Ne engedjétek hozzám a gyerekeket
2015. november 03. írta: Fedor

Ne engedjétek hozzám a gyerekeket

gyerek_j.jpg

Harrach Péter, az állítólag Keresztény, állítólag Demokrata, állítólag Néppárt frakcióvezetője alig egy éven belül már másodszor rúg bele verbálisan az éhező gyerekekbe. 

Már az kiakasztotta a cinizmusmérőt, amit tavaly decemberben a köztévé riporterével közösen hoztak össze: 

A riporteri feladatokat a "politikai présben" ( tájékoztatás versus totális politikai lojalitás, sőt! ) szintén izgalmas módon abszolváló műsorvezető Fábián Barna a következő kérdést "szegezte" Harrach Péternek, a Keresztény Demokrata Néppárt politikusának: "Múltkor láttam egy érdekes kimutatást, egy felmérést melyben az szerepel, hogy a gyermekek egy része nem azért megy be reggeli nélkül az iskolába, mert a szülők nem tudják neki előkészíteni, vagy csomagolni, hanem egyszerűen nem éhes". Nos, Harrach Péter politikus és ugye keresztény- valamint demokrata ember nem késlekedett a válasszal: "Gondolom ez életforma kérdése". 

De az a szűklátókörű aljasság, amit ma odapöttyintett a hallgatóság elé a Kossuth Rádióban, még ezen is túltesz: 

Nem szavazta meg a KDNP az Országgyűlés népjóléti bizottságában a gyermekéhezés felszámolását célzó nemzeti minimum program tárgysorozatba vételét. Többek közt erről is kérdezték a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában Harrach Pétert. A frakcióvezető szerint egyetértenek a program tartalmával, de "a baloldali pártok rárepültek a kezdeményezésre." 
 
A javaslatot bizottság elé az MSZP, a Fidesz, a Jobbik, az LMP, valamint a Párbeszéd Magyarországért, a Demokratikus Koalíció, az Együtt és a Magyar Liberális Párt egy-egy képviselője nyújtotta be a javaslatot, amit Harrach szerint így "nem lehet felvállalni."

A határozati javaslat tárgysorozatba vételének támogatásával egy baloldali kampányt támogattak volna - mondta Harrach. 

A javaslat benyújtói közt a fideszes Csöbör Katalin aláírásai is ott volt, de végül nem szavazta meg. Harrach Péter szerint "csak tévedésből került oda Csöbör szignója."

Most nagyvonalúan tekintsünk el attól, hogy ezt (sajnos, egyébként) nem a baloldali pártok kezdeményezték, hanem civilek, a Nemzeti Minimum koncertet létrehozó művészek, így csak formai okokból került rá a beadványra a parlamentben lévő pártok képviselőinek az aláírása, méghozzá szimbolikusan mindegyik párté - egyet kivéve (a fentiek fényében nem nehéz kitalálni, hogy melyik volt az az egy).

Tehát tegyük fel, hogy ez egy baloldali ötlet. És akkor mi van? Dögöljenek éhen a lurkók, mert Gyurcsány, Tóbiás meg Szigetvári akar nekik segíteni? Csak engem zavar az a szégyen, Jobbanteljesítország alattvalóit nem, hogy ma már a 7 év alatti gyerekek 40 százaléka(!) él szegénységben, és annyit romlott a helyzet 2009 óta, hogy ezen a téren már Románia és Bulgária is jobban áll nálunk? Miért van az, hogy az a párt, amely definíciója szerint a keresztény értékek védelmezője, már sokadszorra köpi szembe azt, amit elvileg képvisel?

Drága jó frakcióvezető úr, muszáj megkérdeznem: Miért utálja ennyire az éhező gyerekeket?

"Dögöljenek éhen a lurkók, mert Gyurcsány, Tóbiás meg Szigetvári akar nekik segíteni? Csak engem zavar az a szégyen,...

Szerző: Kötöttségek nélkül2015. november 3.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr968047372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heptakontanonaéder 2015.11.03. 17:08:41

Mk 10,14
Jézus pedig ezt látván, haragra gerjede és monda nékik: Engedjétek hozzám jőni a gyermekeket és ne tiltsátok el őket; mert ilyeneké az Istennek országa.

Harrach, te féreg! Te volnál keresztény?

Girhes Joe 2015.11.03. 22:47:55

Na azért lassan a testtel. Kezdjük ott, hogy az éhezés az az, ami Afrika egyes részein van, nem pedig az, hogy vannak gyerekek, akik nem hoznak tízórait az iskolába. Folytassuk ott, hogy ez nem specifikusan magyar probléma, hanem a nyugati világban mindenhol létezik egy ilyen, legalsó társadalmi réteg. Szó se róla, én se irigylem az ebbe a rétegbe született gyerekek hétköznapjait, na de ezt a jelenséget a magyar politikai elit aljasságának betudni kábé akkora demagógia, mint az esős időjárásért Orbánt hibáztatni.

tralalala 2015.11.03. 23:03:49

@Girhes Joe: "az esős időjárásért Orbánt hibáztatni. "
AT IS AZ Ő HIBÁJA NE FRÖCSÖGJ TE ROHADT FIDESZES!!!

Primátor 2015.11.03. 23:06:13

tralalala:

Te iskarióti tetű !

micsoda? 2015.11.03. 23:08:56

Nem értem, és nem is fogom megérteni, hogy egy gyerek ma a háború után 70 évvel itt, Közép Európában éhezik. Legalábbis nem annyinak kéne lenni, hogy köztéma legyen. Merthogy vannak kivételes szülők, akik keveset törődnek a gyerekkel, az volt, és lesz is.
Nem ártana már azt megnézni, hogy vajon miért éhezik az egyik gyerek, és miért nem a másik, ahol a szülők szintén napi gondokkal, küzdenek.
Talán ki kéne szállni a kényelmes komfortból, többet járni a vidéket, netán beszélni az a pedagógussal, (aki a legjobban ismeri a családot) hogy miért is éhezik az a gyerek.
Ennek soha nem lesz vége, ha a szülő felelősségét nem kérjük számon. Harcoljon Ő, bizonyítsa be, hogy részéről minden rendben lenne. Mondjuk ha kell kert ásást is vállal (manapság erre sincs vállalkozó).

balfa 2015.11.03. 23:24:21

@Girhes Joe: a politikai aljasság nem tenni ellene csak azért, mert a mocskoskomcsik is tennének ellene. gondolattal, szóval, cselekedettel és mulasztással - ha ez mond valamit. néha úgy érzem, keresztény címkéjű politikusaink csak a menyországban hisznek, a pokolban nem

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2015.11.03. 23:27:25

Nincsenek éhező gyerekek az országban, jobb konzervatív kormánynak köszönhetően.
Az MSZP-Gyurcsány-Bajnai éra viszont nagyon is közel járt a valóban éhező lakossághoz.
A fasz baloldali liberálisok semmi mást nem tudnak írni azon kívül hogy fasizmus van ( ingerküszöböt már rég nem üti meg ) Diktatúra van ( ez sem érdekli a polgárokat mert tudják, nem igaz, hisz ők szavazták meg ezt a kormányt ) Éheznek a gyerekek ( Akinek van gyereke, most tegye a kezét a szívére, éhezik a gyereked? Ugye hogy nem. )
Szóval menjetek a kurva anyátokba, hazug tetvek.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2015.11.03. 23:30:42

@balfa: Faszkalap,az ország minden óvódása és alsó tagozatosa kap enni az óvodákban és iskolákban. Nyári szünetben is. Ezt ez a kormány tette lehetővé. Nézz szét a lukban ahol élsz vagy a környékén hogy kik vásárolják a kis üveges szeszt, bagót és egyebeket ahelyett hogy ennivalót vásárolnának a segélyből amit kapnak. Mikor pusztultok ki ebből a számotokra élhetetlen országból egyébként??

