Miért nem szavazhatnak a vidékiek is az olimpiáról?
2017. február 08. írta: Fedor

Miért nem szavazhatnak a vidékiek is az olimpiáról?

kkfnol.jpgOkoz némi zavart a fejekben, hogy a jelenleg folyó aláírásgyűjtés nem országos, hanem helyi népszavazásról szól, még ha az a hely akkora is, mint Budapest. A fővároson kívül élők - némileg joggal - úgy érzik, hogy az olimpia van akkora horderejű kérdés, hogy erről az egész országot illene megkérdezni, nem csak a pro forma pályázó Budapestet (ezt az igényt kihasználva próbált adatokat halászni a DK a maga kamu aláírásgyűjtésével). 

Nos, ez a sokadik nekifutás ebben a kérdésben, és volt már próbálkozás országos népszavazásra is. De kezdjük az elején:

A magyar közéletbe az olimpiáról szóló népszavazás ötletét az Együtt dobta be még 2015 szeptemberében a következő indoklással:

A választásokat a Fidesz úgy nyerte meg, hogy az olimpiáról nem beszélt, így nincs demokratikus legitimációja annak, hogy egy ezermilliárd forintos kezdeményezésről két országgyűlési ciklusra előre döntsön.

Ők elsőként a kormányt és a főpolgármestert szólították fel, hogy rendezzen népszavazást, és addig is jegeljék a pályázatot. A kormány természetesen a füle botját se mozgatta, a főváros vezetősége pedig lesöpörte az erről szóló ellenzéki javaslatot.

Fun fact 1: az akkori javaslatot hivatalosan a szocialista Horváth Csaba nyújtotta be, viszont ugyanő pár hete egy hasonló szavazáson már nem szavazott az olimpia ellen, inkább csak tartózkodott (párttársai viszont egyenesen kiálltak a rendezés mellett).

Fun fact 2: Akkor még akadt három fideszes polgármester, aki nem tartotta ördögtől valónak az emberek megkérdezését, és kiszavazott a falanxból. Na ez ma már elképzelhetetlen lenne, hisz mint ahogy Bencsik elvtárstól megtudtuk, aki népszavazást akar, az hazaáruló.

Tarlós cinikus indoklása (a népszavazási kezdeményezés szimpla politikai haszonszerzés és a lakosságnak kevés az információja ahhoz, hogy felelősen döntsön ebben a kérdésben) kiverte a biztosítékot a Vastagbőr újságíróinál, így ők 48 órán belül, senkivel nem egyeztetve benyújtottak egy kérdést a Fővárosi Választási Bizottságnak:

Egyetért-e Ön azzal, hogy Budapest Főváros Önkormányzata ne pályázzon a 2024. évi nyári olimpiai és paralimpiai játékok megrendezésére?

Ezt a Kúria jogerős ítélete azért utasította vissza, mert

azt sugallja, hogy a választópolgárok a pályázat beadásáról véleményt nyilváníthatnak

- ugyanis addigra már a pályázási folyamat elkezdődött.

Azért ezt emésztgessük egy kicsit. Nehogy már azt hidd, hogy belepofázhatsz! - lényegében ezt jelenti ez a mondat a demokrácia legnagyobb dicsőségére. Itt egy kicsit visszaütött a kapkodás, lehet, érdemes lett volna a kérdést alaposabban, szakértőkkel átrágni beadás előtt, hogy ne lehessen belekötni még ilyen arcpirítóan átlátszó módon se.

De az ötletgazdák nem adták fel, próbálkoztak újra: és másodjára már nem csak egy átfogalmazott helyi, hanem egy országos népszavazási kezdeményezést is benyújtottak, tehát ez volt az a pont, amikor teljesülhetett volna a vidékiek kívánsága is.

Sajnos ezt se sikerült megfelelően megfogalmazni (a kérdés az olimpiai pályázatról szóló törvény visszavonására vonatkozott, nem magára a pályázatra), így naná, hogy elkaszálták.

Az átfogalmazott budapesti kérdés viszont csodák csodájára átment, csak épp véletlenül 9 nap késéssel kapták meg erről az értesítést a kezdeményezők, így a gyűjtésre engedélyezett 30 napból addigra már csak 3 hét maradt, ezért inkább bele se vágtak.

Na itt léptek színre a Momentumosok, akik úgy okoskodtak (helyesen), hogy azt a kérdést, amit egyszer már elfogadtak, nem fogják elutasítani, tehát beadták újra, és náluk már a késős gikszer se játszott közre, továbbá rögtön beállt segíteni aláírást gyűjteni az ötletgazda Együtt valamint az LMP és a Párbeszéd is (a Kétfarkúék meg plakátkampánnyal támogatják az akciót), így lehet az, hogy most, oly sok kanyar után mégis van esély népszavazásra.

Friss hírek szerint az utolsó hétre az MSZP is dűlőre jutott a belső vitáiban, szóval most már ők is gyűjtenek. Majd kiderül, hogy ez árt -e, vagy használ.

Viszont ezt a trükköt csak a budapesti kérdéssel lehetett eljátszani, így ez a népszavazás bizony helyi lesz. Siker esetén csak a budapestiek szavazhatnak, és így csak ők lehetnek azok is, akik a népszavazást kezdeményezik. Tehát bármennyi vidéki támogatója is van az ügynek, arra kell kérnem mindenkit, aki nem rendelkezik fővárosi lakcímkártyával, hogy NE írja alá az ívet merő buzgalomból és segítési szándékból, mert ezzel csak az érvénytelen aláírások számát növeli, tehát gyengíti a népszavazás lehetőségét. Elég feladat így is azokat kiszűrni, akik direkt szabotálni akarnak.

Azon persze lehet vitázni, hogy az országos vagy a budapesti népszavazás a célravezetőbb (Országosan nagyobb támogatottsága lenne a kormányzati verziónak, mint a közvetlenül érintett, és alapból ellenzékibb fővárosban, viszont sokkal nehezebb Budapesten 138.000 ezer ajánlást összegyűjteni, mint országosan 200.000-et), csak épp perpillanat értelme nincs. Ez a lehetőség maradt a kormányzati gáncsok után az ország csődbemenetelének és a még nagyobb mértékű fideszes lopásoknak a megakadályozására, tehát ezt kell megragadni.

Ennek a népszavazásnak a tavaly őszi gyalázatos uszítóhadjárattal ellentétben VAN valódi tétje. Szóval minden budapesti, aki hisz abban, hogy ez a kérdés fontosabb annál, mint hogy a fejünk felett döntsék el (és ezt akár az olimpia támogatói is vallhatják, akik aztán a nézeteiknek megfelelően szavaznának), az használja ki a jövő hét végéig rendelkezésre álló időt, fogja a lakcímkártyáját és keressen egy pultot, hogy aláírhasson. És ne riasszon vissza senkit, hogy a hatalom az aktivistákat hol szippantóskocsival, hol rendőrsorfallal, de most már napi szinten próbálja akadályozni a gyűjtésben.

Mert jogotokban áll aláírni.

Itt találhattok segítséget, hogy merre érdemes keresgélni:

Kép: Kétfarkú Kutya Párt

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr7312155817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.09. 07:26:38

Mert helyi népszavazás, azért.

Vicces egyébként a ballib terelés: eddig az volt, hogy minden 2 budapestiből átlag 3 ellenzi az olimpiát, most meg, hogy nem lesy meg a kellő számú aláírás, jön a sírás, hogy a csúnya Zorbán miatt nem gyűlt össze.

