Orbán lebirkázta a híveit
2015. május 03. írta: Fedor

Orbán lebirkázta a híveit

orban_1.JPGAz ECHO tévén leadott Hacsek és Sajó beszélgetésből igazából csak egy dolog ragadta meg a figyelmemet: 

Orbán Viktor emellett „tájékozódási zavarról” beszélt, aminek okát abban látja, hogy elveszítették egy fontos támaszukat, a médiájuk egy részét, amely segített eligazodni a jobboldaliaknak. A média elvesztését azzal magyarázta, hogy konfliktus alakult ki a kormány és a meghatározó méretű jobboldali média tulajdonosai között. Utóbbiak egyben nagybirtokosok is, márpedig a kabinet úgy döntött, a korábbi nagybirtokrendszerből kis- és közepes birtokrendszert hoz létre – vázolta az okot, amely szerinte e feloldhatatlan konfliktus mögött áll. 

A zavar pedig mindaddig fennmarad, amíg a jobboldali világ – a kevés megmaradt mellé – nem hoz létre új írott és elektronikus médiumokat, nem mozdítja meg szellemi tehetségét, pénzét, szervezőképességét annak a nyilvánosságnak a megteremtéséhez, ahonnan ismét mértékadó információkhoz juthatna – fejtette ki. A pártelnök-miniszterelnök jelezte, ez nem lehet a kormány feladata, ezért biztatta híveiket, fektessenek ebbe energiát. Példának hozta, hogy Liszkay Gábor megvette a Napi Gazdaságot. 

Hát ez bizony nem nagyon jelent mást, mint hogy Orbán szerint a kormány megmaradt hívei önálló gondolkodásra képtelen egyedek, akiknek iránymutatás kell, különben összezavarodnak, és képtelenek eldönteni, hogy most mi is nekik a jó, és hogy épp milyen fantomellenség üldözésével kell feloldani a kognitív disszonanciájukat. Vagy ne adj isten elkezdenek olvasni más médiumokat is, és akkor (de ez már maga lenne a gyehenna) rájönnének, hogy van más is azon az alternatív valóságon kívül, amiben élnek.

Ez egyébként valószínűleg nem áll messze az igazságtól, és nem is csoda, ha azt nézzük, hogy mennyi mindenben mondja Orbán pont az ellenkezőjét annak, amit pár évvel (hónappal, nappal, órával) korábban mondott. 

De hogy ezt pont az idol, a szentek szentje mondja ki... Azért ez pikáns, valljuk be.

Az évi 80.000.000.000 Ft-ból működő közmédia katasztrofális szakmai színvonalát elnézve ennél már csak az "ez nem lehet a kormány feladata" mondat cinikusabb.

De hát erre már fel se kapjuk a fejünket.

"Orbán szerint a kormány megmaradt hívei önálló gondolkodásra képtelen egyedek, akiknek iránymutatás kell, különben ö...

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. május 3.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr147426090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Sandor 2015.05.03. 14:18:51

Orbán évtizedekig " működött" egy alattomos saját elképzelés szerint.Ellopta az egész ország önbecsülését,szellemi szolgaságba kényszerítve nemcsak a birkákat,de a juhászok egy részét is. Megtanította a kisajátított nemzetet a saját sunyi, haszonelvű viselkedésére.Akiktől félt,azokat a KDNP segítségével lejáratta,ezt egyébként Semlyén mester nyíltan beismerte,sőt dicsekedett is vele. A külhoni magyarokat félrevezette,hiszen csak szavazógépként volt rájuk szüksége.Átírta a demokratikus szabályokat a saját szájaíze szerint,hogy a hatalmat többé ne lehessen becsületes módon elvenni tőle. Az úniós támogatásokat sajátjaként kezeli,az ország fejlesztésére szánt pénzeket baráti köre aktív közreműködésével símán " megfelezi". Itt NAPI szinten 3-4 MILLIÁRD forintról van szó,amit az általa "keményen dolgozó kisemberektől" lop el. Napi szinten megoszt,kihasznál,manipulál és ezzel teljesen leamortizálja az országot. Itt ma már csak az ő hatalma számít !!!

