A törvény előtt mindenki egyenlő?
2010. október 30. írta: Fedor

A törvény előtt mindenki egyenlő?

Az első hír:

Csoportosan, hivatalos személy ellen elkövetett erőszak miatt 10 hónap - két évre felfüggesztett - börtönbüntetésre és 300 ezer forint pénzbüntetésre ítélte elsőfokú döntésében a Pesti Központi Kerületi Bíróság Samu Tamás Gergő jobbikos országgyűlési képviselőt.

A férfi 2008. március 15-én este a Belvárosban a rendbontó tömegből a rendőrök felé dobott tárgyakat, illetve egy rendőr pajzsába rúgott. A 24 éves fiatalember a vádbeli cselekménye előtt néhány hónappal garázdaságot követett el, amiért 2008-ban 45 ezer forintos pénzbüntetésre ítélték.

A második hír:

2009. március 16-án Miskolcon elterjedt a cigányok között a hír, hogy a Magyar Gárda vagy a skinhead-ek támadást terveznek ellenük. A romák őrtüzet raktak, majd hajnali fél kettőkor egy többször, lassan arra cirkáló, általuk gyanúsnak vélt autóra rátámadtak. Botokkal betörték a szélvédőjét, kövekkel dobálták. A három, autóban utazó sértett könnyebb sérüléseket szenvedett a betört üvegtől, az autóban esett kárt a bíróság 104 000 Ft-ban állapította meg.

A két eset szerintem elég hasonló (már ha nem vesszük figyelembe, hogy a miskolci alig pár héttel a tatárszentgyörgyi gyilkosságok után történt, tehát egyáltalán nem lehet azt mondani, hogy irreális volt a cigányok félelme). A jobbikos képviselő kevesebb, mint egy év felfüggesztettel megúszta. És mit kaptak a cigányok?

Olyan személyre, akiről azt állapította meg (a bíró), hogy egy követ eldobott, több, mint öt év börtön. Olyan személynél, akinél azt álapította meg, hogy tevőlegesen nem vett részt a cselekményben, úgymond kiabálással buzdította őket, kettő év nyolc hónap.

Hát ez azért nem teljesen ugyanaz... Ha "kiabálással buzdította őket" majdnem három évet ér, akkor ezen az alapon mindenkit ennyire le lehetne csukni, aki pl. részt vett két éve a melegfelvonulás ellentüntetésén.

Persze hivatalos magyarázat van rá: találtak egy darab botot, amire az volt írva, hogy "Halál a magyarokra" és ettől az ügy minősítése közösség elleni rasszista támadás lett.

Tehát ha szélsőjobbosok gettóba zárnák a cigányokat, megfenyegetik őket, melegeket támadnak meg, uszítanak, vagy, mint a fentebbi példa is mutatja, rendőröket támadnak meg és szétverik a várost, az maximum garázdaság, bagatell, közösség elleni izgatásnak, támadásnak a közelébe se járnak. De ha néhány cigány félelmében rossz döntést hoz, az rögtön a legszigorúbb minősítés maximális büntetési tétele után kiált, függetlenül a körülményektől és az okozott kár nagyságától.

Jó tudni. Ezek után kíváncsi vagyok, hogy a sorozatgyilkosok kapnak -e egyáltalán letöltendőt. Végül is is csak cigányokat öldöstek...

Érdemes megnézni a fenti idézetek forrását, az Index videóját:

Pár mondatot még kiemelnék:

Többször elhangzott, hogy a vádlottak támadásra, összecsapásra készültek. De ez nem igaz. Ha én támadásra vagy összecsapásra készülök, akkor nem a házamat védem, hanem akkor elmegyek máshova, és keresem annak a lehetőségét, hogy valakivel összecsapjak. (..) Itt mindenki támadás elhárítására, védekezésre készült. (..) Nem kétséges, hogy utána nem választottak jó megoldást, mert azt nem állította a védelem sem, hogy őket végül is támadás érte volna. Ez igaz, De ettől még ez nem lesz közösség tagja elleni erőszak.

Azt a törvényt, amelyet a cigányok védelmére alkotott a törvényhozó, a cigányokkal szemben alkalmazzák.

Mégegyszer: NEM arról van itt szó, hogy ússzák meg büntetés nélkül. Az önbíráskodás nem elfogadható senkitől. De jó lenne, ha a címben feltett kérdés határozott kijelentés lehetne, és nem csak óhaj.

UPDATE 2010. november 1.

Kivételesen nem folytam bele a vitába, nem is nagyon olvasgattam a kommenteket, csak néhányat szúrópróba szerűen. De azért mindenkitől, aki nekem esett, hogy ilyen-olyan aljas, rózsadombi cigányvédő vagyok, megkérdezném tisztelettel: elolvasták a poszt utolsó bekezdését?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr772409452

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Re: A törvény előtt mindenki egyenlő? 2010.10.31. 07:34:07

Bizony, kedves Kvaszticsom, a törvény előtt mindenki egyenlő. "A két eset szerintem elég hasonló (már ha nem vesszük figyelembe, hogy a miskolci alig pár héttel a tatárszentgyörgyi gyilkosságok után történt, tehát egyáltalán nem lehet azt mondani,...

Trackback: Amikor a fagyi visszanyal 2010.10.30. 20:24:00

 Örömteli ítélet született a miskolci "Halál a magyarokra"-támadás tetteseinek perében: összesen 41 év letöltendő börtön- illetve fegyházbüntetést kaptak elsőfokon. Egyrészt üdvözítő, mert a rengeteg felmentéssel/felfüggesztettel végződő...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.31. 10:21:43

@Húsleves: az a gond nácikám, hogy a kutya sem védi a bűnözőket. Viszont az örökös cigányozásotok baromi unalmas. Köztetek is van legalább annyi gazember, mint egyik-másik cigány csoportosulásban.
Elég csak körülnézni egy-egy focimeccs előtt-után.

Húsleves 2010.10.31. 10:23:26

Ja és még valami. Meg kell toldani a Chicagoi pert is egy kis érzelmi alátámasztással. Amerikában ugyanis az ügyvédképzés elsősorban retorikára épül, nem kisebb ember állította ezt, mint Obama, egy könyvében. A Chicagoi per ügyvédje ilyen "tanúvallomásokat" idézget a MÁV elleni hangulatkeltésre: "a németek jobbak bántak velünk, mint a magyarok, mert ők csak a kötelességüket teljesítették, a magyarok viszont szívből gyűlöltek bennünket.". Egyeseknek valóban érdeke, hogy rasszistáknak állítsák be a magyarokat. Mivel én nem vagyok rasszista, ezért hozzáteszem, hogy nem a zsidókra, hanem egyes zsidókra gondolok. Blogokon is kiderült már, hogy sok rendes zsidó ugyanúgy torkig van már ezekkel a szarkavarókkal, mint bárki más az országban.

Húsleves 2010.10.31. 10:25:18

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: örülök hogy jöttél haver, mert pont az ilyen degenerált barmokról írtam mint te, aki mindenkit nácinak nevez, akivel nem ért egyet.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.31. 10:30:59

@Húsleves: kicsi seggfej! Attól, hogy valakivel nem értek egyet, még nem nevezem az illetőt nácinak. Ha az illető egy rasszista féreg, akkor már jóval nagyobb az esélye rá.

xi00 2010.10.31. 10:31:35

@hogolyo78: légyszíves ne röhögtess, mert elpusztulok

irodalma van?

bakker, csak nem a szociológusoktól? akik még mindig a szerencsétlen hátrányos helyzetű hazug mantrát nyekergik? he?

rendőrrel beszélj legközelebb, amikor kimozdulsz a nappalidból és eltávolodsz a kedvenc biciklisfutár találkahelyedtől több mint száztíz méterre... mert így csak még röhejesebbé válsz

az ostobaság ördögi köre akkor zárul be, amikor valaki csak könyvekből meg ótvar hazug tanulmányokból tájékozódik, például olyan emberekéiből, akik a kriminológiai intézetben is képtelenek megbirkózni a valósággal...

láthatólag nálad ez a folyamat már rég lezárult és döntésed szerint mindent, ami ellenkezik azzal, amit kiolvastál egy papírból, városi legendának minősítesz

viszlát...