Bp-en vagyok 2 napja, egy szál gyüjtőt nem láttam - szimplán lusták a ballib aktivisták gyűjteni, meg eleve nem elég 800 fizetett gágogó egy nagyvárosra, Soros nem utalt elég pénzt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 09:47:48

Ezt tette a fideSS 7 éves csúcsrajáratott tolvajkodása, bár mindenki szeretne olimpiát, ilyen velejéig korrupt vezetéssel nem akarnak belevágni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 10:04:55

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Látom nem olvastad el a posztot. Az meg kb. semmi nem jelent, hogy nem találkoztál pulttal. Ez csak azt jelenti, hogy ez egy kétmilliós nagyváros, ahol nagyon könnyű elkerülni térben és időben az aláírásgyűjtőket, bármennyien is vannak. Ott vannak a poszt végén a linkek, hogy mikor és hol lehet megtalálni őket.

varisztor 2017.02.09. 12:49:53

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Jó, de te hülye vagy, mit vártál? Ott a lista az orrod előtt, hol van pult, de te azt vártad, hogy eléd viszik a vasútállomásra, amikor paraszt létedre megérkezel a nagyvárosba szerencsét próbálni? Hát hülye vagy te?! :D

Bafana 2017.02.09. 12:50:13

Gyerekek, a budapestiek aláírása is eléggé dadogós, akkor hogy menne országos szinten majdnem 1 millió ember aláírását összeszedni?

gigabursch 2017.02.09. 12:58:47

Ha nálunk a faluban lenne szavazás, én akkor is az Olimpia rendezése mellett szavaznék.

A teljes magyar sport és olimpiatörténet és a jövő miatt.

pamut 2017.02.09. 13:02:48

@gigabursch:
Az országot, benne a szegényeket, az egészségügyet, az összeomló oktatást, a magyar fiatalok jövőjét: mindezt pedig vastagon leszarod.

2017.02.09. 13:03:51

@gigabursch: A jövő miatt? Nincsenek gyerekeid? Szerinted ki fogja visszafizetni a felvett hiteleket? Az a néhány ember, aki milliárdokat fog keresni ezen? Mészáros tavaly NAPI 24 milliót keresett. Te mennyit keresel, mert ő csak egy falusi csődbe ment gázszerelő, aki sokat imádkozott és az imái meghallgatásra találtak.

pamut 2017.02.09. 13:05:14

Éger István a Magyar Orvosi Kamara (MOK) elnöke:

"az ország sürgősségi osztályain 600 szakképzett orvosra lenne szükség a minimumfeltételek teljesítéséhez, ehhez képest jelenleg csak 140 orvos dolgozik a területen."

Na, akar még valaki olimpiát?
Aki igen, az gondolom azt se bánná ha saját rokonai vesznének oda a magyar egészségügyben, de akkor is a sportbuzi Orbánnak legyen jó.

pamut 2017.02.09. 13:07:21

@roli101:
Ne húzd fel magad @gigabursch: -on, ő nem magyar hanem fideszes.

Nem is érti miért lenne szempont az ország meg a magyarok, neki a magyarok kára nem számít. Neki Orbán a szempont, Orbán érdeke a fontos neki, annak meg jó jönne az olimpia, akármekkora károkat is szenvedne tőle az ország.

SJobs 2017.02.09. 13:09:14

Azért remélem mindenki boldog, hogy kitermelt egy újabb törpepártot akik vígan elélnek majd a különféle "civil szervezetek" pénzén.

Valójában azért szavazhatnak csak a pestiek mert a főváros pályázik az olimpiára, nem az ország... de mindegy is. Az meg hogy a 'gyalázatos őszi szavazás' után ennek van-e bármi tétje vagy értelme: hát nem igazán ugyanis enélkül is elkaszálhatja a főváros, ha az NOB féle közvélemény kutatáson ellenzi a lakosság. Az már más kérdés, hogy ez a kampány ami most megy azért dob némi ellenzéket a támogatókkal szemben, de ettől még hazugságra és megtévesztésre épít. Elhiteti a szegény proli népséggel, hogy az a 700 milliárd amit 10 év alatt elköltenének az olimpiára az hozzájuk fog vándorolni. Jobb egészségügy? Mégis hogyan lenne ettől a pénztől jobb? Vagy tényleg elhiszi valaki azt a baloldali mesét, hogy az egészségügyünk legnagyobb baja az, hogy nincs benne pénz és azt az államnak kell pótolnia? Ne vicceljetek már, 1000 inkubátorral sem leszel beljebb, max szebb kórházban döglesz meg. Vagy esetleg magasabb bérek lesznek? Őszintén, te az államtól kapod a fizetésed? Mert ha igen, akkor én is jelentkezek erre. De az egyikőtöknek sem jut eszébe, hogy az olimpiai beruházás hány vállalkozást, munkahelyet, munkaerőt termelne ki akik a mostani bérezésért már nem vállalnák. Ergo húznák a béreket amiből aztán többet költhetsz ami megint húzza az egészet.. és így tovább.

Ez az egész nolimpiás faszság egy átverés mert a Fidesz leszarja, már igazából most nyertek az egészen. Ha nem jön össze az aláírók száma, akkor egy kurva nagy égés a teljes liberó közösségnek. Ha meg összejön (az már amúgy is látszik, hogy ez kurva kevés amit most kapartak össze), ott az illúzió, hogy itthon tényleg demokrácia van... plusz spórolhatnak egy csomó pénzt illetve mondhatják, hogy "de amúgy is elkaszálhatta volna a főváros a NOB-os felmérésnél", így meg el kell költeni pár milliárdot egy ilyen ökör szavazásra.

Mindenesetre én bontok egy sört és kéjes örömmel fogom nézni a következő heteket és azt a szart amit magára húz ez az amúgy is pár százalékos kisebbség.

pamut 2017.02.09. 13:14:52

@SJobs:
ezt a fos dumát :DDD

fideszes vagy, ugye? :D

pamut 2017.02.09. 13:18:43

napi fideszbűnözés (a komcsi orbánmédia természetesen ezt is cenzúrázni fogja, mint mindig):

"A Matolcsy család aprópénzért vette vissza a Matolcsy minisztersége alatt felhízlalt cégeket a strómanjaiktól"

444.hu/2017/02/09/a-matolcsy-csalad-apropenzert-vette-vissza-a-miniszterseg-alatt-felhizlalt-cegeket-a-stromanjaiktol

"Két céggel történt meg, hogy Matolcsy minisztersége idején kirobbanó pénzügyi eredményeket értek el, amikor még más tulajdonában voltak, aztán viszont 2006-ban valahogy a Matolcsy családhoz kerültek aprópénzért – úgy, hogy a cégekben tízmilliók maradtak benne még a miniszterség idejéből."

De ez nem baj, hiszed a fideszesek támogatják a fideszbűnözést, a magyarok meglopását.

pamut 2017.02.09. 13:20:45

hé, fideszesek!

ezen a szegény ostoba debil @SJobs: -on kívül van köztetek akár csak még egy olyan kretén, aki beszopja, hogy "700 milliárd"-ba kerülne az olimpia?

:DDDD

Ha orbán azt mondja nektek hogy a hó piros színű és paprikáscsirke ízű, azt is beszopjátok, balfaszok? :DDD

DFK 2017.02.09. 13:23:39

@pamut: és olimpia nélkül rögvest lesz elég orvos, ugye? Olimpia eddig se volt Budapesten, azt mésincs elég orvos. Csak én érzem a logika hiányát?

SJobs 2017.02.09. 13:23:55

@pamut: Jaj, ne fárassz ezzel. Ki nem szarja le, hogy 'milyen' vagyok. Hidd el, rohadtul feldughatod magadnak, hogy te épp milyen vagy, ha nem belőlük élsz.

