Ki mondjon le?
2012. április 05. írta: Fedor

Ki mondjon le?

Na jó, azért a pofátlanságnak is van határa.

A Jobbik szerint Horváth János fideszes országgyűlési képviselőnek le kellene mondania mandátumáról a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetségének (MEASZ) keddi megemlékezésén elhangzott mondatai miatt - közölte szerdán az MTI-vel Novák Előd, az ellenzéki párt alelnöke. (...)

A kilencvenéves politikus, aki részt vett a nemzeti antifasiszta ellenállásban, majd az 1945-ben megalakuló nemzetgyűlés tagja lett, az egybegyűltek előtt az összefogás fontosságát hangsúlyozta. Úgy fogalmazott, hogy 1945-ben eljött, amit "felszabadulásnak gondoltunk, reméltünk (...) és sokunk számára valóban felszabadulás volt", ami után Magyarország elkezdte a saját életét élni, amíg annak a Szovjetunió, Sztálin diktatúrája véget nem vetett.

Elődke szerint ezek a mondatok méltatlanok egy országgyűlési képviselőhöz, miközben ugyanezen Elődke egy párttársa a tiszaeszlári vérvádat eleveníti fel a Parlamentben, vélhetőleg nem saját pártja ellenében (legalábbis nem nagyon hallottam arról, hogy elhatárolódtak volna tőle).

De persze a Jobbik nem náci, egy cseppet sem.

Nem tudom másképp dekódolni ezt, mint hogy erőtlen módon megpróbálnak visszavágni a Baráth Zsolt lemondását követelő hangokért, mintha azonos súlyú tettről lenne szó. Holott míg Horváth precízen leírt egy zavaros történelmi szituációt, addig Baráth 130 éve megcáfolt uszító antiszemita hazugságokat aktualizált olyan baromságokkal, hogy a nemzetközi pénzügyi körök összeesküvése akadályozta meg a dualizmus korának bíróságát az igazság felderítésében.

Szánalmas vagy Elődke, de nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr154364916

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zuschlagozott Gyurcsánynak a Fidesz 2012.04.05. 14:06:01

Értetlenül áll a Fidesz Gyurcsány Ferenc „hirtelen támadt érzékenysége előtt”, amikor Fónagy János államtitkár és a közigazgatási tárca elítélő nyilatkozata után további reagálásokat követel a kabinettől a jobbikos Baráth Zsolt keddi parlamenti felszólalá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2012.04.05. 11:46:20

„Csak a szépre emlékezem” énekelték egy régi slágerben.

Ez az életérzés hatja át a kilencvenéves politikust is.

„A kilencvenéves politikus, aki részt vett a nemzeti antifasiszta ellenállásban, majd az 1945-ben megalakuló nemzetgyűlés tagja lett, az egybegyűltek előtt az összefogás fontosságát hangsúlyozta. Úgy fogalmazott, hogy 1945-ben eljött, amit "felszabadulásnak gondoltunk, reméltünk (...) és sokunk számára valóban felszabadulás volt", ami után Magyarország elkezdte a saját életét élni, amíg annak a Szovjetunió, Sztálin diktatúrája véget nem vetett.”

A kilencvenéves politikus memóriája kihagy, megfeledkezik arról a tényről, hogy 1945 után a valódi hatalmat a Szövetséges Ellenőrző bizottság élén Kliment Jefremovics Vorosilov marsall gyakorolta, a kilencvenéves politikus és társai önként és dalolva vállalták a bábok (pojácák) szerepét.

A valódi hatalmi viszonyokat a Churchil-Sztálin paktum döntötte el, amikor egy papírfecnin megállapodtak a háború utáni befolyási övezetekről.

Ezt „gentlemens agreement”-nek, úriemberi megállapodásnak tekintették, elfogadva, hogy Magyarország a szovjet befolyási övezet része lesz.

A második világháborút követően Kliment Jefremovics Vorosilov Magyarországon kulcsszerepet játszott a szovjet katonai hatalom megszilárdításában és a kommunista hatalomátvétel előkészítésében. Korábban krími tatárok pusztító kitelepítésének kivitelezője.

1945 és 1947 között a magyar kommunista rezsim megalapozását felügyelte, a helyi Szövetséges Ellenőrző Bizottság elnökeként, bár 1946-tól, amikor a szovjet minisztertanács elnökhelyettese lett, lényegében Szviridov altábornagy helyettesítette budapesti posztján.

1945. január 20-án a szövetséges hatalmak részéről ő írta alá a fegyverszüneti egyezményt Moszkvában Gyöngyösi János magyar külügyminiszterrel.

Legalább részben a SZEB nyomására történt a magyarországi németek kitelepítése.

Ehhez akkor buzgón tapsolt a kilencvenéves politikus. Lehet, hogy még most is büszke erre a tettére?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 12:02:14

@Vidéki: 1. Volt olyan ország, ahonnan szintén az oroszok kergették ki a nácikat, idővel mégis kivonultak: Ausztria. Tehát akkor és ott volt esély arra, hogy ne úgy alakuljon a sorsunk, ahogy végül sajnos alakult.
2. Ha figyelmesebben olvastad volna el a Horváth mondatait, akkor semmi olyant nem találsz benne, amit te itt megpróbálsz belemagyarázni. Esetleg próbáld értelmezni rendesen, hogy mit jelentenek azok a szavak.