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.03. 23:33:19

@Girhes Joe: "ezt a jelenséget a magyar politikai elit aljasságának betudni kábé akkora demagógia, mint az esős időjárásért Orbánt hibáztatni."

Azt, hogy ez a réteg NŐTT az elmúlt években, nehéz nem a kormány gazdaságpolitikájának betudni, de ha nem vetted volna észre, ez a poszt elsősorban a mérhetetlen szűklátókörűségről és cinizmusról szól, arról, hogy miképp áll hozzá Harrach a dologhoz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.03. 23:38:44

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: "Nincsenek éhező gyerekek az országban, jobb konzervatív kormánynak köszönhetően.
Az MSZP-Gyurcsány-Bajnai éra viszont nagyon is közel járt a valóban éhező lakossághoz." - mondod te.

"Az Eurostat adatai szerint a 7 év alatti gyerekek 40 százaléka szegény Magyarországon. A téli szünet sajnos sok gyereknek nem az ajándékokról és az ünnepi hangulatról szól, hiszen a gyerekek egy része csak az óvodában, iskolában jut meleg ételhez. A szülők ezt otthon gyakran nem tudják biztosítani. A gyermekszegénység Magyarországon már meghaladja a romániai és bulgáriai szintet. (...) 2009-ben minden harmadik Magyarországon élő gyermek élt szegénységben, míg 2012-ben már minden második gyermek családjában okozott gondot az alapvető szükségletek biztosítása." - mondja veled szemben a valóság.

www.168ora.hu/itthon/sok-gyerek-ehezik-teli-szunetben-132338.html

pamut 2015.11.03. 23:43:40

Ne viccelj már Fedor, természetesen Gyurcsány a hubás. Meg Soros. Különben is meg kell védeni az országot a menekültektől. És ha éhendöglik pár gyerek, az kifejezetten jó mert azok mind ballibek voltak, szóval tiszta haszon.

Ne erőlködj, nincs olyan ocsmányság ami egy pillanatra is megingatná az Orbán-szekta híveit és haszonélvezőit.

Hajdú Peter 2015.11.03. 23:50:43

"És akkor mi van? Dögöljenek éhen a lurkók, mert Gyurcsány, Tóbiás meg Szigetvári akar nekik segíteni?"

MEKKORA AGYATLAN DEMAGOG FASZSAG MAR EZ ????
Ezzel most rekordot dontott a baloldal.
Vajon mikor a Gyurcsanyek 8 evig amokfutottak az orszag elen, akkor miert NEM segitettek az ehezo gyerekeken ????????????????
Csak nem azert, mert akkoriban folleg vizagyukra, konygaz granatokra, gumilovedekekre koltottek, hogy legyen mivel szetverni a nemzeti unnepeken felvonulokat ?????????

shred 2015.11.03. 23:51:37

@Girhes Joe: Így van, Európa-, sőt világszerte vannak szegényebb rétegek. A magyar szegények problémáival viszont a magyar kormánynak kell foglalkoznia, erre a jelenségre (éhező gyerekek) nem lehet úgy reagálni, hogy sajnálatos, de természetes jelenség, tanuljunk meg együtt élni vele. Vagy ha így reagálunk, vegyük ki a pártunk nevéből a keresztény jelzőt.
Off: egyébként van abban is valami, hogy reggel a gyerekek nem éhesek, annak idején nekem is 9-10 óra körül volt ehetnékem a suliban. Az ovis fiam is számtalanszor kihagyja az otthoni reggelit.

DR. Smit Pal 2015.11.04. 00:14:42

A gyerekek nagy resze ugyis elhizott, ezert nem art nekik egy kis ehezes.
Es kivancsi volnek, amikor a Gyurcsany volt hatalmon, akkor miert nem emelte az orvosok es a noverek fizeteset, miert nem szamolta fel a gyerekehezest ?
Miert nem segitett a sok tiz ezer hajlektalanon ?
Miert nem vett mindenkinek lelegezteto gepet ?
Es tudnek meg par ilyen elmebeteg demagog kerdest mondani.
Oriasit buktak a bevandorlasi ugyben, a fasizmuson, nacizmuson, diktaturazason, mar mindenki csak nevet, erre elohuzzak az ehezo gyerekeket.
SZANALMAS !

pamut 2015.11.04. 00:35:51

Alig egy órája írtam hogy "Ne erőlködj, nincs olyan ocsmányság ami egy pillanatra is megingatná az Orbán-szekta híveit és haszonélvezőit." - és már be is bizonyították hogy így van, mint a mellékelt kommentek is mutatják :))

pamut 2015.11.04. 00:37:44

Ezek amúgy akkor is Gyurcsányozni fognak amikor az anyjuk kipurcan az orvoshiány miatt.
Szekta ez, méghozzá a durvábbak közül.

DeMarco 2015.11.04. 00:43:53

@Fedor: Aha...Móricka...

Annyi családtámogatást hozott be a fidesz-kdnp kormány, hogy felsorolni is rengeteg lenne, pláne ha összehasonlítanánk a ballib pártok kampányígéreteivel.

De ha nem is soroljuk fel mindet, azért egy ezek közül mégis idekívánkozik. Móricka, az megvan, hogy idéntől az óvodai étkeztetés a gyerekek nagy részének ingyenes lett?? Keresethez kötött, de gyakorlatilag 90% körüli lehet az arány. És tervben van, hogy ha lesz rá elég cash (és közeledik a kövi választás), kiterjesztik az általános iskolára is?

Betiltották a játékgépeket (hogy apuci ne oda dobja be a fizetését), megszigorították a dohány árusítást és folyamatosan emelik az adóját (csak leszoknak végre, h több maradjon a gyereknek és az egészségügynek).

Az én gyerekeim is kaja nélkül mennek el reggel otthonról. És? Kit izgat?? Tele van a hűtő, annyit ehetnek, amennyit akarnak. Csak éppen reggel nem éhesek és hiába könyörög nekik az ember, egy falatot sem akarnak enni. Rakok ugyan nekik ételt, meg innivalót, de sokszor haza is hozzák azzal a lendülettel, mert bent esznek az iskolában, amiért meg igen borsos árat fizetünk amúgy, szóval egyenek csak szépen ott is. Már ha ízlik nekik az étel. (Általában igen szerencsére.) De bármennyit esznek is, ha hazaérnek, úgyis megkérdezik, hogy mi itthon az ebéd... Szóval igaza van Harrach úrnak, életforma, ki mit szokott meg, kinek mire van igénye.