Toportyán Zsóti 2015.05.03. 16:59:34

@maxval bircaman szerkesztő: 1 beee most is okosabb egyedet sejtetett volna homofób kérődző.

Toportyán Zsóti 2015.05.03. 17:01:59

Csuti g pocakmutyi ideje letelt,követi a böszmét valszeg nem ússza meg letöltendő nélkül.

istvankah 2015.05.03. 17:09:12

Minden diktátornak látszó hülye,de nem minden hülyének látszó diktátor!

Toportyán Zsóti 2015.05.03. 17:25:56

@stoppos76: Másodvonali nemzetifocialista a geci,most meggyűlik a baja a nemzeti szocialistákkal.

DeMarco 2015.05.03. 18:04:20

Ez nem csak Viktor problémája, valójában az egész világ ezzel küzd valamilyen szinten.

Morgan Freeman épp csak pár napja mondta, hogy "Bassza meg a média". Amivel arra utalt, hogy a médiát nem érdekelte egy fekete fiú gerincének kettészakadása rabszállítás közben, de az, hogy az emiatt kitörő balhéban negatívan fessék le a tiltakozó feketéket már érdekeltté tette a médiumokat. A médiát szerte a világban politikai fegyverként használták és használják. Elvétve találni csak teljesen függetlennek nevezhető médiát, nálunk hirtelen egy sem jut az eszembe. A pártok/hatalmi csoportok kifejezetten próbálják kiépíteni saját médiabirodalmukat. Egy olyan médiabirodalmat, ami az ő érdekeiket szolgálja ki.

Persze papíron mindegyik függetlennek mondja magát, de azért elég nyilvánvaló az egyes médiumok kötődése, hangneme, stílusa.
Az utóbbi pár évben nálunk viszonylag kiegyensúlyozott volt a média, mindenkinek megvolt a saját médiarésze, a törzsközönség megtalálta a hozzá közelebb álló verziót.
Ehhez képest bátor lépés volt beáldozni a saját médiát azért, hogy konfrontálódjanak egy túl erős belső emberrel.
Tegnapelőtti cikk volt az is, ahogy Kína igyekszik visszaszorítani a kormányzásban a korrupciót, elég drasztikus eszközökkel, de kétségtelenül sikeresen. Ha a kormány úgy dönt, hogy szembeszáll akár a saját erős embereivel is, akkor számolnia kell az ilyen következményekkel is.

Természetes folyamat, hogy a kieső "baráti" média helyett új lehetőségek után néznek. Sőt, valójában előbb megtették ezt és csak utána kezdtek konfrontálódni. Bár az indulás elég döcögősre sikerült.

Persze azért a saját véleményem eltér az előbb fejtegetett mainstream-től. Először is nem vagyok médiafogyasztó a klasszikus értelemben. Nem nézek tévét és nem olvasok újságokat. 20 éve bezártam volna a párttévét és azóta is ez a véleményem, függetlenül attól, hogy épp ki van kormányon. Nincs szükségem agymosásra egyik oldaltól sem.

Engem csak a tények győznek meg. Emiatt feleslegesnek tartom új média létrehozását és a nézettségi adatok engem igazolnak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.03. 18:40:37

@DeMarco: "Morgan Freeman épp csak pár napja mondta, hogy "Bassza meg a média"."

Igen, erről én is olvastam, meg is osztottam a blog FB oldalán. Mondtam már, hogy kövess ott is, mert sok minden csak ott kerül elő :-)

"Az utóbbi pár évben nálunk viszonylag kiegyensúlyozott volt a média, mindenkinek megvolt a saját médiarésze, a törzsközönség megtalálta a hozzá közelebb álló verziót."