Még szerencse, hogy nem minden jobboldali olyan, mint te:

mandiner.blog.hu/2012/04/05/egerek_es_tolgyek

Tallono 2012.04.05. 13:10:25

Már vártam mikor fogsz előjönni ezzel, nem csalódtam sajnos... A kettős mércén már kifejtettem a véleményem, de nem hagyhatom szó nélkül.

ISMERED A TISZAESZLÁRI PER ANYAGÁT ÉS JEGYZŐKÖNYVEIT?

Mert én olvastam, és úgy merek róla beszélni, de neked fogadom halvány lila fingod nincs róla miről is van szó.

Olvasni: www.freepress-freespeech.com/holhome/kiscikk2/tiszaeszl.htm

Jelezd, ha elolvastad az anyagot és lehet veled érdemben vitatkozni az ügyről, addig meg kussolj és ne az antifasz baromságokat puffogtasd, amit lök a ballib sajtó, mert fogalmad sincs az egész ügyről, csak hallottál valamit. Szánalmas, hogy olyanról irkálsz, amiről fogalmad sincs...

Solymosi Esztert meggyilkolta Tiszaeszlár zsidó közössége, elvágta a torkát, vérét kifolyatta, süteménybe sütötte és megette. A rabbi saját fia(!) volt a tanú, számtalan helyi tanú volt, akik hallották Eszter síkitásait és sírását a zsinagógából és egyetlen gyanúsított se tudta igazolni hol volt a bűntett ideje alatt. Egy ügyész, és több a gyanúsítottak melletti tanú öngyilkos lett az ügyben, Solymosi Eszter anyját próbálták lefizetni, előszedtek egy női hullát a Tiszából Eszter ruháival, aki amikor Eszter már hónapok óta hallott volt, ez a hulla csak pár napos (tehát többszörös gyilkosságot követtek el). A nyugati zsidó körök Montefiore Mózes és a Rothchildok vezetésével rengeteg pénzt küldött tanúk, bírák, ügyészek megvesztegetésére, még az igazságügyi minisztert is megfenyegették, de akkor még volt becsületesség a magyar emberekbe, bírákba, politikusokba. Végül úgy sikerült felmentetni a gyanúsítottakat, hogy megfenyegették Tisza Istvánt, ha nem mentik fel őket, Magyarország nem kap hitelt és akkor csődbe megy. Nem ismerős a helyzet a mai viszonyokhoz? Aki ezt felhozza az persze rohadt náci, szerintetek... UNDORÍTÓ, amit műveltek...

Két nagyon árulkodó idézet:

"Különben figyelemre méltó körülmény, hogy Bary vizsgálóbíró egy ízben meg akarván győződni, nem hazudott-e mégis ez a fiú, Nyíregyházán maga elé rendelte s azt mondta neki: "Móric, nem mondtál igazat; Eszter él, itt van a másik szobában". Mire Móric azt válaszolta: "De hiszen kérem alássan, akinek egyszer a nyakát elvágják, az többé fel nem támad s nem lehet itt".

"A végső szót a tiszaeszlári ügyben az osztrák parlamentben mondták ki 1899. november 10-én. Schneider képviselő az egyik ülésen szót kérvén a polnai vérgyilkosság tárgyában, szemlét tartott a legutóbbi idők vérgyilkosságai fölött s ez alkalommal a tiszaeszlári esetre vonatkozólag a következőket mondta el:
"Ma, midőn az az ember már meghalt, mi sem akadályoz többé, hogy elmondjam önöknek, miképpen magyarázta meg ő a fölmentést. Ugyanis Andrássy grófot - ő az, akiről szólni akarok - (Id. Andrássy Gyula gróf tudvalevőleg 1890-ben halt meg Voloscában.) megkérdezte valaki ez ügyben, ezt a kérdést intézvén hozzá:
"- Hiszi ön, hogy az rituális gyilkosság volt?
- Természetesen - felelte Andrássy -, nincs benne semmi kétség; ez bebizonyított tény, nincs egyáltalán mit vitatkozni erre vonatkozólag.
- De hát akkor miért mentették fel oket?
- Oh - szólt Andrássy - hát azért, mivel az elítélést követő napon a nép bizonyára agyonütött volna 20 000 zsidót, azután pedig, ki ad nekünk pénzt, ha nincsenek kéznél a zsidaink?
... Íme - folytatta Schneider -, íme a tiszaeszlári fölmentő ítélet magyarázata. Kiáltások balról: "Kinek mondotta ezt Andrássy?" - Lichtenstein herceg fölemelkedve:
- Nekem mondta! (Óriási hatás. Hosszú mozgás.) ( Alb. MONNIOT "Le crime rituel chez les Juifs", Paris, 1914. 276-277. oldal.). Valóban, azok számára, akik nyitott szemmel nézik a dolgokat s tudnak gondolkozni, nincs jellemzőbb s tanulságosabb per, mint éppen a tiszaeszlári."

Hű micsoda nácik voltak, már akkoriban is... Torkig vagyok már, hogy aki kimondja az igazat, és megemlékezik a halottakról, az náci... Bár nektek mindenki náci, aki nem ti vagytok...

Ami meg Horváth Jánost illeti ő arra büszke, hogy a hazája, és a magyar emberek ellen harcolt és segített átjátszani a hatalmat a szovjeteknek??? Hozzájárult, hogy magyar asszonyokat a vörös horda végigerőszakolt és tönkretették Magyarországot. Sztálin nem 47-ben jött, hanem 45-ben, és végig pusztították, erőszakolták a népemet, és ez a szarházi erre büszke, de gondolom te is. Fedor véletlenül az egyik nagyanyádat nem egy szovjet vörös barbár erőszakolta meg és ezért lettél te ilyen antimagyar?!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 13:32:26

@Tallono: A politika egy dolog, abban a témában írhatsz bármilyen hülyeséged, de ha még egyszer a mocskos szádra veszed bármelyik rokonomat, akkor te leszel az első, akit kitiltok, de előbb kirakom a Facebook elérhetőségedet.

