Respekt, Köztársasági Elnök Úr!
2012. június 07. írta: Fedor

Respekt, Köztársasági Elnök Úr!

Tegnap óta így néz ki a Köztársasági Elnöki Hivatal nyitó oldala. A végén még kiderül, hogy Áder rászolgál a megelőlegezett bizalomra, és valóban méltó a posztjához:

Nagyításhoz kattints a képre

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr494570853

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Terrorházas Schmidt Mária olcsó, kisigényű, szorgalmas magyar munkásokat akar 2012.06.07. 14:26:19

Mariskánk szerint ugyanis a magyar dolgozó “elkényelmesedett, nagyigényű, ellustult és főleg felelősséget vállalni nem akaró”, szemben az olcsó, kisigényű, jól képzett, és szorgalmas ázsiai bérmunkásokkal. Hát ide figyelj, nyuszifül! Életra...

Trackback: Vörös heringgel etette a fideszcsürhét Navracsics ahelyett, hogy válaszolt volna Vadai “horthyzós” kérdésére 2012.06.07. 14:24:32

Csürhe módon viselkedett a Fidesz-frakció Vadai Ágnes “horthyzós” felszólalása alatt, amire Navracsics a “red herring” nevű manipulációval válaszolt. Ha az ellenzék viselkedne így bármelyik fideszes képviselő beszéde alatt, Kövé...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.06.07. 10:48:07

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chronometere 2012.06.07. 09:26:12

Nem hiszek Ádernek,ő is csak egy a Fidesz szemétdombjáról,a jogállam lebontója megpróbál jó képet vágni az általuk támogatott,gerjesztett neonáci-nyilas geodiciumhoz

Gyáli úr 2012.06.07. 10:13:05

@chronometere: Valójában Áder és a Fidesz felelős a tegnapi kihűlt vacsoráért is!!! És ők adósították el Izlandot!!! Meg miattuk ragad a fogad közé az eperlekvárból a mag!!!

nevetőharmadik 2012.06.07. 11:47:16

@Gyáli úr: Tévedsz, azért Gyurcsány a hibás!

közcélú orbanodroid 2012.06.07. 13:23:40

@chronometere: egyetértek, áder is csak egy a bandából, akit kikukáztak brüsszelből, hogy előadhassák vele ezt az újabb megtévesztő műsort. de ez is csak azért történhetett meg mert nyilvánosan visszanyalta magát orbán ánuszába a fideszre szabott választási törvénnyel. ótvaros bolsevikok, öregedő despoták ezek, nem fiatal demokraták.

lavór 2012.06.07. 14:10:51

"A végén még kiderül, hogy Áder valóban méltó a posztjához."

Mert két vessző és egy ly miatt visszadobta aláírás helyett?
Tőlem legyen benne 3 veszőhiba is, csak értelmes törvények legyenek. De pont fordítottja.

SanTa 2012.06.07. 14:11:11

Azzal együtt, hogy tisztelni való és karakán megnyilvánulás, felhívnám a figyelmet az alig érezhető felelősséghárításra: "magyarul beszélő rasszista".

dr. Bubó 2012.06.07. 14:15:41

"A végén még kiderül, hogy Áder valóban méltó a posztjához."

nem kell izgulni...

dr. Bubó 2012.06.07. 14:17:24

dr. Káder János köz(gép)társasági elnök, álamfő honlapján a pártmafiatársa "márnemdr" Snitt Pálesz miért nincs fenn, mint "nemes" előd ?

peti6 2012.06.07. 14:17:59

@chronometere: Miért? Szerinted Szilyy nem lett volna a maszophoz teljesen lojális?? De az a szerencsétlen banda még azt sem tudta megválasztani. És még ezek akarnak 2/3-ot 14 után....röhej...A Tárki "lojális" felmérését ezek még komolyan is veszik, de a Medián, /pedig azok is közel állnak hozzájuk/ egy kicsit lehűtheti őket....

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.07. 14:21:33

Ha valóban méltó lenne, akkor már akkor hápogni kezdett volna, amikor Nagykanizsán festettek üzeneteket a cigányok házaira.

Ha valóban méltó lenne, akkor már akkor hápogni kezdett volna, amikor Nyirő maradványaival hergelte Kövér a románokat, és hozta vállalhatatlan helyzetbe az erdélyi magyarokat.

Ha valóban méltó lenne, akkor már akkor hápogni kezdett volna, amikor a fideszcsürhe végigordibálta a Parlamentben Vadai felszólalását.

Ha valóban méltó lenne, akkor el se fogadta volna a Fidesz-kormány kinevezését a köztársasági elnöki pozícióra.

golyóstroll 2012.06.07. 14:28:20

@No_Fidesz_No_Problem: jaja, érdekes módon megint csak a zs kártya verte ki a biztosítékot.
a többiek nem olyan fontosak.

Szelid sunmalac 2012.06.07. 14:30:31

@Gyáli úr: A mocsok dogoktol a multkor tort le a fogam csucske, mert beekelodott egy epermag! Vesszen a Fidesz!

dr. Bubó 2012.06.07. 14:36:51

mellesleg véletlen az érintett zsidó főmufitit épp hallottam valami hírekben, hogy mi volt az eset...

uccai nyílt fenyegetés !?!?: "utálom a zsidókat"

a qva anyjukat... a szerencsétlen cigányokat a politikai mafia (fides/maszop) megrendelésére MEG IS ÖLTÉK !!!! akkor hol volt dr. Káder Dzsonni...

sok hűhó semmiért... műbalhé !!! színház...

Nomante 2.0 2012.06.07. 14:39:10

vmi kókler beszólt egy öregapónak? uristen ez már tényleg a nyilas idők kezdete.

bioLarzen 2012.06.07. 14:41:20

Egyetértek - azt botorság lenne Ádertől elvárni, hogy ellenzéke legyen a kormánynak, de legalább ahol lehet, mutasson gerincet, jóízlést, emberséget. Áder eddig ezt teszi.

bio

Ez nem pávatánc, hanem rókatánc. 2012.06.07. 14:42:01

Nekem eddig semmi gondom Áderrel, mint Közt.elnök. A múltja, most nem érdekel.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2012.06.07. 14:44:30

Csakis Göncz Árpi bácsi lehet rendes Közt. elnök, csakis! Vagy ha nem ő, hát SZDSZ-snek kell lennie. De legalább MSZP-snek.

bioLarzen 2012.06.07. 14:45:12

@Nomante 2.0: Nem, a nyilas idők akkor jönnének el, ha nem lett volna ennek ilyen visszhangja a kormány, a pártok és egyházak részéről. Szerencsére volt.

Azt nem lehet úgyse elérni, hogy ne legyenek hülyék egy országban - még a nálunk szociológiailag, társadalmilag sokkal előrébb tartó Norvégia is kitermelt pölö egy Breiviket, ugyebár... Arra kell törekedni, hogy ezek sose érezhessék, hogy a hatalom, vagy bármely fontos intézmény, szervezet, stb. támogatja - vagy akárcsak megtűri őket.

Ott kezdődne a baj.

Nem vagyok a korány híve - finoman fogalmazva sem. Ettől fügegtlenül tetszett a gyors és félreérthetetlen reakció. A tökéletes sztem az lett volna, ha Orbán is lenyom egy repivizitet - mondjuk Áderrel közösen - de ne legyünk telhetetlenek.

bio

Ez nem pávatánc, hanem rókatánc. 2012.06.07. 14:46:20

@OrangeOrder: Sajnos Göncz már idős. Megtette, amit lehetett. Had pihenjen...megérdemli

Don Quixote de la Ferko 2012.06.07. 14:50:45

Ha ez az embernek kinéző valami az eddigi hasonló, éveken keresztül zajló atrocitások után is ugyanígy viselkedett volna, még hihető is lenne a mostani megnyilvánulása.

Így csak egy híveinek (és a főnöknek) nyaló politikus, semmi több.
Szánalmas.

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.07. 14:51:47

@bioLarzen:

"Nem, a nyilas idők akkor jönnének el, ha nem lett volna ennek ilyen visszhangja a kormány, a pártok és egyházak részéről. Szerencsére volt."

*

Ugyan már.

Ezek mindig akkor dobnak be valamilyen műbalhét, vagy erőltetett ájtatosságot, amikor valamiről el akarják terelni a figyelmet.

Gondolkozz! Most éppen mik azok a témák, amiken nem szeretnék, ha a "kisemberek" rugóznának?

Parajpuding 2012.06.07. 15:06:28

"A végén még kiderül, hogy Áder rászolgál a megelőlegezett bizalomra, és valóban méltó a posztjához"

Hiába, az emberi naivítás (értsd butaság és hiszékenység) határtalan. És Magyarországon - úgy látszik - népbetegség.

pástétom 2012.06.07. 15:11:37

Áder tartalmira nem, csak bizonyos formai aggályokra hivatkozva küldte vissza a - Klubrádiót is ellehetlenítő - médiatörvény módosítását a Háznak.

Erre mit lépsz, Fedor?

rockjano 2012.06.07. 15:12:56

Ez a levél így nagyon rendben van.

Viszont a súlyosan diszkriminatív és nagyon problémás média törvénnyel semmi lényegi baja nem volt...

És ez a nagy gáz...

ójjjajjjak 2012.06.07. 15:17:40

Igen.
Valóban az a probléma, hogy ilyen "nem lehet, faji, vallásisi ... blalbla ... alpon kirekeszteni" dumát csak akkor hallunk, ha a szenvedő fél egy ZSIDÓ. Semelyik másik népet, vallást, akármit nem védenek, és nem visszhangzik a média tőle napokig.
Miért is?
(A mondanivaló alapelvével egyébként egyetértek, csak azt nem értem, miért csak a ZSIDÓK esetében emlékeznek erre a politikusaink??? )

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.07. 15:19:36

Nem hinném, hogy Áder alkalmas lenne a posztjára. "Eljátsszuk a jó zsaru-rossz zsaru trükköt?" - valahogy olyan érzésem van, hogy fideszék rájöttek, hogy a nem eléggé elvakult szavazóiknak teli a töke viktor arroganciájával és ostobaságával. Most próbálják menteni a menthetőt.
A köv. választásokra kitalálják, hogy Áder úr lesz a miniszterelnök jelöltjük és a kevéssé agymosott, ingadozókat visszacsábítják.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.06.07. 15:20:50

Nincsen már eléggé felfúlva ez a téma???

