Két férfi, egy eset
2014. április 01. írta: Fedor

Két férfi, egy eset

Simon és Rogán. Ugyanazt követték el, mégis teljesen máshol vannak. Mi a különbség a pártlogón kívül?

simon-vs-rogan.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr745889123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.01. 14:57:29

Mindenkit azzal lehet megfogni, amit hangoztat magáról. A ballibek egyik fő támadása a Fidesz ellen az, hogy a Fidesz korrupt és oligarchák érdekeit szolgálja. Ezek után hatalmas öngól, ha pénzügyi visszaélések derülnek ki a ballibek egyik vezéregyéniségéről.

Ezzel szemben ugyanez a Fidesznek nem árt, mert nem ez a Fidesz fő üzenete. A Fidesznek az ártana, ha kiderülne, hogy pl. multicégeket támogat. De hát ilyennel a multipárti ballibek nem jöhetnének elő. Vagy pl. kiderülne, hogy Semjénnek szeretője van. Na ezvalóban ártana a Fidesznek. Dehát nemtudott ilyet találni az ellenzék.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 15:15:21

@maxval a gondolkodó birca: Tehát akkor minden rendben van? Ezzel el is lehet intézni a törvény előtti egyenlőséget?

Egyébként meg az MSZP nem igazán kampányol azzal, hogy ők mindig is tiszták voltak, nevetséges is lenne.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.01. 16:05:09

@Fedor:

Nyilván nincs ez rendben, nem mondtam, hogy rendben lenne.

De, az MSZP egyik fő érve a Fidesz ellen a "mutyi".

DeMarco 2014.04.01. 16:17:25

Az egyik az 5. ... Mi nem érthető ezen?

"Egyébként meg az MSZP nem igazán kampányol azzal, hogy ők mindig is tiszták voltak, nevetséges is lenne."

Ehelyett az volt a szöveg,h új (vész)korszakváltás lesz... Elnézve az első 30 helyet, főleg az első tizet, aligha...

Popescu Ion 2014.04.01. 22:05:05

tarol a butaság. érzed, demarco? biztos nem, hiszen nem fáj

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.01. 22:32:17

@maxval a gondolkodó birca:

"De, az MSZP egyik fő érve a Fidesz ellen a "mutyi". "

Ezért elég logikus, hogy egy totálisan mutyi történet, azaz Rogán tisztázatlan, mutyis vagyonosodása VALÓSÁG.

Nem véletlen, hogy totálbeszarva megpróbálja agyonhallgatni az Orbán-vezérelt közmédia.

Ez is milyen mocsok-geci-mutyi már, hogy egy törpetolvaj veuzérli a KÖZ médiát...:))

Rohadék egy társaság, fekély, rákos daganat, kurvanehézlesz elpusztítani, hacsak bele nem döglik az ország.

Mocskos, kommunista, Fidesz.

csak egy néző 2014.04.01. 22:33:13

@maxval a gondolkodó birca:
"Vagy pl. kiderülne, hogy Semjénnek szeretője van."
rewrite.origos.hu/s/img/i/0803/20080331parlament13.jpg
Egymás szemében. Gyönyörü pár.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.04.01. 22:38:48

Tudsz egyetlen érvet mondani arra hogy HA ez igaz akkor miért nem inditanak rendpőrségi eljárást Rogán ellen? Miért nem?

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.01. 22:49:28

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

Bazmeg azért, mert ŐK MAGUK a rendőrség és az ÜGYÉSZSÉG, azért!!!!!!

Azért kussolnak róla napok óta, nehogy megtudják a segghülye birkáik, hogy kiket támogatnak vakon!!!!

Mocskos korrupt Fidesz.

Amadeus62 2014.04.01. 22:54:06

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

Mi van, nicket váltottál narancsbirka? Tényleg azt hiszed, hogy nem jut be az Összefogás?
"Wishful Thinking"

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.04.01. 22:54:07

Rogán Antal adóhatósági vizsgálatot kér saját maga ellen. Simon kért?
Rogán maga vallotta be a vagyonát, senki sem kényszerítette rá. Simon lebukott.
Rogánnak nincs hamis afrikai útlevele, és nincsenek százmillió ausztriai bankszámlákon.

Soroljam még különbségeket?

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.01. 22:59:49

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

"Rogán maga vallotta be a vagyonát, senki sem kényszerítette rá. Simon lebukott."

Rogán NEM maga vallotta be, hanem miután LEBUKOTT, azután próbálta menteni a menthetőt.

"Rogánnak nincs hamis afrikai útlevele, és nincsenek százmillió ausztriai bankszámlákon."

Rogánnak viszon van 300 milliós vagyona Budapesten, plusz kitudja mekkora vagyon vidéken, és ki tudja mennyi még offshore-ban.

De már a 300 milliót se tudja megmagyarázni, hogy honnan is jött össze??

Pont ugyanolyan szarban van, mint Simon: se Simon, se Rogán jövedelme MEG SE KÖZELÍTI ekkora vagyon létrejöttének a lehetőségét.

Simonhoz valószínűleg törvénytelen úton (pl. Welsz, stb.) jutott.

Rogánhoz valószínűleg EGY MÁSIK (pl. simicska, rezsi-offshore, stb) törvénytelen úton jutott.

Lófaszkülönbség nincs itt, csak szeretnéd, Fideszgeci, mert be vagytok szarva, mi lesz, ha kiderülnek disznóságaitok, és nem kussolja el a KÖZMÉDIA, mint Rogán eltitkolt 300 millióját.

wanekus 2014.04.01. 23:00:55

Most miért bántjátok a doktor Ötkert? Ő meg a Varga Misi annyira szereti a mi bölcs vezetőnket és annyira együtt éreznek vele, hogy ők is gumiszobákba költöztek, ami egyszer 140, másnapra meg 180 négyzetméter. Mondjuk az is lehet, hogy a hőtágulástól, ami ugye érthető ilyenkor tavasszal, amikor melegszik az idő és itt azonnal elhatárolódnék azoktól, akik szerint a fenti "melegszik az idő" szöveggel arra utalnék, hogy a Szájjel Jocó is a Pasa Parkban lakna.

2014.04.01. 23:22:35

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Adóhatósági vizsgálat? Jó kutya nem bántja a gazdit.
Rogánt a hírek arra kényszerítették, hogy módosítsa a bevallását, így már kb. a duplája szerepel benne, mint eredetileg és nem fillérekről van szó.
Egyelőre az sem biztos, hogy Simonnak van hamis útlevele, hiszen az ügyészség bemutatni nem tudja, az meg, hogy a jobbos média mit ír, ez esetben nem számít. Rogánnak nem számlákon vannak ismeretlen eredetű szűzmilliói, hanem ingatlanba fektetve.

Tudod, ha nem lenne szemellenződ, talán értelmes ember is lehetnél. Úgy véded a fideszeseket, mintha a saját gyerekeid lennének, pedig ugyanolyan tolvaj, hazug banda, mint az összes többi. De amíg istennek látod őket, addig értelmes gondolataid sem lesznek.

Fentiektől függetlenül az van közelebb a helyes eljáráshoz, amit Simon kap, de a fidesz az asszonyverő szarházit is védte körömszakadtáig, így nem lehet elvárni, hogy amíg hatalmon vannak, addig bármelyik fideszes bűnöző utolérhető legyen. Gyanítom, hogy a tömeggyilkosaikat és a pedofiljaikat is inkább tennék meg képviselőnek, polgármesternek, miniszternek, hogy megmutathassák, nekik még ezt is szabad, mert ez egy ilyen ország.

