban, akik nem ez elég is. Gratulálok birca. Bulgáriában mindenki ilyen?

altimus 2015.02.04. 10:15:57

@hanta boy: allitolag felajanlottak neki a del afrikai nagykoveti posztot (illes nyilatkozta), amit nem fogadott el. allitolag azt mondta szijjartonak, hogy o kornyezetvedo, miert menne nagykovetnek? mire szijjarto valasza az volt, hogy del afrikaban rengeteg banya van :). (nem banya, hanem ba'nya. habar banya is, most hogy igy belegondolok).

Urancityhero 2015.02.04. 10:16:52

Hát nem tudom... Illés egy sértett és nem túl okos ember, ez kiderül minden megszólalásából. Lásd, Szél Bernadett megalázása... De nekem úgy tűnik, az LMP kezdetektől fogva üti Paksot és mindig a kormány ellen szavazott, nem úgy mint Gyurcsány vagy a Jobbik. Ha van is valami kapcsolat, nem több és nem kevesebb mint a szocik és a Fidesz között. Nekem az LMP még mindig hitelesebbnek tűnik mint bármelyik "ellenzéki" szerveződés. Persze a sok szarból kell választani a legkevésbé azt :(

miért 2015.02.04. 10:18:57

@high up!: :-) Érdekes megközelítés: de hol itt az összesküvés-elmélet? Egyébként pedig a legegyszerűbb elbagatelizálni a dolgokat. Ezt jól jön schiffernek és zazravecznek is!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.04. 10:36:22

@Simlicske:

Ez nem Orbán-kérdés. S nem is jobboldal-baloldal kérdés.

Soros azt pénzeli, aki az ő érdekeit képviseli. A sok buta ballib meg elhiszi, hogy nem így van.

BG-ban Soros pl. a JOBBOLDALT pénzeli.

bölcsbagoly 2015.02.04. 10:38:58

A környeztevédők közül a legtöbben fanatikus fantaszták és fanatizmusokkal forditott arányban álla a felkészültségük a témából.Illés sem kivétel, ahogy Szél vagy a többi sem. .
A környezetvédelmet pragmatukus alapon kell kezelni, miv el az nem megy, hogy egyre jobban akarunk élni, szaporodni, épitkezni s közben an természetes környezetünk is érintetlen maradjon. Biológusként, természet szeretőként is mindig utáltam a görögdinnyéket.

high up! 2015.02.04. 10:40:59

@miért:

Nézd, a Fosabbikat hagyjuk, az összes vezetőjét Moszkvában képezték ki, KGB Béci Vona eftárs legfőbb izalmi embere és közvetlen összekötője volt a Kremlbe (meg valszeg a svájci bankszámláihoz)
Mint majd minden szélsőséges párotot az EU-ban, A Fosabbikat is Moszkva pénzeli. És a Fosabbik azóta is az orosz anyaföldért politizál Magyaro. érdekeinek ellenében. Ergo a Fosabbik egy hazaáruló párt, (a saját definícióuuk szerint).
Tehát ez a köcsög csürhe gyülekezet abszolút a fidesz testvérpártja.

Az LMP-re meg csak röhögni jár be az ember: ezek mindig is kávéházi selyemfiúk voltak, sose gondolták komolyan, hogy úgy politizáljanak, hogy az asztalra üssenek. Ráadásul teljesen tudatosan nem akarnak tömegpárt lenni, hanem meg akarnak maradni 5%-os rétegpártnak, ami nagyon kevés gondot és munkát jelent, fizetni viszont ez is marha jól fizet.

Tehát az összes ellenzéki pártot felejtsd, el, ezek csak a szar konzerválására vannak ott.

FOLYTASSUK?

high up! 2015.02.04. 10:45:11

@maxval bircaman szerkesztő: "Soros azt pénzeli, aki az ő érdekeit képviseli."

Oszt akkor mi volt Soros érdeke, amikor 1989-ben a fél fideszt illetve személyesen Orbaneszkut pénzelte? Úgy, hogy Orbaneszku Oxfordig ment felsőfokú libsi tudományt tanulni.

high up! 2015.02.04. 10:47:17

@maxval bircaman szerkesztő:

a témához: Orbaneszku illiberális eftársat meg időközben kib@szták az Oxfordi egyetem dicsőséges diákjainak a listájáról:

Oxford University appears to have removed Hungarian Prime Minister Viktor Orbán’s name from its list of “Famous Oxonians” when overhauling its website. The prime minister spent three months at Oxford’s Pembroke College on a Soros-funded scholarship in 1989, interrupting his studies at the outbreak of the so-called Velvet Revolution in Prague in autumn of that year.