groggil 2010.10.31. 10:32:26

Nem tudom majd akkor az igen tisztelt balliberális gondolkodók mit fognak majd követelni, mi ellen fognak majd háborogni, amikor majd 20-30 év múlva komplett megyék -a mai tendenciák mellett- elcigányosodnak, és a rendfenntartás ezeken a helyeken már csak igen komoly fegyveres erővel (gyakorlatilag hadsereggel...mert akkorra már a 10 falunként egy rendőr édeskevés lesz) tartható fenn, valamint ezeket az ítéleteket majd úgy fogják nap mint nap -szintén a viszonylagos "rend" illúziójának fenntartása jegyében- osztogatni, mint a cukrot, továbbá az akkorra besokallt társadalom legminimálisabb követelése is messze túlmutat majd az itt kiosztott 4-6 éveken...na akkor mi lesz háborgásotok tárgya??
A ti világképetekbe egy tényező nem illeszthető bele (ugyanúgy, mint egy egyenletbe egy hibás tényező, ami mindent borít): a deviancia egy bizonyos szint (létszám, arány, mérték...mindegy minek nevezzük) fölé lendülése...ez fogja borítani az emberi jogokra, "toleráns" társadalomra felépített egyenleteitek mindegyikét. Ezzel korábban senki sem számolt...ha a deviancia tömegessé válik (elszaporodik a legalja), borul minden.

xi00 2010.10.31. 10:34:24

@Nymus: hát, nem várok sokat, de ezt a te szintedet még a kiszel tünde is magasan verné :)

gratulálok, további jó szórakozást...

Nick the dick (törölt) 2010.10.31. 10:37:23

Sajnos a bírói gyakorlat az, hogy ha a többség és a kisebbség is bűnös ugyan abban a dologban, akkor még mindig egyszerűbb a kisebbséget lesittelni, mert nincs annyi cella, hogy a többség is beférjen.

Másrészről pedig a 2 ügyet 2 különböző bíró tárgyalta, 2 különböző helyszínen és mivel nincs precedens jog Magyarországon, a bírói mérlegelés tárgya, hogy a törvény által megadott büntetési tételek közül mennyit ad a vádlottnak.

2010.10.31. 10:38:01

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: "Köztetek is van legalább annyi gazember, mint egyik-másik cigány csoportosulásban."

Szívesen belenéznék az agyadba. Vajon mi motivál, amikor ilyeneket írsz? Így külső szemlélőként csak ezekre az alternatívákra gondolok:

- Agyad helyén egy 64Kb méretű nem flash-elhető ROM található, mozgáskordinációs szoftverrel, és alapszintű életbenmaradási rutinokkal.
- Mindenáron való vitatkozási, és ellentmondási hajlam baszél belőled.
- Libsi elv-vezéreltség, amin még az sem változtatna, ha 10 cigány ütne bézból ütővel.
- Pénzt kapsz ezért.
- Túl sok tévét nézel, még hiszel a kockásfülű nyúlban, a télapóban, és a pártatlan híradókban.

Én magam az utóbbira szavazok.

Húsleves 2010.10.31. 10:40:41

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: és mitől vagyok én rasszista féreg? Hogy nem értek egyet azzal, ha valaki egy igen átlátszó, manipulált levezetéssel azt a látszatot kívánja kelteni, hogy a cigányokat üldözik? Itt a kulcsmondat:
"Azt a törvényt, amelyet a cigányok védelmére alkotott a törvényhozó, a cigányokkal szemben alkalmazzák."

xi00 2010.10.31. 10:41:52

@groggil: ez az itten fennhéjázva übermensch-kedő libbantakra nagyon jellemző szuicid hozzáállás, mert tudják/remélik hogy még sokáig vagy egyáltalán nem ér el hozzájuk a bűnözésnek az a formája, ami már élhetetlenné tett bizonyos helyeket, főleg vidéken

hülyének lenni alkotmányos jog... csak sajnos a libbantak más életébe is belegázolnak azzal, hogy elvtelenül maszatolják a negatív közbiztonsági tendenciákat

XEP 2010.10.31. 10:41:54

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Nem értem pontosan melyikre gondolsz.

A példám esetében ha éles lőfegyver az gyilkossági kísérlet, ha például légfegyver az max. súlyos testi sértés kísérlete.

A konkrét ügy esetében meg gondolom a bizonyítékok döntötték el mi lett.

xi00 2010.10.31. 10:43:16

@Jankove: ez részedről egy jóindulatú feltételezés...

groggil 2010.10.31. 10:46:05

Ami nektek -libbantaknak- igazán fáj ebben az ítéletben: nos, nem a 4 meg a 6év, nem...ha a cigányok történetesen zsidót vertek volna "üsd a zsidót" felkiáltással...na, akkor, ebben az elméleti helyzetben (azért elméleti egyébként, mert ott is az "üsd a magyart" hangzott volna el...mert náluk a "magyar" egy gyűjtőfogalom a "nemcigányra") mi lenne köreitekben? Nagy lapítás? Zavar? Vagy példátlanul súlyos büntetés után virnyognátok?
Nem, gyerekek: ami itt nektek fáj az az, hogy egyre több jel (ez az ítélet is) mutat arra, hogy az elmúlt 20év mesterséges, kitekert, elmebeteg liberális szemüvegének az üvege berepedezetett, és jelei vannak annak, hogy lassan, de biztosan a magyarság meg fogja magát védeni...ha kell, a rasszista cigányokkal szemben, ha kell, az agybeteg liberalizmus ellenében. És itt, ebben az esetben még semmi egyébről nem beszélhetünk, mint egy törvényi hely helyes és megfelelő alkalmazásáról, semmi többről...és ti már ettől készen vagytok!
Rossz hírem van: lassan jön az ítélet a Tavaszmező utcai rasszista cigányok ügyében is, és lassan jön a sajóbábonyi garázdák ügyében is...rossz hírem van: ez a Btk passzus a rasszistáktól véd...bárkit. Tehát: nem a cigányokat védi a magyaroktól. Ez a paragrafus sokkal több cigányt fog börtönbe juttatni (nagyságrendekkel), mint fordítva. És ez azért van, mert hűen letükrözi a való életben jelen lévő arányokat.

$pi$ 2010.10.31. 10:46:06

@Nick the dick: tehát a kapákkal, fadorongokkal rendalírozó gengsztereket azért sittelik le, mert kevesebben vannak mint a bolti eladók vagy a kéményseprők, mi? ki gondolta volna!

2010.10.31. 10:46:36

@xi00: "csak sajnos a libbantak más életébe is belegázolnak azzal, hogy elvtelenül maszatolják a negatív közbiztonsági tendenciákat"

Aztán ha véletlenül mégiscsak elér a szar az elit negyedbe is, ők lesznek az elsők akik könnycsepp nélkül felszállnak a gépmadárral, és valahol máshol kezdenek életet. Tipikus kozmopolita szarkavaró népség.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.31. 10:50:40

@Jankove: mi motivál? Hogy rühellem az agressziv, rasszista, ostoba csőcseléket.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.31. 10:52:10

@XEP: és mi van, ha éles lőfegyverrel a sértett kezére vagy a lábára céloz az elkövető? Az is gyilkossági kísérlet?

val 2010.10.31. 10:52:23

Te ordítva ülsz a moziban?

groggil 2010.10.31. 10:53:22

@Nick the dick:
Valóban nincs precedensjog Mo.-on, de attól függetlenül a jogalkalmazás egészének valamilyen szinten koherensnek kell lennie, az abban feszülő ellentmondásokat "meg kell magyarázni", ez egyfajta "láthatatlan precedensjogot" eredményezhet adott esetben, pl.: a barcsi srácoknak 1-2 pofonért kiosztott letöltendők után (ugyanezt a btk. paragrafust alkalmazták, mint a miskolci cigók esetében) nehéz lenne megmagyarázni, ha itt ennél enyhébb ítélet született volna. Aki akkor örömködött a barcsi ítélet fölött, az most fgadja el csendesen ezt is!
Én már akkor tudtam, hogy az akkor -a barcsi esetben- kiosztott 2-3évek pár év elteltével soktucat cigó 3-5-7 éveit fogja jelenteni...minden éremnek van egy másik oldala is!

borigabi 2010.10.31. 10:55:46

Szeretem, amikor olyanok formálnak véleményt cigányokkal kapcsolatban, akik maximum valamely zenei fesztiválon, vagy irodalmi esten találkoztak az értelmiségi réteg nagyon szűk százalékával.