Ad Dio 2014.04.01. 23:22:51

Nos valami ilyesmit várnék a tisztelt ellenzéktől. Ez foghatónak és konkrétnak tűnik. Kíváncsian várom a fejleményeket.

csak egy néző 2014.04.01. 23:28:14

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:
Csak halkan kérdezem, hogy te honnan vagy olyan jól értesűlt, hogy kinek van és kinek nincs másik útlevele és külföldi számlája?
Ha nagyon megkapargatnák mondjuk a belügyminisztereteket Pintér elvtársat, hogy honnan is van a piciny vagyonkája, lenne meglepi, ha nem titkosították volna vagy 100 évre a kétes ügyeit. Talán még Welszről is tudna mesélni, hogy miért is tudott évek óta szabadon bűnözni, a rengeteg feljelentés ellenére. Most meg azt rebesgetik, hogy már korábban is öngyilkos akart lenni, csak akkor nem találták otthon a rendőrök.

csak egy néző 2014.04.01. 23:31:19

"Rogán Antal az utóbbi időben azzal került be a lapokba, hogy minden alkalommal, amikor kinyitott otthon egy ajtót, lett mögötte, hopp, néhány addig észre nem vett négyzetméter"
Ez a mondat a csúcs. Behubesza.

Amadeus62 2014.04.01. 23:33:46

@Ad Dio:

És mi lesz a következmény? A geci Rogán ha esetleg bukja az egyénijét, listáról még mindig bekerülhet a Parlamentbe, és be is fog.

Tudod mi a különbség az MSzp és Fidesz szavazói között?

Az Mszp szavazói több mint fele (jogosan) ott hagyta a pártját 2006 után sokkal kisebb stiklikért is. A jobbermajmok meg a végsőkig kitartanak a fityesz mellett. Leszarják, hogy közben a szemüket is kilopják. Ennyit a polgári jobberektől, és ezek meg megint lesznek legalább 2 millióan.
Nem az indulat szól belőlem, sokkal inkább az elkeseredettség, kiábrándultság.

level 1 2014.04.01. 23:35:27

@maxval a gondolkodó birca:

A fidesznek pont azért nem árt semmi, lebukás mert van neki 3 millió ugyanolyan agyhalott híve, mint amekkora te vagy. Ez a réteg annyira hülye hogy még a azt se venné észre, ha fordítva ülne a bilire.

Amadeus62 2014.04.01. 23:37:11

@Amadeus62:

Csak szólok, hogy ha maradt volna Simon a 18. kerület indulója, akkor a saját szavazói akasztották volna fel egy fára, erre mindenki mérget vehet. Rogántóni esetében meg mi lesz? Semmi bazmeg! Ott fog vigyorogni tovább a Parlamentben!

Holnap a manem lehoz róla egy hírt, hogy "nem történt semmi, nincs bizonyíték"(ami hazugság), és ügy lezárva.

level 1 2014.04.01. 23:39:27

Az ember rendre megkérdezi, hogy hogy tudtak ebben az országban ezek a Blikktóni féle nullszériás seggdugacsok nem csak hogy érvényesülni, hanem ekkora tehetségtelenség mellett ráadásul óriási vagyonokat is felhalmozni.

Amadeus62 2014.04.01. 23:39:39

@Ad Dio:

Amúgy mennyi esélyt adsz annak, hogy úgy fog járni a fidesz főszemétládája mint Simon? Na szerinted, mi lesz?

...semmi. Na ugye.

Lehet szidni az mszp-t, de pont az ilyen dolgok miatt derül ki, hogy sokkalta tisztességesebbek. Na persze ilyet rájuk se mondunk, na de azér' na.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.04.01. 23:40:48

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?:

Ha az osztrák hatóságok nem figyelnek fel Simon gyanús számlájára és nem értesítik a magyar nyomozókat, Simon még ma is a Maszop elnökhelyettese lenne és buzgón szervezné az éhségmeneteket Török Zsocával és Nyakó Pityukával. Simon tehát teljesen véletlenül bukott le. Ezzel szemben Rogán önszántából, mindenféle külső nyomás nélkül maga korrigálta a vagyonnyilatkozatát, és mindent nyilvánosságra hozott. El is titkolhatta volna, sosem derül ki. Ezek után még adóhatósági vizsgálatot kér saját maga ellen. Ez így volt tisztességes.

Egyébként Rogánéknak rengeteg hitelük van, 60 millió forinttal tartoznak csak a bankoknak, de kaptak családi segítséget, és magánszemélyeknek is tartoznak.

Simon Gábor az alvilággal szövetkezve hamis okmányokkal és hamisított bissau-guinea útlevéllel kb 500-600 milliárdot rejtett el itthoni és külföldi bankokban. Tegnap kiderült, hogy Simonnak grazi és egy zürichi bankszámlája is volt.

Szóval ne hasonlítsuk már össze a két ügyet. Simon egy kibaszott maffiózó, Rogán pedig csak egy hülye, aki rosszul töltötte ki a vagyonnyilatkozatát.

Fulek 2014.04.01. 23:43:32

Simon mint Rogán? Rogánnak nincsenek számlái....

Amadeus62 2014.04.01. 23:45:45

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

Ez színtiszta csúsztatás. Egy kutya a kettő Mr. Herbert Barnanyelv.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.04.01. 23:46:59

@Amadeus62:

Mi a csúsztatás? Kérlek, írd le részletesen.

Asidotus 2014.04.01. 23:47:08

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:
aki egy vagyonnyilatkozatot nem tud kitölteni, ennyi év után, az milyen alapon polgármester? Milyen alapon képviselő?

Amadeus62 2014.04.01. 23:53:15

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

Mi a faszt írjak le? Azt böfögöd ide amit maga tóni hazudik az mno, polgárportál, tutiblog és hasonló szintű médiákon keresztül. Na erre én nem vagyok vevő úgyhogy pattanj innen köcsög!

Shopping 2014.04.02. 00:07:26

@Fulek: Maradjunk annyiban, hogy te nem tudsz róla, hogy vannak-e számlái.

Tényleg érdekes. Rogán tett egy vagyonnyilatkozatot---majd miután lebukott, átírta.
Ezt megtette mégegyszer.

Ennyi erővel a Simon is írhatna egy újat,-miszerint eszébe jutott hogy van 250 milliója, és csak annyit írna mellé, amit a Rogán "javítva", és ezzel el is lenne intézve a dolog...

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 00:17:02

Ugyanazt követték el? Na ne csigázz, Fedor.

Milyen BCSnel vádolják rogánt? Vagy mit követett el szerinted?

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 00:18:47

@Shopping: Simon nem írta át. + simont adócsalással és közokirathamisítással vádolják, egyelőre.

És mivel Weisztet afrikai méreg ölte meg, Colombo hadnagy nem Orbánt fogja meggyanúsítani várhatólag gyilkossággal...:DDDD

hehe

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 00:21:23

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: 'Szóval ne hasonlítsuk már össze a két ügyet. Simon egy kibaszott maffiózó, Rogán pedig csak egy hülye, aki rosszul töltötte ki a vagyonnyilatkozatát.'

Simon egy hülye maffiózó. Azzal, hogy a feleségének lopta át a házait, és a Magnet bankba még AZUTÁN (!!!!) is rakatott be vagy 70 milliót, hogy a Simon ügyről beszélt az egész ország, mutatja, milyen pofátlanul elbizakodott rablók irányítják a maszopot.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.02. 00:36:31

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

"Rogán pedig csak egy hülye, aki rosszul töltötte ki a vagyonnyilatkozatát. "

Ezt a hazugságot apám! :))))

Rogánnak ugyanolyan 300 milliója van, aminek a FORRÁSA ugyanúgy nincs meg, mint Simon 240 milliójának se tudjuk még a forrását.

Tehát lehet hogy Rogán egy hülye, de emellett valahonnan szerezte/lopta/kapta a százmilliókat, ugyanúgy, mint Simon.

Simon valószínűleg afrikai törvénytelen üzelmekből (ki tudja még ezt), Rogán pedig valószínűleg Simicska, gáz-offshore-biznisz, Nyerges, szintén törvénytelen üzelmekből.

