A FIDESZ kampány sunyi csúsztatásai
2014. május 22. írta: Fedor

A FIDESZ kampány sunyi csúsztatásai

ov_signo.jpgLevelet kaptam a Viktortól. 

Ez még önmagában nem késztetne írásra, hisz kampány van, amikor minden párt szükségét érzi, hogy a levelesládám teleszemetelésének útján próbáljon meggyőzni a maga vélt vagy valós igazáról. Ez egy ilyen műfaj. 

Viszont elkövettem azt a hibát, hogy beleolvastam, és ez viszont már felhúzott. 

Kezdődik a szokásos demagóg hablattyal, szóra se érdemes: több tisztelelet, mocskos bankárok és bürokraták, mintha Marxot vagy Lenint olvasnék, és nem Orbánt, de ez már rég nem szokatlan tőle, mióta sokadik jelmezként Kádár János szürke öltönyét hordja a hozzávaló hamiskás mosollyal, éphogy csak nem kacsintgat.

De aztán jött a következő két bekezdés:

Magyarország április 6-án legyőzte a jobb- és baloldali szélsőségeket. Miénk a legegységesebb nemzet Európában. A magyar nemzet ereje ebben az egységben van. Csak ezzel az egységgel tudjuk megvédeni érdekeinket az Unióban.

Ehhez most újra le kell győznünk minden szélsőséget. Ne engedjünk, hogy akár a bal-, akár a jobboldali szélsőségek tönkretegyék a jövőnket!

Tudom, hogy Kötcse óta mániája Orbánnak a centrális erőtér, és ez a retorika egyre többször megjelenik a FIDESZ kommunikációjában, de akkor is: a tököm tele van most már azzal a csúsztatással, amely egyenlőségjelet tesz a kormánypárt bal- és jobboldali ellenzéke közé, egyformán szélsőségesnek bélyegezve a valóban széljobbos Jobbikot, és a valójában balközép-liberális másik másik oldalt, szembeköpve a demokratikus hagyományokat.

Hisz nem hiszem, hogy azzal dicsekedne: legyőzte a mindössze tizedszázalékokat elérő Munkáspártot (amely ráadásul nem egyszer pont, hogy támogatja).

Milyen alapon tartja a miniszterelnök egységesen antidemokratának az ország nagyobbik felét? Engem, aki valóban demokráciát akar, ne szélsőségesezzen le az, aki négy éve mást se csinál, csak rombolja a demokratikus alapértékeket és intézményeket! Szélsőségesnek tartja talán azokat az európai pártcsaládokat is, amelyek majd a leendő ballib uniós képviselőket befogadják? Csak mert akkor előfordulat, hogy az ő hamis fogalma szerint szélsőségek fogják vezetni Európát, és akkor retorikailag pont, hogy  nem fog különbözni a valódi szélsőbaltól és szélsőjobbtól.

Annyiban persze nem meglepő, hogy ez az aljas csúsztatás tökéletesen beleillik a FIDESZ eddigi kampányába.

Hisz mi volt eddig? 

Lázár megvádolta a norvégeket (alaptalanul), hogy nem civileket támogatnak, hanem ellenzéki politikusokat (a CÖF-ösök meg röhögtek a markukba).

Harcot indítottak az EU ellen, hogy megvédjék az akácfát, amelyről aztán kiderült, hogy hogy az EU részéről semmi veszély nem fenyegeti, még pénzt is adnak a telepítésére, írtani egyedül pont a kormány akarja, természetvédelmi területeken.

A Jobbik rombolására bedobnak egy kémügyet, aminek - nagyon úgy tűnik - valóban van alapja, de az egész időzítése és főleg a módja (kihirdetik a háziújságban, hogy ki a kém, röhej) bűzlik. 

És a legfrisebb: újabb harc az EU ellen, ezúttal a tényleges életfogytig tartó szabadságvesztés védelmében, azzal az apró bibivel, hogy egyrészt nem az EU hozta az azt elmeszelő bírósági határozatot, semmi köze hozzá, másrészt meg az Emberi Jogok Európai Bírósága nem azt mondta ki, hogy nem lehet ilyen büntetés, és szabadon kell engedni azokat, akik ilyet kaptak, csak azt, hogy legyen mód felülvizsgálatra, ha esetleg újabb bizonyítékok merülnek fel, tehát csak egy kisebb módosítást kértek (amit idővel meg is fognak kapni, de úgy, hogy ez itthon győzelemként lesz tálalva, ahogy mindig, amikor visszakozniuk kellett valamiben).

Fent kell tartani a harci szellemet bármi áron, mert háborús retorika, ellenségkép nélkül a hívek elkezdenének gondolkozni. Épp ezért az egész kampányuk egy nagy hazugság.

Mint szinte minden, amit csináltak és mondtak az elmúlt négy évben.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr426195317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.22. 16:32:01

Ballib = mindent, ami nyugati, fogadjunk el vakon.

Jobbik = mindent, ami nyugati, utasítsunk el vakon.

