Irodalmi ajánló: Radnóti lassan újra aktuális
2017. augusztus 12. írta: Fedor

Irodalmi ajánló: Radnóti lassan újra aktuális

toredek.pngPár hír az elmúlt hetekből, csak hogy lássuk, milyen hatása volt az elmúlt két év kormányzati uszításának: 

A magyar rendőrök kínozzák, verik a menekülteket a szerb határon 

Egy férfi mocskos migránsozás közben ütött meg egy nőt, csak mert egy pincér véletlenül angolul szólt hozzá 

Orbán beszéde alatt brutálisan bántalmaztak egy nőt Tusványoson

A szír származású, de magyarnak született riporternő felnőtt fejjel kényszerül megtapasztalni az addig nem létező rasszista gyűlöletet

A fél Balaton berezelt néhány törvényesen itt tartózkodó menekült családtól

Egy melegprostit rá akartak venni, hogy hazudja azt, Vona az ügyfele 

Egy fekete apukát és félvér gyerekeit nem volt hajlandó elvinni egy busz, hiába voltak érvényes jegyeik és okmányaik, az utasok közül volt, aki rájuk is támadott 

Tíz tolmácsot rúgott ki a bevándorlási hivatal, mert segíteni akartak a menedékkérőknek 

És mindeközben "a rabló volt a hős", hisz mindez csak az ország kirablásáról tereli el a figyelmet (erről most nem hozok külön linkeket, mert Dunát lehetne rekeszteni velük, meg amúgy is foglalkozom velük eleget).

Az első versszakban megénekelt ölésnél szerencsére MÉG nem tartunk.

De igény már volna rá egyeseknél.

 

Radnóti Miklós: Töredék

Oly korban éltem én e földön,
mikor az ember úgy elaljasult,
hogy önként, kéjjel ölt, nemcsak parancsra,
s míg balhitekben hitt s tajtékzott téveteg,
befonták életét vad kényszerképzetek.

Oly korban éltem én e földön,
mikor besúgni érdem volt s a gyilkos,
az áruló, a rabló volt a hős, -
s ki néma volt netán s csak lelkesedni rest,
már azt is gyűlölték, akár a pestisest.

Oly korban éltem én e földön,
mikor ki szót emelt, az bujhatott,
s rághatta szégyenében ökleit, -
az ország megvadult s egy rémes végzeten
vigyorgott vértől és mocsoktól részegen.

Oly korban éltem én e földön,
mikor gyermeknek átok volt az anyja,
s az asszony boldog volt, ha elvetélt,
az élő írigylé a férges síri holtat,
míg habzott asztalán a sűrű méregoldat.

Oly korban éltem én e földön,
mikor a költő is csak hallgatott,
és várta, hogy talán megszólal ujra -
mert méltó átkot itt úgysem mondhatna más, -
a rettentő szavak tudósa, Ésaiás.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr3412741390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2017.08.12. 12:41:59

Nem tanulunk mi soha, semmit semmiből. A sötét aljasság az a konstans állandó, amire mindig, minden korban bizalommal lehet számítani és "sikeresen" lehet stratégiát alapozni, gyakorlatilag tetszés szerinti "ellenség" elen. Az eredmény garantált, a kimenet csupán attól függ, hogy az aktuális "führer" meddig akar/hajlandó elmenni, - mert a tömeg bármeddig.
Sajnos.

asdfrew 2017.08.12. 15:39:44

Bocsánat, de ez nem igaz, mert már a gyilkosságoknál tartunk: Párizs (3-4X ki számolja már?) Manchester, Brüsszel, Berlin, Nizza, és még ki tudja mennyi gyilkosságról nem merik elmondani, hogy mi volt a tényleges indíték... A cikkedben szereplő események azok mind-mind csak következmények, reakciók. Az hogy helyesek vagy sem, lehet vita tárgya.

Proud Mary 2017.08.12. 15:40:33

ja, mert 2010 előtt nem volt ilyen.

asdfrew 2017.08.12. 15:42:25

kimaradt: Stockholm, Malmö, Toulouse, Calais, London sokszor. Ezeken a helyeken már bizony gyilkolnak. Etnikai alapon. Nem mi kezdtük.

Proud Mary 2017.08.12. 15:45:21

ez már ilyen papp réka kinga "magasság"

Behajtó70 2017.08.12. 15:58:04

@morph on deer: azért a blogger bikins anyja/lánya mellé elkelne pár illegális bevándorló...csak, hogy a meggyőződésetek alaposabb legyen! (Neked is, mert relativizálod, mismásolod a problémát)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 16:30:42

Látom a kommentelők jó része illusztrálni kívánta a poszt igazát, és sikerült. Látom hiába is próbálnám megmagyarázni a különbséget a terroristák és az előlük menekülők elől, úgyis menthetetlenek vagytok.

anyadmajma 2017.08.12. 16:33:46

@Fedor: hagyd csak, ezeknek a hazaáruló bolsevik geciknek összesen nincs kétszámjegyű az IQ-juk. Kár rájuk minden szó.

röf 2017.08.12. 16:34:00

Pont Radnótit hozni ilyen szennyes téma megtámasztására....
Van még ennyire lent...?
Radnótit a kőkemény nácik és antiszemiták is békén hagyják.....
Az egyik -ha nem a legnagyobb, ez szubjektív- költőnk.
Magyar.
Több tiszteletet érdemelne....

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 16:45:52

@röf: Találós kérdés. szerinted Radnóti mit szólna a mai kormányhoz? Ha szerinted tetszene neki, akkor engedelmeddel körberöhöglek. Igen, az egyik legnagyobb költőnk, akit olyan körülmények között pusztítottak el, mint amilyenek felé haladunk. Szóval nagyon is passzol ide. Sajnos.

Singerkém 2017.08.12. 16:51:27

@Fedor: "Találós kérdés. szerinted Radnóti mit szólna a mai kormányhoz? Ha szerinted tetszene neki, akkor engedelmeddel körberöhöglek."

Zsidó keresztényként gondolom rajongana egy rakás muszlim arabnak maga köré.... .-) Jól tökön lőtted magad ezzel a gondolattal :-)

Visceroid 2017.08.12. 16:53:18

Hajaj, a végén még Magyarország kirobbantja a 3. világháborút. A világszínvonalú iparunk és hatalmas termelékenységünk csak arra vár, hogy megkapja a parancsot, és számolatlanul ontsa magából a fegyvereket, amiket utána a hatalmasra duzzasztott, Európa-szerte rettegett hadseregünk használhasson.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 16:55:08

@Singerkém: Vagy inkább veled ellentétben volna olyan intelligens, hogy átlásson a kormányzat hazugságain.

Singerkém 2017.08.12. 17:01:05

@Fedor: Vagy ugyanúgy végezné szegény, csak nem a nácik keze által.