Egyébként az egyik nagyapám évekig volt hadifogoly Szibériában, csont és bőr volt, mire hazaért, és fel kellett adnia az ígéretesnek indult sportolói karrierjét, szóval hidd el, vannak családi emlékeim arról a korszakról.

Vidéki 2012.04.05. 14:03:54

Írod:„Tehát akkor és ott volt esély arra, hogy ne úgy alakuljon a sorsunk, ahogy végül sajnos alakult.”

„Austria Felix” a Boldog Ausztria tíz évvel később 1955-ben véletlenül szabadult ki a szovjat urakom alól, Hruscsov szeszélye következtében.

Lengyelország viszont, amelyik először szállt szembe a náci Németországgal, majd a Mőlotov Ribbentropp paktum eredménye képpen területének majdnem fele még 1939-ben szovjet fennhatóság alá került, elméletileg szintén a hitlerellenes koalíció győztes államaihoz tartozott volna, mégis szovjet uralom alá került. Területének nagy részéről le kellett mondania. Kárpótlásként hatalmas német területekről telepítették ki a lnémet alkosságot és a szojetek által annektált területekről lengyeleke telepítettek oda. Különböző szovjetek által megszállt országokból összesen 14 millió németet telepítettek ki szülőföldjéről.

Lengyelország területe a német területek annektálása uán is alig haladta meg háború előtti területeinek felét.

Ha ezt a kilencvenéves politikus nem látta akkor, 1945-ben, akkor nem akarta látni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 14:04:51

@Tallono: Ja igen, az előbb úgy felbosszantottál, hogy ez lemaradt:

www.mult-kor.hu/cikk.php?id=524

Tudod én inkább hiszek a tényeknek és Eötvös Károlynak, mint egy olyan embernek, aki halott emberek szájába ad neki tetsző mondatokat, amit aztán te megdönthetetlen bizonyítékként citálsz...

Olvasni bizony, azt nem ártana, de nem ártana felismerni a kóklereket...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 14:09:34

@Vidéki: TE biztos előre láttad volna az elkövetkező 40 évet, amint feljöttél a pincéből, és fellélegeztél, hogy vége a nyilasuralomnak, és gondolom tudtál volna minden titkos diplomácia tárgyalásról, mert ilyen zseni vagy, szóval TE biztos nem érezted volna egy rövid időre se, hogy de jó, hogy vége a rémálomnak.

Dr. GGG77 2012.04.05. 15:45:48

@Fedor: "ha még egyszer a mocskos szádra veszed bármelyik rokonomat, akkor te leszel az első, akit kitiltok, de előbb kirakom a Facebook elérhetőségedet."

Leveszem a kalapom, nálam nem lenne ilyen esetben második esély...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 15:56:24

@Dr. GGG77: Rögtön az első posztomban megfogadtam, hogy a szpemmelőkön kívül nem tiltok ki senkit:

fedor.blog.hu/2008/09/16/bekoszonto_45

Nem szeretném egy ilyen barom miatt megszegni a szavam, de nagyon rezeg a léc...

Dr. GGG77 2012.04.05. 16:09:17

@Fedor: Pár éve az én nagymamámat (aki egy hónapja ment el...) és nagypapámat komcsizták le egy vitában, érzékenyen érint a dolog. Pláne, hogy egyik nagyapám az állását (mert nem volt hajlandó belépni a pártba), a másik az üzletét (államosítás) vesztette el a Rákosi-korszakban.

Avatar 2012.04.05. 17:30:42

@Tallono: Tyű de nagyon tisztában vagy ezzel az ősrégi sztorival... Tegyük fel, hogy igazad van, és a zsidók ölték meg. És akkor most mit csináljunk? Szerintem igazságot tenni már nem tudunk, talán már az unokája se él egyik érintettnek se.
Gondolom azt nem állítod, hogy a zsidók azóta is rendszeresen követnének el ilyen rituális gyilkosságokat...?
Viszont nemrég olvastam, hogy valami zakkant pünkösdista keresztény nő rituálisan feláldozta Istennek gyermekét Brassóban.
velvet.hu/blogok/helyszinelo/2012/02/27/lefejezte_gyermeket_es_felaldozta_istennek_a_punkosdista_no/
Mit javasolsz, agyonüssem akiről megtudom, hogy pünkösdista?

Tallono 2012.04.05. 17:42:37

@Fedor: Nos jó, én elolvastam amit linkeltél. Kíváncsi vagyok, hogy te is megtetted ugyanezt.

Amit te linkeltél egy mai kori elemzés, viszont Huber Lipót: A vérvád és vérgyilkosságok története c. műve korabeli alkotás. Miért kellene feltételeznem, hogy kókler, csak mert te azt mondod?

hu.wikipedia.org/wiki/Huber_Lip%C3%B3t

Láthatóan tiszteletreméltó életpályát futott be az író, valamint idéz emberektől és hivatkozik is az elmondottakra. Ezek után semmi akadálya, hogy hiteles forrásnak tekintsem.