És persze jó kérdés, Rogánnak mennyi offshore-ja van még kint: hiszen tudjuk, ő mondogatta, hogy a "Fideszes offshore az nem olyan offshore a Kajmán-szigeteken", mert a maszopos offshore az geci-offshore, de a Fideszes offshore az jó offshore. Emlékszel, ugye?

Na, szóval Rogán ugyanúgy bűzlik, mint Mészáros Lőrinc, Orbán+Lévai+Győző, Lázár+SántaJános, Garancsi István, szóval az összes Fidesz-bűnöző bűzlik, akik a történelem eddigi LEGNAGYOBB lopását vitték végbe Magyarországon: az államadósság gyakorlatilag 90% feletti mostmár, hogy a titkos szerződéssel elkaszálták Magyarországot újabb 3000milliárdra.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 00:44:34

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: Hehe

Rogán 300 milliójának tuti forrása van, minden teljesen tves. Simonnak 60 nap alatt nincs válasza nem is lesz. Átlopta a vagyonmaradékot gyorsan a feleségének mert tudja hogy elkobozzák.

Rogán offshoreja ugyanolyan mint a szőlőbánya. élő ember nem látta.

Rogán tiszta, Simon Sáros.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.04.02. 00:47:09

Szánalmas próbálkozás a két politikai oldal egalizálására . Egyrészt Simonnál jóval jelentősebb eltitkolt vagyon került elő (ha jól sejtem már 600 misi környékén járunk).
Másrészt a Simon ügyben az a legnagyobb gond, hogy valószínűleg a nevén lévő pénzek pártpénzek. Akárhogy is próbálja sugallni az emeszpé hogy ez Simi magánvagyona volt, valójában mindenki tudja, hogy valamilyen okból kifolyólag a szocialisták korrupciós pénzeit kellett ilymódon parkoltatni. Ez pedik különösen Zuschlag nyilatkozatai fényében izgalmas.
Ezért tragikus a szocikra nézve de nagyon..

Csekkliszt#10 2014.04.02. 00:58:28

@Nűnű:
Hogy tudna már kitölteni egy vagyonnyilatkozatot egy friss Hagelmayar-díjas? Az Állami Számvevőszék ezt a díjat azoknak adja akik "kiemelkedő pénzügyi ellenőrzési tevékenységükkel hozzájárultak a közpénzek hatékonyabb felhasználásához". Tehát a más pénzét tudja Rogán ellenőrizni, nem a sajátját.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 01:03:05

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?:
Mivel a II. kerületben kell kommunális adót is fizetni, úgymond :-) fenn áll az eshetősége, hogy az erre szolgáló önkormanyzati bevallás is hibás/hamis, azaz adócsalás is lehet még a bűne.

De...szerintem ez a 300 csak kerekítési hiba

Csekkliszt#10 2014.04.02. 01:27:16

Az is több, mint bizar, hogy egy polgármester feleségének közös !! lakása van az alpolgármester !! feleségével !!
Mit csinál ez a két nő együtt, hogy közös lakás kell nekik? Mosnak?
Mit? Jaaaaa

"A Pasa Park lakóparkban Rogánnak és nejének is van lakása – az utóbbi, 141 négyzetméteres lakáson Rogánné 52:48 arányban osztozik Deák Annamáriával, aki Rogán helyettesének, Puskás Andrásnak a neje."
Forrás: 444.hu

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.02. 01:30:37

@.Gordon Gekko.:

"Rogán 300 milliójának tuti forrása van"

Kire gondolsz, Garancsi Istvánra, vagy Sánta Jánosra a trafikmutyiból?

Ugyan-ugyan, kedves kommunista Fideszes írogató: ezt a Fidesz-agyhalottakon kívül már senki nem szopja be.

Rogán 300 milliója sokkal gázosabb, mint Simon 240 milliója:

- az utóbbit valószínűleg Welsz-től kapta megőrzésre (aki lehet hogy valamelyik Fideszes gecitől, ezért hirtelen öngyilkosnak kellett lennie:)

- míg Rogán 300+XXX milliója nyilván csak KÖZBESZERZÉSEK átcsoportosításával (magyarul átlopásával) keletkezhetett. Tehát Simicska megnyerte az 5. kerületi lyukbetömést 10 milliárdért, meg a Kossuth teret 60milliárdért, ebből már csak-csak futotta egy kis leesőre annak, akitől a KÖZBESZERZÉST megkapta: vagyis Rogán Antalnak.

Szomorú, de 99% hogy ez van a dolgok mögött.

Ugyanis a Fideszes gecik még lopósabbak, mint a szoci gecik, dehát ezt neked mondjam...? :)

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.02. 03:15:05

@maxval a gondolkodó birca: nem baszd meg, nem csak azzal lehet megfogni embereket, amit hangoztatnak magukról, hanem amit titkolnak, illetve egyszerűen aláírják a vagyonnyilatkozatukat és az hazugságot tartalmaz
törvénysértéssel és erkölcstelenséggel is lehet bukni
olyan dolgokkal, amiket nem is hangoztatnak magukról, egyszerűen a pozíciójuk miatt elvárt lenne, hogy hogy viselkedjenek
na ebben bukott hatalmasat a maszopos útleveles patkány és a fideszes kis gülüszemű is
persze ezt a fidesz hívek sose fogják elismerni, megingathatatlanok

másrészt a fidesz elleni mutyi vád teljesen megalapozott, mindenki látja, tudja, érzékeli
a multik támogatása is világos, egyik kezükkel elvesznek, de a háttérben összekacsintanak a multikkal: munkaügyi jogszabályokat a kedvükre szabták, a különadókat átháríthatják, közben a nép örül a rezsicsökkentés maszlagnak
multi még mindig csak úgy megy Magyarországra, ha a kormány beszáll a gyárépítésébe, ilyen-olyan kedvezményeket kap

"Pay no attention to what I say to get elected" - Ez mi, ha nem lebukás? Ezt hangoztatta magáról de csak zárt körben.

Semjénről meg ha kiderülne, hogy szeretője van, akkor az első kérdése lenne mindenkinek, hogy hány éves az a ministráns kisfiú? Mert kb. ennyit néznek ki belőle az emberek. Mivel egy keresztény fasz, ezért ez a legesélyesebb.

Illetve, miért van Rogán és a csicskása feleségének közös lakása? Összejárnak dugni?

Amit Simon csinált, az csúnya dolog, de Rogán sem marad le tőle sokkal.
Sőt, a miniszterelnök felesége is elég szépen tollasodott. Hiába, politikusnak lenni a legjobb munka.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.02. 03:29:38

"Pay no attention to what I say to get elected" - Ovi gyakorlatilag kimondta, hogy ő egy gazember, politikai kalandor, akkor most ezek után ha lebukik, akkor mondhatja, hogy "gyerekek, én megmondtam, hogy csalok, miért nem figyeltetek, miért hittetek nekem ezután?"
Nyilván a zemberek hibája, ha ezek után képesek nekik hinni. Gyakorlatilag olyan, mint a III. Richárdban, amikor azt mondja: "I am determined to prove a villain".
Ovi is kimondta, hogy gazember lesz, aki ezek után még hisz neki, az magára vessen. Persze a fideszesek hisznek neki, kezet is csókolnak neki.

babbaba 2014.04.02. 05:29:04

Csak szeretnétek bolsik, hogy ugyanaz legyen az eset. A Rogán fizetése millió feletti. Tizennégy éve képviselő. Nem vehet kilencven-százmillerért egy lakást, hogy még van hatvanmiller tartozása? Legalább számolni kellene tudni, ha már nyolcvanas az IQ-tok! És akkor a felesége jövedelmeiről és családi segítségéről még nem is beszéltünk.

Hol ugyanaz ez, mint a milliárdos fekete pénzeket forgató hasonló keresetű és múltú (már ami a jövedelem nagyságát illeti) Simon?