Egyébként ki beszélt itt a kormány hazugságairól?
A kormány úgy általában ellene van a migrációnak,
nekem meg az a véleményem a migrációról, hogy jöjjön nyugodtan:
- akinek veszélyben az élete otthon
- akinek olyan szaktudása van, amire Európának szüksége van és beszél vagy hajlandó rövid idő alatt megtanulni egy európai nyelvet és beilleszkedik az itteni életbe.

Szóval nekem úgy tűnik, hogy neked van hiátusod intelligenciából, lévén, hogy csípőből "agyhalott"-azol, amint azt gondolod, hogy beazonosítottál. mondjuk őszintén szólva ezt már megszoktam.

Janossz 2017.08.12. 17:08:14

@röf: "Radnótit a kőkemény nácik és antiszemiták is békén hagyják.....
Az egyik -ha nem a legnagyobb, ez szubjektív- költőnk.
Magyar.
Több tiszteletet érdemelne..."

Csak igazat kell adjak a Jobbiknak. Ekkora ésszel nemcsak szavazni, kommentelni se kéne, mert körberöhögnek. Bár inkább siralmas vagy.
Ha sikerülne megtalálnod a Wikin, nézd már meg, miben is állt az a "békén hagyás"!
Idióta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 17:13:56

@Singerkém: Mivel nem ismerhetem az előéleted, abból tudok kiindulni, amit írsz. Abból ez jött le. Engem is néztek már fideszesnek. Ha nem az vagy, az csak jó. Viszont Azt nyugodtan mondhatom, hogy zsidó ismerőseim elsöprő többsége elszörnyed a kormány uszításától, és segítette a menekülteket, szóval nem gondolnám, hogy egy olyan művelt, intelligens ember, mint Radnóti más véleményen lenne.

Amúgy senkit nem neveztem agyhalottnak. Csak a tények kedvéért.

Singerkém 2017.08.12. 17:21:15

@Fedor: Tényleg nem "agyhalott"-aztál, hanem az intelligenciámat kérdőjelezted meg. Gyakorlatilag ugyanaz, de mindegy. Véleményem szerint ez az egyik oka, hogy itt tart az ország, ahol. Soha nem azt nézi senki, hogy mit mondasz, hanem azt keresi, hogy szerinte melyik kirakós-játékba illik bele.

Engem néztek már fideszesnek, jobbikosnak és ballibnek is attól függően, hogy hol és mire vonatkozó véleményem írtam le. Ha nem tetszett a MANYUP lenyúlása, akkor kommunista voltam, ha olimpia-ellenes véleményemnek adtam hangot, akkor kis köcsög momentumos, ha meg egyetértettem a vizitdíjjal, akkor gyurcsótány..... Mint megírtam, már hozzászoktam.

"Viszont Azt nyugodtan mondhatom, hogy zsidó ismerőseim elsöprő többsége elszörnyed a kormány uszításától, és segítette a menekülteket, szóval nem gondolnám, hogy egy olyan művelt, intelligens ember, mint Radnóti más véleményen lenne."

Nekem nincsenek zsidó ismerőseim, de azt gondolom, hogy egy olyan művelt és intelligens ember, mint Radnóti átlátná, hogy ellenőrizetlenül beengedni milliós tömegeket komoly biztonsági kockázatot jelent.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 17:33:54

@Singerkém: Előtted igazi agyhalottak kommenteltek, azok húztak fel, és amit írtál, elsőre beleillett a sorba. Bocs. Viszont:

"egy olyan művelt és intelligens ember, mint Radnóti átlátná, hogy ellenőrizetlenül beengedni milliós tömegeket komoly biztonsági kockázatot jelent."

Senki az égvilágon nem akart és nem akar ellenőrizetlenül beengedni milliókat. Ha ezt hiszed, akkor mégse hagyott érintetlenül a propaganda. Az EU is abban érdekelt, hogy mindenki otthon maradhasson, vagy legalább ne menjen tovább Törökországnál, ezért is állapodtak meg Erdogannal, és lám, azóta valóban jóval kevesebben jönnek. EZ a valódi megoldás, nem a hőbörgés meg az uszítás. És szükség lenne közös uniós határőrizetre is, amelytől viszont Orbán elzárkózik, mert az nem egyenlő a hangulatkeltéssel és az emberek megalázásával. A végén még megoldódnának a dolgok, és akkor mivel riogathatna a kampányban, csak hogy ne a lopásaikról legyen szó?

röf 2017.08.12. 17:38:05

@Janossz:
"Ha sikerülne megtalálnod a Wikin, nézd már meg, miben is állt az a "békén hagyás"
Nos?
Írd már ide, hogy mi itt a helyzet?
Mert hogy pölö Vass Albertet telipofával fikázzátok, az oké, azt látom.
No de Radnótit ki áztatja itt...? Idézzél már valamit....

Singerkém 2017.08.12. 17:42:27

"Senki az égvilágon nem akart és nem akar ellenőrizetlenül beengedni milliókat. Ha ezt hiszed, akkor mégse hagyott érintetlenül a propaganda. "

Nem hinném. Merkel pl. úgy emlékszem azt mondta, mindenki jöhet aki szíriai, persze hirtelen mindenki eldobálta a papírjait és szíriai lett. Lehet, hogy azóta már megbánta, de 180 fokot ugye mégsem fordulhat és nem is teszi. Pofonköpné saját magát.

"EZ a valódi megoldás, nem a hőbörgés meg az uszítás. "

Nem hinném. A valódi megoldás a külső határok őrizete lenne, de ebbe az irányba ismereteim szerint még csak halvány próbálkozások sem történtek. Az a duma, hogy pl. 16.000 km-nyi (lehet, hogy rosszul emlékszem a hosszra) görög partszakaszt aránytalanul nagy (vagy lehetetlen) lenne védeni.

"És szükség lenne közös uniós határőrizetre is, amelytől viszont Orbán elzárkózik, mert az nem egyenlő a hangulatkeltéssel és az emberek megalázásával. "

Szerintem elég régen hangoztatja, hogy azért védi a magyar határt, mert a külsők nincsenek védve.

" A végén még megoldódnának a dolgok, és akkor mivel riogathatna a kampányban, csak hogy ne a lopásaikról legyen szó? "

Középtávon (2-5 év) nem számíthatunk szerintem arra, hogy ez a probléma megoldódik, mivel a bevándorolni szándékozók száma valószínűleg emelkedni fog, az EU-s politikusok meg a problémy megoldása helyett azzal vannak elfoglalva, hogy a saját szavazóiknak megfelelő válaszokat adjanak (igen, Orbán is).

Janossz 2017.08.12. 18:03:09

@röf: "Pont Radnótit hozni ilyen szennyes téma megtámasztására....
Van még ennyire lent...?"