Szóval, (mint mindig) rendesen aláfutottál a témának, ennél nagyobb önbecsapást keresve sem találhattál volna...

medium size devil 2015.11.04. 02:07:02

@DR. Smit Pal:

Te hulye vagy. Az ehezo gyerekre mondod hogy ugyis el van hizva??

FikkFakk 2015.11.04. 03:42:09

@Fedor: 168 ora idezettel alatamasztani az ehezo gyerekek kepet... hogy is mondjam, a sajat hitelessegeteket assatok ala

FikkFakk 2015.11.04. 03:51:23

@pamut: "Ne erőlködj, nincs olyan ocsmányság ami egy pillanatra is megingatná az Orbán-szekta híveit és haszonélvezőit"

Rosszul fogjatok fel a dolgot. Ti altalatok talalt ocsmanysag nincs, ami megingatna oket, egesz egyszeruen amikor civilekrol, sajtoszabadsagrol, orbanrol, korrupciorol, ehezo gyerekekrol, stb. irtok, azt ertelmes ember nem hiszi el.

Szemetre valo egy tarsasag az egesz KDNP, de nem a ti iromanyaitok fog meggyozni errol.

FikkFakk 2015.11.04. 04:00:58

Azt pedig nem hiszem el, hogy lenyeges szamban volna olyan gyermek, akinek a szulei ugy nem tudnak valamirevalo etkezest kihozni, hogy a szandekuk megvan.

Inkabb szeszesitalra, kaparos sorsjegyre, cigire megy el a koltsegvetes, esetleg a gyerek csak becsuszott, egyebkent technokolon elnek a szulok.

Ehezik a gyereked? Akkor toled a gyereket el kell venni.

_B_ 2015.11.04. 05:10:40

Persze hogy nő az éhező gyerekek száma.
Tessék megnézni melyik "kultúra" van pozitívan diszkriminálva, szaporodásra ösztönözve... Igen, az jól gondoljátok, ez az elmútötévben sem változott.
Azon "kultúra" gyermeke legfeljebb papíron éhezik, gyakorlatban meg elveszi a papíron nem éhező társától ami kell neki. Pont, ahogy a szüleitől és testvéreitől látja otthon.
A szülei nemhivatalosan havonta annyiból gazdálkodnak, amennyiről a tisztességes családok 80%-a álmodni sem mer, játékra piára cigire mindig van. Nincs ott éhezés, csak ajvékolás, köszönhtően az aljas "jogvédőknek"

Az elszegényedés ellen talán úgy kéne küzdeni, hogy nem büntetjük 50%-os adóval azt, aki alkalmazottként akar dolgozni, és nem büntetjük 80%-os adóval, és havonta változó betarthatatlan kusza jogszabályokkal azt aki netán vállalkozni merne.
És nem adunk pénzt annak, aki életében nem dolgozott, csak a gyereket csinálta. Az ilyen ember nem felelős szülő, nem szabad neki azért fizetni, hogy folytassa ezt az életvitelt.
Pénzt elvágni, gyereket elvenni.

egysmás 2015.11.04. 05:38:14

"Miért van az, hogy az a párt, amely definíciója szerint a keresztény értékek védelmezője, már sokadszorra köpi szembe azt, amit elvileg képvisel?"

Valamit eltévesztettél! A KDNP a keresztény értékeket képviseli.
A keresztény értékek pedig olyanok, amilyenek.

Az a baj a nem hívő keresztényszimpatizánsokkal, hogy azok azt hiszik, a keresztény eszme az olyan, mint az én kicsi pónim és a barbivilág kereszteződése, ahol minden nyugodt, derűs, összeért talpakkal táncoló.

Hát a lófaszt!
A keresztény érték az, amit a KDNP képvisel.
Meg az, hogy basszuk a gyerekeket és eltusoljuk az ügyet.
Meg az, hogy bezáratjuk a boltot, hogy másnak szar legyen.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.04. 05:41:14

Aki magyarországi éhezésről beszél, az vagy hazudik vagy nem ismeri a szavak jelentését.

Niebur 2015.11.04. 06:09:28

@DeMarco:
"Móricka, az megvan, hogy idéntől az óvodai étkeztetés a gyerekek nagy részének ingyenes lett?? Keresethez kötött, de gyakorlatilag 90% körüli lehet az arány."
Van abban valami báj, hogy éppen Te igazolod, hogy a gyerekek 90 százalékánál olyan alacsony a család jövedelme,hogy rá szorul az ingyenességre.

Egon Krenz 2015.11.04. 06:47:14

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: Pedig erről nemzetközi felmérések vannak. Oké, hogy magyar földön elfogult a jobb meg a baloldal de amikor nemzetközi besorolásban India után vagyunk az mitől van?

PongLenis 2015.11.04. 06:52:33

Aztabudosmindenit... Azt eddig
Is tudtam hogy vannak szemellenzos fideszesek, de azert azt megmagyarazni, hogy jaj nincs is ehezes, azert nem esznek mert nem ehesek, megamugy is kapnak az iskolaban enni, szoval mindeen fasza, hat sullyedjetek el mind az osszesen bazmeg.
Nem csak az szamit am ehezesnek amikor a kis afrikai gyerek felpuffadt hassal ul a konyho elott. Ha mondjuk egyhetig csak vajaskenyeret kap a gyerek vizzel, akkor nyilvan nem fog ehen halni de attol ez meg ehezes.
Ja de persze eszik a menzan, nem? Es este mi a fasz van, ragjon deszkat? Gyebkent meg lattatok ti okosok mostanaban menzakajat?
Akinek meg a gyereke nem ehes reggel annak van egy rossz hirem: rosszul nevelte. Gondolom azt latta apatol is, hogy cigi+kave+konyak komboval inditja a napot, es szoba se kerult a reggeli.
Szoval kicsit visszabb kene venni az arcbol, kijonni a meleg szobabol es korulnezni a vilagban. Meg fogtok lepodni.

kispotzak 2015.11.04. 07:10:22

Elhultem. Először Harrach-on, aztán a kommentelokon.
Az én gyerekem sem mindig eszi meg a tizorait, tehát nincs gyerekehezes Mo-on.
Úgyis kap kaját az oviban/suliban, ergo nincs éhezés. .
Gyurcsanyek sem tettek eleget az ügyben, tehát nem éheznek gyerekek..
Ilyen esetben a szülők a hibásak, el kell venni tőlük, de addig is tuti nem éheznek. .
Én meg nem lattam ilyet mer még sose jartam elmaradott borsodi zsakfaluban, úgyhogy nem is lehet olyan h gyermekehezes..
Ez Mo, nem Afrika, szóval az kizart h itt ehezzenek gyerekek...
Kihagytam vmit?
Az megvan, h tanarok elmondasa szerint is kiszedulnek a gyerekek a padbol az ehsegtol? H péntek és hétfő között mennyien nem esznek meleg ételt? Azok akik itt kokemenyen kommentelgetnek olyan témáról, amiről láthatólag SEMMIT nem tudnak, sirnanak ha latnak a valóságot.

