Beperlik -e a miniszterelnököt?
2011. február 03. írta: Fedor

Beperlik -e a miniszterelnököt?

Ha következetesek akarnak maradni a Fővárosi Főügyészség képviselői, akkor minimum elgondolkodnak rajta, hisz a Magyarok Világszövetségével már megtették. És hogy miért?

A csütörtökön kezdődött polgári perben az ügyészség azt kéri a Fővárosi Bíróságtól, semmisítse meg az MVSZ elnökségének egy két évvel ezelőtti határozatát, továbbá kötelezze a szervezetet közgyűlése összehívására, hogy módosítsa alapszabályát. Az ügyészség az MVSZ elnökségének 2009. február 28-i határozata miatt fordult bírósághoz.

A kifogásolt határozatban az elnökség úgy fogalmaz: "Abban az esetben, ha az Alkotmánybíróság a második állampolgársági népszavazási kezdeményezés aláírásgyűjtő ívének hitelesítését megakadályozná, az MVSZ elnöksége úgy tekinti, hogy ezzel végképp megszűnik Magyarországon a jogállam, ezért ebben az esetben az MVSZ elnöksége kimondja, hogy azon a napon, amikor az Alkotmánybíróságnak ez a döntése megszületik... kiürül a Magyar Köztársaság fogalma és attól a naptól kezdve a Magyar Köztársaságot teljességgel illegitimnek és gyakorlatilag megszűntnek tekinti".

Az ügyészség szerint az MVSZ elnökségének határozata törvénysértő. Az ügyészség szerint mindenki, feltétel nélkül köteles az Alkotmányt és az alkotmányos jogszabályokat tiszteletben tartani és ez kedvező, vagy kedvezőtlen döntések meghozatalától nem tehető függővé.

Nohát. Tehát az Alkotmány tiszteletének hiánya peres ejárást von maga után? Ez érdekes. Sok minden jut az embernek ilyenkor az eszébe.

Például az, amikor (az akkor még csak leendő) miniszterelnök, 2009 novemberében azt bírta mondani, hogy "Nem tisztelem a jelenlegi Alkotmányt".

Vagy az, amikor ugyanennek az embernek a kormánya, amikor az egyik rendelkezése alkotmány-ellenesnek bizonyult, nem a rendelkezést igazította az Alkotmányhoz, ahogy minden korábbi elődje tette hasonló esetekben, hanem helyette inkább az alkotmánybíróság jogkörét csonkította meg.

Vagy legfrissebb emlékként egy tegnapi sajtótájékoztató, amikor a már többször emlegetett miniszterelnök a nyugdíjeinstand lezárását megünneplő kinyilatkozásában azt mondta: "A vita eldőlt: kár olyan illúziót kelteni, hogy ez a helyzet - akár alkotmánybírósági döntésekkel - megváltoztatható lenne" - magyarul az alkotmánybíróság döntését előre, annak ismerete nélkül negligálta, mint lényegtelen apróságot.

Összehasonlítva ezeket a per tárgyát képező MVSZ határozattal - mi is a különbség?

UPDATE

Úgy látom sokaknank nem esett le, hogy a poszt a per abszurditásáról szól, és nem arról, hogy én be kivánnám perelni Orbán Viktort. Ezt egyébként az első kommentek egyikében le is írtam, de úgy látszik a posztban kellett volna szájbarágni. Elnézést, hogy folyamatosan abba a hibába esek, hogy azt feltételezem az olvasóim mindegyikéről, hogy nem okoz neki gondot a szövegértés.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr632636204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.03. 19:33:14

@loláb: "Valamiért úgy rémlik, hogy az akkori kormánykoalíciónak sem volt túl rózsás a viszonya az MVSZ-szel, én inkább ebben keresném a költő kérdésedre a választ."

Nekem meg valamiért úgy rémlik, hogy az akkori ügyészség nem volt olyan közeli viszonyban az akkori kormánnyal, mint a mostani a mostanival, konkrétan perek sokasága indult akkoriban kormánypárti politikusok ellen (na ilyen se lesz egy ideig, már ha az ügyészségen múlik). Gondolod, hogy ezek után ugrottak, ha Bajnaiék csettintetek? Már ha egyáltalán lett volna ilyen szándékuk. Ne má. De oké, azt elfogadom, lehet, hogy maguktól ilyen hülyék.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2011.02.03. 19:37:02

Ajaj! Én nem erőltetném ezt a miniszterelnökös-beperlős dolgot, szegény Ferit már így is sokan bántották, és kétlem, hogy Viktort előbb csuknák le, mint őt :D

Csigorin 2011.02.03. 19:40:04

nana, azert ovi ennel ravaszabb ember. Hogy is volt? "Az ügyészség szerint mindenki, feltétel nélkül köteles az Alkotmányt és az alkotmányos jogszabályokat tiszteletben tartani"

Mit is mondott szo szerint Viktorunk? "a jelenlegi alkotmanyt tiszteletben tartja, de nem tiszteli".

yotta 2011.02.03. 19:42:36

Ó, édes Istenem, micsoda bugyata poszt ez meg! Hát az a különbség a két eset között minimálisan, ami a "tisztelni" és a "tiszteletben tartanai" fogalom között húzódik!
Aztán szerintem rosszul is idéztél, mert Orbán azt mondta: nincs a mai Alkotmányban semmi tisztelni való, de azt betartja - ergo tiszteletben tartja annak rendelkezéseit.
Na, erről ennyit, lehet visszahúzni az ovódába.

val 2011.02.03. 19:43:23

Mit kelljen/lehessen tisztelni egy olyan tákolmányon, amit senki sem kért, szavazott meg a bolsikon kívül. Más kérdés, hogy a Szent Korona szerint nem is létezhet ilyen "alkotmány". Persze tankokkal nem csak alkotmányt lehet kicsikarni, hanem annak tiszteletét is. Manapság már tank sem kell hozzá, csak egy "leminősítés" és máris tisztelni fogja mindenki. Hova tovább, házi oltárt (szigorúan made in china) emelnek minden háztartásban hozzá. LOL

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.03. 19:48:57

@yotta: Tehát a többi az rendben van?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.03. 19:50:08

@val: "Mit kelljen/lehessen tisztelni egy olyan tákolmányon, amit senki sem kért, szavazott meg a bolsikon kívül."

