Az MSZP megfogadta Pokorni tanácsát
2014. február 04. írta: Fedor

Az MSZP megfogadta Pokorni tanácsát

simon_gabor.jpg

...nincs nyúlkálás, mert nem lesztek kihúzva a szarból párt alapon

- mondta Pokorni pár napja fideszes potentátoknak, leginkább magát áltatva ezzel. A négy évvel korábbi hasonló mondatai óta nagyjából az új alkotmánytól a legutolsó rendeletig minden arról szólt, hogy miképp lehet megkönnyíteni sőt, rendszerszintűvé tenni a lenyúlást, de valahogy még se látom, hogy tömött sorokban vinnék el a korrupción kapott pártkatonákat.

Talán azért, mert túl magasra futnak a szálak. 

Az MSZP viszont egyszer már nagyon megégette magát ezen a téren, és a jelek szerint komolyan veszi azt, hogy tanult az előző ciklusból. Magukra véve Pokorni intelmeit, secperc alatt kirúgták Simon Gábort, miután kiderült, hogy valósak a Magyar Nemzet infói az elhallgatott százmilliókról.

Az információ-forrás ismerős: egy sértett volt feleség nagyon veszélyes tud lenni. Orbán is tudna mesélni arról, hogy milyen úton jutottak ki a véletlenül se taggyűlések jegyzőkönyvei az Élet és Irodalomhoz anno. A különbség ott van, hogy a FIDESZ-ben ennek semmi következménye nem volt. Pontosabban annyi mégis, hogy amit ott, Tokajban kipróbáltak kicsiben (cégügyeket szolgáló törvényhozás, strómanok általi felvásárlás, stb.), azt a következő kormányra kerülésük után már több nagyságrenddel nagyobb méretekben űzték, és minderre a koronát a paksi paktum tette fel.

Bár az MSZP reakciója és annak sebessége megfelelő volt (kampány idején nem is nagyon tehettek mást), de felmerül az emberben a kérdés: hány ilyen csontváz lehet még a szekrényben? Meddig nyúl még az MSZP után a múltja? Hiába, hogy ez Simon magánbulija volt, hiába, hogy ez a sztori már öt éves, és hiába, hogy a 2010 óta szinte teljesen kicserélődött pártvezetés azonnal kivetette magából a vétkest, ez az ölébe hullott sztori a joboldali média számára megfelelő muníciót ad ahhoz, hogy azt szajkózhassák: ezek semmit se változtak, nem csak a fideszes törzsszavazókat tüzelve ezzel, hanem azokat is némileg elgondolkodtatva, akik hozzám hasonlóan kényszerűségből, a realitásokat figyelembe véve fogadja csak el az MSZP vezető szerepét a kormányváltásra pályázó Összefogásban. 

Már előre meg tudnám írni a jobbos törzskommentelőim kárörvendő kommentjeit, és kíváncsian várom, hogy mit hoz ki belőle a köztévé egyre rutinosabb, és a mélységektől sose visszariadó gárdája Selmeczi Gabriella főszereplésével.

Az ügy egyik legérdekesebb vonulata, hogy a Magyar Nemzet miért egy nevetségességig bárgyú, az ötvenes évek nyelvezetét megidéző, minden konkrétumot nélkülöző cikkel vezette fel a sztorit. Ennek első látásra az égvilágon semmi értelme nem volt.

Másodikra viszont már van egy olyan értelmezési tartomány, ahol ez nagyon is beleillik egy előre kiszámolt taktikába, pláne, ha van még hasonló, valós alappal rendelkező sztori a tarsolyukban (lássuk be, azért ez nem lehetetlen). Mert ha azokat is hasonló módon vezetik fel, akkor szépen el lehet ültetni a fejekben, hogy a Magyar Nemzet hírei akkor is igazak, ha alaptalan hülyeségnek tűnnek elsőre. 

És ezzel nagyon vissza lehet élni, mondjuk egy olyan "bombahír" formájában, amelyet a választások előtt 1-2 nappal dobnak be, de csak a választások után derül ki róla, hogy "ja, bocs, tévedtünk".

Egyáltalán nem csodálkoznék, ha így történne.

UPDATE

Nem szoktam mindenben egyetérteni az LMP-vel, de egy ilyet abszolút támogatnék:

Schiffer András véleménye szerint itt lenne az ideje annak, hogy az adóhatóság haladéktalanul kezdjen vagyonosodási vizsgálatot az elmúlt tíz év politikai elitjével szemben – az LMP frakcióvezetője erről keddi, budapesti sajtótájékoztatóján beszélt. A politikus arra reagált, hogy a Magyar Nemzet keddi cikke szerint Simon Gábor, a Magyar Szocialista Párt elnökhelyettese be nem vallott vagyont tart ausztriai bankszámlákon. Simonról azóta már döntöttek a baloldali pártok: haladéktalanul mennie kell a közéletből eltitkolt vagyona miatt.

Kár, hogy az égvilágon semmi esélye.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr365798456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fepe 2014.02.04. 15:33:55

Szerintem meg ki akartak ugrasztani pár nyulat a bokorból... Ha egy sem ugrott, akkor beköpik a nevet, aztán kész. Ennyi a sztori. Ha meg ugrott valamelyik, akkor a HírTV rejtett kamerán mutatja majd X elvtársat, ahogy egy svájci bankba bemegy egy üres táskával és kijön egy teli tömöttel. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.04. 15:39:36

@fepe: A végeredmény szempontjából tökmindegy.

fepe 2014.02.04. 15:46:45

Nem mindegy. Mert így adott esetben egynél több embert is lekapcsolhatnak. Ha kapásból bemondják a nevet, akkor a többi rabló nem aggódik. Most volt azoknak is pár szar órája/napja... Talán egyik-másik valami hülyeséget is csinált.
Ez régi rendőrségi trükk. Garázsban elásott hullát is találtak már így. Most nem keresem ki. Talán emlékszel rá...
A Hír TV is ugyanezt csinálta Ferenc diplomája kapcsán. Hátha a böszme elmegy valahova a diplomájáért, mielőtt a Hír TV megtalálná...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.04. 15:56:41

@fepe: Ahhoz túl sok, magában értelmezhetetlen, de utólag konkrétumnak tűnő dolgot írtak bele az eredeti cikkbe, lásd osztrák bankszámla, százmilliók.

fepe 2014.02.04. 16:10:19

@Fedor: Lehet... De nekem az az érzésem, hogy ez egynél több emberre is rápasszolhat...

Kandeláber 2014.02.04. 17:01:39

Simonbukta.
Én egyébként azt bírom, hogy a fanatikus balosok még most sem hiszik el. :D

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.04. 17:07:34

Az MSZP kivételesen helyesen reagált. Ez furcsa az utóbbi napok ökörségei után.

Ad Dio 2014.02.04. 17:18:29

Ha tényleg kivágják (még meg nem erősített információ), akkor ez egy okos, politikailag (és mellesleg erkölcsileg is) helyes döntés.

Várom a további neveket mindkét oldalról. Hulljon a férgese!

vantaan2 2014.02.04. 17:20:38

Ne basszátok már! ...most amikor 50 000 000 000 Ft azaz ötven ezer millió Ft-ot nyúltak le 2011-óta a haverok páholyból csak a gázon!!!! Most szaros 100 millán táncoltok? Hááát hülyék vagytok???

vantaan2 2014.02.04. 17:20:38

Ne basszátok már! ...most amikor 50 000 000 000 Ft azaz ötven ezer millió Ft-ot nyúltak le 2011-óta a haverok páholyból csak a gázon!!!! Most szaros 100 millán táncoltok? Hááát hülyék vagytok???

kézműves étcsokimikulás 2014.02.04. 17:27:18

azert csak nem birtad ki,hogy a fideszt ne keverd bele valamilyen modon,ugye fedor elvtars...
:))))))
munkasor tempo...
mint a nepszabo oldalan,ahol ha orban/simicska/szeles zsebeben turkalnak akkor kozerdek most meg azon megy a hepaj,hogy "szemelyisegi jogok"...
pffff...

amugy-oldalfuggetlenul-takardojon a kozeletbol az osszes tetu,aki lop-csal-hazudik...