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.07. 15:21:16

@ójjjajjjak: miért nyilaskám? Cigányokon és zsidókon kívül még kiket szokásotok kirekeszteni?
Ja! Tudom! A "magyarellenes" magyarokat.

bioLarzen 2012.06.07. 15:30:13

@rockjano: Szia,
hát, reálisan azt azért nem lehetett elvárni tőle, hogy "lényegi" pontokon kavarjon be a kormánynak... Ez persze nem menti fel, én is inkább csak az előzetes elvárásaim alapján mondom, hogy eddig nem csalódtam negatívan Áderben. Ha azt vártam volnam, hogy valóban független, a nép érdekét néző/védő közteln lesz, akkor valszín nem tapsikolnék :)

bio

joszip 2012.06.07. 15:32:02

Nahát a fidesz egyik pillanatban nyilast temet, másik pillanatban meg csúnya beszéd miatt egyenesen a sértett házáig rohan a köztársaság elnöke :O
Szerintük ez normális? Te jó ég, Gasparovic jó lesz ha keres egy albérletet a Csallóközben, annyit kell házalnia a névtelen elkövetők miatt a sértett magyaroknál.

rockjano 2012.06.07. 15:33:42

@bioLarzen: Szia

Én nem tudom csak a valódi értéket elfogadni.

Lehet ilyen egyértelmű dolgokban nagyon szimpatikus (az is) de azért nem ez a lényeg hanem azok a borzalmas törvények amik most megszületnek ráadásul úgy hogy csak 2/3-ad tudja majd őket valaha is megváltoztatni.

Meg én még emlékszem amikor a TV híradóban gyalulta a szocikat mert meg merték emelni a gáz árát. Nem most volt de ő is orbán kis demagóg pincsije tudott lenni annó...

Ne felejtsünk...

Brian Cohen 2012.06.07. 15:35:48

"Leopard cannot change its spots!"

Kandeláber 2012.06.07. 15:36:47

@No_Fidesz_No_Problem: Szadesz droid, de jó, amikor nyüszítesz a csürhéddel egyetemben.

Kösz a halakat! 2012.06.07. 15:38:57

Köszönöm Istenem, hogy nem vagyok agyatlan gőgös neoliberális tódatlan tuskó állat! Hál' a Mindentlátó Szemnek már csak pár százan vagytok. Hogy lehettek ily nagyképű barom állatok?? Kettős mérce fejű automata nácizó idióták! Szeretnétek zsidók lenni de semmi közötök nincs hozzájuk, a zsidó szót hogy meritek szátokra venni? Mit képzeltek magatokról? Válaszokat várok!! Hadd haljam mily ostobaság hagyja el keléses szátok!

Trackback 2012.06.07. 15:39:02

Igen alacsonyak az elvárásaim már az emberekkel kapcsolatban, de az röhejes, hogy egy Köztársasági Elnök manapság attól lesz "hiteles", hogy egy pár primitív huligán által inzultált öregúr esete kapcsán "közleményt ad ki" az antiszemitizmus ellen.

Ez az "elutasítjuk antiszemitizmust" olyan duma lett a politikában mára, mint a szépségkirálynők "a világbékéért dolgozom" szövege, vagy az unatkozó, elhagyott fiatal anyukák "mondj nemet az állatkínzásra!!" szövegei a Facebook-on.

Attól, hogy "like", még lehet értelmetlen bullshit. Barack Obama sem ad ki közleményt akkor, amikor egy város utcáján beszólnak valakinek, mert mondjuk afroamerikai.

Másrészt pár barommal azonosítani egy komplett országot biztos, hogy nem tesz jót senkinek, főleg nekünk nem.... Vagy Áder szerint is náczi itt már majdnem mindenki, csak nem tud róla?

Kandeláber 2012.06.07. 15:40:45

Ebben az országban azért (is) jó élni, mert az SZDSZ nincs a parlamentben, és a hívei fába szorult féregként nyüszítenek a nap 24 órájában.
Ha nekik rossz, akkor minden OK:

hattyú 2012.06.07. 15:42:38

@Csepel Irén: az lehet, hogy nem vagy liberális, de az "agyatlan", "gőgös", "tuskó állat" jelzők már inkább illenének rád...

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2012.06.07. 15:43:02

@Kandeláber: Látom ha semmi normális nem jut eszedbe, akkor írsz ilyen "okosat"...

ójjjajjjak 2012.06.07. 15:43:54

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Pöcsfej! Mi alapon nyilasozol le engem? És miből gondolod, hogy én bárkit kirekesztek. Mondjuk szoktam. Az ilyen okoskodó pöcsöket, mint TE VAGY!

Egyszerűen azt írtam le, hogy milyen fura, hogyha egy ZSIDÓ-nak azt mondják, hogy "Nem szeretem a zsidókat.", akkor 1 napon belül megszólal a köztársasági elnök, hogy ezt így nem szabad. De ha a kopaszok megdobálják a melegeket, akkor meg az a reakció, hogy a melegek minek mentek ki az utcára? Ez a különbség.
Ennyi.

Te pedig egy PÖCS VAGY!

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.07. 15:47:17

@No_Fidesz_No_Problem:

Áder fideszes, de önálló gondolkodású ember, nem pártkatona. Ez a különbség Scmitt és Áder között.

Kandeláber 2012.06.07. 15:47:56

@A fidesz a betegek kiirtására készül: @Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Megyeget felfele a vérnyomásotok, libbancsbolsik ?
Nem jön el a ti országotok.
Kihaló fajta vagytok.
Utolsó mohikánok.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2012.06.07. 15:53:54

@Kandeláber: Büszke vagy, hogy nyalhatod orbán seggét...megértelek. Ritka nagy öröm lehet, de azért megmoshatnád a szád

vitaygeorgina 2012.06.07. 15:55:00

Sajnálom a színvonaltalan kommenteket, amik érkeztek, Fedor. Én respektálom, hogy ha valami tetszik neked, olyasmi, ami az olvasóközönségedet felháborítja, akkor is megírod.
Én is fenntartásokkal fogadtam Ádert, és most látok biztató jeleket. Nem kell ebből nagy következtetéseket levonni, csak annyit, hogy annál, amit vártunk, jobb. És nem szégyen, ha ezt ki is mondjuk.

Kandeláber 2012.06.07. 15:56:22

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Nem vagyok fideszes, libikém.
Likud testvérpárt nem jön be nekem.
Mikor indulsz Kanadába kertészáki és mohácsiviki után ?

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 15:56:39

@Kandeláber: Látom örülsz, hogy kint lehetsz. Jól van:) Nézz körül aztán nyomás vissza a kórterembe, mert vizit lesz.

kitiltott kennimekkormikk 2012.06.07. 15:57:42

Zsidó segget már tud nyalni, az bizonyos... meg van helyesírás ellenőrző a Wordjében, ez elég is. Nektek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.07. 16:01:27

@puccéran Tahitin: "Áder tartalmira nem, csak bizonyos formai aggályokra hivatkozva küldte vissza a - Klubrádiót is ellehetlenítő - médiatörvény módosítását a Háznak.

Erre mit lépsz, Fedor? "

Azt, hogy ez még mindig jóval több, mint amit Schmitt megtett... Azért ez jó irány, hogy legalább a jogalkotási ámokfutásnak keresztbetesz...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.07. 16:03:21

@vitaygeorgina: "Sajnálom a színvonaltalan kommenteket, amik érkeztek, Fedor."

Vannak előnyei is meg hátrányai is annak, ha az ember címlapra kerül :-)

☉ ☾ 2012.06.07. 16:07:42

A braille írás mit keres a Köztársasági Elnöki Hivatal nyitó oldalán? Arra várnak, hogy a vakok majd tapogatják a monitor?

Hahahahahahhaha.

Brian Cohen 2012.06.07. 16:15:44

"Leopard cannot change its spots!"

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 16:16:09

@☉ ☾: Ez @Kandeláber nevü kommentelő társunk ötlete volt...látod ennyi esze van...

sivatagi n. 2012.06.07. 16:17:14

Ha Áder nem gondolja komolyan ezt a nevetséges zsidóseggnyaló szöveget, csak taktikai okokból, a biboldók elkussoltatására rakta ki, akkor tényleg méltó lehet a posztjára.

Gabenmongya 2012.06.07. 16:18:00

Miért, mire számítottál, de korlátolt? Tapsol majd nekik?

sárkányfő 2012.06.07. 16:23:30

Hihetetlen naivitás.

A dolog ott kezdődik, hogy egy virtigli pártkatona, aki - írd és mond - egész életében pártkatona volt, eleve nem vállal el ilyen pozíciót, ha valóban tiszteli az államfői pozíciót és az ahhoz fűződő elvárásokat (pártok feletti, stb.). Erről persze szó sincs, mint minden független pozíció, ebben is bekebelezendő zsákmányt lát a Fidesz.

Áder saját 2005-ös énjét is elárulja azzal, hogy elvállalta a tisztséget. Ő maga ugyanis 2005-ben még az arcát adta a következő, az államfővel szemben támasztott elvárásokhoz:
- "a nemzeti egység megtestesítőjének kellene lennie, vagyis pártok és pártérdekek felett álló, köztiszteletben álló és megkérdőjelezhetetlen tekintélyű közéleti személyiségnek"
- rendelkeznie kell "nemzetközi tekintéllyel, elfogadottsággal, a nemzetközi világgal való kommunikáció képességével"

Itt van a forrás, egyenesen a Fidesz honlapjáról, ott a fénykép is Áderről és Orbánról amit nyomatják a szentbeszédet:
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=36540

A 2005-ös Áder tehát így gondolkodott másokról. Ma viszont már, önmagával szemben nem alkalmazza ugyanezen, gondosan megfogalmazott mércéket...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:23:54

@☉ ☾:
Ha utánajártál volna a témának akkor tudnád hogy van speciális braille nyomtató.

Tudod ezt azért találták ki, hogy a vakok és gyengénlátok is meg tudják osztani egymással a számukra elérhető tartalmakat.

Na meg azért hogy az agyhalott zombik ezt kikérjék maguknak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:25:00

@sárkányfő:
Az egyetlen nem pártkatona Sólyom László volt.

Az összes többi pártkatona volt. A leggázabb kettő akik mindent aláírtak szónélkül az Schmitt, és Göncz volt.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 16:30:21

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Hülyegyerek! A vakoknak és a gyengénlátóknak elmondják és nem kell tapogatni a monitort:))) Arról nem is beszélve milyen hülyén néz ki egy rücskös monitor:)
Megálltál az egyedfejlődésben?

46,52% 2012.06.07. 16:32:30

Szép sztori.

