A Budapest - Pécs - Bécs - Varsó tengely (fotó, videó)
2011. január 14. írta: Fedor

A Budapest - Pécs - Bécs - Varsó tengely (fotó, videó)

Megfogadtam Orbán tanácsát: vittem magammal még egy embert :-) Ugyanis ezúttal az életem párja is velem tartott. Más is így tehetett, mert egyáltalán nem lehetett jelentéktelennek minősíteni a Kossuth téren összegyűlt tömeget: a rendőrség becslése szerit kb. tízezren voltunk, tehát jóval többen, mint amennyien a Facebook-on - ahonnan ez az egész civil kezdeményezésként elindult - jeleztük részvételi szándékunkat.

Megint sokan vannak, akik összekeverik a szeretet hatalmát, a hatalom szeretetével.

Bródy János két szám között

Mint a fotókon is látható, jelen voltak a célokat támogató szervezetek is, és (bár ez már nem látható) sajnos a szervezők kifejezett kérése ellenére, még ha csak a tömegben, egyszerű résztvevőként, de voltak ott politikusok is (én konkrétan Szekeres Imrét láttam, de olvasom, mások is vitatták a kérés jogosságát). Nehéz meghúzni a határvonalat. Én jobban örültem volna, ha otthonról nézik inkább a netes közvetítést, de megtiltani meg nem igazán lenne szerencsés. A lényeg az, hogy nem telepedtek rá a bulira, nem akarták elvinni a show-t.

A tömeg itt, Budapesten volt a legnagyobb, de korántsem ez volt az egyetlen helyszín. Pécsen, Bécsben, Berlinben és Varsóban is volt velünk egyidőben szimpátiatüntetés. Fotóval, videóval viszont csak a Kossuth tériről szolgálhatok:

Utóirat: Leleplezem magam: ezen a fotón én is szerepelek, ott vagyok, amint épp fotózok. De tényleg :-)

forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr152584750

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Intermezzo 2011.01.16. 12:29:54

Tízezer.Nem rossz eredmény egy közösségi portálon indult civil kezdeményezéstől, hogy csak Budapesten tízezer embert kivisz tüntetni az utcára egy zsebeket nem érintő törvény ellen. Úgy meg még inkább méltányolandó, hogy a demonstrációt leválasztják mi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2011.01.15. 10:17:18

Húú, de izgi...

Amíg máshol dolgoznak, addig pesten a liberális/maszop rajongók dzsemborira járnak...

Kivezényelték a nyugger szakkört? Legalábbis az indexes felvételeken csak nyugdíjasok látszanak, kivéve egy képet, ahol a sárgák...

Az index szerint dög unalmas volt, olyan langyi...

Csupa "független" arccal, mint pl. Bródy, Bakáts Tibi, Gryllus Dorka, stb. Bár Fedor tiltakozott, hogy ez nem antifa tüntetés, de azért az arcokból ítélve bőven megfelelt annak... legfeljebb annyi a különbség, hogy itt nem szerepelt mikrofonközelben politikus, csak lent a nézőtéren bújócskáztak...

A kedvencem a piros szegfűs bácsi aki ellenforradalomról hadovál, népköztársaságot vízionál meg a kicsi csíra aki balos hadosztályokról, a nőről nem is beszélve akinek halvány fingja sincs arról, hogy mi az a sajtótörvény, ahogy a megszólított emberek közül egy se tudta megmondani, hogy pontosan mi ellen ment oda tüntetni...

Lehet legközelebb nekem is el kellene mennem, mert szénné röhögném a fejem...

Na mindegy, ezen is túl vagyunk, csak horn kesereg, hogy rá már megint senki sem kíváncsi...

DeMarco 2011.01.15. 10:18:38

Bazz, csak most jut eszembe, hogy mekkora poén lett volna kimenni és osztogatni ezeket a fekete matricákat pillanatragasztóval...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 11:35:58

"Megfogadtam Orbán tanácsát: vittem magammal még egy embert :-) "

Fogadtad volna inkább Feriét!

Na, csak vicc volt.

"Egy szavatokkal sem értek egyet, de életem adnám, hogy ezt elmondhassátok."

Örülök, hogy az ellenzék végre újra gyomorideg, kordonok, rendőri túlbiztosítás, izmozás, bunkózás nélkül tüntethetnek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 11:40:23

@DeMarco: Ez nem fair...
Ha szerintük ez a tünti fontos volt, akkor fontos volt, megért egy délutánt.