MACISAJT 2014.02.04. 17:28:34

Kivágták ezt a pancsert? Na és?
És ezzel el van intézve?
Ugyan kérem.

Most jön csak a java.
Mikor el kell mesélni, honnan és hogyan keletkezett az a pimf negyedmilliárd amiről az MSZP alelnök "megfeledkezett".

MACISAJT 2014.02.04. 17:33:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
"Az MSZP kivételesen helyesen reagált. Ez furcsa az utóbbi napok ökörségei után.")

Utcát , szobrot nekik:P

Ne tessék komolytalankodni.
Összeült a válságstáb és pontosan felmérték hogy ha kapásból letagadják az egészet, másnap már a Magyar Nemzet címoldalán virítana a banki dokumementum...

Így aztán, jobb híján, úgy cselekedtek mint a csapdába szorult róka, amelyik lerágta a saját lábát hogy szabaduljon.
Simor elftárs, szólt a döntés, ha már voltál oly pancser és lebuktál, magányosként távozz mint Cúslág.
Merzt így biztos nem vetsz rossz fényt a PÁRTRA, mindenki azt hiszi majd hogy megtévedtél a sok tisztakezű között.

Muhaha.

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 17:33:58

Hullanak a szocik, mint a legyek - akár ellenzékben, akár kormányon vannak.

Előző választási kampányra fordulva lett Hagyó és Hunvald -ügy, most meg Simon G. esett ki a szekrényből. Nem mondom, hogy nincs ez így jól, de mindeközben fideszék a basival az élen gondtalanul lopnak, csalnak, dőzsölnek és fullra berendezkednek, mert azt a nép már fásultan figyeli. És nem rajtuk csattan az ostor. Hülye ország...

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 17:41:46

@MACISAJT: "Mikor el kell mesélni, honnan és hogyan keletkezett az a pimf negyedmilliárd amiről az MSZP alelnök "megfeledkezett"."

Mesélj, aranytorkú:, hogyan, miből lett alig pár év alatt Mészáros Lőrincből milliárdos? Hogyan jutnak százszámra zsíros termőföldhöz fideszközeli potentáltak nulla gazdálkodási előélet, ismeret nélkül? Hogyan kapnak ellenőrizetlenűl milliókat, sőt milliárdokat fideszközeli vállalkozók, művészek? Csak néhány ügy. De sorolhatnám még sokáig.

MACISAJT 2014.02.04. 17:42:01

@Kandeláber: ("Én egyébként azt bírom, hogy a fanatikus balosok még most sem hiszik el. :D"

A 168 Óra és a Népszava oldalaira még most sem jutott el a hír:P
Valahogy nem érte el az inger küszöbüket..

2014.02.04. 17:43:04

lesz ebből még vezetőszár is a választások előtt két nappal
de meg is érdemlik a hülye szocik

MACISAJT 2014.02.04. 17:45:53

@Republic Forever!: " De sorolhatnám még sokáig.")

Sorolhatod, ki nem szarja le.
Mit tudtatok bizonyítani? Nullát.
Pardon, szegény Schmitt Pál ellen valóságos hajtóvadászat indult, amiért 20 évvel ezelőtt valamilyen idézeteket átvett egy dolgozatába...
És jubiláltatok hogy sikerült kicsinálni.

Ellenben az MSZP alelnöke, volt választmányi elnök hogy 2008(!) óta parkoltat osztrák bankban potom negyed milliárdocskát...és erről amúgy értehetően kussol(T)...

hát ez jobb mint a bajai hamis videó:P
Muhaha.

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 17:46:07

@Ad Dio: "Várom a további neveket mindkét oldalról. Hulljon a férgese!"

Várod a neveket a másik oldalról? Kis naiv...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 17:46:42

Mond egy Fideszest akit nem rugtak ki, mert hazudott a vagyonbevallásában, mint Simor.
Nem tudsz ilyet mondani.

Közbeszerzéseken, privatizációkon meggazdagodott MSZP-sel meg tele van a padlás.
Többek között Gyurcsány és Bajnai.

Almát almával érdemes összehasonlítani.

toportyánzsóti 2014.02.04. 17:48:18

Egyik 70-30 mutyinagykoalásért sem kár,moszkovitya mutyipincsiket is éri még pár meglepetés...Oroszok most bizonyítottak Szocsiban náluk 4-szeres szorzóval mennek a dolgok az előirányzott és tényleges költségek viszonylatában.

kézműves étcsokimikulás 2014.02.04. 17:48:50

@MACISAJT: bezzeg a tanczosbohoc diplomaja...
tenyleg,megvan mar???
vagy anyus papan begyujtott vele???

Kandeláber 2014.02.04. 17:55:00

@MACISAJT: Most azon törik a fejüket, hogyan tálalják a hírt...
@Republic Forever!: Nem az ország hülye. A szocik azok.
Keller közpénzügyi államtitkár elvtárs anno miért nem tudott semmit sem prezentálni Berkecz Márián meg az Ezüsthajón kívül?
Ne mondd, hogy beépített fideszes ügynök volt. :D
Nyolc évük volt arra, hogy megtalálják a csontvázakat.
Elcseszték a lehetőséget, magukra vessenek.

_most_ 2014.02.04. 17:55:24

na azt várhatjuk mikor jut el a fidesz is erre a szintre, ott a ilyenekért előléptetés jár :D

Kámasuka 2014.02.04. 17:55:37

Nagyon helyes hogy kirúgták a simlis PÁRTIGAZGATÓ HELYETTEST a maszopból.

Baj akkor lesz ha énekelni kezd.

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.04. 17:56:07

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Állat volt a Magyar Nemzet. Akkor kellett volna kilőni a Simont, amikor már leadta az egyéni jelöltséghez szükséges ajánlásokat és lezárult a határidő, akkor abban a körzetben nem lenne baloldali jelölt.
Idióták!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 17:57:31

@MACISAJT: Mit kell azon bizonyítani, hogy fideszes csinyovnyikok nyernek rendszeresen az állami termőföld pályázatokon? Annak nyoma van, bazdmeg, megjelenik az eredményközlönyben. A sajtó meg szépen feltárja a fideszes kapcsolódási szálakat. Nem nagy dolog.

Mészáros Lőrinc miből gazdagodott meg, te fideszes bélféreg, újra megkérdezem, arról meséljél.

Trafikokat ki a fasznak játszották át, te szemét? Saját maguknak, meg a csókosoknak. Újraosztották a dohánypiacot saját maguknak. Mi ez, ha nem korrupció, te istenverte degenerált félázsiai galandféreg?

Ilyen 4 év után ezekről dumáljál valamit, te szarházi. A tiéid vannak kormányon, ilyen, a győzelem biztos tudatában már a külsőségekre is fittyet hányó korrupt kormánya az elmúlt 50 évben nem volt az országnak... a szoci lopás kisstílű falusi tyúklopás volt ezekhez képest.

Kámasuka 2014.02.04. 17:57:33

@_most_: Amint a népszabi kinyomoz valamit - valamikó. Vagy a HVG, hehehe.

Szelid sunmalac 2014.02.04. 17:57:51

Nagyon helyes, hogy kivagtak. Meg sok ilyet! Mindenhonnan! Egy olyan utopiat kepzelek el, ahol akar ezer forintos megvesztegetesi gyanuert is kibasszak a politikusokat es rendorsegi vizsgalatot inditanak.

