Érdemes volt fotózni...
2009. szeptember 27. írta: Fedor

Érdemes volt fotózni...

A World Press Photo kiállítás szervezői idén gondoltak egyet, és pályázatot hirdettek:

Szívesen látnád kiállítva legjobb fotódat a World Press Photo díjnyertes sajtófotói mellett?

Készítsd el, töltsd fel, az Indafotó pedig kiállítja!

Idén először akár neked is lehetőséged nyílik rá, hogy megmutasd, hogyan látod a mai valóságot! A Civil Expo az Indafotó és a World Press Photo magyarországi szervezőjének közös fotópályázata, melynek keretén belül a kiállítás helyszínén naponta bővülő önálló kiállításon mutatjuk be a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt képeket.

Nem kell mást tenned, mint feltöltened a mai magyar valóságot és életérzést legjobban bemutató fotódat a lenti kategóriák valamelyikében.

Hát én hallgattam a jó szóra, és feltöltöttem kettőt a Critical Mass-on készült képeim közül (sajnos csak szeptember 1. után készült képekkel lehet nevezni, régebbiek nem jöhettek szóba).

Hát erre tegnap becsönget a villanypostás az alábbi levéllel:

Azt hiszem régen jártam már a Millenárison, ideje elnéznem arra :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr301410025

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétkeréken ott, ahol a hatos megáll 2009.09.27. 10:00:07

Túl vagyok egy újabb Critical Mass-on. Tavasszal nem vittem fényképezőgépet, ezt most pótoltam, és az eredményt be is mutatom a poszt végén. Ízelítőül egy kép a kormánytáskámról: Az autósok reakciója vegyes volt, de összességében korrekt. Volt, aki p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.09.27. 13:37:16

Ez igen! Ez már valami! Őszintén gratulálok! :-)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0