Ami meg a felmenőidet illeti ezúton elnézést kérek figyelembe véve nagyapád sorsát, tiszteletem maximálisan elnyerte. Téged viszont nem értelek, hogy ennek ellenére mégis hogy állhatsz ki pl. Gyurcsány vagy az MSZP mellett, miért vagy antifasiszta és liberális, hogy lehet, hogy nem háborítanak fel téged Horváth János szavai, aki a szovjetek oldalán harcolt ezek szerint...

Tallono 2012.04.05. 17:48:24

@Avatar: Nem azt mondtam, hogy "a" zsidók ölték meg, tehát kollektíven nem minden zsidó volt bűnös se akkor, se azóta, de a bizonyítékokra és vallomásokra építve helyi zsidók követték el a gyilkosságot, akiket nemzetközi zsidók húztak ki a perből. Semmi köze nem lenne az akkori eseményeknek a ma bármely történéséhez, ha egyesek nem akarnák tabuvá tenni ezt a témát, és aki megemlékezik róla azt lenáciznák. Az meg, hogy valaki az akkori cionista befolyással párhuzamot von a maival szubjektív: vagy tetszik, vagy nem...

A pünkösdistákat meg ne üsd agyon, de kerüld :)

Avatar 2012.04.05. 18:52:24

@Tallono: Továbbra sem értem, hogy mi az aktualitása a 130 éves pernek. Azelőtt és azután is számos olyan gyilkosság történt, amelynek elkövetői megúszták valamilyen hatalmi beavatkozásnak köszönhetően.

"A pünkösdistákat meg ne üsd agyon, de kerüld :)"

A katolikus papok (persze nem mind) meg kúrogatják a gyerekeket a világ minden táján, és az egész nemzetközi szervezet folyamatosan próbálja eltusolni. Nem 130 évvel ezelőtt történt egyszeri esetben, hanem az utóbbi évtizedekben egész a mai napig, legalább tízezres esetszámban.
www.origo.hu/nagyvilag/20120323-szexualis-zaklatasok-es-sulyos-bantalmazasok-tortentek-a-kremsmunsteri-apatsagban-egy.html
index.hu/kulfold/2012/03/17/fiukat_kasztraltatott_a_holland_egyhaz/
index.hu/belfold/2011/03/25/elszabotalta_a_szexvadak_vizsgalatat_a_nuncius/
(linkek százait pakolhatnám még)
Ezeknek az elkövetői és sértettjei ma is élnek, sokkal inkább szükség lenne az igazságszolgáltatás hatékony működésére. Ezeket börtönbe kéne zárni, nem pedig hagyni, hogy egyik országból a másikba szaladgálva folytassák ezeket tovább. Ehelyett a nuncius urat az országból való távozása előtt még nemdr Schmitt Pál ki is tüntette...
Beszélhetnének erről is a tényeket nagyon bátran kimondó Jobbikosok a parlamentben, de ez ügyben inkább beállnak a témát "keresztényellenes hazug támadások" címen bagatellizálók közé.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.05. 20:53:28

@Tallono: "Amit te linkeltél egy mai kori elemzés, viszont Huber Lipót: A vérvád és vérgyilkosságok története c. műve korabeli alkotás."

Eötvös Károly A nagy per, amely ezer éve folyik s még sincs vége c. könyve is korabeli alkotás, írója a per egyik főszereplője, a cikk pedig a könyvön alapul. Elég autentikus?

"Miért kellene feltételeznem, hogy kókler, csak mert te azt mondod?"

Nem azért, mert én mondom, hanem azért, mert százszor megcáfolt "tényeket" sorakoztat fel, és ezt te is csak azért nem veszed észre, mert megfelel a prekoncepcióidnak.

"Téged viszont nem értelek, hogy ennek ellenére mégis hogy állhatsz ki pl. Gyurcsány vagy az MSZP mellett, miért vagy antifasiszta és liberális, hogy lehet, hogy nem háborítanak fel téged Horváth János szavai, aki a szovjetek oldalán harcolt ezek szerint... "

Te annyira egybites vagy, hogy az már nekem fáj.

1. Hol állok én ki Gyurcsány és az MSZP mellett? Te ennyire szelektíven olvasod a posztjaimat? Igen, ha méltánytalanság éri őket, vagy bárkit, azt szóvá teszem, mint ahogy így teszek másnál is, még ha jobbikos vagy fideszes is az illető.

2. Az, hogy antifasiszta meg liberális, csak a te torz értékrendedben számítanak szitokszónak, a világ normálisabbik felén ezek emberi alapértékek.

3. Nem tudom, honnan veszed azt a baromságot, hogy Horváth a ruszkik oldalán harcolt. Csak azért, mert örült, hogy eltakarodtak a nyilasok? Hogy lehet ennyire fekete-fehérben nézni mindent? A világ a szürke millió árnyalatából áll, hahó!

Akkor belinkelem neked is a Horváth életéről szóló cikket a Mandinerről:

mandiner.blog.hu/2012/04/05/egerek_es_tolgyek

"Semmi köze nem lenne az akkori eseményeknek a ma bármely történéséhez, ha egyesek nem akarnák tabuvá tenni ezt a témát, és aki megemlékezik róla azt lenáciznák"

Hatalmas nagy tévedés: Nem tabu, normális cikket, könyvet, bármit nyugodtan írhat bárki (csak emlékeztetnélek, egyet még be is linkeltem neked), csak hogy ha valaki uszítási céllal hazudik, az ne csodálkozzon, hogy beleverik az orrát.

Te úgyis közel vagy a tűzhöz, mi lesz a következő megemlékezés tárgya? A Cion bölcseinek jegyzőkönyve?

DeMarco 2012.04.05. 21:05:59

Már bocs, de tök' hülyék vagytok...

