Gangnam Style vs. Rapapampam
2012. december 15. írta: Fedor

Gangnam Style vs. Rapapampam

Egy mai és egy holnapi adással véget ér az az X-Faktor évad, amely átlagos színvonalában csak a Megasztár mélypontját jelentő negyedik eresztéshez hasonlítható, és csak azért mondanám azt, hogy annyira azért mégse volt rossz, mert ironikus módon pont most sikerült rátalálni műsor eddigi történetének legjobb énekesére, Oláh Gergőre (ez persze privát vélemény, Sixx pl. annak drukkol, hogy végre megtörjön a jég, és Antal Timi személyében végre egy lány nyerjen RTL-es műsort, ugyanis azon a csatornán eddig az összes trófeát fiúk vitték el).

Kár, hogy nem róluk vált nevezetessé ez az évad, hanem Jimmy Fia Krisztiánról.

A konkurencia viszont meg tudott újulni, és a nyugdíjba küldött Megasztár helyett behozott Voice, ahol újra rangot kapott az énekhang és az élő zenei kíséret (mint a korai Megasztárokban), ha nézettségben nem is, de színvonalban mindenképp lekörözte az ellenfelét, és mivel a TV2-n a jövő héten kezdődnek még csak az élőműsorok, ki tudja, mit hoz a jövő. Ha tavasszal újra lesz Csillag születik (ez gondolom ma, vagy holnap este kiderül), és lesznek időbeni átfedések, akkor nem biztos, hogy nyerő helyzetből fog indulni.

Ehhez kapcsolódóan találtam arra, hogy mivel lehetne a legjobban illusztrálni a két műsor közötti különbséget. Mind a kettőnél készült ugyanis egy zenés beharangozó a versenyzőkkel az első élőadásokhoz. Gangnam Style-ra playback-elés, bohóckodás itt, saját hangon előadott, színvonalas dal ott, hát tessék választani.

Nálam The Voice - X-Faktor 1:0.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr784966603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2012.12.15. 13:13:10

Jellemző, h fordítva vagy bekötve, mint mindig.

Először is az X faktorban egyértelműen Antal Timi a legjobb és az első pillanattól kezdve egyértelmű, hogy neki kell nyernie. Persze nem meglepő, h gesztivel együtt, te kit támogatsz, jellemző... :(
De ez nem változtat a tényen, Timi a legjobb és számomra akkor is ő az első, ha esetleg vhogy más lesz az eredmény...

A Voice meg sztem sz.r. Még egy adást sem bírtam öt percnél tovább nézni. Lapos, érdektelen, a legkevésbé sem kelt fel bennem érdeklődést. Bokszmeccsbe ágyazott, béna dramaturgai elemekkel operáló, jellegtelen előadók.

Hajrá Timi!

DeMarco 2012.12.15. 13:13:55

Nálam X-Faktor - The Voice 10:0.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.15. 13:27:34

@DeMarco: Jellemző, hogy neked mindenről, mindig AZ jut az eszedbe, miközben csak ízlésbeli a különbség... Ez olyan, mintha azt mondanám, hogy csak azért támogatod a Timit, mert erdélyi, de gondolom nem erről van szó, mint ahogy rohadtul nem érdekelt korábban sem, hogy ki honnan jött, csak jó legyen, és Gergő nagyon jó. Timi is, de Gergő szerintem jobb.

Gesztinél amúgy meg kicsit fura lenne, ha nem őt támogatná, hanem a Timit, lévén, hogy ő a mentora :-)

Ami meg a Voice-ot illeti: ha neked csak a külsőség számít, a talmi csillogás, és lényegtelen, hogy emellett tudnak a versenyzők esetleg énekelni is, akkor hajrá...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.15. 14:02:15

@Fedor: hagyd, idiótákkal nem lehet és nem is érdemes vitatkozni.

NIPREDIL 2012.12.15. 14:15:38

Oláh Gergő őstehetség. Remélem, megnyeri. Antal Timi kissé egysíkú, de van benne potenciál. A többi szóra sem érdemes.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.15. 14:31:56

@sixx: Á, ha DeMarco nem jönne ide mindent lefikázni, amit írok, akkor már hiányozna :-)

DeMarco 2012.12.15. 16:34:06

@sixx: Miért idiotizmus kimondani a nyilvánvalót? Előre ki lehetett találni, h Geszti kiket fog hozni magával (és miért), ahogy a többieknél is előre ki lehetett számítani.
Nekem már akkor is Malek hozzáállása tetszett. Egyből kibaxta aki nem volt odavaló. Kár, hogy az első csajszi korán kiesett, abban több is lehetett volna.
De helyette én sokkal inkább a másikat hoztam volna, aki túl sokat gondolt magáról. Jobb volt a hangja és szebb is volt. Valszeg tovább bírta volna.
Fedor is pont ennyire kiszámítható. Előre le mertem volna fogadni egy ezresbe, h kinek drukkol...