midnight coder 2015.11.04. 07:11:10

@Girhes Joe: Kezdjük úgy, hogy ez nem csak az alsó rétegre jellemző. Budai általános iskolában, ahol apuka anyuka diplomás is elő-előfordul, hogy egyes gyerekeknek nem csomagolnak tízórait, illetve nem fizetik be őket ebédre. Az persze megint más kérdés, hogy a kuruzslók által ma épp egészségesnek mondott táplálkozás jegyében bevezetett változások miatt a gyerekek amúgy sem eszik meg az iskolai kaját.

midnight coder 2015.11.04. 07:13:32

@kispotzak: És ezért miért a társadalom felelős ? Mi a fenéért nem elsősorban apuka és anyuka, akiknek a kötelessége gondoskodni a gyerekről ? Illetve, már eleve miért is van az, hogy egyesek úgy vállalnak gyereket, hogy majd úgy is eteti azt az állam ? Miért kellene nekem az adómból a szabolcsi megélhetési bűnöző 10. gyerekét, aki jó eséllyel apja szakmáját fogja folytatni eltartanom ?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 07:27:26

Felettéb demagóg, és hazug cikket sikerült újra összehozni.

Hányinger keltő ez a ballib keresztény gyűlölet.

Érdemes elolvasni a lényeget.
A cikk emiatt a mondat miatt született:
"Gondolom ez életforma kérdése".

Nem is értem hogy jutott el a Gyurcsány seggnyaló szerző ebből a gyrekek szándékos éheztetéséig, hacsak nem ez volt a célja már előre.

Szemét ballib mocskok.

Kuntakintekitekinte 2015.11.04. 07:29:44

@DeMarco:

"Betiltották a játékgépeket (hogy apuci ne oda dobja be a fizetését), "

Azóta lottóra költi. Azt meg nem fogják betiltani mivel komoly százmillákat tudnak belőle visszaosztani a fideSS potentátok cégeinek.
kaszinó is csak addig volt probléma, amíg vajna elvtársé nem lett. Nála érdekes módon üzemelhetnek játékgépek.
fideSSjobbik oldalon előírás a csukott szemmel élés? Próbáljátok meg felfogni és megérteni a világot, amit a pártközpontban tanultok róla az humbug.

Blogger Géza 2015.11.04. 07:33:16

Jó, hát a liberális rémálmokban mindjárt éhen halunk, a valóságban viszont erősen javul a lakosság pénzügyi pozíciója, nőnek a reálbérek, és a valódi probléma az egyre több túltáplált, kövér gyerek.

Blogger Géza 2015.11.04. 07:36:49

@Niebur: Nem az emberek jövedelme a alacsony (miért, mikor volt jobb a helyzet Magyarországon?), hanem az állam túl nagyvonalú. Épp ezért káros újabb demagóg kampányokkal még több állami pénz elköltésére ösztönözni.

Blogger Géza 2015.11.04. 07:40:13

@Fedor: Azt azért ugyeérted, hogy az idézetben egy büdös szó sincs semmiféle éhezésről. És sem eszem általában reggelire meg vacsorára meleg ételt, mégsem mondanám, hogy éhezem... A "szegénység" meg egy marha relatív fogalom, kb azt nevezed annak, akit akarsz, definíció kérdése csupán.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.04. 08:20:07

@DeMarco: "Annyi családtámogatást hozott be a fidesz-kdnp kormány, hogy felsorolni is rengeteg lenne"

Ja persze, ezért nőtt a gyerekszegénység, mióta hatalamon vannak, ugye? A jómódúaknak valóban adtak adókedvezményt, persze.csak azt a szegények nem tudnak igénybe venni, viszont cserébe kevesebb fizetést kaptak az egykulcsos adó miatt. Jó van, cinizmusban felzárkózol Harrach mellé te is.

Az óvodai étkeztetés támogatása pozitív, ezt senki se vitatta. De ettől ez még kevés.

tralalala 2015.11.04. 08:25:58

@DeMarco: "Az én gyerekeim is kaja nélkül mennek el reggel otthonról. És? Kit izgat?? Tele van a hűtő, annyit ehetnek, amennyit akarnak."

Jah, nálunk is így van, most akkor mi is szegények vagyunk? Fedor, van neked gyereked? Sőt oviban külön szóltak, hogy otthon reggel ne etessük meg, mert akkor nem esznek benn.

@Blogger Géza: "A "szegénység" meg egy marha relatív fogalom, kb azt nevezed annak, akit akarsz, definíció kérdése csupán."

Eeegen, erre én is kíváncsi lennék, mert csak arra tudok gondolni, hogy itt nem a dickensi tizenhatórátszénbányászós szegénységre kell gondolni, hanem arra, ha nincs iPhone-ja.

@poszt: "Dögöljenek éhen a lurkók,"
... Volt már az utóbbi 50 évben olyan, hogy bárki is éhenhalt ebben az országban? Úgy tudom, az utolsó regisztrált eset a 60-as években volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.04. 08:28:24

@FikkFakk: "168 ora idezettel alatamasztani az ehezo gyerekek kepet..."

Egyrészt a 168 óra hitelességben fényévekkel a köumédia előtt jár, én még nem találtam benne hazugságot (és perelni se szokták helyreigazításért, ellentétben pl. a Magyar Nemzettel). Ne keverd össze a tények hitelességét a az irányultsággal, ami más tészta. Másrészt meg egy Eurostat mérés eredményével támasztottam alá, amit én speciel elsőre ott találtam meg, de számtalan más sajtótermék is beszámolt erről anno.

mojszipupi 2015.11.04. 08:28:38

Nincsenek éhező gyerekek, fogyatékosok sincsenek, a Merényi sem létezik valójában, nagy az öröm, nagy a jólét hát senki nem látja?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 08:33:19

@Fedor:
Semmi féle gyerekéhezés nem nőtt.

Sokkal szélesebb körű az óvodai, és iskolai étkeztetés is, mint a kedven MSZP-SZDSZ kormányod alatt, amit az elkúrók nyújtottak.

Sokkal több a lakosság által elköltött pénz menniyésge is.

Hogy te a Soros Gyuri szarfaszú hazug alapítványainak a MAgyarországot lejárató közleményei alapján írod a blogjaid az a te hibád.

Osotba demagógia ilyet kijelenteni, hogy bárki utálná az éhező gyereket.

Ismétlem.
Többen kapnak szociálisan étkeztetést, mint a kedvenc elkúrid alatt, és a társadalomban nőttek a reálbérek, a kínálat, és kereslet.

Hazudsz, és hangulatot keltessz.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 08:36:10

@Fedor:

A te egybites beszűkült gyűlöletkeltő megítélésed szerint, lehet hogy előrébb jár a 168 óra a közmédiától.

A valóságban ugyanúgy a ballib szarházi gyűlöletkeltő mantrát súlykolják, mint te.

A közmédia hozzátoik képest maga a függetlenség mementója, annak ellenére hogy erősen elfogult.