Ez tévedés, mert itt nem arról volt szó, hogy van ilyen ízlésű média, és olyan ízlésű média, hanem arról, hogy a FIDESZ-hez hű média konkrétan hamisításokkal és hazugságokkal operál, a másik oldalt meg meg meg akarta semmisíteni, lásd pl. a Klubrádió elleni harcot, amelyben odáig mentek, hogy jogerős bírósági ítéleteket vett semmibe a Médiatanács, + a többi média kivéreztetése a reklámpiacba beleszólás által, valamint a közmédia totális hadrendbe állítása, miközben annak legalább nagyjából középen kéne állnia. És ne mond, hogy a másik oldal is ilyen, mert a ballib sajtóban folyamatosan jelen volt és van a valóban felismerhető hangsúlyok mellett a tények tisztelete és egyfajta önkritikus hangnem (néha még túlzásokig is). Ez csak mostanában jelent meg a Simicska sajtóban, rögtön meg is lett érte a "jutalmuk".

DeMarco 2015.05.03. 20:42:16

@Fedor: Nem kedvelem a facsét, hetente talán egyszer megyek fel pár percre.

Ami a másik részét illeti, az ahogy rögtön védekezésbe csaptál át, mutatja is egyben, hogy hol sántít a véleményed. Jól érzed, pontosan ott, hogy ez korábban is így működött.

Más szemében meglátod a szálkát, de a magadéban nem veszed észre a gerendát sem!

Arra meg rácsodálkozni, hogy a média hamisításokkal és hazugságokkal (is) operál (az egész világon az ókortól idáig) annyira álszent viselkedés, ami eleve feltételezi a félrevezetést részedről.

mikimackó 2015.05.03. 20:49:22

egy birkát lebirkázni, nem egy vaszisztdasz........, majd, ha leoroszlánozza őket! igaz, maxval?

tisztapista 2015.05.03. 20:53:25

Tényleg szó szerint azt mondta a Viktor!

Köszi, Fedor, azt hiszem ez mértékeadó tájékoztatás volt.

nu pagagyí 2015.05.03. 20:54:16

Csak szólnék, hogy legutóbb Kádárék állampártjának volt olyan médiája, amit Orbán tervez. Javasolnám, hogy jelentessenek meg inkább pártlapot (a Fidesz PB/KB napi lapja), hogy mindenki tudja mit nem kell megvenni vagy küldözgessenek körleveleket a párttagoknak az aktuális baromságokról.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.03. 21:14:21

@kvadrillio: Jól van , te idióta, mai napi zsidózásod megvolt!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.03. 21:15:37

"Orbán lebirkázta a híveit"

Kivételesen igazat mondott.

dunántúli gyerek 2015.05.03. 21:16:15

Amíg a ballib az ellenfél, semmilyen média nem kell Orbánnak a totális győzelemhez.

Csakhogy, felnőtt a Jobbik közben.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.05.03. 23:04:30

@maxval bircaman szerkesztő:
.."Orbán kezdi elveszteni minden hitelességét."
Birkuci!
Rosszul használod az igét!
A múlt idő jele a : TT !
Tehát, hogy van helyesen:
Zorbán ELVESZTETTE minden hitelességét.
Már régen.
S, nem is volt az.