Nekem, köszönöm, megvannak a saját tapasztalataim. Majd egyszer, "odafent" biztosan kitalálnak bölcs megoldásokat integrációra, beilleszkedést segítő lehetőségekre - 10-15 év alatt talán el is indul egy pozitív folyamat. Addig nagyon nem tudom őket sajnálni, akárhány évre varrják is be őket... egyelő

sivatagi n. 2010.10.31. 10:59:13

Végre olyan ítéletet kaptak ezek a kormos bűnöző tetvek, amilyet megérdemelnek.

tündér ilona 2010.10.31. 11:00:20

Ennyi balfasz cigányellenes honfi miért nem gondol arra például, hogy amit ők kívánnak cigányoknak, ugyanazt a tőlünk délkeletre lévő országban simán kívánhatják a magyaroknak.

moophlander 2010.10.31. 11:03:45

Fedor!
Soha nem kívántam ilyet még az ellenségemnek sem, de azért megnézném a képedet, mikor a lányodról, este hazamenet letépik a dzsippók a bugyit!
Búrában élsz és cigányt is csak a tévéből láttál, vagy magad is az vagy és ilyen fosomlással próbálod etetni az embereket!

val 2010.10.31. 11:05:35

@tündér ilona: Tündérkém, ezek ott fent bűnöző rasszista, antimagyar cigányok. Ha annyira szereted őket, össze tudlak hozni párral. Írj privátban és megbeszéljük a találkozót.

2010.10.31. 11:06:43

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: "mi motivál? Hogy rühellem az agressziv, rasszista, ostoba csőcseléket."

Akkor rossz hírem van: Egy virtuális dolgot rühellsz, olyat amit a média / politika talált ki, hasonló könnyen befolyásolható embereknek mint Te.

A „rasszista csőcselék” valójában egyszerű hétköznapi ember, dolgozó, adófizető, akinek végleg tele lett fasza azzal ami ebben az országban megy. Persze még kevesen mernek hangot adni, tettekkel nyomatékosítani mert a mindenkori vezetés gondoskodik ezen elemek sittrevágásáról, és focihuligánként terroristaként való megbélyegzéséről. De a gátak szépen lassan átszakadnak. Így kezdődött 56 is. Vagy ha gy tetszik bármelyik forradalom.

FallingStar 2010.10.31. 11:07:52

Buta barátom, te voltál már párszor cigányokkal egy légtérbe? Nem a szag miatt kérdem, de az se semmi. Hangosak, durvák, közönségesek, nem fizetnek azért amiért nekem kell (hányszor, de hányszor láttam, hogy a HÉV-en tucatjával bliccelnek és az ellenőr nem tesz semmit), kötekednek (vernek, ölnek ha olyanjuk van), hangosan üvöltetik a zenét, énekelnek hangosan és gajdolnak, agresszívek ÉS rasszisták, mert mi számukra csak "csicska magyarok vagyunk".

Úgy érzem az én életem végéig se születik olyan megoldás amitől ha felszáll egy cigány a buszra nem azt fogom látni, hogy úgy viselkedik AMI miatt én utálom a cigányokat (mert nem azért utálom őket MERT cigányok).

Lehet védeni őket meg kifogásokat keresni arra, hogy miért ilyenek, de ha én látom, hogy a rajtam kívül a világban járó többi ember, hogy viselkedik normálisan, akkor szerintem én alkalmazkodom és nem fogok továbbra is feltűnő, deviáns, a törvényekre szaró módon viselkedni. Ők nem ilyenek.

XEP 2010.10.31. 11:08:02

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Volt most valami hasonló eset, ahol a bácsi az udvarban dolgozó villanyszerelőkre támadt légfegyverrel. Ott a súlyos testi sértés kísérlete a vád, ha jól emlékszem.

De egy éles lőfegyverrel lehet halálos sebet ejteni úgy is, hogy nem tudatosan létfontosságú szervre célzol. Míg légfegyverrel aligha.

A lényeg, hogy semmi sem fehér és fekete.
Pont ezért próbálja bíróság kideríteni a szándékot, nyilván objektív tényezők figyelembevételével.

groggil 2010.10.31. 11:12:34

@tündér ilona:
Nem nagyon szoktam hallani az ilyen tetű balliberális hangokat ekkora elánnal felszólamlani, amikor -egyébként a környezetüket jellemző módon nem-terrorizáló és nem-meglopó- magyarokat ütnek-vernek, mondjuk a Vajdaságban! Ja, hogy azok csak magyarok? Hol ér fel egy magyar egy többszörösen visszaeső, rasszista, garázda, lincselni készülő cigányhoz, ugye??? Pfíjjj, most köptem egyet! Akkor -érdekes módon- mindíg kussoltok! Egy cigányos sérelemre (itt: korrekt ítéletre), meg gyűltök, mint a dögevők! Annyira, de annyira undorítóak vagytok!

Dr Kangörény 2010.10.31. 11:16:13

Az egyik husángra "HALÁL A MAGYAROKRA" felirat volt vésve.

Mi ez, ha nem színtiszta rasszizmus?

Betegek vagytok, szerintetek a cigány az egy elesett, szenvedő nép, ahol senki sem bűnöző, ott nincs is gyilkos és nincs is rasszista????

Vagy nekik lehet???

A bíróságok cigányellenesek, ezért van tele cigányokkal az összes börtön??? Milyen kifacsart logika íratja ezt valakivel??? Az meg sem fordul a fejekben, hogy azért vannak közülük sokan börtönben, mert sokan bűnöznek és ha arányaiban ugyanannyi cigány származású bűnözőt kapnak el, mint nem cigányt, akkor a nagy létszámú cigány börtönlakó éppen azt mutatja, hogy rohadt sokan bűnöznek.

Ja, nem vagyok szélsőjobbos, nem vagyok rasszista, de azt utálom, amikor mindenféle okostojás anélkül mond véleményt, hogy első kézből ismerné a problémát.

xi00 2010.10.31. 11:21:22

@tündér ilona: ezt a marhaságot

tehát számodra a bűnöző tömegek vidéken egyenlő határon túli magyarok?

ja, nincs több kérdésem...

annyira még a szlovákok se hülyék, mint te

pedig láthatólag igyekeznek

xi00 2010.10.31. 11:22:20

@groggil: ismét pontos helyzetértékelés... erről van szó

groggil 2010.10.31. 11:25:16

@tündér ilona:
Még annyit fűznék hozzá: ti -érts alatta, amit akarsz...ha akarod, értsd burkolt pirézezésnek- nem tudjátok véka alá rejteni azt, hogy úúúútáljátok a magyarokat. Legszívesebben egy kanál vízben elveszejtenétek bennünket. Engem nem érdekel, hogy ennek mi az oka (sejtésem van: bosszú érzés a 60 évvel ezelőtt történtekért...de hozzáteszem: nekem még az apám sem élt akkor, tehát felém ez már csak ok nélküli nettó gyűlöletként csapódik le), de azt pontosan érzem, hogy kezd a tököm zsúfolásig tele lenni ezzel! Mert még az állítólagos "határon túli magyarokért való aggódásod" is min. duplafenekű: érzelmileg próbálsz zsarolni egy alapvetően összehasonlíthatatlan kérdésben, ti. hogy ugyanúgy bántják -az egyébként senkinek sem ártó- magyarokat, mint idehaza kezd elfogyni a türelem a -sok esetben a környezetüket rettegésben tartó, terrorizáló, szétlopó- cigányokkal szemben? Hogy merészeled ezt a két dolgot egyáltalán egy napon emlegetni? Honnan a francból veszed erre a bátorságot? Oly mértékben átsejlik a magyarok iránt érzett gyűlöleted, még a kérdésedben is...áááhh! Hagyjuk is...tényleg menjetek már el innen! Ha ennyire élhetetlen itt az élet, miért nem mentek már? Miért csak jöttök? Elegem van a hazugságaitokból!

val 2010.10.31. 11:26:34

@Kangörény_: "Milyen kifacsart logika íratja ezt valakivel?"

A logika ugyanaz mint a németeknél volt 1942 után. Ha egy űberbaromságot sokat mondogatnak neked, akkor elhiszed. Birkanyáj effektus.

A fenti képződmény nagyon jól tudja, hogy mi az igazság, csak neki nem az az érdeke, hogy igazat írjon.

A fent említett stratégia gyümölcse pl. a tündér ilona nevezetű spambot, aki a négercsókra is azt hiszi, hogy cigány adófizető.

