Buci Bauer reloaded
2009. december 01. írta: Fedor

Buci Bauer reloaded

A hírek szerint a Duna tévé nem csak az állami támogatások egy részét veszi át a köztévétől, hanem ezzel együtt (önként) a tartozásai egy részét is. Mert a köztévé sok mindennel adós - a nézők felé.

Pl. a Tűzvonalban című sorozat negyedik évadával, amelyről most azt rebesgetik, hogy mégis elkészül, és a Dunán lesz látható.

Remélem a komplett gárda átkerül, és remélem abból a támogatásból több pénz jut majd a sorozatra, mint korábban, így még jobbat kihozhatnak a lehetőségeikből, de azért ajánlanék egy kis vérfrissítést is: Hamster kollegát követeljük a forgatókönyírói csapatba!

És ez nem vicc.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr271565707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2009.12.01. 10:12:02

Szted miért vették el az MTV-től a pénzt és miért adták a Dunának???

A múmiák a Duna felé menetelnek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.01. 10:18:27

@DeMarco: Oké, tőled nem is vártam más reakciót. Persze, mi másról szólna ez az egész, mint hogy a szocik megszállják a "Nemzet televízióját".

DeMarco 2009.12.01. 23:11:58

@Fedor: Örök dilemmám, hogy úgy teszel mintha nem értenél meg folyamatokat, eseményeket és direkt dugod homokba a fejed, vagy te el is hiszed amiket leírsz?! Többnyire arra szoktam jutni, hogy látod te is a problémákat, csak éppen kényelmetlen lenne szembenézni velük. Inkább úgy teszel, mintha meg sem történnének. A másik eset nagy naívságot feltételezne, de ezt meg nem tudom elfogadni veled kapcsolatban.
Köztévé?? Ne röhögtess. Párttévét akartál mondani nem? Most, hogy 60 év után ki akart szállni ebből a szerepkörből (bár gyanítom, hogy csak másfelé nyalna a lóvéért) mindjárt eldobják, mint egy lyukas zoknit. A köz? Le van szarva...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.02. 09:09:52

@DeMarco: Ha igazi párttévét akarsz látni, akkor nézd meg az M1-et jövőre...

DeMarco 2009.12.02. 09:36:42

@Fedor: Tipikus: Dögöljön meg a szomszéd tehene is... Meg az utolsó kétségbeesett retorika: Ők se jobbak...

De ugorjunk ezen felül. Tény, hogy bennem is viaskodik Nemesis és Juszticia. Igaz, hogy bármelyik győz, nekem az is megfelel... :))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.02. 09:54:13

@DeMarco: Tévedsz, én nem örülnék, ha szoci párttévét csinálnának bármelyik közkanálisból. Viszont az tény, mert van összehasonlítási alap, hogy a pártmegszállás sokkal, de sokkal durvább a FIDESZ kormány alatt. Igaz, akkor még nem volt Hírtévé, meg Echo, és ez most egy kicsit talán a megszállás ellen hat, hogy nincs is rá szükségük, de a fiúk nem a mértékletességékről voltak híresek sohasem.

De hagyjuk, mert ebben a posztban NEM politizálni akartam, csak örülni, hogy valószínűleg újraláthatok egy kedvelt sorozatot. Ennyi.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.02. 14:24:31

@Fedor: óh, tengermély tiszteletem, Mr. Nostradamus :)

DeMarco 2009.12.07. 22:50:27

@Fedor: Ide írok, mert asszem, te látsz visszafelé is. Olvastam mit írtál a House-hoz. Én már nem szóltam hozzá, mert épp elegen megtették ezt.
De ebben speciel egyetértünk. Amikor a Harpert éjjelre tették, felkaptam a cukrot, fogtam és letöltöttem torrentről. Szórakozzon a jó édes anyjával a tv2. Még mindig nem bírják felfogni, hogy már nem vagyunk rájuk szorulva...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.08. 08:23:15

@Talon Karrde: Nem Nostradamus, csak a 2002 előtti tapasztalataimat projektálom ki a jövőbe. Bár ne lenne igazam.
@DeMarco: Hát én nem vagyok oda a letöltögetésért, de azt hiszem a House évadzáróval én se fogok várni tavaszig...

DeMarco 2009.12.08. 14:04:54

@Fedor: Amíg normális, nézhető időpontban adták, addig én sem töltöttem le, csak miután bekevertek, döntöttem úgy, hogy szívassanak mást, de engem nem fognak tovább...

DeMarco 2009.12.08. 15:02:58

@Fedor: Ide írok, mert ezt úgyis kevesen olvassák (Igaz az omninvestesre vonatkozik): Nézted a Heti hetest valamelyik nap? (Vicces, már olyan régóta nem nézem, hogy el is felejtettem, melyik nap adják..) Ahogy kapcsolgattam, láttam belőle egy negyedórát és Hajós beszélt az Omninvestről. Mintha egy az egyben ellopta volna a szövegedet ami abban a posztban volt. Vagy te vagy a Hajós? :)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.08. 20:07:43

@DeMarco: Én is észrevettem. Lehet, hogy olvasóm :-) De persze önállóan is juthatott erre a következtetésre, végül is értelmes ember...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0