A mostani alkotmányt az Ellenzéki Kerekasztal hozta össze, benne olyan "bolsikkal", mint Antall József, Tölgyessy Péter, Sólyom László és Orbán Viktor.

remekelek64 2011.02.03. 19:50:48

Val, te egy ritka nagy bunkó vagy, a profil fotódból legalábbis ezt lehet leszűrni. A mondandód meg csak megerősíti a vélekedésem.

Tita nick 2011.02.03. 20:00:33

Rett-rett-rett-vinny-vinny.......

VoLk&StRoY 2011.02.03. 20:01:57

Amikor nyakig leszünk a diktatúrában, akkor sem fogunk még hinni a szemünknek, fülünknek. Szóval ovi AB-s szövegét lefordítva: AZ ÁLLAM ÉN VAGYOK! Lehet mosolygósra venni, de a történelem megismétli önmagát! Már mondtam polgártársak: lesz még itt kakilón fütyülőzés!

Nyugi Palika 2011.02.03. 20:04:17

"A vita eldőlt: kár olyan illúziót kelteni, hogy ez a helyzet - akár alkotmánybírósági döntésekkel - megváltoztatható lenne"
Ez jó. Csak egy dolgot hiányoltam, az ítélet felolvasását. Virág elvtárs (vagy Szijjártó Audi) elfelejtette odaadni? Az rendben van hogy O.V.-nek van jogi végzettsége. (komolyabb mint Tompikának, de végül is a papíron nincs különbség)Ám más gyakorló jogásznak, ügyvédnek, és alkotmánybírónak lenni. Láttuk, még az Alkotmány Bírók is tudnak "lázadni". Pedig, tán többségben vannak már a saját nevelések, csak páran komolyan vették a kinevezésüket.(hű, nagyot tévedtek)
Szóval tegnap hallottuk az ítéletet, most várom a bíróság indoklását... :)
viven en Argentina

val 2011.02.03. 20:06:52

@Fedor: "A mostani alkotmányt az Ellenzéki Kerekasztal hozta össze, benne olyan "bolsikkal", mint Antall József, Tölgyessy Péter, Sólyom László és Orbán Viktor."

Súlyos tévedés. Az 1949-es bolsi tákolmányt módosítgatták. Elég lenne elolvasni (vagy beleolvasni): "1949. évi XX. törvény \nA MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ALKOTMÁNYA"

Abba már ne is menjünk bele, hogy többek között ezek az alakok azok, akik miatt most itt tartunk, lehetne itt a gazdaság lenullázásáról a befektetőkről (akik mint tudjuk mindig több pénzt hoznak ide mint amit kivisznek -a hülyének is megéri)a társadalom kivéreztetéséről és még sok mindenről beszélni, de ne tegyük.
A lényeg: ez nem alkotmány, hanem tákolmány új pedig nem kell, mert volt az 1945 előtt, 1763 előtt, 1576 előtt, sőt hova tovább 1381 előtt is.

moncayo 2011.02.03. 20:16:48

Szerintem mindenkinek joga van azt mondani, hogy szarik az alkotmányra vagy a kormányra vagy a kormányfőre. Ez önmagában még nem lehet bűncselekmény. Ez egy állásfoglalás. Ha amúgy semmiféle hatályos törvényt, rendeletet nem sért meg. Még csak az hiányzik, hogy kötelező legyen tisztelni pl. a kormányt. Mert innen már csak 1 lépés kötelezően szeretni a kormányfőt. Mert ez már Észak-Korea

mkzk3y 2011.02.03. 20:18:41

Szerintem Orbán azért merte ilyen nagy mellénnyel bejelenteni, hogy az AB sem kaszálhatja el a nyugdíjügyet, mert már körvonalazódik a döntés a talárosoknál, a Stumpf meg szokás szerint jelent a főnökének.

VoLk&StRoY 2011.02.03. 20:19:31

@val: jó a logód, ha homokos lennék, akkor én is valami ilyesmit tennék ki, de félre ne értsd nem vagyok homofób:)

loláb 2011.02.03. 20:24:11

@Fedor:
Látom, most sem ússzuk meg, hogy politizáljunk...

"Nekem meg valamiért úgy rémlik, hogy az akkori ügyészség nem volt olyan közeli viszonyban az akkori kormánnyal, mint a mostani a mostanival"
Nem, hát. A bizonyítottan ártatlan emberek elleni eljárások (amelyek "koncepciós voltát" a főügyészség akkori szóvivője is elismerte, erre utána gyorsan találtak valami korrupciós, meg szexvádat ellene, á lá politikai függetlenség) éppenhogy az akkori ügyészség függetlenségét bizonyítják, naná.

"konkrétan perek sokasága indult akkoriban kormánypárti politikusok ellen"
Azért ahhoz nem kell túl jólértesültnek sem lenni, hogy 2011 elején tudd, hogy a Hagyó, meg Hunvald ügyekben indult nyomozások konkrétan UGYANANNAK a budapesti szocialista belharcnak az eredményei.
Hagyó szoci főpolgármester-jelölt akart lenni, Hunvald is, erre Hagyó bemártotta Hunvaldot, Hunvald emberei bosszúból kiszivárogtatták a BKV-s ügyeket. Ami persze annyiból nem baj, hogy mostanra már egymás mellett guggolnak.
Ennyi a történet, persze ez is az ügyészség politikai függetlenségét bizonyítja.

"na ilyen se lesz egy ideig"
Remélem én is.

"Gondolod, hogy ezek után ugrottak, ha Bajnaiék csettintetek?"
Bajnainak nem valószinű, az MSZP-nek azonban sanszos.

"Már ha egyáltalán lett volna ilyen szándékuk."
A Szent Embernek, a Bezzeg Szakértőnek ilyen szándéka? Hát mit gondolok én?

Különben had kérdezzek én is:
Gondolod, hogy Orbánék beperelnek AKÁRKIT IS azért, mert a 2009 februári (az még bőven a Gyurcsány korszak, lévén Fletó csak március 21-én mondott le, BezzegBajnai meg csak 30-án fogadta el a "ha ló nincs, a szamár is jó" fílingü felkérést) Magyarországot nem jogállamként minősíti? Na, ne má...