Vérvád? Már azt sem értettem, h mi a fax ez, de ez a mostani 90 éves szenilis öreg se kutya. De kurvára ráérnek emberek ilyeneken pörögni...

Most komolyan vérre menő vitát folytattok ezeken a régen elmúlt dolgokon?

Hát ti tudjátok...

DeMarco 2012.04.05. 21:08:24

Mondjuk nincs annál viccesebb amikor összecsapnak a jobb és bal szélsőségesek.

Vidéki 2012.04.06. 08:27:09

@DeMarco:

Az a durva értelmetlen provokáció ami Baráth Zsolt szájából elhangzott, annyira egyértelmű, hogy felveti a kérdést: Eszénél volt-e, amikor a témát felvetette, avagy neki is érdeke fűződik-e ahhoz, hogy Magyarországot lejárassa?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 08:29:30

@DeMarco: Vérre menő vitát a Jobbik próbál generálni, itt helyben is az egyik jeles képviselője.

Baloldali szélsőség... Ez még tőled is gyenge volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 08:32:31

@Vidéki: El kéne már felejteni ezt az "érdekében áll lejáratni az országot" dumát. Nem áll érdekében azoknak se, akik szóvá teszik a demokrácia lerombolását, és nem áll érdekében a szélsőségeknek sem, ők egyszerűen csak korlátolt barmok, akik nem fogják fel, mit csinálnak.

Avatar 2012.04.06. 11:25:57

@Tallono: "- De hát akkor miért mentették fel oket?
- Oh - szólt Andrássy - hát azért, mivel az elítélést követő napon a nép bizonyára agyonütött volna 20 000 zsidót, azután pedig, ki ad nekünk pénzt, ha nincsenek kéznél a zsidaink?"

Kicsit elgondolkodtam Andrássy állítólagos mondatán, és tulajdonképpen azt kell mondjam, hogy ha 20 000 ártatlan ember halálát lehetett elkerülni egy tucat bűnös felmentésével, akkor jó döntés született, akár valóban bűnösök voltak a tiszaeszlári zsidók, akár nem. Ha kirobban egy pogrom, akkor már nem csak 1 ártatlan lány haláláért kell igazságot szolgáltatni, hanem - ha hihetünk a grófnak - ezrek halálért.
Igaz, Andrássyt a sztori szerint nem az élet szentsége motiválta, hanem a pénzcsap elapadásától való félelem...

Tallono 2012.04.06. 14:24:41

@Fedor: Nosza idézz nekem korabeli cáfolatokat kérlek, addig is Eötvös:

"A Solymosi Eszter eltűnése és meggyilkolása ügyében indított büntetőeljárás során a védelem mindenáron az öngyilkosság koncepcióját kívánta bebizonyítani. Ehhez azonban elengedhetetlen feltétel volt a szerencsétlen leány holttestének megtalálása. S több hét elteltével sem került a Tisza felszínére semmiféle élettelen emberi maradvány. A „véletlen szerencse” azonban végül Eötvösék kezére játszott: 1882. június 18-án Tiszadadánál, a Csonkafüzesnek nevezett partszakaszon felbukkant egy női holttest. A tiszaeszlári per számos furcsasága közül az említett vízi hulla feltűnése és az igazságügyi orvosi vizsgálattal kapcsolatos jogi következmények okozta bonyodalmak a legfontosabbak közé tartoznak. Ugyanis ezt követően Eötvös Károly az egész büntetőeljárás és a törvényszéki tárgyalás során arra alapozta a sakterek jogi védelmét, miszerint a csonkafüzesi holttest a Solymosi Eszteré, aki öngyilkosságot követett el."

A leglényegesebb rész innen: "...Eötvös Károly az egész büntetőeljárás és a törvényszéki tárgyalás során arra alapozta a sakterek jogi védelmét, miszerint a csonkafüzesi holttest a Solymosi Eszteré, aki öngyilkosságot követett el."

Hát lássuk akkor ezt a bizonyos csonkafüzesi holttestet, akire tulajdonképpen a védelem fő pillére épült:

"Ami pedig a halotti szemlét és boncolást követően kiadott orvosszakértői véleményt illeti, az megállapítja, miszerint már első ránézésre nyilvánvaló volt, hogy a holttest csupán néhány napot lehetett a vízben. (Emlékezzünk: Solymosi Eszter április 2-án tűnt el.) Viszont kétségkívül Solymosi Eszter eltűnésekor hordott ruháját viselte, s a bal kéz csuklójára egy sárga papírban lévő kékfesték volt kötve. (Erre a körülményre a későbbiekben még visszatérünk.) A külső vizsgálat megállapította, hogy a holttest hossza 144 cm, és a fejbőrön a hajzat annak leborotválása folytán hiányzik. Ez azért figyelemreméltó tény, mert a hithű, ortodox zsidóknál szokás a halott nő haját leborotválni, s nem mellesleg, Solymosi Eszter a korban szokásos hosszú hajat viselt. (Kérdésünk: állítólagos öngyilkossága előtt az lett volna a legfontosabb teendője a depressziós bakfisnak, hogy azt leborotváltassa? Ugyan kivel, mikor és hol? Ugyanis egyetlen ilyen tanú sem jelentkezett a per során, aki ezt az egyébként is képtelen, abszolút életszerűtlen feltételezést igazolni tudta volna.) A jelentés azt is tartalmazza, miszerint: „A kezek feltűnően kicsinyek és szépek. A körmök szép fejlődésük és gondos ápolásuk által, s azon körülménynél fogva, hogy megnövesztve vannak, különösen feltűnnek”. Súlyos és Eötvösék számára rendkívül kínos megállapítás. Hiszen Solymosi Eszternek, a durva cselédmunkát végző kis parasztlánynak a kezei bármifélék lehettek, csak ápoltak, finomak és hosszú körműek nem.