Kit hozott volna ide? Radnótit egy olyan rendszer ölte meg, mely most fénylő csillagként ragyog fátyolos szemeitek előtt. Aranykor, mi?
Meg nagy formátumú államférfi? Aki Borba irányítja a költőket kis levegőváltozásra. A kőbányába. Wass (dupla v!) is abban a csapatban focizott.
A mostani utódok se piskóták: A pár évvel ezelőtti emlékmű-döntés enyhén szólva is véleményes. Ha valami turult gázolt volna le a páciens, egész biztos terrorcselekmény lett volna...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 18:06:11

@Singerkém: "Merkel pl. úgy emlékszem azt mondta, mindenki jöhet aki szíriai, persze hirtelen mindenki eldobálta a papírjait és szíriai lett."

Mondta mindezt akkor, amikor Orbánék direkt vészhelyzetet teremtettek a Keletinél, és a menekültek a legkevésbé erőszakos megoldást választva elindultak nyugatra gyalog. És akkor se ellenőrizetlenül mehettek Németországba, átestek azon a regisztráción, amelyen már itt át kellett volna, ha a kormány nem dobta volna be gyeplőt a lovak közé abban reménykedve, hogy valami balhé lesz, ami igazolja a kampányukat.

"A valódi megoldás a külső határok őrizete lenne, de ebbe az irányba ismereteim szerint még csak halvány próbálkozások sem történtek."

De történtek, és pont Orbán feküdt keresztbe az Uniónál (egyhangú döntés kell hozzá), azzal, hogy nem hajlandó a határőrizetet kiadni nemzeti kézből. Kaptunk volna az uniótól pénzt is határvédelemre, de azt se fogadtuk el, mert akkor nem csinálhatta volna Orbán, amit akar, hanem regisztrációs pontokat kellett volna kialakítani a határon. Mondom: Orbán az, aki nem érdekelt a probléma megoldásában, mert az össznépi rémisztgetés nagyon jó kampányfegyver a kezébe, és nem hajlandó megválni tőle.

"a bevándorolni szándékozók száma valószínűleg emelkedni fog"

Speciel tavaly óta csökkenésben van a számuk mind Szíria felől a törökkel történt EU-s megállapodás miatt (mert az a jó megoldás, ha nem kényszerülnek elindulni, szóval a legjobb a szír háború befejezése lenne, de abban meg Putyin nem érdekelt), mind Afrika felől (pont a napokban volt hír, hogy feleannyi menekült érkezett Olaszországba, mint tavaly).

Singerkém 2017.08.12. 18:16:08

@Fedor:

"Mondta mindezt akkor, amikor Orbánék direkt vészhelyzetet teremtettek a Keletinél, és a menekültek a legkevésbé erőszakos megoldást választva elindultak nyugatra gyalog. "

Én úgy emlékszem, hogy először a komplett ország náci lett, ezután engedték el őket átmasírozni az országon.

"És akkor se ellenőrizetlenül mehettek Németországba, átestek azon a regisztráción, amelyen már itt át kellett volna, ha a kormány nem dobta volna be gyeplőt a lovak közé abban reménykedve, hogy valami balhé lesz, ami igazolja a kampányukat."

Nem ott kellett volna regisztrálni őket, ahol az EU területére léptek? Ez pont a külső határőrizet hiánya miatt nem történt meg. A regisztráció hiánya nem a magyar kormány sara.

"De történtek, és pont Orbán feküdt keresztbe az Uniónál (egyhangú döntés kell hozzá), azzal, hogy nem hajlandó a határőrizetet kiadni nemzeti kézből. "

A fentiek után ezen nem hiszem, hogy csodálkozni kellene, gondolom nem bízik a közös megoldásban.

"Mondom: Orbán az, aki nem érdekelt a probléma megoldásában, mert az össznépi rémisztgetés nagyon jó kampányfegyver a kezébe, és nem hajlandó megválni tőle."

Ez viszont tény, azt elismerem, használja is megfelelően. Meg is nyeri vele 2018-at. Főleg, hogy az ellenzék még mindig azzal van elfoglalva, hogy saját magával megegyezzen.

"Speciel tavaly óta csökkenésben van a számuk mind Szíria felől a törökkel történt EU-s megállapodás miatt "

Na de basszus, nem harmadik fél kénye kedvétől kellene függővé tenni azt, hogy bejön-e 3 millió ember, hanem saját közös határőrizet kellett volna, és akkor a török vezetés nem tudna zsarolni, hogy ha nem kapok vízum-mentességet meg egy rakás lóvét, akkor rátok eresztem őket.

röf 2017.08.12. 18:16:38

@Janossz:
Igen, dupla vé, waze... így ütöttem...
"Radnótit egy olyan rendszer ölte meg, mely most fénylő csillagként ragyog fátyolos szemeitek előtt..."
Ezt honnan veszed? Annyira unalmas ez a rettegés, ez a kiizzadt párhuzam.

anyadmajma 2017.08.12. 18:24:06

@röf: hát onnan, hogy te egy hazaáruló bolsevik geci vagy

Singerkém 2017.08.12. 18:30:01

@Janossz: "A pár évvel ezelőtti emlékmű-döntés enyhén szólva is véleményes. Ha valami turult gázolt volna le a páciens, egész biztos terrorcselekmény lett volna... "

A fickó valószínűleg be volt baszva és nekihajtott a szobornak, utana meg lelépett. Ebbe nem kell antiszemitizmust belelátni.

Janossz 2017.08.12. 18:37:25

@röf: Ti vagytok piszkosul unalmasak. Félművelt, tanulatlan napszámosok.
Imádom Vass Albertet, ja, dupla v, úgy is! Sokat olvashattad.
A bejegyzéshez egy vakkantásod nincs érdemben, csak a miért pont Radnóti?
Olvasol is, vagy csak úgy csípőből kommentelsz?
Ezekről volt szó:
-rendőri brutalitás a határon (+kutyák)
-külföldiül beszélő emberek befenyítése ( Országimázs)
-nőverés nyilvános rendezvényen
-politikai ellenfél kompromittálása kísérlete lefizetett hamis tanúval
-színes bőrűt nem visz a busz, jeggyel se

Ezek neked tetszenek? Szavad sincs hozzá?

röf 2017.08.12. 18:37:56

@anyadmajma:
...te lassan vonulj vissza a barlangodba.

élveteg 2017.08.12. 18:44:21

@Janossz:

"A pár évvel ezelőtti emlékmű-döntés enyhén szólva is véleményes."

Ahol a Radnóti szobor van Győr után az az az utszéli prostik és a futattóik helye A kurvák ott lófrálnak a strigók kicsit távolabb oldalt figyelnek Ha olyan a páciens akkor ki is rabolják A faszi aki nekiment a szobornak részeg volt és fel akart szedni valami prostit de meglátta mi a helyzet kik is vannak ott még annyi esze azért volt hogy jobb lesz innen elhúzni a szennyest míg ép bőrrel teheti és akkor a pánikban nekiment a szobornak Ennyi szóval nem kell ott is a mummust látni ahol nincs A szobor ami egyébként remek alkotás visszakerült most már megfelelő megvilágítással El is kotródtak onnan a prostik

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 18:59:26

@Singerkém: Tehát szerinted is kéne közös határőrizet, de megérted Orbánt, hogy keresztbe tesz a megvalósításának.