Zozi79 2011.02.03. 20:26:01

Mekkora öngól ez a poszt!

Tisztelni vö. tiszteletben tartani!

Aztán gondolkodni.

Aztán posztolni.

Ez a helyes sorrend.

Ennyire nincs téma, fiúk?

loláb 2011.02.03. 20:31:00

@Fedor: Mindkettőtöknek igaza van, a mostani alkotmányt valóban a 49-es alkotmányból módosították az ellenzéki kerekasztallal folytatott tárgyalások alapján, de MEGSZAVAZNI az utolsó pártállami országgyűlés szavazta meg, és azóta hatályos.

Hogy a kerekasztal tárgyalásokon mennyire sikerült a demokratikus közélet szellemében, hangnemében (a jogok tekintetében nyilvánvalóan sikerült) módosítani a pártállami alkotmányt, mekkora volt a kerekasztal érdekérvényesítő képessége, azt jelzi, hogy azóta MINDEN kormány alatt felmerült az új alkotmány alkotásának az igénye.

Martian (törölt) 2011.02.03. 20:37:43

Nem tisztelni kell a törvényeket, hanem betartani... illetve ha nem szolgálja az érintetteket, akkor megváltoztatni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.03. 20:40:45

@val: "Súlyos tévedés. Az 1949-es bolsi tákolmányt módosítgatták."

És annyi maradt meg belőle, hogy "Magyarország fővárosa Budapest". Semmi köze nincs a 49-eshet a dátumok kívül.

@Zozi79: Látom te is csak az indexes ajánlót olvastad el...

Martian (törölt) 2011.02.03. 20:42:17

@val: hát igen, ha a kényszeres ideológiai önigazoló érdekembereket (és nemcsak a "kommunistákat") bolsiknak nevezzük, akkor az EK tagjainak is volt bolsi beütése...

val 2011.02.03. 20:54:37

@Fedor: Nem akarlak megsérteni, de a fentiekből kiderült, hogy nem olvastad, hiszen azzal kezdődik, hogy "1949. évi XX. törvény"

A karakterláncot tekintve tényleg nem ugyanaz, mondjuk egy diff-el is látható, de értelmét,rendeltetését tekintve pontosan ugyanaz, elég összevetni a szöveget: "1. § Magyarország: népköztársaság." -> "1. § Magyarország: köztársaság.".
"(2) A Magyar Népköztársaságban minden hatalom a dolgozó népé. A város és falu dolgozói választott és a népnek felelős küldöttek útján gyakorolják hatalmukat.
" -> "2. § (1) ...
(2) A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé, amely a népszuverenitást választott képviselői útján, valamint közvetlenül gyakorolja.
"

etc. etc.

salamander 2011.02.03. 20:56:07

A törvényeket jogkövető módon be kell tartani, és nem tisztelni kell.

A "tisztelet" nem jogdogmatikai fogalom, tehát a tételes jog ezt nem tudja értelmezni, tehát nem ismeri.

Orbán Viktor ezt tudja, mivel jogász.

egyittlakó (törölt) 2011.02.03. 21:05:13

@salamander: "Orbán Viktor ezt tudja, mivel jogász."

Azt én pont telibe fosom, hogy Orbán Viktor nem tiszteli az Alkotmányt. Egy diktátortól, aki hazudik és kirabolja a népet, nem is várom el. A magánvéleménye meg nem érdekel (leszarom)...

P.mester 2011.02.03. 21:05:18

Ha OVI megteheti, hogy nem tiszteli a mostani alkotmányt (öööö.. az melyik is), akkor én is, hogy nem fogom tisztelni a Forradalmi Alkotmányt. Én is egyenlőbb vagyok.

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.03. 21:08:16

@val: nem kéne olyanban erősködnöd, amihez nem konyítasz...

egyittlakó (törölt) 2011.02.03. 21:11:20

@Tita nick: "Rett-rett-rett-vinny-vinny......."

Ne kínlódj, fideszbolsi... vegyél be hashajtót vagy próbáld meg felbüfögni, nehogy benned maradjon...

cbc 2011.02.03. 21:20:04

:) Mondjuk az, hogy a Magyarok Világszövetségét a sok orvosi idiótával kicsinálják, az nem nagy baj.

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.03. 21:21:17

Megnéztem a két időállapot összehasonlítását, javaslom mindenkinek, "vicces".
pl kikerült belőle a "társadalmi rendjének alapja a munka"

egyittlakó (törölt) 2011.02.03. 21:23:45

@loláb: "Ilyen alapon nem is beszélhetek mondjuk egy gyilkosságról, hiszen az alkotmány szerint mindenkinek joga van az élethez."

A hülyék kedvéért még egyszer: az Alkotmányt be kell tartani, a véleményedet meg megtarthatod magadnak (esetünkben semmilyen jelentősége nincs).
Vagy mondok neked egy egyszerű példát, amit még te is meg tudsz érteni: én nem hiszek azoknak, akik téged művelt embernek tartanak, nem pedig egy vekkercibáló Orbán-hívőnek.

bigthereal 2011.02.03. 21:25:28

hát a posztoló nem egy alkotmányjogász, az már biztos...

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.02.03. 21:29:51

Gyest gyedet a külhoniaknak? A jó édes anyátok...

Keményen odaszólt a kormánynak az IMF!

Talán még a várakozásoknál is több erőteljes kritikával illeti a magyar gazdaságpolitikát a Nemzetközi Valutaalap ma napvilágot látott országjelentése. A IV. cikkely szerinti felülvizsgálathoz fűzött igazgatótanácsi közlemény többek között sürgeti a költségvetés rövidtávú rendbetételét, bírálja a nyugdíjpénztárak felszámolását, a Költségvetési Tanács gyengítését, az Alkotmánybíróság szerepkörének szűkítését, a jegybanki függetlenség csökkentését, emellett kiemeli a pénzügyi szektor sérülékenységét. Az országjelentés szokásos diplomatikus hangneme ezúttal érezhetően érdesebb, tulajdonképpen az egyetlen érdemi dolog, amit az IMF igazgatótanácsa üdvözöl, a februárra ígért szerkezeti költségvetési reform.

campobaszo 2011.02.03. 21:30:27

@loláb: "Mi az hogy köteles tiszteletben tartani"

A törvénytisztelő nem feltétlenül szereti,tiszteli a törvényt,de jogállamban betartja azt.Ha meg nem tetszik neki,akkor jogállami úton megváltoztatja,vagy megpróbálja megváltoztatni.Ha valaki meg fel is esküszik az alkotmányra,na az viszont tényleg szarhat rá magasról,mint Orbán "3%" Viktor.

potyus 2011.02.03. 21:53:24

@campobaszo: Ki kötelezi Orbánt az alkotmány tiszteletben tartására?