Elfogult mint ti, de legalább nem nyomatja az elvakult elmebeteg gyűlöletkeltő ostobaságokat, hogy pl "Gyurcsány éhező gyerekeket gyilkolna", mint ahogyan ezt te teszed.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.04. 08:37:48

@Ballib Cenzúra: Az Eurostat, mint a mint Soros bérenc? LOL

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 08:39:34

@tralalala:

Egész egyszerűen Fedor hazudik.

Többen kapnak ingyen étkezést, mint bármikor elötte.
Ez az oka, hogy hauzodoznak ilyen hatásvadász gyűlöletkeltő címekkel.

www.hirado.hu/2015/05/27/kiterjesztettek-az-ingyenes-bolcsodei-es-ovodai-etkeztetest/
Szeptember 1-jétől ingyenes gyermekétkeztetésre jogosultak a három vagy több gyermekes családok, a tartósan beteg vagy fogyatékos gyermekek és testvéreik, valamint azok a családok, ahol az egy főre jutó nettó jövedelem nem haladja meg a nettó minimálbér 130 százalékát, jelenleg 89 ezer 408 forintot. A tehetősebb, háromnál kevesebb egészséges gyermeket nevelő szülőknek továbbra is kell térítési díjat fizetni az étkezésért.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 08:44:14

@Fedor:

valasz.hu/itthon/ehezo-gyerekek-magyarorszagon-kinek-a-felelossege-111257

Különösen súlyos a gyermekek helyzete, a Tárki kimutatása szerint Magyarországon mintegy ötvenezer tartósan éhező és négyszer annyi kríziséhező a gyermek él. S noha a téma addig elsősorban a baloldali ellenzék kampányaiban szerepelt, a kabinet politikai prioritássá tette a gyerekéhezés elleni fellépést. Az állam így idén 5,5 milliárd forinttal többet, összesen 9 milliárdot fordít a tanév közbeni étkezés támogatására. S hogy az óvodai és iskolai szünetekben se maradjanak éhen a gyerekek, a menzák nyáron sem zárhatnak be. Csakhogy sok település nem kér a nyári ingyen ebédből.

tralalala 2015.11.04. 08:44:56

No a cikkhez:
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Children_at_risk_of_poverty_or_social_exclusion
Ilyet találtam a gyerekszegénységről az eurostaton. Ez 2010 körüli, ezen MO nem az utolsó, bár tényleg nincs előkelő helyen, Bulgária meg Románia simán lekörözi.

A szegénység kritériumai (ha ezek közül egy is hiányzik, egy gyereknek is a háztartásban, akkor az szegény):

Some new (not second-hand) clothes;
Two pairs of properly fitting shoes, including a pair of all-weather shoes;
Fresh fruits & vegetables daily;
Three meals a day;
One meal with meat, chicken, fish or vegetarian equivalent daily;
Books at home suitable for the children’s age;
Outdoor leisure equipment; <span id="fck_dom_range_temp_1363772092150_357" />
Indoor games;
A suitable place to do homework;
To consult a dentist when needed;
To consult a general practitioner (GP) when needed;
Regular leisure activities (sports, youth organisations, etc.);
Celebrations on special occasions;
To invite friends round to play and eat from time to time;
To participate in school trips and school events that costs money;
Outdoor space in the neighbourhood to play safely;
One week annual holiday away from home

Beláthatjuk, hogy ha nem egy hetet nyaralt a Balatonon hanem csak négy napot, netán egy nap csak hideget evett és azt is a tegnapi gyümölcsből, esetleg a nappaliban kell csinálja a leckéjét, az azért még messze van a csonttá aszalódott afrikai gyerekektől.

PS:
itt van még egy statisztika, 2013,
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/People_at_risk_of_poverty_or_social_exclusion#Further_Eurostat_information
Itt se "előzzük meg" a bolgárokat, románokat. Mire alapoz a cikk? Lehet, hogy igaza van, de a forrást az "eurostat"-on belül azért megjeleníthetné.

Eszter8826 2015.11.04. 08:45:20

@Girhes Joe: POntosan! Arról nem beszélve, hogy ezek az éhező "gyereke" főleg cigányok. Ha most elkezdik támogatni az tök szupika, csak akkor megint nincsenek rákényszerülve arra, hogy dolgozzanak a szülők, mert "ott a segíly".....
Azokat a családokat kell támogatni, akik képesek ellátni a gyerekeiket, (még ha nehezen is)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 08:48:15

@tralalala:
2002-ben még Romániából jöttek ide idénymunkások.
A Szlovákokat minden gazdasági mutatóban vertük.
Medgyessy és a szocik 2006-os Euró bevezetéssel kampányoltak.

2010-re az elkúrók áldásos tevékenységének hála, az EU utolsói lettünk a Görögökkel egy szintre züllesztették az országot.
Romániába mentek dolgozni az idénymunkások Szabolcsból.
Az Euró elérhetetlen távlatokba került.

És ezek az elkúrópárti majmok dumálnak arról , hogy hol álunk a statisztikák szerint.
Hányinger.

Pipas 2015.11.04. 08:50:18

@Ballib Cenzúra: Olyan ez mont a kéregetők.

-- Adjál pénzt kajára mert éhezem.
-- Itt egy parizeres zsemle.
-- Inkább pénzt adj, parizeres zsemle nem kell.

Évezredes módszer ez, sírni kell, hogy neked milyen rossz, hogy neked mennyire szenvedés az élet és akkor adnak. Sőt, jön még valami politikai mondandótól fűtött közvéleménykutató és hírt is csinál belőle. Azt mondják, hogy nálunk x gyerek éhezik, de mi tudjuk, hogy ez azt jelenti, hogy nálunk x gyerek szülei sírnak, hogy "aggyanak má".

tralalala 2015.11.04. 08:51:31

Sőt, a 2013-2014-es adatokban sem látok ilyesmit. Bulgárokat itt is előzzük, sőt itt az is látszik, hogy a magyar helyzet is javult 2013-ról 2014-re:
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Severe_material_deprivation_rate_by_age,_2013-14_%28early_data%29_-_%25_of_population_new.png

Igaz ezen Románia nem szerepel, és nem az enyhébb "risk of..." hanem a gondolom erősebb kategória "severe material deprivation rate" van feltüntetve.

Szóval forrást légyszi, mert én az eurostaton nem találtam ilyesmit, pedig őszintén próbálkoztam.

tralalala 2015.11.04. 08:54:32

@Ballib Cenzúra: "2002-ben még Romániából jöttek ide idénymunkások.
A Szlovákokat minden gazdasági mutatóban vertük.
Medgyessy és a szocik 2006-os Euró bevezetéssel kampányoltak.

2010-re az elkúrók áldásos tevékenységének hála, az EU utolsói lettünk a Görögökkel egy szintre züllesztették az országot.
Romániába mentek dolgozni az idénymunkások Szabolcsból.
Az Euró elérhetetlen távlatokba került."

Jah ezt én is így látom. És ilyenkor kezdődik a picsogás, hogy deaválság, de a deaválság az a világon mindenhol volt, ekkora böszmeség meg csak nálunk.