További kardinális megállapítása a szakértői véleménynek az, hogy a vizsgált hulla semmiképpen nem lehetett vízbefulladás áldozata, hiszen „a gége és tápcső nyákhártyái, s ugyancsak azon szervek üregei semminemű folyadékot nem tartalmaztak (…) a tüdők metszlapjai vérszegények és nem vérdúsak, mint vízbefúlás esetében (…), a szív üregei, különösen a jobb gyomrocs s fel- és lehágó visszerek vértelennek, üreseknek találtattak, mely körülmény szintén a vízbefúlás lehetőségét határozottan kizárja”. Továbbá az igazságügyi szakértők leszögezik, miszerint a vizsgált holttest életkora minimum 18, de legvalószínűbben már a 20. életévén is túl volt, a nemzőszerveket a szőrzettől megfosztották, a hüvelye erősen tágult, hiszen „nemcsak teljes bizonyossággal állítható, hogy a hulla nem szűz, de a szűzöv teljes hiánya és a hüvelynek szerfeletti bősége a nemi közösülésnek nagymérvbeni gyakorlását bizonyítja. Erőszakos közösülésnek a nyomai a hullán nem fedezhetők fel”. Vagyis a vizsgált holttest egy ivarérett, és életében igen aktív szexuális életet élő nő földi maradványa volt. Ehhez képest Solymosi Eszter még gyermek és szűz, vagyis biológiailag éretlen leány volt.

A bűnügy szempontjából a legfontosabb közlés azonban a következő: „A boncolt hulla, véleményünk szerint legfeljebb tíz nap óta lehet halott (!!), mert ezen határozott állításunkat kellőleg indokolhatjuk azzal, hogy a külbőrön általános rothadást nem észleltünk, hanem csakis a ruhával fedett részeken mutatkoztak csekélyebbmérvű felhámrothadások és más részről azzal is, hogy a belek és zsigerek feltűnően épek voltak és rothadásnak semmi nyomát nem mutatták, holott ezek rothadása gyorsan szokott bekövetkezni”. Igaz ugyan, hogy „a lágyrészektől részben megfosztott orsó- és singcsontnak szabadon fekvését említi, mert ezen állapot nem a rothadási folyamatnak, hanem azon feltehető körülménynek tulajdonítható, hogy a hulla a kézre alkalmazott köteléken vonszoltatott(!!)”. Továbbá a már halott nő teste „három-négy napnál tovább vízben nem lehetett, igazolja ezt azon körülmény, hogy a hulla felpüffedve nem volt, sem a bőr, sem pedig az izomzat vizenyős beivódást nem mutat, s ezenkívül a koponya felületén és a bal gázizom leírt bőrfolytonossági hiányának csekély mérve határozottan afelől tanúskodik, hogy a vízben élő állatok falánkságának huzamosabb ideig kitéve nem volt”. Végezetül a jelentés megállapítja, hogy a vizsgált személy halálát tüdővész következtében fellépő általános vérszegénység okozta."

Hajjaj, Fedorkám, már megint azok a fránya tények.... Te csak a baloldali eszmeiségedből kifolyólag felkaptál egy témát, amivel azt hitted lehet megint egy jót nácizni, anélkül, hogy különösebben ismernéd az ügyet, de nyilván én vagyok a hülye (szerinted), mert egy halom korabeli jegyzőkönyvet idézek és elfogadom hitelesnek, annyira hülyének érzem most magam...

És Eötvöshöz még egy momentum:

"Az Egyenlőség, a Pester Llyod, az Allience Israelitée Universelle ezzel szemben megfogadták a liberális Magyarország akkori legjobb ügyvédjét és kitűnő íróját, Eötvös Károlyt, hogy vállalja el a sakterek védelmét. Százezer forintot, mai értékben legalább százezer dollárt kapott ezért a védői tevékenységért Eötvös Károly. Később megvásárolta híres birtokát, amelyet "eszlári pusztának" nevezett el a magyar nép. És megírta még híresebb, még ferdítőbb könyvét: "A nagy per"-t."

Hát igen, nem csodálom, hogy kedves a szívednek Eötvös Károly, úgy tűnik ő volt az első, aki elfogadta a júdáspénzt és a liberális elveket kezdte olyan eltorzultan értelmezni, ahogy ti teszitek manapság...

Tehát az egész tiszaeszlári ügy jelentősége napjainkra:

Ez volt az első olyan belügy Magyarországon, amikor a cionista zsidóság egy emberként fogott össze és minden követ megmozgatott a bűnösök felmentéséért. Ezek a folyamatok manapság még intenzívebben folynak, amihez korunk Eötvös Károlyai, vagyis a teljes rendszerváltó bűnöző brigád, a média és ti, rosszindulatú, liberálisnak hazudó, mindennel ami magyar azzal ellenszenvvel viseltető bloggerek járultok hozzá, sajnos...

Ezen összefüggések bemutatásával azt kívántam bemutatni, hogy aki felhozza Solymosi Esztert és bemutatja az ügy párhuzamait napjainkkal az nem náci, de legkevesebb hazafi és patrióta.