A pártja, a hívei, nem! Az ellenzék, gyenge,csak és kizárólag önnön maga lehetne, ha becsületes lenne.
De nem az !!!!!!

Lámpavas 2011.02.03. 22:23:25

@Orbán, Mubarak barátod sorsára juthatsz hamar!: Ó, hogy össze ne szarjam magamat!
Ha jól emlékszem, ezeket zavartuk haza a múltkor, és nem történt semmi...

bgp 2011.02.03. 22:30:47

A különbség a 2/3!

loláb 2011.02.03. 22:33:54

Na, mivan, találtak egy elfekvő doboz piros bögrét a köztársaság téren?

yotta 2011.02.03. 23:14:23

@Fedor: Igen, rendben van!
Most akkor kezdjünk fogalmakat értelmezni? Ha nem akarod megérteni az általad is idézett határozatban szereplő tiszteletben tartás és a "tisztelni valamit/valakit" fogalmak közti ordító különbséget, akkor hiába is mondanék bármit.

Közröhej tárgya lenne a fenti ügyészségi nyilatkozatot félremagyarázva, annak alapján Orbánt perelni...

Ámbár Orbánról ugyanilyen félremagyarázó tehnikával mondták már ballib agyvelő nélküliek, hogy "papírja van arról, hogy hazudott"", így aztán már semmin sem csodálkozom.

Dexter007 2011.02.03. 23:18:09

Én azt kérdezném, hogy a TTT (tisztelt taláros testület) mi a kuglófaszra vár még, miért nem kaszálja el a népnyúzó OVI arrogáns nyugdíj-rabló törvénytelenségét???

yotta 2011.02.03. 23:26:50

@loláb: "lévén Fletó csak március 21-én mondott le,"

Gyurcsány soha nem mondott le! Ugyanis, amennyiben ezt tette volna, ki kellett volna írni a választásokat.
Ennek elkerülésére aztán trükköztek...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.03. 23:28:24

igen be kell perelni
rajta Fedor tedd meg
vedd meg a HAzat es az alkotmanyt
rajta
majd szamoj be mi toprtent

yotta 2011.02.03. 23:30:29

@Dexter007: Azért nem kaszálja el, mert nem nyugdíjrabló és nem törvénytelen!

S e mellé még azt is mondom, hogy rohadjon meg az összes magánnyugdíjért rinyáló szemétláda és kopjon le az én pénzemről, ugyanis ezek a ki tudja kiféle miféle akarnokok, mindig egy kicsit többet akarnak maguknak kihaítani a közösből: az én adómból fizettem azt, hogy ők gyűjthették a magánnyugdíjpénztári számláikon a lóvét! Kik ezek, hogy nekem kell őket finanszíroznom?

Napirajzrajongó 2011.02.03. 23:33:25

Én pont a minap gondolkodtam ezen a két paragrafuson:
29. § (1) Magyarország államfője a köztársasági elnök, aki kifejezi a nemzet egységét, és őrködik az államszervezet demokratikus működése felett.
31. § (4) A köztársasági elnök a tisztségétől megfosztható, ha annak gyakorlása során az Alkotmányt vagy valamely más törvényt szándékosan megsérti.

Ha SP nyilváló módon megszegi a 29. §-t, akkor megfosztható a tisztségétől?

yotta 2011.02.03. 23:35:58

@egyittlakó: Csak annyit mondok: 22 ezer milliárd! Ennyi a saratok hülye bolsi komcsi libcsi tolvajok!

vlgymir 2011.02.03. 23:52:33

@val: "A lényeg: ez nem alkotmány, hanem tákolmány új pedig nem kell, mert volt az 1945 előtt, 1763 előtt, 1576 előtt, sőt hova tovább 1381 előtt is."

Mi van? Szoval akkor vegyuk elo az 1381-es alkotmanyt? Jo az nekunk? Esetleg allitsuk vissza a feudalizmust, es akkor mi lesz? Miert alljunk meg 1381-nel? Miert nem veszunk elo meg regebbi alkotmanyoklat? Az olyan vicces lenne nem? Most csak ennyi kerdes jutott eszembe errol a mondatrol. Back to the future!

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 00:05:41

@yotta: az én adómból fizettem azt, hogy ők gyűjthették a magánnyugdíjpénztári számláikon a lóvét!
Mi van? Elgurult a gyógyszer?
A narancssárga agyad rosszfelé visz!
Mondanám, hogy gondolkozz, dehát...
Ez most hogy jön ide?

lehet más a handa-banda 2011.02.04. 00:50:49

Ez nem Alkotmány hanem tákolmány

Alkotmányvédelem egyenlő barkács védőfelszerelés

agyamputáltak 2011.02.04. 00:52:14

@yotta:
te mi a rossebbről beszélsz? szabad internethozzáférés van az elmeosztályon is már? :D

nyesta 2011.02.04. 01:26:54

Kezdjük ott, hogy már az alkotmány ellenes volt, amikor 97-ben az SZDSZ/MSZP-s kormány bekényszerítette az embereket a Magánnyugdíj pénztárakba!

nyesta 2011.02.04. 01:28:08

Megfosztották őket a szabad(!) választás lehetőségétől!!!

usernev 2011.02.04. 03:31:08

Kíváncsi vagyok, hogy a sok Alkotmány szakértő közül, hányan olvasták el figyelmesen az Alkotmányt.
Aki elolvasta és újat akar, az árulja már el, hogy mi baja a mostanival?
@nyesta: Melyik pontját is pontosan?
Az alkotmány bíróság azért nem hozza meg a határozatot, mert egyrészt csak papíron független szakmai egyesület, tettek bele kormánypárti embert is a biztonság kedvéért, ezért nehéz konszenzusra jutni. Másrészt azon méláznak, hogyha nem kaszálják el a nyilvánvalóan alkotmánnyal ütköző törvényeket (nem csak a Mny. TV. van ott ilyen) akkor szakmailag közröhely tárgyává lesznek, pedig eddig ez volt a jogászoknál a szakma csúcsa. Ha meg elkaszálják, akkor az Ovisok írnak egy új alkotmányt, és törvényt beadják visszamenőleges hatállyal SP aláírja, őket meg megrakják hátulról csúnyán és nem visznek vazelint. Nekik a kérdés most nem az Alkotmányosság, mert az elég egyértelmű, hanem melyik változattal szívnak kisebbet.

usernev 2011.02.04. 03:35:59

@nyesta: mert az nem, ha csak az államiba lehet lenni?

