Nocsak, nocsak...
2010. március 01. írta: Fedor

Nocsak, nocsak...

Újabb gyanúsítottat hallgatott ki a Központi Nyomozó Ügyészség a Magyarok Nyilai ügyében. Ezúttal Rihó Krisztiánt, a Jobbik bicskei elnökét, Fejér megye 7. választókerület kampányfőnökét gyanúsítják azzal, hogy a Budaházy György vezette bűnszervezet egyik tagjának tavaly március 30-i kérésére 50 darab, 9 milliméteres lőszert adott át április 7-én.

Ezeket a lőszereket a másnap, Százhalombattán megtartott házkutatáskor, amikor lecsaptak a robbanószerrel töltött focilabdákat elkészítő csoportra, megtalálták. 

Mivel Rihó Krisztiánnak nem volt engedélye a lőszerek tartására, ezért lőszerrel visszaélés bűntettével gyanúsítják. A férfi panaszt tett a gyanúsítás ellen és megtagadta a vallomástételt. 

A Jobbik szerint sincs semmi köze a Magyarok Nyilai szervezethez Rihók Krisztiánnak. Mint közleményükben írták, "Rihó Krisztián, a Jobbik bicskei elnöke arról tájékoztatta a párt Fejér megyei elnökét, hogy nincs köze a Magyarok Nyilaihoz". 

forrás

Az a vicces, hogy pont a hétvégi poszt kapcsán kérték ki maguknak többen is, hogy mi köze van a Jobbiknak a Magyarok Nyilaihoz. Rendpárt, mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr231799991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.logic 2010.03.01. 18:28:46

Te rögtön el is ítélted. Nem lehet, hogy kampányfogás? Sok-sok hónappal a házkutatások után, egy bő hónappal a választások előtt hirtelen meg kell valakit gyanúsítani a Jobbikból.

Emlékszel, amikor a szoci csávó kinyíratott valakit Pesten? Akkor minden szoci gyilkos?

Reméljük hamar kiderül az igazság, te antimagyar!

Drang 2010.03.01. 18:59:08

Kezdjük ott, hogy az ügyészségnek nem lett volna joga nyilvánosságra hozni az illető teljes nevét, mivel ehhez kevés, hogy közszereplő, hacsak nem ezzel a minőségével összefüggésben követett el valamit. Nyilvánvaló, hogy politikai okokból mégis bevállalták ezt az egyébként nem kis súlyú törvénysértést, holott egyébként „a nyomozás érdekeire” hivatkozva igencsak sűrű homályban hagyják a közvéleményt a Magyarok Nyilai kapcsán. Egyébként sem azzal gyanúsítják, hogy részt vett a szervezet (már ha egyáltalán létezik ilyen) tevékenységében, de azért úgy gondolták, hogy ezzel a húzással valahogy belekeverik a Jobbikot is az ügybe. Na pont ennyire hiteles is a dolog. Amúgy meg persze mindegy, hiszen aki szerint a Jobbik náci meg terrorista, az az ilyen ügyek nélkül is így gondolja.

DeMarco 2010.03.01. 19:13:51

Fedor: Ezt a durva csúsztatást! Ártatlanság vélelme mi? Bár aki a szájkosártörvényt ami a szólásszabadságot támadja támogatja, annak mi az ártatlanság vélelme?!

Maradjunk annyiban, hogy volt már egy csúnya bakija drazsé elvtársnak a "magyarok nyilai"-val kapcsolatban, ezért bocs, ha egy szavukat sem lehet elhinni. Az is több, mint gyanús, hogy a kopogtató-cédula gyűjtés időszakában a választások előtt kerül ki a ballib sajtóhoz egy régóta őrzött felvétel, amit simán manipulálhattak is és véletlenül egy Jobbikost is megvádolnak. Ez kb. olyan, mint hogy tegnap izraeli rendőrök bevonultak a templom-hegyre. Kellett egy kis terelés itt is-ott is a kínos dolgaik miatt...

