Húsz év eredménye
2011. április 01. írta: Fedor

Húsz év eredménye

Ha nagyobban szeretnéd látni a képet, nézd meg az eredeti helyén.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr472791208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borla 2011.04.01. 18:53:48

Ez ápr. 1-i beugratós? Az a kérdés, hogy ki fordította a Gyűrűk urát?

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.04.01. 20:03:05

Láttam több szavazós ládikában (blogokon), hogy Göncz vezet minden eddigi KE közül MINDIG ÉS MAGASAN, Palkó meg ott ül a léc alatt... és még csak fel sem fogja, hogy miért NEM szólítják már? (ha én lennék a Pali felesége...már elmagyaráztam volna neki, hogy nagyon nem jó magasugrónak, és hogy a tiszteletet is képtelen (volt) kivívni. Hát ezért kéne neki: nem égetnie magát tovább - semmi pénzért!)

karloszky 2011.04.01. 21:06:34

A köztársasági elnöki poszt mindig is egy nulla hatalommal és kb. ugyanannyi felelőséggel járó protokoll feladatkör volt, éppen ezért LÉNYEGÉBEN teljesen mindegy hogy ki a birtokosa.

Göncz Árpád egyértelműen balliberális volt, Mádl Ferenc egyértelműen jobbos - igaz, valamilyen szinten mindketten próbálták az irányultságaikat kordában tartani/leplezni.

A leginkább független elnök Sólyom László volt, még ha ezt nem is volt alkalma egzakt módon boizonyítani (érthető okokból: csak ballib kormányok alatt működött)

Schmitt Pál abszolút fideszes, ezt a legkevésbé sem tagadja és a látszatra sem ad. Sokak szerint egy botrányos, szerintem sem elegáns - viszont legalább egyel kevesebb ember aki keresztbe akarna tenni Orbán Viktor-nak,és ez jó :))

karloszky 2011.04.01. 21:10:53

@térfél: Az semmit nem jelent, szimpátiaszavazás. Göncz jól játszotta a bölcs nagyapót a benyugtatózott reumás csiga lassúságú halk beszédstílusával, semmitmondó közhelyparádéival, aztán ez bejött a népnek.

Mr. Waszabi 2011.04.02. 05:52:01

@karloszky: ha nem látnád kristálytisztán esetleg: MINDKETTŐ nekünk tesz keresztbe, egész Magyarországnak. Sajnos, a fideszes magyar nyelvtan a "normális ember" kifejezést a ballibbel
társítja, sértve ezzel azon normális embereket, akik csak normális emberek akarnak lenni, nem akarnak egyik politikai párt árnyékában sem élni. De ez valójában csak azt jelenti, hogy a FIDESZ szélsőséges és kizárja magából a normális embereket, akiknek életcélja nem a hatalom gyakorlásában, a lopásban és a hazugságok által való önérvényesítésben , vagy épp egy megalomániás őrült imádásában merül ki. Erről nem a normális emberek tehetnek, nem az ő értékrendjükkel van a baj, ezt azért lássuk.
Aki nincs velünk, az ellenünk van - tényleg, mennyire normális szemlélet:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.02. 08:26:22

@karloszky: Itt most nem a poltikai irányultságról van szó, hanem a poszt méltóságáról, a a poszt betöltőjének emberi színvonaláról. Lehet, hogy Mádlal vagy Sólyommal nem értettem egyet egyes dolgokban, de az esetükben egyszer sem éreztem úgy, hogy ciki lenne az országnak, hogy ők állnak az élén...

DeMarco 2011.04.02. 08:48:22

@Fedor: "Lehet, hogy Mádlal vagy Sólyommal nem értettem egyet egyes dolgokban, de az esetükben egyszer sem éreztem úgy, hogy ciki lenne az országnak, hogy ők állnak az élén..."

Naaaa, ez azért ordas volt...

Kíváncsi lennék, ha most Szili lenne a Közt.elnök akkor is ezt írnád-e?

Meg arra is kíváncsi lennék, hogy kardozna Göncz? Suszter a kaptafánál...