Szánalmas kísérlete ez "elvtársak". Ilyen kísérletek láttán jut az ember eszébe:

"A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

babbaba 2014.04.02. 05:31:17

@.Gordon Gekko.: És messze nem háromszázmillióról van szó. A lakás értéke kilencven--százmiller. A többit örökölte (megnézhető a vagyonbevallásban), föld, erdő, stb.

nu pagagyí 2014.04.02. 05:50:25

@babbaba: Az örökséget nem adta el, az pluszban van, költségnövelő tényezőként.

babbaba 2014.04.02. 06:05:31

@nu pagagyí: Mondtam, hogy eladta, Havi egymiller körüli lóvé tizennégy évig, plusz hatvanmiller tartozás az nincs százmillió ami a vett lakás maximumára? (A többi vagyon az örökség.) Tudtok ti számolni? Legalább alapfokon? Mert én már háromévesen kiszámoltam ilyen egyszerű példákat.

nu pagagyí 2014.04.02. 06:19:50

@babbaba: Akkor biztosan neked is a Pasa parkban van lakásod. Sajnos a 2010 előtti vagyonnyilatkozatok nincsenek fent a parlament.hu-n, így nehéz összerakni Rogán úr gazdagodását. Annyi azért ismert, hogy például a budai védett területet beépítő Csipak úrral kölcsönösen előnyös üzleteket bonyolíthatott. Csak tájékoztatásul: egymillió bruttó nettója 2009-ben nem érte el az 500 ezret, ami az akkor árakon is mindössze egy négyzetméternyit fedezne a 180 négyzetméteres lakásból.

nu pagagyí 2014.04.02. 06:34:29

Simon ügyében szerintem könnyen lehetne bizonyítani, hogy övé az afrikai útlevél. Ha rajta vannak az ujjlenyomatai, akkor az övé, ha nincsenek, akkor biztosan nem. Persze ez csak addig lenne lehetséges, amíg nem fogdostatják vele össze az ügyészségen. Mivel Simon tagadja, hogy az ő útlevele lenne, vagy hülye, vagy szimplán rá akarják húzni. A Polt-féle ügyészség tevékenységét ismerve én az utóbbira gyanakszom.

babbaba 2014.04.02. 06:49:28

@nu pagagyí: Jobb helyen van az enyém, de ott annyi az ár. Pártvezető, polgármester, országgyűlési képviselő. Az ilyennek az előadásaiért ma legalább félmilliót fizetnek, per alkalom. (Mikor én hívtam meg hasonlókat klf programokra a kilencvenes évek elején, akkor volt egy előadás százezere nettó.) Jóval egymillió felett van az összeg összességében havonta. (Az egymillert csak az egyszerűsítés miatt mondtam.) Van felesége is, az se kopasz seggel ment a házasságba. A régi pénzek meg kamatoztak. Ma az ingatlanárak alacsonyak és alacsonyak már 2008 óta. És van hatvan miller tartozásuk. Egy százmilleres lakásra, minimum tizennégy év gyűjtögetés után. Mi nem stimmel?

nu pagagyí 2014.04.02. 07:20:12

@babbaba: Az előadások tiszteletdíjait fel kellett volna tüntetni a vagyonnyilatkozatban.

Az ingatlant 2009-ben vette, akkor nem tudni mennyit keresett, de a több kulcs miatt, annak nettója lényegesen kisebb volt, mint manapság, nincs benne ilyesmi.

Nem tudom, milyen örökséget adott el (szerintem semmilyent), de az utolsó vagyonnyilatkozata is tele van örökölt ingatlanokkal (Szakonyfalu, Balatonlelle), amik nyilván csak a kiadásokat növelik (bérbe nem adta, mert az megint csak benne lenne a jövedelmei közt).

Az ingatlanok fenntartásán, az Audi bérleten, a hitelek törlesztésén kívül nyilván gyerektartásra is költ. A felesége nem tudom keres-e valamennyit, vagy ő is csak pénzbe kerül. Meseszerűnek tűnik a nagy jólét.

nu pagagyí 2014.04.02. 07:28:00

@babbaba: Mi a gond? Az afrikai útlevél kb. ugyanolyan hazugság, mint a nejlonszatyor, whiskys doboz, nokiás doboz stb. Hülye embereknek kell valami jól hangzó "kézzel fogható" koholmány, hogy szörnyülködhessenek. Aztán pár év meghurcoltatás után kiderül, hogy semmi ilyesmi nem volt, Polt marad a helyén az ügyészsége által hamisított, szériában megbukott vádjaival.

ursus artos 2014.04.02. 07:37:51

Jó magyar szokás azaz ballib szokás szerint megy a más zsebében való turkálás...

Ad Dio 2014.04.02. 07:40:04

@Amadeus62:

A baloldalt nem a stiklik miatt hagyták ott, hanem a sikertelenség miatt. Én jobber vagyok, de várom az ügy fejleményeit.

ursus artos 2014.04.02. 07:41:00

Anyámék tanárok. Nekik meg egy húszmillás házuk van...
Rogán polgi+képvis. neki meg egy száz millás. Arányaiban anyáméknak több van, tehát gazdagok, azaz elvenni tőlük...

babbaba 2014.04.02. 07:47:43

@nu pagagyí: Persze, ha magyar. És nem volt soha feltüntetve?

Utoljára, havi háromszázezerrel és a tartozással kijön az ingatlan ára. És még életre is marad neki több mint valószínűleg neked. Pedig a Parlamentben féláron kajálnak hozzád képest.:))

Én a Jobbikra fogok szavazni, de az ostobaságot nem szeretem. Izzadságszagú és egy perc alatt, általános iskolás matematika tudással cáfolható ez a szarkeverés.

Olyat kéne találni, ami ül. Ez így inkább kontraproduktív.

babbaba 2014.04.02. 07:50:03

@nu pagagyí: Az, hogy messze nem csak az újjlenyomat bizonyító erejű. Tanúk, saját ellentmondó, vagy bevalló vallomások, rendőri jelentések, mind mind bizonyíthatnak.

Ad Dio 2014.04.02. 07:56:45

@Amadeus62:

"Lehet szidni az mszp-t, de pont az ilyen dolgok miatt derül ki, hogy sokkalta tisztességesebbek. Na persze ilyet rájuk se mondunk, na de azér' na."

Gyurcsány kontra Schmitt diploma-ügy. Rémlik? Nincs itt semmiféle erkölcsi nívó szint. Az MSZP belefutott egy helyzetbe, amit így tudott legjobban kezelni. Persze a főnökök továbbra is tagadnak meg hazudoznak. Ettől azért ne ájulj el olyan nagyon. Az MSZP persze ismét amatőr hülye volt. Ha ezzel a rogán-fiaskóval jó 2-3 hete előjön, lett volna értelme. Így valóban nem lesz semmi foganatja. A politikai döntések ugyanis a politika és nem az erkölcs szabályai mentén keletkeznek.

nu pagagyí 2014.04.02. 08:14:52

@babbaba: Tanuknak nem hinnék, az ügyészség már többször lebukott tanuk megzsarolásával (pl. Tátrait óhajtották hamis vallomásra bírni, de láttuk a Kulcsár-féle kihallgatást is). Az útlevél ügy némileg homályos, pedig e miatt vezetgetik láncon Simont. Az útlevelet Welsznél találták, a bankban, ahol használták pedig nem járt Simon, csak Welsz, legalább is a kamerák szerint. Tanu persze most is volt, aki "látta", igaz egy ideje már nem emlékszik pontosan mit is látott. Welsz meg ugyebár "elhalálozott". Még szerencse, hogy a Magyar Nemzet mindent tud, különben hülyék maradnánk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.04.02. 08:15:21

"Ezzel szemben ugyanez a Fidesznek nem árt, mert nem ez a Fidesz fő üzenete."

a fidesz például dehogy elszámoltással kampányolt 2010-ben, utána külön biztost sem nevezett ki ebből a célból, és a kampányfinist sem a simon-üggyel indították.

valaki feltörte a blog.hu hozzáférésedet, magadtól nem válhattál ekkora fideszmosdató baromarccá.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.04.02. 08:19:22

@ursus artos:

ezek szerint vagy nem a fidesz kezdte a kampányhajrát a simon-üggyel, vagy az nem a "más zsebében turkálás".

na melyik, drága fidesztroll barátom, mesélj!

barli 2014.04.02. 08:30:08

Tudod kedves fedor, ezt ti már 2006ban elcsesztétek. Akkor kellett volna lemondani, amikor kibukott az "igazságbeszéd". Azóta ez egy hatványozottan következmények nélküli ország, és nagyrész ti tehettek róla, akik azóta is erre a bandára izgultok.
Mindenki tudja, hogy (jórészt) igazat beszéltek, csak senkit nem érdekel, mert ti mondjátok.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.04.02. 08:44:11

Közpénzmatek

Miért hagyja a NAV, a TEK,
Hogy elüljön minden sanda
Gyanú s nőjön közpénzmatek,
Amit űz pár lopós banda?