Asked whether Orbán’s removal had been prompted by his recent rejection of liberal democracy, Pembroke College head of communications Catherine Beckett told The Budapest Beacon that “obviously we do not share the politics of everyone who studied at Pembroke, but the whole of the university website has been overhauled and that would involve the refreshing of the alumni list”.

Mercel 2015.02.04. 11:09:27

Dobtam egy hátast amikor meghallottam illést először úgy nyilatkozni ahogy.
Mivel nagyon nagyon rühellem a fideszt, először még vigyorogtam is kettőt.
Aztán elkezdtem gondolkozni, hogy hello, ez a csávó éveken keresztül nyomta a fideszes vakert baromságokat mondott sokszor bicskanyitogató stílusban, most hirtelen mi változott?

Nekem egy illés forma arc a hirtelen jött ellenzéki meg "felnyílt a szemem "dologgal kb. annyira hiteles mint a retek klub hirtelen előkerült ellenzékisége.
Úgy alakultak a dolgok, hogy már nem pálya a fidesz(nek illés) ezért elkezdjük gyorsan fikázni meg borítani a bilit? Ez szánalmas és illés nekem továbbra is egy nulla.
Most már egy bukott nulla.

Ángyán József meg még páran ezt úgy játszották el, hogy AKKOR nyitották ki a szájukat amikor bent voltak a hajóban és nem Azután, hogy kibaszták őket.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.04. 11:25:40

@high up!:

Szerinted mi?

Orbán volt az egyik kiszemelt jövőbeli magyar vezető, a nyugati érdekek képviseletére.

Ez nem világos neked?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.04. 11:26:29

@high up!:

"Orbaneszku illiberális eftársat meg időközben kib@szták az Oxfordi egyetem dicsőséges diákjainak a listájáról"

Ez érthető. Ezen miért csodálkozol?

high up! 2015.02.04. 12:06:02

@maxval bircaman szerkesztő:

Tehát akkor Orbanszkut Soros és az USA tette meg Magyaro vezérének.

Kösz a beismerő vallomást.

no_successful2 2015.02.04. 12:13:18

"Orbaneszku illiberális eftársat meg időközben kib@szták az Oxfordi egyetem dicsőséges diákjainak a listájáról"

Szerintem Soros Gyuri bátyánk egyik reggel ezzel a gondolattal ébredt.
Az a hűtlen genya Orbán még mindig a listán van? Töröljétek már le, mert veletek törlöm fel a padlót idióták !
Így lett.

turista a saját országában 2015.02.04. 12:44:20

Orbán védőügyvédjéből nem lesz demokratikus szalonna.

turista a saját országában 2015.02.04. 12:47:19

Illés meg, hogy nem kapott posztot a 3.. Orbán kormányban, rögtön megvilágosodott. Ez az ember ennyit is ér.

inebhedj - szerintem 2015.02.04. 12:49:18

Hát nem tudom, tényleg senki soha nem unatkozott az elmúlt 25 évben annyira, hogy utána olvasgasson a (gazdaság)politikai celeb világ tagjainak, rokonainak, üzletfeleinek, személyes- és cégtörténeteiknek, ezért mellbe rúgják az ilyen "összefonódások"?

Pedig semmi különös, _minden_ regnált és regnáló parlamenti párt prominense, vezetője, korifeusa, befektetője, ügyvédje, újságírója, stb. mindegyik másikéval üzleti / rokoni kapcsolatban áll és állt, így vagy úgy (ezt hívom röviden vadásztársaságnak). Azaz az MSZP, SzDSZ (, Bajnai, Bokros), stb. is ugyanúgy Fidesz-őfelsége ellenzéke, és fordítva, az MSZP-SzDSZ kormány idején az ő őfelséges ellenzékük volt a Fidesz.