Aztán meg ha azt hiszed, hogy bárki is könnycseppet ejtett kuka és roller palotáinak párszáz forintos rongálásáért, hát nagyon tévedsz. Ha az egész porig égett volna, akkor se lett volna elég a büntetés... Elég vékony a jég a hazafi és a "terrorista" között, plána, hogy ez utóbbi kategória embereket öl, ezek meg véletlenül sem. Kisebb anyagi károkat okoztak és semmi mást. Ezt lehet úgy is nézni, h ők tettek vmit, amit a többség nem vállalhatott fel, vagy félt felvállalni. Ez is az elszámoltatás egy fajtája, csak drasztikusabb a szokásosnál. De nem kevésbé megérdemelt.

Természetesen semmi köze ehhez a Jobbiknak. Az, hogy egyik jelentéktelen tagjától vettek néhány golyót? És akkor mi van? Nehogy azt mondd, hogy ha ilyen dologra vennéd a fejedet, akkor nagyon keresni kellene a megfelelő beszerzőt?

Erőltetett a párhuzam keresgélés és átlátható a célja. Csak a hatása, az felesleges és kontraproduktív.

Például én a tankos bácsit kitüntetésre terjeszteném fel...

k.bates 2010.03.01. 23:19:53

jajaaj, nem csak a szociknál vannak csontvázak :)

órarugógerincű felpattanó 2010.03.02. 01:44:43

Ártatlanság véDelme by budaibernadett

Vidéki 2010.03.02. 08:53:49

A szerzőt szeretném emlékeztetni egy nagyon nemes jogelvre , amely „az ártatlanság vélelme” nevet viseli és nálunk általános elismertségnek örvend.

Ez késztette a nemeslelkű önkormányzati képviselőket arra, hogy még a börtönbe is folyósítsák Hunvald polgármester úr fizetését és jutalmait.

Ennek figyelembevételével elhamarkodott lenne következtetéseket levonni ebből a mondatból:

„Mint közleményükben írták, "Rihó Krisztián, a Jobbik bicskei elnöke arról tájékoztatta a párt Fejér megyei elnökét, hogy nincs köze a Magyarok Nyilaihoz".

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 09:06:10

Jaj de fájó pontot éríntett ez a hír...

@m.logic: A legjobb védekezés a támadás, még ha csúsztatásokkal is jár, igaz?

"Te rögtön el is ítélted."

ÉN? Hol? Mikor? Idéztem egy cikket, ami egy meggyanúsításról szól. Se több, se kevesebb.

"Akkor minden szoci gyilkos?"

Mégegyszer: Hol állítottam én olyat, hogy minden jobbikosnak köze van a Magyarok Nyilaihoz? A gyanú szerint ennek az egynek köze van, és ő a Jobbik vezetőségéhez tartozik. Aztán majd a bíróságon kiderül, hogy mennyire volt alapos a gyanú.

"Reméljük hamar kiderül az igazság"

Én se kívánok mást. Csak aztán ne tessék hőbörögni, ha esetleg kényelmetlen.

@Drang: "Kezdjük ott, hogy az ügyészségnek nem lett volna joga nyilvánosságra hozni az illető teljes nevét, mivel ehhez kevés, hogy közszereplő, hacsak nem ezzel a minőségével összefüggésben követett el valamit."

Hát nem tudom. Ha egy szoci követett el valamit, akkor ti hőbörögnétek a legjobban, hogy miért akarják eltitkolni a nevét (a kuruc meg még a címét és telszámát is nyilvánosságra hozná kapásból). Amennyire én emlékszem, eddig ha politkus keveredett bele valamibe (legyen az akár csak egy falusi polgármester vagy önkormányzati képviselő), bizony teljes névvel, párttal szerepelt a hírekben.

@DeMarco: "Ezt a durva csúsztatást! Ártatlanság vélelme mi?"

Akkor neked is leírom. A fickót meggyanúsították. Ennyi a hír. Hol itt a csúsztatás? Az ártatlamság vélelme természetesen megilleti. ki mondott mást?