A poszt és a poszt betöltőjének méltóságával semmi baj, Sólyom Lászlót is pont ennyire rugdostátok, csak nála kevesebb támadható pontot találtatok, de azért azt maximálisan kihasználtátok. Én így utólag csak a bátorságát hiányolom és ugyanezért vagyok rá büszke. Két alkalommal is élhetett volna az erejével, de mindkétszer visszakozott és a jogi utat választotta a káosz helyett. Ismerve magamat én nem lettem volna erre képes, juszt is átmegyek a hídon, még le is köptem volna a másik oldalon, meg a miniforradalom élére álltam volna és feloszlattam volna fletó bohóc kormányát, elzavarva őket a pi..ba. Bár ez később megtörtént és Sólyom ezt bölcsen belátta akkor, de nekem meggyőződésem, hogy kár volt ennyit is várni erre...

Jajj, milyen szép lesz, ha négy év múlva Viktor lesz a Köztársasági elnök... akkor milyen nyavajgás lesz...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.02. 09:00:05

@DeMarco: "Kíváncsi lennék, ha most Szili lenne a Közt.elnök akkor is ezt írnád-e?"

Hát ha ilyeneket csinálna, mint Schmitt, természetsen. Az ájult tisztelet sose volt a műfajom.

"Sólyom Lászlót is pont ennyire rugdostátok"

Tévedés. Kritizálni egyes döntéseket, vagy körberöhögni, egyáltalán nem ugyanaz. Sólyomnak sok döntésével, megnyilvánulásával nem értettem egyet, de sokkal meg igen, és sose szűntem meg tisztelni, mint jogtudóst, és sosem éreztem úgy, hogy csobát ejtene a poszt méltóságán (na jó, egyszer, amikor nem volt hajlandó kezet fogni, mert az a másk személytől függetlenül bunkóság volt). De pl. az általad is felemlegetett esetben teljesen egyetértettem vele.

"Jajj, milyen szép lesz, ha négy év múlva Viktor lesz a Köztársasági elnök..."

Miért, te már tudsz valamit? :-)

Vidéki 2011.04.02. 09:34:30

Jellemző az úgynevezett „Demokratikus Charta” szellemi színvonalára az a primitív, alantas lejárató propaganda amit a mostani Köztársasági Elnök ellen folytatnak, ami közölt képeken is megnyilvánul.

A közölt képeken Schmitt Pált bohócként, Göncz Árpádot szentként ábrázolják.

Valójában Göncz Árpád nem volt szent.

Emlékezni kell arra, hogyan szimpatizált és intézkedéseivel hogyan támogatta a törvénytelen taxis-blokádot, amely az első szabad választások után rövid idővel meg akarta buktatni a szabadon választott kormányt. Az SZDSZ nem bírta elviselni, hogy nem ő kormányoz, ezért szervezte, kirobbantotta és támogatta a taxis blokádot, bízva abban, ha sikerül ilyen törvénytelen eszközökkel megbuktatni a nemrég beiktatott kormányt, egy új választásokon biztosan az SZDSZ diadalmaskodik.

Nem jött be, de csak egy hajszálon múlott.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.02. 12:24:10

@Fedor: Én éreztem, hogy ciki.
Ásatag reszketőtérdű csicskák voltak szájukba adott fideszdumával.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.02. 12:29:17

@Fedor: Mit tudsz rajta tisztelni?
Hogy mióta megkapta a villáját a II.kerületben, azóta mindennel egyetért?
Nem fogott kezet és nem állt szóba, és sarkonfordult, miután beszélt.
Épp csak azt nem mondta, hogy uff.
Mióta meg leszerelt, azóta nincs véleménye, mert nem kap a kezébe papírt.
Ennyi.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.04.02. 12:39:29

ORBÁN és bandája TAKARODJ!!!!!!!!!! ez a jelszó. ..és rohadjanak meg a határon túliak akik szavazni akarnak, ha nem itt élnek!!!!!!!

DeMarco 2011.04.02. 13:44:25

@Fedor: "amikor nem volt hajlandó kezet fogni"

Igazad van. Én kezet fogtam volna vele, manapság már lehet kapni olyan kesztyűt ami képes sokkolni, vagy erősáramot is tud vezetni...