Kötelesség lenne még itt,
Szóljon valaki a mórnak,
Fogja meg a munka végit,
Mert honunkban mindent csórnak!

Vagy esetleg jöjjön Yoda,
Jó Erője van még annak,
S fénykardjával sújtson oda,
Ahol enyves kezek vannak!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.04.02. 08:46:02

Ha én Anti volnék, folyton gyarapodnék,
Minden évben négyszer új ingatlant vennék,
Gyarapodás láttán rám irigykednének,
S vagyonosodásról zengene az ének.

Ha én lakás volnék, nőne alapterem,
S lenne bennem lakó, aki sok pénzt terem:
"Politicus diem! - Közpénzelj a mának!"
Akkor lennék bolond, ha bevallanának.

Nzoltan 2014.04.02. 08:56:20

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: Nem kell megmagyaráznia. Leírja a vagyonbevallásba és kész.

Van egy óriási különbség a kettő között. Az, hogy rogánnak nem csak egyszer lett egy külföldi számlája. Aztán mégegy. Meg mégegy. Meg mégegy.....

Az MSZP ott bukja be, hogy mindig a "gazdagok" ellen politizál. Aztán meg kiderül, hogy vizet prédikálnak.

Nzoltan 2014.04.02. 09:01:27

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Szeretnék én akkora hülye lenni mint rogán. :-)

Egyébként egyetértek.

nu pagagyí 2014.04.02. 09:02:55

@barli: Talán veled lehet valami probléma, ha már nem érdekel az igazság. Valahogy alkalmassá tettek minden hazugság kritikátlan befogadására.

Nzoltan 2014.04.02. 09:04:56

A véleményem az, hogy a ha az egyik legprominensebb kerület polgármestere vagy, akkor minimum, hogy a kapcsolati tökének köszönhetöen viszonylag nagy vagyonra teszel szert, mert nem vagy akkora hülye, hogy kihagyj ilyen lehetőségeket. Persze lehet korrupcióról is beszélni ha tudjuk bizonyítani, de megyó elintézte azzal, hogy lobbipénz.

nu pagagyí 2014.04.02. 09:09:07

@Nzoltan: Alig várom, hogy Rogán beleírja a vagyonnyilatkozatába, mennyi pénzre tett szert a "kapcsolati tőkéből", mert egyelőre ilyennek nyoma sincs. Volt annyira hülye, hogy még egy nyamvadt tanácsadói céget sem gründolt, amelyik időnként megdobná a vagyonnövekedése és a jövedelme között tátongó különbözettel.

Nzoltan 2014.04.02. 09:19:42

@Csekkliszt#10: Vállalkozás?
A pénzügyi hátteret nem kell tudni hozzá. Nyilván míg nem ütközik törvénybe azt csinálnak amit akarnak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.04.02. 09:21:48

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.-nak is van afrikai útlevele. Meg spitzbergáki és tongai is.

Tessék, már egy lettél Simonnal.

Nzoltan 2014.04.02. 09:27:39

@nu pagagyí: Na, ez az, amit soha nem tudunk meg. :-)

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 09:30:23

'Alig várom, hogy Rogán beleírja a vagyonnyilatkozatába, mennyi pénzre tett szert a "kapcsolati tőkéből", mert egyelőre ilyennek nyoma sincs'

Miért lenne nyoma? Minden bevétele simán megmagyarázható az Apeh vizsgálatban, amit rogán, és a vagyonosodási vizsgálatban amit az ellenzék kezdeményez.

babbaba 2014.04.02. 09:32:03

@nu pagagyí: Nem így működik. Kénytelenek hinni, főleg, ha több tanú van. Ez nem elhatározás, akarat kérdése.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.04.02. 09:33:33

Büdöskurvaország ez.

Vagy cigányország.

Amelyik sértőbb nektek, azt vegyétek magatokra seggnyaló agyhalottak.

ursus artos 2014.04.02. 09:37:07

@mavo: "na melyik, drága fidesztroll barátom, mesélj!"
Ez a stílus nálam nem jön be...
A Simon-ügy: bűncselekmény. Kampányhajrá ide vagy oda.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.04.02. 09:37:20

Gyerünk fideszgecik,védeni a védhetetlent ti elvtelen tetvek!

Amúgy meg felőlem mindkettő mehet tíz évre a kőbányába!

Csekkliszt#10 2014.04.02. 09:38:42

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Nem akarom védeni Simont, nincs miért! De jo lenne ha az ügyészség be tudná mutatni azt az útlevelet, mert Simon ügyvédje eddig hiába kérte, nem tudják.
Meg persze az is kérdés h jo előre beharangozták h van meg másik 7 MSZP politikusnak is ilyen. Ok, simán elhiszem. De hol vannak a nevek? Es hol van welsz boncolási jegyzőkönyve toxikológiai et
eredmenye?
Túl sok a kérdőjel

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.02. 09:39:06

@level 1:

Mintha csak Bayert hallanám 10 évvel ezelőtt.

Ő is elmagyarázta "tudományosan", hogy az MSZMP 850 ezer tagja és azok családtagjai miatt az MSZP-nek van 2,5 millió kőkemény szavazója...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.04.02. 09:42:29

@Csekkliszt#10:

Welsz:

Ma olvastam Velveten, hogy azt mondta a rendőröknek, mikor kiérkeztek aLogodi utcába hozzá, hogy méreg van a szervezetében.

A rendőrök állítólag a Logodiból kimentek vele Érdre, ahol előszedett egy rahedli bizonyítékot.

.

??????

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.04.02. 09:44:04

A normális államokban ha egy politikusra csak az árnyéka vetül ilyesminek, mint most simonrogánnak, akkor az megy a levesbe.

Normális ország? Csak ország.
És nem cigánytelep, mint ez itt.

babbaba 2014.04.02. 09:44:53

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Az ártatlanok bebörtönzése a munkásőrfajtának soha nem okozott gondot. Ha ti vesztetek egy tisztet, akkor a másik is vesszen, ha ártatlan akkor is.

babbaba 2014.04.02. 09:48:25

@Csekkliszt#10: Tudják, csak nem kötelesek. A Magnet bank elismerte, hogy olyan útlevéllel nyitottak náluk számlát. Nem tagadták, hogy Simor volt. Mi kellene még? Kirakjon minden kártyát az asztalra a nyomozóhatóság?

Ha ártatlan úgyis milliárdos kártérítés kap. Nem egy kancigány, akit megvádolnak, oszt legfeljebb nem bizonyítanak rá semmit. De a kártérítéstől nem kell félnie senkinek. A párttársai sem azt mondják, nincs baj, hanem azt, hogy nem a bolsik adták neki a pénzt.

babbaba 2014.04.02. 09:51:33

@Hoppácska: Nem vetült rá árnyék, hanem ti sároztátok, cigány erkölccsel.