Áder: Mr. Szarpumpa

Gyors, hatékony hibaelhárítás...

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 16:37:17

Én nagyon remélem és biztos is vagyok benne,hogy egyre több ehhez hasonló incidens fog történni a közeljövőben.Előbb-utóbb pakolni kell srácok!:)

sárkányfő 2012.06.07. 16:37:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
ja de uncsi már ez a hisztérikus Göncz-fóbia amiről még 15 év távlatából sem bírtok elszokni. Göncznek volt saját életműve, valahol 80% körül volt az elfogadottsága, és speciel _nemzeti_konszenzussal_ választották meg, ugyanis Antal József is belement. Ifjabbaknak: Az MDF elnöke volt az illető...
Persze tudom kár a gőzért, a gyűlöletről lepereg a valóság és a ráció...

Schmitt meg maga az abszolút mélypont, ez tény, senkit nem lehet mellé helyezni, az, hogy egy ilyen minőségű emberből "álamfőt" csinált Orbán, az a nemzet nyílt megalázása, szemen köpése volt - a hívek persze ennek is tapsoltak és élvezték, ahogy egy lónak is örültek volna.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 16:38:46

A jobbikos nyilas hulladékok azért nem szeretik a zsidókat, mert ők minden tekintetben felülmúlják a magyarok vélt "árja" mivoltukat. Nem isznak, nem kurváznak, megfontolt életet élnek, igazi közösségek tagjai. Önállóan is értékes, tanult emberek, illetve szakemberek. A családi kötelékek is jóval szorosabbak náluk, mint bármelyik magyar társadalomban. Műveltségi szintjüknek köszönhető az összes "magyar" Nobel-díj. Igen, az irigység, az a sárga démon rontja meg turbó magyar testvéreink elméjét: sem nemzetként, sem összetartásban és szeretetben, nem tudják felülmúlni a zsidókat. Tudom, hogy fáj az igazság, de ez van.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 16:39:41

@pahaszt: "Előbb-utóbb pakolni kell srácok!:) "

Pakoljon az anyukád, így is sokan vannak a sarkon.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 16:41:00

@sárkányfő: Na most majd jól ki fogsz kapni az idegbetegtől....
menekülj, amíg nem késő:))))

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:42:08

@Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy!:

Úgy látszik te áltál meg a fejlődésben te szerencsétlen barom.

biodigit.hu/braille/nyomtato

"a nyomtató a számítógéphez van csatlakoztatva, viszont a folyamat során nincs szükség tintára, hiszen itt a karakterek a papíron vagy fólián domborítással jelennek meg."

Te elmaradt kretén. Ahelyett hogy örülnél hogy vannak ilyen oldalak a vakoknak te csak anyázol ahogy szoktál.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:43:20

@sárkányfő:
Ez nem fóbia.. Ezek tények.
Gönnz és Scmidt volt az akik 1 darab törvény nem sok annyit se dobtak vissza.

Azaz Schmitt 1-szer egy MSZP-set amikor az SZDSZ papucsban volt az MSZP-vel.

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 16:44:49

@Faszt vagytok ti lovas nemzet:

Ezt komolyan gondolod.Várkert kaszinó ismerős a rühes fajtádnak?Na oda jártak kurvázni,klotyó tetejére szarni,zabálni és inni papucsban bazdmeg!Ezek a széplelkűek.Minden kibaszott pincérnő undorodott tőlük,minden biztonsági őr(pl. én)vigyázott a seggszagú valagukra és vartuk,hogy húzzanak már a picsába!A zsidó tulajdonos megnyitotta végre a kék angyal nevezetű klubbot és onnantól már könnyebb volt a dolgunk,mert éjfél előtt segg részegen elvitte őket a kibaszott limuzin,egyenesen a pinabárba.Ne szórakozzatok már,a büdös kurva anyátok!

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 16:45:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Hülyegyerek, nem egyszerűbb ha elmondja egy beszélni tudó ember?
Jeltolmács nem lesz a vakoknak te nagyon hülye?

Kandeláber 2012.06.07. 16:47:27

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: "Nem isznak". Te jó isten, hány olyan barátom/barátnőm volt/van, akik azok, és ittak/isznak, mint a gödény.
Gondolom, te soha nem ittál még kóser szilvát, kis provokátor.
Netán csak szimplán retardált.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2012.06.07. 16:47:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Azaz Schmitt 1-szer egy MSZP-set amikor az SZDSZ papucsban volt az MSZP-vel."
Agyalágyult a smitt mit dobott vissza és honnan az MSZP-nek?

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 16:50:21

Havonta hozta a kibaszott fajtájukat a repülő bazdmeg.Már előre rettegett mindenki.Mindenki basszátok meg!A pincérnők azért,mert állandóan inzultálták őket a belsősök(mi)pedig azért,mert annyira be volta baszva,hogy a szó szoros értelmében megitták az Axe arcvizet!Menjetek már a picsába,maradékok.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:52:30

@Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy!:
Göncz dobta vissza egyszer.. elírás.
A többi esetben ugyanúgy kinyalta Göncz a koalíció seggét mint tette azt Schmidt.
Pont úgy írt alá kontroll nélkül minden szart amit elétoltak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.07. 16:53:49

@sárkányfő: "Hihetetlen naivitás."

Lehet. De én most már ott tartok, hogy ettől a garnitúrától minden gesztust értékelek, mert eseményszámba megy. Áder valóban pártkatonaként került a posztjára, de az eddigi tettei ezalatt a rövid idő alatt arra mutatnak, hogy próbál megfelelni a posztnak, és próbálja leszedni magáról ezt a jelzőt.

Aztán persze lehet, hogy csak tévedek, és szemfényvesztés az egész, de attól még javít egy hangyafingnyit a renoménkon, szóval van haszna, még ha nem is a cél :-)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 16:56:43

Majd a következő posztodba elküldöd a picsába ahogy szoktad a Fideszeseket.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 16:56:59

@Kandeláber: Úgy értettem, hogy nem alkoholisták, mint a fajtád, baromarcú. Ne maszatold a lényeget, nyilas. Tudod, hogy igazam van.

ob.szerver 2012.06.07. 16:58:29

@Max val Birca:

"Áder fideszes, de önálló gondolkodású ember, nem pártkatona. Ez a különbség Scmitt és Áder között."

Nem ez a különbség, hanem az, hogy Áder nem egy idióta, hogy ne tegyen meg néhány formális gesztust, amivel máris a legnépszerűbb politikus lehet és amivel ilyen posztok írására késztet egyeseket. Elődjére és tartótisztjére jellemző, hogy még ennyi eszük sem volt.

Kandeláber 2012.06.07. 16:59:01

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Göncz az Antall-, Boross-, valamint az első Orbán kormányok idején több törvényt is visszadobott.
Amikor Kunost kegyelemre javasolta, és ezt Dávid Ibolya akkori i.ü. miniszter annulálta, az egész libsi sajtó egységesen visított.
Ha Gönczöt valaki bírálni merészelte, azonnal jött a kollektív jajongás.
Ezt az embert a ballib már életében szentté avatta.
Nem idegen tőlük a személyi kultusz.
Egy olyan ember, aki '44-ben az oroszok zsoldjában fegyverrel harcolt a hazája ellen, számomra erkölcsi hulla.

pjm 2012.06.07. 17:00:24

Meg kell mutatni, hogy "mi mégsem olyanok vagyunk" Nem lesz ez méltó semmire, mert az orra nincs ki a kedves vezető hátsó feléből. Havas megmondta, vissza fog dobálni törvényeket, hogy látni lehessen, milyen durva nagy a demokrácia. Attól még a helyzet nem fog javulni.

Kandeláber 2012.06.07. 17:00:26

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Cionistának tetszik lenni? Netán Moszad-ügynöknek?

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 17:01:48

@pahaszt: Szerintem, te összetévesztetted őket az ukránokkal. Nem véletlen, tapasztalatom szerint az összes biztonsági őr vagy hülye, vagy retardált, ugyanis mind jobbikos nyilas. Nem is csodálkozom ezen, ennyi ésszel (meg egy vödör mésszel) akár kőműves is lehetne bármelyikük, csak nem szeretnek dolgozni. Ugyebár, magyar árja fajta...
Nem vagyok zsidó, mielőtt hányni kezdenéd, ami hátul jönne ki nálad. Csupán undorodom a nemzetrontó náci fajtátoktól... Miattatok veszett el az ország kétharmada.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.07. 17:01:48

@Kandeláber:
Elnézést..

Valóban kurva sok törvényt visszadobott.
De egyet sem az MSZP-SZDSZ koalíció alatt.

Ha az Áder nagyságát bizonyítja majd, hogy netán egy leendő MSZP kormány törvényeit rendre visszadobja akkor értem a mondandód lényegét.

mert Göncz bizony csak az ellenfél törvényeit dobta vissza, a saját koalíciója törvényit úgy írta alá mint a kisangyal.

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:02:45

@Faszt vagytok ti lovas nemzet:

Érdekes.... Még életemben egy "nyilast" sem láttam,aki rászart volna a klotyó tetejére,majd akkurátusan szétkente volna azt.Viszont zsidót már láttam akció közben,aki festegetett a saját szarával csak azért,hogy a "klotyósnőt" megalázza.Nem engedték,hogy kivágjuk őt,de azért "kikisértük".

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:08:29

@Faszt vagytok ti lovas nemzet:

Mi van bodobács,fáj az igazság?:) Nokedli vagy a kibaszott fajtársaiddal együtt.Hülye vagy,primitív bunkó,aki még ráadásul genetikailag gyenge szarból is van összegyúrva.Izzadság szagú,lúdtalpas,mentálisan "labilis"(de szépen mondtam azt,hogy degenerált) véglények vagytok,akiket mindenki utált(most is,csak nagy a kuss) és mindenhol törvényeket hoztak ellenetek,de Ti aztán bazdmeg....mint a kibaszott csótányok!Szarba se veszlek,eltaposlak ha az utamba állsz...

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 17:09:37

@pahaszt: "életemben egy "nyilast" sem láttam,aki rászart volna a klotyó tetejére"

Elkened a lényeget, homokos árja honfitársam. Mindegy...
Persze, hogy nem szartatok a klotyóra, mert ti nem is ismertétek, az ázsiai pusztában amúgy is a fűbe szartatok. Hagyjuk inkább.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 17:11:09

@pahaszt: "eltaposlak ha az utamba állsz..."

Aham, tehetsz nekem egy szívességet...