Ebben a mintában a Fidesz van tényleg középen.

poor 2014.05.22. 16:44:09

@maxval a gondolkodó birca:
Gondolkodás zéró!!! Ez a hazudós lopós vezéred álláspontja!!!!
Mehetsz a jutalmadért!!! Mit adnak a mienkből? Földet, trafikot, vagy Te nyered a következő közbeszerzést 3x áron????
Birca fideszes de nagyon!!!! Nem akarlak többet hallani a hülyeségedet. TAKARODJ a vezéreddel az ország tönkretevői vagytok!!!!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.22. 16:46:07

@poor:

Nincs vezérem. Nem vagyok se fideszes, se más párt híve. Pártfüggetlen vagyok, s képes vagyok mindegyik pártban meglátni a jót és a rosszat is.

Karipapa01 2014.05.22. 16:56:15

@maxval a gondolkodó birca: Igazad van: amit a Fidesz kommunikál, minden fogadjunk el vakon. Ez tényleg a "közép" :P

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.22. 17:07:25

@Karipapa01:

Vakon csak Istent szabad követni. Mást - embert vagy eszmét - soha, semmi szín alatt.

Az én álláspontom: jelenleg a Fidesz a kisebbik rossz a ballibekhez képest, ennyi az egész. Hozzáteszem: még ez sem késztetett a Fideszre való szavazásra.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.22. 17:20:39

@maxval a gondolkodó birca: "Vakon csak Istent szabad követni."

Hát, mesehősöket máshogy nem is lehet :-)

nandras01 2014.05.22. 17:31:49

mint többnyire, most is igazad van, kedves fedor, de az alapvető hiba, hogy egyáltalán elolvastad ezt a szemetet- ahogy egyébként én is...
persze azért azt nem árt észben tartani, hogy ezek az a hazugság és csúsztatáshalmazok nem a gondolkodó embereknek szólnak, hanem azokhoz, akik már lemondtak az önálló gondolkodásról, vagy soha nem is voltak képesek arra.
nekik viszont pont megfelel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.22. 17:39:54

@nandras01: Viszont ők vannak a jelek szerint töben...

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.22. 18:10:42

Orbán kitalálta a centrális erőtér fogalmát és úgy látszik, hogy működik az elképzelés.
Vajon mi akadályozza meg a baloldalt, hogy kitaláljon valami működőképes politikát?

nandras01 2014.05.22. 18:11:29

@Fedor:
ez sajnálatos módon igaz :(

nandras01 2014.05.22. 18:15:06

@kovi1970:
orbán sikeresen épít az emberi ostobaságra, irigységre, a gyűlöletre való hajlamra, a műveletlenségre és a gondolkodásra való képtelenségre- egyszóval mindazon emberi tulajdonságokra, amelyek egy társadalom legrosszabb énjét hozzák elő.
nem hiszem, hogy ebben a baloldalnak követnie kellene.
persze ettől még lehetne mondanivalója...

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.22. 18:19:07

@nandras01: A nép hülyézése nem vezet sehova. Akkor nem volt hülye a nép, amikor az MSZP-re szavazott?

nandras01 2014.05.22. 18:25:21

@kovi1970:
lehet, hogy nem vezet sehova, de ettől még igaz.
az mszp- re való szavazás sem volt éppen einsteini cselekedet, de az mszp- ről, ha más nem, de az elmondható, hogy ők legalább nem trappoltak be sáros csizmával a hálószobánkba, nem akarták megmondani, hogy mi a művészet és mi nem, nem akarták bornírt baromságokkal teletömni a gyerekeink fejét, és még lehetne sorolni, hogy mi az, amit nem akartak, amit viszont a fidesz gőzerővel megtesz.
és ha egy népet meg lehet etetni az akácfa, brüsszelazellenségünk, rohattbankok és mocskosmultik c. bullshitekkel, akkor nehéz arra a népre mást mondani, mint hogy ostoba.
tudom, a népet leváltani nem leht, de volt már arra példa a világtörténelemben, hogy egy nép teljes mellszélességgel támogatott ostoba és önpusztító rezsimet...

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.22. 18:37:04

@nandras01: Vajon az MSZP miért nem képes rámutatni, hogy a Fidesz bullshitekkel manipulálja őket? Miért nem hisznek az emberek az MSZP-nek?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.22. 19:03:45

@nandras01: A társadalmat jelenleg az egzisztenciális lecsúszástól való félelem nyomasztja a leginkább. Egy hiteles baloldali pártnak kötelező gyakorlat lett volna egy ilyen helyzetben a kormánypárt elverése, ennek ellenére az MSZP képtelen volt, akár csak megszorítani is a Fideszt. A Fidesz ostorozása nem fogja elhozni az MSZP-nek a győzelmet. Azt kéne a baloldalnak megvizsgálnia, hogy miért fordultak el tőlük az emberek. Miért rendkívül alacsony az MSZP népszerűsége a fiatalok körében?
www.tarki.hu/hu/news/2013/kitekint/20131118_fidesz.html
A válasz pedig az, hogy az MSZP inkább tűnik prolibarát milliárdosok baloldalinak látszani akaró baráti körének, mint valódi baloldali pártnak.

