AI? Még nem teljesen...
2009. december 07. írta: Fedor

AI? Még nem teljesen...

A Gugli útjai kifürkészhetetlenek.

Sokszor meglepődöm azon, hogy milyen szavakat tudnak beütni az emberek a keresőbe, pláne, ha azok mondjuk hozzám vezetnek. A blog statisztikáját megtekintve találtam egy, elsőre igencsak témaidegenül hangzó keresésre, amelynél nem biztos, hogy örülök annak az egyébként máskor üdvözlendő ténynek, hogy a blogom az első tíz találat között szerepel:

a+vagyam+hogy+szexeljek+a+fiammal

Egy kissé megdöbbentem. Kénytelen voltam én is beírni ezt a keresést, mert furdalt a kíváncsiság, melyik posztomhoz tud ez kapcsolódni, hisz emlékeim szerint még csak hasonlóról se írtam. Nos a megoldás annyi, hogy a mesterséges intelligencia még mindig elég buta ahhoz, hogy a szövegkörnyezet értelmezése még megoldhatatlan legyen a számára.

Persze hogy legyen benne némi csavar, az ominózus bejegyzésnek van némi köze a szexhez: Az Ízlésrendőrség c. írásom ugyanis a melegfelvonulásról szólt. Természetesen a fenti mondat így, ebben a formában nem szerepel sehol. A kereső három különböző helyen (a posztban és két kommentben) rátalált három különböző szóra (szexel, vágy, fiam), és kész, már össze is rakta, szerinte tehát a kissé perverz érdeklődő nálam választ találhat az őt emésztő kérdésre.

Hát nem.

Mindenesetre ez is egy jó példa arra, hogy a neten milyen könnyen keveredhet az ember kabátlopási ügybe.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr531578950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2009.12.07. 09:29:29

A "hogyan szexeljek a fiammal" gusztustalan. Az ízlésrendőrség is gusztustalan. Annyira nem is hülye az ai...

Win Elen 2009.12.07. 10:14:06

Ilyen ez a show business... :))

kacsalekvár 2009.12.08. 09:27:16

Én a Gugli vizsgálati sebességén akadtam ki nemrég.

Megírtam egy cikket, majd később keresni kezdtem hasonló témában érdekességek után.

Meglepetésemre a harmadik találati oldalon a két órával azelőtt közzétett cikkemet már mutatta a Gugli.

Azt hittem, ehhez napok, hetek kellenek...

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.12.09. 01:50:55

Hát ez kész! :D :D Én biztos felröhögtem volna.

Üdv.
Seele
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0