Cigányországban meg te élsz, azzal az erkölccsel, hogy bárkit besározol, akkor is, ha matematikailag nyugodtan megvehette az adózott jövedelméből azt a házat. De te cigánykodsz, meg az összes régi munkásőr, mert veszteteket érzitek.

belgabela 2014.04.02. 09:54:45

@Hoppácska: Mit cigányozol itt bolsi? Itt legfeljebb a te fajtád cigánykodik, vesztét érezve.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 09:55:39

@babbaba:
Kancigányokat hagyjuk
De, a vádismertetes szakaszában be kell (majd) mutatni a bizonyítékokat. Nem tudom pontosan hol tart most az eljárás de ezt meg kell tenniük. További kérdés h Simon hogy tudott akkor is pénzt tenni a számlájára amikor mar kiderült az ugy, es az index minden lépését figyelte.
Több eddigi ügyben a nyomozóhatóság nem járt el korrektül, hagyó ügyet ujra kell tárgyalni.
Nem Simont védem, de a törvényeket az ügyészségnek is be kell tartania. Ennyi

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:01:59

@Csekkliszt#10: Muhaha.

Simon is tudja hogy sáros és semmi esélye elkerülni az adócsalásért elítélést.

Erre utal a vagyonmentése a felesége számára.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 10:05:39

@.Gordon Gekko.:
Szerintem is sáros nem ez a kérdés.

belgabela 2014.04.02. 10:06:13

@Csekkliszt#10: Mondjuk az adócsalás különösen nagy értékre, magában öt évnél nagyobb büntetést eredményezhet. Az azért biztos, már most.

belgabela 2014.04.02. 10:07:05

@Csekkliszt#10: Akkor mi? Egy ekkora büntetéssel fenyegetett bűnnél, általában van előzetes letartóztatás.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 10:13:15

@belgabela:
Van. Ez is ok.
A kérdés a tisztességes eljáráshoz valo jog. Vagy a törvény előtti egyenlőség, azaz Rogán is lehetne előzetesben. Mivel nincs es az ügyészség a szoci es a Fidesz bűnelkövetőket nem egyenlő mércével kezeli, a nyomozóhatóság elfogult. Es ha elfogult, akkor Simonról sem tudni pontosan mit követett el.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:15:39

@Csekkliszt#10: 'Vagy a törvény előtti egyenlőség, azaz Rogán is lehetne előzetesben.'

Ahhoz kéne vmilyen BCS gyanúja. Mivel gyanúsítod?

belgabela 2014.04.02. 10:17:34

@Csekkliszt#10: Azt a törvények szabályozzák. A nyomozóhatóság nem köteles minden bizonyítékot a megvádolt bemutatni és különösen nem köteles a megvádolt kívánalmai alapján cselekedni, a neki tetsző időpontokban. Nagyon sok országban van ez így.

Majd, ha elkészül a vádirat azt meg kell ismernie minden részletében, hogy a bíróságon felkészülten védekezhessen. Nem az ügyészségen, a rendőségen kell védekeznie.

belgabela 2014.04.02. 10:20:45

@.Gordon Gekko.: egyértelműen nem lehetne. ez csak egy bolsi duma. Semmilyen feltétel nincs meg ehhez. A jövedelme fedezi az életmódját a vagyonát, nincs milliárdos forgalmú bankszámlacsaládja, nem bizonyosodott rá az adócsalás, de persze a vörösök szerint ugyanaz. Szeretnék. A reményeik ezek, de nem megy.

Nem véletlenül állnak olyan csehül.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 10:23:30

@.Gordon Gekko.:
Kérdéseket teszek fel, amiket neked is kellene. Miért titkolt el vagyontárgyakat Rogán? Honnan van az a pénz, amiből vette, amikor csak az ingatlanvagyon gyarapodását nem v éppen fedezi a bevétele. Es akkor életvitelét nem is számoltunk. Ha hamisan töltötte ki a kommunális adó bevallását a 2ker fele az adóbűntett, nem? Nem büdös h s feleségének közös lakása van az alpolgármester feleségével? Ez nem gyanús?

BelAmi 2014.04.02. 10:28:15

@belgabela: @Csekkliszt#10: Csakhogy Simon nem az adócsalás miatt van letartóztatásban, hanem a büntetőjogilag kisebb súlyú - egyelőre csak feltételezett - okirathamisítás vádjával!

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:36:13

@BelAmi: Mi az hogy feltételezett? Feltételezik hogy afrikai útlevele van..:D?

Egyébként adócsalással is vádolják.

belgabela 2014.04.02. 10:39:53

@Amadeus62: Írja egy ember, akinek semmivel több infója nincs, mint nekünk. Hiteles.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.02. 10:40:05

@a nemzet fogatlan provokátora: Zuschlagra hivatkozási alapként tekinteni elég nevetséges. Szétkúrt seggel sértett emberként jött ki a börtönből és most vádaskodik mindennel mindenkire. Az is érdekes, hogy még meg sem száradt a tinta a szabadulólevelén, egy Századvég közeli cég máris kiadja a memoárjait.

belgabela 2014.04.02. 10:41:26

@BelAmi: www.delmagyar.hu/belfold_hirek/gyanusitottkent_hallgattak_ki_simon_gabort/2370529/

"2014 febr. 18 - Adócsalás és magánokirat-hamisítás a vád a volt MSZP-s országgyűlési képviselő ellen."

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:42:30

@Csekkliszt#10: Én nem ismerem a kérdéseidet.

Miért, mit titkolt el? Azon megy a hiszti hogy változtatott a vagyonnyilatkozatán. Magyarázattal, ami elég korrektnek hangzik elsőre.

Tegnap a NOL-on kb. 100 millás ingatlanvagyonról írtak. Persze hogy ki becsülte fel nem tom. És ez nyilván teljesen más érték mint amennyiért vették. Honnan van? Apeh vizsgálatot kezdeményezett maga ellen majd csak kiderül hogy volt-e elég bevétele ehhez vagy nem.

'Nem büdös h s feleségének közös lakása van az alpolgármester feleségével?' - már miért lenne az. Milyen BCS ez? Lehet hogy volt egy jónak látszó befektetés amit így sikerült megvenni, és ők ismerősök.

belgabela 2014.04.02. 10:42:56

@The Lonewolf: A Századvégnek érdeke. Miért baj ez? Vagy bebizonyítja, amit írt, vagy megy vissza a börtönbe, esetleg kifizeti a bevételeinek a sokszorosát kártérítésre.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:44:45

@The Lonewolf: Naná ez alap.

Ilyen sértett ember lesz Simonból is, ha nem nyírják ki mint Weisztet.

belgabela 2014.04.02. 10:44:59

@.Gordon Gekko.: Az utolsó piti lehetőséget is megragadják. Nem értik, hogy nem megy. Csak a vörösök hiszik, hogy ugyanaz (vagy ők sem), új szavazatot ezzel nem szereznek.

komplikato 2014.04.02. 10:51:13

@.Gordon Gekko.: "Azon megy a hiszti hogy változtatott a vagyonnyilatkozatán. Magyarázattal, ami elég korrektnek hangzik elsőre."

Ja, eddig 2x, de már taglalják, hogy a "pici" tetőkertet megint kihagyta. Más egyéb ingatlanok meg még képbe se kerültek! :D
Korrekt magyarázat ja.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 10:54:06

@belgabela:
Igen meg nem. Az iratismertetés a nyomozás lezárásakor kötelező minden bizonyítéknak egyutt. Ok a nyomozás meg nem zárult le, az is ok hogy nem a védőügyvéd dönti el mikor van ez. Persze közben a sajtóban minden terhelő bizonyíték (?) kiszivárog, pedig nem lehetne, mikozben az enyhítőek nem. Eközben az MTI többször nem hajlandó tudósítani a rogan botrányról. Ha azt gondolod hogy ez így ok, akkor saját magad értékeled le.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:54:23

@komplikato: Mármint a DK szerint.