És jaj csak most leszünk felminősítve meg jaj csak most állunk úgy, mint a kétezres években, igen baszki, ha eddig lefele mentünk, mostantól fölfele megyünk, akkor lesz egy olyan pont, amikor pont ott állunk, ahonnan kiindultunk, és nem, ezért nem az a felelős, aki fölfele visz.

Az ilyen idiótákon én is fel bírom baszni magam.

sas70 2015.11.04. 09:04:50

Nincs új a nap alatt:
"És aki száz meg százezert rabol,
Bírája lészen annak, akit a
Szükség garast rabolni kényszerített."

walaki_aki 2015.11.04. 09:04:56

@DeMarco: "Annyi családtámogatást hozott be a fidesz-kdnp kormány, hogy felsorolni is rengeteg lenne, pláne ha összehasonlítanánk a ballib pártok kampányígéreteivel."
Mi 2 gyerekkel kb 0-ban vagyunk. Az adórendszerrel elsőre elvettek majd kb visszakaptunk annyit mint a gyerekkedvezmény...
Most az ovi ingyen kaja ami némi segítség de a rengeteg megszorítással már előre többszörösen megfizettük. Marha nagy segítség. Kéne csinálni egy ilyen rendszerű fidesz lottót. Elszednek tőletek 2 milla adót aztán kedvezmény formájában vissza kapjátok és lehet örülni. Bár ha a valós életet szimulálnánk akkor max 1 milla járna vissza.

nnnnnnnn 2015.11.04. 09:12:48

érdekes, hogy több tízezren éheznek de még egy se halt éhen.

DeMarco 2015.11.04. 09:15:33

@Fedor: "Az óvodai étkeztetés támogatása pozitív, ezt senki se vitatta. De ettől ez még kevés."

Pff... Persze-persze... Már ezek az intézkedések is fényévekkel járnak előre a ballib kormányok családmegvonási tüneteitől. Lett volna rá bőven lehetőségetek, de inkább az ellenkezőjét választottátok. Most meg jöttök azzal, h szerintetek ez kevés... Ide egy vulgáris jelző illik, válassz egyet!

Pontosan mit is szeretnél? Nem elég az étel amit az iskolában kapnak a gyerekek, menjen az állam házhoz és tegye az asztalra az ételt a szülő helyett? Vagy még több segílyt, munka nélkül, mint korábban? Újra a nagyüzemi gyerekgyártás legyen a fő szempont, a szegénység újratermelése?

Volt erre próbálkozás, természetbeni fizetés, kártyára, amit a boltban lehet elkölteni élelmiszerre. De az érintettek nem szerették, mert abból kaját kellett venni, nem lehetett elszórni hülyeségekre...

Nyitott kapukat rugdosol óbégatva, hogy engedjenek be, miközben csak ki kell nyitnod a szemed.

A menza változásáról sokkal érdemesebb lett volna beszélni, annak legalább van valóságalapja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.04. 09:27:51

Jól jegyezzétek meg!
orbánisztánban nincsenek éhező gyerekek!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.04. 09:29:39

Amúgymeg fideszgecik .
Basszátok szájba azt a retkes telibebaszott jó édes kurva anyátokat!

nnnnnnnn 2015.11.04. 09:31:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: köszönjük, hogy ismét prezentáltad az átlag balliberális szavazó értelmi színvonalát.

PongLenis 2015.11.04. 09:42:16

@$$$=$$$: szivesen kiprobalnam rajtad hogy egy honapig ket szelet vajaskenyer meg egy bogre tej lenne a napi kajaadagod. Ehen nem halnal, de talan kicsit visszavennel az arcodbol hulyegyerek.

csak egy néző 2015.11.04. 09:42:24

Magyarországon nincs gyermekéhezés, csak azért nem esznek a gyerekek, mert nem éhesek, már a királyi fidesz tv-ben is megmondták, azért mennek reggeli nélkül a suliba is.

www.nlcafe.hu/ezvan/20141204/gyermekszegenyseg-ehezes/

O Viktor (2015)
"Nem véletlenül nevezik a református hagyományban az iskolákat az anyaszentegyház virágoskertjének - mondta, hozzátéve, hogy nem kívánunk erről lemondani a jövőben sem.
(Ahogy eddig kinéz abban a virágoskertben csak gaz termett)
A miniszterelnök szerint, amit az egyház tenni tud a szegények, az elesettek, a betegek gondozásában...."
(Csuhások, térdre imához)
O Viktor (1994)
"Az egyházak csak akkor fogják betölteni azt a pozíciót, amely egy modern társadalomban megilleti őket, ha megőrzik és visszanyerik autonómiájukat. Amennyiben a politikai élet egyes szereplői közül egyeseket ellenségeknek, másokat meg szövetségesnek minősítenek, maguk is politikai szereplővé válnak. Márpedig ha valaki erre a porondra lép, akkor rá is érvényesek lesznek a politika gyakorta kegyetlen törvényei. Ezért mondjuk, hogy hibát követnek el, ha azok szolgálatába szegődnek, akik ideológiai átnevelőtábort akarnak csinálni Magyarországból."

walaki_aki 2015.11.04. 09:45:26

@$$$=$$$: MInek minősíted akkor az állandó libsizést hazaárulózást, kireksztést. MIután 1x éve hergelitek a nem veletek egy akolban levőket mit vársz? Még szerencse, hogy csak ti vagytok helikopterek..

igazi hős 2015.11.04. 09:47:44

Gratulálok, Fedor! Jó lett a poszt, mert átlagon felüli erőlködéssel jönnek a nemzet (szellemileg) szerény kis napszámosai, hogy "belekössenek" 2 egyszerű számba.

PongLenis 2015.11.04. 09:47:55

"Pontosan mit is szeretnél?"

Kezdetnek a munkahelyteremtes nem lenne rossz, normalis fizetesek, aminek nem viszi el felet az ado. Az is jo lenne ha a kormany a stadionok meg a magyarfoci helyett mondjuk a szegenyseg felszamolasara koltene milliardokat. Ha ez megvan mondom a tobbit.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:36:26

@igazi hős:

Te valamit nagyon benéztél..

A Fidesz csatlakozott a civil kezdeményezéshez is, a programhoz, és jóval többet költ étkeztetésre, többen jutnak hozzá óvodákban, iskolákban, mint bármikor korábban.

A Fedort posztja azért baromság, mert azt állítja a címben, hogy a KDNP utálja a gyerekeket.
Ezt egy erre semmvel nem utaló mondatból vezette le, meglehetősen demagóg, szarrágó, gyűlöletkeltő módon.

Ugyenezekből az adatokból ugyanezzel a módszerrel az is levezethető, hogy Gyurcsány terhes anyákat gyűlöli, és az MSZP a fogyatékkel élőket lőné halomra.
Vagy bármilyen más agyament ökörség.

Láthatóan az agyhalott ballibek mindent be is kajálnak, ami gyűlöletet kelt, és a KDNP-t, vagy Fidezst fikázza.

Netuddki. 2015.11.04. 10:37:36

A fidesz szimbiótái se nem keresztények, se nem demokraták. Érthetetlen, hogy az egyház miért nem rúgta már le régen őket magáról mint kutya a bolhát...

