Csak nekem furcsa, hogy az alábbi két mai hír elvileg ugyanarról a cégről szól?
2014-től elektronikus lehet a BKV-jegy
2014-től a papíralapú jegy- és bérletfajtákat elektronikus díjfizetési mód válthatja fel, valamint részben új jegyrendszer léphet életbe, melynek legfőbb elemei a tervek szerint az időalapú jegy, a napi költési maximum, illetve az utólagos fizetés (pay-as-you-go) lehetősége érintés nélküli bankkártyával, áll a Budapesti Közlekedési Központ előterjesztésében, amelyet szerdán tárgyal a fővárosi közgyűlés. A rendszer fokozatos kiépítése több évig tart és 15 milliárd forintba kerül.
BKV-agónia: összeomlás vagy összeomlás
Egyre kevésbé valószínű, hogy a fővárosi közlekedési vállalat megmenthető. Ha a január 27-ig esedékes, 8,9 milliárd forintos hitelfizetési kötelezettséget sikerül is kinyögni, a BKV-nak pár hónapon belül a fizetési, majd a műszaki, végül a jogi csődből is meg kellene menekülnie.
Az elektronikus jegy persze jó dolog, már évekkel ezelőtt be kellett volna vezetni, de jelen helyzetben nem az volna a prioritás, hogy legyen egyáltalán mire bevezetni?