Nem kell átvenni a posztkomcsik érvét, hogy aki tüntet az rögtön KMK lesz.

"A kedvencem a piros szegfűs bácsi aki ellenforradalomról hadovál, "
Minden tüntetésen vannak érdekes arcok. Tényleg nem ezt a haknit akarom védeni, de nem szeretem a kettős mércét. Én is rohadtul utáltam, amikor egy 10000 fős tüntin kiszúrtak 5 kopaszt, aztán rázummoltak az árpáccsávra(, kialakítva az asszociációt a kopasz és a zászló között) és így az egész demonstrációt valamiféle posztnyilas dzsemborinak tüntették fel.

Nils. H 2011.01.15. 11:49:03

Na, legalább a videó végéből tudom, hogy hátul nem kopaszodom, köszi. :)

Amúgy az index cikknek igaza van, elég amatőr volt a történet, sokan vártak valami ütős beszédre, mit tudom én...
Hát ez elmaradt, BT műsorvezetőnek jó, de hát tényleg kéne valami szónok is.
Busa Pista is tényleg kicsit furcsán hatott.
Mondjuk én elégedett voltam.
Szerekesimre, hát igen, ő viszont kopasz(odik), hamar kiszúrtam, nem tudom, nem értem miért nem lehet megérteni a szervezők kérését. És igen DeMarco, nincs az a nyilvános rendezvény, ahova félhülyék nem mennek, de azért azt nem állíthatja senki, hogy egy ekkora tömegnek a többsége ne tudta volna, hogy hol van, és miért.

Szélmalomharcos 2011.01.15. 11:51:09

Jut eszembe, akkor is ugyanúgy tiltakozott az Amnesty International és ti is vele együtt, amikor Julian Assange felelősségre vonásáról volt szó amerikai kormánykörökben? Nem is beszélve a meglehetősen átlátszó svéd erőszakvádról?

loláb 2011.01.15. 11:59:24

No, jól van ügyesek vagytok.

Most már akkor akár abba is hagyhatjátok a hisztizést.

DeMarco 2011.01.15. 12:28:09

@TaTa86.: "Ez nem fair...
Ha szerintük ez a tünti fontos volt, akkor fontos volt, megért egy délutánt."

Nem is mondtam, h ne menjenek, engem ugyan nem zavartak, főleg mivel épp dolgoztam... de attól még én szórakozhatok rajtuk, nem?

Fair, nem fair akkor is kis elégtétel 2008 októbere után...
Jééé, lehet tüntetni, nincs kordon, se lezárás, se rendőrhad és senkit nem akartak szembelőni? Fúújjj, micsoda szar egy antidemokrata kormány ez! :))

Persze tudom, hogy minden tüntetésen vannak hülyék, de itt egy értelmes megnyilatkozás nem volt a videón, hacsak az index nem tv kettősödött és kiválogatta a leghülyébbeket...
Valószínűleg voltak ott értelmesebbek is, de akkor mi a túróért nem ők beszéltek?
Bár mondjuk Fedor is értelmes, de ha megkérdezik, ő is csak azt mondja, hogy mer' a Fidesz és CSAK! :)))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 12:34:20

Egyébként: "Ha én zászló volnék"... akkor legalább egy magyar zászló lett volna a tömegben.

Tudom, tudom: a balosok a szívükben viselik a magyarságukat nem a kezükben, de azért mégis csak furcsa, hogy X-ezer emberből egy sem vitt zászlót.

@DeMarco: "index nem tv kettősödött és kiválogatta a leghülyébbeket..."

Mert ez egyébként távol állna az indextől, mint Felsőzsolca Miskolctól... :)

"Fair, nem fair akkor is kis elégtétel 2008 októbere után..."
Ez már csak így van.

"Valószínűleg voltak ott értelmesebbek is, de akkor mi a túróért nem ők beszéltek?"
Murphy törvény: mindig a legnagyobb fasznak van beszélhetnékje.

lehet más a handa-banda 2011.01.15. 12:53:43

Megnéztem Tomcatot, gratula a riportért.