@Fedor: "Á, ha DeMarco nem jönne ide mindent lefikázni, amit írok, akkor már hiányozna :-)"

Írj olyat, amit nem kell lefikáznom... :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.15. 18:53:05

@DeMarco: "Fedor is pont ennyire kiszámítható. Előre le mertem volna fogadni egy ezresbe, h kinek drukkol..."

Az, hogy elismerem a képességeit, nem jelenti azt, hogy drukkoltam is neki. Akit én kedveltem, az már kiesett.

"Malek hozzáállása tetszett. Egyből kibaxta aki nem volt odavaló"

Mint a Csobot Adélt, mi?

DeMarco 2012.12.15. 19:51:45

@Fedor: "Akit én kedveltem, az már kiesett."

Duplázom az ezrest: Zolika?

"Mint a Csobot Adélt, mi?"

Én kedvelem azt a szerepet, amit visz. Nem mindig, de sokszor.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.15. 21:33:21

@DeMarco: Ismered zenei ízlésémet, kombinálj :-) Ha nem megy, nézz utána, máshol már leírtam.

DeMarco 2012.12.16. 07:26:21

@Fedor: A zenei ízlésed Stone-hoz áll a legközelebb, de ismerve a libsi énedet is, inkább Zotyóka lehetett a titkos favoritod.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.16. 15:02:58

@DeMarco: Ha olyan hülye lennék, hogy mindent a politikán keresztül ítélnék meg, akkor igazad is lehetne. De szerencsére veled ellentétben én nem vagyok ilyen (drukkoltam volna akkor anno Rúzsa Magdinak vagy Mészáros János Eleknek?), így jól látod, Stone-nak drukkoltam. Tisztában voltam vele, hogy a versenyt nem nyerheti meg, csak az volt a cél, hogy minél tovább bent maradjon (és ez teljesült is).

Zoli egyébként kifejezetten irritált. Hát ennyit a sztereotípiáidról.

DeMarco 2012.12.16. 18:52:26

@Fedor: "Zoli egyébként kifejezetten irritált."

Breaking News! Fedor fejlődőképes! Pedig már régen letettem róla, h képes vagy erre...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.16. 18:59:14

@DeMarco: Nem tudom, hogy mi abban a nagy hír, ha valakinek a személyisége irritál. Azaz tudom, hogy mire gondolsz, de újfent csak azt tudom mondani, mint már annyiszor: az rossz kiindulási pont, ha azt feltételezed, hogy mindenki olyan, mint te. Téged lehet, hogy érdekelt, hogy cigány, vagy piréz, vagy bármi, engem viszont nem, se pro, se kontra. Első előadása alapján még JFK-nél is azt mondtam, hogy lehet benne valami, pedig az apját nagyon szerettem. Az már más kérdés, hogy mint kiderült, nagyon nem szolgált rá a bizalomra.

DeMarco 2012.12.16. 23:14:25

@Fedor: Még, h ez az ország rasszista... :((

Annak ellenére, h nincsenek az embernek illúziói az ilyen csatornákkal és műsorokkal szemben és jó előre kiszámítható volt a forgatókönyv, tehát semmilyen meglepetés nem történt a mai műsorban sem, és annak ellenére, h érthető okokból inkább kellett nekik egy győzike2.0-a, mint egy öntudatos, kevésbé hülyére vehető, szétcincálható énekes sztár, ennek ellenére a jó ][]đĐ]đÄđ#]Đ[[í[]Đ]đ[]đ[đĐ[Đ@#&@&<>&<@&#&]]đ...

Lesz.rom az előre megírt forgatókönyvet, nálam akkor is Timi győzött. Fütyülni kell arra a pár millára (simán összehozható), a pesti kéróra (kinek kellene?), meg a béna verdára (csak eladni jó). Ezek miatt kár keseregni. Lesz helyettük másik. Olyan, amit sokkal jobban fog szeretni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.17. 10:27:34

@DeMarco: "Még, h ez az ország rasszista..."

Hol állítottam én ilyet?

Amúgy meg lényegtelen, hogy melyikük nyert, tényleg bármelyiküké lehetett volna megérdemelten a cím, és a második hely is már olyan ajánlólevél, amire simán lehet karriert alapozni, lásd még Takács Nikolasz, vagy Janicsák Veca, aki nem is második, hanem harmadik lett. Szóval azért ne sírj :-)

Tallono 2012.12.17. 18:41:46

Végre eltűnik Alföldi a Nemzetiből! Kár, hogy még fél évet kell várni, és nem már évek óta tüntették el, de az erőtlen töketlenkedést mi sem mutatja jobban, mint, hogy ilyen beteges, deviáns buzi lehetett a Nemzeti élén évekig...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.17. 20:07:32

@Tallono: Már annak is örülhetnél, ha legalább feleannyira értékes ember lennél.

De még tizedannyira se vagy.

Tallono 2012.12.18. 09:09:01

@Fedor: Fáj a veszteség igaz? :) Nekem annál nagyobb az örömöm! Remélem ebből a kirekesztő országból is távozik előbb-utóbb! :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.18. 10:19:55

@Tallono: Örömködjél csak. Ne is legyen nagyobb örömöd az életben többet...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0