nandras01 2014.05.22. 19:18:23

@kovi1970:
ha egy picikét is figyeled az mszp kommunikációját, akkor észreveheted, hogy nagyjából óránként mutat rá a fidesz bullshitjeire.
az persze egy másik kérdés, hogy miért nincs foganatja. talán, egyrészt azért, mert az emberek szívesebben hisznek a meséknek, minthogy szembenézzenek a valósággal, ami nem mindig símogató, de ugyanígy magyarázat az is, hogy az mszp legalább ugyanannyira el van foglalva a saját belső bajaival, nem talál olyan hiteles, szavahihető figurát, aki el tudná adni az igazságot. mesterházyval ez nem is fog nekik soha sem sikerülni, egy nyálas zsúrfiú nem igazán hiteles figura. kiröhögésre jó, de egy komolyabb kártyapartiba már nem vennék be.
ez a két hatás pedig egymást erősíti.

nandras01 2014.05.22. 19:21:26

@kovi1970:
van igazság abban, amit mondasz, bár "az egzisztenciális lecsúszástól való félelem" és a "magyaország jobban teljesít" szlogen sikere ugyanabban a szavazórátegbe, eléggé oximoronikus viszonyban van egymással :)

Én, Claudius 2014.05.23. 00:08:47

Nézzük sorjában:
1./ A magát baloldalinak nevező csoportosulás abszolut liberális, tehát
a nép érdekei a legkevésbé sem érdeklik, csak az, hogy ők legyenek a hatalomban.
2./ amit a cikkíró itt össze hablatyolt, az a tudatlanság iskolapéldája, egy kis senki fújása a hatalomban lévők felé. Szóra sem érdemes. Tényeket hamisít meg, és a demokráciát úgy képzeli el, ha én és a barátaim vagyunk felül, az demokrácia.
3./A "baloldal" töketlenkedését elnézve
megérlelődött bennem, hogy a baloldali elnevezés a balfasz szó szinonimája. Most is azon vitatkoznak, hogy ki legyen a főhülye, aki ezt a birkanyájat egy akólba tereli.
4./ Soha nem lehetnek Orbán ellenfelei, mert olyat nem képesek véghezvinni, amit Orbán megtett. Akik a liberálisokat pénzelik, mind bankárok és multi cégek, és ebből kifolyólag a hamisított ellenzék soha nem fog azokkal szembe szegülni. Pedig a magyar nép érdeke ezt kívánja. Csak ezt a kis közgazdasági analfabéta, és a politika mibenlétét nem értő szurkolótáboruk nem fogja fel, és írja itt a hülye cikkeket, meg az azokat tódító még
hülyébb kommenteket.
5./Igazi baloldali cikk volt. Vihar a biliben. UNDORITÓ!!!

program készítő 2014.05.23. 00:12:27

Tőlem meg lopott orbán,de nem érdekelt senkit,pedig akit lehetett megkerestem,de mit lehet tenni,ha mindenki a régi politikai celebeket pártolja.

nandras01 2014.05.23. 01:06:00

@Én, Claudius:
na, akkor nézzük sorjában.
ill. nem is kell a sor. ha valaki képes ilyen veretes baromságot leírni

"A magát baloldalinak nevező csoportosulás abszolut liberális, tehát
a nép érdekei a legkevésbé sem érdeklik, csak az, hogy ők legyenek a hatalomban."

az már önmagában elegendő a szellemi diszkvalifikációhoz.

Szúrófény 2014.05.23. 04:28:13

@Karipapa01: 2000 éves lemaradásban! Cicero ezt írta:
"A sidók egy sötét és visszataszító erő részei. Tudjuk, hogy klikkjük számos tagból áll, hogy mennyire összetartanak és szövetségeik milyen, hatalommal bírnak. Csirkefogók és gazemberek népe."

2014.05.23. 05:43:17

én is kaptam orbántól levelet
bontatlanul nemt a kukába
tényleg elolvassa valaki ennek a hibbantnak a levelét ?

István Tamasi 2014.05.23. 06:32:33

@maxval a gondolkodó birca:
Egy hígagyú fideszbirka azt mondja, hogy "vakon csak az istent szabad követni".
Egy világszerte elismert gondolkodó és alkotó ember , Benjamin Franklin aki nagyon sokat letett az emberiség azstalára viszont azt mondja, hogy "Ha a hit vezet vakon megyünk."

DeMarco 2014.05.23. 07:18:30

1. Ki az aki elolvassa a kampányfüzetkéket??? Számolatlanul dobáltam anno a 8 év alatt a ballibák meséit a kukába, miután négyfelé téptem azokat.

2. A ballibák mesehabjaival Fedornak semmi baja nem volt korábban, csak most lettek hirtelen problémái velük. A szokásos kettős mérce...

3. A ballib jelenlegi állapotában sokkal inkább szélbalnak titulálható és nem is kérdéses, hogy a fidesz gyűjtőpártként, középen, centrális erőként van jelen. Ezért az állítás, megállja a helyét. Nincs annál nagyobb rémálom, mint hogy az összeomlás kerüljön a hatalom közelébe. Akkor már inkább a Jobbik. Kisebb a kár...

4. Fedornak csak az számít demokratának ha a ballib van hatalmon, minden más mélyen antidemokratikus. Ez a dupla kétharmad fényében különösen szánalmas.

5. Remek érzés, hogy a ballib csökkenő szurkolótáborának is meg kell tapasztalnia, h milyen, amikor 8 évig ellenzékben kell lennie és lenyelnie a békát.