Tallono 2012.04.06. 14:36:29

@Fedor: "Nem tudom, honnan veszed azt a baromságot, hogy Horváth a ruszkik oldalán harcolt. Csak azért, mert örült, hogy eltakarodtak a nyilasok? Hogy lehet ennyire fekete-fehérben nézni mindent? A világ a szürke millió árnyalatából áll, hahó!"

Nos, aki nem az akkori magyarországi kormány oldalán harcolt, akik jelen esetben hungaristák (a nyilas a nyilaskeresztes párt tagját jelenti, viszont az akkori kormány nem csak párttagokból állt, hanem más hungaristákból is), az értelemszerűen a szovjetek oldalán állt. Nem állítom azt, hogy kellett szeretni a hungarista hatalmat, de adott helyzetben mindenkinek velük kellett harcolni, mert megszálló vörös hordák közeledtek Budapest felé. Aki meg nem a Marson élt az teljesen tisztában volt a kommunisták ember alatti vadállatiságával, tehát aki felszabadulásként várta a szovjet hordák bevonulását, csak hogy szabaduljon a hungarista hatalomtól (ami becsületes magyar embernek miért lett volna rossz... ne felejtsük el, hogy Szálasi alatt pl. egyetlen zsidót se vittek el az országból, forrás Karsai László, vezető holokauszt történész, gondolom ismered...), az minimum elmebeteg, de gyáva és áruló biztosan...

Tallono 2012.04.06. 14:44:23

@Avatar: Hát ezen én is elgondolkoztam, de az igazság szabaddá tesz, és a karhatalom, ha akarta volna, megvédte volna a zsidókat. De most ha mélyebben belemegyünk, ha akkor pogromok törnek ki, mint korábban Oroszországban, ami miatt idemenekültek a zsidók, akkor ez nem indított volna-e meg egy újabb migrációs folyamatot nyugat felé, ami a későbbiekre tekintettel nem lett volna-e jobb nekünk és a zsidóknak is?

Te azt mondod 1 élet 20 000-ért lehet megérte, én azt mondom 20 000 élet 400 000-ért is lehet megérte volna (mind a zsidónak, mind a magyarnak). Kifordított logika ez, ezért kár is belemenni részletesen, de egy gondolatot megért.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 14:46:05

@Tallono: Te nem hazafi és patrióta vagy, hanem menthetetlen elmebeteg... Persze, Szálasiék alatt jó volt a zsidóknak, és biztos egymást lődözték a Dunába, csak hogy veled kibasszanak...

Tallono 2012.04.06. 15:34:24

@Fedor: Örülök, hogy ezt mind hozzá tudtad tenni, de mivel jeleztem, hogy hivatkozom Karsai Lászlóra, csak, hogy ne vádoljál amivel tetted, tessék, ezt a ti emberetek mondja, nem a miénk:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=umdcJahc_J4

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 16:14:59

@Tallono: Nem is fogok többet, mert kár beléd. Ennél nekem drágább az időm, minthogy vizet hordjak a tengerbe. Mi értelme van vitatkozni egy olyan emberrel, aki szerint a nyilasok becsületes magyar emberek voltak, és aki nem volt nyilas, az csak ruszkibérenc lehetett? Tudod mit? Igazad van, a zsidók irányítják az egész világot, rettegj tőlük, ha jól esik.

Avatar 2012.04.06. 17:05:46

@Tallono: "a karhatalom, ha akarta volna, megvédte volna a zsidókat"

A pogromokról ritkán szokták előre értesíteni a karhatalmat, minden zsidó házánál meg nem állhat folyamatosan rendőr (ha meg mégis, akkor meg az a baj, hogy miért védik őket jobban, mint a nemzsidókat - ismerjük ezt a stílust).
Ha szerinted az oroszoknak jó lett attól, hogy sok zsidót elüldöztek, szerintem tévedsz. Ha azt hiszed, hogy boldogabb lennél, ha korábban sikerült volna elüldözni/kiirtani Mo-ról a zsidókat, akkor meg inkább nem is minősítelek, nehogy megsértődj. Megtalálnád te a következő "nemzetidegen" kisebbséget, és onnantól kezdve ők tehetnének minden bajodról.
Meg a zsidók nélkül nem is nagyon verhetnénk most magunkat, hogy "hú mennyi magyar származású Nobel díjast adtunk a világnak", ami jobbos körökben a magyarság übermensch-ségének egyik népszerű érve...

"Te azt mondod 1 élet 20 000-ért lehet megérte, én azt mondom 20 000 élet 400 000-ért is lehet megérte volna"
Nem tudom ez a 400 000 honnan ugrott most elő, mire alapozod a számot és az összefüggést. Kik lettek volna azok a 400 000-ek akik nem haltak volna meg, ha 130 éve szabadon meg lehetett volna lincselni 20 000 zsidót?
Nem kifordított logika ez, mivel a logikával köszönőviszonyban sincs a felvetésed.

Tallono 2012.04.06. 17:35:10

@Avatar: Nos, egy alapvető társadalom elméleti tévedésben vagy, miszerint általában a nem zsidónak az a baja a zsidóval, hogy zsidó. Valójában, általánosságban, akiket antiszemitának kiáltanak ki, azok nem fajgyűlőlök, mint pl. én se vagyok az. A két nép fő konfliktusa viszont egyrészről faji alapú, csakhogy pont egyes zsidók tartják magukat "kiválasztottaknak" és tartják a nem zsidókat gojoknak (lélektelen állat), másrészről a gazdasági, faji alapú, ellenséges dominancia az alacsonyabbrendű gojok felett, harmadrészt a kultúrkampf minden ellen, ami nemzeti, negyedrészt a média feletti dominancia megszerzése. Nagyjából ezen négy folyamat együttesét nevezzük cionizmusnak, és az egész világon ez vált ki "antiszemita" valójában cionista ellenes hangulatot. A XIX. század "antiszemitizmusának" is megvoltak a maga okai, de se akkor, se azóta nem az volt a gond a zsidókkal, hogy zsidók.