"Az is több, mint gyanús, hogy a kopogtató-cédula gyűjtés időszakában a választások előtt kerül ki a ballib sajtóhoz egy régóta őrzött felvétel, amit simán manipulálhattak is és véletlenül egy Jobbikost is megvádolnak."

Ebben lehet valami, de hát a a kampány már csak ilyen mocskos dolog. Miért, szerinted az véletlen, hogy a szocikhoz tartozó bilik is pont most borultak fel, és nem fél évvel később? Ha van alapja, akkor belefér. Ha nincs, akkor az meg úgyis kiderül hamar.

"Aztán meg ha azt hiszed, hogy bárki is könnycseppet ejtett kuka és roller palotáinak párszáz forintos rongálásáért, hát nagyon tévedsz... Ez is az elszámoltatás egy fajtája, csak drasztikusabb a szokásosnál."

Apám, és még te vádolsz engem kettős mércével... Tudod én jogállamban élek, és nem olyan helyen, ahol az önbírásakodás az elíntézési mód. Te hol? Fordítsuk meg: Balos szabadcsapatok felgyújtanák Orbán házát, belőnének Kósa ablakán, véresre vernének egy jobbos újságírót (ja bocs, ez a másik oldalnak is megvolt), hogy állnál hozzá? MErt én úgy, hogy a rendőrség tegyen meg mindent a kézrekerítésükért, mert az ilyen politizálást nem támogatom.

DeMarco 2010.03.02. 10:02:36

@Fedor: "én jogállamban élek"

Tévedsz. Te olyan államban élsz, ahol a jogot az állam ellened használja fel. Hosszú évek óta olyan min.elnökök vannak, akiket nem a nép választott, mégcsak nem is a választásokat megnyert pártból jöttek és bár abszolút hitelüket vesztették és a pokolba kívánja őket mindenki "jog" szerint ők a kiskirályok. Csak hát erkölcsi alapon és a népfelség elve alapján el lehetne őket kergetni a pi*ába... De vannak tiszteletreméltó vezetők akik minden lopás, sunyiság, rombolás ellenére megtartják a jogi kereteket és a szabályokat betartva döngölik földbe a nyomorultakat. Irigylem és csodálom az önuralmukat, én nem rendelkezem ezzel a tulajdonsággal.
A fent említett úriemberek pedig még kevésbé rendelkeznek ezzel a tulajdonsággal és még kevésbé türelmesek. Ők azon a felfogáson vannak, hogy nem kell fogcsikorgatva végignézni a pusztítást és hagyni a veszett ebet, h még több embert megmarjon a sintérre várva. Ők inkább megfékeznék a fenevadat. Igaz ez nem "fér bele" a jogállami keretekbe, de vannak helyzetek amikor át kell lépni a korlátokat. Ha Hitlert, vagy Sztálint időben megfékezik, akkor nem csináltak volna ekkora pusztítást. Bár próbálkozások voltak rá, sajnos sikertelenül. De mondd meg, most ki a hős?? Hitler, vagy az az ezredes aki megpróbálta rárobbantani a bunkert??
Mint mondtam vékony a jég...

"nem olyan helyen, ahol az önbírásakodás az elíntézési mód. Te hol?"

Ezen egy percig röhögtem... Te tényleg Kőbányán laksz? Mert akkor nem írnál le ilyet...

