Fontossági sorrend
2014. március 28. írta: Fedor

Fontossági sorrend

mento.jpg

Két random hír egymás mellé rakva, minden kommentár nélkül.

1.

Öt-hat milliárd forintos gyorssegélyért folyamodott a szaktárcához intézett kétségbeesett levelében az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) megbízott főigazgatója.

Ha a szervezet nem kapja meg az összeget – mint írja –, a már beharangozott fejlesztések is kudarcba fulladnak, és „csökkenteniük kell a mentéshez való hozzáférést”. Ez utóbbi – a szakemberek szerint – azt jelenti, hogy a szükségesnél kevesebb mentőautó teljesíthet napi szolgálatot, vagy nem a sérülés súlyosságának megfelelő felszereltségű és személyzetű gépkocsikat küldhetnek a betegekért.

2.

Magyarország visszavásárolta a Seuso-kincseket, 4,7 milliárd forintért - jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök rendkívüli sajtótájékoztatóján a a parlamentben.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr685882653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.28. 09:49:28

Nem, lélegeztetőgépben szokás számolni kampányidőszakban.

Azt számold ki hány lélegeztetőgép vehető a Seuso-kincsből!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.28. 09:51:45

@maxval a gondolkodó birca: Nagyon vicces vagy. Pont azért raktam egymá mellé ezt a két hírt, mert nagyjából egyforma összegről szól, és nem elvont dolgokról, hanem konkrét pénzhiányról. Vagy talán szerinted az oké, hogy a mentőknek ilyen levelet kell írniuk?

nandras01 2014.03.28. 14:00:25

@Flankerr:
bevallom, én is úgy értettem először, hogy megvásároltuk és vegyes érzelmeim voltak.
az kétségtelen, hogy a leletek muzeális értéke felbecsülhetetlen és birtoklása, ill. az, hogy legálisan kiállítható, bemutatható, még akár kimutatható anyagi haszonnal is járhat az országnak.
azonban mindjárt felmerült bennem, hogy tényleg erre kell költeni ilyen irdatlan összeget, amikor annak számtalan fontosabb helye is lenne..?
most, mikor bebizonyosodott, hogy nem is vásároltuk meg a tulajdonjogot - mert az még ma is tisztázatlan- egyértelműen pénzkidobásként, baromi drága kampányfogásként értékelem az ügyet.
ha ehhez hozzávesszük az ügylet roppant zavaros és tisztázatlan hátterét, akkor válik roppant kínossá az egész eljárás.

DeMarco 2014.03.29. 06:38:33

Hát nem hiába gyűlölik a Jobbikosok annyira a libsiket. Minden alapjuk megvan a "hazátlan, elvtelen" kommentjeiknek...

Részlet Baán László HVG-s interjújából:

"Pont 1990-ben, a rendszerváltáskor kezdődött a Seuso-ügy. Valamennyi kormány próbálta a legkülönfélébb eszközökkel megoldani ezt az ügyet, így nyugodtan mondhatjuk, hogy a Seuso-kincsek visszaszerzése egy politikai ciklusokon átívelő nemzeti ügy volt."

Ez bassza a csőrődet mi?? A Nemzeti szó! Igen, ez egy nemzeti kincs, aminek itthon a helye és minden pénzt megér, pláne, h viszonylag olcsón jutottunk hozzá. Akkor nem lett volna egy szavad sem, ha fletó 100 millió eurót fizetett volna ki érte. Csak most vagy beteg ezért a 4,7 millióért.

Nem csoda, h nem érted a mai napig, miért volt hazaárulás a mol-t átjátszani a ruszkiknak...
Vagy miért volt hazaárulás 23 millió románozni és ellenkampányt folytatni a kettős állampolgárság ellen...

Általában semmi nem tud felidegesíteni, a legtöbbször jókat röhögök csak, de az ilyen hazátlan, unpatrióta posztoktól kinyílik a bicska a zsebemben és a hányinger kerülget.