Te biztos érted, amit mondani akarsz ezzel...

röf 2017.08.12. 18:59:58

@Janossz:
"Pár hír az elmúlt hetekből, csak hogy lássuk, milyen hatása volt az elmúlt két év kormányzati uszításának..."
Ezekről beszélsz?
Milyen hírek?
A fizetett, libbant szemüvegen át láttatott hazugságokról beszélsz?
A valós helyzet az, hogy a papírok nélküli, erőszakos- és illegális határátlépőket le kéne lőni, mint a rühes kutyát.
Innen visszafejtve, túl humánus minden rendőri intézkedésünk.
Majd ha jönnek a legális határátkelő helyen, akkor beszélhetünk.
Orbán beszéde alatt finoman érzékeltették a belőtt, fütyülőt szopogató nővel, a szólásszabadság jegyében hagyni kéne a miniszterelnököt, hogy végigmondja a beszédét.
(Lassan aktuális lesz Juhász Kender Gender Péter ezüstgégéjén is leküldeni az úttörősípot...)
Nem a fél Balaton rezelt be a migráns-pihentetéstől, hanem tele lett a töke mindenkinek ezzel a nyilvánvaló, pofátlan, szándékos provokációval.
A tíz tolmácsot nem kirúgták, hanem nem foglalkoztatják tovább. Mert? Van valami gond?
Az összes többi, bizonyíthatatlan, libbant szóbeszédre alapozott pont nem érdemel még megfontolást sem.
Van még kérdés?

Janossz 2017.08.12. 19:09:18

@röf: Hozzád?
Belőled épp elég ennyi. Sok is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 19:12:13

@röf: "A valós helyzet az, hogy a papírok nélküli, erőszakos- és illegális határátlépőket le kéne lőni, mint a rühes kutyát."
Nem kívánom, hogy bármikor is meneküljön kelljen az otthonodból, és akkor úgy bánjanak veled, mint amit írsz, mert nem aljasodok le erre a szintre.

Ugyanez vonatkozik a többi észrevételedre is.

röf 2017.08.12. 19:31:43

@Fedor:
"Nem kívánom, hogy bármikor is meneküljön kelljen az otthonodból, és akkor úgy bánjanak veled,"
Mert?
Hol látsz te itt menekültet?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 19:41:34

@röf: És te? Pont erről beszélek. Egy felmérés szerint a magyarok világelsők a menekültektől rettegésben, miközben nincsenek is itt. De attól függetlenül, hogy itt vannak, vagy sem, irtó gáz, amiket írsz róluk. Annál már csak az gázabb, hogy te nem is érzed, mennyire gáz.

élveteg 2017.08.12. 19:44:13

"A magyar rendőrök kínozzák, verik a menekülteket a szerb határon"

Erre természetesen semmiféle bizonyíték nincsen

"Orbán beszéde alatt brutálisan bántalmaztak egy nőt Tusványoson"

Ezt bárki megkapta volna ha bármilyen DK-s mszp naggyűlésen probált volna a tömeg közepén fütyörészni Ahogy még Gulyás Mártont is elintézték a Dk gyűlésen

"Egy férfi mocskos migránsozás közben ütött meg egy nőt, csak mert egy pincér véletlenül angolul szólt hozzá "

Tahók mindig mindenhol vannak nem kell hozzá semmiféle kormányzati uszítás

A többi se fajsúlyos ügy úgyhogy azért kár a szerencsétlen Radnótit belekeverni

röf 2017.08.12. 20:03:52

@Fedor:
Akkor lefordítom magam magyarra...
Akik csürhemód átrágják magukat a kerítésen, szándékosan eldobált papírok hiányában, hazudozva életkorról és származásról, fiatal, életerős férfiként, nyelvtudás hiányában mégis mit remélnek, mit szeretnének?
Honnan menekülnek? És miért mindenki Németországig menekül?
És ki fogja a nem létező ellenségtől megvédeni a hazájukat, ha pont ők "menekülnek" el? Talán a nagymama?
És ha menekülnek, miért nem hiteles doksikkal jelentkeznek be? Mi a magyarázat az illegális, erőszakos határátlépésre?
Te komolyan azt hiszed, hogy ezek mind háborús üldözöttek?
Nincs is már háború sehol. Nem tudtad?
Frászt.
Ezek a jobb, az ingyen élet reményében rúgják ránk az ajtót, és tarolják végig a vonulási útvonalat.
Ha gondolod, segítsd őket a saját pénzeden.
Itt úgyis mindenki olyan kényes a közpénzek elköltésére.
Akkor költsük a magyar hajléktalanokra, ne ezekre a retkekre.

élveteg 2017.08.12. 20:10:11

@Fedor:

" Egy felmérés szerint a magyarok világelsők a menekültektől rettegésben, miközben nincsenek is itt."

De ezért gondolom nem hiányzik hogy ez legyen itt is

www.youtube.com/watch?v=8ZHf6eX7ILQ

Proud Mary 2017.08.12. 20:21:20

@anyadmajma: elfelejtettél nicket cserélni lol

morph on deer 2017.08.12. 20:23:14

@Behajtó70:
"... mert relativizálod, mismásolod a problémát"

Nem hinném.
Számomra világos, és elég egyértelműen szoktam megfogalmazni is, hogy mi a "probléma"!
Jelen esetben az, hogy "derék" nemzetvédő vezetőnk mindent megtesz, hogy démonizálja azokat, akiket egyáltalán ebbe az irányba vet a sors, és azokat is, akik ember módjára viszonyúlnak a másik ember - más emberek nyomorúságához!

Megteheti, mert működik az agymosó propaganda. Elég csak tovább olvasni a kommenteket, hogy megbizonyosodj róla, mennyire hatásosan is sikerül befolyásolni a többség gondolkodását, gyűlöletet ébreszteni minden- és mindenki ellen, - mert ez biztosítja a totális kontrollt és hatalmat, és nem más célból!
Csak ennek megitéléséhez legalább addig el kéne jutni agyilag, hogy felismerjétek: a probléma megoldása nem azonos a gyűlölet szításával!

Ez csak azt eredményezi, hogy a helyzet nem változik, de ti legalább paráztok, ellenségeskedtek és gyűlölködtök - viktorka kénye-kedve szerint, mert csak így garantált a hálátok a "védelemért"..!

Mégis mit gondolsz, miért a magyarok tartanak leginkább a menekültektől?
Mert ránk nézve "veszélyesebbek", mint bárki másra?
Nem azért!
Azért, mert ennyi sötét, gonosz, gyűlölködő embert keresve sem lehet találni egy rakáson Európa szerte, akik inkább hisznek egy egy potrohos kis diktátorpalántának, mint a józan eszüknek!

Dehát olyan meg honnan is lenne...

morph on deer 2017.08.12. 20:32:44

@Singerkém:
"Zsidó keresztényként gondolom rajongana egy rakás muszlim arabnak maga köré.... .-) Jól tökön lőtted magad ezzel a gondolattal "

Tévedsz!
Radnóti civilizált európai EMBER volt, és - szemben veled meg az orbán nevű ganajtúróval - az egyik legműveltebb akkoriban, tehát ez kizárttá teszi amit feltételezel.