Igazából nem az volt a gáz a riportalanyokban (akiknek nagy része teljesen átlagos tüntető volt) hogy fogalmuk sincs a médiatörvény tartalmáról, hanem ahogy viselkedtek. Tüntetni a szólásszabadságért, aztán ellökni vagy letakarni a mikorofont ennyi nagyjából elég, magukat minősítették

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.15. 13:19:25

@DeMarco: "Amíg máshol dolgoznak, addig pesten a liberális/maszop rajongók dzsemborira járnak..."

Mert este hat a munkaidő közepe, valóban...

"Kivezényelték a nyugger szakkört? Legalábbis az indexes felvételeken csak nyugdíjasok látszanak"

Nem vezényeltek ki senkit. A téren többségében fiatalok voltak, még kisgyerekes családokat is láttam, nem egyet. Az index videót meg Tomcat videóját még nem láttam (csak a két stábot dolgozni), de persze lehetett úgy összevágni, hogy ne látszódjanak.

"Jééé, lehet tüntetni, nincs kordon, se lezárás, se rendőrhad és senkit nem akartak szembelőni?"

Lehet, ha nincs senki, aki gyújtogatni, követ dobálni akarna, hanem csupán békésen, egy szabályosan bejelentett tüntetésen a véleményének hangot adni, és a bejelentett idő után békésen hazamegy. Ami meg 2006-ot illeti, azt valahogy mindig elfelejtitek, hogy még a tévészékház megtámadása után is zavartalanul lehetett a Kossuth téren héderelni, pedig az is egy be nem jelentett, tehát elvileg hivatalból feloszlatandó tüntetésnek indult, de a kormány nem akart konfliktust, ezért hagyta. Nem a rendőrökön és hatalmon múlott, hogy eldurvult a dolog.

"Bár mondjuk Fedor is értelmes, de ha megkérdezik, ő is csak azt mondja, hogy mer' a Fidesz és CSAK! :)))"

Valóban, ezen a blogon más nem is szerepel.

@TaTa86.: A Voltaire idézeted helyénvaló, aki csak a véleményét akarta elmondani, azt a korábbi években se akadályozta senki. Hivatalosan bejelentett, békés tüntetést egyszer sem oszlattak fel (és ne gyertek az október 23-ai FIDESZ tüntetéssel, ott a tüntetés után hazatérők keveredtzek össze szerencsétlernül a balhézókkal). A rendőri készültség nem nekik szólt, hanem a kukagyújtogatóknak és kődobálóknak, akik mindenhol megjelentek.

"Egyébként: "Ha én zászló volnék"... akkor legalább egy magyar zászló lett volna a tömegben.

Tudom, tudom: a balosok a szívükben viselik a magyarságukat nem a kezükben, de azért mégis csak furcsa, hogy X-ezer emberből egy sem vitt zászlót."

1. Legalább tudnád, hogy miről szól az a dal...
2. Nem csak balosok voltak ott, ez a törvény a normálisabb jobboldaliakat is zavarja, akik az értékrendjüket a nyugati jobboldahoz mérik, nem a FIDESZ-hez.
3. Volt magyar zászló, nem is egy (még a videómon is látszik kettő), de valóban,ez nem az a közösség volt, amelyik csak zászlóerdő közepén érzi magyarnak magát...

@loláb: És még én vagyok a cinikus...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.15. 13:24:16

"Jééé, lehet tüntetni, nincs kordon, se lezárás, se rendőrhad és senkit nem akartak szembelőni? Fúújjj, micsoda szar egy antidemokrata kormány ez! :))"

Jéé, lehet tüntetni, nincs kukagyújtogatás, se kifosztott TV-székház, és senki nem akart szélvédőket beverni? Fúújjj, micsoda szar egy langyi tüntetés volt ez! ;-))

@loláb: Azok már abba hagyták. Ez már egy másik...

@TaTa86.: "mégis csak furcsa, hogy X-ezer emberből egy sem vitt zászlót."
Na igen, azt oda kellett volna szervezni...
Amúgy egyet értek, ez lenne az egyetlen módja, hogy a jobboldal (=Fidesz=Orbán;-), végre ne sajátítsa ki nemzeti jelképeinket.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 13:38:23

@Fedor: Ne játszd már a hülyét, jó?