Sok sikert a 14,99%-hoz!

csak egy néző 2014.03.29. 09:22:05

@DeMarco:
Nem ártana, kicsit jobban utána olvasni ezeknek a kinccseknek, te kis művészettörténész.
Ha még csak 4.7 millió lett volna, okoska.
Azért te sem vagy valami vonzó.
scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/s403x403/1544434_526054844182913_457185635_n.jpg

lavór 2014.03.29. 09:26:40

Most mit nem lehet ezen érteni? A beteg ember nem ember. Erre már rájöhetett volna az országban mindenki. A kincsek meg kellenek a cihába.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.03.29. 09:27:09

@DeMarco: Értjük, Hazafias dolog volt a MOL 20 százalékát visszavenni az oroszoktól 500 milliárdért, amint már buktunk 200 milliárdot.
Ahogy hazafias dolog ugyanezekkel az oroszokkal atomerőművet építtetni 3000 milliárdért.
Értjük, világos. Neked mindig az a hazafias amit éppen Orbán tesz.
Ááá! Te nem vagy hívő, te egy önállóan gondolkodó vagy.
Kb. egy medúza diffúz idegrendszere szintjén.

Blogger Géza 2014.03.29. 09:49:57

Ennyi erővel be lehetne zárni Magyarországon az összes múzeumot, mert valahol biztos éhes egy gyerek, illetve mindig van egy egészségügyi intézmény, amelyik azt mondja, neki több pénz kell. Demagógia rulez.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 09:52:15

@nandras01:

Visszavásároltuk.
A kincsek a magyar állam tulajdonába voltak és maradtak, mivel innen ásták ki őket.

A kincs birtokosának, aki felvásárolta őket, kellett kompenzációt fizetni csupán.

A tulajdonjogunkat senki nem vitatja, senki nem kérdőjelezi meg. Se ország, se a birtokosa, akitől visszavettük.

Egyedül az MSZP és ostoba csicskáik, akiknek minden siker mérhetetlenül fáj.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 09:54:18

@DeMarco:

Ennyi !

Ez a sztori lényege.

A hazaáruló ballib tetvek megint beindultak, mert a nemzetünk gazdagabb lett egy ereklyével, és ők ezt nehezen viselik.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.29. 09:59:11

seuso kincseknek annyi hasznuk volt legalább már, hogy kiderült a TEK nem csak jedivadászatra, de ládacipelésre is kiválóan használható.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 10:17:05

Ezek szerint a poszter nem örül a Seuzo kincseknek? Inkább másra költötte volna a pénzt.

Szerintem nem csináltunk rossz üzletet, belegondolva, hogy 15 millió euróért felbecsülhetetlen értéket vásároltunk meg.

Ezt úgy is mondhatjuk, hogy akár ennél többért bármikor eladhatjuk,ha ara van szükség.

Innen nézve jó üzlet volt, nem igaz?

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 10:18:47

Persze a status quo nagy hatalom. Honap ha 30 milliárdért eladná a kormány a kincseket, és a befolyó összeget az egészségügyre fordítaná, akkor azért kapna kritikát, hogy folyó kökltségekre felélte a családi ezüstből, az aranytartalékból származó tartalék vagyonunkat...

Eric_Cartman 2014.03.29. 10:22:36

@maxval a gondolkodó birca: vagy lehetne belőle agyat venni neked, te ostoba.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 10:26:13

@ccactus:

Hát ja.. Az MSZP-sek híresek a seggszájukról.
Gyurcsány nem győzött kilincselni Putyinnál annak idején, hogy az MSZP összehozza Paks 2 bővítését.
Gyurcsány cége több százmilliót kapott Pakstól az atomenergia és Paks népszerűsítéséért.

Ma meg tudjuk hol tartanak.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.03.29. 10:40:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ja. A MOL-t fontos volt megvenni az oroszoktól 500 milliárdért és bukni 200 milliárdot, de atomerőművet építhetnek 3000 milliárdért, igaz?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.03.29. 10:41:47

@Blogger Géza: Ja, mert a 300 forintos vizitdíj is annyira fontos volt.

Sexual Harassment Panda 2014.03.29. 10:42:17

@Fedor: maradjunk annyiban, téged kurvára nem érdekel a mentoszolgalat, csak bele lehessen rugni a jelenlegi kormanypártokba.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 10:43:42

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

A MOL-t az MSZP kótyavetyélte el bagóért, mint minden mást (közműveket, gyárakat, orosz államadósságot) és a Fidesz vette vissza.