Kandeláber 2012.06.07. 17:12:04

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Ne maszatold a taknyodat a tetűhintáddal, csámpás.

berczy04 2012.06.07. 17:15:23

@pahaszt: Na igen. A szép elméletek, mesék és a tapasztalat különbsége... :D

Kandeláber 2012.06.07. 17:16:04

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Nem véletlen, hogy Buda visszavételekor valamennyi elődödet jobblétre szenderítették a Szent Liga csapatai.
Akkor éppen a törökökkel éltetek szimbiózisban.

szkeptikus vagyok 2012.06.07. 17:18:18

Kedves Fedor! Az a szomorú, hogy pont az ilyen akciók termelik ki a nem kicsi ellenszenvet irányotokba. Ugyanis csak néhány fidesz-baromnak nem végtelenül megalázó a nemzeti oldalon, hogy az ország közjogi méltóságainak, egyházak vezetőinek, kormánytagoknak térden csúszva, egymást túllicitálva kell leborulniuk a zsidók előtt, miközben egy állítólagos eleresztett fél mondaton kívül semmi nem történt. Tudom, hogy számotokra ez a természetes állapot, mert ti vagytok a "kiválasztottak" és ugye nem kicsit lenézitek a gazdanemzetet, de öntelt felsőbbrendűség-tudatotok csúnyán visszaüthet majd.

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:19:20

@Kandeláber:

Mézes sózott mogyorót zabáltak látástól mikulásig.Kifordult mindenkinek a gyomra.Legalább kóser volt,mert a kutya fasza nem nyúlt hozzá.:) Szövet papucsban jöttek kártyázni bazdmeg.Eszem megáll,mennyire igénytelen egy nép ez.. Büdös volt mindenük,izzadtak voltak,mint egy kibaszott versenyló futás után.A pampula,paplan szájuk,a fürtöcske hajuk... Istenem.. Hobbitok ezek bazdmeg!:)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 17:22:40

@kitiltott kennimekkormikk: Az zsidó segg nyalása, ha valaki az egyetemes emberi jogok mellett kiáll? Én speciel nagyon szkeptikus vagyok, és azt gondolom, hogy Áder nem való köztársasági elnöknek, ahogyan a Fidesz sem jelenlegi működési formájában demokratikusan működő kormánypártnak. DE! Fontos hogy minden egyes alkalommal ki kell állni mindenkinek, amikor újra az ordas eszmék kapnak nyilvánosságot. Részemről mindegy a szándék, hogy mi a célja a kiállással. A lényeg hogy kiáll, és kikéri az ország nevében!

berczy04 2012.06.07. 17:22:47

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Nyomjad még, jól szórakozom rajtad. Az ilyenek miatt, mint te olvasom a kommenteket, mindig megmosolyogtat. :D

berczy04 2012.06.07. 17:27:30

@Legelő Őse: Nem az a baj, hogy kiáll, hanem hogy csak akkor, amikor őket éri inzultus. Kettős mérce. Kapis?

Kandeláber 2012.06.07. 17:28:36

@pahaszt: Mézes sózott mogyorót? az klassz lehet.
Közéjük kellett volna dobni egy oldal szalonnát, világgá szaladtak volna.

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:28:39

@berczy04:

Ellentétben a Te fajtáddal,én nem szoktam hazudozni.Tudom,hogy Nektek ez a véretekben van,de nekünk még gyakorolni kell!A Gellért szállóban laktak a nagyérdeműek.Roni a tulaj,Graham a manager és olasz kurvája,aki később pincérnővé avanzsált,mert hát a főnök kurvája volt és szép nagy szája.Maradjatok már... Teszem azt,ha nem vigyáztunk volna a seggükre,néhányszor ki lettek volna lapítva... Így nyavalyogjatok,meg nácizzatok a kurva édes anyátok!Akkor bántam,hogy a Jenkiknél éltem egy ideig,mert szükséges volt a nyelv ismerete.Értettem minden egyes szavukat,pedig megpróbáltam nem figyelni a pénzmosásra... Picsába veletek

berczy04 2012.06.07. 17:30:09

@pahaszt: Na ecsém, komolyan nem tűnt fel, hogy a Te véleményedet osztottam? Ne má'!

Guillaume sous guillotine 2012.06.07. 17:33:39

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: meg Kohn (Kun) Bélát és Rosenfeld (Rákosi) Mátyást és Eisenberger Benjámint (Páter Gábor Ávó vezető). ezek tények. nem csak Nobel díjasokat adtak a nemzetnek hanem kegyetlen gyilkosokat is.

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:34:48

@Kandeláber:

Várjál.. Elvették az ingyen kávé automatánkat,mert szerintük sokba került a műanyag pohár.:) Na?Azért logikus,hogy aki a picsájukra vigyáz,attól veszik el a koffeint nem?:) Drága volt a műanyag pohár és ráadásul a külsősök meg vitték is,mert palántáztak!:) Persze a kidobottat vitték,de ez felháborító volt.Most mond meg.:) Azt hiszem,hogy erre mondják,hogy ócska zsidó?!:)

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:36:36

Hát nem egy Tuvok egyik sem,Ferengiek ezek...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 17:36:45

Atyaég. Elképesztő milyen színvonalra süllyed a hozzászólások többsége. Ezért kellett volna még évekkel ezelőtt is erélyesen kiállni mindenkinek, amikor még nagy tömegben is az volt a ciki ha valaki ordas esznéket hangoztatott. Miért kellet megvárni ezt a szintet? Kinek jó ez? Itt vagyunk Európa közepén, és hátraugrunk 60 évet?
Elképesztő, komolyan, szánalmas. Milyen ország lett ez? Ezek büszkék magyarságukra? Te jó ég!

DeMarco 2012.06.07. 17:37:19

@Fedor: Amikor még nem voltunk kint megfogalmaztam a kommentemet fejben, de nem értem rá akkor írni, most meg már elveszek az áradatban...

Deja Vu', deja vu'... Ó jajj, hát már harmadszor olvasom-e sorokat, csak a szereplők változnak, Sólyom, Schmitt, most meg Áder kapcsán.

Ha úgy tűnik, hogy ellentétes dolgot tesznek, mint amit szerintetek mi elvárnánk tőlük, akkor rettentő örömködés kezdődik a ballibáknál. Aztán utána gyors kopp jön, majd még több és még több kopp... Az ember azt hinné, hogy tanultok ebből, de neeem, véletlenül sem.

Maga az eset tul.képpen teljesen érdektelen, szimpla lufi. A szokásos médiahiszti.

Nekem Vona hozzászólása tetszett egyedül. Miközben egy suhanc rákiabál egy papára, ami nem szép dolog, de nem is érdekes, a balliba román kormány hülyére szopatja a magyarokat határon túl és innen, a szlovákok dettó. Diplomáciai válasz: Nincs. Retorikai válasz: Nincs (Hacsak nem számítjuk annak Kövér mondatait). Nyilván a román ballibáknak nagy a szájuk, most, hogy a franciáknál is ballibák kerültek kormányra.
Aztán a kedves Szabó Máté teljes tűzzel támadja a Magyar Állam fundamentumát, gondolom kicsit berágott, hogy meg akarták szüntetni a hivatalát. Ilyenkor hol a pi...ban vannak a Jobbikosok??? Meg a Kdnp??? Hol vannak a történelmi egyházak?
Nem hiszem el, hogy mindenki erre a vén...-ra figyel, ez csak a ballibák elterelő hadművelete.

Áder elegáns volt és diplomatikus, na és? Sztem ne vonj le belőle messzemenő következtetéseket, mert megint csalódni fogsz...

berczy04 2012.06.07. 17:37:48

@Legelő Őse: Azért ez egy fokkal bonyolultabb, mint sem azt mondani, hogy a magyarok náczikok lettek, nem gondolod?

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:40:37

@Legelő Őse:

Dr. Regős Péter megvan?

Hangosak a fasz magyarok,
Fajtiszták, mint az olaszok.
Buták, mint az oroszok
S úgy végzik, mint a karthágó'k.

Lesózzák a földjeiket,
Felszámolják történelmüket,
Eltűnnek majd nem sokára,
Elmennek a bús picsába.

Úgy rühelem minnyájukat,
mocskos, gyilkos falkáikat,
s mikor himnuszukat hallom,
felfordul a teli gyomrom.

Panaszkodnak, nyavajognak,
Ők sehová sem tartoznak,
Mindenki az ellenségük,
Nincsen nekik kistestvérük.

Mindenki utálja őket
Magyar férfiakat, s nőket,
Mindegyiküket megvetik,
De egyiküket sem szeretik.

Elveszett tekintélyüket féltik,
De mások a nyelvüket sem értik,
Nem tartoznak nyelvcsaládba,
Csak a tetves, bús picsába.

Európába keveredtek
Emberekké nem vedlettek,
Ázsiai majmok még ők,
Zsivány Trianon-védők.

dunaparti 2012.06.07. 17:41:16

Áder Schmitthnél azért kultúráltabb, nem a felavatásakor húzkodta a gatyacippzárját.

berczy04 2012.06.07. 17:42:15

@pahaszt: Pfejj!!! Köpnöm kell!

pahaszt (törölt) 2012.06.07. 17:45:38

@berczy04:

Köpjél!:)Ki a faszt érdekli?:) Na megyek,mert van még dolgom elég.Dagonyázzatok amíg még lehet,aztán bőrönd elő,mert szerintem lassan úgy jártok,mint a Görög tv-ben a liberális csajszi.:)

berczy04 2012.06.07. 17:46:34

@pahaszt: Te szerencsétlen, tényleg nem tűnik fel, hogy egyezik a vélményünk? Édes Istenem!!!

nu pagagyí 2012.06.07. 17:52:25

Szimpatikus Áder megnyilvánulása ebben az ügyben, tőlem kap egy jó pontot, pedig akár lapíthatott is volna, amúgy schmittpalisan.
Az "államszervezet demokratikus működése feletti őrködés" azonban még bizonyításra szorul.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 17:53:08

@berczy04: ezt nem értem. Ha egy népcsoportot származására való tekintettel gyaláznak, akkor ki kell mindenkinek állni. Ez nem egy nyomorult verseny. Szerencsére a romákért is egyre több értelmes ember kiáll, mert rájön, hogy nem a gyűlölködés a megoldás.

dogbakszi 2012.06.07. 17:55:12

Mitől respektálnánk azt, aki egy visszamenőleges hatályú törvényt átenged, "tartalmi hibát nem talál benne", s csak az eljárási hiba miatt küldi vissza a parlamentnek? Áder ugyanolyan, mint a pártja! Vissza kellene adnia a jogi diplomáját, hiszen ott tanítják, hogy visszamenőlegesen tilos törvénykezni.

berczy04 2012.06.07. 17:55:21

@Legelő Őse: Egyetértek Veled, hogy a gyűlölködés nem megoldás. ÉS igazad van, ha egy népcsoportot gyaláznak, mindenkinek ki kell állni. Na, így nagy egyetértésben csak egy kérdésem maradt: Magyarokra nem vonatkozik, mint népcsoportra? Mert nem szoktam látni, hogy bárki is felemelné a hangját, ha a magyarságot gyalázzák. Pusztán ez zavar. A kettős mérce!

Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok. 2012.06.07. 18:00:15

@Nomante 2.0:
Szerintem egy picit ennél bonyolultabb. Bár azt elhiszem, hogy kb. leszarod, de akkor inkább mondd ezt.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 18:02:34

@berczy04: igazad van. Nem most lettek, hanem mindig is nagyon sokan voltak, akik ilyen ordas eszméket dédelgettek. És az is igaz hogy sok kallódó, vagy sikertelen fiatal embernek ezek az egyszerű üzenetek nagyon könnyen működtethető, előre berendezett világképet biztosítanak. De ettől még emiatt, a gyűlölet, a kirekesztés, a kooperáció hiánya, a tájékozottság, a tolerancia, az előítéletesség, a múltbéli sérelmeknek a jelent romboló félreértelmezése, egyoldalú elferdítás stb. miatt lesz egyre rosszabb hely Magyarország. Pont azok, akik azt hiszik hogy a nemzetért tesznek, cselekszenek, annak zászlaját tűzik fertelmes üzeneteikhez, azok miatt egyre kevésbé jó itt élni. Ez a valóság. Ez mérhetetlen egyszerűség.
Nem elég hogy az előző rendszer meghamisította a történelmet? Miért kell most a másik, azt megelőző kor borzalmas ideológiáit hallgatnunk? Mikor elolvasom ezeket a primitív kommenteket, nincs már bennem megértés. Ezt nem lehet eltűrni. Ki akar ilyen országban élni? Ahol nem a cselekedeteik, viselkedésük alapján ítélik meg az embereket, hanem a vélt vagy valós származásuk okán.
A fenti példa mutatja - mikor @pahaszt: már azt sem veszi észre hogy egy hajóban eveztek - itt nem a tartalom, hanem a projektált gyűlölet a lényeg.

berczy04 2012.06.07. 18:03:57

@Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok.: Igazad van, bonyolultabb. Pl. kíváncsi lennék az okra, amiért beszólt. Mert ugye a beszólás már csak okozat. Szóval, miért, mi késztette erre, mi volt az oka, miért érezte, hogy neki ezt meg kell tennie? Igen, bonyolult. Vagy várj, nem is. Azért, mert csúnya, rossz náczi. Ja!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 18:06:57

@berczy04: Nem értem. Ez a jellemző, hogy egy tüntetésen azt kiabálják hogy mocskos magyarok, vagy azt hogy mocskos zsidók? Nem értem, az utcán inzultusok érnek magyar egyházi vezetőket, hogy "utálnak minden magyart"? Ez van, ez a jellemző: Magyar emberek szisztematikus kiirtásával kapcsolatos vicceket hallani nap mint nap? Szerintem inkább zsidó, és roma származásúakkal kapcsolatban hallani ilyet. Kitől kell megvédeni minket? Magunktól? Ne máár..

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 18:10:11

@berczy04: az okra amiért beszólt? Egy 90 éves zsidó viseletben lévő öreg embernek? ja, én is. Biztos durva lehetett az öreg.Ilyenek ezek. A volt főrabbik meg aztán különösen. Szaladgálnak és randalíroznak az utcán, be-be szólogatnak mindenféle rendes magyar embereknek, akik ezt már nem bírják elviselni, hát persze hogy egyszer csak az utolsó csepp a pohárban, és megvan a baj. Tarthatatlan!

berczy04 2012.06.07. 18:13:34

@Legelő Őse: Sajnálom, hogy egyszerűnek tartasz, hogy ilyen képet festenek a kommentjeim. Na mindegy is, nem én számítok.

Sok igazság van abban amit írsz. Nem véletlenül a fiatalok pártja a JObbik.
Nem megoldás gyűlölet, a kirekesztés. Ezek csak indulatokat szülnek, gerjesztik önmagukat. A múltbéli sérelmekre nem térek ki, mindenkinek, népenek megvan a saját keresztje. Nekünk Trianon, a zsidóknak a holokauszt, stb... De miért van az, hogy míg minket, magyarokat csitítanak, hogy régen volt stb..., addig másoknak nem volt régen a sérelem? Érted a kettős mércét? Én emiatt vagyok kiakadva. Hogy míg egy zsidó embert az utcán inzultálnak származása miatt, ami elítélendő, egyből a teljes apparátus, egyházastól, kormányostól, ellenzékestől visít, hogy mekkora borzasztó dolog ez (oké, az is), de amikor a magyarokat gyalázzák, pl. Kertész Ákos, Regős Péter, valahogy ezeket a hangokat nem hallom! Vagy nekem rossz a hallásom ilyenor?

@pahaszt félreértett, mert már annyira elvakította az ideg, hogy nem értette. Ez sem jó, de a tapasztalatai alapján, lehet mégis érthető. Nem tudhatjuk.

NIncs tolarancia, nincs megértés, nincs elfogadás. De tudod, ez sajnos oda vissza igaz. Elég egy szó: gój.

Egyik sem jó, mindegyik elítélendő, de akkor egyformán a jó életbe, ne csak akkor visítson mindenki, mikor egy zsidó embert ér inzultus, hanem mindig. Na, amíg ez nem áll fenn, addig nem lesz megbékélés. :(

berczy04 2012.06.07. 18:14:45

@Legelő Őse: Ne ne ne, ne forgasd ki a szavaimat, tudod mire gondolok! Ha csak nem nő vagy, mert akkor megértem, hogy kiforgatod! :D

nu pagagyí 2012.06.07. 18:16:13

@berczy04: Ahol, magukat többséginek tekintő emberek állandóan azzal vannak elfoglalva, hogy egy kisebbség esetleg csúnyát mond róluk, ott valami komoly intellektuális probléma van. Ez a viselkedés kb. olyan, mint amikor a kocsmában egy 10-15 fős kopasz társaság vezetője azzal a kérdéssel fordul a sarokban egyedül sörözgető nyeszlett polgárhoz, hogy szídtad-e az anyámat?

A többségé az állam, feladata, hogy élhető világot teremtsen magának is és a kisebbségeknek is. Ez a kisebbségiek érdeke is, siker esetén nem lesz mit szóvá tenniük.

berczy04 2012.06.07. 18:17:43

@Legelő Őse: :) Ugyan, értelmes embernek tűnsz, szerintem pontosan tudod Te miről beszélek! Ez a szöveg elkendőzése a problémának. Ez, a szőnyeg alá söprés vezetett idáig, nem kellene még tovább folytatni!

berczy04 2012.06.07. 18:20:43

@nu pagagyí: A kocsmás hasonlat áll, csak nem kopaszokkal. Tudjuk igaz miről beszélek.

Nem hinném, hogy intellektuális probléma van, sokkal inkább önértékelési probléma, ami a történelem tükrében nem is annyira meglepő.

Az állam feladata, ne röhögtess! Lehet, hogy ez a kisebbség érdeke, de csak akkor, ha nem szándékszik többség lenni... No, hogy is van ez?

Tallono 2012.06.07. 18:24:11

Remélem, akkor is így fog tenni, amikor magyar embereket ér rasszista sérelem, pl amikor gádzsoznak, parasztoznak a cigányok, vagy gojoznak a zsidók... Sőt hovatovább meg is véd ezeknek az erőszakos kisebbségeknek a sanyargatásától és terrorjától! Pl. segít felszámolni a cigánybűnőzést, és kiszorítja a cionistákat a médiából, kultúrából, politikából, Horthy meggyalázóit példásan elítéli és közreműködik, hogy súlyos büntetéseket kapjanak. Ha így fog tenni, akkor megérdemli a tiszteletet.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 18:25:53

@berczy04: de én ezt kérdezem! engem még életemben nem inzultáltak zsidó emberek a magyar származásom miatt, és ha őszinte akarok lenni, nem is hallottam ilyet a környezetemben. Sem olyasmit nem láttam hogy komplett parlamenti párt, hozzá tartozó nyomtatott és on-line média felülettel trianon nevetne, vagy azt relativizálná, hogy ez nekünk jó volt vagy sem. Legyünk már korrektek, komolyan. Ez a maszatolás rettenetes. Trianonnal kapcsolatban nem hallottam olyat hogy nem történt meg. De teljesen más kérdés hogy mi magyarok 2012-ben az EU-ban mit tudunk ezzel kezdeni. Emlékezni rá, vagy örök haragban a környező országokkal folyamatos harcban szenvedni? EZ egy vita kérdése lehet. De a holokauszt áldozatain viccelődni, számháborút gyártani ártatlan emberek halálából szerintem nem ugyanaz. Ennek semmi köze ahhoz hogy ki magyar, vagy ki zsidó. EZ nem egy verseny,. Nincsenek ők, meg mi. Itt élő magyarok, itt élő magyar zsidók vannak.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.07. 18:28:47

@berczy04: elkendőzése a problémának? A probléma az, hogy az EU országok között a rasszizmusban vagyunk elsők. Nem nagy dicsőség. Valószínűleg nem direkt az összefüggés, de fontos megjegyezni, hogy a sikeres, és a polgáriknak jólétet teremtő országokban sokkal alacsonyabb.

berczy04 2012.06.07. 18:34:25

@Legelő Őse: Nekem ez fura. Én tökéletesen értem amit írsz, de Te valahogy nem akarod érteni amit én. Vagy én nem vagyok képes érthetően fogalmazni, vagy szándékosan nem akarod érteni. Mert az írásaid alapján kétlem, hogy ne lennél elég éretelmes ahhoz, hogy értsd.

Kettős mérce! Ennyi, mit nem értesz még? Hogy írjam le, hogy értsed?

Nem tudunk semmit kezdeni Trianonnal, ez pillanatnyilag nem aktuális, a jövőt meg nem látjuk. A II. vh. zsidó áldozatait sem szép dolog relativizálni, egyes emberek élete nem lehet relatív.