6. Külön bónuszpont a hollandoknak, akik szintén hátraszorították a szélsőségeket és a keresztény jobboldali pártot szavazták az első helyre az uniós választáson. Ha a többi állam is észbe kap, nem lesz többségük a ballibáknak ismét az unióban. Ha mégis, gyalázatos négy évünk lesz... Éppen ezért nagyon fontos lenne, h minél kevesebb ballib jusson ki innen is, a lehető legkisebb mértékre csökkentve az eu-s ballibák létszámát.

7. Fedor szokás szerint armageddont vízionál ahogy az elmúlt négy évben folyamatosan, de ez nem baj. Ez mutatja, h minden rendben van. Ott kezdődnek a bajok, ha kezd elégedett lenni... Miközben a kormány karácsonyi ajándékokat oszt, miközben az önkormik karácsonyi ajándékokat osztanak, a legnagyobb elégedettségre, fedor hisztizik. Minden a helyén :))))

hederg 2014.05.23. 07:55:31

A birka igen értelmes állat! Engedelmes és mindig arra megy amerre a kos!
Nem jobbra, nem balra.
Igaz vannak szeleburdi birkák is ezért ott vannak a Kos főnökének ebei.

Azt tudjuk kia a Kos de a főnökét még nem ismerjük. (nem biztos)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.23. 08:54:37

@DeMarco: Szokás szerint csúsztatsz, és hülyeségeket beszélsz, kevered a szezont a faszommal, szóval tényleg minden a helyén :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.23. 08:56:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Az embernek vannak ilyen kényszerei, ha már blogolásra adja a fejét :-)

SemBoga 2014.05.23. 09:05:51

@DeMarco: a 6. ponttal kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy te miről beszélsz? mintha a néppárt lett volna eddig is többségben az eu-ban, nem a "baloldali" tömörülés

♔batyu♔ 2014.05.23. 09:11:27

Orbán nyugodtan nevezheti szélsőségnek a ballibet, hiszen hozzájuk képest az.

Egyébként EU-s politikájuk tényleg szélsőséges, jóérzésű ember ezért is nem szavaz rájuk. Ők az EP-t eleve elfekvőnek használják alkalmatlan politikusaik számára, ráadásul ezek a politikusok fontosabbnak tartják az Orbánék elleni harcot, mint az ország érdekeit.

csak egy néző 2014.05.23. 09:23:54

"Az uralkodó réteg forradalma csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!"

"Könyebb az embereknek hazudni, mint meggyőzni őket arról, hogy hazudnak nekik"
(Mark Twain)
Minden szava igaz!

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:34:52

A baloldali szélsőség maguk Orbánék.

♔bаtyu♔ 2014.05.23. 09:35:30

@csak egy néző: Ja. "23 millió román munkanélküli."

Netuddki. 2014.05.23. 09:36:05

Felesleges ilyeneken felhúzni magadat. Az orbán csak olyan frázisokat pufogtat amiket már ezer éve tudományosan és statisztikailag bebizonyítottak, hogy kedves a "nép" fülének. A valósághoz meg kábé annyi köze van ezeknek mint amennyire a fidesz fiatal és demokrata...

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:37:23

@maxval a gondolkodó birca:
Viszont ha gazdaságpolitikai szempontból nézzük, akkor valahol az LMP lehet középen, mert ugye ott van szélsőbalon a Fidesz és a Jobbik, balközépen az LMP, és valahol középen az összefogás pártjai, tehát az LMP a "jobboldali" és a "baloldali" pártok között van valahol félúton.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:38:30

@kovi1970:
Mert az MSZP is bullshitekkel manipulálná az embereket, csak nem igazán sikerül nekik.

Netuddki. 2014.05.23. 09:39:53

@♔batyu♔: Ballib? Még mindig ez megy? Annyival van több eszetek mint egy tyúknak, hogy nem szartok az udvar közepére. Kissé már vissza kellene vennetek a nagy arcból bolsevikok! Ugyanis ti vagytok kisebbségben.
Ha nem érted máris igazoltad a fenti állítást...

♔batyu♔ 2014.05.23. 09:40:39

@Narancskommunista: A "mondanivaló" alapján az SZDSZ is középen volt, így ez nettó marhaság. Aztán persze kiderült, hogy még annyira sem képesek az ellenzéket elviselni, mint Kádárék az uccsó pár évben.

4 év kormányzás dönti el, hogy valójában hol áll.

csak egy néző 2014.05.23. 09:41:54

@♔batyu♔:
"Egyébként EU-s politikájuk tényleg szélsőséges, jóérzésű ember ezért is nem szavaz rájuk. Ők az EP-t eleve elfekvőnek használják alkalmatlan politikusaik számára"
Milyen igazad van batyu ecsém.

index.hu/kulfold/2014/05/23/mit_csinal_az_emberbol_5_ev_hanyatlo_nyugat/

♔batyu♔ 2014.05.23. 09:42:46

@kovi1970: Mi van, már szégyenled? Megértem.

Mégis mi a lófasznak nevezzelek benneteket? Demokratáknak? De ha egyszer nem vagytok demokraták.

Viseld el te ostoba a ballibsit, hiszen ti tettétek pejoratívvá.:)))))

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:45:26

@♔batyu♔:
Ez mondjuk igaz, viszont akkor senki sincsen középen, mivel a jelenlegi pártok közül csak 2-t láttunk kormányozni (de azokat összesen 5 különböző irányban).