Ez olyan mintha Gyurcsány mondaná meg mi merre hány méter. Muhaha.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 10:55:41

@komplikato: Milyen más egyéb ingatlanok?

Rogán teljesen tv-esen változtatta meg a vagyonnyilatkozatát, pont úgy mint Lendvay Ildi.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.02. 10:57:39

@ursus artos: Lehet, hogy neked nem jön be a kérdésre nem válaszoltál.

komplikato 2014.04.02. 11:00:13

@.Gordon Gekko.: "Mármint a DK szerint."
Ja és mert te ezt leírtad én meg elhiszem?
Nem történt semmi csak a DK szerint ...?
Lol.

Trackers 2014.04.02. 11:00:18

Azért van különbség.

Rogán magának harácsolt, és nyögve nyelősen kijön a fizetéséből (képvielői, és polgármesteri és költségtérítés) a gyarapodás.
Rogán saját nevére vett lakást, és saját nevén van a bankszámlája is.
Nincsennek pénzmozgások sem.

Simon hamis útlevéllel nyitott magának számlákat.
A számlákon olyan össszegek szerepelnek amiket nem kereshetett meg sehogy.
A számlákon rendszeresek voltak a sok tízmilliós pénzmozgások, ami arra enged következtetést hogy az MSZP dugi pénzéről van szó.
Weisz féle alvilági kapcsolatok Offshore cégekkel megintcsak különböznek a Rogán ügytől.

Az egyik egy harácsoló tolvaj (Rogán), a másik egy alvilági pénzmosó és harácsoló tolvaj (Simon).

Csekkliszt#10 2014.04.02. 11:01:33

@.Gordon Gekko.:
Nem, eltitkolta h mije van! Át kellett írnia vagyonnyilatkozatát mikor kiderült az ugy. Mar kétszer.
Továbbra is kérdés h hány éven át nyújtott be akkor hamis adóbevallást es fizetett kevesebb kommunális adót a 2.keruletnek.

Hol tartunk lakásnagyságban? 260? Mert naponta nő, Rózsadomb elit részen, nyisd ki egy újságot ez minimum 600e Ft/nm, de inkább 800e. Szamolj.

Az hogy a polgármester családjának közös lakása van az alpolgármester családjával, felteszi azt a kérdést, hogy közösen szereztèk-e rá a pénzt. Ne viccelj, neked melyik "kollégáddal" van közös lakásod? És egyutt él a két család ? Az hogy van persze nem bcs, kérdés az miért így es honnan van rá a pénz.

belgabela 2014.04.02. 11:02:02

@Csekkliszt#10: Akkor te is tudod, hogy jogszerűen járnak el. Minden mindig kiszivárog. Ha akarják, ha nem. Én nem bánom. Ez egyfajta kontroll.

Rogánnak nincs botránya. Azt csak ti képzelitek, gondolom pártutasításra. Simán (egy alsótagozatosnak is) levezethető a bevételeiből a költése. Egyszer közölték, nincs miről beszélni a továbbiakban. Ráadásul Rogán megfenyegette őket, ha nem bizonyul igaznak amit írnak, fizetni fognak. És én biztos vagyok benne, fognak is, annyira egyértelmű az ügy. De ez a bolsiknak megéri, másnak nem.

Trackers 2014.04.02. 11:02:52

@Amadeus62:

A Fideszt az tartja hatalomba, hogy az MSZP az alternatíva.

Ha ez az állapot megszűnik, azonnal ellenzékbe találják magukat ők is.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 11:03:18

@komplikato:
Ha jól emlékszem Orbánnak is volt vagyonosodási vizsgálata es az a nagyszerű eredmény jött ki, hogy visszafizettek neki pénzt.
Oszt jónapot

belgabela 2014.04.02. 11:03:28

@komplikato: Írja egy arc, aki szart se tud bizonyítani, csak kamuzik. Ilyesmire szerintem felesleges hivatkozni. Lehet, te írtad.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.02. 11:04:43

@maxval a gondolkodó birca: Az elmúlt négy év kormányzása a bizonyíték erre. A sok Fideszes birka nem gondolkozik csak hisz. Elhiszi, hogy nincsenek megszorítások, és nem ő fizeti meg az elmúlt négy év minden baromságát. Az új adók tucatjait, a megemelt ÁFA-t, és a többi sarcot. Ő csak azt látja, hogy csökkent a rezsije, és ettől boldogan ejakulál a gatyájába. Ő boldogan elhiszi, hogy Paksra és az oroszokra szükségünk van, mert a Viktor mondja. Az a Viktor, aki 2008-ban pont az ellenkezőjét mondta, és hazaárulásnak nevezte ugyanezt.
Akkor kik a hülyék?

belgabela 2014.04.02. 11:05:11

@komplikato: Meg a többi vörös szerint, és ez nem sokat számít a polgároknak.

belgabela 2014.04.02. 11:06:48

@The Lonewolf: A sok vörös birka meg mind gondolkodik.:))

Lehet, azért lesz max húsz százaléka a vörösöknek. Ezt még a zsigerből vörösök se tudják mind elviselni.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 11:07:58

@Csekkliszt#10: Semmi gond, apeh vizsgálat és vagyonosodási vizsgálat lesz rogán ellen. Ott majd kiderül mi van.

Fingom nincs az értékről, tegnap a bolsi NOL.hu-n még 185 nm és 600/nm-el számoltak, de ez nem az az ár, amiért vették. A te házad se annyit ér mint 20 éve.

'Az hogy a polgármester családjának közös lakása van az alpolgármester családjával, felteszi azt a kérdést, hogy közösen szereztèk-e rá a pénzt.'

- mivan? Ha nem tudok egyedül megvenni egy lakást összeállok valakivel akinek van pénze.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 11:08:19

@belgabela:
Nem tudom mi a ti? Es miért gondolod, hogy partutasitasra? Ez dedos, bocs.
Ha végig olvasod, amit írtam, nem védem Simont az alól amit nem is lehet. De elvárom hogy rogan dolgait is vegye elő a hatóság, es a közmédia ne kussolja el.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.02. 11:11:55

@The Lonewolf:

A többség a kisebbik rosszra szavaz. Racionálisan. Ha csak a kemény mag szavazna a Fideszre, a Fidesz csúnyán vesztene.

Azaz a többség NEM fanatikus hívő.

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 11:12:33

@komplikato: olvastad amit belinkeltél? semmi forrás semmire.

belgabela 2014.04.02. 11:13:31

@Csekkliszt#10: Mert olyasmin rugóztok, amit egy általános iskolás is le tud vezetni.

Tizennégy év (mióta politikus) havi nettó háromnegyedmilliós kereset. (Ami előbb kevesebb, azt azért lehetett fialtatni, akárcsak bankszámlákon, hogy az aktuális inflációval tartsa a lépést.) Havi háromszázból + a hatvanmillió tartozásból megvan az a százmilleres lakás, ami lehet, hogy csak kilencvennmiller volt. És akkor a feleségét nem is számoltuk, vagy csak úgy ,mint akinek nincs vagyona, keresete, harmincévesen üres kézzel érkezett.

Mi a gyanús, ha önállóan gondolkodsz?

komplikato 2014.04.02. 11:31:04

@.Gordon Gekko.: "Semmi gond, apeh vizsgálat és vagyonosodási vizsgálat lesz rogán ellen. Ott majd kiderül mi van."

Jah, mint a hétvégi NAV átvilágításból is, mi? :D
Jó lehet nektek ott Tündérországban ...