élveteg 2017.08.12. 20:52:13

@morph on deer:

"Mégis mit gondolsz, miért a magyarok tartanak leginkább a menekültektől?
Mert ránk nézve "veszélyesebbek", mint bárki másra?
Nem azért!
Azért, mert ennyi sötét, gonosz, gyűlölködő embert keresve sem lehet találni egy rakáson Európa szerte, akik inkább hisznek egy egy potrohos kis diktátorpalántának, mint a józan eszüknek!"

Itt akkor mi is a helyzet Itt nincsen potrohos kis diktátorpalánta ellenben van ez :

" Az írás apropóját a július 16-án Reichertshofenben elkövetett gyújtogatás adta. A bajor kisvárosban egy három szintes épület lobbant lángra szándékos gyújtogatás miatt nem sokkal azután, hogy kiderült: menekülteket fognak odaköltöztetni.2

Meg ez :

"Júliusban négy szíriait vertek meg Türingiában, Drezdában pedig egy menekülteken segítő Vöröskereszt-alkalmazottra támadtak. A szervezet németországi szóvivője utóbbiról azt nyilatkozta, „civilizált országban ilyen még nem történt velük”. Július 17-én a Google-nak kellett egy interaktív térképet elérhetetlenné tennie, amin a menekülteket befogadó állomásokat, szállásokat lehetett feltüntetni, mert félő volt, hogy az érintettek előbb-utóbb célponttá válnak."

Az egykori NDK-hoz tartozó Szász-Anhalt tartományban fekvő Tröglitzben már áprilisban felgyújtottak egy hostelt, ahová menekült családokat akartak beköltöztetni,

Valamint

"Olaszországban a rohamrendőrséget is be kellett vetni július közepén azért, mert elfajult egy menekültellenes tüntetés. Róma egyik északi kerületében egy volt iskolaépületbe akartak a hatóságok száz menekültet beköltöztetni, de a helyiek a Casapound nevű szélsőjobboldali csoport támogatásával ülősztrájkot szerveztek az épület köré, hogy senki ne mehessen be."

Továbbá :

"Az észak-olasz Trevisóban is élőlánccal tiltakoztak a helybeliek a menekültek ellen. Itt egy társasház üres lakásaiba költöztettek afrikai országokból származó menekülteket, az olasz lakosok azonban megakadályozták, hogy bútorokat vihessenek a lakóknak, sőt az épületben rekedt embereknek élelmiszert vinni akaró önkénteseket sem engedték be."

https://vs.hu/kozelet/osszes/egyre-durvabb-a-menekultellenesseg-europaban-0813#!s2

Ezeket csak úgy kapásból

Most akkor maga jön hogy ebben az " ennyi sötét, gonosz, gyűlölködő embert keresve sem lehet találni egy rakáson Európa szerte," országban hol mikor mennyi támadás érte menekült befogadó táborokat

Singerkém 2017.08.12. 23:06:09

@Fedor: elolvastad amit irtam? Szerintem is kellene közös határőrizet és megértem Orbant, hogy az elmúlt két-három év balfékeskedését követően már nem bízik benne, hogy az EU képes ezt megvalósítani.

Singerkém 2017.08.12. 23:08:30

@morph on deer: ok.... Nincs kedvem egy olyan fasz miatt, mint te újra leírni amit fedornak írtam a délután folyamán, úgyhogy olvasd vissza, vagy csak egyszerűen menj a picsába....

morph on deer 2017.08.12. 23:26:39

@élveteg:
"hol mikor mennyi támadás érte menekült befogadó táborokat"

Amelyek hol is vannak?

Itt még a jelenlegi normák(?) szerint menekültnek minősített és 'oltalmazott' státuszt kspott, tehát legálisan itt tartózkodó néhány család balatonparti pihenését is népszavazással meg mindenféle tiltakozással próbálják megakadályozni - alkotmányellenesen - az uralkodó párthoz tartozó politikusok és követőik!
Nem csupán néhány agymentes náci, hanem "tisztességes" orbánhívők!

Egyébként támadások voltak itthon is, azok ellen is akik csak ember módjára viselkedtek és segítették a rászorulókat.
Számomra az nem jelent minőségi különbséget, hogy 'bezzeg ott is...' - itt ne!

Nálunk egyébként nincs is rá szükseg, mert pártunk és kormányunk elvégzi ezt a piszkos munkát is szeretett követői helyett: ilyen embertelen módon bűntelen emberekkel civilizált ország nem bánik, mint ahogy ez itt megy, a "hivatalos" menedékkérőkkel is!

És itt nem arról van szó, hogy "ellenőrizhetetlenül" jöjjön, vagy jöhessen bárki, hanem arról, hogy milyen emberek azok, akik a rászorulókkal ilyen mocskos módon viselkednek!
Mert mindezt lehetne tisztességesen ÉS határozottan is csinálni, mert megtehetnénk, de nem, mi ilyen embertelen emberek vagyunk..!
És ez a igazi szégyen.

morph on deer 2017.08.12. 23:28:08

@Singerkém:
"... vagy csak egyszerűen menj a picsába...."

Úgy hangzik, mint egy ajánlat!
Név, cím, telefonszám?

asdfrew 2017.08.13. 00:10:30

@Fedor: A posztban szemernyi igazság sincs. Európában senki nem akarja legyilkolni illegálisékat. Európa befogadja őket, hálából ők gyilkolják a befogadókat. A poszt azt hazudja, hogy itt tömeges illegális bevándorló mészárlás közeledik, ami egy ordas hazugság. Azt a tényt viszont figyelmen kívül hagyja, hogy az illegális arab, néger náci csürhe MÁR gyilkol etnikai és vallási alapon. Akkor kérdem én, mire is volt jó ez blogbejegyzés? Mi célt szolgál?

asdfrew 2017.08.13. 00:22:10

@morph on deer: Azt áruld el, hogy itt a Magyar-Szerb határon mi elől menekül egy szír? Akkor miért is kéne őket beengedni az országunkba?
Ezek nem rászorulók. Mire szorulnak rá? Mit keresnek itt? Átgázoltak fél Európán, sehol nem volt háború, akkor az nekik miért nem jó, ha egyszer elvileg a háború elől menekülnek? A válasz egyszerű: nem a háború elől menekülnek, hanem a túlszaporított fostenger országukból, amit tönkretettek és most Európát is túl akarják szaporítani a semmirekellő fajtájukkal. Ezt miért is kéne nekünk tűrni, engedni? Ha nem tetszik az ellátás amit egy ilyen gyűjtőpontban kap, akkor tiplizhet vissza a szaros hazájába, amit már sáska módjára leéltek.