Ha valóban lenne ebben meglepő (de egyáltalán nincs), akkor maximum azt lehetne felhozni, hogy elég mókás az a szituáció, amikor a Fidesz által támogatott ellenzéki párt hitelesebb, megbízhatóbb és okosabb, mint a Fidesz ún. demokratikus baloldali ellenzéke, csak éppen ezen utóbbi sem ellenzék és a demokratikus megkülönböztető jelzőnek éppúgy semmi értelme, mint a baloldalinak (lévén a Fidesz is baloldali párt).

panelburzsuj 2015.02.04. 12:52:49

@turista a saját országában:
Nem itt állnánk, ha minden kegyvesztett fideszes csak ennyit is "világosodna" nyilvánosan.

Ettől persze Illés nem lesz szentember - de praktikus lenne azért fölmérni, hogy a teljes beszarásban gunnyasztásnál még Illés produkciója is hasznosabb.

Pop40 2015.02.04. 12:54:42

Nos, hogy formálisan kiegyezett e az lmp a fideszmaffiával, az kérdéses.

De hogy Schiffert Vitya meg a rendszere nem különösebben zavarja, az nagyjából egyértelmű.

Persze a Moszkvából pénzelt, álellenzéki Jobbiknál még tán ők is jobbak.

Mindenesetre sokat elmond a "hiteles ellenzék" pártjairól, hogy az egyik párt vezetője (Schiffer) korábban Vitya ügyvédje volt, a másik párt vezetője meg Vitya polgári körös haverja.

BiG74 Bodri 2015.02.04. 12:56:39

Illés úr nem környezetvédelmi szakember, csak egy köpönyegforgató, aki amúgy a környezetvédelmi oldalon kapaszkodott fel az magas politikusi szférába.

Pop40 2015.02.04. 13:01:29

@turista a saját országában: "Ez az ember ennyit is ér."

Emberileg valóban lehet kifogásolni, de ettől függetlenül a mondandójára érdemes odafigyelni.

Régóta ismert kriminalisztikai tény, hogy minden maffiának a csalódott emberei dalolnak a legszebben :-DD
Ez alól nyilván a narancsbolsik sem kivételek. Ha ki akarja valaki teríteni a szennyest, pont az ilyen embereket érdemes megkörnyékezni.

panelburzsuj 2015.02.04. 13:03:40

@BiG74:
Fiatalkának, elfogultnak vagy hülyének teccik lenni? Vagy együtt mind? Lehet választani.

Illés azok közt volt Magyarországon, aki a környezetvédelmet egyáltalán bevitték a köztudatba. Duna-kör és környéke, még vastagon az "átkosban".

Szóval ha vele van valami "etikai" gond, akkor az pont nem ez, hogy most "megtért" - hanem hogy másfél-két évtizedig hajlandó volt baksisért lapítani, finomabban mondva - visszafogni magát.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.04. 13:14:09

@maxval bircaman szerkesztő: De nagyon is jobbaldal kérdés. A kánon része, mit része, alappillére. Szitokszó, stigma, amit bárkire rá lehet sütni, aki szót emel a fidesz ellen. Te is ezt teszed. Ennyi.

inebhedj - szerintem 2015.02.04. 13:14:26

@panelburzsuj:

Bizony, Illés valóban a Duna kör egyik meghatározó arca (volt), ami épp a bősi történet kapcsán hangzik iszonyú rosszul, mondhatni, etikai, de legalábbis szakmai gond. (Már ti. nem az, hogy évtizedekkel utána meg milyen politika pályát fut be, lelke rajta, hanem, hogy a Duna körös, Bős-ellenes dologban részt vett.)

No persze, ízlések és pofonok.

panelburzsuj 2015.02.04. 13:27:58

@inebhedj - szerintem:
Szépen demonstrálod, hogy kacskaringós pályát befutő közszereplőket kacskaringós okokból lehet utálni.

alte trottel 2015.02.04. 13:36:17

@DeMarco:
Illés lófaszt volt "mindig is kritikus"! Csak mindig is jól helyezkedett - az utolsó flikflakkig, amikor azt hitte, hogy már elég mélyre benyalta magát a Fenséges Ülepbe! Hát tévedett, és A Sohanemhazudó skrupulus nélkül szokta ejteni a "már nem _ANNYIRA_ hasznos idiótákat". Ez történt Illés "szarkofág" úrral is.
Csak úgy per tangentem: Aki képes volt azt a 2003-as szarkofágos hagymázt világgá rikoltani, azt bikacsökkel kell elzavarni mindennek a közeléből, aminek köze van a környezetvédelemhez.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.02.04. 13:36:23

a versusban láttam ma délelőtt a hírtvn az alapján inkább őfelsége udvari bolondja.