Lehet, hogy téged még zsidó embertől nem ért inzultus, de nem tudhatod, hogy mást se, ne ítélkezzünk.
Pusztán azok a hangok, amik akkor visítanak, amikor egy zsidó embert/temetőt/szobrot/emléket ér gyalázat mélyen kussolnak ha ugyan ezeket éri gyalázat, csak magyar előtaggal. Cáfolj meg! Lássam hol áll ki a kormány a Románokkal szemben a magyarokért, a Szolvákokkal szemben, Kertész Ákossal szemben, "felvásároljuk Magyaroszágot"-tal szemben, Regős Péterrel szemben!!! Lássam már, hozd a példákat, cáfolj meg, én örülnék a legjobban, ha nem lenne kettős mérce!

berczy04 2012.06.07. 18:36:53

@Legelő Őse: Így van. A rasszizmus elítélendő. Csak az én olvasatomban a hazai rasszizmus okozat, válasz valamire és nem ok. Azért ez rohadt nagy különbség. Talán az okokra is rá kellene világítani, netán megszünetetni és rögvest az okozat is értelmét veszíti. Ugyan ez a Jobbik/Gárda. Egy okozat, egy válasz valamire. Tán' azzal a valamivel kellene foglalkozni, hogy ilyen válaszok ne is születhessenek, nem gondolod? Ne már a válaszoló legyen a hülye, ne már a tünetet kezeljük! Ugye Te sem ezt szeretnéd?

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 20:19:09

@pahaszt: "a Jenkiknél éltem egy ideig,mert szükséges volt a nyelv ismerete"

Ja, hogy itt hagytad a hazádat, szarfaszú? Akkor meg miről pofázol itt, kriptonáci barátom? Lealáztak odakint, mert hülye voltál, most meg megint itthonról nyomod a hülyeséget?

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 20:24:56

@ZZidane: "nem csak Nobel díjasokat adtak a nemzetnek hanem kegyetlen gyilkosokat is"

Az lehet, de ti csakis kizárólag gyilkosokat adtatok végig a történelem során. Amúgy meg a komcsi zsidó már nem is igazi zsidó, a te fajtád viszont akkor is szar ember, ha nem is nyilas. A magyar nemzetre ti hoztátok a legnagyobb szégyent, hulladék hungarista csőcselék.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 20:27:41

@berczy04: "én nem vagyok képes érthetően fogalmazni"

Többet is tanulhattál volna, akkor nem itt tartanál.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.06.07. 20:32:40

@Tallono: "Horthy meggyalázóit példásan elítéli és közreműködik, hogy súlyos büntetéseket kapjanak"

Az nem zavar, paraszt náci, hogy az általad magasztalt népgyilkos és nemzetpusztító felel a területvesztésekért és több százezer magyar haláláért, akik soha nem tértek vissza a frontról? Ennyire hülye vagy? Nem érted a történelmet? Apádnak több esze lehetett volna, habár anyukád is megtanulhatott volna nyelni.

berczy04 2012.06.07. 21:04:01

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Tipikus érvelni képtelen hozzáállás. Kiragadsz egy mondatot a környezetből. Gratulálok, tartóid tuti büszkék rád, jól megmondtad... Szánalom!

Tallono 2012.06.07. 21:04:31

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: <- Kedves kommentelők! Ezen a Taitegosz-szökevényen jól megfigyelhetőek a belterjesség hátrányai. Összefüggéstelen szarfröcsögésre alkalmas, másra nem. Ha lenne róla kép a belterjesség egyéb, testi hátrányait is bemutatnám, de a színvonal alatti szellemi képességei magukért beszélnek. Ez ő, egy belterjes fattyú, retardált, és ezért mindenkit gyűlöl, aki nem az ő belterjes fajtához tartozik. Ajh, hol vannak már azok a derék spártaiak?! Ezt a fajtát páros lábbal rúgták volna le a hegyről...

berczy04 2012.06.07. 21:05:33

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: Ja, te vagy az a nácizós szerencsétlen? Na igen, akinek csak ennyire tellik. Nem baj, Jézus is megmondta, hogy boldogok a lelki szegények!

berczy04 2012.06.07. 21:06:50

@Tallono: Nyugi, csak nem adatott neki nő, valahol le kell vezetni a feszkót... :D A szerencsétlen barma... :D

berczy04 2012.06.07. 21:20:35

@Tallono: Remélem nem üldöztük el, olyan szórakoztató volt! :D

Tallono 2012.06.08. 02:14:16

@berczy04: Remélem elgondolkozott az életén, és kiugrott a tizedikről... :) Ha nem, akkor remélem lesz egyszer egy becsületes betyár gyerek, aki a lova mögé kötözi és megmutatja mennyire is nem lovas nemzet a magyar! :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.08. 08:55:38

@DeMarco: "Áder elegáns volt és diplomatikus, na és? Sztem ne vonj le belőle messzemenő következtetéseket, mert megint csalódni fogsz..."

Az a baj, hogy csak szekértáborokban tudsz gondolkodni, és fel se merül benned, hogy valaki szólhat elismerően is a másik oldal egy képviselőjéről, ha rászolgált. Nem vontam le belőle messzemenő következtetéseket, nem gondolom, hogy a Köztársasági Elnöki Hivatal lesz az ellenállás gócpontja, csak értékelem ezt a kicsi gesztust is, egyrészt mert már nem az első rövid idő alatt, másrészt meg az elődjéhez képest hatalmas a javulás...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.08. 09:01:02

@dogbakszi: Olvasd el az eggyel feljebb lévő kommentemet. Akinek írtam, homlokegyenest mást képvisel, mint te, mégis, úgy gondolom, hogy neked is szól, amit neki írtam.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.08. 09:19:45

@berczy04: egyáltalán nem értek veled egyet. A roma kérdésben, a mély szegénység kérdésében a probléma hatalmas. De teljesen értelmezhetetlen hogy ez önmagában legitimálná az ordas megoldások megjelenését. Nagyon szomorú hogy a politikai életünk az elmúlt hosszú időszakban nem tudott hosszú távú stratégiát kidolgozni és működtetni, de ettől még a neonáci eszmék szimplán üldözendőek.
Az antiszemitizmus pedig teljesen független ettől. Szimplán visszataszító általánosítás.
Ha nem tetszik egy közszereplő publicisztikája, akkor arról lehet véleményt mondani, sőt kell is, érdemes is. De egy teljes népcsoporton behajtani ezt, szánalmas általánosítás. az általad felsorolt "magyarságot támadó" emberek, 60-70 éves írók. Nem egyenruhában vonuló mocskos magyarozók.
Attól még hogy a magyar politika és a társadalmi közbeszéd komoly deficitekkel küzd, attól még a neonáci, szélsőjobb propaganda számomra elítélendő, és a megoldási változatok közül, teljességgel elfogadhatatlan. Láttuk hová vezet mindez többször is a történelemben.

bioLarzen 2012.06.08. 10:54:26

@No_Fidesz_No_Problem:
Szia,
nyilván így megy ez - csak azt nem értem, hogy kapcsolódik ez ahhoz, amit írtam :)

bio

bioLarzen 2012.06.08. 11:03:52

@rockjano:
Szia,
nyilván nem fogom én sem Ádert soha úgy elkönyvelni, mint makulátlan politikust, aki soha nem csinált semmi rosszat, még ha álomszerűen demokratikus köztársasági elnök lesz is (nem lesz, persze, tudom). Én csak szeretném, hogy ha ESETLEG jól fogja végezni a dolgát, akkor ne a nem felejtés legyen a fő motívum, hanem a mérlegelés: a negatív serpenyőben ez és ez, a pozitív serpenyőben ez és ez.

Illetve: ha olyat tesz, ami szerintem helyes, akkor nem hiszem, hogy azt kéne mondanom, hogy OK, ez helyes volt, DE VISZONT... Ha jót tesz, meg kell dícsérni, ha rosszat, kritizálni kell - a pluszok és mínuszok majd gyűlnek szépen - és MINDKETTŐRE emlékezni kell.

De ez a "OK, ezt jól csinálta, DE emlékezzünk, amikor..." - ezt ne már. Amikor a kölök hazajön, és hoz egy ötöst, azt kéne mondanom neki, hogy "OK, ez szép volt, de bezzeg tavaly áprilisban hoztál egy egyest!!!"? Szerintem nem.

Áder egyelőre kihzza a posztjából azt, amire reálisan számítani lehetett szerintem. És az persze messze van attól, amit egy közt. elnöknek elvileg, egy valóban deokratikus felfogásban tennie kéne, persze. De az sajna nagyon nem reális egyelőre Magyarországon - fügegtlenül attól, ki van hatalmon épp.

bio

2012.06.08. 11:19:16

Borsod eljött Pestre:

velvet.hu/blogok/helyszinelo/2012/06/07/videoval_keresik_a_budapesti_rablokat

A cigányseggnyaló belvárosi liberráltak figyelmét felhívnám, hogy ez a Ferenciek terén történ, tehát ők is bármikor sorra kerülhetnek.

Ja és természetesen nincs cigánybűnözés.

dogbakszi 2012.06.08. 11:48:59

@Fedor:
Szerintem nincs igaza, hiszen a
"Az a baj, hogy csak szekértáborokban tudsz gondolkodni" gondolat azért nem áll meg, mert a másik oldalon ilyen visszamenő hatályú törvényt egyet se hoztak, ...míg nem hallottam a FIDESZ párt egyetlen tagját sem tiiltakozni, hogy "fijjug! ne hozzatok már ilyen törvényeket, mert azt egy jogállamban nem szabad".
"és fel se merül benned, hogy valaki szólhat elismerően is a másik oldal egy képviselőjéről, ha rászolgált."
Ha valaki jogi végzettséggel képes nem szólni a tartalmi szarvashibáról, az nem szolgált rá semmilyen méltatásra, hiszen elismerte, hogy az a szarvashiba neki töléketesen rendben van... ellentétben egy jogállamban ez egyáltalán nincs rendben.
Ha valaki tényleg rászolgált, akkor lehet róla jó szót mondani.