Tudom, hogy ez neked érthetetlen és hihetetlen, de sokunknál van egy olyan működő erkölcsi mérce, ami meggátolja, hogy egy bizonyos szint alá menjünk. Van az a határ... ahogy kultúrált ember nem áll szóba fletóval és fütyül arra, h mikor mit hadovál össze.

Van akiben megvan ez a tartás. Például abban a színészben aki nem volt hajlandó fletótól átvenni a díjat, csak idén. Egyszerűen azért, mert nem illik az értékrendjéhez amit a maszop képviselt.

Egyébként meg nézd meg Chiracot, Sarkozyt vagy Berlusconit hol van hozzájuk Pali bá'?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.02. 16:42:32

Schmitt Pál alá ki lehetett volna rakni az aranyérmeit, illetve sportdiplomata karriernek eredményeit.

Persze az nem lett volna kellően hatásvadász.

Igazából sem a fordításnak, sem ennek semmi köze a közt.elnökként betöltött funkcióhoz.

Göncz Árpád mellé én kitenném a diktatúra pártjának visszatérését, az olajszőkítést és a privatizáció sikertörténetét. Ha már...

Azt hiszem egy kicsit súlyosabb, mint az jelenlegi álamfőnk bakijai.

Egyébként meg nincs min csodálkozni. A köztársaság nem a mi álamunk, nem a mi rendszerünk, nem is működik.

Éljen a király!

loláb 2011.04.02. 17:06:46

Örülök neki, hogy egymás mellé került a két -leginkább pártos- köztársasági elnök. Remélem már abban is sikerült összehasonlítani őket, hogy az őket jelölő pártok kormányzása alatt hány alkalommal fordultak az alkotmánybírósághoz.
Ha nem, akkor segítek.
Schmitt: eddig nulla
Göncz: egyszer, a kormányfő Horn kérésére.

Szóval, azt hiszem a ti "bezzeg köztársaságielnök"-ötök is csak Antalékkel volt tökös, keménykedős gyerek, jöhetett a Bokros-csomag, médiatörvény, Bírósági reform, ha a szadi kormányoz, akkor Gönczpapa mindent aláírt, amit elé tettek.

Ezek után szerintem Schmittet "skiccpalizni" picikét hiteltelen.

loláb 2011.04.02. 17:12:01

@Fedor:

"nem volt hajlandó kezet fogni"

Talán gyurcsánynak nem a diktatúra gazdaságpolitikai vezetőjét kellett volna KÖZTÁRSASÁGI ÉRDEMRENDDEL (érted, bazmeg: köztársasági érdemrenddel kitüntetni valakit, aki a népköztársaság vezető funkcionáriusa volt, és a rendszerváltás, azaz a köztársaság kikiáltása után eltűnt a hazai közéletből, a pofám leszakad... miért? milyen alapon?) jutalmazni.

És ilyen nyolc év után van képetek akárkinek az állami kitüntetéssel való jutalmazását számonkérni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.03. 07:29:50

@DeMarco: "sokunknál van egy olyan működő erkölcsi mérce, ami meggátolja, hogy egy bizonyos szint alá menjünk. Van az a határ..."

Hát az én erkölcsi mértékem szerint kultúrember kezet fog, ha úgy hozza a helyzet, még az ellenségeivel is.

"Van akiben megvan ez a tartás. Például abban a színészben aki nem volt hajlandó fletótól átvenni a díjat, csak idén. "

1. Blaskó pl. jó példa arra, hogy korábban a kitünteséknél nem a párthűség volt az elsődleges szempont.
2. A Kossuth díj nem Gyurcsány személyes ajándéka volt Blaskónak, hanem a magyar államé. Épp ezért szerintem kissé visszás volt a visszautasítása, de oké, ő egy ilyen karakán gyerek. A demokráciában, mert megteheti. Érdekes módon a rendszerváltás előtt nem voltak ilyen skrupulusai, akkor vigyorogva vette át az igazi diktatúra képviselőitől a Jászai Mari- és az Érdemes Művész dîjat...