Ha alapvető tényekkel tisztában lennél, akkor nem égetnéd magad ezzel az álhumanista botorsággal. Szíria népessége az elmúlt 60 évben a 4 szeresére nőtt. De a termőtalaj, a vízkészlet ennyi embert nem tud ellátni. Hát ezért jönnek ezek ide. És ez még csak a kezdet, mert afrika lakossága minden képzeletet felülmúlóan növekszik és már a mostani lélekszám is meghaladja a kontinens képességeit. Európa csak egy dolgot tehet, senkit nem enged be, különben elpusztul.
Ezt a problémát nem lehet azzal megoldani, hogy a szart átlapátoljuk Európába.

morph on deer 2017.08.13. 01:04:11

@asdfrew:
Te valamit láthatóan nem fogsz fel.
Én egy qrva szót sem írtam sem Szíriától, sem arról, hogy ki a menekült szerintem és ki nem!

Én arról beszélek, ahogyan EMBEREKKEL bánik a "magyar" hatóság a "magyar" kormány jóvoltából és "magyar" személyek által kivitelezve!

Azokkal is, akik betartják a "magyar" törvényeket és a határátkelőkbél lépnek be az országba!
Azaz semmit sem vétettek a "magyar" törvények ellen!
Érted, ugye?

Még annyit, hogy nálam ez nem 'ál'humanizmus, hanem valódi.
Nem születési rendellenesség, csak engem EMBERnek neveltek, nem álszent képmutatónak, aki a "keresztény értékek védelmezőjének" hazudja magát, közben legázol mindent és mindenkit, keresztényeket csakúgy, mint a nem-keresztényeket, ha az egyéni érdekeit az szolgálja éppen...

DeMarco 2017.08.13. 06:52:23

Jajj, már megint migránssimogató? Nem uncsi?

Ráadásul már Radnótival marketingelve? Shame...

Nézegesd meg közelebbről, hogy milyen kedves mostanában Olaszország is a migránsokkal. Már a líbiai vizeken lekapcsolják a hajókat és nincsenek tőle túl messze, hogy simán kilőjék őket. Csak azon csodálkozom, hogy eddig miért nem lőtték le mindet. Na, nem tele, hanem amikor kipakolták őket és üresen mennek hazafelé akkor... Épp a héten jelentette be egy migránssimogató szervezet, hogy kilép a behajózásból. Már verik a fejüket a fajba az EU vezetői, hogy hagyták Kadhafit leváltani. Ezrek halnak meg minden nap a földközi tengeren, de a migránssimogatók nem az indítókat és a hülye indulókat hibáztatják, hanem a fogadni kénytelen államokat. És ezek 90%-a korántsem menekült, sima gazdasági migráns, akik jobb élet reményében indulnak európa felé. Mégis mit fognak csinálni a liberálisok, ha ennél jelentősebben több afrikai milliók indulnak útnak? Bár tudjuk..tapsolni.

A migránsok nem csökkennek, csak felénk, mert van kerítés. Az osztrákok már régen kivezényelték a katonaságot az olasz és horvát határra és ugyanúgy határzárakat telepítettek.

Az arab államok vajon miért nem segítenek a menekülteknek? Vajon miért felénk áramlanak és nem a környező országokba? És vajon miért 90%-os a fiatal férfiak aránya? Ha valaki menekül viszi az egész családot magával és minden lehetséges értékét. Miért nem a fogadó határmenti országban regisztrálnak és várják meg, hogy mit döntenek felőlük? Miért mi vagyunk a rosszak, hiszen mire ideérnek átmennek másik 3-4 országon!!

Na, ezek és még jó pár ilyen kérdés az, amiről a liberálisok elfordítják a fejüket és nem akarnak róla tudomást venni. Ahogy arról sem, hogy nem multikulti országot akarunk a gyermekeinkre hagyni, hanem olyan magyar államot, ahol zömében magyarok élnek és zömében keresztény értékrenddel.

De hát hogyan is várhatnánk el, hogy megértsétek ezeket a fogalmakat, amikor pontosan láttuk, hogy minden olyan kérdésben ahol a nemzet-multikulti vita felmerült, akár a kettős állampolgárság, akár egyéb sorsfordító kérdésben, valahogyan mindig a nemzettel szembeni oldalon találtátok magatokat és mi benneteket. És még mindig, továbbra is.

Aztán amikor jön a következő választás hamarosan, akkor meg tágra zárt szemmel csodálkoztok, (ahogy eddig is mindig), hogy a kutya nem akar az Istennek sem rátok szavazni. És persze duzzogva mondogatjátok, hogy mindenki hülye, csak ti vagytok helikopter...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.13. 11:23:49

@DeMarco: Tegyük fel, hogy mindenben igazad van (nincs, de ez most részletkérdés). Akkor ez most szerinted elfogadható indok az embertelen bánásmódra és a gyűlölet felkorbácsolására, valamint arra, hogy ennek takarásában kilopják a szemünket is?

DeMarco 2017.08.13. 12:35:43

@Fedor: Az embertelen bánásmód csak a fejetekben, meg a médiáitokban létező mesterségesen felnagyított lufihalmaz. Jó, hogy nem egyből a Hiltonban akarjátok őket elszállásolni teljes ellátással...

Nem gondolod, hogy lenne épp elég megoldandó feladat a migránsokon kívül is? Ennek az országnak aztán tényleg púp a hátára a migráns kérdés. (Igaz, a többinek is, de nekünk gazdasági szempontból is húsbavágó).

Maximum ti gyűlőlködtök, cirka azóta, amióta nem ballib kormányzás van, vagyis várhatóan még jó sokáig. De ezt megszoktuk.

Nem gyűlöljük a migránsokat. Sajnáljuk őket, mert egy olyan helyzetbe keverték őket, amiben sehogy sem nyerhetnek, csak veszíthetnek. Felhasználják őket minden oldalon és belerángatják őket az aktuális politikai mocsokba. A kérdés pedig nem csak morális és humanitárius, hanem létkérdés is egyben, mert alapjaiban változtatják meg a fennálló nemzetiségeket. Lehet, hogy nem azonnal, de mi lesz húsz-hatvan év múlva? Ha száz év múlva bevezetik a Saríát Magyarországon, akkor mit fognak mondani az utódaink? Hogy mi voltunk a nagy marhák, hogy engedtük őket idejönni ilyen tömegben és nem tettünk meg mindent az elkerüléséért. Belegondoltál hogy fognak rád nézni, ha itthon is százak halnak meg terrortámadásokban? Mert lehet, hogy az elkövető lesz a tettes, de nem tudná elkövetni a tettét, ha nem lenne itt.

Ráadásul szokás szerint teljesen fordítva ülsz a lovon. Nem a kormány uszítja az embereket. A kormány meghallotta az emberek általános véleményét (és most hagyjuk azt a pár szélsőséges liberálist, akiknek mindig mindenben az ellenkező a véleménye) és kihasználva a lehetőséget, meglovagolta azt. Az ellenzék meg megint lemaradt és későn kapcsolt, aztán inkább erőltették az ellenkezőjét, nehogy a kormány azt mondhassa, hogy velük értenek egyet. De kérdezzenek meg ellenzéki szavazókat is, hogy mi a véleményük migránsügyben és ha nem fanatikus ballibák, akik hajtják a kiadott mantrákat, akkor gyorsan megtapasztaljátok, hogy nagy az egyetértés kormánypárti és ellenzéki szavazók között a kérdésben.