DeMarco 2010.03.02. 10:04:28

@Fedor: "én jogállamban élek"

Tévedsz. Te olyan államban élsz, ahol a jogot az állam ellened használja fel. Hosszú évek óta olyan min.elnökök vannak, akiket nem a nép választott, mégcsak nem is a választásokat megnyert pártból jöttek és bár abszolút hitelüket vesztették és a pokolba kívánja őket mindenki "jog" szerint ők a kiskirályok. Csak hát erkölcsi alapon és a népfelség elve alapján el lehetne őket kergetni a pi*ába... De vannak tiszteletreméltó vezetők akik minden lopás, sunyiság, rombolás ellenére megtartják a jogi kereteket és a szabályokat betartva döngölik földbe a nyomorultakat. Irigylem és csodálom az önuralmukat, én nem rendelkezem ezzel a tulajdonsággal.
A fent említett úriemberek pedig még kevésbé rendelkeznek ezzel a tulajdonsággal és még kevésbé türelmesek. Ők azon a felfogáson vannak, hogy nem kell fogcsikorgatva végignézni a pusztítást és hagyni a veszett ebet, h még több embert megmarjon a sintérre várva. Ők inkább megfékeznék a fenevadat. Igaz ez nem "fér bele" a jogállami keretekbe, de vannak helyzetek amikor át kell lépni a korlátokat. Ha Hitlert, vagy Sztálint időben megfékezik, akkor nem csináltak volna ekkora pusztítást. Bár próbálkozások voltak rá, sajnos sikertelenül. De mondd meg, most ki a hős?? Hitler, vagy az az ezredes aki megpróbálta rárobbantani a bunkert??
Mint mondtam vékony a jég...
Én nem azt írtam, h ezt helyeslem, de meg tudom érteni és valljuk be, meg is érdemlik...

"nem olyan helyen, ahol az önbírásakodás az elíntézési mód. Te hol?"

Ezen egy percig röhögtem... Te tényleg Kőbányán laksz? Mert akkor nem írnál le ilyet...

m.logic 2010.03.02. 10:07:33

@Fedor: Szerinted csak a Jobbiknak van köze a Magyarok Nyilaihoz. A Jobbikban meg minden jobbikos benne van.

Amúgy kár, hogy a Jobbik nem hozott nyilvánosságra egy kamu hangfelvételt, amin 5 színész arról beszélget, hogy Gyurcsány, az RTL Klub, Drazskovics, meg még pár maffiózó terrortámadást készít elő. Be lehetne mutatni a tv-ben, mint bizonyítékot és le lehetne tartóztatni pár embert. Tényleges bizonyíték hiányában, csak mert a rendőrség megteheti.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 10:30:38

@DeMarco: "Hosszú évek óta olyan min.elnökök vannak, akiket nem a nép választott, mégcsak nem is a választásokat megnyert pártból jöttek és bár abszolút hitelüket vesztették és a pokolba kívánja őket mindenki "jog" szerint ők a kiskirályok."

Te melyik országban élsz? Mert ahol én élek, ott nem a nép választ miniszterelnököt, hanem a választásokon győztes párt jelöl, és a jelöltet a Parlament választja meg, és alkotmányos joga akár menet közben is újjat választani, ha megvan hozzá a többsége. Tovább olyan országban élek, ahol az elmúlt nyolc évben a leghosszabb ideig (3 évig) egy olyan ember volt a miniszterelnök, aki még a te mondvacsinált feltételednek is megfelel, hisz a pártja miniszterelmökjelöltje volt már a választásokon is.

"Te tényleg Kőbányán laksz? Mert akkor nem írnál le ilyet..."

1. Miért, szerinted Kőbányán csak nappal lehet az utcára menni, és akkor is csak fegyverrel? bárhova elmegyek neked bármikor a kerületben, mint ahogy eddig is tettem, és még soha nem volt semmi bajom. Másrészt meg attól, hogy vannak bűnözők is itt (mind mindenhol), attól még jogállamban élek. ha baj ér, feljelentést teszek, és nem én megyek bicskával a hunyó után.

Avatar 2010.03.02. 14:23:18

Kedves Fedor, komolyan nem értem honnan van ennyi időd és türelmed minden fröcsögésre kulturált stílusban válaszolni...
Pedig szemmel láthatóan, mintha a falnak beszélnél, annyi a hatása rájuk sajnos.
Kitartást és erőt, egészséget ;) a küzdelmedhez.