2017.02.09. 13:24:24

@SJobs: Senki se feltételezi, hogy a 700 milliárdot majd megfelelő helyre költik. Már az is siker lesz, ha nem vesz fel az ország néhány ezer milliárd hitelt. Mert hitelből könnyű munkahelyet teremteni. Csak az olimpiai beruházások jó része nem termelő tevékenység folytató munkahely, ezért hosszú távon nem fog működni.
Egyébként az olimpia beruházás legnagyobb gátja, ami miatt vagy nagyon sokszorosan drága lesz, vagy a beruházások jó része el sem fog készülni, az a munkaerőhiány.
Jelenleg is alig találnak szakképzett munkaerőt a cégek az egész országban. Ha az olimpiai beruházások elkezdik elszívni a munkaerőt mindenhonnan, akkor azt csak nagyon magas bérekkel tudják megtenni, és azok a cégek, akik egyébként évek óta és később is stabilan dolgoznak és munkát biztosítanak, azok csődbe mennek. Amikor vége az olimpiai beruházásoknak, akkor nem lesz hova visszatérni. Amíg Budapesten mennek a beruházások, addig vidéken megáll az építőipar, mert minden valamirevaló építőipari cég a fővárosban fog dolgozni. Magyarul a vidék le lesz szarva 6-8 évig. A főváros felvirágzik, a vidék még jobban lemarad. Fizetni viszont mindenki egyformán fog. Mert különadók, Áfa emelések lesznek.

DFK 2017.02.09. 13:25:53

@pamut: Akkor mond meg, mennyibe kerül az olimpia? Mert ezek szerint te tudod (esetleg fillérre pontosan kérhetném az összeg megnevezését).

SJobs 2017.02.09. 13:26:39

@pamut: Ja, hogy te balfaszozol? Barátom, közelemben sem vagy az életben. Vergődj a szaros havi százereddel és sírj továbbra is, hogy erről csak a regnáló hatalom tehet.

gigabursch 2017.02.09. 13:26:41

@pamut:
Nem is vártam tőled mást-
Amúgy a pártállást tekintve még mindig rossz nyomon jársz, de sebaj...

@roli101:
De vannak. Hárman. Egy asszonytól. Akivel még mindig összeköt minket a házasság szent köteléke.
Tudom, ez nem elég liberális, de hát ez van...

S amúgy mindaz a sportélet amit annó átéltem és tevékenyen megtettem engem arra hivat, hogy legyen idehaza Olimpia.
Azzal meg nem tudok és nem akarok mit kezdeni, hogy két politikai tábor azpn csámcsog, hogy a másik lop.
Szóval engem régen sem érdekeltek a lélegeztetőgép dumák, a mostani álszent hazudozás sem érdekel.
Csak az, hogy ki és mit és mennyit tud azért hozzátenni, hogy az ország előrébb menjen,
Úgy nem lehet hozzátenni, hogy eleve elvenni és kizárni akarnak...

S bármilyen hihetetlen, van önállóü véleményem és teljesen leszarom azt, hogy emiatt "túlképzett" zsenik vért fröcsögnek és próbálnak a saját szellemi szintjük alapján megítélni.
Lásd gyapotot, vagy mit...

pamut 2017.02.09. 13:27:00

@DFK:

jaaa, hogy ha ég a ház, akkor szerinted locsolni kell benzinnel, hisz eddig is égett, értem! :DDDD

fideszes vagy te is ugye? :D

pamut 2017.02.09. 13:28:20

@SJobs:

nyugodjál meg fideszes vagy, mondjuk abban igazad van hogy fel is dugtad már magadnak, de ettől még fideszes vagy :)

és ezt bizonyítja az is hogy az országnak óriás károkat okozó fideszes rémálom mellé állsz. ne erőlködj, ez vagy.

pamut 2017.02.09. 13:30:37

@DFK:
kérlek, megmondom neked fillérre, pontosan, csak előbb mondd meg te hogy az orbánmaffia pontosan mennyit fog ellopni, hogy felszorozhassam a százalékkal. te közülük való vagy, biztos tudod.

addig is vedd kiindulásnak a vizes VB (eddig) elszállt költségeit, az 4x árnál tart és még sehol maga a VB.

bgp 2017.02.09. 13:31:38

Ha sikerül elkaszálni az olimpiát, akkor majd csak meggondolja a közgéppénzügyi hivatal, hogy merre terelje a pénzt. Nem kell megkönnyíteni a dolgukat biankó csekkekkel. Esetleg olyan dolgokba fogják önteni a pénzt, aminek több ember veszi a hasznát, és nem veszi annyira figyelembe, ha lecsípnek belőle valamennyit. Ez a maximum, amit a fidesztől elvárhatunk.

pamut 2017.02.09. 13:32:12

@SJobs:
:DDDD
nicsak amikor a nyilvánvalóan védhetetlent kell védenie a nyomorult fideszesnek hirtelen már én fizetésemről kezd hadovoláni, az ostoba, és egyben aljas fideszes :D

SJobs 2017.02.09. 13:33:04

@roli101: Ezek jó gondolatok, nem tudok vitázni velük.

SJobs 2017.02.09. 13:33:38

@pamut: Te degenerált és infantilis (vagy gyerek) vagy.

gigabursch 2017.02.09. 13:35:49

@SJobs:
Ennek a majomparádénak (@pamut:) mindenki fideszes, akinek a véleménye eltér az övétől...
Kissé egysíkú a világnézete...

2017.02.09. 13:37:15

@gigabursch: Van 3 gyereked és még tervezel párat, mert az asszony dolga a szülés és a konyha. Mert ez a nem liberális család.
A 3 gyereked pedig majd öregkorukig fizetni fogják PAks2 és az olimpia hiteleinek a részletét és a kamatait, azért hogy néhányan 2 hétig jól érezzék magukat. Lehet a te gyerekeid fogják nézni az olimpiát a helyszínen, de ez a magyar gyerekek 90 %-ára nem igaz. Ők csak a tévében fogják azt is bámulni. És nem értik, hogy miért nem jut az iskolai wc-jük felújítására vagy krétára.

pamut 2017.02.09. 13:37:17

hé, nyomorék fideszesek!

FOGADJUNK hogy ezt az infót sem olvastátok az agymosó komcsi orbánsajtóban, ahová jártok minden nap butítani magatokat! :D

CHIKÁN ATTILA, volt fideszes gazdasági miniszter, tehát fideszes, a ti fajtátok!

www.atv.hu/belfold/20170128-interju-chikan-attila

"Olvasta a PricewaterhouseCoopers 2024-es olimpia budapesti megvalósíthatósági tanulmányát?
- Igen, átnéztem az egészet, mintegy 1300 oldal, s gondosan tanulmányoztam a gazdasági részét. Dicsérni tudom a PwC tanulmányát, ha elfogadjuk, hogy őnekik nem kell politizálni. Ezen belül gondos, minden fontos kérdésre kiterjedő munka. Összességében, gazdasági szempontból viszont egy szélsőségesen optimista álláspont jelenik meg a tanulmányban, miszerint ha azok a dolgok mind pozitívan sülnek el, amik kérdőjelesen vagy feltételes módban vannak náluk megfogalmazva, akkor lehetséges, hogy az olimpia gazdaságos legyen.

Ön szerint?
- Én azt gondolom, hogy nem lehetséges. Nem lehetséges, hogy 2024-ben Magyarország, Budapest gazdaságosan rendezzen egy olimpiát, és nemcsak a sokszor emlegetett korrupciós kockázat miatt.