Rwindx 2014.05.23. 09:46:44

"Milyen alapon tartja a miniszterelnök egységesen antidemokratának az ország nagyobbik felét? Engem, aki valóban demokráciát akar, ne szélsőségesezzen le"

olálá...

Akkor most gondold végig, a ballib oldalon ez megy már sok-sok éve. A "demokratikus" ellenzéktől. Ezek után kit érdekel?

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:48:49

@♔batyu♔:
A ballibsi szónak annyiban van értelme, hogy elvileg az SZDSZ liberális volt, az MSZP meg baloldali, a kettőt összedobva lett ballib, de olyan politikus még nem volt, aki a kettő együtt lett volna, ti agymosottak mégis ilyen értelemben használjátok.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:51:00

Kádárista szemszögből mondjuk a balközép pártok is szélsőségesnek számítanak.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 09:52:01

Arra mondjuk kíváncsi lennék, minek nevezné, ha újra megjelenne az országban a jobboldal.

♔batyu♔ 2014.05.23. 09:56:08

@Narancskommunista: te vagy agymosott barátom, ugyanis hat MSZP-st is mutatok neked, aki baloldalinak ÉS liberálisnak is vallja magát. Ugyanakkor épp agymosottságod miatt úgy teszel, mintha valóban ezt jelentené a ballibsi.

Azonban már régen nem ezt jelenti. Ez egy már elég régen pejoratívvá vált kifejezés és te (is) pontosan tudod mit jelent. Ezért is tiltakozol ellene.

A gond azonban az, hogy most NEM lehet a dolgot egy egyszerű táblacserével elintézni, ballibsik maradtok.

_most_ 2014.05.23. 09:56:35

azért elég vicces a magyar politika, a fidesz szerint a jobbik meg az mszp is szélsőséges párt, az mszp szerint a fidesz meg a jobbik is náci párt, a jobbik szerint pedig az mszp meg a fidesz is cionista tolvaj párt, jól elvannak :D

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.05.23. 10:06:29

"A szex mocskos dolog? Persze! Ha jól csinálják." (Woody Allen)

A mai balliberális oldalnak köze nincs a politikához, és egy gyufáskatulyát nem lehetne rájuk bízni, nemhogy egy ország vezetését...Teljesen mindegy, milyen oldalon van a Fidesz (azt azért ki lehet jelenteni, hogy nem szélsőséges), mert egyszerűen ők értenek a legjobban a politikához, és emiatt az ő akaratuk érvényesülhet a gazdaságban is etc.

Rettegjetek, rinyáljatok, hisztizzetek, de ebből sosem lesz kormányváltás! :)

Netuddki. 2014.05.23. 10:43:04

@Narancskommunista: A maszopnak nagy hibája, hogy lesüllyedt a fidesz szintjére, ahol aztán könnyen elbántak velük. De még ennél is nagyobb hibája a maszopnak, hogy basznak dolgozni a politikusaik...

Netuddki. 2014.05.23. 10:45:30

@♔batyu♔: Qurva anyád ballib balfasz lobbikos!
Sajnos nem tudom érthetőbben kifejezni magam, hogy még te is megértsd. Világéletemben konzervatív voltam és vagyok. De neked hiába mondom, úgysem tudod mi az, csak az ilyen buzis, ballibezős burkolt anyázást ismered...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.05.23. 10:49:32

@maxval a gondolkodó birca: Sajnos ezt te is tudod, hogy nem igaz. Akkor sem, ha többször leírod.

Netuddki. 2014.05.23. 10:52:15

@jobbdemokrata: Rettegjetek, rinyáljatok, hisztizzetek a nép (és nem a maszop és társai) előbb-utóbb oda fog küldeni benneteket ahova valók vagytok, a börtönbe. A fideszt meg a politika szemétdombjára. Gúnyolódhatsz ezen a tényen, de az orbánusz viktoruszod óriásit fog hibázni, amivel titeket is magával fog rántani. A történelem ismétli önmagát. Napóleon, Hitler, Putyin, mindannyi kisnövésű a saját megalomániájába bukott bele. Ja bocs, a putyin még egyelőre nem...

Netuddki. 2014.05.23. 11:01:04

@♔batyu♔: "fontosabbnak tartják az Orbánék elleni harcot, mint az ország érdekeit."

Balfasz lopsi (jobbik+lobotómia+lopás+fidesz)! Az orbán elleni harc egyben az ország érdeke is! Ebben konzervatívként csak egyet lehet érteni a fidesz ellenzékével...

_most_ 2014.05.23. 11:02:29

azért van bőr rendese Orbán képén, tényleg szemrebbenés nélkül hazudozik, másokat nevez szélsőségeseknek, miközben folyamatosan háborús retorikát használ, szünet nélkül szabadságharcol valakik ellen, ellenzékben pedig embereket küldött az utcára randalírozni, gyújtogatni. Az meg pedig, hogy a legegységesebb nemzet vagyunk megint csak vicc, jóval kevesebb szavazatot kapott a fidesz, mint 2010-ben, bár tény, hogy minden pozícióban a fidesz emberei ülnek, minden közbeszerzést a fidesz emberei nyernek, ilyen tekintetben tényleg nagy az egység :D

s 2014.05.23. 11:15:52

@kovi1970: "Annyival van több eszetek mint egy tyúknak, hogy nem szartok az udvar közepére."

Ezt például honnan veszed?