DeMarco 2010.03.02. 15:18:51

Nocsak, idefújt a szél, egy kihaló fajtát is az übermenschek közül...
Neked is boldog választási pofára esést kívánok 20 évi duzzogással!!

Ami azt illeti én is csodálkozom, hogy még van türelmünk helyretenni a sok tévképzetet, mellébeszélést, félremagyarázást. Ami meg a kultúrát illeti, 8 év után bocs, de elfogyott...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 15:21:21

@DeMarco: Nem tudom, mit jössz állandóan ezzel a pofáraeséssel. Talán azt gondolod, hogy mi MSZP győzelmet várunk? Vagy hogy a Jobbik nem jut be az országgyűlésbe?

DeMarco 2010.03.02. 15:40:51

@Fedor: Konkrétan a 4,9%-ra gondoltam.

De persze a minél kisebb maszop és minél kisebb Jobbiknak is fogok majd tudni örülni. Bár ez utóbbi nem zavar, kivéve ha útban lesz a 2/3-hoz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 15:42:28

@DeMarco: Az MSZP-nek vársz 4,9-et? És még minket féltesz a pofáraeséstől? :-)

DeMarco 2010.03.02. 15:57:05

@Fedor: Most csak tetteted ugye? :))
Természetesen a szadöfnek kívánok 4,9%-ot, hogy végleg eltűnjenek így szépen együtt.

A maszopnak is kívánnám ugyanezt, de ehhez még mindig várni kell tíz évet, mire a legutolsó vérkomcsi is kiveszik és elfogy a támogató őrült réteg. (Nem, nem fog újratermelődni, ettől nem félek.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 16:09:45

@DeMarco: Az se lenne pofáraesés, mert benne van a pakliban. Veled ellentétben én igyekszek reális maradni...

kisa 2010.03.02. 17:23:39

@DeMarco: Ki a komcsi? Ki akar ISMÉT egypártrendszert?

DeMarco 2010.03.02. 17:24:27

@Fedor: Reális? Olyan messze vagy tőle, mint Makó Jeruzsálemtől...
Elég szürreális a világod.. Gondolom neked tetszik roller legújabb eltörlendő faxsága, hogy az oviban tartózkodjanak az óvónők a nemiség hangsúlyozásától és inkább a nemtelenséget emeljék ki...

Nem értem, h erre az egy hónapra miért támadják teljesen feleslegesen az ország legfontosabb oszlopát a család szentségét (apuka, anyuka, gyerekek). Pont ez az a libsi gyalázat amit mindenki gyűlöl, a beteges aberrációk kiemelését és normálisnak való beállítását. Ez a mentalitás vezetett a mostani helyzethez és ezzel megint csak többezer embert terelnek a jobboldal felé.
Nem fogjuk hagyni, hogy a gyerekeinket a család fontossága helyett, aberrált viselkedésre neveljék! A pedagógus társadalomnak csak egy hónapot kell várnia, addig ne is foglalkozzanak azzal amit a libsik kitalálnak. Vége lesz a pusztításuknak.

Avatar 2010.03.02. 17:27:19

@DeMarco: Engem a rosszullét kerülget Dávid Ibolyától és csapatától, hiába próbálnak Bokros mögé elbújva beosonni a parlamentbe. Nagy pofáraesés lenne a várakozásaimhoz képest, ha bejutnának. Remélem 2%-nál nem kapnak többet.

Talán ha most ők eltűnnek a színről, akkor 4 év múlva lesz valami rendes liberális párt a porondon helyettük.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 17:33:04

@DeMarco: Te látsz abban abberáltáságot, hogy egyenjogúságra szeretnék nevelni a gyerekeket, és még az én világom szürreális? :-)

De ebben az esetben egyébként könnyű helyzetben vagyok, mert a túlzott liberalizmussal és kormánypártisággal nem igazán vádolható Vastagbőr is foglalkozott már ezzel a témával:

vastagbor.blog.hu/2010/02/15/manipulalas_az_ovodasokkal

Tőlük talán elfogadott azt, amit tőlem nem...