És ezt is mondja:
"Másrészt legalább ennyire problémás, hogy az 1.043 milliárd elköltése olimpia specifikus fejlesztésekre nem lenne egy szerves fejlődés része."

na meg ezt is :)
"A mai kormány már nem is szégyelli a korrupciót"

Na akkor most fideszesek, kórusban!: "Hazaáruló sorosbérenc, fúj-fúj Chnikán!!!!" :DDDDD

legális 2017.02.09. 13:38:04

@pamut: Te tényleg látsz összefüggést a sürgősségi orvosok száma és az olimpia rendezés között?
Ha nem lesz olimpia, nem kell baseball csapatot verbuválni, vagyis ők ráérnek és elmehetnek sürgősségi orvosnak? Ugyanez mondjuk a 7-es rögbyre átforgatva megoldja a CNC esztergályos kérdést,

pamut 2017.02.09. 13:38:05

@SJobs:

nagyon bénán nyomod a karaktergyilkosságot orbánbérenc, kicsit még képezd magad :)

pamut 2017.02.09. 13:39:26

@legális:
b+, te komolyan NEM látsz összefüggést, idióta? :DD

te még azt sem érted hogy Magyarország egy és ugyanazon költségvetésből megy az egészségügy, meg menne az olimpia? :DDD

ez komoly hogy már csak ennyire retardált trollokra telik orbánnak? :DD

pamut 2017.02.09. 13:40:53

@gigabursch: na mesélj mókuska, milyen vagy te ha nem fideszes? :D DK-s vagy talán? :DDDD

2017.02.09. 13:51:15

Én a következőképpen tudnám az olimpiát lefordítani egy család szintjére, hátha úgy többen megértik.
Van egy család, gyerekekkel. Van egy házuk, amin hitel van. Szeretnék felújítani a fürdőszobát, mert régi, kopott. Az apa kitalálja, hogy ne egyszerűen felújítsák, hanem vegyenek jacuzzit, egy nagy tévét és egy nagy kocsit, mindezt hitelből. Azért így, mert akkor nyáron 2-3 hétre tudna vendégeket hozni a kocsival, akik a jacuzziban ülve néznék a foci VB-t, belépődíjért. Mivel többet nem keres, mint addig, ezért a gyerekre, a kajára kevesebb jut, de a lényeg, hogy legyen mivel felvágni a szomszédoknak.
Aki így él a családjával, az támogassa nyugodtan az olimpiát.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.09. 13:52:59

NOlimpia

Aki államcsődöt szeret
S nem érdekli büdzsé keret,
Mert szűk agya nem éri át,
Az tol pesti olimpiát!

Fél ország csak éhbért keres,
Ősz tanárnak szeme veres,
Műszak után nővér éjjel
Ügyel s kórház rohad széjjel.

Metrón közlekedni lutri,
Büdös, mint egy mozgó putri;
Kátyúk, dugók, szmog és szemét…
Gyomrunk forog s -vágyunk nem ét-

Magyar ÁFA egetverő,
Menekül a munkaerő;
Műtetlenek már az epék,
Nincsen orvos, se ács, se pék…

Állam nem takarít havat,
Helyette stadiont avat,
S szolgáltatása bár selejt,
Adót szedni sose felejt:

„Kell olimpiai falu,
Kolbászfont kerítés falú!”
Rájönni nem kell egy Newton:
Olimpia legyen Csúton!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2017/01/nolimpia.html

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 14:07:06

Van egy apró gond kedves ballibek, amivel nem számoltatok.

Tegyük fel lesz szavazás. Tegyük fel érvényes lesz, és a NOLIMPIA nyer.

Hogyan tovább, hogyha azt mondja akormány hogy rendben, ha a többség nem akarja akkor ne legyen, mint mondjuk a vasárnapi boltzárnál ?
Akkor mi fog történni ?
Kipukkad a lufi, és kalap kabát. Viszntlátásra nincs több látnivaló.

Azt felejtitek el folyton, és permanensen, hogy a Fidesz nem olyan mint a ti.

Amiből nem kér a többség arról lemondanak.
Egyébként ez általában a kormánypártok dolga mindenhol (hogy a demokratikus népakaratot képviseljék), és csak ti álltok bele olyan elbaszott dolgokba páros lábbal, mint migránssimogatás, vizitdíj, vagy határontúliak ellenében az uszítás.

Mert nektek nincs agyatok. Nem fejlődött ki.

pamut 2017.02.09. 14:13:58

@Ballib cenzúrázók réme 24:
nocsak, már készültök a bukásra? :)

az van, hogy mi magyarok nemzeti összefogással megakadályozzuk hogy a hazaáruló orbánmaffia több ezer milliárdos károkat okozzon az országnak.

persze tudom téged az ország nem érdekel, hisz orbánbérenc vagy.

nyugodj meg szépen, tovább fogtok lopni, hozzád is folyik majd a lopott pénz bőven ahogy eddig is, csak nem az olimpiából loptok majd hanem másból.

pamut 2017.02.09. 14:15:07

Napi fideszbűnözés - 2, egy "kis" pénzmosás a fiúknak:

"Újabb Századvég-szerződés: óránként 31 ezret fizet a kormány tanácsadásért"

hvg.hu/itthon/20170209_szazadveg_5milliardos_tanacsadoi_szerzodes

Egyallampolgar 2017.02.09. 14:21:39

@SJobs:
Alapvető dolgokat sem értesz. A momentum mozgalomban az a jó, hogy civilek síkra szállnak egy ügyért. Nem náci-komcsi-libsiznek mint te, hanem egy ügyről beszélnek. Senki nem hiszi, hogy ha nem szórjuk ez közpénzt olimpiára akkor helyett értelmes dolgokra költik el a pénzt. De az biztos, hogy kénytelenek lesznek valami mást kitalálni.
Az olimpiánál nagyobb hülyeség eleve kevés van helyszíntől függetlenül. Az élsport nem egészséges, nem közügy, közhaszna nagyon kevés, a sportról hamis képet fest, a sport jó és egészséges, de a versenyeredmény nem hordoz önmagában erkölcsi értéket.

Egyallampolgar 2017.02.09. 14:23:02

Ahogy én látom, a momentum aktivistái elkérik a lakcímkártyát aláírás előtt, tehát a szándékos és akaratlan nem fővárosi aláírás kiszűrődik.

pamut 2017.02.09. 14:25:30

Az aláírások össze fognak jönni a kellő számban.

De szavazás nem lesz, mert Orbán inkább kiheréli a magyar jogállamot, de nem hagyja hogy pofán basszák egy népszavazással amin tuti leszavaznák az agybaját.

Épp ezért a "Nemzeti" Választási Iroda, ami valójában Orbán Csicskásainak Irodája, szépen el fogják csalni az aláírásokat.

Ne felejtsétek el, ez ugyanaz a hazaáruló kollaboráns neokomcsi szervezet, amelyik azt is röhögve "hagyta" (=valójában a fideszes utasítást követte) hogy a kopasz Orbán-gárda meghekkelje a vasárnapi népszavazásos kezdeményezést.

Azaz ez egy mélyen magyarellenes, Orbán seggében tanyázó szervezete, amely aktív részese annak a hadjáratnak, amivel Orbán veri szét a magyar nemzeti jogállamot.

AdamTheTux 2017.02.09. 14:27:52

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: No offense, csak kíváncsiságból, te ezért mennyi pénzt kapsz...?

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 14:28:27

@pamut:

Mondom pamut nincs agyad.

A Vasárnapi boltzár mögül vezsteség nélkül kifarolt a kormány.