Amúgy én egy huszárvágással megoldanám a migránsos huzavonát. Beloiannisz mellett a pusztában csinálnék még egy települést, oda bepakolnék annyi szír keresztény családot, amennyit az eu jelenleg ránk erőltet, aztán nyaljanak sót a bürokraták. De itt vége is lenne részünkről. Mert senkinek ne legyenek kétségei, ez is olyan lenne, mint fletó egészségügyi hozzájárulása, kis összeggel nyitna, aztán évről évre hízna a szám...

asdfrew 2017.08.13. 19:03:19

@morph on deer:

Miért hogy bánik a magyar hatóság ezekkel az emberekkel? Az hogy az INDEX mit ír, az semmit nem jelent.
Vagy az lenne a probléma, hogy nem engedjük őket szabadon garázdálkodni Európában, hanem zárt táborokba tartjuk őket? Mégis mit kéne tennie a hatóságoknak? Milyen körülmények lennének megfelelőek ezeknek a betolakodóknak? Ők miért nem gondolnak a megfelelő körülményekre amikor megszülik a 4. 5. .. 10. gyereket a semmire? Miért akarják ezt a felelősséget, vagy inkább felelőtlenséget a magyar hatóságok nyakába varrni?

Már hogyne lenne álhumanizmus. Azokkal szemben feltétlenül, akik majd megkapják a nyakukba ezt a koloncot.
De azokkal szemben is, akikért most úgy aggódsz. Vajon hány ember fog még megfulladni azért, mert a hozzád hasonlók elhitetik velük, hogy érdemes útnak indulni Európába? Te a magatartásoddal hány vízbe fúlt szír kisgyerekért vállalod a felelősséget?
Ha már humánum, akkor miért nem inkább azért aggódsz, hogy szétszaporodják az élőhelyüket, és ezzel tönkreteszik a miénket is?

Mellesleg mi nem tartozunk semmivel ezeknek a betolakodóknak, sem ellátással, sem szállással, sem jó bánásmóddal.
A keresztény és fehér ember gyűlöleted elvakít.

morph on deer 2017.08.13. 19:49:06

@asdfrew:
"Te a magatartásoddal hány vízbe fúlt szír kisgyerekért vállalod a felelősséget?"

Mennyiért szeretnéd, hogy vállaljam?
És akkor mi is lesz, ha vállalom?
Eszeden vagy?

Arra gondolsz talán, hogy ha a veszélyeztetett terhes nőt nem megbilincselve vinnék a kórházba, akkor elárasztanának a "betolakodók"?

Vagy netán arra, hogy ugyan ellátásra "nem jogosultak" - szemben mondjuk bármelyik színmagyar vagy/és színroma gyilkosságért elitélt bűnözővel - de legalább élelmiszert sem vásárolhatnak maguknak igény szerint, viszont fizetniük kell azért, amit az őrzőiktől kapnak, választási lehetőség nélkül, mert ha nem így lenne, akkor kötésig járhatnánk a 'halal' élelmiszerg zabáló muszlimokban, vagy mi?

Nagyon rossz duma amit itt tolsz, és ezen az sem segít, hogy az a sötét bagázs aki jelenleg kormányoz semmivel sem kulturáltabb!
Ha már itt tartunk: ideje lenne, ha utánanéznél a "humanista" szó jelentésének, mert a jelek szerint fogalmad sincs! Egyúttal mindjárt a "humánus" jelentését is megtanulhatnád, mint a NER-zombik számára ismeretlen fogalmat, amíg nem lesz tilos még olvasni meg tanulni is...

És milyen "keresztény-gyűlöletről" beszélsz?
Csak nem abból indulsz ki, hogy számonkérem a hazug, képmutató "álkeresztényeken" az igazi keresztényhez méltó viselkedést?

Igazi keresztény nem zár rácsok mögé ártatlan, segítséget kérő embereket, a magyar "tranzitzónákhoz" hasonló körülmények közé, már csak azért sem, mert emberek, az embertársaid neked is!

Nem azért "kell" ember módjára viselkedni, mert erre kötelez valaki/valami, hanem mert emberek vagyunk! És nem más kedvéért, hanem saját magunkért!
Ez ennél sem nem több, sem nem kevesebb!
Már ha egyáltalán ez jelent valamit

asdfrew 2017.08.13. 22:20:09

@morph on deer:

Igazi keresztény nem zár rácsok mögé ártatlan, segítséget kérő embereket, a magyar "tranzitzónákhoz" hasonló körülmények közé, már csak azért sem, mert emberek, az embertársaid neked is!

Nem azért "kell" ember módjára viselkedni, mert erre kötelez valaki/valami, hanem mert emberek vagyunk! És nem más kedvéért, hanem saját magunkért!
Ez ennél sem nem több, sem nem kevesebb!
Már ha egyáltalán ez jelent valamit

Hát igen, látom a felelősséget jobb szereted másra kenni, mint felvállalni... nem szép dolog.

Azt honnan veszed, hogy terhes nőt bilincsbe verve visznek orvoshoz? Mert az INDEX azt írta? Ezt megcáfolta az illetékes hatóság hivatalos személye.
Azt is megcáfolta hogy a betolakodók nem kapnak kaját, ezt is csak az index találta ki, betolakodó forrásra támaszkodva. Ők meg nyilván az igazság bajnokai.
Kapnak ellátást, ételt, tetőm van a fejük felett, mi kell még? Milyen körülményekkel lennél elégedett a kis védenceidnek? Én azt hittem, hogy a háború elől menekülnek. A táborban nincs háború, elérték a céljukat. Igaz Törökországban sincs, de az valamiért nem volt jó a kényes kis ízlésüknek.

A rossz dumát te tolod és bár te nem NER zombi vagy, hanem ezek szerint Soros zombi. Egyik jobb mint a másik. Az olvasás és tanulás inkább rád férne, mert úgy néz ki, hogy még mindig nem bírtad feldolgozni azt az adatot amit az arcodba toltam egyik kommentemben, miszerint a probléma nem a háború, hanem a túlnépesedés. Arra meg nem lesz megoldás, ha a kis barátaidat a Hiltonba helyezzük el.

Keresztény gyűlöleted ott látszik, hogy olyan dolgot hazudsz a keresztényekről, ami nem dolguk. Keresztényeknek nem kell pátyolgatni azt a vallást aki keresztényeket akar írtani. Ezt csak ostoba emberek teszik.