Akkoriban épp az ÖMV akarta kivásárolni az Orosz tulajdonrészt.
Ha a Fidesz nem lépi ezt meg, akkor a MOL már ÖMV lányvállalat lenne, és talicskázná a nyereséget Ausztriába, mint minden más cég, amit az MSZP eladott bagóért külföldieknek.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 10:44:10

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

A MOL még mindig megvan. Azóta már tízmilliárdos osztalékot is fizettek az államnak, tehát azon az ügyön egyelőre csak nyertünk szerintem. Az más kérdés, hogy ha most el kellene adni, azon nagyot bukna most az állam. De hát most nem adjuk el. Meg ahogy most áll, később sem.

csak egy néző 2014.03.29. 11:09:00

@ccactus:
Ugye csak azt kell elhinni, amit ti hazudtok.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 11:32:11

@csak egy néző:

Én az igazságot próbálom kutatni.

A Seuzo kincsek felbecsülhetetlen értékűek, ez vitán felül áll, azt hiszem.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 11:33:18

@csak egy néző:

"Egy kis olvasni való.
atlatszo.hu/2013/12/04/orosz-oligarcha-lehetett-a-mol-tulajdonostarsa/"

De most már a miénk.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.29. 11:49:59

@DeMarco:

A "libsi" kormánymegbízott Még Hiller minisztersége idején 10 millióról és a teljes kincsről alkudott.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 11:53:08

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Figyu már.. Ha már a pártközpont kiadja az ukázt a hazugságokra, akkor ügyelhetnétek rá, hogy a pártlap, és a pártember ne cáfolja meg ezt azonnal:

nol.hu/belfold/20131214-ezusttalak_veres_titkai-1432513

Hiller beszélgetésünkkor úgy fogalmazott, hogy minisztersége idején a durván évi 100 milliárdos kulturális költségvetés jelentős hányadát elvitte volna az üzlet. „Kevesebb, mint a felét, de két számjegyű százalékát”.

Ez tutira nem 10 milliárdot jelent.

Darth Revan 2014.03.29. 11:54:08

@DeMarco: a seuso kincseknek semmi koze a magyar nemzethez. Romai korui emlek. Mivel magyar teruleten talaltak, ezert szerintem is itt kell bemutatni, de nem feltetlenul kell mukincs csempeszeket tamogatni milliardokkal (anno hamis papirokkal jutott az angol lord birtokaba a kincs. nem lennek meglepodve, ha o ismerte volna a kincsek igazi eredetet)

csak egy néző 2014.03.29. 11:55:14

@ccactus:
Ez igaz. "Felbecsülhetetlen értékű".
"Ezt úgy is mondhatjuk, hogy akár ennél többért bármikor eladhatjuk,ha ara van szükség."
A kincsek ma a világban eladhatatlanok.
Tallóz egy kicsit.
ir.mol.hu/hu/mol-csoportrol/tulajdonosi-struktura/

2014.03.29. 11:57:52

Aki lopott holmival kereskedik, az orgazda. Tehát az angolok, akiknél a "családi ezüstünk" volt, orgazdák. A magyar állam orgazdáknak fizetett közel 5 milliárd Ft-ot. Bűnözőket pénzel a magyar állam. Nem mintha ez újdonság lenne, csak most nem írtak hozzá törvényt.

@ccactus: Viszont ha most venné meg a MOL-t az állam, akkor nem tízmillárdot vett volna ki belőle osztalékként, hanem 200 milliárddal olcsóbban vehetné meg. Ez 190 milliárd veszteség. Ráadásul időközben azt az 500 milliárdot értelmes dolgokra is használhatták volna. Igaz nem nagy pénz, éppen negyede annak, amit az egykulcsos adóval kidobtak az ablakon.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.29. 12:10:16

@ccactus: állítólag nem vettünk meg semmit, csak a kiállítási jogot vettük meg. A tulajdonjog továbbra se a miénk.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 12:20:29

@Ylim:

"Viszont ha most venné meg a MOL-t az állam, akkor nem tízmillárdot vett volna ki belőle osztalékként, hanem 200 milliárddal olcsóbban vehetné meg. Ez 190 milliárd veszteség. Ráadásul időközben azt az 500 milliárdot értelmes dolgokra is használhatták volna. Igaz nem nagy pénz, éppen negyede annak, amit az egykulcsos adóval kidobtak az ablakon."