Viszont azok akiket vasárnap munkára kényszerít a multi, vagy a főnöke, az pontosan tudja kinek kell megköszönnie, hogy amíg más családja hétvégézik, addig ő segget nyal.
Szavazólapon látszik majd az eredmény.

Az Olimpia mögül is ki lehet hátrálni.
Mindenki tudni fogja ki miatt hiúsult meg az ország legnagyobb lehetősége az Olimia rendezésére.
Azok is akiknek nem számít, és azok is akiknek számít.

Mondom pamut.
Nincs agyatok. Nem fejlődött ki.
Csak veszthettek.

2017.02.09. 14:30:51

Árulás történt. Mi lesz így veled viktor?
Kiket fogsz hívni március 15-ére, hogy tömegnek látszódjon az a néhány elvakult ember, aki még kíváncsi rád? Az egyik legnemesebb ünnepünkön nem fognak tapsolni neked lengyel (fizetett) barátaid. Remélem egy ilyen árulást nem hagysz megtorlatlanul és lerohanjuk Lengyelországot még az éjjel. Vesszenek a hitvány árulók, sose bocsátjuk meg ezt nekik.
index.hu/sport/2024/budapest/2017/02/09/5_foldresz_50_nagyvarosa_tamogatja_parizs_olimpiai_palyazat/

2017.02.09. 14:37:29

@Ballib cenzúrázók réme 24: Nekem pont elég, ha kihátrál. Nekem pont elég, ha nem gazdagszanak a mi pénzünkön tovább Mészáros és társai. Nekem pont elég, hogy nem kell külföldre költöznöm a családommal, mert nincs kedvem fizetni az olimpia törlesztőrészleteit 50 évig. A politikai nyereséget leszarom, ahogy a fajtádat is, aki csak a politikai nyereséget figyeli mindenben. Gerinctelen féreg vagy az összes többi fideszessel együtt, akik a gazdátoktól odalökött moslékon éltek.

pamut 2017.02.09. 14:44:22

@Ballib cenzúrázók réme 24:

nyugodjál meg orbánbérenc, mi magyarok NEM HAGYJUK hogy a hazaáruló orbánmaffiád több ezer milliárdos károkat okozzon az országnak.

tudom, nagyon szeretnéd, ott ártanál az országnak ahol csak bírnál, hisz ezt teszed egyébként is évek óta, de az olimpiás károkozásotokat nem hagyjuk.

ez van, akárhogy sipákolsz.

és komolyan mondom: nyugodj meg szépen.
nyugodj le teljesen.
te és a maffiád tovább fogtok lopni.
csak nem az olimpiából loptok majd hanem másból.

konrada 2017.02.09. 14:46:17

@roli101:
Te komolyan azt gondolod, hogy olimpia hiányában nem lesznek továbbiakban infrastrukturális beruházások, amikből az illetékes udvari szállítók tovább gazdagodhatnak???

2017.02.09. 14:57:43

@konrada: Lesznek, persze, hogy lesznek. Csak az nem mindegy, hogy uniós források hiányában hitelből építenek meg tök feleslegesen dolgokat, nem kicsit túlárazva vagy a szokásos rablás zajlik, ami uniós forrás hiányában kisebb lehet. Ezek a rablások megszűnnek kormányváltáskor, de az olimpiától visszalépni nem lehet, bárki is van kormányon, ezért az mindenképpen hatalmas rablás lesz. Viktor gondoskodni fog róla, hogy akkor is az ő barátai járjanak jól, ha közben kormányváltás lenne. Magával az olimpiával nincs különösebb bajom azon kívül, hogy tök értelmetlen, mert csak a doppingról szól és az olimpiai szintű sportolás az egészségre káros.

élesi 2017.02.09. 14:59:14

Máskor az a rinya tárgya, hogy a rohadt vidék nem engedi a mesés, kutyaszaros Budapestnek, hogy ballibek kormányozzák az országot. Most meg ők kellenének, hogy legyen elég libbant, aki aláír?

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 15:10:12

@roli101:

Tehát azon választópolgárok többsége, akik veszik a fáradságot, és szavaznak, azok szerinted férgek.

És ezt kampányszerűen löketitek.
Gondolod ezek hinni fognak neked bármiben ? Akiket leférgezel, csak mert mást gondolnak a vilgáról ?

Mondom hogy nincs agyatok. Nem fejlődött ki.

2017.02.09. 15:16:57

@Ballib cenzúrázók réme 24: Ki beszélt itt a szavazókról? Lehet nincs agyam, de azért szövegértésben tőled fényévekkel előrébb vagyok. Én rólad és a fajtádról beszéltem, akik pénzért vagy szimplán butaságból mindenkit ellenségnek kiáltotok ki, akinek más a véleménye. Azokról a hozzád hasonló gerinctelenekről, akik arra fordulnak, amerre a főnökötök segge fordul, nehogy lemaradjatok róla. Nincs önálló véleményetek, csak azt szajkózzátok, amit a főnök mond.

legális 2017.02.09. 15:26:26

@pamut: ugye, te leszel az első, akielnézést kér, ha meglesznek az aláírások és mégki is írják a népszavazás?
Cserébe vállalom, ha érvényes és eredményes lesz a nolimpia, elnézést kérek.
Bónuszként megigérem neked azt is, hogy továbbra sem idiótázlak le, csak azért mert másként gondolkodsz.

SJobs 2017.02.09. 15:29:49

@Egyallampolgar: Mécs Imre fia mióta civil? Nehéz elvonatkoztatnom attól a ténytől, hogy ki az apja. Amúgy civil mozgalomként kurvára nem ügyről beszélnek hanem a Fidesz buktatásáról. Ami persze ügy, csak épp nem 'civil'. Bár ha így nézzük, végül is civilek, igaz valahol Orbán, Lázár vagy Gyurcsány is. Amúgy ha itt tartunk, én megkérdezném kik pénzelik ezt a 'civil' ügyet. Mert kreatívokra, standokra, emberekre elég jól futja.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 15:47:34

@roli101:

"Gerinctelen féreg vagy az összes többi fideszessel együtt,"

Azaz leférgezted az összes választópolgárt aki a Fideszre szavaz.

Dehát ebben semmi újdonság nincs, mindig is ezt tettétek.

Mindenki aki mást gondol mint ti, azt leférgezitek.
Midnen ballib ezt teszi.

Hozzászoktunk.

Hozzászoktunk, hogy nincs agyatok. Nem fejlődött ki nektek. :D

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 15:50:05

@Egyallampolgar:

A kérdés csak az, hogy ezek a civilek is Gyurcsány taktikája okán működgetnek, mint a Majtényit jelölő civilek, vagy más mozgatja őket a Soros brancsból .. :DD

spiler.blog.hu/2017/02/08/a_lotyaszaju_gyurcsany_csunyan_lebuktatta_a_kamucivil_allamfojeloltjuket
A lotyaszájú Gyurcsány csúnyán lebuktatta a kamucivil államfőjelöltjüket

pamut 2017.02.09. 15:50:08

@legális: haha, nem fogják kiírni. vagy más kérdéssel, amit mér a fidesz tesz fel, vagy valami más sunyi trükkel. de úgy ahogy korrekt lenne, úgy nem lesz. a vállalásod nem érdekel, különben sem láttam még tisztességes fideszest.

ja és nem mellesleg: több ezer milliárdba kerülne az olimpia, tudatos károkozás ezt akarni.