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 11:16:10

@♔batyu♔:
"ugyanis hat MSZP-st is mutatok neked, aki baloldalinak ÉS liberálisnak is vallja magát"

Mutasd.

Én pontosan tudom, mit értetek ballibsi alatt, csak semmi köze nincsen annak a jelentéséhez. Egyszerűen a legbutább prolik szájába adták ezt szitokszónak.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 11:18:40

@kovi1970:
Szerintem mindig is ott volt az mszp, ahol van, csak voltak időszakok, pl. a Horn kormány néhány éve, amikor külső kényszer hatására olyat csináltak, amit sem ők, sem mások soha, értelmesen kormányoztak, de soha nem volt mögötte valós elkötelezettség, lásd pl. Medgyessy korszakban ők is ugyanolyan populisták voltak, mint ma a Fidesz.

komplikato 2014.05.23. 11:25:56

@kovi1970: Csak ők süllyedtek le arra a szintre? Az Együtt über gáz akciója a Jobbik irodánál Kovács "ügyben" az mi volt?
Van/volt olyan párt aki picit is közel jutott a tűzhelyhez és nem prostituálta magát, nem változtatta a színei mint kaméleon és nem lopta szét amit elért?
Nem a Fidesz vagy az MSzp vagy a Jobbik a gáz magában, hanem az, hogy ENNYIRE sz*r megélhetési politikusokat sikerült kitermelni 25 év alatt és semmi többet. Ők nem a betegség, csak a tünet.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.23. 11:36:28

@komplikato:
Ha lenne olyan párt, arra senki sem szavazna, az emberek többsége a hétköznapi életben is rühelli a hiteles embereket.

s 2014.05.23. 11:44:23

Az még csak hagyján, hogy nem tartanak ezek az ostoba emberek demokratának. Sokan már azt is megengedik maguknak, hogy ne tartsanak magyarnak. Többször nyíltan ki lett mondva, hogy ha nem vagy a fidesz híve, akkor nem vagy magyar. Erre egy válasz létezik: A kurva anyádat, te faszszopó kis pöcs!

Valamelyik nap reggel utaztam a villamoson és a Nyugati pályaudvarnál egy rettenetesen bebaszott és büdös bunkó paraszt éppen az ajtó felé tántorgott - gondolom megkísérelte volna a leszállást. Egy fiatal srác - akinek nem volt türelme kivárni ennek a bizonytalan kimenetelű tornagyakorlatnak a végét - a fazon elé lépve gyorsan leszállt. Baszkikám felháborodva a tényen, hogy valaki megelőzte, üvöltözni kezdett seggrészegen. "Menj a kurva anyádba! Szemétláda! Magyar vagy te egyáltalán?" Mintha valakinek a magyarsága eleve biztosítana bármilyen jogot másokkal szemben. Mintha valakinek a magyarsága már önmagában elegendő lenne arra, hogy bármilyen erőfeszítés nélkül mindenből a legjobbat kapja. Eszembe jutott orbán szövege: tiszteletet a magyaroknak. Kinek, baszod? Ennek a faszkalapnak? Mert magyarnak nevezi magát? Téged meg nem? Menjetek a büdös picsába.

Sokan azt hiszik, hogy fidesz azért nyert, mert sokan szavaztak rá. Ez részben igaz, de csak részben. A fidesz azért nyert, mert nem szavaztak másra, vagy mert nem mentek el szavazni. Ebből ki kell tudni olvasni, hogy az mszp korábbi szavazói értelmesebbek, mint a fidesz jelenlegi szavazói. Ők ugyanis nem támogatják sem az mszp-s, sem a fideszes faszszopást. A fidesz szavazók viszont igen, ráadásul még büszkék is erre. Hát akkor hajrá. Basszátok szét okosan a gazdaságot a felcsúti führer vezényletével. Mert mi nemet mondtunk az mszp ámokfutására, de ti nem mondtatok nemet orbán garázdálkodására.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.23. 12:08:34

nah, te legalább találkoztál a fidesz kampányával, nekem fel se tűnt, hogy ők is indulnak az EU választásokon.

Az látszik csak, hogy az április 6os plakátjaikat kinn felejtették.

feketeesfeher 2014.05.23. 12:27:02

Engem mondjuk vagy 8 éve már, hogy nem érdekel, hogy orbán miket pofázik össze-vissza.
Automatikus kukába landolás minden fideszes biszbasz.

Az, hogy a fidesz lenne a centrum, az meg egy megveszekedett ostobaság.
De biztos van, aki ebben hisz.

Blogger Géza 2014.05.23. 12:37:51

Ez még egy nagyon visszafogott jelző ahhoz képest, amivel a baloldal szokta illetni Orbán Viktort, a Fideszt, és a rá szavazókat. Mondhatnám, úriemberesen elegáns...

Blogger Géza 2014.05.23. 12:40:29

@s: Szencsére a gazdaság sok-sok év óta nem látott kedvező állapotba került, beértek a reformok, szóval te gyalázkodj magadban tovább nyugodtan, de ahogy a mondás mondja: a kutya ugat, a karaván halad.

nnnnnnnn 2014.05.23. 12:45:00

"Viszont elkövettem azt a hibát, hogy beleolvastam, és ez viszont már felhúzott. "

na, akkor már érdemes volt elküldenie a levelet. hátha egyszer eléri hogy agyhugykövet kapsz, hehe.