Netuddki. 2015.11.04. 10:41:23

@Ballib Cenzúra: Ó bazmeg, te orbánköcsög! Ugyanezt a propagandát nyomatja a tolvaj bandád mióta a fidesz fidesz!
Mit nyomat közpénzen a pártmédiátok mostanában a lobbikról a földeladásokkal kapcsolatban? Ugyanezen propagandatrükkön felháborodol bazmeg? Elmész te a jó anyádba!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:43:29

@PongLenis:
A reál bérek jelentősen nőttek.
Az adó egykulcos lett, a 140 bruttó feletti kétkulcsos helyett.
A szegénység felszámolására is költenek milliárdokat.
Lehet hogy lehetne többet.

De ez a lélegeztetőgépezős duma akkora demagógia hogy fáj. MIt old meg és kicsoda a stadionok átrából ? 7-8 milliárd lószarra se elég kb.

Netuddki. 2015.11.04. 10:44:26

@Ballib Cenzúra: "A Fidesz csatlakozott a civil kezdeményezéshez is, a programhoz, és jóval többet költ étkeztetésre, többen jutnak hozzá óvodákban, iskolákban, mint bármikor korábban."

Még egyszer a jó anyád picsáját! Miafaszt költ étkezésre a fidesz? 2 gyerek után több mint 20 ezret fizetek havonta, és évről évre emelkedik az étkezési díj bazmeg! Ráadásul utalni még mindig nem lehet a díjat, a qrva anyátokat büdös tolvaj fideszgecik!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:44:50

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Te biztos nem olvastad a posztot.

Fedornak éppen az a problémája, hogy a KDNP nem csatlakozott a kezdeményezéshez.

A Fidesz, azt mint bizonyára tudod, csatlakozott hozzá.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:46:18

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Ki nem szarja le ki után mennyit fizetsz ?

Kimutathatóan jóval többet költenek iskolai és óvodai étkeztetésre, és igazolhatóan jóval szélesebb kör kap ingyenes étkezést, mint a kedvenc elkúróid alatt.

Netuddki. 2015.11.04. 10:47:21

@Ballib Cenzúra: "A reál bérek jelentősen nőttek."

Ja, a fideszes megélhetési politikusbűnözőknél biztos. Emeli az átlagot. A gazdád stróman haverja is évente több milliárdos osztalékot vesz ki a közpénzből finanszírozott cégéből. Anyátokat tolvaj népség, börtönben fogtok megrohadni!

Netuddki. 2015.11.04. 10:49:51

@Ballib Cenzúra: "Ki nem szarja le ki után mennyit fizetsz ?"

Ez a hivatalos fidesz álláspont. Lófaszt törődtök ti mással a saját zsebetek megtömésén kívül!
Anyátokat, azt!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:51:31

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Te hadilábon állsz a valósággal igaz ?
Nehéz befogadni ?
Kötelező napi bérrettegésbe nem fér bele ugyi ?

www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/munkaeropiaci-es-kepzesi-allamtitkarsag/hirek/5-szazalekos-realber-emelkedes-iden-az-ev-elejen
5 százalékos reálbér-emelkedés idén az év elején
2015. április 21. 10:27
Az év első két hónapjában ismét kimagasló mértékben, 5 százalékkal emelkedtek a reálkeresetek a nemzetgazdaságban a KSH ma reggeli gyorstájékoztatója szerint. Ezzel több mint két éve folyamatosan növekednek a reálbérek Magyarországon.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.04. 10:54:07

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Én is 20 rugót fizetek, mert nem esek bele abba a kategóriába akiket támogat az állam.
Vélhetően te is.
Persze a magadfajta komcsi elvárná hogy 300 nettóval is ingyen kajáljon a gyereke.

Nem bazmeg.

A rászorulók kapnak.
Viszont a rászorulók sokkal többen és többet kapnak, mint a kedvenc elkúróid alatt.
Ez van.
Pénzben is kategóriákkal többet költenek jelenleg a közétkeztetésre, és a támogatottak köre is jóval szélesebb.
Tekintve hogy iskolai étkeztetés alig volt az MSZP alatt, ezt gondolom bizonygatni se kell.

Netuddki. 2015.11.04. 10:57:22

@Ballib Cenzúra: Most komolyan, idelinkeled a hazug tolvaj kormányod agitprop oldalát? Hülyébb vagy mint gondoltam.

chrisred 2015.11.04. 10:58:02

Az a gyerek, akinek nem telik ennivalóra, az annyit is ér.

Netuddki. 2015.11.04. 11:02:34

@Ballib Cenzúra: Látszik, hogy olyan sötét vagy mint a gazdád seggluka.
Ha emelkedik az iskolai étkezési díj akkor az qrvára nem azt jelenti, hogy a tolvaj hazug orbán rezsim még több pénzt tol az iskolai étkezésbe balfaszkám. Ami azt bizonyítja, hogy csak a hazug fideszes agitprop szöveget tolod.
A kedvenc elqróid alatt még éppenhogy kevesebbet kellett fizetni. Hiába szárnyal az agitprop szövegeitekben a magyar gazdaság, minden évről évre többe kerül. Anyátokat tolvaj népség!

Blogger Géza 2015.11.04. 11:04:21

@bértrollbosszantó_kovi1970: Már az OECD is hazug meg tolvaj? Hűha... "a 17 év alattiak körében 2012 óta egyre kevesebben számítanak relatív szegénynek, tehát egyre kevesebben élnek olyan háztartásban, ahol a jövedelem nem éri el az mediánjövedelem 60 százalékát."

index.hu/gazdasag/2015/11/04/egyenlotlenseg_oecd_magyarorszag_jovedelem/

Blogger Géza 2015.11.04. 11:05:59

@igazi hős: Ez neked is szól: "a 17 év alattiak körében 2012 óta egyre kevesebben számítanak relatív szegénynek, tehát egyre kevesebben élnek olyan háztartásban, ahol a jövedelem nem éri el az mediánjövedelem 60 százalékát."

index.hu/gazdasag/2015/11/04/egyenlotlenseg_oecd_magyarorszag_jovedelem/

PongLenis 2015.11.04. 11:33:24

@Ballib Cenzúra: elhiszem h pesten kurva jo am elni, meg emelkednek a realberek, de az orszag nem csak a fovarosbol all. 140 bruttorol beszelsz mikor az emberek videken 100 bruttoert dolgoznak 3 muszakban, muszakpotlek nelkul mert az is valahogy eltunt. Ha szerencsejuk van. Ha nem, akkor 47ezerert. De tenyleg minden fasza. Amig ez a helyzet, addig a kormany ne epitsen egy stadiont se. Gondolom te se plazmatevet veszel amikor ures a hutod. Ez nem a lelegeztetogepekrol szol, hanem arrol, hogy tudom mire fontos elso korben kolteni. Mert a kormany elvarja, hogy a paraszt ne cigire meg piara koltse a fizeteset, kozben meg o is ugyanugy hulyesegekre szorja el a penzet. Persze 7 milliard nem sok, de sokszor 7 milliard ment el faszsagokra.

zizi77 2015.11.04. 11:44:46

@bértrollbosszantó_kovi1970: mi 4. Éve pont ugyanannyit fizetünk, persze mi sem tartozunk a mélyszegénységben élők közé. Az meg hogy milyen módon lehet fizetni helyfüggő. XI. kerületben már évekkel ezelőtt átutalhattunk, sőt leemelték a számlánkról, míg a XXII.-ben még most is csak kp-s fizetés van. Mindkettő fideszes kerület már jópár éve.

csak egy néző 2015.11.04. 12:24:08

Fidióta trollok, eljön a ti időtök. Csak le ne késsétek a jelentkezést.