A rendőrpogrom eredménye a megfélemlítés lett, ami konkrétan azt eredményezte, hogy okt 23 után több évig nem is volt normális tüntetés, a rendőrség izmozott, provokált, és minden mozdulatával azt üzente: jobb lenne otthon maradni. A szabadságra oly érzéken ballib média dehumanizált minden tüntetőt, nácinak, látens tömeggyilkosnak, huligánnak hazudva mindenkit, aki az utcára ment.
(Hogy lásd mit csinált a te szeretett értelmiséged, olvasd el a kuruc reakcióját, szalagcímeit a te tüntidről.)

Ez a gyülekezési szabadság megsértése, konkrétan.

A kukaborogatókkal meg elmész a cinikus... Tudod ezt pont olyan, mintha az Indexet betiltanák a Való Világ miatt.
okt 23án nem volt semmilyen kukaborogatás, az azután kezdődött, hogy csak Toroczkai részeg kopaszai mertek kimenni demonstrálni, ugyanis az átlag családapákat-anyákat MEGFÉLEMLÍTETTE a kormány.
(Nem mellesleg: sok cég, multik, állami vállalatok megfenyegették az alkalmazottakat, hogy akiket kint látnak azt kirúgják. Ez szintén konkrét jogkorlátozás.)

Szóval Gyurcsány alatt NEM volt gyülekezési szabadság, de ez téged akkor rohadtul nem érdekelt. Most meg sírsz egy olyan cenzúra miatt, ami lehet hogy esetleg talán eljön fél év múlva...

De mégegyszer: ez mind lényegtelen.
A lényeg az, hogy az alapvető szabadságjogok teljesüljenek. Szóval én elégedett vagyok.

Ha meg mégis lesz cenzúra, és tényleges jogkorlátozás, akkor én nem fogok cinikus "érveket" keresni, nem magyarázom meg, hogy téged azért korlátoznak, mert nézd azt az exmunkásőrt, meg a részeg anarchistát, hát persze, hogy szétvernek, hanem ki fogok állni mellettetek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 13:41:43

@Fedor: "aki csak a véleményét akarta elmondani, azt a korábbi években se akadályozta senki. "

Azért Tomcatet, számos jobbikost, gárdistát mégiscsak meghurcoltak. Sokakat, jogai gyakorlása közben megvertek, megkínoztak, megaláztak, megfélemlítettek.

Szóval: aki ballib vélmeményét akarta elmondani, azt a korábbi években se akadályozta senki. Ez így igaz. Ahogyan a Kádár-rezsim alatt is szabadon kimehettél az utcára, és elmondhattad, hogy a létező rendszerek legjobbikában élsz, és a rohadt fasiszták dögöljenek meg.

loláb 2011.01.15. 13:54:41

@TaTa86.:
"Fogadtad volna inkább Feriét!"

:D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.15. 14:00:55

@TaTa86.: "okt 23án nem volt semmilyen kukaborogatás"

Dehogynem. Meg buszeltérítés, meg kocsigyújtogatás, meg utcakővel dobálás, meg tanklopás...

"Szóval Gyurcsány alatt NEM volt gyülekezési szabadság, de ez téged akkor rohadtul nem érdekelt."

Ha valóban nem lett volna, érdekelt volna. De volt. Nem volt ott senki megfélemlítve (talán csak a melegfelvonulásokon résztvevők), mert a békés tüntetőket az égvilágon senki nem bántotta. A FIDESZ is rendszeresen tüntetetett háborítatlanul.

"Sokakat, jogai gyakorlása közben megvertek"

Jogai gyakorlása közben senkit nem vertek meg. Be nem jelentett tüntetésen randalírozni nem jog. Ártatlan járókelőként belekeveredni meg pech.

___________

Amúgy megnéztem az Index videót, nincs azzal semmi gond. Többségében fiatalok nyilatkoztak, aránylag értelmesen, azt a ziccert meg naná, hogy nem hagyják ki, ha mellettük üvöltözik egy öreg alkoholista, meg ha találnak egy butuska háziasszonyt, akkor őket is bevágják.

Tomcat videóját is megnézem majd, de tőle nem is várok korrektséget.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.15. 14:28:27

@Fedor: Idefigyelj te cinikus szar!!!

Anyukámékat megfenyegette az igazgató, hogyha valakit meglát a Kossuth téren azt kirúgja. Nénikéméket (mérnök) megfenyegette az egyik legnagyobb hazai konzorcium egyik fejese, akinél dolgozik, hogy ha meglátják kirúgják.