alte trottel 2015.02.04. 13:39:50

@Fedor:
Kvasztics, Kvasztics! Hány éves vagy királyfi? Hát minden épeszű és tájékozott pógárnak világos volt az első kopogtatócédula kázus óta, hogy A Mi Sohanemhazudó Kerecsensólymunk zsebbéli ügyvédje által gründolt "pártnak" mi is a szerepe!

alte trottel 2015.02.04. 13:42:39

@Alick: Na, ez újdonság! Ezexerint a "gyurcsótány" se felelős Dobrev Klára nagyapjáért?
Minő meglepetés!

alte trottel 2015.02.04. 13:49:30

@A csótány is ember:
Szeretné elhitelteleníteni? Ember! Hát ehhez a laposféreghez képest a Szomáliai Nemzeti Bank a hitelképesség csimborasszója!
Csak egyetlen adalék: Hasonlítsd már össze azt a műsort amit sifferék csináltak Sukoró ügyében (oszt a mai napig nem tudott a Polt & Gang összefércelni egy szaros magánokirathamisítást) azza a mélységes hallgatással, ami pl a Szajoli vasútfelújítást vagy az ezermilliárdos _NAGYSÁGRENDŰ_ ÁFA csalást övezi!
Sapienti sat!

alte trottel 2015.02.04. 13:52:46

@V Fucktor:
Vizsgáltasd meg a szemedet.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.04. 13:56:40

@Simlicske:

Nem, nem teszem ezt. Mutass rá hozzászólásomra, ahol ezt tettem.

Az, hogy egyetértek a Fidesszel bizonyos kérdésekben, nem jelenti azt, hogy mindennel egyetértek.

Sőt, írtam is a fideszesek rövidlátásáról a baloldal/jobboldal kérdésben.

Bunkók egyébként egyforma arányban vannak mindkét oldalon. Ma kommenteltem egy MN-cikkhez, leírva a cikkben lévő TÁRGYI tévedést. Egy vadfideszestől azonnal megkaptam a "liberális" minősítést emiatt. Hiszen aki azt állítja, hogy egy fideszes médiában hiba van, az nyilván csakis az ellenség embere lehet...

Valójában én magam minden politikai teszten baloldaliként jövök ki, nem jobboldaliként. Tulajdonképpen csak az erkölcsi jellegű társadalmi kérdésekben vagyok erősen jobbos.

czjanos 2015.02.04. 13:59:32

Kezdettől azt mondtam, hogy az LMP kétlelkű párt és ezt azóta is fenntartom.

alte trottel 2015.02.04. 14:00:10

@panelburzsuj:
A világ legjobb szörföse sem kelti, növeszti, tarajosítja a nagy hullámot, hanem _CSAK MEGLOVAGOLJA_!

rockjano 2015.02.04. 14:07:13

A z Illés ezek után sem lesz szimpatikus figura viszont az hogy az LMP és a Fidesz közt van kapcsokat az elég biztosnak látszik.

Az LMP tényleg bizonyos mértékig őfelsége ellenzékét játsza, önmagukban esélyük sincs semmilyen távon és erre már ők is rájöttek…

AZ LMP egy zsákutca ami sehová sem vezet, őnekik az a fontos hogy az a minimal pozíciójuk megmaradjon ami megvan és megosszák az ellenszavazatokat slussz...

Rudi Kató 2015.02.04. 14:09:12

Érdekes amíg mint államtitkár volt az első közellenségnek számított! Most amikor támadja a véleménye szerint elhibázott lépéseket ő lett a "messiás"! Csak így tovább, saját magatokat járatjátok le!

panelburzsuj 2015.02.04. 14:15:55

@alte trottel:
A kérdés már csak az, hogy "közvélemény" nevű felületen keletkeznek-e "maguktól" meglovagolható méretű hullámok. Vagy "keretezők", "tematizálók" nélkül a közbeszéd nem formálódik megtapasztalható alakzatokba, inkább csak amolyan "fehér zaj".