2011.02.04. 06:04:46

Tisztelni azt szoktam, aki valamely oknál fogva, tiszteletre méltó--mert ugy tett, vagy olyan a véleménye, amire adok.
Erre mondják azt hogy tiszteletre méltó személy.
Ám az Alkotmányt, nem tisztelni kell, hanem betartani és betarttatni.De vajon a liberek vajon betartották és betarttatták -e? Ez tipikus "szálka-gerenda" eset, kedves Fedor!Vagy akkor ezeket is fel kell jelenteni?

Yogi 2011.02.04. 07:02:59

A T. blog író, keveri a szezont a fazonnal! A Fővárosi Főügyészség egy társadalmi szervezettel szemben indított törvényességi felügyeleti eljárást (amit csak a bíróságon tehet meg), mert egyetlenegy szervezet sem rögzítheti az alkotmányos rend megkérdőjelezését, ahogyan nem alakulhat néger, kék, zöld gyűlölő esetleg homofób egyesület, szervezet sem. Ha mégis, úgy a felügyeletet ellátó ügyészség a bírósághoz fordulhat jogorvoslatért (lsd. Magyar Gárda). Sajnos az ügyészségnek nincsen lehetősége magán személlyel, vagy a miniszterelnökkel szemben sem a bíróságra menni, mert adott esetben "mert nem tiszteli" az alkotmányt. Az megint egy másik kérdés, hogy ez az ember a miniszterelnöki esküjét az alkotmányra tette le...

val 2011.02.04. 07:42:20

@vlgymir: "Miert nem veszunk elo meg regebbi alkotmanyoklat? Az olyan vicces lenne nem?"

Még régebbi alkotmányokat? AlkotmányOKAT? Így?
Látom, hogy te is tudod, hogy miről beszélsz. Légy szíves fejtsd ki nekem, hogy mi a különbség az 1381-es és az 1049-es alkotmány között?

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 07:54:29

Ez a felcsúti vámpír önmagán kívül senkit nem tisztel, sem az embereket, sem a jogaikat.

Kíváncsi lennék mi alett azzal a fickóval, aki annak idején véletlenül az orbán terepjáróját akarta elkötni, majd a túlbuzgó testőrnő rálőtt, aztán vagy 7 évre ítélték a férfit, annyit kapott, mint egy gyilkos.
orbán már akkor is paranoiás volt, aztán mégjobban az lett, persze a mi kárunkra.
Külön testőrség, páncélozott kocsik mindez a mi adóforintjainkból.

Most pedig ott tartunk, hogy nem elég neki a nyugdíjpénzünk, nem elég, hogy megnyírbálja a sajtószabadságot, még az Alkotmányt sem venné figyelembe.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.02.04. 08:10:35

Ha nem érted tégy feljelentést aztán majd az ügyészség, bíróság szépen megmagyarázza.

De nem, inkább csak blogolsz, szítod a feszültséget.

Az ügyészség nem fog idejönni magyarázgatni neked.

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 08:11:25

www.magyarhirlap.hu/pp_hir_nyomtat.php?hir_id=175327

testőrnő, nevelőnő-közben meg azt hazudozták, hogy otthon mindent anyuci csinál:)))
anno még a teniszedzésre is testőrhorda vitte a gyereket

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 08:15:43

A tárgyaláson tisztázódott az is, hogy a gépkocsit vezető kormányőr a miniszterelnök feleségének utasítására cselekedett akkor, amikor a gyermekgondozóért elment. Ez azt jelenti, hogy a kormányőrt hivatalos személyként, hivatalos eljárás alatt érte a támadás, még ha ezt az elkövető nem is tudhatta, mert nem biztos, hogy hallotta a magát igazoló nőt, aki "állj vagy lövök" felszólítást is tett.

A gépkocsira leadott lövések közül három eltalálta Simon Attilát, a bal csuklóján és felkarján és a mellkas bal oldalán.

Dr. No 2011.02.04. 08:33:02

Nyilvánvaló, hogy Orbán Viktor Miniszterelnök Úr Őkegyelmességét senki nem fogja beperelni. Személyiségi jogok, alkotmányvédelem, sajtószabadság - ezek kizárólag egy irányba működő képzetek.

yotta 2011.02.04. 08:33:55

@pcr: Hát oszt neked mi a hócipőé adjak az adómból, he? Mi a szaré akartok egy kicsivel mindig többet lenyúlni a közösből? Igen, arról van szó, hogy az én pénzemből gyűjtögeted a magánnyugdíj izédben a lóvét, s én állom ennek a következményeit, aki nem vagyok manyup tag! Mireföl tartasz te igényt az én lóvémra, ráadásul agyhalott is vagy, mert soha nem fogsz tudni olyan mondatot idézni a médiatörrvényből, ami a satószabadságot ténylegesen is megnyírbálja!

yotta 2011.02.04. 08:38:13

@Igazamvanvagyigazamvan?: Mi van? Melyik szót nem érted?

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 08:39:17

@yotta:
Kár beléd a szó!
Én nem a fidesznek és orbánnak gyűjtögettem a számlámon a pénzt, hogy a fidesz hozamostól, még a kiegészítő tagdij hozamát is lenyúlja.

Ha kell a pénz nekik, akkor ne az én pénzemhez nyúljanak.
Talán nem kellett volna többezer milliárdot kivonni az államkasszából az első orbán kormány idejében sem.