és ismét:
"Éger István a Magyar Orvosi Kamara (MOK) elnöke:

"az ország sürgősségi osztályain 600 szakképzett orvosra lenne szükség a minimumfeltételek teljesítéséhez, ehhez képest jelenleg csak 140 orvos dolgozik a területen.""

(és ez csak egy infó a sokból)

na, kinek van még bőr képén olimpiát akarni?

legális 2017.02.09. 16:02:24

@pamut: na még egyszer:
Te tényleg látsz összefüggést a sürgősségi orvosok száma és az olimpia rendezés között?
Ha nem lesz olimpia, nem kell baseball csapatot verbuválni, vagyis ők ráérnek és elmehetnek sürgősségi orvosnak? Ugyanez mondjuk a 7-es rögbyre átforgatva megoldja a CNC esztergályos kérdést.

Egyébként nem tünsz úriembernek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 16:10:58

@Ballib cenzúrázók réme 24: Azt felejted ek, hogy nem kormánybuktás a cél, hanem az, hogy ne legyen olimoia. Tehát ha a kormány visszalép, akkor az siker. És nem csak a ballibeknek, hanem az egész országnak, mert megmenekül Görögország sorsától. Igen, Orbánéknak ez bukta, mert nem szeret gyengének látszani, és elesnek egy hatalmas lopási lehetőségtől. De ezen már had ne sírjak.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.09. 16:11:05

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Azért nem láttál pultot, mert buta vagy. Rengeteg pult van. De mindegyis, úgysem írhattál volna alá.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 16:12:55

@legális: "Te tényleg látsz összefüggést a sürgősségi orvosok száma és az olimpia rendezés között?"

Csak a vak nem látja.

orbánék szétlopják az országot, a sürgősségi orvosokra sincs elég pénz.

Ha olimpiát rendezünk, orbánék azt is szét fogják lopni. Még kevesebb sürgősségi orvos lesz, ha valami bajod lesz, MEG FOGSZ DÖGLENI!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.09. 16:16:12

@Fedor: A fideszes nem tud, csak szélsőségekben gondolkozni. Meg ugye ezt is tolja a propaganda. Aki a fidesz ellen szól, az értelemszerűen egy gyurcsánykotta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 16:18:44

@Ballib cenzúrázók réme 24: Soros a legnagyobb patrióta Széchenyi óta. A magyargyűlölő orbán tolvajlásait rég elfelejtjük, mikor Soros áldásos tevékenységének gyümölcsét még mindig élvezni fogjuk.

legális 2017.02.09. 16:27:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: nem pont úgy van.
Az olimpia elmaradása nem jelent semmiféle garanciát a sürgősségi orvosok problémájára.
Sok mindenkinek van problémája. Nem lenne szerencsés 2 millás fizetést adni a sürgősségi orvosnak, mert lehet teis meg énis lázadnánk.

legális 2017.02.09. 16:29:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ezt a 3 embert együtt emlegetni elég perverz dolog, ha másért nem sorosért. De bízzuk az utókorra.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 16:35:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ja.
Soros mint patrióta sorban alapítja a civil szervezeteket Kelet-Európa szerte akik lenyúlják a Norvág alap pénzait az igazi civilek elől.

Meg hébe-hóba pusztán patriotizmusból bedünti 1-2 ország devizáját, meg bankját, amin nem mellesleg rommá keresi magát.

Azaz ritka nagy patrióta, volt már évtizedek óta valóban.

De manapság, mikor kiderül, hogy a Clinton adminisztráció a zsebében van, hogy a Facebook-ot ő fogja álciviljein kersztül cenzúrázni, miközben a másik civil szervezetével neuron hálóval kutatja, hogy lehet az embereket közösségi hálón keresztül befolyásolni, ...

Nos ilyen körülmények között, Soros patriotizmusa kiteljesedhet gond nélkül.

Csak győzzük fizetni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 16:53:36

@legális: "Az olimpia elmaradása nem jelent semmiféle garanciát a sürgősségi orvosok problémájára."

Így van, orbán ezeregy féle módon tud lopni.

Az olimpia megrendezése garanciát jelent a sürgősségi orvosok és minden más probléma krónikussá válására, az ország további lerohadására, további mérhetetlen eladósítására, szétlopására.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 16:56:50

@Ballib cenzúrázók réme 24: "hébe-hóba pusztán patriotizmusból bedönti 1-2 ország devizáját"

Brezsnyev nem engedte volna, ha győz a kommunizmus az egész világon. Tudom, hogy szomorú vagy, hogy nem így történt.

DeMarco 2017.02.09. 17:25:36

Először is szögezzük le, hogy ez a mondat:

"A választásokat a Fidesz úgy nyerte meg, hogy az olimpiáról nem beszélt, így nincs demokratikus legitimációja annak, hogy egy ezermilliárd forintos kezdeményezésről két országgyűlési ciklusra előre döntsön."

szimpla hazugság. Sokkal korábban szó volt Magyarországi olimpia rendezéséről és sokkal korábban alakult társaság ennek a kilobbizására. Nyilvánvaló volt, hogy egy olimpia megrendezése nem baloldali kormány alatt fog megvalósulni, ehhez jobboldali kormány kell, pláne, ha azt sportszerető miniszterelnök vezeti. Az is nyilvánvaló volt, hogy belpesti liberális szabadcsapatok, mint mindig minden magyarsággal kapcsolatos dolgot, ellenezni fogja. Ugyan ki lepődött meg, hogy aláírásokat gyűjtögetnek, meg kínlódnak rajta??? Hadd kínlódjanak, kit érdekel?

Naná, hogy nem rendeznek országos szavazást, ahol a vidék is szavazhatna, mert rögtön csúfos bukás lenne a vége és kiderülne, hogy a magyarok többsége mégiscsak szeretne Olimpiát rendezni. Az meg elég nagy pofára esés lenne a liberálisoknak... A sokadik.

Most úgy próbálják beállítani, mintha ez csak a pestieket érintené, nem az egész országot, miközben pontosan tudjuk, hogy mindenkit érint, mindenki fizetne bele és mindenki munkájára szükség lenne hozzá. Ráadásul olyan pofátlanul, hogy a fejlesztések mind kizárólag Pestet érintenék, a hasznát is ott fölöznék le, de fizetni mi (is) fogunk érte... De megszoktuk ezt szűklátókörűséget, csak a szokásos szöveg...

Fletó nem rendezett Olimpiát, legfeljebb némi ámokfutást, orvos sem lett több, sőőőt...inkább bezárogatták a kórházakat, meg vizitdíjjal adóztatták volna az embereket, mégis duplájára emelkedett az államadósság és imf-eu óriás devizahiteleket vettek fel, ööö mire is?? Akkor meg miről beszélünk???

Ráadásul a Fidesz mindenképpen csak nyer a szavazással. Mivel szinte biztos, hogy Párizs nyer majd, ha a libsik sokadszorra elbuknak, vagy már el sem tudnak eleve rajtolni, akkor mondhatják, hogy mi akartunk Olimpiát, de a nyugat nem szavazta meg, ha meg vesztenek, akkor azt, hogy a pestiek nem akarták, pedig volt esélyünk...

Én Olimpia párti vagyok, mindig is az voltam, 2015 előtt is, 2010 előtt is, 2000 előtt is, stb...

De ha véletlenül nyernénk és mégsem lesz Olimpia, mert leszavazzátok, abból a gödörből nehezen fogtok kimászni és bár magatokat láthatjátok hősnek a tükörben, csak ne nézzetek a többi magyar szemébe, mert ott valami egészen mást fogtok látni...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.09. 17:39:40

@DeMarco: "Sokkal korábban szó volt Magyarországi olimpia rendezéséről"

De arról nem volt szó, hogy orbánék minden pénzt ellopnak, nyilván az olimpiára szántat is.