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 18:00:35

@Kandeláber: "Ne mondd, hogy beépített fideszes ügynök volt. :D"

Ő nem, de az épp' akkor is regnáló Polt Péter örökös főügyész igen.

_most_ 2014.02.04. 18:02:05

@Kámasuka: ugyan temérdek csaló fideszest lebuktattak már, azt nem történt semmi, mindenkinek nyilvánvaló, hogy talicskával hordják el a közpénzeket, egy jó fizető mutyi kedvéért akár az alkotmányt is átírják.

röhögő 2014.02.04. 18:04:05

Ahogy olvasom, esélyes hogy ezt a palit a választások előtt bilincsben fogják hurcolászni.

J.László 2014.02.04. 18:08:47

Változnak az idők. Eddig vagy falazott a "Párt" a komcsi nagykutyáknak, vagy kivégeztette őket. Mostantól egyszerűen kirúgják őket. Ezért kár volt 100 évig kísérletezniük a magyar néppel.

putris72 2014.02.04. 18:10:53

@Republic Forever!: Bocs nem az IQ-ra gondoltam,mert látom az nincs!!Kösz a kimerítő választ!

2014.02.04. 18:12:47

@J.László: "Ezért kár volt 100 évig kísérletezniük a magyar néppel."

Ja, ugyanis ezért sikerült kitermelnie magából olyan hazaárulókat, mint amilyen te is vagy, orbánista oroszbarát hulladék.

2014.02.04. 18:14:48

@MACISAJT: A témától függetlenül, fizetett orbánista hazaáruló, az már volt ma, hogy a kurva anyád?

J.László 2014.02.04. 18:15:14

Mondták már, hogy úgy áll rajtatok a hazaárulózás, mint tehénen a gatya?

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 18:15:30

@putris72: Nagyon szívesen. Mégegyszer: a kurva anyádat.

Kámasuka 2014.02.04. 18:18:06

Feri elkezdte lerendezni Meseházy embereit a PÁRTban.

2014.02.04. 18:19:21

@Kandeláber: Ma melyik gyógyszeredet baszták el, hülye gyerek?

2014.02.04. 18:22:27

@J.László: A kurva anyád. Mondták már neked, hogy akik eladják az országot az oroszoknak, azok HAZAÁRULÓK?

J.László 2014.02.04. 18:24:51

A kedves posztol esetleg nem tudná kimoderálni a kényszeres kurvaanyádozókat?

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.04. 18:29:11

Na még annyit ehhez a poszthoz, hogy én legyek a legutolsó, aki ezt a galád szoci bagázst a védelmébe veszi. Ennek többször is hangot adtam már, mióta blogokba írok. De annak függvényében, hogy 4 év óta közpénzt mázsaszám kebeleznek be fideszes rohadékok, és amellett a jogállamot is szétverték: az inga erősen kileng...

Szépen levadásszák az ellenzéket, ahogy azt Kövérék megjósolták, miközben a narancsbanda dőzsöl és lop. Így él és virul a rendszer saját örömükre. Ehhez kellett a fideszes főügyész, kiherélt és fideszesített AB, pártalkotmány, egyebek. De ugye nem ezekkel foglalkozunk...

Az itteni hozzászólások többségéből újfent bebizonyosodik: ez egy degenerált ország, degenerált néppel.

2014.02.04. 18:29:51

@Kámasuka: " Feri elkezdte lerendezni Meseházy embereit a PÁRTban."

Nagyon helyes. Gondolom, ezek után te is rájuk fogsz szavazni, ha nem tévedek. Ha sikerül olyan embereket állítani a maszop vezetésébe, akik megfelelnek a felcsúti vajdádnak...
Erről szól az egész, nem? Legyen olyan vezetése a maszopnak vagy bármelyik pártnak, amely megfelel az orbánista bolsevik maffiának. Jól látom, szarházi?

2014.02.04. 18:33:44

@J.László: Ha nem tetszik mások véleménye, miért vagy itt? Tudod, ez azzal is járhat, hogy elküldenek a kurva anyádba, főleg ha oroszbarát hazaáruló vagy. Szóval, told el a bringát, ha nem tetszik, troll...

űrszelvény (törölt) 2014.02.04. 18:34:12

@Viktor Mutyin: "A kurva anyád. Mondták már neked, hogy akik eladják az országot az oroszoknak, azok HAZAÁRULÓK?"
Ha nem az oroszok, hanem mondjuk egy nyugati cég nyert volna, akkor most azt írnád, hogy eladják az országot a Nyugatnak?

Szerencsétlen...

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2014.02.04. 18:34:31

@Kámasuka: Szerintem is valami belső leszámolás az egész.Persze a Fedor félék még el is hiszik, hogy most hirtelen jó útra tért a 'párt', tehát jó lesz rá szavazni is, mertőkmárnemolyanok' :) .
Valaki(k) ezzel nagyon jól jártak.

[megmondoember] 2014.02.04. 18:35:32

Következőnak jöhet Szíjjártó, aki olyan hülye volt, hogy a vagyonnyilatkozatában is bevallotta, hogy még az elismert vagyona is többel nőtt egy év alatt, mint amennyit összesen, bruttó keresett. Aztán mehet után Pintér, Orbán, Budai, Lázár és az összes többi tolvaj is.

J.László 2014.02.04. 18:35:33

"Na még annyit ehhez a poszthoz, hogy én legyek a legutolsó, aki ezt a galád szoci bagázst a védelmébe veszi."

Így kezdődik mostanság minden ősbolsevik hozzászólás. Mondom, változnak az idők.

MACISAJT 2014.02.04. 18:39:22

@MACISAJT: "Kivágták ezt a pancsert? Na és?
És ezzel el van intézve?
Ugyan kérem.

Most jön csak a java.
Mikor el kell mesélni, honnan és hogyan keletkezett az a pimf negyedmilliárd amiről az MSZP alelnök "megfeledkezett". "

Na ugye,ugye.
Nem is tellett sok időbe, hogy rájöjjenek a Volksbank és simon elvtárs(ék) XVIII kerületi összefüggéseire...

És a lavína elindult elvtársak....

2014.02.04. 18:39:30

@űrszelvény: "Ha nem az oroszok, hanem mondjuk egy nyugati cég nyert volna, akkor most azt írnád, hogy eladják az országot a Nyugatnak?"

Ostoba vagy. Mi mindig is a Nyugathoz tartóztunk István király óta. Mint ahogy a magyar történelem során mindig is hazaáruló volt az, aki eladta az országot az oroszoknak. Magyar vagy te egyáltalán?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 18:43:39

@_most_:

Temérdek MSZP-st is megbuktattak, akik közpénzeket nyeltek be, privatizáción gazdagodtak meg, és loptak.

Simon nem itt hibázott, hanem abban, hogy a vagyonbevallásában hazudott.

2014.02.04. 18:44:07

@J.László: "ősbolsevik hozzászólás"

Nevetséges troll vagy, nem csak hazaáruló. Pont te dumálsz bolsevikokról, aki nyakig a felcsúti vajda seggében van? Amaz meg Putyin elvtársat szopja éppen? Mégsem tévedtem akkor, amikor anyádat emlegettem...

Kámasuka 2014.02.04. 18:44:15

@Viktor Mutyin: 'Gondolom, ezek után te is rájuk fogsz szavazni, ha nem tévedek.'

Tévedsz. De majd 2018ban meglátom, kire szavazok.

J.László 2014.02.04. 18:46:03

@Mojzes Pál:
Gyurcsány utolsónak Mesterházyt fogja elintézni. A tavaszi bukás után. Addig a férgesét írtja körülötte.