DeMarco 2011.04.03. 08:03:41

@Fedor: "Hát az én erkölcsi mértékem szerint kultúrember kezet fog, ha úgy hozza a helyzet, még az ellenségeivel is. "

Erről beszéltem. Én nem vagyok ilyen álszent, megmondom a véleményem és a gesztusaimmal is egyértelműen jelzem, ha valakit nem bírok. Bár nagyon ritkán tudnak igazán megharagítani, de akkor egészen egyszerűen levegőnek nézem az illetőt, mintha nem is létezne. Nincs kézfogás, nincs köszönés, még csak rá sem nézek, oda se figyelek ha mond vmit. Hasonlóan ahhoz, ahogy fletóval szemben is teszem, csak az passzív, egyoldalú, viszont ezt élőben is ugyanígy képes vagyok megtenni, volt rá egyszer-kétszer példa, hogy évekig negligáltam így valakit, mert megérdemelte... Az álszenteskedés nem az én világom és kifejezetten utálom a jópofiskodást, hogy azért vágjak vmihez jó pofát, h ne legyen konfliktus belőle...
Ezért én nem is vennék át semmilyen díjat fletóéktól, pláne nem fognék vele kezet, mert a lehető legmesszebb állnak az értékrendemtől és van amit nem lehet megbocsátani.

Jut eszembe: Nahát, fletónak is volt alkotmány-tervezete? Csak nem alkotmányozni akart a maszop is? Ejnye-ejnye már megint az a sánta kutya...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.03. 10:10:17

@DeMarco: "Én nem vagyok ilyen álszent, megmondom a véleményem és a gesztusaimmal is egyértelműen jelzem, ha valakit nem bírok."

Hát ha neked az elemi udvariasság egyenlő az álszentséggel...

" Csak nem alkotmányozni akart a maszop is?"

Egyrészt ez sosem volt akkora titok, mint amikyennek be akarják állítani, hisz én pl. Olvastam róla a sajtóban, csak épp az esélytelensége miatt nem vettem komolyan, el is tűnt a süllyesztőben.
Másrészt bár abban igazad van, hogy kényszer akkor se volt, mégis, teljesen mások voltak a körülmények, hisz esélyük se lett volna arra, hogy erőből átvigyenek olyan szöveget, ami ellen az ellenzék és a szakértők tiltakoznak. Ha anno abból lett volna alkotmány, az egy konszenzusos, mindenki által elfogadott alkotmány lett volna.

DeMarco 2011.04.03. 14:00:31

@Fedor: "Hát ha neked az elemi udvariasság egyenlő az álszentséggel..."

Nem egyről beszélünk. Lehetsz valakivel udvarias, de ugyanakkor kifejezheted az iránta érzett ellenszenvedet. Ez fokozatos és a legalsó fokon már nincs semmiféle udvariasságra mód, mert nincs meg a minimális tisztelet sem irányába.
Nem véletlenül emleget mindenki erkölcsi buktát fletóval szemben sem, mert jogilag nem bukott meg, de erkölcsileg lenullázta magát és ezzel elvesztette minden legitimitását a jogon kívül.

"teljesen mások voltak a körülmények, hisz esélyük se lett volna arra, hogy erőből átvigyenek olyan szöveget, ami ellen az ellenzék és a szakértők tiltakoznak."

Nyilván, hiszen nem volt meg az alkotmányozó többségük hozzá. De ez lényegtelen, az a fontos, hogy volt erre irányuló kezdeményezésük, ahogy az eddigi összes kormánynak, volt alkotmány-tervezet szövegük és ha nem jön közbe őszöd, akkor lehet, hogy be is próbálkoznak vele. Ezért (is) képmutatóak és hazugok a mostani ellenkampányukkal is, főleg amit Brüsszelben adnak elő, hiszen ők is ugyanezen gondolkodtak, sőt a szöveg sem sokban különbözik a Fideszétől, ha leszámítjuk a nemzeti értékeket, amiktől annyira idegenkednek a maszoposok.