"Naná, hogy nem rendeznek országos szavazást, ahol a vidék is szavazhatna, mert rögtön csúfos bukás lenne a vége"

orbánék azért nem engedik az országos szavazást, mert az ellenzék mozgósáthatná az egész országot. Azt nem értem, hogy a budapesti szavazást miért engedik (látszólag).

Nem biztos, hogy az országos szavazáson orbánék csúfosan elbuknának, valószínűbb, hogy az is érvénytelen lenne, mint a gyűlöletszavazás volt.

"Én Olimpia párti vagyok, mindig is az voltam, 2015 előtt is, 2010 előtt is, 2000 előtt is, stb..."

Én is olimpia párti vagyok, de nem tolvaj párti.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.09. 18:45:30

@AdamTheTux:

A kommentelésért? Annak a 80 %-át, amennyit Fedor kap Sorostól.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 19:45:04

@SJobs: "Valójában azért szavazhatnak csak a pestiek mert a főváros pályázik az olimpiára, nem az ország..."

Ettől még lehetett volna országos népszavazás, elvégre nem csak Budapest fizet.

"Az meg hogy a 'gyalázatos őszi szavazás' után ennek van-e bármi tétje vagy értelme: hát nem igazán ugyanis enélkül is elkaszálhatja a főváros, ha az NOB féle közvélemény kutatáson ellenzi a lakosság. "

Jaj, ne röhögtess. És szerinted el is fogja? Ugyan már... Mert hogy a közvélemény ellene van: index.hu/sport/2024/budapest/2017/02/09/budapest_2024_olimpia_nepszavazas_felmeres_kozvelemeny/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 19:46:01

@gigabursch: Nézd, akkor írd alá, hogy legyen népszavazás, és ott szavazz az olimpiára :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 19:56:32

@DeMarco: "Sokkal korábban szó volt Magyarországi olimpia rendezéséről és sokkal korábban alakult társaság ennek a kilobbizására."

Na ez a hazugság. 2002-ben találta ki Orbán valóban, de aztán az elhalt, és egy szó se hangzott el arról 2014-ben, hogy meg fogjuk pályázni 2024-et.

"Naná, hogy nem rendeznek országos szavazást, ahol a vidék is szavazhatna, mert rögtön csúfos bukás lenne a vége és kiderülne, hogy a magyarok többsége mégiscsak szeretne Olimpiát rendezni."

"Most úgy próbálják beállítani, mintha ez csak a pestieket érintené, nem az egész országot, miközben pontosan tudjuk, hogy mindenkit érint, mindenki fizetne bele és mindenki munkájára szükség lenne hozzá. Ráadásul olyan pofátlanul, hogy a fejlesztések mind kizárólag Pestet érintenék, a hasznát is ott fölöznék le, de fizetni mi (is) fogunk érte... De megszoktuk ezt szűklátókörűséget, csak a szokásos szöveg..."

1. Ne zavarjon, hogy pont azért született a poszt, mert rengeteg vidéki is szeretné aláírni, és szavazni, valamint hogy szerettek volna országos szavazást, csak épp a Választási Bizottság elkaszálta. Benne van a posztban.
2. "Úgy néz ki, hogy a korábbi lelkesedés vidéken is elfogyott. Szeptemberben kizárólag a fővárosban volt nagyobb a rendezés elutasítottsága a támogatottságánál, ugyanakkor vidéken valamennyi településtípus lakói örültek volna egy budapesti olimpiának. A januári válaszok alapján viszont már a községektől a megyeszékhelyekig mindenhol elutasítják a rendezést, nagyjából hasonló arányban. A fővárosban pedig – ahol a népszavazás lesz, ha lesz – még sokkal jobban."
index.hu/sport/2024/budapest/2017/02/09/budapest_2024_olimpia_nepszavazas_felmeres_kozvelemeny/

További jó önbecsapást.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.09. 19:57:40

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Akkor magadtól vagy hülye, ingyen és bérmentve :-)

pamut 2017.02.09. 22:46:47

@legális:

akkor még egyszer:

"b+, te komolyan NEM látsz összefüggést, idióta? :DD

te még azt sem érted hogy Magyarország egy és ugyanazon költségvetésből megy az egészségügy, meg menne az olimpia? :DDD

ez komoly hogy már csak ennyire retardált trollokra telik orbánnak? :DD"

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.10. 08:14:51

@Fedor:

Igazi liberális vagy, csak liberális ember hiszi, hogy aki mást gondol, az hülye.

Egyallampolgar 2017.02.10. 09:46:08

@SJobs:
Ne viccelj már. Mécs Imre párttag? Állami alkalmazott? Közéleti tevékenysége kereskedelmi (cég) között zajlik? Nem. Akkor civil. Pokorni Zoltán is anno zavarba jött mert apja 3/3 aktív ügynök volt. Emberileg értem, de természetesen Pokornira ez semmilyen morális érvénnyel nem bír.
Képzeld el a momentum adományokból működik. Nem úgy mint a FIDESZ aki magát lop. Illetve nem lop hanem komcsi pártállamot épített: nincs FIDESZ migráns plakát, nincs FIDESZ jobban teljesít plakát. Csak kormányhirdetés van. Orbán focicsapata 7 milliárd cégtámogatást kapott, a NAV elnöke 700 milliót, Matolcsy 200 milliárd közpénzt szórt el alapítványainak. Ez a te pénzed. A momentum 4 millióját pesti magánemberek adták össze.

Egyallampolgar 2017.02.10. 09:54:32

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Szakadj már le Gyurcsányról? Ennyire imádod? DK-s vagy? Olvasod a nyugdíjasokat verő Habonytól (ezt nem én találom ki mint a seggfej újságíró elvtársad a "lotyaszájú-Gyurcsányt" hanem a bírósági ítélet), hogy mindenki Gyurcsány és Soros bérenc. Te szerencsétlen hülye. Közben sajnos nem csak téged fosztanak ki, hanem mindenkit.
Remélem egy fizetett troll vagy nem egy spontán ostoba.

SJobs 2017.02.10. 10:32:12

@Egyallampolgar: Ne értsd félre, de ma az ellenzéki oldalon, mindenféle összeesküvés elmélet nélkül írhatom, az adományok sokszor nem magánemberektől jönnek. Én azon szoktam elképedni, hogy egy Kétfarkúnak hogy a fenébe sikerül több milliót összeszedni egy szinte mérhetetlen kisebbségtől, miközben ezeknél fontosabb ügyek képtelenek értelmesebb pénzt szerezni. Erre poénosan azt mondom, hogy ha egy "ellenkampányra" ennyi pénz van, akkor egy olimpia sem lenne gond az országnak.

Az első felére visszatérve: én nem nevezném civilnek azt a mozgalmat amit bejelentetten pártalapítás céljából hoztak létre és akiknek a legfőbb céljuk a Fidesz buktatása. Én a civil szervezeteket nem így képzelem. Mécs Imrét pedig a múltja miatt írtam. Amúgy kösz, hogy normálisan válaszolsz és nem valami őrült módjára vitázol.

Egyallampolgar 2017.02.10. 11:29:17

Én is köszönöm, a pozitív visszajelzést a vitastílusra. Hidd el amúgy én is el tudok szállni. De te a hozzászólásodban amúgy is konkrét dolgokra reagálsz és konkrét dolgokat fogalmazol meg. Tehát eleve van mire kulturáltan reagálni.
Egyenlőre a momentum szerintem civil szervezet. Az én szememben a kutyapárt is az hiába van a nevében a párt szó. Ha kapott már állami pénzt akkor bocs. Pl a Greenpeace is közéleti tevékenységet végez, mégis civil hiszen cég adományt sem fogad el.