DeMarco 2010.03.02. 17:33:53

@kisa: Én nem szeretnék egypártrendszert. Örülnék, ha sikerülne feljebb jönnie a Civil Mozgalomnak, örülnék ha lenne önálló keresztény-demokrata párt, örülnék ha lenne rendes kisgazda párt Torgyán nélkül. De mivel ezek nem reális vágyak jelenleg, így az egyetlen jó megoldást választva igenis egy Fidesz kétharmadra adom a voksom, de ez nem újdonság, mindig is velük tartottam. Ahogy nem most kezdődött a maszop-szadesz utálatom sem, legfeljebb csak fokozódott. Bizony az országnak jót tenne a Fidesz kétharmada, így nem kellene elvtelen alkukba bocsátkoznia a Jobbikkal a kétharmados törvényeknél, nem kellene senkire várnia, bármikor beindíthatná a változásokat.

De tedd fel magadnak a kérdést: Minek örülnél jobban, annak ha a Fidesz egyedül nyerne, vagy annak, ha kellene a Jobbik a kétharmadhoz?? Mert ugye elhiszed nekem, hogy meg fognak tudni egyezni ebben az esetben, csak éppen ennek ára lesz és azt hiszem ez az ár marhára nem fog neked tetszeni...

Ha végiggondolod, akkor rájössz, hogy a maszopos szavazóknak is jobb, ha a Fidesz kormányoz, mintha a Jobbiknak is lenne beleszólása a dolgokba. Csak mert engem ez utóbbi nem különösebben zavarna, de téged alighanem nagyon is...
Így ha húzod az X-et, akkor nyugodtan húzd a Fideszre! Hidd el, jobban jársz...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 17:38:32

@DeMarco: Számtalanszor kiveséztük már azt is, hogy a normális, hatékony kormányzáshoz NINCS szükség kétharmadra, tehát teljesen fölösleges (viszont elég átlátszó) azzal kampányolnod, hogy jaj, mi lesz, ha a Jobbik kell a kétharmadhoz. Nem kell. Ez egyedül a FIDESZ döntése lesz, őket fogja minősíteni, hogy miképp állnak hozzá.

DeMarco 2010.03.02. 17:49:45

@Fedor: Ha már szóba hoztad, akkor merítsünk (utólagos engedelmükkel) a kommentekből is:

"Lehet hogy benne maradtak a korábbi fogalmak is, azonban az új fogalmak beemelése igenis irányváltást, értékváltozást jelent. Az ízlésterror szótár szerint a másság elfogadása, tolerancia egyenlő a nemzeti identitás mellőzésével, nevetségesség tételével és sajnos a hagyományos nemi szerepek lebontása is a gender elmélet előretörésére utal. Ezen nem változtat, hogy a korábbi fogalmak ott maradtak.

Azt a marhaságot, hogy lám, végre nem azt fogják oktatni az óvodásoknak, hogy az asszony verve jó és egyébként is a konyhában a helye, nem is tudom értelmezni. Lehet hogy a prolikocsmában ez elhangzik, azonban ez 500 éve sem volt nevelési elv. Úgy látszik hiányzik a malteroslány, traktoroslány, bányászlány idill."

"Azonban ez a fajta módosítás megteremtette a törvényi lehetőségét annak, hogy megvalósuljon az, amiről írnak a csúsztatós cikkekben.
Igazából a pedagógusok értelmezési gyakorlatán múlik mi lesz belőle. Ha megfelelő pedagógusokat tudnak a megfelelő vezető pozíciókba passzírozni, akkor simán kivitelezhető már törvényesen amiről a cikkek írnak.
Ahogyan annál a bizonyos gyermekotthonnál is megtörtént, hogy az otthon igazgatója visszautasította a gyermekeknek szánt egész évre bőven elegendő ruhát és támogatást, mert azt a Jobbik gyűjtötte. Ahogyan az iskolaigazgató fegyelmivel jutalmazta és nem engedte be az iskolába az árpádsávos jelvényt viselőket, mert ugye az gárdistadolog, hiszen a tövény betiltotta a gárdistaruhát és jelképeket. (persze nem, de van hivatkozási alap a nem tetsző dolgok retorziójára)
Szóval megfelelő balliberális vezetés estén bármelyik óvodában törvényesen valósulhat meg a természetes szexuális viselkedés/értékrend felborítása, a nemzeti értékrend elnyomása és multikultisítása.