"Ha anno abból lett volna alkotmány, az egy konszenzusos, mindenki által elfogadott alkotmány lett volna."

Mivel nem volt meg a többségük hozzá. Ha meg lett volna, akkor lófaxt lett volna konszenzus... vagy te el tudod képzelni, h fletó leáll egyezkedni Viktorral? Ezt még te sem gondolhatod komolyan, igen erős fantázia kell hozzá...

Lécci mondj egy példát, tök' mindegy melyiket ahol konszenzus született az elmúlt 13 évben... (kivéve az olaj, kulcsár, grippen és egyéb pénzszivattyúkat) Én nem szeretnék olyan alkotmányt amihez bármilyen köze van a maszopnak, pláne a libsik multi-kulti okádékának.
A lumpenek beleszólhattak volna az alkotmányba, de túlzásba vitték a zsarolást(ó, bocs, feltételeket...), így hát kimaradnak.

A legjobban mesterizén röhögtem, akik nem hajlandóak elfogadni a demokráciát és nem akarnak esküdni az új alkotmányra. (Biztos, mert ezt nem Sztálin csinálta, nekik az sokkal jobban tetszett, legalábbis ezt nyilatkozta...) Semmi baj, akkor azokban a körzetekben ki kell írni az új választást, lehetőleg a már átrajzolt kisebb létszámú parlamentnek megfelelően és eldönthetik, hogy akarnak-e úja indulni (remélem nem, mindenkinek jót tennének vele), vagy sem. Ha nem tetszik nekik a demokrácia, nem kell elfogadni a szabályait, otthon lehet maradni. Lesz más, aki indul helyettük. Nekem biztosan nem fognak hiányozni...

loláb 2011.04.03. 14:50:30

@Fedor:
"Hát az én erkölcsi mértékem szerint kultúrember kezet fog, ha úgy hozza a helyzet, még az ellenségeivel is."

Ennek semmi köze a kúlturáltsághoz.

Én például a büdös életbe nem fognék kezet senkivel, akiről azt gondolom, hogy nekem, vagy a rokonaimnak rosszat tett.
Márpedig az állampárt vezető funkcionáriusaival kapcsolatban gyakorlatilag mindenkinek -aki élt akkor- lehetnek ilyen érzései.

"Blaskó pl. jó példa arra, hogy korábban a kitünteséknél nem a párthűség volt az elsődleges szempont."
Ja, Horn-t, meg Fekete Jánost teljesen véletlenül, mondhatni a korábbi mszmp-s, mszp-s tevékenysége ELLENÉRE jelölték a Gyurcsány kormány alatt...

loláb 2011.04.03. 15:09:47

@DeMarco:
"De ez lényegtelen, az a fontos, hogy volt erre irányuló kezdeményezésük, ahogy az eddigi összes kormánynak, volt alkotmány-tervezet szövegük"

Persze hogy volt, a rendszerváltás óta minden kormány alkotmányozni akart, éppen azért, mert a 89-es alkotmány egy ideiglenes politikai kompromisszum, aminek a megalkotásában a diktatúra állampártja, meg a -senki által meg nem választott- ellenzéki szereplők működtek közre.
A 89-es alkotmányt semmiféle demokratikusan választott testület, soha el nem fogadta, egy -közjogilag- teljesen illegitim törvényről van szó.

Mindenki érezte annak a paradox voltát, hogy a demokráciánk legfontosabb törvényéről önjelölt szakértők, és a diktatúra képviselői egyeztek meg egymással, és a nép -választott képviselők útján, vagy közvetlenül- soha véleményt nem mondott róla.

Ezért akart mindenki alkotmányozni, és Gyurcsány sem volt ezalól kivétel.

Csak a leghülyébbek gondolhatják komolyan, hogy a szocialisták érvelése arról, hogy "nincs alkotmányozási kényszer", vagy egyáltalán az egész eljárásuk, amit az alkotmányozás kapcsán előadnak (kivonulás, népszavazás követelése, fel nem esküdés, stb...) rövidtávú politikai célokon kívül bármit is szolgál.