Blogger Géza 2014.05.23. 12:50:01

@SemBoga: Soha nem voltak többségben. Kb 36%-uk volt a parlamentben. Kb 49-50%-a volt a ballib erőknek, (szocik, komcsik, libsik, zöldikék). A maradék egyéb (EU-szkeptikus stb.)

Ez a rossz eloszlás nem is jött jól nekünk a Tavares-ügynél. Van egy inkább balos jellegű EP, és egy inkább jobbos jellegű nemzeti parlament.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.23. 12:54:22

@komplikato: Már az előző posztnál is kérdeztem, de nem válaszoltál: Mi a problémád az Együtt performanszával?

s 2014.05.23. 12:54:39

@Blogger Géza: Nézd már meg Géza, merre is megy az a karaván. Nehogy lebaszódj a szakadékba a kibaszott karavánoddal együtt, aztán arról énekeljél, hogy neked senki nem szólt, mint az egyszeri devizahitelesnek.

Ne spekulálj sokat, elég legyen annyi, hogy a Templeton kikúrt egy valag magyar állampapírt, orbán mester pedig szeretné, ha inkább a magyar megtakarítók finanszíroznák a magyar államadósságot. Ha nem tudod, hogy ez így együtt mit is jelent, akkor vegyél állampapírt 8 raklappal, a felvett 20 milla kölcsönből kifejezetten CHF alapon. Jó mulatást.

_most_ 2014.05.23. 12:55:32

Azért kíváncsi vagyok megint mennyi közpénzt költöttek el ilyen felesleges levelekre, tőlem küldözgethet Orbán leveleket, nem érdekel senkit, csak fizesse a saját pénzéből.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.05.23. 13:07:59

fáj az igazság? a jobbik a jobbszél, a DK a balszél...de az mszp is sodródik vadul balra.
legyen ez a ti bajotok amúgy.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.05.23. 13:11:31

és a valójában balközép-liberális másik másik oldalt, szembeköpve a demokratikus hagyományokat."
muhahhhahhhaaaa
jó vicc
Fedor az a baj, hogy Orbán egyértelműen, tisztán megnevezte mit tekint szélsőségnek
a) aki ki akar lépni az eu-ból
b) aki európai egybesült államokat akar
így volt?
így.
akkor most miről hazudozol amúgy?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.05.23. 13:14:41

@DeMarco: amikor 8 évig ellenzékben kell lennie és lenyelnie a békát."
ezek nem fogták még fel. ez a politikai garnitúra már nem fog hatalomra jutni. a fidesz 2018at is be fogja zsákolni.

s 2014.05.23. 13:16:23

@_most_: Jó az gyújtósnak, ha öreganyád még cserépkályhával tüzel. Fogd fel úgy, mit rezsicsökkentést.

hanta boy 2014.05.23. 13:21:57

Hahóóóó!!

FEDOR!

Te le vagy maradva egy-két ütemmel, hogy még mindig a Fidesszel foglalkozol...

Egyébként te kire fogol szavazni?
Már ezzel a nagy Fidesz-gyűlölettel....

Én a JOBBIK-ra, mint mindig!

Adjon az ISTEN!....SZEBB JÖVŐT!

hanta boy 2014.05.23. 13:23:33

Filtol!

Pontosítok:
Európai Egybesült Állatok

Celtic 2014.05.23. 13:26:01

@nandras01: Plusz egy. En is pont ezt akartam mondani, aki ilyen marhasagot kepes leirni, azt tovabb olvasni sem erdemes.

hanta boy 2014.05.23. 13:26:10

Fedor!

Jótanács!

Ha már blogokat írogatsz, akkor valaki mellett írogassál, és ne valami ellen...

Pl. írogassál egy blogot a DK mellett..
(agyilag a gyurcsányival úgyis egyszinten vagytok...)

hanta boy 2014.05.23. 13:32:36

Nicsak, nocsak!!!!

"2014. július 1-én képviselői mandátumom véget ér. Átadom a stafétabotot. Szeretném felhívni a figyelmüket/figyelmeteket egy felkészült, tehetséges, autonóm gondolkodású fiatal politikusra, Dr.Molnár Csabára, aki történetesen a DK EP listájának 2. helyén indul a választásokon"- közölte Facebook-oldalán Tabajdi Csaba"

Már a szocik sem bíznak a Szanyi kapitányban!

s 2014.05.23. 13:35:29

@hanta boy: "Ha már blogokat írogatsz, akkor valaki mellett írogassál, és ne valami ellen..."

Faszért nem bízod rá? Írjál te valami mellett, baszkikám. Írjál már valamit orbán mellett. Az eredménytelen anyagyűjtés is felemésztene 10-15 évet, gondolom.

hanta boy 2014.05.23. 13:45:06

Egyes! (mondhatnám Nagy Egyes)

Te vagy az alias Fedor?

Én a JOBBIK mellett vagyok, ha eddig nem tűnt volna fel...

Büszkén mondom! Eddig minden szavazatom a MIÉP-é, és a JOBBIK-é volt....

Most is így lesz!