Igen, csúsztatnak a cikkekben. Igen, nem tényeket írnak. Ám mégis igazuk van.
Nézőpont kérdése. Ha elég mélyen (nagyon mélyen valójában nem szükséges) mögé nézel, ismerve a jellemző politikai/ideológiai vonalat, akkor meglátod a törvénymódosítás célját, lehetőségeit.
Mert ugye azt tudod, hogy minden törvénynek célja van. A módosításoknak még inkább."

A saját véleményem pedig az, hogy a család szentsége (apa, anya, gyerekek) a legfontosabb értékünk ebben az országban és semmiféleképpen nem engedhetjük ezt is lerombolni!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 17:57:19

@DeMarco: Most már csak az a kérdés, hogy ki akarna ilyet, mert továbbra is csak azt mondhatom, hogy csak te, meg néhány hozzád hasonló elvakult hergeli magát ezzel, totál fölöslegesen.

Vagy pedig én is családromboló vagyok a párommal együtt, mert a gyermekeim azt látják otthon, hogy szoktam mosogatni, meg én szoktam sütit sütni, a feleségem meg szokott autót vezetni és focit nézni (és sört is csak ő iszik néha, mert én antialkoholista vagyok)...

DeMarco 2010.03.02. 18:01:45

@Fedor: "a normális, hatékony kormányzáshoz NINCS szükség kétharmadra"

Pontosan tudod, hogy itt nem a kormányzásról van szó. Mindenki tudja, hogy lehet kormányozni egyszerű többséggel is, akár kisebbségben is. Azt is tudjuk, hogy kizárólag aknavetővel lehet kirobbantani a székükből a kormányt, hiszen ezen kínlódunk évek óta. De a fontosabb törvények egy része kétharmados és még a NEVÜKBEN is benne van: kétharmad szükségeltetik hozzá. Jelentősebb változásokhoz kell a kétharmad, ezért nagyon is reális, h ha a Jobbik túlnyeri magát, akkor ők is kellenek hozzá. Az pedig alkut jelent, aminek ára lesz...

"a FIDESZ döntése lesz, őket fogja minősíteni"

Jajj, Istenem. De átlátszó, hogy már előre fenik a fogukat a maszoposok és a velük húzó sajtó, h mikor lehet ráhúzni a Fideszre, h összedolgozik a Jobbikkal.
Csak két dologra hívnám fel a figyelmedet:
1. Nem akkora a különbség mint hiszed. Sok Fideszes szavazó fog a 2. körben a Jobbikra szavazni, remélhetőleg fordítva is. Kivéve ahol ők ketten maradnak állva...
2. A Fideszes szavazók jó része egyáltalán nem lett vevő a maszopos-libsi antifasz marhaságára, átlátott a szitán és megveti őket ezért. Ebből következően nem is néz ferde szemmel a Jobbikra, legfeljebb a programjuk megvalósíthatósága szempontjából.

DeMarco 2010.03.02. 18:16:32

@Fedor: És néha felveszitek egymás ruháit, kifested magad, a fiadnak babát adsz, a lányodnak meg katonákat? Esetleg családi kirándulás keretében kiviszed őket a melegfelvonulásra, csak hogy tanuljanak?