Na ez igaz. Azzal a kitétellel, hogy a MOL akkor volt eladó, akkor lehetett megvenni.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 12:21:10

@doggfather:

"állítólag nem vettünk meg semmit, csak a kiállítási jogot vettük meg. A tulajdonjog továbbra se a miénk."

Birtoklási jogot, ha jól tudom.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 12:34:47

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Erről a nyilatkozatról hoznál egy linket a vicc kedvéért, mert eddig csak annyit tudunk, Hiller saját bevallásából, hogy több tízmilliárd forintot akartak fizetni a kincsekért, ami jóval több, mint 10 milla Euró.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 12:37:02

@ccactus:

Jól tudod.
Csak azt tudtuk megvenni ugyanis a tulajdonosnak csak birtoklási joga volt.

A tulajdonosi jog mind a vevő, mind az eladó, szerint Magyarországot illeti.

Pop40 2014.03.29. 12:42:20

Nincs ebben a sztoriban semmi különleges. Orbán elvtárs, mint minden valamirevaló tolvaj, kitűnően tudja mások pénzét költeni.
Hogy az oktatás, az egészségügy rohad szét, hát istenem, ki nem szarja le, lényeg, hogy stadionokra legyen pénz.

Ha a mentőknek ad pénzt, azzal ugye nem lehet kiállni a riporterek elé, és agyondicsérni magát, erre a Seuso-kincsek sokkal jobbak.

Mindenesetre alig bírom már kivárni azt a 8 napot, ami még kell hozzá, hogy ezt a tolvaj görényt elküldhessem a 3,14csába.

2014.03.29. 12:46:21

@ccactus: Miért változott volna az orosz fél eladási szándéka? Hiszen a részvénycsomagjának egyre csökken az értéke. Tehát ha akkor eladó volt, akkor most még inkább eladó lenne.
Elemzők szerint az értékcsökkenésre és az eladási szándék kikényszerítésére játszik az állam most a hazai szolgáltatóknál.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.29. 12:49:33

@Pop40:

Bizonyára nagyon boldogtalan lesz, mikor megtudja majd, hogy az MSZP egyik legnagyobb seggnyalója nem rá szavazott ! :DDD

Pop40 2014.03.29. 12:59:03

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Kismajom, linkelj már be 1, csak egyetlen egy hozzászólást, ahol én az mszp seggét nyalom.

Aztán majd beszélgetünk tovább.

Ne keverj már össze egy magadfajta ostoba, fanatizált, szellemi fogyatékos fideszessel, aki akkor is Vitya valagát nyalná, ha belépődíjat szednének érte.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 13:13:33

@Ylim:

"Miért változott volna az orosz fél eladási szándéka? Hiszen a részvénycsomagjának egyre csökken az értéke. Tehát ha akkor eladó volt, akkor most még inkább eladó lenne."

Eladta volna másnak.

Tallono 2014.03.29. 13:35:12

A kincsek fontosak. A mentősök ügye is fontos. Mindkettőre a pénzt ezer helyről elő lehetne szedni, pl. ha felelősségre vonnánk a komcsikat és libsiket a vagyonukból számos ellopott kincset és számos mentőberuházást meg lehetne csinálni...

Pop40 2014.03.29. 13:42:19

@Tallono:

Bizony, az jó lenne, ha felelősségre vonnák a komcsikat.
Lehetne kezdeni a dakota főkomcsival, meg a haverjaival, Simicska-Nyergesékkel, meg a milliárdos felcsúti gázszerelővel, aki kicsit sem korrupt módon vált 4 év alatt egy porfészek nincstelen polgármesteréből az ország száz leggazdagabb emberének egyikévé.

Remélem az új kormány ezzel kezdi majd a tevékenységet, hogy ezeket a hazaáruló komcsikat elszámoltatja, és miután lesittelték őket, elkobozza az összelopott vagyonukat.

MACISAJT 2014.03.29. 13:50:43

2014.03.28 13:15MTI

Nincsenek gondban

Szócska: valótlanságokat tartalmaz a Népszabadság OMSZ-ről szóló írása

Cáfolta az egészségügyi államtitkár, hogy az Országos Mentőszolgálatnál (OMSZ) pénzügyi probléma lenne. Szócska Miklós azt mondta, hogy az egyik napilapban megjelent cikk ezzel kapcsolatban valótlanságokat tartalmaz.