Nagyon demagóg vagy és fehér, keresztény gyűlölő. Tőlük/tőlünk váross el, hogy oldjuk meg ezeknek az illegális betolakodóknak a problémáit, de azt mi nem tudjuk megoldani. Neki nem kell gyereket szülnie, neki kell a demagóg ostoba vallásától szabadulnia, neki kell vigyázni a földjére. Mi ezt nem tudjuk helyette megcsinálni. És ha már erre nem képes és ide akar jönni, hogy a mi földünket is leélje, akkor nem kell megvédeni, hanem ki kell baszni, mert önmagától nem tudom megvédeni.

Nem kell az álhumanizmus hamissága mögé bújva, másokra hazugságokat szórva bűntudatot kelteni. Fel kell végre nőni, ki kell venni a fejedet a seggedből és kinyitni a szarcsimbókos szemed. Akkor látni fogod, hogy a humánus megoldások nem léteznek, csak pusztulást hoznak ránk!

A probléma ugyanis a túlnépesedett föld és erre nem az a megoldás, ha még élhető helyeket elárasztasz emberekkel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.14. 10:36:33

@DeMarco: "Az embertelen bánásmód csak a fejetekben, meg a médiáitokban létező mesterségesen felnagyított lufihalmaz."

végül is csak fotók meg független beszámolók bizonyítják, de hát sebaj.

" Jó, hogy nem egyből a Hiltonban akarjátok őket elszállásolni teljes ellátással..."

ANNYIRA szeretm, amikor a másik véglettel vágtok vissza, és azt hiszitek, hogy de jól megmondtátok. Mintha a verés és éheztetés meg a Hilton között nem lenne átmenet.

"Nem gondolod, hogy lenne épp elég megoldandó feladat a migránsokon kívül is? Ennek az országnak aztán tényleg púp a hátára a migráns kérdés."

hát ezt ne nekem mond, hanem a kormánypárti politikusoknak és a médiájuknak. Nem mi erőltetjük a témát 0-24-ben, semmi pénzt nem kímélve...

"Ha száz év múlva bevezetik a Saríát Magyarországon, akkor mit fognak mondani az utódaink?"

Jaj, hagyjál már ezekkel a hülyeségekkel. Ha komolyan elhiszed ezeket, hülyébb vagy, mint gondoltam.

"Nem a kormány uszítja az embereket. A kormány meghallotta az emberek általános véleményét (és most hagyjuk azt a pár szélsőséges liberálist, akiknek mindig mindenben az ellenkező a véleménye) és kihasználva a lehetőséget, meglovagolta azt."

Ja, persze. Csak elmondom, hogy 2015 nyarán, amikor valóban voltak az országban menekültek, 40% alatt volt az idegen-ellenesek aránya, most meg már 60%. Biztos semmi köze a folyamatos kormányzati kampányhoz, dehogy.

nepszava.hu/cikk/1119911-rekordot-dontott-az-idegenellenesseg-magyarorszagon

"senkinek ne legyenek kétségei, ez is olyan lenne, mint fletó egészségügyi hozzájárulása, kis összeggel nyitna, aztán évről évre hízna a szám..."

Ó persze, ezt már ismerjük, a 300 Ft-os hozzájárulás, ami a te fejedben már legalább 10000... Ne röhögtess már. Amúgy csak mondom, hogy amíg az unió révén eddig egy menekült se érkezett hozzánk, addig a letelepedési kötvény révén már több mint 1700, többségében igen gyanús hátterű figura kapott magyar, és így uniós állampolgárságot (mindamellett, hogy az ország csak vesztett rajta anyagilag, mert szinte minden pénz Habonyékhoz került offshore cégeken keresztül).

Na ennyit Orbánék nagy honvédő háborújáról.

Éhesló 2017.08.14. 15:36:27

Radnóti halott.
Akik a hulláját ma hordozzák és a maguk - egyébként nemlétező - igazának igazolására használják ugyan azok szellemi örökösei, akik ezt 1990 előtt tették.
Nem mellesleg a háború(k)nak akkor és azóta sem csak radnótik estek áldozatul.
A tetves kurva anyját bassza szájba az, aki hulla és hulla, áldozat és áldozat között faji/vallási alapon tesz különbséget!

Spermahajder 2017.08.14. 16:41:04

@Fedor: Az az 1700 letelepedési kötvényes már tavaly elérte a 18000 főt. Viszont kevés a muzulmán köztük. Micsoda szerencsénk van!

DeMarco 2017.08.15. 00:16:55

@Fedor: "Ó persze, ezt már ismerjük, a 300 Ft-os hozzájárulás, ami a te fejedben már legalább 10000..."

Még szerencse, hogy csak a fejemben és nem a valóságban. Akkor te sírnál rajta a legjobban...bár kétségtelenül te lelkesen megszavaztad. Csupán azért maradt fikció és nem valóság, mert elegen voltunk akik azt mondták, h lófaxt. Nekem hiába jössz azzal, hogy nem emelték volna, mert úgy sem hiszem el, hogy ennyire naív lennél. Csak rájátszol, mert nem következett be és azt hiszed, így könnyebb cáfolnod, de csak magadat hitelteleníted.

Felesleges köröket futsz, simán rövidre lehet zárni négy szóval is: "Nem szeretnénk migránsokat befogadni". Ha százezer migránssimogató posztot írsz, akkor is pont ugyanebben a négy szóban lesz a lényeg.

heptakontanonaéder 2017.08.15. 00:48:49

@röf:
Hogyúgyvan!
(nyilván dizájnerdog + kokain + heroinos hagymázamban vizionáltam, hogy egészséges nemzeti érzésü hős szittamagor ifjak Miskolcon Radnótit (IS) égettek)

heptakontanonaéder 2017.08.15. 00:51:59

@Singerkém:
Ellene van biza az _INGYEN_ migrációnak! Ha leperkálja azt a 300k ajrót, akkor Omar mullah vagy bármelyik IS mufti megkapja a letelepedésit!

Singerkém 2017.08.15. 06:25:00

@heptakontanonaéder: az "ingyenes" migráció kezelhetetlen mennyiségű tömegeket hoz Európába, a "bevásárlós" meg kezelhető mennyiségű embert (mivel kevés van, aki rendelkezik felesleges 300 K EUR-ral).

röf 2017.08.15. 06:44:30

@heptakontanonaéder:
Ja, arra hat emberre, meg arra három könyvre gondolsz...?
Akkor valószínűleg te vagy az egyik, aki anno Bácsfi Diána (és kéttagú hadserege) karlendítésétől is rettegett....
Tudod, amivel egy hétig tele volt a tv2 meg az rtl....
Bazzeg, ha minden országnak annyi nácija lenne, mint nekünk, végképp okafogyott lenne a nemzetközi bérrettegés intézménye.

heptakontanonaéder 2017.08.15. 18:30:42

@röf:
Égettek, vagy nem égettek, kis túrókarimás?
(hogy _MÉG_ túl gyáva vagy odamenni és beszállni a lelkedből lelkedzettek közé, az legyen a pszühészed problémája)

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.19. 09:53:19

@DeMarco: A fideszgecik miért örülnek más emberek halálának?
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0