Rohadtul nem egyedi eset!

Számos ismerősöm azért nem jött tüntetni Gyurcsány ellen mert FÉLT! Ugyanis rohadtul nem lehetett tudni, hogy egy üres flakon eldobása miatt lesz-e megint pogrom CRgázzal, viperával, megalázással, kínzással vagy nem.

Szóval, attól hogy a te alternatív valóságodban nem volt jogkorlátozás, attól még itt volt.

"Jogai gyakorlása közben senkit nem vertek meg."
Hazudozol, rohadék?

Szélmalomharcos 2011.01.15. 16:27:00

Mivel nem kaptam választ, újra felteszem a kérdést: Julian Assange mint Wikileaks alapító nyílt megfenyegetése Hillary Clinton és egyéb amerikai kormányemberek által, valamint több mint vitatható letartóztatása miért nem érte el a sajtószabadságért aggódók ingerküszöbét?

De mondok egy másik példát: Gyurcsány öszödi beszédében a sajtó kézi vezérlését teljes egyértelműséggel leleplező része miért nem váltott ki azon az oldalon felhördülést?

Ezek után senki ne akarja elhitetni, hogy itt a sajtó szabadságáról van szó

DeMarco 2011.01.15. 16:38:38

@TaTa86.: Hoppá. Nem is emlékszem, hogy valamikor is ennyire kiakadtál volna... :))

Engem inkább szórakoztat az, ahogy Fedor a hülyét játssza, mintsem idegesítene...
Vagy már edzett vagyok... :)))

Bár inkább nézném a True Grit-et, de egye fene belenézek Tomcatbe helyette, hátha tovább röhöghetek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.15. 16:47:02

Bocs, de ezt a hangnemet kihagyom. Most biztos nincs egy olyan jobbos cégvezető sem, aki így reagál (magától, nem felső utasításra) és most biztos nincs senki olyan, aki félt volna kijönni. Bár flakonokat valóban akar most dobálni senki.

loláb 2011.01.15. 17:18:45

@Szélmalomharcos:

"Gyurcsány öszödi beszédében a sajtó kézi vezérlését teljes egyértelműséggel leleplező része miért nem váltott ki azon az oldalon felhördülést?"

Ott a pont.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.15. 17:36:59

@Fedor: valóban akar = valóban nem akar

elgépeltem

Taplopó 2011.01.15. 18:21:15

Különös bájt kölcsönzött a tüntetésnek Szekeres Imre részvétele, akiről tudni illik, hogy Pap János Veszprém megyei párttitkár kedvenceként futotta be pártkarrierje nagy részét

Pap jános az MSZMP legkeményebb vonalához tartozott, Kádár János egykori miniszterelnök-helyettese, belügyminisztere, a Magyar Szocialista Munkáspárt Veszprém Megyei első titkára, 1956-ban a Magyar Dolgozók Pártja veszprémi osztályvezetője megyei szinten valóságos árnyékhatalmat épített ki magának, a neki nem tetsző ellenzékieket egyszerűen kitiltotta a megyéből (nehogy már túl nagy legyen a szólásszabadság)

Ha csupa ilyen alak lett volna az MSZMP-ben akkor még mindig a szocializmust építenénk kiszemelt utódja, Szekeres elvtárs vezetésével. De így most a sajtószabadságot építjük Szekeres elvtárs vezetésével, örök hála neki!

Szélmalomharcos 2011.01.15. 19:35:06

@Fedor:
Gondoltam hogy nem tudsz válaszolni a kérdésemre, pedig a nem akármilyen anyagból gyúrt bolsevik agitátornak fel kell ám mindenre készülni!

Torgyán Józsi bácsi 2011.01.15. 19:37:31

A paraszokkal mért nem törődik senki?Ők az igazi magyarok!

happy b. 2011.01.15. 23:14:34

Kedves fiúk és lányok! Tudjátok, hogy miért tüntettetek? Szerintem nem. Sajtó szabadság van és az is lesz, akkor miért? Mert utáljátok a Fideszt? Akkor meg miért nem azért tüntettek? Jól megvagytok vezetve. Idővel többségetek erre rá fog jönni, ha egyáltalán még emlékezni fogtok rá.Ha annyira szerettek tüntetni (én is szeretek), akkor van egy javaslatom: demonstráljatok az eu. magyarságot gyűlölő megnyilvánulásai ellen, valamint az országot 8 év alatt lepusztító megélhetési"politikusok" kemény megbüntetéséért! Üdv és további jó demonstrálást!