2014.02.04. 18:46:03

Semmit nem változott a szocialista párt. Fedor, te egy elég nevetséges szerző vagy:

"Hiába, hogy ez Simon magánbulija volt, hiába, hogy ez a sztori már öt éves, és hiába, hogy a 2010 óta szinte teljesen kicserélődött pártvezetés"

Ehhez képest az Index főoldali cikkében világosan leírják:

"A nol.hu mai cikkében pedig arról ír, hogy az ügyészség gyanúja szerint Simon, államtitkársága idején bűnsegédként nyújtott segítséget egy csalás elkövetéséhez. Tavaly márciusban a Legfőbb ügyészség kezdeményezésére felfüggesztette az Országgyűlés a képviselő mentelmi jogát.Az Index úgy tudja, Simonnak távoznia kell a pártból a bankszámla-botrány miatt."

Ismétlem: SEMMIT nem változott az MSZP. Bukjon az összes rohadt hazaáruló kommunista, ha egy önkormányzatnál 70 milliót kap a városi újság offshore-háttérrel, mi megy itt országos szinten?!

Nem a Fidesszel kell foglalkozni, nekem már teljesen mindegy, hogy melyik szervezett bűnözői csoport nyeri a választásokat. TELJESEN MINDEGY!!!!!!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 18:46:06

@Mojzes Pál:

Aki ezt hiszi az egy elmeroggyant.

A lista első három helyén tanyázik két lopásból lett milliárdos, Bajnai és Gyurcsány, akik közül legalább az egyik közokiratot is hamisított, meg adótcsalt.

G. Wolf 2014.02.04. 18:46:20

Kíváncsi vagyok vajon valaha fog e hasonlót lépni a Fidesz? Vajon fog e valakit "kitenni" mert lop.

Pénzéhesek mindenhol vannak, de kezelni őket kevés helyen tudják, még ha csak egyszer egyszer is. Azt hiszem most helyesen cselekedett az Mszp, aki lop/korrupt azzal szembe így kell eljárni, ilyen tempóban.

Kámasuka 2014.02.04. 18:47:27

@Mojzes Pál: Ne legyünk rosszindulatúak. Az igazgatóhelyettes azonnali leváltása jó példa minden pártnak.

Gondolom lesz folytatása az ügynek az MNO-n, ki tudja, lehet hogy bcs. is van a háttérben, mert sokat nem lacafacáztak.

dual824 2014.02.04. 18:47:43

Büszke vagyok az MSZP-re! Igen így kell ezt kezelni! Csirájában elfojtva a nyomorult jobberek szarszagú erőlködését!

is 2014.02.04. 18:52:46

az Index már utalt rá, hogy ez nem feltétlenül az ő pénze. lehet, hogy az MSZP tartalékja ez, nála csak megőrzésre volt. még lehet pár ilyen ember, aki őrizgeti a közös pénzt biztos helyen. a FIDESZ 10000%, hogy ugyanezt csinálja, nem is csak pártszinten, hanem Orán személyes vagyonával is, és még a neveket is tudjuk: Simicska, Pintér, Mészáros.

ez a magyar párttörvény, csak van aki még tartja az erkölcsi szintet, van, aki meg nem, és még a szavazóit is beeteteti, hogy neki nem is kell.

J.László 2014.02.04. 18:52:47

@G. Wolf:
"Azt hiszem most helyesen cselekedett az Mszp, aki lop/korrupt azzal szembe így kell eljárni, ilyen tempóban."

Akkor kezdheti is listájának első helyezettjeivel.

Nem. Itt belső leszámolás esete forog fenn. Ősi kommunista szokás szerint. A különbség mindössze annyi, hogy a palimadár ezúttal nem lesz kivégezve.

rexcramer 2014.02.04. 18:53:59

@Republic Forever!: nyugi.......mindjárt jön az orvos és bepelenkáz

Kámasuka 2014.02.04. 18:58:01

@is: 'erkölcsi szint' viccelsz bazmeg a faszi ellen évek óta fél tucat ügyészségi nyomozás folyik most leszóltak az Mszp-be hogy nem fogja megúszni. Ennyi.

2014.02.04. 18:58:54

@is: És akkor mi van, ha nem az ő pénze? Ki nem szarja le, hogy kinek a pénze? Tiszta úton szerezték? Vagy megint a jó öreg büdös korrupciós út volt mögötte? Tényleg ér ez annyit, hogy az MSZP is ki tudjon nyomtatni hatszázezer szórólapot és bírja anyagilag? Feltűnt, hogy nem azért esélytelen a párt, mert nincs már médiája, hanem azért, mert az emberek NEM HISZIK EL, hogy megváltozott? Akkor kérdezem újra: ki nem szarja le, hogy kié a pénz? És azt is, hogy a Fidesz mit és hol tart?

SZAROK RÁ!!!!! Egy tiszta pártot akarok és azt, hogy képesek legyenek meggyőzni 5 millió embert, hogy éppen szétlopják alóluk a teljes országot. Így nem fog menni. Lehet akármennyijük a tartalékban. Pont.

MACISAJT 2014.02.04. 19:00:56

@dual824: ("Büszke vagyok az MSZP-re! Igen így kell ezt kezelni! Csirájában elfojtva a nyomorult jobberek szarszagú erőlködését! ")

Ez olyan szép volt, hogy jutalmul idézem neked a Brian életéből a jelenetet:

Fekete lovag: Mi az, inadba szállt a bátorságod?
Arthur király: Mi ugrálsz te bolond! Hiszen egy karod sincs!
Fekete lovag: De van!
Arthur király: Ugyan! Nézd meg!
Fekete lovag: Bolhacsípés!
Arthur király: Ne rúgdoss, vagy…
Fekete lovag: A gyáva! Gyáva!
Arthur király: Levágom a lábad! Na jó!

(levágja a Fekete Lovag egyik lábát)

Fekete lovag: Megállj! Ezért az életed veszem!
Arthur király: Mit csinálsz engem akarsz a véredbe folytani?
Fekete Lovag: Legyőzhetetlen vagyok!
Arthur király: Komplett bolond vagy!
Fekete Lovag: A Fekete Lovag mindig győz! Védd magad! Na! Mi lesz?
Arthur király: Na jó!

(levágja a Fekete Lovag másik lábát)

Fekete Lovag: Jó. Kiegyezek veled döntetlenben.

2014.02.04. 19:02:36

Egyébként bocsánat, én tiszta szívből örülök neki, hogy ez a korrupt majom lebukott. Rántsa magával a seggfej elnökét, aki eldöntötte, hogy nem számítanak a tények, ő lenyomja Bajnait és miniszterelnök akar lenni. Mert ő a baloldali Orbán Viktor és csakazértis miniszterelnök lesz, ha már a Fideszbe annak idején nem vették föl.

Vigye csak át jó sok ilyen botrány a Bajnai-Gyurcsány duóhoz a szavazatokat, verje szét apró kicsi jelentéktelen darabokra ezt a hazaáruló tehetségtelen kommunista megélhetési politikus bandát. Adjanak még egyszer kétharmadot a Fidesznek, ami eközben már idén év végén csődbe viszi az országot, miután leáll az amerikai pénzjegynyomda és a világ nem finanszírozza tovább az unortodoxiát.

Úgy 2015 tájékán Bajnainak lesz esélye, de ha neki nem, akkor Gyurcsánynak. És akkor majd lehet gondolkozni jobb- és baloldalon, hogy mit kúrtak el.

J.László 2014.02.04. 19:03:01

@MACISAJT:
Ez a Gyalog galopp, nem az Brian élete.

King Arthur 2014.02.04. 19:05:09

Egyetértek az előttem szólókkal, mindenki kapja meg a büntijét aki csal, lop. Duplán, ha közpénzt.