A fent említett stratégia ellenszere, ha az igazságot cáfolhatatlanul felfedik a tömeg előtt, ehhez viszont a stratégia gyakorlói által ellenőrizhetetlen közeg kell. Ez esetben nem kell felfedni, felfedi az magát az utcán.

moophlander 2010.10.31. 11:32:19

val: "A fent említett stratégia gyümölcse pl. a tündér ilona nevezetű spambot, aki a négercsókra is azt hiszi, hogy cigány adófizető."
Király! A könnyeim kijöttek a röhögéstől! :D

marosy 2010.10.31. 11:34:16

@Bokány: Neked meg mi közöd, gecikém?!

ombucman 2010.10.31. 11:39:43

Keveslem a büntetést, de a tendencia jó irányba kezd fordulni. Sok ilyen ítélet lassan talán megérteti ezekkel a velejéig rasszista, magyargyűlölő szubhumánokkal, hogy vége a szélsőliberális érának és már nem tehetnek meg bármit következmények nélkül.

xi00 2010.10.31. 11:48:58

@ombucman:

igen, csak remélni lehet, hogy a hazai törvénykezési gyakorlatban legalább az alapvető következetesség meglesz, tehát tőlem varrják be a cigányt verő skinheadet is, mert leszarom, mi történik az isten barmával, node ha egyszer (egyszer? százszor), a "csicska magyar paraszt"-ozó cigányt megfogják, akkor ne kezdjenek félelemből hozott rossz döntésekről hadoválni egyesek

groggil 2010.10.31. 11:59:40

@xi00:
Így van, ez a korrekt meglátás!

Annyit fűznék hozzá: emiatt a paragrafus miatt nagyon sok cigány fog ülni...már úgy kb. 12 éve szemtanúja voltam egy kocsmában egy alkesz magyar megverésének (nem volt súlyos, 2-3 pofont kapott): a cigány már akkor (hol volt még Magyar Gárda? Hol voltak a sorozatgyilkosok? Hol volt a Jobbik?), hogy: "büdös magyar, agyonverlek", meg "összeverem az összes magyar gecit"...és hasonlókat. Ezért ma kapna 4-6évet, hála istennek!
Ez a btk passzus arra jó lesz remélhetőleg, hogy az ocsmány primitív gyalázását a magyaroknak (kíváncsi leszek majd az első, "precedens jellegű" ítéletre, melyben a "parasztozás" hangzik el...tudjuk, hogy "magyart" értenek alatta) kissé visszább veszi.

ca2 2010.10.31. 12:03:21

"Azt a törvényt, amelyet a cigányok védelmére alkotott a törvényhozó, a cigányokkal szemben alkalmazzák."

Ezen a hülyeségen most nevessünk vagy sírjunk?
Magyarországon van cigányvédelmi törvény?
Úgy tudom a törvény a közösségek elleni izgatást rendeli büntetni és nem csak a cigányság elleni izgatást...
Ha rátámadok valakire és közben azt kiabálom, hogy "halál a... cigányokra, zsidókra... magyarokra... románokra " az bizony közösség elleni izgatás.
Hogy "szegény rossz döntést hozott"...?
Hát igen. A bűncselekmények elkövetése többnyire ezen alapul. Az elkövető olyan döntést hoz, aminek a következményei nem egyeztethetők össze a jogszabályok szellemével.
A 9/11 elkövetői is rossz döntést hoztak elkeseredésükben, de gondolom te sem érzed úgy hogy ez felmentené őket!

bubastis2 2010.10.31. 12:06:28

Fedor, te normális vagy? Hát neked fogalmad sincs arról, hogy hány cigány ússza meg Magyarországon a börtönt? Hányszor csak azért nem járnak el ellenük, mert cigányok, és "úgysem lehet velük mit kezdeni"? Megáll az eszem, ember, milyen kőhülye vagy.

Gáborom 2010.10.31. 12:07:48

Én úgy tudom, változott a törvény, itt vannak a sokat ígért keményebb büntik.
Kár ezért a felesleges liberális hisztiért.
De mit is várjunk az indextől, a hisztériázás mindig is ment, nagyon.

bubastis2 2010.10.31. 12:07:52

@ca2: ja... ez vicces. egy cigány mondja ez a kamerába. cigányvédelmi törvény?... FASZT. az mindenkire egységesen érvényes. senki nem lehet rasszista! én nyolc éve élek a nyolcadik kerületben, és tudom, hogy a cigányoknál rasszistább csoport nincs!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.31. 12:08:56

@imperial: Igen, azért gondoltam, hogy valami ilyesmi játszik közbe.

Jó lenne erre valami konkrétumot nézni.

Ha ez így van, akkor azért Fedor is jöhet egy mea culpával. Az index nem, őket ismerjük.

xi00 2010.10.31. 12:10:33

@ca2: már hosszú ideje áhítattal figyelem, hogy milyen rettenetes ívű öngólokat képes rúgni a habzó szájú liberál retorika... fedor az iskolapéldája ennek

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.31. 12:13:32

Azért hihetetlen mekkora trollinvázió lett itt, és milyen szinten gyenge színvonalon folyik az "érvelés"...

@bubastis2: "Fedor, te normális vagy? Hát neked fogalmad sincs arról, hogy hány cigány ússza meg Magyarországon a börtönt? "

Ne haragudj, de áruld már el, hogy ennek mi köze, ehhez a konkrét esethez?
Ha egy magyar megúszik egy adócsalást, akkor az azt jelenti, hogy egy másiknak nyugodtan ki lehet osztani a dupla büntetést?

bubastis2 2010.10.31. 12:24:36

@TaTa86.: az a gáz, hogy ezt a konkrét esetet arra használja fel fedor, hogy amellett érveljen: a magyar törvények elnyomják a cigány kisebbséget. pedig igazából az történik, hogy a legtöbb rasszista indíttatású bűncselekményt, amit a cigányok követnek el "magyarok" ellen, nem kezelnek rasszista bűncselekményként.
ráadásul nagyon szarul választotta meg a két esetet. mi a közös a kettőben? az egyik tüntetés, rendőrsorfal, a másik éjszakai bandázás egy bottal, amire "halál a magyarokra" van írva. vérszegény. szánalmas.

oscar dirlewanger 2010.10.31. 12:27:22

szabadságot a cigányvadászattal vádolt debreceni srácoknak!!sőt, ha ez egy normális ország lenne, ki is tüntetnék őket!!a romkocsmás, bölcsész cigóimádok meg vigyék haza a cigányokat, utánna ugassanak!!white power!!!!

cso zsi 2010.10.31. 12:31:28

Tegnap a Tescoban láttam egy igen kulturált, és normális viselkedésű roma származású nőt. Sem a gyerekével, sem az eladóval nem úgy beszélt, mint más a kutyájával sem.
Az eladótól úgy kért, ahogy azt illik, a gyerekre úgy szólt rá, mint aki szereti, de fegyelmezi.
Nem a Váci úti, és nem a Fogarasi úti objektumokban volt az eset, hanem vidéken. A fent említett két objektumba viszont veszélyes cigányok járnak, többük "határon túli magyar".

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.31. 12:32:32

@bubastis2: Ez így teljesen korrekt, csak ne menjünk bele a kollektív bűnösség alkalmazásába.

val 2010.10.31. 12:33:38

@TaTa86.: "Azért hihetetlen mekkora trollinvázió lett itt, és milyen szinten gyenge színvonalon folyik az "érvelés"..."

"Ne haragudj, de áruld már el, hogy ennek mi köze, ehhez a konkrét esethez?"

Lehet, hogy erre gondolt? (hírek az UTFG-ből):

-Jászberényben a magyarok kiirtásával fenyegetőzött egy részeg cigány

-Családjának kiirtásával fenyegették a cigók

-Hivatalos(!) statisztika: naponta kb. száz időst rabolnak ki, gyilkolnak meg a cigányok

-Szögi Lajos értelmetlen halála: az „öld meg a magyart” üvöltése minden magyart megrendített.

-Tarnabodi cigányterror

etc. etc.

$pi$ 2010.10.31. 12:40:28

Azt mondja a csávó a videón, hogy a cigányok úgy gondolták, hogy ők magyarok. Akkor mondjuk mire fel a "halál a magyarokra"? Lehet, hogy magukat támadták meg? Lehet, hogy ott se vótak? ;)

$pi$ 2010.10.31. 12:47:16

@cso zsi: Én is láttam egyszer egy tök normális cigányt. Azt hiszem '86-ban volt, vagy talán '87-ben. Nyáron volt, arra jól emlékszem, mert kutya meleg volt, de hogy '86-ban, vagy '87-ben, arra sehogyan sem tudok visszaemlékezni.