És kúrvára rövidlátóak, hiszen ebből az elutasításból nincs visszaút, márpedig legkésőbb 2014-ben az mszp-s képviselőknek MINDENKÉPPEN fel kell esküdniük az alkotmányra, különben a mandátumukat maximum a vitrinbe tehetik be, de a parlamentbe a lábukat be nem tehetik.
Kiváncsian várom, akkor hogyan fogják kimagyarázni a saját maguk szembe köpését: mert abban biztos vagyok, hogy az elnyert helyekről nem mondanak majd le.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.03. 15:21:05

@TaTa86.: Schmitt Pál és az ő eredményei...
Nevetséges lenne mást odatenni, mint a
saját kis írását.
Minden mást a pártállam lelkes szolgálatában, vagy épp
írástudatlanként a politikában ragadva, valami egyéb kormány szolgálatában

- mindvégig a mi pénzünkön külföldön pancsolva csinált.

A lányait Amerikának nevelte fel.

És most is egy nemzetközi szervezet munkatársa
- ha nem tévedek még mindig a Nemzetközi Olimpiai Bizottság akármije.

Csak másodállásban köztársasági elnök.

Bár ez elég rossz fényt vet erre a szervezetre, hogy egy ilyen alulképzett alakot így befogadnak.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.03. 15:30:07

@loláb:
Tényleg nincs sok köze a kultúráltsághoz.

A kézfogást Sólyomnak inkább a politikai állása és annak a szabályai írják elő.

De nyilván ő botrányhős akart lenni, nem diplomatikus.

Egyébként kiváncsi vagyok, hogy ő, vagy a családja - mikor kapott rosszat attól a pártállamtól, amiben
az apósa MSZMP vezető volt,
ő meg lépkedett fölfelé nagyokat a ranglétrán...

Én inkább azt gondolom, hogy azt a vérgáz nemkézfogást Viktor találta ki a saját botránykedvelő módján.
Rá vall.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.03. 15:44:19

@simonmondja.: Jah, még kiderül, hogy aranyérmet sem nyert.

Nem Schmittet védem, csak ez az összeshasonlítás sántít, és rohadtul unom Göncz hypolását.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.03. 15:59:56

@loláb: Nem azt írtam, hogy egyáltalán nem volt ilyen, de nem ez volt az elsődleges, hanem a teljesítmény, így nagyon sok jobboldalinak elkönyvelt személy kaphatott kitüntetést. A mostani osztogatásban viszont egyedül Hobo volt a kakuktojás...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.03. 16:03:22

@TaTa86.:
A sportolók a komcsik kiskedvencei voltak mindig.
A rendszer népszerűsítésére egyenest kézből kapták a kiváltságokat.
Ha Kádár nem pénzeli őket, a saját pénzükön nem sportolgattak volna.
Talán csak a sakkozók meg egy-két teniszező sportolt a maga költségén.
A többiek a rendszer csillogó részei voltak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.03. 16:23:18

@simonmondja.: Ez egészen pontosan mit is von le Schmitt aranyérmeiből?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.03. 17:19:40

@TaTa86.:
Érdektelenek szerintem.
A vívás szórakoztatási értéke pár perc.
A reklámértéke nulla.
Viszont Schmitt Pál elég sok rezidenciát leharcolt a 60 év alatt államköltségen.
Szóval, még ő fizethetne, hogy nézzük.
Én már unom, mert 40 éve nézem.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.03. 18:10:41

@simonmondja.: Hát ne nézd.

Egyébként a lényeget továbbra sem sikerült felfogni: a köztársaságunk működésképtelen.

Egyfelől itt van Orbán lova, egy posztkomcsi seggnyaló, aki teljesen törvényesen van a helyén, másfelől a hypolt Árpi-bácsi, aki vigyorogva asszisztált a rendszerváltás elqrásához.
(De persze lefordította a gyűrűk urát, és tudott helyesen írni, úgyhogy minden meg van bocsájtva.)

loláb 2011.04.04. 08:41:58

@simonmondja.:

"Én inkább azt gondolom, hogy azt a vérgáz nemkézfogást Viktor találta ki a saját botránykedvelő módján."