Amúgy nem érdekes, hogy egy ilyen sztorit az MNO szellőztet meg? Honnan volt infójuk? Egy ilyen ügyet nem az ügyészségnek kéne napvilágra hoznia egy normális országban?

Ebből is látszik, hogy a FIDESZ profin leszervezte és kampányfogássá tette.

A szocik gyors válasza visszaüthet a FIDSZEre, mert a FIDESZről is mindenki tudja, hogy lopnak, mégsem derül ki semmi (Papcsák, Mr. 20%, stb.). Ergó "ezek a szocik már nem azok a szocik!" mondhatnák.

Szerintem is jó kezdeményezés az LMP-é: Legyen a politikai elit-re egy vagyonosodási vizsgálat, mondjuk minden ciklus vége, még a választások előtt!
De félek, hogy ez csak vágyálom marad...

@Republic Forever!:
Amúgy a Mészáros-Simon összehasonlításból is látszik, hogy Simon szaros pár száz millát szedett össze, míg Mészáros milliárdokat.
Itt is megfigyelhető a min. x10-s lopási szorzó a FIDESZ javára. A FIDESZ nagyban tolja, ebben is jobban teljesít!

A szocik helyében ráfeküdnék a gáz mutyira.

J.László 2014.02.04. 19:06:17

@Kámasuka:
A helyesírási hibámat javítottam. A Gyalog galoppból van a jelenet.

Kámasuka 2014.02.04. 19:09:27

@King Arthur: Ja csak Simon egy pártigazgató helyettes. Mészáros meg egy vállalkozó, aki különben 2010ben már milliárdos volt. Folyik ellene eljárás, mármint mészáros ellen, vagy csak Simon ellen?

2014.02.04. 19:09:42

Az itt kommentelő hazaárulóknak idézem egy másik blogról:
"De jó ez az orosz atom,
Putyin farkát leszophatom."
Ehhez adjátok hozzá a Viktor vajdáét is, barmok. Ja, és az enyém mellet sem áll rendőr...
:D

dual824 2014.02.04. 19:10:10

@MACISAJT: Tudod mi nem döntetlenre játszunk! Mi nyerni fogunk!

dual824 2014.02.04. 19:11:37

@J.László: Alapművekkel jó lenne tisztában lenni.

J.László 2014.02.04. 19:12:44

@dual824:
Az MSZP eddig elintézte a Fidesz kétharmadot 2010-ben. Most elintézi megint + az LMP parlamentbe jutását. Ebben az értelemben csak drukkolhatunk nekik.

King Arthur 2014.02.04. 19:13:53

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Nono, OV apja a gánti bánya párttitkára volt. Rendszer váltás után érdekes módon ő lett a tulaj. OV első regnálása idején pedig szépen felfutott, milliárdossá téve OV családját.

Mindkét oldalról lehet sorolni a példákat! Ez volt a vadkapitalizmus kora. Ennek kell végre véget vetni!

J.László 2014.02.04. 19:14:03

@dual824:
A helyesírási hibámat javítottam, mint említettem volt előbb is. Gyalog galopp az idézett mű.

2014.02.04. 19:15:33

@Kámasuka: "Tévedsz."

Dehogy tévedek. Ugyanolyan büdös Orbán-troll vagy, mint a többi. Csak tesztetltelek, de megbuktál. Mivel nagyon egyhangú az okádás, újra azt kell látnom, hogy egy-két hazaáruló nyomja itt a propagandát több néven. Ez úton is üzenem a megbízóiknak, hogy ejtsék therbe az édesanyjukat. Árpi is.

Fulek 2014.02.04. 19:17:25

@fepe: Persze azóta sincs meg, gondolom lázasan keresi Feri!

Kámasuka 2014.02.04. 19:18:10

@Viktor Mutyin: Azt hittem azt kérdezed az Összefogásra szavazok-e. Erre írtam hogy tévedsz.

Fulek 2014.02.04. 19:18:26

@Viktor Mutyin: Hűha, a baloldal értelmisége, csak nem te is kötelet szeretnél adni a másként gondolkodóknak?

Kámasuka 2014.02.04. 19:19:56

@King Arthur: Ugyan erre nincs semmilyen bizonyíték, a bányáknak meg régen sem volt 'párttitkáruk', de egy csomó baller mocsok kering a neten....:) a félkegyelmüek kedvéért.

Ez viszont vicces is: whatm8.com/gif/Meanwhile-in-Russia

J.László 2014.02.04. 19:24:29

@Kámasuka:
Ezek bérkomentelők. Egyszerre több néven lökik ugyanazt.

J.László 2014.02.04. 19:25:07

@Fulek:
Ezek bérkomentelők. Egyszerre több néven lökik ugyanazt.

J.László 2014.02.04. 19:25:57

@J.László:
Elnézést, @Fulek lett volna a címzett, csak félrekattintott a patkányom.

indapass90210 2014.02.04. 19:26:01

Én egyre szívesebben látnám Pokornit miniszterelnöki székben. Gazdasági miniszternek pedig mondjuk Csányit.

King Arthur 2014.02.04. 19:27:54

@Kámasuka: @King Arthur: Ja csak Simon egy pártigazgató helyettes. Mészáros meg egy vállalkozó, aki különben 2010ben már milliárdos volt. Folyik ellene eljárás, mármint mészáros ellen, vagy csak Simon ellen?

Állítólag a hatóság (ügyészség?) tudott róla, mégsem ők jöttek ki az üggyel. Nem furcsa? Az időzítés alapján a FIDESZ tudatosan szervezte meg kampányfogássá ezt az ügyet.

Ettől függetlenül az MSZPs vezetés vagy nagyon balek, hogy nem tudtak róla, vagy az a pénz az MSZP pénze...

Kíváncsian várom a fejleményeket. a FIDESZ biztosan tartogat még meglepetéseket...

Mészárosnak pedig katedrát a közgázon! Ez a gázszerelő egy zseni! Persze... Remélem egyszer majd neki is el kell számolnia az első milliójával.

lenoardo998 2014.02.04. 19:28:49

Miután Simon gyanúsan elérhetetlen, felmerül a kérdés: egyedül elviszi a pártpénz dugdosásért a balhét, vagy viszi magával az elvtársakat?

Lovag Mihály 2014.02.04. 19:28:56

@Viktor Mutyin: 2014.02.04. 18:39:30

sose tartoztunk a nyugathoz. a te nyugatod ott és akkor bszott át minket ahol csak tudott. tatárjárás, török veszedelem, trianon, szovjet megszállás stb stb. mi max csak szeretnénk oda tartozni. óriási különbség.

J.László 2014.02.04. 19:29:08

@Dövan:
Csányi 20 év alatt nem tudott bankot csinálni az OTP-ből. De legalább az ország leggazdagabb embere lett belőle.

Pokorni egy fasz. Bocsánat a kifejezésért.

Fulek 2014.02.04. 19:29:17

www.youtube.com/watch?v=uZAGN8QQZwU

nehogy elfelejtsük miért mondtunk nemet a szocikra...

J.László 2014.02.04. 19:31:01

@lenoardo998:
Simon elvtárs. Egyszer még kérni fogunk magától valamit.

_most_ 2014.02.04. 19:34:03

@Kámasuka: tehát ha jól értem az teljesen rendben van, hogy a felcsúti polgármestere, az állami pénzekkel telepumpált cégéből 800 millió forintos osztalékot vesz ki, gondolom még becsület érdemrendet is adnál neki, ilyen egy elkötelezett fidesz birka :D

J.László 2014.02.04. 19:34:19

@J.László:
Mielőtt ismét magyarázkodnom kéne: ez a Tanú című filmből származik.

dual824 2014.02.04. 19:34:33

@J.László: A helyesírási hibámat javítottam, mint említettem volt előbb is. Gyalog galopp az idézett mű.