SZEBB JÖVŐT!

sanyix 2014.05.23. 13:45:34

@nandras01: dehogynem. Megmondták hogy a magyarok náczyk, a cigányok pedig áldozatok, és áldozatként szabad nekik lopni, gyilkolni. Megmondák azt is hogy mi a művészet meg azt is hogy mindenhol gonosz náczyk és tenoristák vannak akiktől félni kell.
Ugyan olyan mind2 nem véletlenül alakul ki a nagykoala ha mutyiról van szó...

s 2014.05.23. 14:06:12

@hanta boy: "SZEBB JÖVŐT!" O.K. főnök, bár ez pont olyan, mint a Dolgos népünk győzni fog. Érted? Fog. Egyszer. Majd.

Nem lehetne valamit a jelenre is ígérni? Ez a "SZEBB JÖVŐT!" azt sejteti, mintha a jelennel kapcsolatban kifogások merülnének fel. Miért is? Már 4 telibebaszott éve lehetne intézni, hogy minden jobb legyen. Hogy minden jobbik legyen, mondhatnám némi cinizmussal. Mi a fasz van? Miért nem azt mondjuk inkább, hogy "SZARABB MÚLTAT!". Mert az talán elég szar így is, mi?

Elárulom a nagy tutit. Szar múltból szar jelen következi, abból meg szar jövő. Hacsak valami csoda nem történik közben (nem fog). El kellene kezdeni kurva keményen dolgozni, nem pedig abban bízni, hogy csak azért minden rendben lesz, mert mi itt mind magyarok vagyunk. Ez önmagában nem rossz, csak nem elég. Kellenek az eredmények is.

nandras01 2014.05.23. 14:31:56

@sanyix:
azt hiszem, neked sürgősen fülorvosra van szükséged, ha ilyesmiket hallottál megmondani akár a szocik, akár a szadesz részéről.
persze az is lehet -és ez a valószínűbb-, hogy egyszerűen hülye vagy.

hanta boy 2014.05.23. 14:56:46

Nagy Egy Es!

Na, arról makogjál valamit kire fogsz szavazni, hogy itten minden SZEBB LEGYEN...

hanta boy 2014.05.23. 15:14:23

Sanda-Ipsos
2014. május

"A május közepén végzett közvélemény-kutatás biztos pártválasztói között a Fidesz 56 százalékot, a Jobbik 17, az MSZP 15, a DK és az Együtt-PM 5-5 százalékot ért el, az LMP pedig az eltökélt szavazói kör 3 százalékának támogatását élvezi."

Hát remélem a Sanda-Ipsos csak egy kicsit téved, és a DK valamint az EGYÜTT-PM csak 4,9%-t fog kapni.

Úgy legyen!

s 2014.05.23. 16:00:12

@hanta boy: Senkire baszkikám, mert nincsen alkalmas erő az ország vezetésére. Ha szerinted van, akkor hajrá bazdmeg, menjél ikszelni. Aztán megbánod, mint a kutya, amelyik kilencet kölykedzett. Szerencsétlen fasz.

hanta boy 2014.05.23. 16:09:13

Egyes!

hahóóóó!

Most nem az ország vezetéséről fogunk szavazni, hanem az EU vezetéséről!

s 2014.05.23. 16:46:10

@hanta boy: Tudom öreg, de az még ennyire sem érdekel. Van rendes munkám, megélek belőle. Nekem lényegében mindegy, hogy mi van. Nem is megyek szavazni, mert minek. Te menjél, mert te okos vagy. Intézz valamit, aztán ha elbaszod, akkor így jártál.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.05.23. 20:45:44

fedor hát miért trekkelsz hozzám, hogyha azt 1500-an olvasták, ezt itt meg 5300-an? ez elképeszető! fedor, erre van egy szakszó: te túlértékelt vagy!

nem találok szavakat fedorkám, mi a siker titka?

kkbk.blog.hu/2014/05/22/k_g_bela_a_jobbikos_kem

toportyánzsóti 2014.05.24. 05:51:40

Nem kicsit röhejes ma már a csuti hazaáruló putinpincsi,3-szor annyian utálják vagy le sem szarják mint ahányan rá szavaznak.Kénytelen 100 milliárdokat parasztvakításra költeni nehogy letöltendő legyen az ámokfutásának gyümölcse.

DeMarco 2014.05.25. 23:08:20

És akkor most már túl vagyunk az idei 2. nagy pofonon! :D

Remélem ízlett... mert három a magyar igazság!!!

Sajnos nem sikerült nagyobbat szakítani, még így is túl sok az 5 képviselő, annak ellenére, h ismét a legerősebb frakció a konzervatív lett az ep-ben.

A Jobbik ahogy várható volt, megelőzte a maszopot és a 2. helyre futott be. Ez önmagában csőddel ér fel a ballibáknál.

A számok makacs dolgok, a választókat nem lehet megtéveszteni, összenő, ami összetartozik, akár együtt, akár külön a 26, az 26, ennyire futja...

Az lmp a szadesz és madöf mákját követi, szokás szerint épphogy megugorta a lécet.

A fidesz másik ligában játszik, könnyedén nyert, hiszen nem is voltak ellenfelei. A ballibák egymással és a Jobbikkal birkóztak.

Hát ennyit erről, viszlát szeptemberben. :DDD

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.26. 13:15:09

@DeMarco: Én a magam részéről ezt egyáltalán nem éreztem pofonnak, sőt. De majd kifejtem részletesebben is hamarosan.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0