A Nobel díjas kérdés nekem szubjektív, attól függ, hogy a tevékenységét konkrétan Magyarország érdekében fejtette-e ki. Pl. nekem Kertész Imre nem Nobel díjas, mert gyűlöli a magyarokat, de annak a magyarnak se tartom sokra a Nobel díját, aki nem Magyarország vagy az általános tudomány érdekében kapta.

A 400 000-es számot a hivatalos holokamu verzióban külföldre szállított zsidókra értettem. És arra próbáltam rávilágítani, hogy LEHET, ha Magyarország nem olyan toleráns ország, mint Oroszország, és itt is pogromoknak esnek áldozatul a galíciai menekültek, akkor tovább vándorolnak nyugat felé, de hát jó is volt itt az országhódítóknak.

Tallono 2012.04.06. 17:40:29

@DeMarco: "Mondjuk nincs annál viccesebb amikor összecsapnak a jobb és bal szélsőségesek."

Én ezt az igazság harcának látom az igazságtalansággal szemben. Neked lehet, hogy a tiszaeszlári per egy 130 éves ügy, van fontosabb is. Ezzel alapvetően egyetértek, az foglalkozzon vele, akinek bántja az igazságérzetét, és az enyémet pl. bántja, de akkor kezdődött meg valamikor a kamatrabszolgaságunk, amiből azóta se tudunk kievickélni.

DeMarco 2012.04.06. 21:41:57

@Vidéki: Egy dolog ha valaki hülyeséget beszél, vagy mond. De miért kell azt komolyan venni és nem a helyén kezelve nézni a dolgot?
Nekem egyáltalán nincs energiám a hülyékre és nem ugrok rá minden balfaszra, se balról, se jobbról, se sehonnan.
Pl.: mesterizé megszólal, mondd vmit. Na és? Ismerjük a szövegét, nem, nem, nem. fletó megszólal, nagyon is ismerjük, nem, nem, nem. megszólal egy jobbikos, ismerjük a szövegüket. Csak a lényeget figyelem, a mellékzöngék nem érdekelnek.
Az meg, hogy kik is járatják le Mo-t nekem vannak határozott elméleteim, de nincs közük a Jobbikhoz...

DeMarco 2012.04.06. 21:49:06

@Fedor: "Vérre menő vitát a Jobbik próbál generálni, itt helyben is az egyik jeles képviselője."

Tévedsz, te kezdted, te provokáltál, te nem tudsz szabadulni a jobbik fóbiádtól. Most meg sírsz, hogy idetévedt egy jobbikos és ellened érvel? Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megbaxxák...

"Baloldali szélsőség... Ez még tőled is gyenge volt."

Miért is? Ti ugyanannak a pálcának két szélsőséges végén álltok, ti vagytok a két véglet és mókás nézni ahogy egymást ütitek. Nekünk így nincs is dolgunk, csak hátra dőlünk és élvezzük a műsort... bár nincs ezzel baj, a kutyák ugatnak a karaván halad, ejj, de sokszor leírtam már ezt, de mit csináljak, jó kis mondás...

DeMarco 2012.04.06. 21:52:15

@Tallono: "Én ezt az igazság harcának látom az igazságtalansággal szemben."

Lehet, h te így látod, de én már jó ideje, az erősebb kutya baxik elvet vallom és mindig az erősek fogják a tollat...

"Neked lehet, hogy a tiszaeszlári per egy 130 éves ügy, van fontosabb is."

Valóban.

Tallono 2012.04.07. 00:38:04

@DeMarco: "Lehet, h te így látod, de én már jó ideje, az erősebb kutya baxik elvet vallom és mindig az erősek fogják a tollat..."

Hát igen, ez egy klasszikus realista-idealista vita :)

épészmérnök 2012.04.07. 03:09:22

Fedor, megértem, bár el nem fogadom, hogy teret adsz a legsötétebb antiszemita propagandistáknak. De, az isten szerelmére, legalább egy "tahótlanítok" gombot rakjál ki, mert ha ez így megy tovább, nem olvasom többet a blogodat.

Tallono 2012.04.07. 12:35:20

Nézd csak meg ezt a videót Fedor, ugye egyik kedvenc mondásod, hogy a szélsőjobbos csürhe szétverte az egész várost 2006-ban és a rendőrök szakszerűen, jogosan(!) verték őket össze (nyilván mindenki akit te nácinak tartasz ezt érdemli). Ezzel szemben a valóság:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tnc5PaXPG_M#!

Na kik a szélsőségesek és terroristák?

Tallono 2012.04.07. 12:40:50

@épészmérnök: Az Isten-t nagy I-vel írjuk tahókám... De gondolom neked úgysincs istened...

DeMarco 2012.04.08. 09:53:06

@épészmérnök: Ó, igen, kicsapott a valódi liberális. Rekesszünk ki mindenkit, aki nem hajlandó alfogadni a devianciákat és zárjuk el a kritikus zajokat, nehogy szembe kelljen néznünk a problémákkal. Kínosan ügyeljünk a pc dumára és térjünk ki a valóság elől bármi áron...
Ismerjük ezt, megbuktatok.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0