"Meglepően módosítaná a nemzetbiztonsági törvényt Pintér Sándor belügyminiszter. A miniszter előírná ugyanis, hogy ha a nemzetbiztonsági szolgálatok vezetői úgy döntenek, a tartalomszolgáltatók (tévék, rádiók, híroldalak) kötelesek munkatársnak felvenni a titkosszolgálat embereit."

Peetee 2015.11.04. 12:28:37

Ez a vén csataló akkor öngólt rúgott, hogy öröm nézni. Ha a kormány következetes kíván maradni, akkor az ellenzéknek semmi más dolga nincs, minthogy ha bármit mond a kormánypárt nekik teljes mellszélességgel oda kell állni és támogatni azt. Mivel Harrach úr szerint nem támogatnak semmit, amit a baloldal igen, ezért kénytelenek lesznek mindent visszavonni, amire az ellenzék azt mondja: mi is támogatjuk 100%-ig. Így aztán nem lesz se jövő évi költségvetés, sem extra 47milliárd a köztévének, sem 1.000.000 hektár föld a Mészáros gyereknek...stb. Megáll az ország működése, mert ezek a f>@szszopó köcsögök még mindig azon pörögnek, hogy mit támogat a baloldal. Uraim, el kellene végre kezdeni DOL-GOZ-NI; tenni az országért, nem pedig szétlopni. Köszönöm előre is!

ZX 2015.11.04. 13:21:56

Hihetetlen, hogy egy ilyen egyértelmű esetben is képesek megjelenni a Fideszes kommunisták és mantrázzák, hogy az nem is így van, meg nincs is ilyen. Mintha igazzá válna attól, hogy sokszor mondják ugyanazt a hülyeséget.

zizi77 2015.11.04. 13:27:57

@Peetee: azon problémáztak, hogy a PM-es csaj konkrétan magának kampányolt és a kormányt ócsárolta a téma kapcsán, ami ugye civil kezdeményezés volt. Hogy ez mennyire igaz, nem tudom, mert nem követem az ATV-t. Viszont ott tutira elszúrták, hogy ezt úgy kellett volna megfúrni, hogy azonnal egy sokkal jobb programot hírdetnek. Így utólag már bármit csinálnak erölködés szagú lesz. Amúgy egy kicsit túllihegett ez a poszt is, mert ettől még nem halnak éhen a gyerekek, mint ahogy az elfogadásával sem oldódott volna meg egycsapásra minden. Annyi történt, hogy továbbra sem törvényi kötelezettsége a mindenkori kormánynak a mélyszegénységben élő gyerekek 26ezredik támogatása/ nem a gyerekek a hibásak, csak valahogy a segélyből pont rájuk nem jut már soha/, hanem kvázi jófejségből csinálja. A gyerekeket rettenetesen sajnálom, de nem hiszem, hogy az újabb segély megoldás lenne erre, mert az megint pont másra fordítódna. A természetbeni megoldás pedig nem mindenhol kivitelezhető. De erre vannak szakemberek, én nem értek hozzá.

Niebur 2015.11.04. 16:09:51

@Blogger Géza: Teljesen igazad van. Szerintem sem kellene állami pénzt költeni stadionokra, felcsúti vasútra, Vajnára, Mészárosra, közszolgálati (?) televízióra, várba költözésre, bazárra, kerítésre, propaganda minisztériumra, klientúrára, stb., stb. Ugye egyetértünk?

Blogger Géza 2015.11.04. 16:37:17

@Niebur: Dehogy értünk egyet. Valaki etetése magáncél, amit magánpénzből kell fizetni, viszont vannak közcélok, amit meg közpénzből. Vasutat, köztévét, határvédelmet stb persze hogy közpénzből fizetnek, ez mindig is így volt és várhatóan így is lesz.

Niebur 2015.11.04. 19:02:32

@Blogger Géza: Orbán magánvasútját, stadionját, a fidesz tévét persze , hogy közpénzből fizetik ugye? Vajna, Mészáros milliárdjait is? Matolcsy képeit? Kastélyait?
Van képed azt írni, hogy egy gyerek etetése magáncél?

Blogger Géza 2015.11.04. 19:07:24

@Niebur: Persze, mi más lenne? Ehhez képest az állam bőkezűen támogatja. Szóval pont emiatt előjönni baloldali demagógiával végképp röhejes.

Ha meg olyan buta vagy, hogy azt hiszed, hogy az MNB vagyona = Matolcsy magánvagyona (és a többi baromság), akkor csak sajnálni tudlak.

Niebur 2015.11.04. 20:48:49

@Blogger Géza:
Demagógia?
Ennyit tudtál összehozni?
Sajnáljál. Én az országot sajnálom.

pamut 2015.11.04. 21:02:09

@FikkFakk: :DDDDDDDD

Igazad van kretén, a fidesz nem bűnözik lop-csal hazudik egyfolytában, áááááááááááá dehogy faszfejkém .DDD Ja, és éhező gyereke sincsenek :DDD

Köszi hogy bebizonyítottad az igazam, pont rád meg a debil fajtádra gondoltam :D

DeMarco 2015.11.05. 09:34:50

A kérdést igen gyorsan rövidre lehet zárni. Kérlek, írjátok le, hogy a baloldali kormányok milyen lépéseket tettek a gyermekéheztetés felszámolásában. (Igen rövid lista lesz, gyorsan végezni fogtok...).

Aztán szépen összehasonlítjuk a fidesz-kdnp számtalan ezirányú intézkedéseivel és onnantól már csak egy dolgotok lesz, mély csöndben hallgatni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.06. 09:32:18

fideszbarmok rendesen megdolgoznak a pénzükért.
Akarom mondani,pénzünkért.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.06. 10:09:30

@DeMarco: A ballib kormányok alatt (a világválság előtt) nem nőtt, hanem csökkent a gyerekszegénység az általános gazdasági helyzetnek köszönhetően:

www.vasarnapihirek.hu/fokusz/kozmetikazott_szegenyseg

így kevesebb külön intézkedésre is volt szükség, de pl. nem volt elhanyagolható, hogy a családtámogatásnál a fix összegű családi támogatás összegét növelték, és nem a csak gazdagok által kihasználható adókedvezményt preferálták. És persze a gyerekszegénység nem választható el a szüleik szegénységétől, amely a fideszes gazdaságpolitika miatt nőt (minimálbér megadóztatása és társai). Az, hogy a mostani kormány ilyen intézkedésekre kényszerül, gyakorlatilag beismerése annak, hogy a helyzet drámaian romlott.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0