VÁLASZOLJ!
SZERINTED ORBÁNNAK MIBŐL VAN TÖBBMILLIÁRDOS VAGYONA?

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 08:43:40

@yotta:
A magánynugdíj az saját befizetés+önrész+hozam
+befizetésem volt még az állami felé is
akkor miről habratyolsz itt?
+ a munkáltatói huszonszázalék az állam felé.

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 08:46:37

@yotta:
Idézzek:
Hát
Miért kell nekem bármelyik kábelszolgáltató adón keresztül a helyi közösségi , városi adót fognom, márs adók helyett, mikornem vagyok kíváncsi a kósatévére!

vlgymir 2011.02.04. 08:56:30

@val: Nehogymar az legyen, hogy nem rted, amit Te irtal. Nane! Te emlegetted a tortenelmi alkotmanyokat, en csak kerdeztem, hogy miert allunk meg 1300-ban? Erre most jossz azzal,hogy en nem tudom mirol beszelek. Ez jo. Eppen teged kerdeztelek, hogy miert allitod, hogy nem kell uj, mert van regi. Olvasni is kell, nem csak kommentelni.
Vagy az nehezebb?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.02.04. 09:33:13

Újabb bizonytalan kimenetelű pécsi nagyberuházás!
Mi, a Lehet Más a Politika pécsi képviselői aggódva figyeljük az eseményeket a FIDESZ-MSZP támogatottsággal meginduló Megyeri téri mélygarázs-beruházással kapcsolatban. Kedden értesültünk arról, hogy a 750 állásos mélygarázs projekt megkapta az építési engedélyt, és a beruházó Szigeti-Garázs Kft. – a cégvezető nyilatkozata alapján – a lehető leghamarabb meg kívánja indítani a kivitelezési munkálatokat. Mindenkit emlékeztetni szeretnék arra, hogy a beruházás megindítása az önkormányzattól ugyan nem igényel forrásokat, de a mélygarázs elkészülte után Pécs városa 20 év alatt ki fogja fizetni a beruházás több mint 4 milliárdos értékét, ráadásul eközben osztozik az üzemeltetés kockázatában is. Mindez évente több száz milliós kiadást jelent majd az önkormányzatnak, amire nyilván kamatterhek égy egyéb költségek rakódnak. A magasház működése nélkül ezzel szemben aligha tudunk megalapozott becsléseket adni a lehetséges bevétel nagyságáról. Mindez tehát értékelhető úgy, mint egy 20 év alatt realizálódó, igen kockázatos beruházás.
A legnagyobb baj természetesen e beruházás megtérülésének garanciáival van. A pécsi Közgyűlés 2010. év március 18-án tartott ülésén dr. Páva Zsolt polgármester úr a következőket nyilatkozta: "Ez a projekt akkor lesz kockázatmentes – mert van benne nyílván kockázat – ha a magasház végre megkapja azt a funkciót, amit régóta terveznek."
Mivel a magasház sorsát továbbra is teljes bizonytalanság övezi, a mélygarázs-komplexum megépítése véleményünk szerint indokolatlan, és felelőtlen lépés lenne. Igencsak megkésve, csak most fog készülni egy tanulmány a magasház funkciókkal való megtöltésének részleteiről. Szintén most veszi kezdetét a város közösségi közlekedésének új alapokra helyezését célzó közép- és hosszú távú koncepció kidolgozása, melynek nyilvánvalóan fontos része a kötöttpályás közlekedési rendszerhez kapcsolódó parkolók ideális elhelyezésének meghatározása. Kijelenthetjük tehát, hogy a városvezetés jelen esetben a szekeret kívánja a lovak elé fogni.
A város jelenlegi költségvetési helyzetében, amikor az önkormányzat elbocsátásokra, új adónem bevezetésére kényszerül, nem a kudarcos nagyberuházások (pl. Expo-Center, reptér, stb.) sorát kell gyarapítani, hanem az egekbe szökött munkanélküliség kezelésére, és az egyre nehezebb helyzetbe kerülő, a pécsi polgárok számára megélhetést nyújtó vállalkozások támogatására kell a szűkös forrásokat átcsoportosítani.

val 2011.02.04. 09:39:52

@vlgymir: Az miért van, hogy a toleránsok soha, de soha nem értik az eléjük rakott szöveget? Az is más kérdés: hogy miért nem bírnak ékezeteket használni így 2011-ben? (gondolom, hogy egy VT100-as előtt ülsz, bár némi hozzáértéssel ott is meg lehetne oldani)

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.02.04. 09:46:18

A zemberek sz@rni fognak az új alkotmányra. persze lehet, hogy ez viktorék egyik célja is. viszont sajnos a nagy baj lehetőségét is magában hordozza. ha bedurran a nép agya. egyiptom.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.02.04. 09:58:18

A fideszes dölyf, arrogancia, pökhendiség már a világban is kiverte a biztosítékot!

Nem lesz ez így jó, szorul a hurok!

ludas 2011.02.04. 10:00:58

„Én Orbán Viktor esküszöm, hogy hazámhoz, a Magyar Köztársasághoz és annak népéhez hű leszek; az Alkotmányt és a jogszabályokat megtartom és megtartatom; a tudomásomra jutott titkot megőrzöm; miniszterelnöki feladataimat a Magyar Köztársaság fejlődésének előmozdítása és az Alkotmány érvényesülése érdekében lelkiismeretesen teljesítem. Isten engem úgy segéljen!”
videa.hu/videok/hirek-politika/orban-viktor-eskutetele-eskutetel-fidesz-himnusz-hrcUG2u2fibOe8sc

yotta 2011.02.04. 10:30:14

@pcr: Válaszolok:
1)Orbánnak nincs többmilliárdos vagyona! Te, jössz!

2)Nem reagáltál rá: milyen jogon vársz te el tőlem egy fillért is a manyup számládra? NEM KAPSZ! Vazze!

yotta 2011.02.04. 10:44:39

@pcr: és ennek meg mi köze a médiatörvényhez? Ezt a 2003.évi C. tv szabályozza vazz!

vlgymir 2011.02.04. 10:54:07

@val: Na kezdjuk visszafele.