DeMarco 2011.01.16. 09:56:55

@Fedor: Akkora túlnyomás alakult ki, ami ritka errefelé...
A liberálisok még biztos aludtak a tünti után...

Engem egy valami azért valóban érdekel. A te álláspontodat mélyrehatóan ismerjük, de kíváncsi vagyok, hogy ebből az egészből mit szűrt le a feleséged? Érdekelte egyáltalán, vagy csak miattad ment ki? Ő is akart, vagy beígérted neki, hogy lesznek perecesek is, vagy cserébe te is elmész vele színházba? Jól érezte magát, vagy lilára fázott?

Az enyém pont látta az indexes videó egy részét, amin jót nevetett, majd közölte, hogy ez az egész nem érdekli, hülyeségekkel nem foglalkozik...
Valahol igaza van...

DeMarco 2011.01.16. 18:54:11

OFF: "Az MSZP nem vesz részt az alkotmányozás parlamenti vitájában"

(Hál' Istennek, épp elég volt az előző amibe belepofáztak, épp azt igyekeznek megszüntetni)

"Gurmai Zita azt felelte, hogy az alaptörvény "akkor lehet igazán sikeres, ha az alapvető garanciákat megkapja a Magyar Szocialista Párt"."

(Ó, igen, ezt tudjuk. Adnék én garanciát az elszámoltatásra, örülnének inkább, hogy ez megint elmarad...
Az emberek le vannak szarva, csak a párt tagjai menekülhessenek megint...)

"Problémának nevezte azt is, hogy a készülő alkotmány "túlságosan keresztény""

(Már nem Sztálin diktál, fura mi? Kedves Zita tudtad, hogy Kádár a halálos ágyához papot hivatott? Aki nem ismeri el Mo. keresztény gyökereit és a lakosság alapvető keresztényi vallását az szimplán hülye. Olvastátok tegnap, hogy az usa-ban januártól a gyermekek útlevél kérésénél megszűnik az "apa", "anya" rubrika és a helyét az 1-es szülő, 2-es szülő veszi át? Brr.. Eddig soha ne jussunk el, a deviancia helyett maradjunk a családnál (apa-anya-gyerekek), mint a legfontosabb alapelemnél és ez legyen a kiemelendő, követendő példa, ezt kell védeni.)

Ha ezeket az alapértékeket nemhogy nem támogatják, de fel sem ismerik a maszoposok, akkor mégis mi a fenéért akarnának részt venni az alkotmány előkészítésében? A válasz fentebb van...

raindog [írástudatlan nyikhaj tenorista] 2011.01.16. 19:43:01

a jelenlegi magyar jobboldal az óvodás szinten megrekedt, buta de legalább hangos bunkók gyüjtőhelye. mi lehet annak az embernek a fejében aki hisz egy orbánviktornak vagy az általa fényesre nyalt seggel rendelkező papoknak?
remélem lesz egy kormány, amelyik elveszi az egyházaktól azt, amit ez a csürhe ad nekik (most 5 milliárdról beszélnek), de mégjobb lenne, ha meg is adóztatnák őket. tartsa el mindenki az egyházát, ha fontos neki, ne a központi költségvetésből stafírozzák ki a rohadt agymosókat.

DeMarco 2011.01.17. 07:38:55

@raindog: Bár véletlenül idetévedt hülyékkel ritkán állok szóba, de most kapóra jött, mert amúgy is be akartam linkelni egy pár napos cikket...

Nem tudom honnan vetted az ötmilliárdot, de az akkora hangyafing a költségvetésben, hogy nagyítóval kell keresni...

Egyetlen maszopos egyetlen ügyletével többet lopott, mint ez a tétel.

Ezen csámcsogj és gondolkodj el inkább:

index.hu/gazdasag/magyar/2011/01/14/szakit_kapolyival_az_mvm/

Sok sikert hozzá!

Dr. No 2011.01.17. 15:55:18

A Magyar Nemzet intelligens, mértéktartó cikke a tüntetésről. Már a címe is árulkodó: Bokszoló majmok
mno.hu/portal/759938
Szerző a mindig tündöklő szellemű Seszták Ágnes.