Idézd föl magadban a "császár meztelen!" témát ... :)

alte trottel 2015.02.04. 14:26:12

@panelburzsuj: Felidéztem. Mindenekelőtt kellett hozzá egy divatbahülyült császár, aztán két szélhámos takács. A kisfiú meg csak a kakas volt, mikor már mallott a pity. A bősz-nagymaris ügyben is már a hatvanas évektől mentek a _SZAKMAI_ viták a vízügyi betonlobbi és az épeszűek között. Az _ÖSSZES_ dunaköri izék meg egyéb ellenzéki csoportok meg azért ugrottak rá erre _IS_ (túl fiatal vagy, azért nem emléxel a többire - Eocén, Adria vezeték) mert jó álca volt és sok embert lehetett vele megmozdítani!

high up! 2015.02.04. 14:30:58

@maxval bircaman szerkesztő:

Mi az bulgár birka, repedések történtek az összesküvés elméleti rendszeredben?

A Soros és az USA által pénzelt és kiképzett Orbaneszkut nem Soros és az USA tette meg Magyaro vezérének, de a Soros és az USA által nem pénzelt és kiképzett Porosenkot viszont Soros és az USA tette meg Ukrajna vezérének.

Látod birkuci, enniyre hülyék vagytok ti, akik végig azon talpaltok az életetekben, hogy minél messzibre kerüljetek a normális világtól, ehelyett csak a beteges és idóta képzetl világotokat növelitek napról napra.

FOLYTASSUK!

flamer 2015.02.04. 14:39:23

Illés Zoltán akkor is egy ostoba segg volt, amikor ellenzéki politkus volt, ostoba segg maradt akkor is, amikor miniszter lett és ostoba segg maradt most is, hogy kiesett a kegyeltek közül.
Teljesen mindegy, hogy mit mond, baromságokat beszél, aki arra alapoz bármit, az még nála is hülyébb.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.04. 14:54:29

@high up!:

Próbálj gondolkozni. Rá fogsz jönni szerintem a különbségre.

♔bаtyu♔ 2015.02.04. 15:10:10

Gondolom az amerikai erőműbe pedig beleillik az orosz, a francia, sőt még az É. Koreai fűtőelem is.

Micsoda ostoba érvek atyaúristen. Jogosan baszták ki ezt az Illést.

inebhedj - szerintem 2015.02.04. 15:11:26

@panelburzsuj:

Azért utálatról szó sincs, és annyira nem látom ellentmondásosnak sem a pályáját. :)

De amit tudok róla (illetve az elképzeléseiről), az alapján nem barátkoznék vele mindenáron. :)

Igaz, ez utóbbi alól hirtelenjében nem is tudok közszereplő kivételt. :)

De az is igaz, hogy messze nem őt tartom a legröhejesebb / farizeusabb / butább közszereplőnek.

♔bаtyu♔ 2015.02.04. 15:26:38

Schifferék nem Orbán jóvoltából jutottak be a parlamentbe. Akármit is állítanak és akármennyire nem tetszik, a választóiknak ez tetszett.

sorstalan gáz 2015.02.04. 16:03:34

"Azóta történt egysmás, a FIDESZ némileg megroggyant "

Ugyanott van mint a választások előtt 1 hónappal, és teljesen nyilvánvaló hogy a ballibák nem képesek szavazókat szerezni tőle. A Jobbikkal más a helyzet, sokkal tanulékonyabbak a retardált agyú, fejlődésképtelen, még önmagához képest is egyre inkább leértékelődő ballibbant ellenzéknél

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.04. 17:31:35

@alte trottel: Te azt olvastad ki a posztomból, hogy most halottam ezt először? Mert akkor olvasd el mégegyszer.

alte trottel 2015.02.04. 18:35:04

@Fedor:
Akkor én vagyok a hülye. Aki egyszer ippeg most lépett bele egy friss rakás kutyaszarba, az miért is tépelődik, hogy vajh' büdös-é ama matéria avagy mégsenem?

Alick 2015.02.04. 22:33:56

@alte trottel: Gyurcsány azért felelős, amit ebből a kapcsolatból ő "tisztességes meggazdagodásra" (zsebprivatizációra) felhasznált.

alte trottel 2015.02.05. 01:23:13

Te: "senki sem felelős a felmenőik bűneiért, az az érdekes hogy most mit tesz az LMP."
Én: "Na, ez újdonság! Ezexerint a "gyurcsótány" se felelős Dobrev Klára nagyapjáért?"
Te:"Gyurcsány azért felelős, amit ebből a kapcsolatból ő "tisztességes meggazdagodásra" (zsebprivatizációra) felhasznált."

Dyslexia vagy Bodóné posztulátum?

Légy oly bélám és a _KÉRDÉSRE_ ha szabad esdekelnem!
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0