Hát, nem kösz. Én inkább a család (apa,anya,gyerekek) fontosságát és a normális nemiséget helyezem előtérbe. Hordjanak csak nemüknek megfelelő ruhát, játszanak csak a nemüknek megfelelő játékokkal és a mesében is a kiskirályfi fogja megmenteni a kiránylányt a sárkánytól és nem fordítva...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 18:47:22

@DeMarco: Mindig is tudtam, hogy a prűdeknek a legperverzebb a fantáziája! :-) Te kifejezetten szeretnéd, hogy erről szóljon ez a törvény, hogy jól kiméltatlankodhasd magad! :-)

kisa 2010.03.02. 19:25:09

@DeMarco: Nem szeretném, ha olyan törvények lennének, amiket a jobboldal hoz meg 2/3-dal. Nem szeretnék keresztény konzervatív ámokfutást. (Mielőtt: baloldali, libsi ámokfutást se zószerettem) Konszenzusos törvényeket szeretnék, amelyek az ország javát szolgálják, és nem a jobboldalét, ezért számomra nem kívánatos a fidesz 2/3, se jobbikkal, se anélkül!
A család szentségéről: nem biztos, hogy jobb egy gyereknek részeges szülők mellet, egész családban, mint elvált, horribile dictu meleg szülők gyermekeként. A család nem szentség, alapvetően egy gazdasági egységként jött létre, és a környzetemben azt látom (fideszes ogy képviselő is van köztük), hogy ma is inkább az, mint szentség. Összetartja őket a közösen felhalmozott vagyon. Gondolom, te is ismersz ilyeneket. A válások száma évről évre nő, kb 100 éve legálisan. Azelőtt meg abból állt a család szentsége, hogy apu kurvázott, kocsméázott, anyu meg otthon ült a gyerekekkel és legföljebb a templomba mehetett. (3K -mond valamit?) Szóval ez nagyon álszent dolog. Ettől függetlenül persze hihetsz benne, de a valóság árnyaltabb.

Avatar 2010.03.02. 19:35:14

@DeMarco: "De a fontosabb törvények egy része kétharmados és még a NEVÜKBEN is benne van: kétharmad szükségeltetik hozzá."

Én azt remélem, hogy a Fidesz+Jobbik együtt se lesz kétharmados többségben. (Sajnos erre nem mernék sok pénzt feltenni.) És hogy a Fidesz nem a Jobbikkal akar majd "koalíciót" a 2/3-os törvények módosításakor.

Mellesleg új alkotmány keresztülveréséhez nem elég a 2/3 sem...
Az Alkotmány 25. paragrafusa (5) bekezdése a következő :
(5) Az új alkotmány előkészítésének részletes szabályairól szóló országgyűlési határozat elfogadásához az országgyűlési képviselők négyötödének szavazata szükséges.

Ezt a pontot '95-ben fogadta el a parlament, mellyel a 2/3-os többségben lévő mszp-szdsz kormány akkor önmagát korlátozta, hogy az ellenzék alkotmányozásban való érdemi részvétele biztosítva legyen.

Akkoriban a parlamenti pártok még úgy tervezték, hogy még a 94-98as ciklusban új alkotmányt fogadnak majd el... Hát nem sikerült nekik... Lehet, hogy ha akkor kihagyják a buliból az ellenzéket már lenne új alkotmányunk, de nem biztos, hogy a te szád ízének megfelelőbb lenne a mostaninál.

DeMarco 2010.03.02. 20:13:10

@kisa: @Avatar: @Fedor:

Röviden válaszolva: Remélem egy hónap múlva csalódni fogtok...

kisa 2010.03.02. 20:17:04

@DeMarco: Én meg azt remélem, hogy TE fogsz csalódni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.02. 21:16:33

@DeMarco: @kisa: Reménykedni mindenkinek lehet szabadon :-)

DeMarco 2010.03.02. 22:27:21

@Fedor: Amíg azt is be nem tiltja vmelyik köcsög maszopos...

Dr. No 2010.03.03. 17:15:40

Szerintem egyáltalán nem visszatetsző, ha egy párt a szabad választásokon a szavazatok 99,6 %-át kapja meg.

Kapott ennyit Mengisztu Hailé Mariam és a Szilárdság Frontja is.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0