Burány Béla, a szervezet megbízott főigazgatója kijelentette, hogy a mentőszolgálat működése töretlen, tartozása nincsen, a kifizetések folyamatosak.

"Az üzemi és a mentési működés is folyamatosan biztosított" mind a légi, mind a földi mentés esetén - fogalmazott. Burány Béla azt mondta, az ezzel ellentétes állítások a mentőszolgálatba vetett bizalmat csorbítják, ami emberéletekben mérhető.

Hozzátette: a fejlesztések haladnak, a mentőállomások felújítását megkezdték. A Népszabadság pénteki számában arról írt, hogy az OMSZ megbízott főigazgatója több milliárd forintos gyorssegélyért folyamodott a szaktárcához intézett levelében.

A lap birtokába került dokumentumban Burány Béla sorra veszi azokat a hiányokat, amelyek szerinte veszélyeztetik a szolgálatnál folyó fejlesztések befejezését, a betegek ellátását - olvasható a napilapban. Szócska Miklós a sajtótájékoztatón a fejlesztésekről szólva elmondta, "kőkorszaki állapotok" voltak a mentőszolgálatnál korábban, ezt a helyzetet szervezett munkával felszámolják.

Felidézte, hogy eddig százhúsz mentőautó állt újonnan szolgálatba, további kétszáz beszerzése és üzembe állítása folyamatos zajlik, valamint mentőállomásokat építenek és újítanak fel országszerte.

Az OMSZ pénzügyi helyzetéről szólva azt mondta, tavaly 1,4 milliárd, idén 2 milliárd forinttal növelték a mentőszolgálat költségvetését, előzőleg pedig 1,5 milliárdot költöttek a százhúsz mentőautóra. Leszögezte: minden dolgozó megkapta a munkabérét a mentőszolgálatnál, és minden ezzel ellentétes riogatás a mentés biztonságát ássa alá.

Szócska Miklós úgy fogalmazott: folyamatosan követik a mentőszolgálat helyzetét, és "a mentés biztonságban van". A Burány Bélához intézett kérdésre, hogy valóban küldött-e levelet a problémákról az államtitkárságnak, Szócska Miklós válaszolt.

Ő azt mondta, "nem tudja, milyen levélre hivatkozik a cikk írója". A cikk szerint Beneda Attila, az Emberi Erőforrások Minisztériumának egészségpolitikáért felelős helyettes államtitkára a lapnak azt mondta: az OMSZ főigazgatója levelében valóban jelezte, hogy várhatóan az idei költségvetés egyensúlyban tartásához két irányból is többletforrásra lesz szükség, ami jelent egy 2,5 milliárdos működési és egy 1,5 milliárdos fejlesztési forrást.

A helyettes államtitkár közölte: az utóbbival kapcsolatban a kormány előtt van a többletigény, a működési költségekről pedig részletes kimutatást kértek az OMSZ-től.
----

Vagyis csak a szokásos népszabadság@co."hazudtunk reggel, éjjel meg este"....

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.29. 13:59:42

@DeMarco: Te teljesen hülye vagy. És aljas, hisz nagyon jól tudod, hogy ha valakinek, nekem aztán végképp nincs bajom a nemzeti ügyekkel.

De persze ha valamire nincs mentség, akkor rögtön elő lehet húzni a nemzeti kártyát, és ezzel söpörni le minden érvet.

A MOL-los hazaárulózásoddal meg mindig jól megmosolyogtatsz a Paks2 óta...

Pop40 2014.03.29. 14:00:57

@MACISAJT:

Hú, pedig már épp kezdtem elhinni, hogy az egészségügyben semmire nincs pénz, az eü-i dolgozók éhbérért dolgoznak, nincsenek eszközök, pusztulnak le a kórházak, stb stb.