Küdjünk együtt a rasszizmus ellen! Ha találkozunk egy cigánnyal, aki egyáltalán nem rabol ki minket, vagy késel meg, akkor arra azonnal hívjuk fel a polgártársaink figyelmét! vegyük filmre, ahogy az illető egy orvost vagy tanárt sem ver meg, nem szurkál össze senkit szamurájkarddal, nem viselkedik agresszívan és is lop! ;)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.31. 12:48:15

@val: Még mindig nem mondtad el, ezeknek mi köze a konkrét esethez.
Ezek a cigányok voltak azok, akik elkövették ezeket a bűnöket?
Nem. Vagy legalábbis nem bizonyított, ami jogilag nem.
Akkor?

val 2010.10.31. 12:50:17

@TaTa86.: Mit mondjak én el neked? Áruld már el!

$pi$ 2010.10.31. 12:57:57

@TaTa86.: Elárulom neked nagyon szívesen. Figyelj:

Egy bűncselekmény büntetésének a társadalomra való veszélyességgel is arányban kell lennie, azaz minél veszélyesebb a társadalomra az adott cselekedet annál komolyabb bűntetést szokás kiszabni.

Ha viszont egy elkövetési mód elszaporodik, akkor sokkal nagyobb veszélyt jelent a társadalomra, ezért általában növekszik a büntetés is.

Lássunk egy példát: elütöttek jópár embert a zebrán, ami nyilvánvlóan komoly ügy, tenni kellett valamit. Mit tettek? Megnövelték a közlekedési kihágások büntetési tételeit, vagyis azok is komolyabb büntetést kaptak, akik nem ütöttek el senkit, szimlpán csak nem tartottak be néhány közlekedési rendszabályt.

Másik példa:
Elharapózott a kapákkal, kaszákkal, szamurájkardokkal nagy tömegben elkövetett hirig, ezért az ilyen jellegű büncselekményekre egyre nagyobb büntetési tételeket osztanak ki. Nem csak az szorul, aki agyonvert valakit, azok is nagyobb büntetéseket kapnak akik épp nem vertek agyon senkit, csak majdnem.

Remélem érthető voltam, szerintem elég egyszerű ez, hogy bárki megértse. ;)

$pi$ 2010.10.31. 13:04:52

De máshogyan is fel lehet ám fogni ezt. A liberálisok, a baloldaliak, a cigányönkorisok meg az összes cigány folyamatosan azt terjesztette, hogy "rásszizmus van", meg hogy az milyen borzalmas és milyen rohadtul fontos, hogy azt komolyan büntessék.

Minden rasszistát el kell lehetetleníteni, ki kell közösíteni, meg kell büntetni, ha nincs rá törvény akkor hozni kell, és így tovább. A fent nevezett eset nagyon jó példája annak, amikor pontosan ezt teszik. Ok, üldözzük a rasszizmust? Akkor itt van!

Most persze egy csomó cigány elgondolkodik azon, amin már régen el kellett volna gondolkodniuk:
-- Gázsi, elítéltek rasszizmusért, azzal a törvénnyel, amivel mi akartuk megszivatni a gárdistákat.
-- Hú b+, most jut eszembe, nem is a gárdisták szoktak megtámadni minket, hanem mi őket.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.31. 13:08:11

Csak idő kérdése és szép nagy tömegsírok lesznek Európa szerte.
Lehet fogadni W.Hill irodájában is.

cso zsi 2010.10.31. 13:20:52

A blogíróhoz.
Hogyan lehet azonos mércével mérni egy magányos támadót, aki valamit dobott egy 10-50 fős védőruhás-pajzsos kiképzett csapat felé, valamint egy csapat embert(??), akik megtámadtak egy "gyanúsnak tűnő" autóban három embert?

Lenny 2010.10.31. 13:24:52

Könnyen lehetett volna Olaszliszka 2. Úgyhogy azt kapták, amit kisóztak rájuk.
Mindig hasonlítgatunk és ránk szólnak, hogy ne hasonlítgassunk ítéleteket. Így a posztnak semmi értelme. Ha lenne, más hasonlítgatásoknak is lenne értelme.

Majd melegen lesznek, gyúrnak, TVznek és sajnos mi tartjuk el őket megint a sitten.

blokkos 2010.10.31. 13:24:56

"Az állatok közt mindenki egyenlő. De vannak egyenlőbbek." (Orwell: Állatfarm)

Húsleves 2010.10.31. 13:25:18

@TaTa86.: ugye az neked nem kollektív bűnösség, hogy ti úgy általában lerasszistázzátok a magyarokat? Főleg meg ilyen mondvacsinált dologgal, hogy "a cigányok védelmére alkotott a törvényhozó, a cigányokkal szemben alkalmazzák". Még kimondani is nevetséges.

hogolyo78 2010.10.31. 13:25:48

@$pi$: Csak azt nem értem, hogy ha nyilvánvalóan azonosítod a cigányokat a bűnözőkkel, akkor miért kell rinyálni, ha rasszistának neveznek? Miért nem lehet azt büszkén vállalni? Vagytok annyira tökösek, mint a buzik: rendezhetnétek náci büszkeség napját.

hogolyo78 2010.10.31. 13:27:55

@xi00: Fujj tudás!
Mellesleg a kriminológiai intézetben bűnözéssel foglalkoznak, nem a magyar népcsoportokkal.

$pi$ 2010.10.31. 13:30:21

@hogolyo78: Nem azonosítottam a bűnözőket a cigányokkal és nem vagyok náci sem. Sőt valószínűleg rasszista sem vagyok, én mindenkit útálok. Kit ezért, kit azért, de az csak nem rasszizmus.

Viszont azt, hogy miért nem rendeznek náci büszkeség napját, azt könnyen el tudom neked mondani: azért, mert kijönnének a rendőrök és mindenkit elvinnének a francba. Európában kommunistának lehet lenni, buzinak egyenesen hasznos, a náci ideológia azonban nem szalonképes. Én magam nem hinném, hogy rosszabb lenne, mint a kommunista, de hát ilyen világban élünk, előtte meg a kommunizmus/bolsevizmus volt cikibb.

val 2010.10.31. 13:36:35

@$pi$: Na mondjuk az is érdekes lehet, hogy egy mikrofelmérés, melyet mindenki el tud végezni a saját ismeretségi körében, milyen eredményt hoz:

1) Hány rasszistát ismerek?
2) Hány olyan embert ismerek akikre a toleránsok mondják, hogy rasszista?
3) Az egyes és kettes kérdés eredményezte halmazok metszete milyen eredményt ad?

himpellér 2010.10.31. 13:37:18

Tetvarek sárgalábúak húzzanak vissza Indiába!

groggil 2010.10.31. 13:56:08

@val:
Az én ismerősi körömben kb. ez az arány (ezt kb. vehetjük egy 200fős mintának):

-igazi rasszista (tehát aki azt mondaná, hogy "gyűlölök minden ...pirézt"): nulla
-majd mindenkinek tele van a fasza (ez alól kivétel a néhány fő Újlipótvárosban és a 12. ker.-ben élő...na, ha jobban belegondolok, az ő esetükben érdekes kérdéseket vethetne fel egy "rasszizmus vizsgálat") a cigókkal, de nem úgy, hogy nem tudnának különbséget tenni a tisztességes, beilleszkedettek javára...az ismerősi kör egy kisebb részének (akik korábban sosem zsidóztak, egyébként) -a cigánybűnözők elvtelen és agresszív védelme miatt kezd a puttonya megcsömörleni az ún. "közvéleményformáló" médiaelittel, akiket nemes egyszerűségel "lezsidóznak"...de ez sem klasszikus rasszizmus, mivel mindíg elhangzik a "a sarki fűszeres Kohn bácsival semmi bajom" kiegészítés...de ez az embertömeg kétségtelenül le lenne fasisztázva, le lenne nácizva egyes körök által.

Mivel a nulla nem metsz halmazt, ezért a metszet nem létezik...ebből is látszik, hogy mekkora műbalhé a Mo.-ot szélsőségesként beállító cikkek özöne!