1. Honnan a fraszbol veszed, hogy en tolerans vagyok, vagy mondjuk toleransabb, mint Te? En csak kerdeztem, de semmire nem kaptam valaszt.

2. Soha nem mond, hogy soha!

3. Ahol en ulok, ott nincs ekezet a billentyuzeten. Nem Magyarorszagon vagyok. Tudom, mi a VT100, most egy nem uj gepem van, Intel DUal Core, 4 GB, SSD HD, es Win7.

4. Ha ugy erzed nem ertelek, akkor magyarazz, de ne vadolj. Ezt Te irtad: "A lényeg: ez nem alkotmány, hanem tákolmány új pedig nem kell, mert volt az 1945 előtt, 1763 előtt, 1576 előtt, sőt hova tovább 1381 előtt is." Szoval mire gondtal? Odaig ertem, hogy az a velemenyed, hogy a mostani alkotmany egy takolmany, de hogy a francba jon ide a mondat masodik fele?

Állítsuk meg a ......... 2011.02.04. 11:00:30

@yotta:
1. orbán igenis milliárdos, több nagyértékű ingatlan van a család birtokában, több vállakozás van a feleség nevén, az ő tulajdona többek között a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia.

2.A magánynugdíjam mint már leírtam az enyém, nem az államé, nem tiedé, hanem az enyimé, a saját kiegészítő tagdíjammal együtt.
Ez olyan nehezen felfogható?

val 2011.02.04. 11:04:15

@vlgymir:
Én 1500km távolságban vagyok Budapesttől. Nehéz az élet.

"A lényeg: ez nem alkotmány, hanem tákolmány új pedig nem kell, mert volt az 1945 előtt, 1763 előtt, 1576 előtt, sőt hova tovább 1381 előtt is." "de hogy a francba jon ide a mondat masodik fele?"

Nem értem, hogy mit nem lehet ezen érteni. Van egy ránk erőltetett alkotmány 1949-ből. Jelenleg is hatályos. 1949-ből.

A mondat második fele -a gyengébbek kedvéért még egyszer- azt jelenti, hogy volt mindig is alkotmányunk, így nem kell új.

Most pedig fejtsd ki, hogy szerinted mi is a különbség az 1381-es az 1945-ös vagy az 1211-es évben hatályos alkotmányunk között! Erre válaszolj!

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.04. 11:34:38

@val: én most vizsgáztam belőle, de csak akkor árulom el, ha elmondod, mi az alkotmány definíciója, és ki írta az 1211-es és 1381-es alkotmányt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 11:46:22

Kedves Yotta!
Mi van? Melyik szót nem érted?
csak amit leírsz!
A manyup csak virtuálisan kezeli a pénzt, a szerződött bank fekteti be, nnna mibe? amit az állam megmond számára. Pl magyar államkötvénybe. A PSZÁF felügyeli. Ez most a kormány kezében van. Ha kivesszük a manyupot a rendszerből, a külföldi befektetők lesznek a kibocsájtott államkötvény vásárlói. Te az országot eladnád külföldieknek, magyarok helyett?
Kissé demagóg, bocs, dehát OVI stílusát érted csak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 11:49:27

Úgy látom, a cél, visszatérni az aranybullához, visszaállítani a pallosjogot, amelyet csak a miniszterelnök által feljogosított párthű polgármesterek gyakorolhatnak.
Meghalt a Király. éljen a Király!

val 2011.02.04. 11:50:02

@Babette_: "és ki írta az 1211-es és 1381-es alkotmányt. "

Ha szerinted 1211-ben és 1381-ban valaki alkotmányt írt nekünk, akkor elég kemény bukta lehetett az a vizsga. :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.02.04. 11:51:17

@val: hát, komám, te írtad, hogy létezik ilyen, hát akkor válaszolj szépen.

az én vizsgám köszöni szépen, négyes lett.

val 2011.02.04. 11:54:32

@Babette_: "hát, komám, te írtad, hogy létezik ilyen,"

Idézd be! Komám! :)

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 11:57:37

Yotta, Te írod:
2)Nem reagáltál rá: milyen jogon vársz te el tőlem egy fillért is a manyup számládra? NEM KAPSZ! Vazze!
Igazad van, nyugdíjat se, de Te se!!!
Az általad befizetett nyugdíj is eltűnik, adó formájában, tehát hőn imádott vezéred a jól ismert kis cinikus mosollyal szája szögletében elmondhatja majd: Önök akarták így, tetszett volna másra szavazni!
Egyébként van nyugdíjas a családban? Mondjuk a szüleid? Majd év végén beszélgess el velük.
Vagy útálod őket!?

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 12:01:51

Kedves Nyesta!
Kezdjük ott, hogy már az alkotmány ellenes volt, amikor 97-ben az SZDSZ/MSZP-s kormány bekényszerítette az embereket a Magánnyugdíj pénztárakba!
Ez igaz!
De egy törvénytelenség nem igazol egy másik törvénytelenséget.
A lopás az lopás, bár a törvény alkotója ugye mondhatja, hogy "kivéve a gyevi bírót!"

yotta 2011.02.04. 12:17:42

@pcr: Sorold a "több" nagyértékű ingatlant, különös tekintettel azokra, amelyek állításod igazát bizonyítják, higvy történetesen Orbán TULAJDONÁBAN vannak.

A kötelező magánnyugdíjad soha nem volt a tiéd, legfeljebb virtuálisan és az is vsak úgy keletkezhetett, hogy az én pénzemen gyűlt a pénzed, mert az én pénzemen pótólták azt a summát, ami hiányt a te virtuális pépnzed növekedése okozott! Érted már vazze? Most helyreáll majd a rend, többet nem nyúlhatsz le tőlem a manyupod miatt!

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 13:16:55

yotta
Agyhalott gondolkodás.
ha a pénzed a tőzsdén van, és bukóba veszed ki, mint teszi most imádott főnököd, akkor igen. Ha akkor veszed ki, mikor nyerőben van, akkor nem.
Ha csak azt fogadod el, ami a pártszemináriumon elhangzott, akkor persze nehéz Veled, mert az "érvek" számodra azt jelentik, ami alá van írva OVI által.
Akkor csókoltatlak, majd beszélgetünk később, bár azt még megnézném, hogy mit teszel, ha megszűnik a kézi irányítás?