"csak értékelem ezt a kicsi gesztust is, egyrészt mert már nem az első rövid idő alatt, másrészt meg az elődjéhez képest hatalmas a javulás..."
Szerintem ez nem gesztus, hiszen tudván, hogy nem jogállami a törvény, asszisztál hozzá, s csak látszatból, nem a lényegi szarvashiba miatt küldte vissza a törvényt a parlament 2/3-ának.
Ezt a törvényt, ha tényleg gesztust akart volna tenni, akkor az AB-hoz küldte volnarögvest.
Ez a szememben rosszabb, mint az elődje, mert az elődje nyiltan és tudatlanul tette azt, amire felkérték, míg ő csak alibizik, de komolyan gondolja, hogy az a törvény tartalmi szempontból rendben van. Ha valaki elvállal egy KE pozíciót, akkor legalább az azzal vállalt kötelezettségének (alkotmányosság védelme) minimum eleget kellene tennie. De Áder úr erre úgy látszik képtelen! Ezért én nem respektálom az "urat".
Szerintem kedves Fedor, önnek is inkább Sólyomhoz és nem egy SPojácához kellene viszonyítania a KE aktuális képviselőjét.

rockjano 2012.06.08. 11:49:18

@bioLarzen: Értelek én és egyet is értünk....

Azt azért ne feletsük el hogy az ugyan szép hogy egy nagyon rossz törvényt formai okok miatt visszaküld (okkal) de a törvény ettől még nem lesz jó.

Áder semmiben nem fogja akadályozni ennek a rezsiknek a rombolását és igazán akkor fog kiderülni hogy milyen ő ha 14-től esetleg más kormányoz majd, akkor fog a szerepe nagyon felértékelődni...és nincsenek illúzióim.

Ha a főnöke arra utasítja hogy eljátszon egy elég undorító szerepet meg fogja tenni mert megtette már eddig is többszőr.

berczy04 2012.06.08. 12:06:48

@Legelő Őse: Nem baj, ha nem értünk egyet, nem kötelező az. Attól még vitázni lehet. :)

Én nem legitimáltam az sem a neonácizmust, sem az antiszemitizmus, sőt, szerintem inkább elítéltem.

Bár ahogy látom, kezdünk közelíteni egymáshoz, ugyanis Te is elismered, hogy a jelen helyzet valaminek a tünete, ahogy írod magad is. Igen, a politika hosszú-hosszú idő óta nem tud/akar kezdeni ezzel a kérdéssel semmit. Írod a cigányság kérdését. Óriási probléma, amivel a politika nem kezdett és ahogy látom, nem is nagyon akar kezdeni semmit, inkább agyon hallgatja, választ nem kínál. Tudjuk, ismerjük a vidéki emberek mindennapjait megkeserítő problémákat. A Gárda, ill. a többi masírozós szervezet egy válasz ezekre a problémákra. Persze, hogy rossz válasz, de válasz. És mivel a politika, a hatalom nem kínál semmiféle választ, így szerintem érthető, hogy az emberek maguk keresnek megoldás, még ha rosszat is. Könnyű innen ezt modnani, hogy gyerekek, nem ez a megoldás, de ha visszakérdeznének, hogy akkor mi, nincs válasz. Ez a baj!
Ami helyzet most kialakult, kialakulóban van szükségszerű, még ha nem is tetszik, nem is jó, de szükségszerű. El lehet ítélni ezeket az embereket, azt nagyon könnyű, de egy karosszékből nézve, ezek a dolgok teljesen más vetületet adnak.

Valóban nem egy csoportot, nem egy származást kell elítélni, kizárólag a cselekmény, származástól, vallástól függetlenül. Említed a cigányság kérdését. Egy olyan embernek magyarázd meg, hogy ne ítélje el a cigányságot, akihez rendszeresen úgy járnak betörni, terményt lopni, mint ha haza járnának. És tehetetlen, a hatóság pedig nem tesz semmit. Igen, ekkor sem jó az általánosítás, de mi innen könnyen beszélünk. Egy ilyen embertől is elvárod, hogy ne általánosítson? Nehéz! Engem raboltak már ki, igen cigányok, kétszer. Nem ítélem el ezért az egész népcsoportot, de hidd el, baromi nehezemre esik. És aki ezt napi szinten éli meg...?

Nem megoldás ekkor sem a kirekesztés, mert az épp hogy kontrapoduktív, viszont érthető. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de érthető.

Az antiszemitizmus kérdése: valóban elfogadhatatlan a származás, vallás alapján zsigerből ítélkezni. Nem, nincs erre mentség, egy embert határozzanak meg tettei. Én nem hallottam ennek előtte a főrabbiról, most találkoztam először a nevével. Nem ismertem a munkásságát. De ez mindegy is, valakit csak azért utálni, mert zsidó/cigány/arab stb., elítélendő, csípőből.

Terjed az amtiszemitizmus, kár lenne tagadni, ez egy probléma, amivel foglalkozni kell.
De itt még egy szerény kérdésem lenne: mi ennek az oka? Mert azt nekem nem magyarázza meg senki, hogy zsigerből ennyi emberben gyúl lángra az anitszemitizmus. Ennek oka van. Az okokat kellene kutatmi, szintúgy, mint a cigányság kérdésénél. Ha a kiváltó okok megszűnnek, az okozatis értelmét veszíti.
De hogy írod is, amíg a közbeszéd ilyen deficites, hovatovább politikailag korrektség börtönére van ítélve, addig csak a problémák szőnyeg alá seprése lesz és ez csak gerjeszteni fogja a feszkó.

Megnyugodnék, ha csak azért lenne így, mert inpotens a vezetésünk és nem azért, mert szándékoltan van gerjesztve. Nézhettek hülyének, de én félek, az utóbbi valós.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.08. 13:48:07

@dogbakszi: Elbeszélünk egymás mellett. Te a törvénykezésről beszélsz, én meg arról, amiről a poszt szól.

Kandeláber 2012.06.08. 14:17:35

Európa boldogabbik felén még mindig monarchiák vannak.
Ha itt II. Erzsébet királynő lenne az államfő, akkor a republikánusok jajveszékelnének az elavult államforma ellen, kifogásolnák a gyémánt-jubileum ünnepi kiadásait.
És itt is csak kb. 7 %-ot tennének ki, mint Nagy -Britanniában.
De szép lenne!

dogbakszi 2012.06.08. 14:30:20

@Fedor:
Én is a postról beszélek, s nem tudom az alibi-tevékenységet respektálni... és egyébként Áder úr KE-i tevékenységét éppen ez a törvénykezésre adott válasza minősíti.
- Persze mit is várhatnánk tőle, ha tőle származik a választási törvény is (melyet a Velencei Bizottság is aggályosnak tart)?

DeMarco 2012.06.08. 16:11:14

@Fedor: "fel se merül benned, hogy valaki szólhat elismerően is a másik oldal egy képviselőjéről, ha rászolgált"

"Óvakodj a görögöktől, ha ajándékot hoznak is"

Nem vagyunk rászorulva az elismerésetekre, pláne, hogy igen rövid emlékezettel párosul...

"másrészt meg az elődjéhez képest hatalmas a javulás..."

Nem megmondtam... Pali bá'-val semmi bajom nem volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.08. 16:21:04

@DeMarco: "Pali bá'-val semmi bajom nem volt."

Hát ez csak téged minősít...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.08. 17:38:11

@imperial: szánalmas vagy. Én a külvárosban nőttem fel, és a nyolcba jártam szolfézsra. már a nyolcvanas években is megtörtént, csak akkor még mást vettek el. A bűnözéshez mi köze van a liberális eszmének? Ha jól láttam a videón nem csak roma srácok voltak... Elképesztő. Miért nem a rendőrségnek címzed az ilyen hozzászólásaid? Van fogalmad hogy mit jelent a liberalizmus? Hogy milyen eszme? Van elképzelésed? Ismered a történelmet? Vagy csak az elmúlt 20 évere tekintesz vissza? Nem mellékesen a rendszerváltás egy liberális fordulatnak köszönhető. Az egy más kérdés hogy azután sem Orbán, sem az SZDSZ nem maradt és képviselte az eszmét.
Amire célozgatsz: az, hogy az impotens hazai politika képtelen volt az ország mély szegénységében élő, leszakadt régióival, a velünk élő legnagyobb kisebbséggel bármit is kezdeni, nem a liberalizmus hibája. Az hogy egy liberális ember kiáll azért ha ezeket a problémákat faji megkülönböztetés útján, kirekesztve vagy gyűlölködve akarják megoldani, természetes, de nem azért teszik mert liberálisok, hanem mert értelmes felnőtt magyar emberek. Az hogy az SZDSZ az elmúlt 10 évben még szóba sem engedte hozni gyakran ezt a témát, az a párt hibája, semmi köze nincs ennek a liberalizmushoz. szerintem ez nem is volt kérdés, csak már annyira unalmas ez a buta skatulyázás...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.08. 17:51:09

@berczy04: az antiszemitizmussal kapcsolatban kérlek mondj okokat. A szánalmasan egyszerű összeesküvés elméletek persze mindig készen állnak, immáron sok-sok évtizede. Mindig változnak, ahogyan a kor változik. Egykoron vérvádak, ezen most nevetünk. Most a bankszektor, meg New York - Tel Aviv tengely stb. Értelmes emberek, akik ismerik és követik a közeljövő, és a jelenkor történelmét, más nemzetközi médiából is tájékozódnak, és nem dugják a fejüket a homokba, pontosan értik hogy miről van szó. Egyszerűen megdöbbentő hogy felnőtt emberekkel Európa közepén erről kell vitatkozni, és nem a megoldásokról. Egy rossz megoldás mindig az marad!

DeMarco 2012.06.08. 22:56:44

@Legelő Őse: Izrael 1000 eurót és repjegyet ad minden bevándorlónak, ha távozik az országból. Mi is felajánlhatnánk az említett kisebbségeknek ugyanezt... Csak az a probléma, hogy ahová érkeznének, megduplázzák az összeget, csak jöjjenek vissza...

Ha szted a magyarok a rasszisták, akkor hogyan lehetséges, hogy a legtöbb ország buldózerrel dózerolja le a telepeket és teszi repülőre őket? Fizetik a hazautat, csak ne legyenek ott? Olaszok, franciák, kanadaiak? Vagy a szlovákok? Fallal veszik körül a telepeket?! És még mi vagyunk a rasszisták?
Mondd, miért rasszizmus kimondani az igazat, például a cigánybűnőzést? A libsik egyik óriási hibája, hogy azt hiszik, azért, mert vmit a szőnyeg alá söpörnek és úgy tesznek, mintha nem lenne, akkor az már nincs is. Ezzel ellentétben az emberek a saját példájukon tanulnak és a tapasztalat dönti el, hogy mi az igazság és nem a süket duma. Márpedig az embereknek nagyon rossz tapasztalatuk van ezen a téren. Ahogy berczy04 is írja, az okokat kell megvizsgálni, nem az okozatot. Hogyan, milyen jogon vár el bárki is toleranciát, türelmet, megértést, amikor hetente történnek a rablások, lopások egyéb bűncselekmények? Hogyan bízzanak az emberek az igazságszolgáltatásban, amikor azt látják, hogy a bodzaszedőket nem hogy nem kötik fel az első fára, hanem jelentősen csökkentik a büntetésüket? Milyen igazságszolgáltatás az, ahol a vádlottak tapsolják meg a bírót?