De ha a fideszes egészségügyi államtitkár mindezt cáfolja, az természetesen egészen más, akkor nyilván úgy igaz, ahogy a fideszes egészségügyi államtitkár mondja. :D

Gondolom az oktatásban is minden rendben, hisz Rózsika megmondta, hogy igen, jó úton jár az oktatás. :DDDDDDDD

2014.03.29. 14:01:12

@ccactus: És az a más miért akarna megtartani egy csökkenő értékű részvénycsomagot?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.29. 14:07:08

Elég sokan hiányoztok a békemenetről! Így nem lesz meg a kétmillió!

unionista (törölt) 2014.03.29. 14:16:14

@ccactus:
ennek a műkincsnek semmilyen identitásképző ereje nincs. tetszik egy csoportnak, mert fénylik. és most náluk kincstár kulcsa. és döngetheti a mellét. visszaszereztük.

seol 2014.03.29. 14:16:51

@MACISAJT:

Áhám, szóval nem kértek pénzt fizetésekre és a járműpark felújítására, csak jelezték, hogy "kell egy 2.5 milliárdos működési, meg egy 1.5 milliárdos fejlesztési forrás ahhoz, hogy egyensúlyban legyen a költségvetésük". Egy egyébként nemlétező levélben.

És rezsicsökkentés!!!

unionista (törölt) 2014.03.29. 14:24:47

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
a seuso gyűjteménynek mi köze van a magyar identitáshoz? vagy neked csak az számít, hogy valami csillogjon?

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 14:33:07

@Ylim:

Mert hosszú távon gondolkodó stratégiai befektető.

seol 2014.03.29. 14:33:21

@DeMarco:

Azért még ilyen retardáltaktól is ritka, hogy minden mondatban sikerül valami hülyeséget vagy hazugságot összehozni, de van, amelyik megbirkózik a feladattal. :)

Seuso-kincs: nem magyar. Római kori. Legfeljebb a földrajzi térség történelméhez tartozik, a nemzetéhez köze nincs.

MOL-átjátszás: a visszavásárolt részesedést az OMV adta el az ooszoknak korábban, amely első MOL-csomagját 2000-ben szerezte meg. Ki is volt akkor kormányon? Azt mondod, hazaárulás volt eladni?
[Apropó, akkor a 'ruszki' most rossz, vagy csak nem tudod követni, kit kell épp szeretni a gazdi szerint?]

'23 millió román': Orbán-Nastase paktumocska. Köze nincs a kettős állampolgársághoz. (Amelyet egyébként a Kedves Vezető is ellenzett eredetileg, csak akkor lett belőle "fideszes kezdeményezés", amikor rájöttek, van reklámértéke. Nem csak tízmilliárdokat szoktak ők ellopni elvégre!)

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 14:34:06

@unionista:

"ennek a műkincsnek semmilyen identitásképző ereje nincs. tetszik egy csoportnak, mert fénylik"

Meglehet! Nem értek a műkincsekhez.

seol 2014.03.29. 14:34:24

@ccactus:

Ez valami nagyon új kifejezés az 'inkompetens hülye'-re, ugye?

seol 2014.03.29. 14:38:45

@ccactus:

Nem kell 'hozzájuk' érteni, identitásképző főleg az lehet, ami a nemzet történelmének egy-egy dicsőséges, de legalábbis fontos pillanatát idézi fel. A szóbanforgó tárgyak még csak nem is kapcsolódnak a magyar történelemhez.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 14:39:56

@seol:

Igen, ezek állítólag római kori kincsek. De a kincs már csak olyan, hogy minél régebbi, annál értékesebb...

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 14:40:54

@seol:

Nem értem. :((
Biztos bennem van a hiba.

seol 2014.03.29. 14:42:50

@ccactus:

Nem vitatta senki az értékét (bele lehetne menni, de nem erről volt szó). Azt vitatjuk, hogy 'nemzeti' lenne bármilyen értelemben. (Mondjuk nem nevezném vitatásnak, mert ugye triviális a dolog.)

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 14:45:42

@seol:

Nincs közöttünk vita. Szerintem sem nemzeti.

seol 2014.03.29. 14:46:08

@ccactus:

Arra próbáltam célozni, hogy azt, aki ragaszkodik egy, az értékéből folyamatosan vesztő részvénycsomaghoz, általában 'inkompetens hülyének' hívjuk. Persze minden ilyen esetben elő lehet adni a '10(0(0)) év múlva ez aranybánya lesz, sőt, mit arany, platinum!'-ot, de van némi gyermeki bája a dolognak, na.