Szerintem látunk még majd kikerekedő szemecskéket.

Dr. No 2011.01.17. 15:59:16

@DeMarco: Ez meg egy régi mese, szép mese, de nem ám egy-két milliócskáról szól, mint a Happy End meg az Ezüsthajó:
www.origo.hu/itthon/20021116hajlektalanoke.html
www.jogiforum.hu/hirek/8464#axzz1BIx6hZOV
hbi.hu/hu/hirek/first_vip_kft_defend_kft_vegyepszer_rt_na_rt_kozpenzek_utan_folyo_nyomozasok_8599.html
Ezek egy-két éve végrehajtandóval végződtek, persze csak a résztvevő hajléktalanoknak lett kiosztva. 20 Ft-os kérdésünk: a pénz vajon hová csordogálhatott?

raindog [írástudatlan nyikhaj tenorista] 2011.01.17. 16:29:58

élősködő, mocskos patkányok : szentkoronaradio.com/hit-vallas/2011_01_01_megallapodott-az-egyhaz-es-a-kormany
akinek fontos az egyháza, finanszírozza. értem én, hogy jó propagandaeszközök, de ne közpénzből tartsák mesterségesen életben ezeket a teljesen felesleges, csaló és képmutató hazugsággyárakat.
egyébként melyik az a maszopos, amelyik 5 milliárdot lopott?
Kapolyi is mehet a levesbe, ha rászolgált, hűséges kutyátok, budaigyula majd foglalkozik vele

Avatar 2011.01.17. 17:01:00

@DeMarco: "Kádár a halálos ágyához papot hivatott"

Akkor ezek szerint a Mo-i kommunizmus bűnei is a kereszténység bűnei közé sorolandók? ;)
Vagy esetleg csak éppen az egyház és a jobboldal felé akart nyalni Németh, amikor ezt mondta? (Most el szabad hinni, amit egy volt főkomcsi mond, vagy mindig hazudnak?)
Vagy csak arról van szó, hogy (szintén Németh szavai) "Akkoriban már teljesen zavarodott volt, előfordult, hogy feleségével a lakásuk konyhájában feküdtek le aludni, mert attól félt, hogy belőnek a szobájukba" és egy zavarodott pillanatában hívott papot?
Esetleg Kádár megrögzött opportunista volt, és azt gondolta, semmibe nem kerül egy gyónás, csak azt a fél óráját vesztheti vele, amíg gyón?

DeMarco 2011.01.17. 17:34:08

@Dr. No: Van ennél régebbi mesém is, ami sokkal inkább befolyásolja a jelent és a múltat...

Egyszer volt, hol nem volt az üvegzseben is túl egy kis olajszármazék...

Egyébként én ha van valami, akkor ezért szimpatizálok a Jobbikkal. Ők még nem kurvultak el, nincsenek közös mutyik. Csak ők alkalmasak arra, hogy felrúgják a bilit... bár már elévültek a bűnök, de láttunk már visszamenőleges hatályú pénzbehajtást... ezért én nem tartanék lehetetlennek egy teljeskörű vagyonelkobzást jónéhány személy esetében innen is-onnan is, amonnan is... Meggyőződésem, hogy a pénz nem veszett el, csak átalakult...

DeMarco 2011.01.17. 17:38:00

@Avatar: Sztem fordítva történt. Nem zavarodott állapotban hívta, hanem épp ellenkezőleg. Halálát érezvén még utoljára volt egy világos pillanata és papot kért, hogy meggyónja 56-ot, Mindszenty-t és a többi áldozatot, a kommunizmus kiszolgálását...
Régi mondás, hogy dugóhúzóba került repülőgépen nincsenek ateisták...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.17. 20:17:11

Látom jól elvoltatok magatokban, amíg én pár napig nem voltam gépközelben :-) Én most már nem állok le vitatkozni ennyi idő elteltével, de azt örömmel látom, hogy DeMarco továbbra is hangot ad elmélyült demokratizmusának :-)

DeMarco 2011.01.17. 21:26:24

@Fedor: Csak nyugodtan, ne fogd vissza magad... Nincs jelentősége a napoknak...