Igazad van, már látom.

indapass90210 2014.02.04. 19:35:25

@J.László: Pokorni egyike a kevés őszinte fideszesnek. Csányi meg nem lehetne a helyén, ha nem lenne igen nagy spíler a témában. Elvégre nem az övé az OTP a közhiedelemmel ellentétben. És azon kevés bankok egyike, ami nyereséges bírt maradni válságban is.

_most_ 2014.02.04. 19:37:02

@King Arthur: hát igen, Orbán papa bányájának csodálatos felemelkedése körül is elég sok a sötét ügylet.

Szúnyog 2014.02.04. 19:39:02

@Viktor Mutyin: kicsit sem érzed, milyen égő a "színvonalad"?

King Arthur 2014.02.04. 19:39:20

@Kámasuka: Ajánlom figyelmedbe OV apjának önéletrajzát!

Orbán Győző 1940. november 10-én született Budapesten.
1958-ban fejezte be az állat-egészségügyi technikumot.
1962-ben szerzett diplomát a debreceni agrártudományi egyetem mezőtúri mezőgazdasági gépész üzemmérnöki karán.
1962-1970 között a csákvári gépjavító-állomáson dolgozott, mint gyakornok, technológus, művezető, főgépész.
1970-től az alcsúti termelőszövetkezet lakatos-melléküzemágának vezetője.
1976-tól a gánti kőbánya műszaki ellenőre, majd üzemvezetője.
1992-től a Dolomit Kft. többségi tulajdonosa és ügyvezetője.

J.László 2014.02.04. 19:40:21

@_most_:
Szőlőbánya. Rosszul tudod.

dadddd 2014.02.04. 19:41:19

Nana! Először is adja vissza pénzt! Hogy marad-e az MSZP-ben, tulajdonképpen mellékes.

DR. Smit Pal... 2014.02.04. 19:45:06

Azert ez nagy geciseg, hogy azonnal lemondott. Elvartam volna, hogy a vegletekig tagadjak, meg pereljenek, es akkor valasztasokig ellehetett volna huzni az mszp milliardos csalas, lopas, sikasztas ugyet.
De meg igy is remelem, hogy heteken at cimlapon lesz, 10 centis betukkel, minden bulvar ujsagban.

ursus artos 2014.02.04. 19:48:52

@Viktor Mutyin: "orbánista oroszbarát hulladék."
Mi a baj az oroszokkal? Gyönyörű például az irodalmuk. Művészet, balett.
Mi a probléma tehát az oroszokkal?

ursus artos 2014.02.04. 19:50:15

@_most_: "hát igen, Orbán papa bányájának csodálatos felemelkedése körül is elég sok a sötét ügylet. "
Pl?

Szúnyog 2014.02.04. 19:50:55

@dual824: "Büszke vagyok az MSZP-re! Igen így kell ezt kezelni! Csirájában elfojtva a nyomorult jobberek szarszagú erőlködését!"

A jobbereket? "Na azoknak alaposan túl jártunk az eszén. Nem szeretnék most a helyükbe lenni."

Hajdú Peter 2014.02.04. 19:51:55

"Már előre meg tudnám írni a jobbos törzskommentelőim kárörvendő kommentjeit,"

Hajaj, pezsgot bontottam, mikor ertesultem, az ujabb mszp-s mutyirol.
Mar alig varom Bayer Zsolti musorat az echotv-n. Azok tort fognak ulni, es csorgo nyalal fogjak elemezni az ujabb mszp-s korrupciot.

J.László 2014.02.04. 19:54:28

@ursus artos:
Azóta gyűlölik betegesen Oroszországot, mióta leszámolt a zsidó bolsevizmussal. Ez, mint tudjuk, soha el nem évülő bűn.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 19:59:02

Most hallom az M1-en hogy Józsa IStván több mint 6 milliárdot kapott a Paksi bizniszekből !

Kámasuka 2014.02.04. 19:59:44

@King Arthur: 'Állítólag a hatóság (ügyészség?) tudott róla, mégsem ők jöttek ki az üggyel. Nem furcsa?'

Nem furcsa. Az nyomozás sosem nyilvános, a bírósági szakasz nyilvános. Lásd. a Horvát ügy is nyomozati szakban van, csend is van körülötte. Persze hogy az MNO honnan tudja az jó kérdés, hogy a fidest ezt felhasználja kampánycélra az meg nem kérdés.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 20:00:44

www.hirado.hu/2014/02/03/fidesz-jozsa-istvan-cege-jelentos-paksi-megrendeleshez-jutott-korabban/

Az MSZP energiapolitikusának, Józsa Istvánnak a cége 6,6 milliárd forintnyi megrendelést kapott a Paksi Atomerőműtől 2000 és 2010 között

Kámasuka 2014.02.04. 20:01:03

@King Arthur: Ez nem OGY önéletrajza hanem te írtad ide.

Kámasuka 2014.02.04. 20:02:09

@_most_: Mért ne lenne rendben?

Lovag Mihály 2014.02.04. 20:02:15

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: 2014.02.04. 19:59:02

ez csak az ellenséges propaganda híresztelése'' (de legalább már tudjuk, miért fáj ezeknek a moslékoknak Paks.)

J.László 2014.02.04. 20:07:17

@Lovag Mihály:
3000 milliárdos üzlet és kimaradnak belőle. Ehhez ők nincsenek hozzászokva.

Kámasuka 2014.02.04. 20:09:01

@J.László: Nem így megy ez. A köv. 30 év kormányai fogják szétosztani a megrendelést, nem minden most dől el.

J.László 2014.02.04. 20:10:28

@Kámasuka:
Így van. Hol lesz az elkövetkező 30 évben az MSZP?

2014.02.04. 20:12:53

@Szúnyog: "kicsit sem érzed, milyen égő a "színvonalad"?"

Anyám... nehogy már én kérjek elnézést az oroszbarát hazaárulóktól. Jól vagy, öreg?

ob.szerver 2014.02.04. 20:14:17

Nahát, most hogy ez kiderült, és a felelősök remélhetőleg elnyerik méltó büntetésüket, az ügyészség végre minden energiáját arra fordíthatja, hogy kivizsgálja az 50 milliárdos gázmutyit, aminek keretében az állam (tehát az ÁLLAM)által nyugatról olcsón vásárolt, de a drágább orosz beszerzési ár alapján értékesített gáz haszna (tehát 50 MILLIÁRD) hogyan landolt offshore cégek számláján, közte Orbán Viktor 2. számú strómanja, Garancsi István érdekeltségénél.

Várjuk a MaNem megszellőztetésézt, az ügyészség gyors és politikai szempontoktól mentes vizsgálatát vezessenek a szálak bárhová is, és a felelősöknek az elkövetési összeggel arányos megbüntetését.

2014.02.04. 20:18:12

@Lovag Mihály: "a te nyugatod ott és akkor bszott át minket ahol csak tudott. tatárjárás, török veszedelem, trianon, szovjet megszállás stb"

Ha olvasnál, egyebek közt magad is, rájönnél hogy milyen ostoba és műveletlen vagy (mint a téesz földje)...

2014.02.04. 20:20:41

@ob.szerver: Ez mind nagyon szép, de nem a fidesz gondja, hogy nincs elég szavazója. Azt hittem volna, hogy 2010 elég nagy bukta a szociknak ahhoz, hogy rendezzék a soraikat. Onnan lejjebb már nem volt, egy darab szavazatot nem lehetett volna veszíteni, ha Hagyó és Zuschlag után mondjuk ezt a Simont és 12 másikat még kiadnak. Nem így tettek. Mesterházynak annyira fontos volt, hogy megerősítse a saját pozícióját, hogy a lényegre már nem maradt ideje. Egyszerre fénylik a pali könyörtelen miniszterelnöki ambíciója és politikai alkalmatlansága.