Lovag Mihály 2014.03.29. 14:59:27

a kettő kizárja egymást? mármint, az OMSZ megsegítése és a Seuso?

2014.03.29. 15:09:19

@ccactus: Ha ért is a befektetésekhez, akkor nem szénhidrogénekben utazó energiacégbe fektet, hanem olyanba, ami elsősorban megújuló energiákat aknáz ki (már ha mindenképpen energiacégbe akar fektetni). Mert erre halad a világ.
Ráadásul a MOL értékét tovább csökkenti a jelenlegi kormány külföldi tulajdonú energiacégekkel ellenséges viselkedése, ami visszavásárlás nélkül a MOL-t is jelentősen érintette volna.
Tehát a MOL négy éve sem volt, és most sem kedvező hosszútávú befektetés.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 15:09:25

@seol:

"Arra próbáltam célozni, hogy azt, aki ragaszkodik egy, az értékéből folyamatosan vesztő részvénycsomaghoz, általában 'inkompetens hülyének' hívjuk."

Na ez már világos beszéd. (Vannak akik azt mondják, hogy buzis dolog kérdés mögé rejteni a mondanivalónkat. Magyar ember feláll és szép érthetően, egyenes derékkal elmondja amit gondol.)

kosztarovics bácsi 2014.03.29. 15:22:12

Nahát! Ez a csúnya ,lelketlen Orbán! Hogy ez hogy kiszúr a magyar egészségüggyel! Mert az elvtársaitok nem szúrtak ki ugye? És, ha most lendvai elvtársnő,meg kovács elvtárs, meg a gyurcsótány és bandája regnálnának, akkor aztán jó lenne...Únlak benneteket büdös bolsik! Tűnjetek már el a balfenéken!

a nemzet fogatlan provokátora 2014.03.29. 15:31:42

Annyira vártam már gyerekek, hogy mikor váltjátok át lélegeztetőgépre, mint Lendvai néni..
Persze a Tom Lantos alapítványra adott 3 milliárd az teljesen rendben volt ugye..?

csak egy néző 2014.03.29. 15:40:54

@kosztarovics bácsi:
Tata tedd vissza a protkódat és nyugodj meg mert elvisz a guta komád.
Miért nem a birkamenetben csoszogsz? Így nem kapsz nyalókát tata.

csak egy néző 2014.03.29. 15:42:44

Egyébként nem lesz ebből bajotok fidióták,hogy nem a nagy nemzetvezetőtöknek tapsikoltok a birkamenetben a Felvonulási téren?

csak egy néző 2014.03.29. 16:01:39

@ccactus:
Egy igazi demokrata ez az idióta @kosztarovics bácsi:
Nézd csak.
"Központban.hu Hitler életben van ? 2014.03.13 07:11:55
Vezető hírügynökségi beszámolók szerint Hitler életben létének bizonyítékára akadt két chilei újságíró-riporter . A riporterek szerint Hitler jelenleg Argentínában és Brazíliában él, lakhelyét három-négy havonta cseréli, hol az Argentínában Mar del Plata nevű….."

"kosztarovics bácsi 2014.03.14 15:21:10
De szép is lenne, ha igaz lenne..."

a nemzet fogatlan provokátora 2014.03.29. 16:40:52

TOM LANTOS ALAPÍTVÁNY: 3 MILLIÁRD FT (2009) Kösznöm a figyelmet..

a nemzet fogatlan provokátora 2014.03.29. 16:42:44

@csak egy néző: Mi van hülyegyerek? Bőrönd összepakolva..;)?

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 16:43:24

@csak egy néző:

Többes számban, mindenkinek írtad amit írtál az ő szintjén, nem csak neki. Ezért szóltam rád!

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.03.29. 16:53:42

@csak egy néző:

Hát ha tisztázod magad, és egyértelművé teszed, hogy kihez szóltál, megköveted a többieket, akkor rendben van. De te címzett nélkül mondtad amit mondtál, bele a nagyvilágba.

DeMarco 2014.03.30. 08:00:54

@Fedor: "nekem aztán végképp nincs bajom a nemzeti ügyekkel."

Jah, persze... Csak egész véletlenül keveredsz minden esetben a homlokegyenest másik oldalra...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0