Engem még mindig érdekel, hogy a feleséged mit szűrt le a bulitokból...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.18. 08:37:38

@DeMarco: Nem az akarata ellenére, koloncként cipeltem magammal, ha ez a kérdés. Természetesen ő is egyetértett a "bulink" céljaival, különben nem jött volna el. Felnőtt nő önálló véleménnyel. A tüntetést, mint műfajt amúgy nem szereti, de pont az jelzi, hogy most már nála is túlcsordultak a dolgok, hogy ezt az averzióját most félretette.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.18. 09:04:08

@Szélmalomharcos: "Mivel nem kaptam választ, újra felteszem a kérdést: Julian Assange mint Wikileaks alapító nyílt megfenyegetése Hillary Clinton és egyéb amerikai kormányemberek által, valamint több mint vitatható letartóztatása miért nem érte el a sajtószabadságért aggódók ingerküszöbét? "

Lehet, hogy te inkubátorban éltél, de volt erről vita a sajtóban, mert nem teljesen egyértelmű a dolog, hisz olyan államtitkokat is kiszivárogtatott, ami akár emberéletekbe is kerülhet.

"De mondok egy másik példát: Gyurcsány öszödi beszédében a sajtó kézi vezérlését teljes egyértelműséggel leleplező része miért nem váltott ki azon az oldalon felhördülést?

Ezek után senki ne akarja elhitetni, hogy itt a sajtó szabadságáról van szó"

Ugyanazt tudom mondani: ha te ezt a vitát nem hallottad meg anno, akkor nem akartad meghallani. Bár azért azt, hogy "fölkészíteni a legbefolyásosabb lapok vezetőit és vezető publicistáit, hogy mire számíthatnak, bevonni őket ebbe a folyamatba", az szólhat arról is, hogy ellátják az újságokat (az összeset, nem csak a baloldaliakat) részletes háttérinformációkkal, nem titkolnak el semmit, pont a sajtószabadság jegyében. De vegyük a rosszindulatúbb verziót: Gyurcsány mondja meg az újságoknak, hogy mi legyen a véleményük. Kézivezérel. Hát ez már eléggé leszűkíti a kört csak a baloldali lapokra (mint ahogy hasonló rosszindulattal a jobboldali lapokról is gondolhatjuk ugyanezt, csak Orbánnal). És mi van a független lapokkal? Mi van az ellenzéki lapokkal? Emiatt sántít mind az két hasonlat, de nagyon. Mert lehet azt mondani, hogy az övéinek megmondja Gyurcsány, vagy Orbán hogy mit írjanak. De a többi meg szépen rávilágíthat, ha hülyeséget írnak, mondanak, és ez így van jól. Egyedi befolyásolási próbálkozások lehetnek, de ez nem rendszerszerű, és általában le is buknak vele, így hát ez vissza is üt. Viszont ez az új törvény ebben minőségi változást hoz, mert rendszerűen fenyegeti az eltérő véleményeket.

És ne jöjjön már senki azzal, hogy nem is tudjátok, hogy i ellen tüntettek, mert száz helyen ki lett fesézve, hogy a törvény mely részeivel van gond, tegnap már az EU vezetése is beszólt, hivatalosan. mint ahogy az se érv, hogy szabadon lehet handabandálni a törvény léte ellen, nem bántanak senkit. Most még nem is tehetik, mert büntetni majd csak július 1. után lehet. És lehet, hogy a felzúdulás miatt nem is merik majd használni (ha így lesz, akkor már megérte felemelni a szavunkat, bár a külföld felháborodása nélkül ez valószínüleg kevés lett volna), de a puszta tény, hogy bármikor megtehetnék, és a fenyegetettség, hogy nem lehet tudni, mikor, mibe köthetnek bele, mert nincsenek konkrét kritériumok lefektetve, csak beszélnek össze-vissza, konkrét paragrafusokat letagadva az elfogadott törvényből, már ez elfogadhatatlan. Ha baloldali kormány csinált volna ilyet, már rég égne a belváros, mert akkor ti se fogadnátok el ezeket a korlátozasokat szó nélkül. A különbség az lenne, hogy ezesetben nekem eszembe se jutna metgetni őket, ugyanúgy szóvá tenném a kifogásaimat, mint most is.

Avatar 2011.01.18. 11:21:06

@DeMarco: Akkor feloldozást kapott a paptól és most már a mennyországból röhög rajtunk?
Ha meg úgyse juthat oda valaki az elkövetett megbocsáthatatlan bűnei miatt, akkor már minek papot hívni?
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0