Egyetértek abban, hogy a hazai pártfinanszírozási rendszer rossz. De úgy látom ennek nyertesei pont a hatalmon lévő pártok. Amint írtam, a FIDESZ úgy tud kampányolni, hogy közben pártpénzt sem kell költeni. Politikusaik úgy vannak összenőve a gazdasággal (NAV elnök "hobbijára" céges pénzek!!) mint még soha. Nem vagyok hajlandó mosdatni az MSZP-SZDSZ párost korrupciós dolgaikból, de az tény, hogy 2015 novembere óta van jogi lehetősége közbeszerzést nyerni olyan magánszemélynek akinek rokona egy köztisztviselő.

A kutyapárt gyűjthet 1%-ot. Ha van itthon 10 000 ember aki ad neki 10k-t az szép summa. Rokonom is adott, én az atlatszo.hu-nak adtam. Ebből tudnak működni de az olimpia költsége más nagyságrend. Az olimpiát amúgy én nem csak a költség miatt ellenzem. Szerintem az olimpia az állami élsport cirkusza. Az élsport viszont nem egészséges. Ezért hamis, torz példaképet teremt. Sportolni jó és egészséges és örömet okozhat (nekem okoz naponta). De mivel szegény ország vagyunk, nem adhatunk járadékokat és támogatásokat a cukrásznak se, az élsport társadalmi hasznossága szerintem egy eltúlzott mítosz. Katinkát akkor is ünnepelni kéne ha 50. helyezést ér el, és akkor is járna neki egy állami oklevél és tapsvihar ha első lesz. S egy forinttal sem több.
SkiccPalik egymást lefizető közpénzszóró maffiájának cirkuszát ha lehet ne az én fővárosomba rendezzék. Ez a véleményem. A momentum érve (közoktatás, egészségügy) szerintem másodlagos.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.10. 17:40:36

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: éN NEM FOGOK ERRŐL VITÁZNI VELED, MA HAZAFELÉ IS HÁROM STANDOT LÁTTAM. aZT MEG LESZAROM, HOGY TE MIT LÁTSZ, ÚGYSEM AZÉRT NÉZED, HOGY ALÁÍRD.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.10. 17:45:58

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Nem, én nem azért gondolom, hogy hülye vagy, mert mást gondolsz, mint én, hanem azért, hogy mi az a más, és hogy adod elő :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.10. 17:54:36

@SJobs: "azon szoktam elképedni, hogy egy Kétfarkúnak hogy a fenébe sikerül több milliót összeszedni egy szinte mérhetetlen kisebbségtől"

Milyen mérhetetlen kisebbségről beszélsz? Az Orbánnal elégedetlenek messze többségben vannak. Benne van az összes ellenzéki párt, és a pártot választani nem tudók nagy része. Márpedig a Kétfarkúéknak sokan adnak pénzt a poén kedvééért és az elégedetlenségük miatt. Nem sokat, de sok kicsi sokra megy. Szóval nincs itt semmi összeesküvés, meg céges pénzekkel kitömött kampányok, ellenben van részletes és nyilvános elszámolás:

ketfarkukutya.com/?p=2158Az

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.10. 18:22:07

@SJobs: @Fedor: "egy szinte mérhetetlen kisebbségtől"

A jóérzésű emberek csoportja MÉG nem mérhetetlen kisebbség.

Akinek nem nyílt ki a bicska a zsebében az uszító plakátok láttán, az gerinctelen patkány mind. Akkor is, ha megbolondított elsöprő többség.

gigabursch 2017.02.10. 20:23:09

@roli101:
Kissé szűklátókörűen nézed az életet, de különösebben nem izgat.
Tudok, amikor hazaérek vagy a gyerekekért érkezem iskolába, óvodába rám örömmel tekintenek, örülnek nekem. Várnak. Megölelnek,
Tudod nekem az se fáj, ha elmegyek a boltba és bevásárolok, mert szeretem a feleségem.
Tudod a feleségemnek nem az a dolga, hogy szüljön, fözzőn, de egyrészt szülni kettőnk közül ő tud (és ez így is marad), másrészt életünk szerves része az, hogy a házimunkából sok olyan dolgot ami női dolog elvégzi ő. Én meg a férfi dolgokat, De nem esek kétségbe egy elmosogatástól és ő se kocsimosástól.
Férfi dolgok: Tudod: kuka kivitele, villanyszerelés, lefolyótakarítás, hólaáptolás, fűnyírás, téli tüzelő feldolgozása, stb, stb, stb.
Mert ezek is házimunkák.
Sőt, még a gyerekekkel házi feladatot is elvégzünk.
Sőt, hol a nejem olvas nekik este, hol én éneklek.
S a gyerekek igénylik is, szeretik is.

S ami a legfontosabb:
Nekem az életem teljes, akárcsak a családomnak is.
S újabb kistesót nem csak én szeretnék, hanem a gyermekeink is. Meg sokszor az asszonyka is...

Tudom, ez nehezen fér be az egyre jobban porladó liberalizmus világképébe, de leszarom.
A gyermekeim olyan messze vannak a genderizmustól, mint a jó Makó lovag a Szent Sólyom városától...

AZ, meg hogy te a kihalásra szavazol a hedonizmus trónjáról, nos azt leszarom...
Tedd.
Nem én fogok kihalni, hanem te...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.11. 08:41:41

@Fedor:

Azt gondolod, hgy neked liberálisként szent jogod megmondani melyik antiliberaliznus oké és melyik nem az?

DeMarco 2017.02.11. 18:23:42

@Fedor: "Na ez a hazugság. 2002-ben találta ki Orbán valóban, de aztán az elhalt, és egy szó se hangzott el arról 2014-ben, hogy meg fogjuk pályázni 2024-et."

ööö... Egy mondaton belüli önnön pofáncsapás?? Ha 2002-ben hallottál róla először, akkor hogy találta ki 2015-ben? Te nem érzed az enyhe disszonanciát? Vagy nem cseng a füledbe a harsány röhögésem??

Akkor kell pályázni, amikor kevés a jelentkező és amikor van olyan kormány aki képes ezt véghezvinni.

Majd meglátjuk ki fogja magát megint önbecsapni, örülj, ha egyáltalán az összes ellenzéki párt együtt össze tudja valahogy kaparni az aláírásokat, (mondjuk azért lecsekkolnám, hogy az aláírók mindegyike tudott-e arról, hogy tényleg aláírta-e...) és akkor még ott van az, hogy szavazás esetén sem lesz jó eséllyel eredményes a választás, nem lesztek elegen hozzá. Azt meg végképp ne feszegessük, hogy ilyen típusú szavazásokra jellemzően azok mennek el, akik megszólítva érzik magukat, vagyis az ellenzéki szavazók. Végül születik egy választás (ha egyáltalán addig eljuttok), ami nem lesz érvényes, lesz egy százalék, amin többségben lehetnek (ha egyáltalán) az ellenzéki szavazók... és akkor sem történik az égvilágon semmi, a kormányra nézve nem lesz kötelező jellegű és hiába fogtok azzal jönni, hogy de hát...de hát... senkit nem fog érdekelni, mert az ország olimpia szerető és olimpiát rendezni akaró vidéki társadalma szóhoz sem jutott... pont annyi haszna lesz, mint ami most van: továbbra is lesz egy belpesti liberális szavazó réteg, akik semmit nem támogatnak, amit ez a kormány talál ki.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0