$pi$ 2010.10.31. 14:01:22

@val: A rasszista éppen olyan szitokszóvá vált, mint a cigány. Kéne nekik is találni valami új nevet, mondjuk trullquarkoztathationsonnomiatism, és akkor kevesebb emberre mondanák, hogy rasszista.

na csá, elutaztam. ;)

guderian 2010.10.31. 14:03:42

engem az érdekelne, hogy ezeket a blogokat géppel cenzúrázzák, pl. beállítanak egy felhasználónevet, vagy kézzel?
Ha pl. én hozzászólok, kapok pár elismerő reakciót utána 1-2 óra és még azokat a hozzászólásokat is kidobálják, amikben esetleg megjelenik a nickem. Ha jól sejtem érveim és tényeim zavarnak egyes köröket.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.31. 15:21:21

@$pi$: Igen, ezt én is értem.
Azt nem értem, hogy miért érvel valaki úgy, hogy megérdemlik a 40 évet, mert egy csomó cigányt meg nem ítéltek el.

@Húsleves: "ugye az neked nem kollektív bűnösség, hogy ti úgy általában lerasszistázzátok a magyarokat?"
"Ti"?
Nem is tudta, hogy nemzeti radikálisok is rasszistázzák a magyarokat. Ez bizony gond. Kérlek linkelj, mert nem hiszem!
Aztán linkel olyat, hogy én lerasszistáztam akárhol a magyarokat. Nem hiszem, hogy találsz ilyet.

"a cigányok védelmére alkotott a törvényhozó, a cigányokkal szemben alkalmazzák"
Egyetértünk, tényleg az.

tlvajferi 2010.10.31. 15:47:48

@guderian:
így van, ne feledd a média a szocionisták kezében van

az usaban is , és itt is

:-)))

tlvajferi 2010.10.31. 15:50:56

@val:
budapesti iskolában nagy hanggal mesélik a tizenéves gyerekek:

"nálunk a faluban a magyarok nem mernek vígigmenni az utcán"

üdv. magyarország 2010!

tlvajferi 2010.10.31. 16:00:52

@mokas_gizi:
tulajdonképpenezeket az ellentéteket kívülről és belülről gerjesztik
a hazaáruló szocionisták

semmi bajunk a romákkal, ha nem bűnönek
semmi bajunk a romákkal, ha nem élösködnek
semmi bajunk a romákkal, ha elvárható szinten küldik gyerekeiket iskolába

viszont, anagyon demokratikus országok és az ensz észázadokon át eltürték, hogy az indiánokat halomra lótték, a négereket eladták rabszolgának, a palesztinokat gettóba zárták vagy az ugandai-ruandai mészárlást...
semmi probléma, ha szocionista érdekeket szolgál

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.31. 16:36:58

Erről a postról csak ez a vicc (sajnos valóságalappal) jut az eszembe:

Egy cigány kisfiú kérdezi az apját
- Mondd apám, hát mi az a demokrácia?

- Hát a demokráciánk kisfiam az, amikor pár nap után már feléltük a
segélyt, jogosan elvesszük a gádzsók pénzét.

Kisfiú elgondolkodva kérdi:

- És a gádzsók nem haragszanak ezért?

- Dehogynem, ezt nevezzük rasszizmusnak.

Haary Plotter 2010.10.31. 16:53:35

@Fedor:
"...arra cirkáló, ÁLTALUK gyanúsnak vélt autóra rátámadtak. BOTOKKAL betörték..."
Félelmetes cirkáló a KÖZterületen; adjad neki, botozzad, üsd a magyart, nem anyád! (OFF: Így kezdődött a bolsevista őrület is, egy cirkálóval, csak az vizen jött, ugyi)
Szögi Lajos csoportos agyonverése TÉNY volt, AZTÁN vonult fel békésen a Gárda, ezutóbbi esetben viszont a Gárda jövetele csak PLETYKA volt.
TÜ PÁNYIMÁES?

"...szélsőjobbosok gettóba zárNÁK a cigányokat, megFENYEGETik őket, melegeket támadnak meg, USZÍTanak"
SZ@RKEVERÉS: feltételes mód, csak pofázgatás, de gyúrjunk bele holmi melegverést is, mert akkor a többi is megtörténtnek sejlik.

A kesznyéteni bácsi NEM a külső FELÍRATOZOTT kerítésbe vezette az áramot, hanem a kertajtó melletti PRIVÁT BELSŐ területre, kb a kert 1/10-ébe, a zöldségek megvédésére, miUTÁN már többször leszedték mindenét. ÉPP AZNAP segílyt kaptak a gaz-emberek, elitták, eljátszották, kajára nem maradt pííz, ezért mentek volna "uborkát szüretelni". Azt hitték, ha a külső drót nem ráz, akkor csak humbug az egész felíratozás.
Így jártak a hitetlenek, na!

Te Fedor Fedorovics Kvasztyics, mikor írsz becsületesen a 95 éves bácsiról, meg a 92 éves hetési néniről, meg a galgagyörki agresszív lakás-foglalókról, meg... na nem írom tovább, mert ötezer sor lenne!

Haary Plotter 2010.10.31. 17:20:47

@schwester: Kedves barmherzige nővérke, nagyon nagy kár, hogy nem voltál ivarérettke már 1945 tavaszán, amikor itt az Angyalok földjén nyakig érő nagy szél fújt, mármint az ú.n. Elszabadulás szele, mert a Duna-parton sok-sok száveckíj száldát enyhe "hámsérüléssel" kedveskedett volna Nagyságodnak! Így aztán unokáidnak a Nyócker látogatása igazi hámsérülési élménysorozat lehetne. Schade!

xi00 2010.10.31. 17:26:10

@hogolyo78:

tudás?

a tudás nem egyenlő egy, a valóság negligálása árán, sőt azzal szemben hangoztatott, papírlapokon elhelyezkedő betűhalmazzal

ezt hülyeségnek hívják.

innen kéne tovább lépned

a kriminológiai intézettel pedig egy közelmúltbeli esetre utaltam, de minek is erőlködöm veled

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.31. 17:56:14

@Haary Plotter: Ezek általában nem számítanak egy balliberális ember szemében, teljesen hétköznapi dolog, hogy a roma kissebbségiek azt csinálhatnak amit akarnak, a segély az meg jár és punktum. Ellenben ha valaki ezt fel meri hánytorgatni, az már rasszista neonáci...

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.31. 17:58:55

" 20 éve kezdődött a taxis blokád - a nagy leleplezés csak a Hunhíren"

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=34511

Haary Plotter 2010.10.31. 18:04:26

@mityu:
"emberséggel rá kell szólni" ... "az eszkalálódott dühöngés SÍMÁN megelőzhető" ... "senki nem vette át velük a házirendet" ... "De ezt nem erőszakkal, és nem gyűlölettel kell!"

MESE HABBAL! Mi fasiszták vagyunk ugyi, na de a művelt Nyugaton szintén dühöngenek, csoportosan házi-rendetlenkednek, lopnak, gyilkolásznak. Akkor vajon melyik készülék a defektes???

"Tényleg nehéz sokszor az értékrendjüket elfogadni, dehát azért van itthon az ember, hogy ők alkalmazkodjanak hozzánk."

Nem DEHÁT, hanem TEHÁT. Azért se alkalmazkodnak! Nekik márcsak ilyen a kulturhális "értékrendjük". Elmondta Merkel asszony is, pedig nekünk még csak utakat sem építettek, budikat sem pucultak, mint ott a törökök, B+!

"A vendéget sem baszod szájba, ha nem törölte le a cipőjét."

Érdekes, nálam minden vendég messziről felismeri a lábtörlőt. Igaz, nincs köztük egyetlen egy bronzpiréz sem.

"(Szellemi kihívásokkal küzdőknek: nem vagyok cigány, nem vagyok zsidó, nem vagyok LMP-s vagy SZDSZ-es, és nem vagyok a Fedor haverja (nem is ismerem, hála a jó égnek), ha valaki akarja, kiguglizhatja, ki vagyok.)"

Ma már elég az is, ha fideszes vagy!
Hát, a budapest blogról tényleg nagy Jellemi kihívás volt, amíg kibogoztam balra lent a "mmityu@index.hu" címet, így aztán mit mondhatnék?
Üdvözlet a Munkvera hadosztálynak!

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.31. 19:56:16

Szerintem antiszemita a francia, olasz és kanadai kormány is, hogy nem értékelik eléggé a roma kisebbség beilleszkedési törekvéseit.

2010.11.01. 09:47:21

@nemzetikonyves: "a roma kissebbségiek azt csinálhatnak amit akarnak, a segély az meg jár és punktum."