Csekkliszt#10 2014.04.02. 11:34:01

@belgabela:
A Pasa Parkban a lakások négyzetmétere 600 ezer forintba kerültek, es érnek, Rózsadombon. Rogán és neje – immár egybenyitott – lakásai (149+71 négyzetméter) ez alapján 90+44, azaz együtt 134 millió forintba kerültek. Plusz a télikert és a lépcsőház 36 négyzetméterének, illetve a tetőkert 95 négyzetméterének az ára. Ha ezeket a lakáshoz képest harmadáron számoljuk is, ez akkor is még 25 millió forint, azaz 160 millió.
Mínusz 33 millió hitel (ennyi van az adóbevallásában, a 60 misit tegnap találta ki) az 124 millió. Ha tíz évig gyűjtött ra, minden fillért félretett az havi 1 millió több, mint amit keresett. Nem evett nem ivott persze csak közben 400e Ft-is hátizsákja es 5m forintos órája van es leruccan egy hétre 1 misiert az egyik Four Season hotelbe.
Ja.

Téged nem zavar, hogy meglopnak? Téged nem zavar h palira vesznek? Ennyire kell védeni a Fideszt? Ellopja a nyugdíjakat es odabasz aprópénzt rezsicsokkentesre? Ha ez neked jó!

Csekkliszt#10 2014.04.02. 11:57:14

De egyébként egy fideszes vezeto politikus rózsadombi életének napi költségét talán, de tenyleg nagy jóindulattal talán fedezi az 1 misi. Szóval sokkal durvább számítás lenne a reális.
De természetesen magyarorszag jogállam a zügyeszseg független aentelmi bizottság dettó es a NAV is ennek megfelelő helyes vizsgálatot fog lefolytatni.

csak egy néző 2014.04.02. 12:08:10

"Rogán Antal egyébként a máskor oly’ szorgos Mentelmi Bizottság látókörébe sem került bele, hiába módosítgatja lázasan folyamatosan szaporodó négyzetmétereivel a vagyonnyilatkozatát"

Hoppácska, vigyáztam!!!!!

"A mentelmi bizottságot vezető Rubovszky kész vizsgálódni. Csakhogy ő évek óta pénzt kap a Rogán vezette V. kerülettől, ahol a lánya az alpolgármester"
Nahát, nahát, hogy mik vannak??? És még ez is???

"Rubovszky azonban nemcsak parlamenti képviselő és bizottsági elnök, de legalább 2010 óta a Rogán vezette belvárosi önkormányzat Tulajdonosi és Elidegenítési bizottságának állandó fizetett külső szakértője"
Hogy is mondta az a csaló, hazug Zsigó papagáj? "Nincs is Rogán ügy"
Hát már, hogy is lenne.
Hányinger.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 12:20:54

@csak egy néző:
A választásoknak legalább annyi értelme van h a szaros ügyek mindkét (?) oldalról a felszínre jönnek.

komplikato 2014.04.02. 12:21:37

@.Gordon Gekko.: Ja, mert a hiteles forrás az MTI-MNO-HírTV mi? :D

belgabela 2014.04.02. 12:23:17

@Csekkliszt#10: Mondod te. De, ha igen, akkor mi a baj a matekkal?

60 misi volt mikor vették a lakást. Okoska.

Egyébként meg olyasmiket számolsz hozzá, amelyek (tetőkert, télikert), nem a lakáshoz tartoznak, hanem a közösköltségbe. Ha meg a alkáshoz akkor azok benne vannak a négyzetméterben.

Csak nem direkt tévedsz ennyit?:))

Mindegy látom nem te irányítod a gondolataidat. A te bajod! Csak szólok, felesleges erőlködni. Senki nem hisz nektek.

belgabela 2014.04.02. 12:26:04

@Csekkliszt#10: Az Anjou-házban kétszáznegyven nm közös költsége havi kétszázezer. Három garázzsal, kondi-szaunával 10 nm hűtött italpincével, portaszolgálattal.Ott egy lakás épp a duplája mint a Rogáné.

Azért csak hazudozz! Hátha lesz egy ember aki beveszi.

belgabela 2014.04.02. 12:27:29

@komplikato: Hát ahhoz képest amikre te hivatkozol, mindenképpen. Amiket te magad is írhatsz, arra elég igénytelen dolog hivatkozni..

Csekkliszt#10 2014.04.02. 12:34:02

@belgabela:
Te nem tudsz számolni.
Nem lehetett 60 misi ami 160 misit ér, a Rózsadombon nem arulnak 200e Ft /nm árakon, az Csepel.

Ha annyi lenne az adaveteliben, az színlelt szerződés, adócsalás , okirathamisítást es pénzmosás gyanúját veti fel.

A tetőkert a tulajdoni lap alapján Rogáné.

Szerinted mennyit kolt egy vezeto fideszes politikus havonta? Nem kell belevenned az 1000 eurós öltöny tisztítási díját. Picit adj mar ossze számokat, két ekkora lakás után közös költség, rezsi, stb es még nem evett ivott.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 12:39:46

@belgabela:
Ennek semmi relevanciaja nem volt ne terelj
Itt a Pasa lakópark:
adatlap.ingatlanonki.hu/9342/11DA
600eft per nm a reális ár es havi mimimum 120 közös költség plusz rezsi, az minimum 200e
Es még nem evett...

Csekkliszt#10 2014.04.02. 12:49:08

@belgabela:

A tetőkert plusz, meg be sem vallotta!

"A publikált papírból az derül ki, hogy Rogánéké a frakcióvezető 184,53 négyzetméteres lakása plusz Rogán feleségének és Puskás V. kerületi alpolgármester feleségének közös pecójának a fele, azaz még kábé 70 négyzetméter plusz a 94,64 négyzetméteres tetőkert.

Ez utóbbi eddig nem szerepel a bevallásban.

A Cink úgy tudja, hogy ugyanazen a luxustelepen másnak 300-320 millió körüli összegbe került a Rogánékéhoz hasonló penthouse lakása. Nem biztos, hogy a két ingatlan pont egyforma, de óriási eltérés azért nem valószínű, hogy lenne köztük. Persze azt sem tudhatjuk, hogy a beruházó cég a vezető politikusoknak annyiért adta-e a lakás négyzetméterét, mint egy "mezei" vevőnek"

Ezek alapján a 160 misi is egy jóindulatú számítás. Még a cikk utolsó bekezdését is figyelve véve.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 15:54:45

Hát... nem kellett sok valós adat, hogy eltűnjenek a droidok...

Csekkliszt#10 2014.04.02. 16:31:39

Ki kérdezte hogy milyen bajok vannak amikor a fideszes ügyészség vizsgálatba kezd, és csak szivárognak ki az ellenőrizetlen adatok?
hvg.hu/itthon/20140402_Lepeseket_tesz_KNYF_Magyar_Nemzet

Pipas 2014.04.02. 17:12:52

"Simon és Rogán. Ugyanazt követték el, mégis teljesen máshol vannak. "

Rogánnál is találtak öt klföldi számlát? Nála is mozgatott a pártelnöke millió eurókat? Nála is találtak afrikai útlevelet?

Vagy mégsem ugyanaz, csak megint megbízhatóan jönnek a hazugságok?

csak egy néző 2014.04.02. 19:57:26

@Csekkliszt#10:
Nem volt nehéz a meggyőzés. Egy ilyen váratlan kérdésre nem volt beprogramozva ez az idióta, kuszafogú papagáj.

Csekkliszt#10 2014.04.02. 20:26:32

@csak egy néző:
Az arapapagáj intelligensebb, mint egy hét éves gyerek, szóval.. Hmm

Erre a válaszra trenirozták egy órát ezt a nőt? Úristen, mit titkol???

én már a fény gyermeke vagyok 2014.04.03. 06:39:10

@Pipas:

Aki keres, az talál.

Lázár JÁnos maga vallott a svájci bankszámlájáról a Boldizsárka részére.

Hogy Polt pajtás nem kereste azt a számlát, az nyilván azért van, mert neki is van svájci bankszámlája.

Lázárnak ráadásul a lopás helye is nyilvánvaló, hiszen csődbe vitte a városát,
mert úgy kellett állami pénzből kifizetni nekik a hiányzó milliárdokat.

Mennyi is hiányzott a kasszájából ?

Asszem 43 milliárd.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0