Az mszp-fanok tipikus hülyesége az, hogy Sólyom "a jobboldal elnöke" lett volna, én eddig rajtad kívül egy embertől hallottam ezt, (de tőle sokszor): egy MSZP küldött ismerősömtől. Már akkor is csak legyintettem, betudtam az egzisztenciális félelmének a dolgot: veled mi mondatja ugyanezt?

Nem volt az, ezt már az elnöksége alatt is látványosan prezentálta, de az azóta tartott megnyilvánulásai alapján senkinek a legcsekélyebb kétsége nem lehet ezzel kapcsolatban.

Azt pedig, hogy jár-e a kézfogás, vagy sem: viszonylag egyszerű megoldani.
MÁR A DÍJ SEM JÁRT VOLNA.
És akkor nincs olyan probléma, hogy kivel ki akar, vagy nem akar kezetfogni.

@Fedor: Na, pár példát mondjál már a Gyurcsány által kitüntetett, elismerten fidesz-közeli értelmiségre.
Én visszakerestem az elmúlt 2-3 év köztársasági érdemérem termését, és mindenhol államtitkárokat, nagyköveteket, és elismerten balos művészeket, tudósokat, színházi embereket látok, nem nagyon tűnt fel, hogy lehetett volna más alapon kapni díjat.
A népszabadság -ami fideszközeli elfogultsággal nehezen vádolható- írta pár hete azt, hogy a kitüntetési gyakorlatban a keményen pártalapon osztogatott kitüntetések 2006-tól divatosak, előtte -noha mindenki becsempészett 1-2 saját jelöltet a díjazottak közé- nem volt jellemző, hogy kizárólag egy adott oldal szekértolói kaptak volna díjakat.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.04. 09:20:08

@loláb: Ne idézgess, nem mondtam, hogy a jobboldal elnöke.

Orbán csicskája.
Tőle kapta az állását és aztán a villáját.
Úgyhogy mostmár jól van.
Alkotmányt védett 5 évig.
Most dekkol.
Aztán nyártól majd védi a Fideszalkotmányt.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.04. 09:28:03

@loláb: Azért azt az ellentmondást is tisztázhatnád,
hogy ha Sólyom annyira viszolyog a kommunistáktól,
akkor miért írt egy sztálinista alkotmányt,?

loláb 2011.04.04. 10:33:17

@simonmondja.:

Azt elfelejtetted hozzátenni, hogy: Uff, beszéltél.

is 2011.04.04. 15:05:36

@Vidéki: gondolom hasonlokeppen lesujto a velemenyed arrol, hogy a TV-szekhaz felgyujtasakor Orban Viktor tamogato nyilatkozatot tett, hasonlokeppen tamogatva a 2006 oktober 23-i torvenytelen zavargasokat. beszelj egy kicsit errol is, legyszi.

is 2011.04.04. 15:09:18

@loláb: "Én például a büdös életbe nem fognék kezet senkivel, akiről azt gondolom, hogy nekem, vagy a rokonaimnak rosszat tett."

Nekem meg azt tanitottak, hogy haragudhatsz barkire barmennyire, ha az koszon, akkor a koszonest fogadni kell. Nem kell szeretni, felrekophetsz, felrenezhetsz, ajkadat biggyszetheted, de vissza kell koszonni. A kezfogas elutasitasa minden politikai szinten a haborut jelenti (merthogy a kezfogas a beke). Azert mert utalod, meg nem haboruzol vele, ha ezt erted.

is 2011.04.04. 15:10:24

@is: ...ha ezt a kulonbseget erted.

loláb 2011.04.05. 09:43:27

@is:

"Nekem meg azt tanitottak, hogy haragudhatsz barkire barmennyire, ha az koszon, akkor a koszonest fogadni kell."

Akkor te parolázzál jópofát vágva mondjuk a nagyszüleid gyilkosával, vagy azokkal, akik elvették a családod boltját, és leinternálták őket vidékre.

Csak mert te ennyire jólnevelt vagy.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0