A szlovákiai cigányhorda őrjöngése (amit a ballibák viccesen "éhséglázadásnak" hazudtak) is egyértelművé tette, hogy a rendszeres segélyezéssel az adófizetők valójában védelmi pénzt fizetnek a cigányoknak. A munkakerülő paraziták persze még így is bűnöznek és terrorizálják a környezetüket, de ha nem kapják meg az ingyen juttatásokat, akkor jön az igazi állatias, primitív tombolás.

2010.11.01. 10:12:58

@cso zsi: "Tegnap a Tescoban láttam egy igen kulturált, és normális viselkedésű roma származású nőt."

Van ilyen. Én néhány éve munkanélküli központban intéztem papírokat, láttam 2 ROMA (nem cigány) nőt, tudtak kultúráltan beszélni, normálisan voltak felöltözve, és már önmagában az dícséretes hogy munkát keresnek. Maxi respect.

De sajnos ez egy mérhetetlen elenyésző százalék, többségük nem ilyen.

kicsilány82 2010.11.01. 10:31:43

Sziasztok!
Fedor, +mindenki aki felháborítónak tartja a miskolci esetet:
Budapest (és az ottani "értelmiség") már régóta azt hiszi, hogy mindig mindent jobban tud a "szájahűlt buta" "vidékiektől". Tehát ha engem hátrányosan megkülönböztetnek a kisebbségiek és emiatt bántalmaznak, vagy csak simán kirabolnak és/vagy meggyaláznak, akkor magasságos Budapest szerint ez nem történt meg, mert ez nem történhetett meg, minden bizonnyal ÉN voltam a hibás, mert kiprovokáltam, mert olyan nagy lábon élek (mondjuk kisnyugdíjasként), hogy szegények annyira hátrányosan érezhették magukat az én hatalmas vagyonom meg a magától megművelődött kiskertem láttán, hogy muszáj volt engem kirabolniuk!!! És Tisztelt Budapesti Értelmiségnek az orrát sz@ros bottal sem lehet megpiszkálni, amiért erre ŐK, csakis ők EGYEDÜL jöttek rá!!! Micsoda elme!!! Micsoda éleslátás! Onnan "fentről" (merthogy BP-re mindenhonnan csak "föl" lehet menni, még a Himalájáról is) minden másképp néz ki, és oda nem hallatszik föl a szegény falusiak sikolya. Boldog emberek vagytok, hogy nem testközelből érzitek mindazt, amit mi, szerencsétlen "póri vidékiek" a saját bőrünkön vagyunk kénytelenek megtapasztalni. Nem NEKTEK kell félteni a gyereketeket, a szüleiteket/nagyszüleiteket, nem nektek kell gázsprayt hordani a retikülben, nem nektek kell éveken át munkát keresni diplomásan (ha mondjuk valakinek esze ágában sincs BP-re menni dolgozni/lakni), és még sorolhatnám.
Mielőtt pedig megkapom én is hogy mennyire gyűlölöm a cigányokat, elárulom, ez nem így van. Engem úgy neveltek, hogy mindig az embert lássam és ne a "fajtáját". Több cigány barátom is volt gyerekkorom óta, akiket tisztelek, ezek közül az egyik cigányönkormányzat-elnök is volt, amiről lemondott, mert a többiek minden kezdeményezését keresztülhúzták (mert nem kaptak tiszteletdíjat), és a vállamon sírt, hogy "én utálom a cigányokat". Én erre nem tudtam mit mondani Neki. Előítéleteim akkor alakultak ki, amikor Nagymamámékat (bizonyára annyira félelmetesek voltak) késsel fenyegették a drága színesbőrű szomszédaik (nini alliteráció :D). Vagy amikor engem kergettek "baszni jó lesz" jelszóval végig az utcán 5-en 6-an. Azóta igenis vannak előítéleteim, melyek alapján ha egy nagyobb cigány társaságot látok összeverődve akkor inkább átmegyek az út másik oldalára - igen, ezt teszem. Mert tudom, hogy ha belém kötnének, és esetleg visszaütnék, még engem hurcolnának meg. Ahogy sokakat mifelénk. A rendőrségről annyit, hogy több rendőr ismerősöm van, egyikük elmondta, hogy nagyon sok, cigányok által elkövetett bűncselekmény után azért nem indul nyomozás, mert van egy statisztika, amit nem ronthatnak le. Ezt meg lehet érteni, de elfogadni nem. Más szavakkal: Ez van, de nem, EZT NEM KELL SZERETNI. A pozitív diszkrimináció is rasszizmus, igenis az (ugyanúgy bőrszín szerint válogat), és ugyanúgy, ahogy a negatív, ez sem használ a békés egymás mellett élésnek. Annak egyedül az használna, ha ésszerűsítenék a szociális rendszert, valamint a gyermekeket ösztönöznék a tanulásra és a beilleszkedésre - ahogy Edelényben történt, de szét kellett verni azt az iskolát is ugye, mert Budapest szerint nem volt jó. CSAK A GYEREKEK SZERINT, akik kezet csókoltak az igazgatónőnek, és jobban szerettek iskolában lenni, mint otthon! Hát tényleg skandallum.........

Drága Budapesti polgártársaim! Ne viselkedjetek úgy, mintha mindent TI tudnátok jobban!!! Szálljatok le végre a magas lóról a FÖLDRE, és tiszteljétek meg magatokat annyira, hogy merjétek azt mondani valamely dologra, hogy "ezt nem én tudom jobban" mert NEM SZÉGYEN ezt mondani, sőt, ha ez így lenne, akkor sokat nőnétek a szememben, és a többi vidéki értelmiségi szemében is, és igen, akkor meg lehetne fogni egymás kezét, és együtt megtárgyalni a problémákat gyűlöletmentesen, és igen, LEHETNE rá megoldást találni, de ehhez előbb ki kéne húzni a fejeket a homokból.

(mellesleg az antiszemita szó jelentése zsidóellenes - az itt helyénvaló szó a rasszista ami egy adott embercsoport ellen irányuló gyűlöletet jelent - szándékosan nem előítéletet írtam, mert előítéletei mindenkinek vannak, annak is, aki nem rasszista)

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.11.01. 12:02:29

Önfenntartó táborokba kellene zárni az civilizált viselkedésre képtelen egyedeket.Ha valamelyik kitörne az azonnal lelőni.
Mint ahogy azt az állatkerben megszoktuk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.11.01. 13:51:49

Kivételesen nem folytam bele a vitába, nem is nagyon olvasgattam a kommenteket, csak néhányat szúrópróba szerűen. De azért mindenkitől, aki nekem esett, hogy ilyen-olyan aljas, rózsadombi cigányvédő vagyok, megkérdezném tisztelettel: elolvasták a poszt utolsó bekezdését?

xi00 2010.11.01. 20:39:39

@Fedor:

el, és egyáltalán semmit nem változtat semmin

kábé, mintha egy cigány által elkövetett halált okozó testi sértés üggyel elkezdeném relativizálni a cigánygyilkosságokat, aztán a végére odaírnám, hogy de azért persze meg kell büntetni a gyilkosokat

képzelem a reakciókat...

és mielőtt klaviatúrát ragadsz

igen, teljesen pariban van a példám a te posztoddal, illetve a referált ügyekkel, az egymáshoz képesti relatív súlyukat illetőleg... avagy tulképp lenne jobb példa is, de tökmindegy

ezt valszeg nehéz lesz megértened, mert végtelenül eltorzult az értékrended, de nem is olyan lényeges

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.11.01. 22:31:18

@xi00: Tehát ha azt szeretném, hogy ugyanazért a bűnért ugyanaz a büntetés járjon származástól függetlenül, akkor eltorzult értékítélettel relativizálok.

Jó tudni.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.02. 09:16:14

@Fedor: "Tehát ha azt szeretném, hogy ugyanazért a bűnért ugyanaz a büntetés járjon származástól függetlenül, akkor eltorzult értékítélettel relativizálok."

ez így van.

az lenne a lényeg, hogy rövid időn belül eltüntessük az összes kommunistát, cigányt és zsidót. és akkor EGYCSAPÁSRA megoldódna minden problémánk, úgy, hogy már csak hátra kellene dőlnünk, és élvezni a Mennyországot. Nirvánát. whatever.

természetesen annak megítélése, hogy ki kommunista, cigány és zsidó, az Egyetemes Magyar Törvényszék dolga.

az ítélet azonnal végrehajtandó...

xi00 2010.11.02. 09:32:13

@idelle:

na, látod, az ilyen hülyeségek miatt lehetetlen és teljesen felesleges egyesekkel eszmét cserélni

fedor: te nem azt szeretnéd... mert nem ugyanaz a kettő, szociokulturális és kriminológiai szempontból sem, az érintettek körét tekintve, meg semmilyen módon sem, ha ez nem egyértelmű, akkor nem érdemes tépni itten a szájunkat

node mindegy is, mostanra hogy elnézem be is fulladt a véleménycunami, mindenki tanuljon belőle, avagy ne...