Ad Dio 2014.02.04. 20:21:09

@Republic Forever!:

Ugyan bizonyítékom nincs, de azt gyanítom, hogy itt is ott is van sár szépen.

Innentől a kampány egyik erőpróbája az, hogy ki milyen disznóságot tud leleplezni a másik oldalon. Ha semmit, az nem fedhetetlenséget, hanem szimpla alkalmatlanságot bizonyít. A tolvajok bebuktatása speciel minden adófizető számára nyereség, mindegy melyik oldalon szolgálnak.

Szóval elő a bizonyítékokkal, hadd hulljanak!

Szúnyog 2014.02.04. 20:23:11

@ob.szerver: ez nagyon érdekes. Nem is hallottam, de komolyan érdekelne ez a gáz üzlet. Mondanál még részleteket?

2014.02.04. 20:26:02

@ob.szerver: Ja és még valami. Úgy két éve mondom, hogy Mesterházy a kormányváltás legnagyobb akadálya. Kb ezt mondja még a balos elhajlású szavazók 99 százaléka. A faszi meg sem hallja a kritikát. A pártja úgyszintén. Ilyen tehetségtelen vezetője a baloldalnak még soha nem volt. Ennyi ambíció és ekkora adag vezetői és karizmatikus alkalmatlanság még a jobboldali pártoknál sem jellemző. Borzasztó, hogy ennyi teljesítménnyel valaki ilyen magasra emelkedhetett.

_most_ 2014.02.04. 20:26:23

@Lovag Mihály: paksi bővítéssel nem az a legnagyobb probléma, hogy a fideszesek sok 100 milliárdot el fognak lopni, hanem ezért cserébe az oroszok irányítása alá kerül Magyarország, ez már több mint rablás, ez hazaárulás.

röhögő 2014.02.04. 20:29:34

@ob.szerver: Úgy érted Cusi kapott 8 évet 75 milkáért, akkor ezek kapnak úgy durván 600 évet? Te álmocc?

röhögő 2014.02.04. 20:30:51

@_most_: Miért kerül az oroszok irányítása alá az ország? Meséjjé!

röhögő 2014.02.04. 20:32:38

@J.László: Bezzeg a haverjaid benne lesznek, mint az 50 milliárdos gázüzletben.

_most_ 2014.02.04. 20:33:37

@ob.szerver: Garancsi a vidi tulaja, szerintem csak így gyűjt pénzt C. Ronaldo leigazolására :D

_most_ 2014.02.04. 20:35:27

@röhögő: benne van a paksi szerződésben, olvasd el, ja egészen véletlenül titkosította a fidesz, ahogy a trafikmutyi pályázatait is.

röhögő 2014.02.04. 20:35:28

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Simicska cégei mennyi megrendelést is kaptak? Az nem zavar téged te állat?

röhögő 2014.02.04. 20:36:35

@_most_: Ha titkosítva van, akkor te mire állítod ezt? Ja! Hogy hülyeségeket szajkózol, konkrétumok nélkül.

Lovag Mihály 2014.02.04. 20:37:23

@Viktor Mutyin: 2014.02.04. 20:18:12 cica, a személyeskedést hagyjuk. olvasok. éppen ezért írom.

@_most_: 2014.02.04. 20:26:23
nézd, a metrót is külföldiek építették, mégse került irányításuk alá az ország. a strabag se magyar cég, mégse kerültünk idegen irányítása alá. ha van ma karakán ember a politikában akkor az OV és Volner János (ide sorolnám még GYF-et is, ha nem borult volna össze az MSZP-vel). Ezek közül OV tárgyalt. a lopás meg olyan, h mindig megy az ajvék, de érdekes módon összecsórt fontokról idáig az ellenzék háza tájáról érkeznek hírek. ráadásul, ha mondjuk a franciák vagy a japók építették volna, akkor meg f és j uralom alá kerülünk? ugyan.

@J.László: 2014.02.04. 20:07:17
:)))) Józsa úr nagy spíler

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 20:38:59

@röhögő:
Simicska nem tiltakozik az autópályaépítések ellen.
Simicska nem politikus, és nem jelölt.

Szöges ellentétben Józsa István MSZP-s nagymenővel.
Aki több mint 6 milliárdot kapott Pakstól semmittevésért cserébe,
Majd tiltakozik a Paksi bővítés ellen,
mindezt teszi úgy, hogy aktív politikus, és az Összefogás jelöltje.

Vágod a különbséget ?

röhögő 2014.02.04. 20:40:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nem vágom. Simlicska Orbán szobatársa volt, az Adóhivatal elnöke. Nem, nem vágom a különbséget, te fasz.

röhögő 2014.02.04. 20:41:39

@J.László: Sikerült egy kis zsidózással provokálnod, te kis moszad ügynök?

ob.szerver 2014.02.04. 20:43:31

@storker:

A magyar korrupció második oka a magánzsebek tömése mellett a hipokrata és szégyenletes pártfinanszírozási rendszer. Senkinek ne legyenek kétségei, hogy a fidesz nagyságrendekkel fog többet költeni a kampányra mint az ellenzék, outsourcingolt álcivilek, állami jelmezbe csomagolt pártpropaganda, és a fideszközeli médiafelületeken történő baráti árú megjelenések formájában.A CÖF nagyságrendileg már elköltötte a fidesz által legálisan a választásokra elkölthető összeget, miközben a tényleges kampány még be sem indult. Ki fogja kivizsgálni, hogy miből?

Az ellenzék két dolgot tehet:

A. Beletörődik abba, hogy a kampányát a fideszének a töredékéből folytatja le, ami nyilvánvalóan a választások kimenetelét befolyásoló tényező.

B. Ők is gyűjtenek egy kis mellékest.

Valószínűleg erre az utóbbira látunk most egy példát.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 20:46:13

@röhögő:

Mondom lassabban hogy megértsed.

A közbeszerzéseket megnyerni nem bűn.
Különösen akkor, ha el is végzik a munkát.

Az MSZP-nek is megvolt a maga 30 cége akik nyertek 80%-ban és a Fidesznek is megvannak a nyertesek.
Ez gáz, de ez nem fog változni a következő pár évtizedben.

Viszont Paksi állami cégtől saját cégnek milliárdokat utalni a semmiért, mint ahogy Józsa tette, na az a pofátlanság !

Különösen ha források befagyasztása után még van pofája tüntetgetni kenyéradó gazdája ellen.

J.László 2014.02.04. 20:46:33

@röhögő:
Kezdek megnyugodni. Nem értettem, hogy nem jönnek falkában a libsi kommandók.

röhögő 2014.02.04. 20:46:47

@_most_: India meg a nap irányítása alá került.
Indiában kb 50 forint/kwh-ba kerül a napocska, pedig ott többet süt. Paks meg 12 ft/kWh-ért termel, te zseni!

index.hu/tudomany/2014/02/04/gigantikus_naperomu_epul_indiaban/

"Indiának van már naperőműve évi 2208 MW kibocsátással, de ez is bővülni szeretne. A tervek szerint 2022-re elérnék a 22 ezer megawattot. Az elmúlt években felére esett a napenergia ára Indiában, kilowattonként 17 rúpiát (0,27 dollár) kérnek. De még így is jóval drágább, mint a szén, amelynek ára csak 2,5 rúpia kilowattonként."

_most_ 2014.02.04. 20:46:50

@Lovag Mihály: mondjuk nem a francia vagy a japán tankok állomásoztak negyven évig Magyarországon, besúgóként nyilván visszasírod az oroszokat a fideszes gazdáiddal együtt, de nekem nem hiányoznak annyira.

röhögő 2014.02.04. 20:48:04

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Honnan tod hogy nem közbosszatással nyerte?