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 13:24:13

Kedves Yotta!
Te tényleg azt hiszed, hogy a manyup beolvasztása csökkenteni fogja a Te befizetéseidet azzal az összeggel, amit a manyup kárára írsz!???
Te tényleg azt hiszed, hogyha csökken a tartozásunk a saját lakosaink felé, vagy akár más hitelező felé az megoldás bármire is?
AKKOR GONDOLKOZZ KICSIT!
HÁNY EMBERT TUDSZ FELSOROLNI, AKI ÚGY GAZDAGODOTT MEG, HOGY SPÓROLT?
Csak a gazdaság exporttermelő képességének javításával érhető el javulás.
Házi feladat: gyűjts össze 3 olyan intézkedést, amely exportképességünk javításának irányában hat!
Egyes fiam, leülhetsz!

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 13:28:06

Kedves Yotta!
azt írod:
Sorold a "több" nagyértékű ingatlant, különös tekintettel azokra, amelyek állításod igazát bizonyítják, higvy történetesen Orbán TULAJDONÁBAN vannak.
NE LÉGY NAÍV!
Gyurcsány hatásos gazdaságpolitikájának köszönhetően az én korábbi vagyontárgyaim, ingatlanjaim is az asszony nevén vannak.
Ne nézz már másokat hülyének!

vlgymir 2011.02.04. 13:39:29

@val: Koszonom a magyarazatot. Igy mar jobban ertem. Azt azonban nem tudom, hogy miert tolem varod, hogy kifejtsem a regi alkotmanyok kozotti kulonbsegeket. Miert nem teszed meg Te magad. Te emlegetted itt eloszor, nem en. Nem is erdekelnek a regebbi verziok, mint ahogy az sem, hogy melyik kiraly hogyan kormanyozta a nepet a maga idejeben.
Engem kizarolag az erdekel, hogyha ez, ami most van nem tetszik, akkor olyan alkotmany jojjon letre, amit hosszu ideig lehet kozmegegelegedesre hasznalni arra, amire valo.

val 2011.02.04. 14:22:36

@vlgymir: Ha nem tudod és nem is érdekel, hogy mi van és mi volt, akkor ne akard megmondani, hogy mi legyen helyette. Ilyen egyszerű.

vlgymir 2011.02.04. 14:44:59

@val: Allati! Az az erzesem, hogy nem hozzam beszelsz. Igen tudom, hogy hogy volt, es erdekel is a tortenelem. Meg azt is ertem, hogy mire celzol, amikor azt mondod, hogy volt nekunk alkotmanyunk. Az is az erzesem, hogy meg vagy rola gyozodve, hogyha most egyszeruen ervenytelenitene a Parlament az alkotmanyt es nem csinalna senki helyette semmit, akkor minden rendben lenne, mivel Te ugyis tudod, hogy is kell torvenykezni. Ez csak az erzesem, de mivel Te nem direkt beszelsz, igy nem tudom, csak gondolom.
Nem akarok olyan temarol beszelgetni, ami nem tartozik az alkotmanyhoz. Az alkotmany nem a multrol, hanem a jelenrol, es a jovorol szol. A multrol is lehet velem tarsalogni, de nem szeretnem, ha osszekavarnank a dolgokat.
Nem is akartam megmondani, hogy mi legyen helyette. Szerintem egy alkotmany teljesen megfelelne, mint azt mar egyszer megirtam, es most ismetlem is.
De jo kovessuk a Te logikadat, szoval nem kell alkotmany. Jo. Es akkor a kovetkezo lepes? Mi a terv?

nyesta 2011.02.04. 16:46:00

@pcr: Miért nem frisebb eseményekkel foglalkozol. Ha már szeretsz másnak a magánéletében turkálni, akkor beszélgessünk már egy kicsit a főnöködnek a gyerekeiről is, jó?
Szóval, melyik Gyurcsány poronty volt az aki a boltban lopott?
Az amelyiknek az érettségijét a saját tanára írta meg? Vagy az aki felgyújtotta az Apró villát, míg a Feri és Klára valahol máshol voltak? A tűzoltókra miért volt ráparancsolva, hogy kussoljanak és senkinek se merjenek róla beszélni?

nyesta 2011.02.04. 16:51:59

@Igazamvanvagyigazamvan?: Szóval, akkor nem is kell spórolni, ugye? Hát tudod, a Feriék nem spóroltak, (csak loptak) és meg is lett az eredménye.

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 18:03:43

Kedves Nyesta!
Ne forgasd ki a szavaimat!
Nem azt írtam, hogy lopni kell, nem spórolni!
Érdemi válasz? Az nem megy?
Mi az a 3 exporttámogató ötlet a NAAAGY szocialista (bocs, ex-) gazdaságtudományi zsenitől?
(Matolcsi elvtárs)
Válaszod várom, szeretettel:

Igazamvanvagyigazamvan? 2011.02.04. 18:09:10

Amúgy a politikát ugyanott tanulták, a KISZ-ben, mért lenne más a módszer?
Feri vs. Vitya
Tök mindegy, az hogy most melyik hordja a vörös inget és melyik a sárgát csak azon múlt, hogy annak idején a KISZ-ben Feri volt magasabb pozícióban, OVI-nak menni kellett, nem volt szabad a pálya előtte.

Állítsuk meg a ......... 2011.02.07. 07:51:41

@nyesta:
Nekem nincs főnököm!
:)))
Aki utálja a fidesztöltelékeket, az már csak szoci lehet?
Ez elmebeteg megközelítés!
Olyan mint a vezéredé,
aki
a pszichiátriai kezelés szerint
paranoid skizofrén.

Állítsuk meg a ......... 2011.02.07. 07:54:59

@nyesta:
Az nem magánélethez tartozik, amikor is a miniszterelnök testőrnője szitává lő egy szimpla gépkocsitolvajt.
Az sem magánügy, hogy a miniszterelnök
a büdszéből lopja a pénzt.
Az sem magánügy, hogy ellopják a magánnyugdíj befizetéseket.
Az sem magánügy, hogy megválasztatnak egy elmebeteget főnöknek.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0