2010.11.02. 15:59:07

A bíróság végre nem azt a hazug liberális dogmát követte, hogy csak fehér ember lehet rasszista. A már korábbi ügyekben is elítélt, kisebbségi bűnözők azt kapták amit megérdemeltek és remélem hogy ez csak a kezdet az igazságosabb törvénykezés felé. Országszerte ugyanis rengeteg tisztességes adófizető életét teszik pokollá a hasonlóan rasszista, agresszív és összeférhetetlen bűnöző cigányok.

DeMarco 2010.11.02. 20:38:03

@Fedor: "nem is nagyon olvasgattam a kommenteket"

Na látod ez a baj ! Olvasd csak szépen végig mindet egytől-egyig. Hátha ragad rád valami...
Én nem sajnáltam rá az időt és neked is csak ajánlani tudom...

Amíg te rózsaszín felhőkben élsz, addig itt egy mai példa:

Sétálok ki a telkemre ahol épp építkezem. Már messziről láttam, hogy valaki bóklászik kerítésen BELÜL és sandán nézelődik, méricskél odabent. Gondoltam, h cigó lesz és nézi mit lehet ellopni. Bár mi nem vagyunk kifejezetten fertőzött terület, de olykor beesnek idegenek. Jah és persze világos nappal van...
Annyira bámészkodott, hogy nem vett észre, amíg oda nem értem, igaz addigra már kiért a kerítés elé. Volt nálam néhány célszerszám, hát megkérdeztem barátságosan, hogy dolgozni jött-e, vagy csak nézelődni. Nagyon meglepődött, de mindjárt rávágta, hogy "Nem úgy öltöztem tástvérem..."
-Na ha nem úgy öltöztél, akkor takarodj a kurva anyádba és ha még egyszer meglátlak a környéken, vagy vmi rokonodat, akkor úgy elverlek ezzel a lapáttal, hogy anyád se ismer rád!
Mindjárt elhúzta a belét, egy pillanat alatt...
Egyedül volt, úgy meg gyávák, be is húzta a nyakát...
A biztonság kedvéért a haverom rotiját éjjelre benthagytuk a telken meglepetésnek...
Ott rohadjon meg a mocskos tolvaj banda...

Festhetsz te bármilyen rózsaszín felhőt, ha az emberek a mindennapjaikban egészen mást tapasztalnak. A személyes tapasztalatokat semmi sem írja felül...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.11.02. 21:03:01

@DeMarco: Tehát rózsaszín felhőt kergetek, ha azt szeretném, hogy ugyanazért a bűnért ugyanaz a büntetés járjon származástól függetlenül.

Merthogy, nem győzöm hangsúlyozni, nem azt írtam, hogy ússzák meg büntetlenül.

DeMarco 2010.11.03. 07:08:18

@Fedor: Te is nagyon jól tudod, hogy a felzúdulás nem ezért van.

Egyrészt olyan két esetet hasonlítottál össze, ami egyáltalán nem illik össze. Mintha a körtét a répával hasonlítgatnád.
És ezt abszolút módon tetted, a lehető legnyilvánvalóbban elárulva a motivációidat, amivel rögtön alá is ástad a mondandód velejét, értelmetlenné téve bármilyen érvelést.

Másrészt azzal váltottad ki a dühöt, hogy a lincselő cigány hordánál sokkalod a kirótt éveket, (ami önmagában elég lenne egy gyújtóhangú posztra), ugyanakkor egy mocskos kormánynak ellenálló embernél meg kevesled.

Ez a vegytiszta libsi hozzáállás amit annyira utálnak az emberek, ha nem hiszel nekem, olvasd végig a kommentfolyamot...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.11.03. 10:20:21

@DeMarco: "Egyrészt olyan két esetet hasonlítottál össze, ami egyáltalán nem illik össze."

Miért? Kődobálás, kődobálás valaminek a vélt védelmében.

"Másrészt azzal váltottad ki a dühöt, hogy a lincselő cigány hordánál sokkalod a kirótt éveket, (ami önmagában elég lenne egy gyújtóhangú posztra)"

1. Lincselőnek hívod őket, miközben pár karcoláson és az ijedségen kívül nem lett baja a sértetteknek. Esetleg nézz utána a lincselés szó jelentésének és a szokott végeredményének.
2. Egy darab kő eldobásáért öt év. Szerinted ez arányos? Fizessék meg az anyagi kárt, kapjanak egy-két évet, mint a tüntetők, üljék is le (szemben a felfüggesztettet kapott tüntetőkkel), de ne kapjanak kétszer-háromszor akkora büntetést csak azért, mert cigányok. Ennyi.

"ugyanakkor egy mocskos kormánynak ellenálló embernél meg kevesled."

Egy szóval se írtam, hogy keveslem. Csupán a két ítélet közötti aránytalanságra hívtam fel a figyelmet. Viszont ha már szóba hoztad: Ha cigányok támadnak rendőrre: rohadjanak el a börtönben. Ha szélsőjobbos tüntető: csak a mocskos kormány ellen küzd, megbocsájtható. Így gondolod, nem? Dehát mint szinte minden, ez is volt már téma:

fedor.blog.hu/2009/02/10/tuzparancs_1

kicsilány82 2010.11.03. 19:01:08

Nézzétek meg a South Park 4. évad 8. részét (Chef tévedése - Chef Goes Nanners)!
Innen letölthető: sp.hoff.hu/episodes

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.03. 22:19:07

@Haary Plotter: hogy őszinte legyek, nem mindent értek a hozzászólásodból. Szerintem fuss neki még egyszer.

A "DEHÁT/TEHÁT" marhaság, nyelvtanból szerintem ne akarj kijavítani, nehéz lesz. :)

Látsz olyat, hogy fasisztának neveztem bárki is? Na ugye.

Egy e-mail címből mit akarsz kihámozni?

Nálam többdiplomás nagyonmagyar arcokkal is megesett már, hogy bementek cipőstül a szőnyegre (amiért tarkólövést adnék szívem szerint, de mindig elszámolok 10-ig).

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.03. 22:23:32

@kicsilány82: nem tudom, minek sztereotipizálsz ilyen sértően.
Ha valaki, akkor én aztán budapesti értelmiségi vagyok, és egy percig nem néztem még le a vidékieket (sőt, irigylem őket kicsit), mint ahogy más országbelieket sem nézek le.

Én is mondhatnám, hogy az erdélyi magyarok folyamatosan lenéznek engem, pesti magyart, de nem akarok általánosítani.

Na. :)

kicsilány82 2010.11.10. 15:33:23

@mityu: Igazad van, odaírhattam volna, hogy "kinek nem inge..." valóban én magam is ismerek budapestieket - bár hozzá kell tennem, hogy csak olyanokat, akik "vidéki" egyetemre járnak/tak.
Csak ezzel az a baj, hogy hiába mondom/mondanám, hogy ne vegye magára akinek nem inge (és ezzel párhuzamosan akinek inge az igenis vegye föl), a tapasztalatom az, hogy MINDIG azok veszik magukra, akiknek nem kéne, és meg is sértődnek de vérig, míg azok, akiknek meg szól, szépen eleresztik a fülük mellett. Éljen az empátia - idegesítsd magad más f**ssága miatt! :)
Egyébiránt, bár nem érzem magam lenézendőnek, de épp' irigyelnivalónak sem. A "vidéki" létnek megvan a vitathatatlan varázsa és előnye - ezzel együtt más küzdelmek és gondok kapcsolódnak hozzá. Tehát nem rosszabb, nem jobb, csak "más". Aki ezt szereti (pl én), az nem mondana le róla, a nehézségek ellenére sem, aki pedig nem, az viszont ne próbálja meg megmagyarázni, hogy mi a dörgés errefelé - én tul.képp csak ere célztam. Sajnálom ha bántónak tűnt. Remélem nincs harag :)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0