@J.László: Kicsit késve követtyük a narancsfidiótákat.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 20:48:26

@ob.szerver:

Te bizonyára csukott szemmel járkálsz !

Így lehet hogy nem láttad, miszerint kb darabra ugyanannyi Orbán-Simicskás plakáttal van kiszórva Budapest, mint bohócos Bajnai-Gyurcsányos-Hagyósból.

Oszt asztat mikor kérdezed meg, hogy MIBŰŰŰŰL TELIK AZ MSZP_NEK ERRE ?

J.László 2014.02.04. 20:49:27

@röhögő:
Nem vagytok már a régiek.

röhögő 2014.02.04. 20:50:22

@_most_: Az oroszok tankokkal építenek atomerőművet? Ez valami új teknológia?

bat4 2014.02.04. 20:51:45

Szánalmas bolsevik patkányok.

röhögő 2014.02.04. 20:51:49

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: És a fidesznek miből telik?

@J.László: Ja, agyunkat nem borította el a megerjedt narancslé.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2014.02.04. 20:52:35

@storker:
sajna, ahogy a fideszben sem ismerik fel a problémát, úgy az mszp is képtelen túllépni egy alkalmatlan vezető leváltásának dilemmáján.

hatalmi megszállottak vezetik a két balos néppártot, alkalmatlan, de lojális alvezérekkel és még alkalmatlanabb, de még hűségesebb középkáderekkel.

az egész rohadt kampány arról szól, hogy melyik garnitúra a nagyobb hazaáruló (a másik, nyilván), de egy árva szó nem esik az ország tényleges gondjairól.

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2014.02.04. 20:54:41

fidesz/mszp, önkormányzat/nagypolitika, teljesen mindegy már, idehaza így

www.youtube.com/watch?v=I5hHXq-Yl9A

mennek a dolgok, vagy beletörődsz, vagy tömegesen akasztod az ilyen figurákat.

röhögő 2014.02.04. 20:55:11

@mcs: Egyetértünk. A fideszre sosem szavaztam, de sajna lehet nem megyek szavazni, mert rájuk soha, a többi meg szar.

_most_ 2014.02.04. 20:57:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: tehát, akkor elismered hogy a fideszes gazdáid korrupt tolvajok, gratulálok, ez az első lépés a gyógyulás felé.

Lovag Mihály 2014.02.04. 20:58:13

@_most_: 2014.02.04. 20:46:50

én házmester voltam, nem besúgó.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2014.02.04. 21:07:17

@röhögő: hehe, én az mszp-re nem szavaztam még soha, de a mostani kormány miatt biztosan megyek szavazni, hogy kire, az mindegy is, ezeknél bárki jobb lehet.

de tényleg bárki. 30 random hajléktalan korrektebb módon vezetné az országot.

nagyon sajnálom, hogy kétfarkú kutya nem tudta bejegyeztetni magát.

röhögő 2014.02.04. 21:09:44

@mcs: "de tényleg bárki. 30 random hajléktalan korrektebb módon vezetné az országot." - ez így van. csakhogy a meseházy és csapata nem tudna kormányozni, a fidesz meg felfordítaná az utcákat. Ez rosszabb mintha a fidesz ormányozna.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.04. 21:09:54

@_most_:
Éppenhogy te vagy az, aki az összefogás nevű mocskos tolvaj bandának kampányol, ostoba MSZP csicska.

Én ugyanazt mondom amit pl az átlátszó.hu
.
Hogy a közbeszerzések 80%-át az MSZP az MSZP-s haveroknak a Fidesz a Fideszes haveroknak osztja.

De ezektől nagyobb gond, a munkavégzés nélküli apanázs.
Amit az MSZP előszerettel osztott a főgecijeinek.

Mikor munkavégzés nélkül a Józsa féle szoci tetveknek kiutaltatnak állami cégektól 6 milliárdokat.

Ad Dio 2014.02.04. 21:12:03

@is:

"az Index már utalt rá, hogy ez nem feltétlenül az ő pénze. lehet, hogy az MSZP tartalékja ez, nála csak megőrzésre volt. még lehet pár ilyen ember, aki őrizgeti a közös pénzt biztos helyen."

Jelen helyzetben ez nemhogy javítana a dolgon, hanem még ront is. Ember bebukott, de nem a saját pénze, hanem a pártjáé. Ok. Honnan van? Már az index is - nem vádolható Fidesz barátsággal - tapogat olyan irányokban, hogy esetleg ez a XVIII. ker. egyik mutyis ügyének a váladéka. Negyedmilliárd. Ki viszi el a balhét? Ez a botrány simán göngyölíthető tovább pár héten át. Lehet akkor járna a legjobban az Mszp ha mindenkit felállítana az ügyben, de ehhez az érintetteknek is lesz szava. Ugyanis negyedmilliárdért simán elvonulnak a sittre. Önként nem az biztos. Főleg hogy a lóvé minden bizonnyal valóban az Mszp egyik titkos
pártkasszája...

"a FIDESZ 10000%, hogy ugyanezt csinálja, nem is csak pártszinten, hanem Orán személyes vagyonával is, és még a neveket is tudjuk: Simicska, Pintér, Mészáros."

És akkor most jöhetne az Mszp meg a konkrétumok. Mert az hogy Te vagy én mit gondolok, az jelen esetben irreleváns. Bizonyíték kell.

3dom'f'speech 2014.02.04. 21:13:28

egy nagy francot! napok óta védik, és ez már tarthatatlanná vált - ugyanúgy ragaszkodnak hozzá, mint a táncos bohóchoz, a K&H sikkasztási ügyben is érintett gyurcsányihoz!

2014.02.04. 21:51:18

@ob.szerver: A pártfinanszírozást rendbe kell tenni, rendben. És ismét áll a kérdés: attól nyerhet az ellenzék, ha ő is ki tud nyomtatni hatszázezer szórólapot? Frászt. Attól nyerhet(ne), ha nem hinnék róla, hogy semmit nem változott. Jól hiszik.

zobod 2014.02.04. 22:21:35

Nem semmi vagy, egy lebukott mszp-s fehérgalléros kapcsán fideszt emlegetsz...

MACISAJT 2014.02.05. 03:35:50

Nézze meg bárki az ATV dominájánál
a ma esti MSZP szóvivőt( nevét nem sikerült megjegyezni,amúgy kit érdekel)...:P

Muhaha.

Kandeláber 2014.02.05. 09:48:38

@J.László: Feltehetően még kedveli is ezeket a primitíveket akik mások anyját szidják, mert az ő álláspontját védik.

pretty 2014.02.05. 14:48:00

Olvasom a hozzászólásokat és el vagyok keseredve a magyar embereknek az a lényeg,hogy szidhassák,gyalázhassák egymást.Számomra teljesen érthetetlen egyeseknek miért nem sérti az erkölcsét,ha jobboldalhoz közel állók lopnak?Úgy tudom Simont még nem ítélte el a bíróság,de már mindent kiabálnak rá.Józsa semmittevésért vette föl a pénzt,Simicska meg pályázaton nyert,ez nagyon érdekes okos megállapítás.Ezért nem lesz normális élet ebben az országban,mert nem az érdekli a nagy magyarokat,hogyan lehetne jobbá tenni az életet,hanem hogyan lehet a másikat eltaposni.Hát csak hajrá büszke magyarok.

a 17 éves Parker Schnabel 2014.02.05. 18:31:22

@zobod:

Wittner Mária se lebukott börtöntöltelék, hanem a kommunisták áldozata.

Na, a Simon se egy lebukott pénztulajdonos,
hanem a fideszállam üldözöttje.

Így már érted ?

Ha a pártállam lop-csal-rabol-gyilkol, és az ellenzékit üldözi az ügyészség,
mert külföldön tartja a pénzét,

akkor a pártállam a bűnös.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0