Vajon hogyan lehet, hogy ezek a kisebbségek sehol a világon nem tudtak/tudnak beilleszkedni? Nem is akar a többség.

A múlt héten egy ismerős kertjébe mentek be a cigók éjjel és hihetetlen pofátlan, agresszív módon loptak el tőle egy vasszerkezetet. Legalább négy ember kellett a művelethez.

A tapasztalat nem toleranciára és babusgatásra int, sokkal inkább amerikai mintára fegyvert mindenkinek, hogy meg tudja védeni magát és az értékeit...

Tallono 2012.06.09. 04:42:25

@Legelő Őse: Az antiszemitizmus okai, pontosabban az anticionizmus okai: A cionista zsidóság a többi embert gojnak (lélektelen állatnak) tekinti és úgy is bánik vele -> hatás és ellenhatás... Minden erőnek megvan az ellenereje. A rasszista cionista zsidóságra a válasz jó esetben az el/kirekesztés, rosszabb esetben a bosszú ilyen-olyan módszerekkel.

Nos alapjaiban ezek az antiszemitizmus okai, persze ez egy terebélyes fa, sok sérelem érte az embereket a zsidóság részéről, de tárgyszerűen ez a fundamentuma ennek a jelenségnek, amit ti, libsik szerettek annyira felfújni...

narmer 2012.06.09. 08:04:05

A végén még kiderül mekkor előítéletes marhák vagytok.Nemcsak ebben.

bioLarzen 2012.06.09. 21:56:57

@rockjano: Sajna, Áder ha akarna sem tudna érdemben belszólni abba, amit törvényhozás néven művelnek...

Persze, valszín olyan nagyon élyen nem is akar...

bio

Segítség, séf a férjem 2012.06.10. 00:16:52

@Fedor: szeretem ha írsz. Nem oldalakban gondolkodsz.

DeMarco 2012.06.10. 09:25:12

@Segítség, séf a férjem: Atyaég, mekkora tévedés...
Eleve fundamentális különbségek vannak, amit legfeljebb képvisel egy-egy párt, oldal. A ballib frázisok elpuffogtatása is beletartozik az oldalakban való gondolkodáshoz.
Nem én vok például a jobboldalon, hanem a jobboldal van az én oldalamon. Vagyis ők képviselik hellyel-közzel azokat a fundamentális dolgokat, amik hozzám a legközelebb állnak.
Írtó nagyot tévedsz, ha azt hiszed, hogy Fedor, vagy bárki mindettől független tud lenni. Nem mi skatulyázzuk be őt, saját magát rakja a dobozba. Bárki idetalál véletlenül, elsőre levágja, hogy honnan fúj a szél...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.10. 11:54:00

@Segítség, séf a férjem: Köszönöm. DeMarco meg DeMarco. Ne hallgass rá :-)

DeMarco 2012.06.10. 14:51:01

@Fedor: Nem kell rám hallgatnia. Vannak akik jól elvannak a virtuális valóságban is igaz? Erről sokat mesélhetnél... :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.10. 20:47:33

@DeMarco: Olyan vicces tudsz lenni mindig, amikor azzal jössz, hogy én élek álomvilágban :-) Biztos vagy benne, hogy nem neked kéne inkább felébredned? Ehhez pl. mit szólsz?

magyarinfo.blog.hu/2012/06/10/hazugsag_lopas_bunbakkereses

DeMarco 2012.06.11. 11:49:53

@Fedor: "Biztos vagy benne, hogy nem neked kéne inkább felébredned?"

Biztos, mert én ébren vok, te alszol egyfolytában.

"Ehhez pl. mit szólsz?"

Mire gondolsz? Hogy meglepődtem-e rajta? (Nem.) Hogy nem ismertem a folyamatok menetét? (De, ismertem.) Hogy irreálisnak tartom-e a gazd.minisztérium elvárásait? (Igen, sok helyen, kreatívak vagyunk.) Hogy tisztában vok vele, h nincs pénz semmire sem? (Igen.) Hogy szeretném-e, ha az állami kiadások drasztikusan csökkennének? (Igen.) Hogy ezt nem szeretném a vidék kárára megtenni? (Igen.) Hogy eszement baromságnak tartom a déli egy pár vonatokat? (Igen.) Hogy eszement baromságnak tartom, hogy sem reggel nem lehet vonattal munkába menni, sem délután hazamenni? (Igen.) Hogy baromságnak tartom a szakszervezeti vezetőknek azt a mondatát, h most csak a vasútról van szó, a buszokkal nem kell foglalkozniuk? (Igen, ezt csak komplexen lehet kezelni.) Hogy hülyeségnek tartom, h a vasutasnak ingyenesek legyenek a buszok? (Igen, legfeljebb némi kedvezményt tudnék elképzelni.) Hogy rá akarják fogni az imf-re? (Fogd a nyuszira? :), Nem, ha ebben nem bűnösök, bőven elég ha a valódi kéréseiket felteszik a netre...)
Hogy a felújításokat, helyreállításokat, lobbiérdekek, erős emberek döntik el? (Ez mindig is így volt és így is lesz, ott, ahol pénzosztás van. Mi magunk is évtizede lobbizunk fejlesztési forrásokért.)
Vagy az álszent arcotokhoz, amiket vágtok a témához, mintha most látnátok ilyet először és a műfelháborodásotokhoz? (Semmit, csak mosolygok rajta, mint mindig.)

Nagy vonalakban nem támogatom a vidék elsorvasztását semmilyen formában és továbbra is úgy gondolom, hogy gatyába lehetne rázni a vasutat (is). Még ha drasztikus lépéseket kell is megtenni, például a nyereséges üzletágakat újra államosítani.

Ugyanakkor viszont vagy tíz éve nem ültem vonaton, se buszon és egyelőre ezen nem is kívánok változtatni. Így aztán nem a saját bőrömön érzem a problémát.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.11. 13:56:48

@DeMarco: Beszélsz itt mellé, szóba hozol mindent, csak a lényeget nem: azt, hogy nem a pénztelenségről szól ez az egész, meg nem is fejlesztési irányokról, hanem arról, hogy Simicskáék (és így áttételesen a FIDESZ) zsebét tömjék, de olyan pofátlan módon, szükségtelen melókkal, és azt is túlárazva, hogy ahhoz képest Hagyóék ügyeskedése kisovódás csínynek tűnik...

DeMarco 2012.06.11. 18:14:36

@Fedor: És mégis mit vársz? Hogy a maszop zsebét tömködik??? Azok már megtömték az elmúlt nyolc évben...
Uncsi a műfelháborodásod. Ha puck csinálja, akkor már rendben is van, igaz?
Kurvára álszent vagy ám.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.12. 09:20:47

@DeMarco: Nem, én azt várom, hogy semmilyen magánzsebet ne tömjenek... Ne tégy már úgy, hogy a szoclib korrupciót én ugyanúgy elfogadtam volna, mint te most a fideszest, mert rohadtul nem így volt, és ezt te is nagyon jól tudod.

DeMarco 2012.06.12. 21:37:22

@Fedor: "Nem, én azt várom, hogy semmilyen magánzsebet ne tömjenek..."

Na látod, ezért vagy álszent. Már ne is haragudj, de ezt várd azoktól, akikre szavazni szoktál. Jah, hogy ők voltak a legkorruptabbak? Szar ügy.
Korrupció volt/van/lesz. Rettentő naívnak mondanálak és idealistának, ha nem tudnám pontosan, h erről szó sincs.
Csupán eljátszod a nagy halált, hátha vki beveszi. Nem, nem vesszük be, túl átlátszó.

"Ne tégy már úgy, hogy a szoclib korrupciót én ugyanúgy elfogadtam volna, mint te most a fideszest, mert rohadtul nem így volt"

Nahát, ez újdonság... Esetleg ismertetnéd a vonatkozó posztokat Strabag-ügyekben? Vagy Pákozd ügyében? Bármit ahol puckról írsz? Vagy az olajosokról? Esetleg az aluiparról?
Ha néha szóba is hoztad, az legfeljebb a már mindenki által ismertté vált, csúnyán lebukott bkv-s miki, vagy a másik kismókus aki elvitte a balhét az ifi-s pénzekkel, hál' istennek már a neve sem jut eszembe. Vagy írtál volna hisziske mondatáról az elvesztett önkormi választások után, h nem kell izgulni, mert ők csak a saját önkormányzataiknak fognak zsét utalni? Vagy a szabadkikötő? A gripenek? Stb., lehetne sorolni az ügyeket sorban.

Bagoly mondja verébnek, h nagyfejű...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.12. 23:38:13

"Már ne is haragudj, de ezt várd azoktól, akikre szavazni szoktál."

Nem szoktam. Akikre régen szavaztam, most már nem szavaznék (legutóbb se szavaztam), pont ezért az elvárás miatt.

"Jah, hogy ők voltak a legkorruptabbak? Szar ügy."

Hát ezzel azért az elmúlt két év ismeretében lehetne vitatkozni.

"Esetleg ismertetnéd a vonatkozó posztokat"

Lehet, hogy nem írtam róluk külön-külön, de azt számtalanszor leírtam, hogy aki bűnös, az bűnhődjön, pártszimpátiára való tekintet nélkül, és ezt tartom is. Olyat meg aztán végképp nem írtam, mint te, hogy legalább nem a másik oldal lop.

DeMarco 2012.06.14. 15:48:48

@Fedor: Már egy kisgyerek is képes megkülönböztetni a mesét a valóságtól. Ha neked nem megy kérdezd meg őket, segítenek.

Az idealizált világ amit elvárnál, csak papíron létezik a filozófia világában. Keresd ott, ne a valóságban. Az meg külön röhejes, hogy az idealizmust kizárólag ellenzékből várod el, kormányon már egyáltalán nem volt fontos...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.14. 16:30:53

@DeMarco: "Az meg külön röhejes, hogy az idealizmust kizárólag ellenzékből várod el, kormányon már egyáltalán nem volt fontos..."

Ez ugye nettó hazugság, nem fogod tudni alátámasztani semmivel, de hát azt hiszem mindegy, ennyire futja tőled.

Ideális világ valóban nincs, de nem mindegy, hogy milyen messze vagyunk tőle. Most épp távolodunk.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0