a nagy hohoohooo 2015.05.03. 23:05:47

@kvadrillio: Na akkor neked is Te aberrált beteg állat.Azon meg csuklásig röhögöm magam nemzetthynácik egyik legnagyobb hímvesszője,hukk..hukk,.A zsidógyűlöletedről ,bár hülyéket és nemzetthynácikat nem tanítok,tök felesleges,lásd a Pupu idézetet,de veled most kivételt teszek,egyrészt jó röhögni az ilyen ostobákon,úgy tartják inkább szidják az embert,mint kiröhögjék,másrészt nem is lehetne a mélymagyarság jelenlegi infantilis állapotát nélküled demonstrálni.
Ne zsidózz,lehet a vértestvéred zsidózod ,úgy járhatsz mint Chanád,zsidónak lenni nem szégyen vagy dicsőség. Mint ahogy kereszténynek,mohamedánnak, szőkének, barnának, kék vagy zöldszeműnek sem az.
Mert az előítéleteket a mindig a tudatlanság okozza. Az a tudatlanság, amely tévhiteket szül, félelmet generál, gyűlöletet fokoz.
Egyébként ha nem tudnád a zsidók előbb voltak a Kárpát medencében mint mi,sőt Árpád a kazárok királya is volt olyan 10 évig,akik zsidók voltak,a két nép együtt élt,a véreik keveredtek ,lehet benned is van.
A magyarok és a zsidók közti viszony a honfog­lalás előtti időkre nyúlik vissza, és kezdetben kifeje­zet­ten baráti. A hét törzzsel karöltve nyolcadikként zsidó vallású kabarok is érkeznek a Kárpát-medencébe. Az Árpád-házi királyok idejében sok zsidó menekül hazánkba a nyugat-európai pogromok elől. A magyar nemzet ugyanis csak nagyon lassan enged Róma antijudaista, zsidóellenes követeléseinek. A két nép közti jó viszony a történelmi (katolikus) kereszténységnek a magyar társadalomba való beágya­zó­dá­sá­val kezd rosszra fordulni. Az ország tragédiájához pedig többek között a zsidók meg­bélyeg­zése és szeparációja vezet.

Zsidók tulajdonképpen már a római korban is élnek hazánk területén. Amikor i. sz. 70-ben a rómaiak lerombolják a jeruzsálemi Templomot, megkezdődik a nagy diaszpóra, vagyis a zsidóság szétszóratása a föld minden tájára. Hazánk területének zsidó lakosságát egyrészt Rómából érkező zsidó kereskedők, hivatalnokok, iparosok, másrészt Júdea területéről idehurcolt rabszolgák alkotják. Ez utóbbiak azzal a három légióval érkeznek, akiket 132 és 135 között a Bar Kochba-féle szabadságharc leverésére vezényelnek innét Júdeába.
Magyarok a kazárok között

A történelem során először 830 tájáról olvashatunk feljegyzéseket a magyarokról, akik ekkor Bizánc szomszédságában bukkannak fel. A ?barbár és túlságosan vad s hatalmas népek" - akik a bizánci forrásokban ungr, hun és türk néven ismeretesek - megjelenése félelmet kelt a környező nemzetekben. A Kazár Kaganátus szomszédságában, az első vajdájukról elnevezett Levediában találnak ideiglenes lakhelyet, ekkor kerülnek szoros sorsközösségbe a kazárokkal. Bíborbanszületett Konstantin bizánci császár (913-959) A Birodalom kormányzásáról című művében például azt írja, hogy a magyarok ?együtt laktak a kazárokkal három esztendeig, s minden háborújukban együtt harcoltak".
Talán emiatt nem is nevezhető teljesen légből kapottnak a következő, a magyarok eredetével kapcsolatos feljegyzés: ?Egyébként a magyarokról közismert, hogy egyetértenek azzal a szóbeszéddel, sőt, büszkélkednek is vele, hogy ők a zsidóktól származnak." (Harigerus abbas Lobiensis / Aegidius Aureaevaliensis, kb. 1000/1250)
855 körül a kazár kagán küldöttséget meneszt az etelközi magyarokhoz, s nemzetük fejévé Álmos akkor még kiskorú fiát, Árpádot emeli. E gesztus elfogadásával Álmos tulajdonképpen a kazárok bábfejedelmévé válik, mely kötöttségtől a 870-es években szabadul. Etelközben a magyarokhoz a kazárok nemzetségei közül kiszakadt kabarok (kavarok) csatlakoznak szintén a 850-es években, s 881-ben már együtt is harcolnak. "

Bárki bármit mond, én kedvelem Simicska Lajost, szívem együtt dobban az övével,ő mindig kitartott elvei mellett (?mindenkinek jogában áll hülyének lenni?).

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.05.03. 23:12:17

@maxval bircaman szerkesztő: "Sajnos Orbán kezdi elveszteni minden hitelességét."

Na mi van, Putyin gazdid kiadta a magyar netes troll szekciódnak, hogy Orbánt ki lehet lőni, mert már nem megbízható? Vona már fel van építve, ráadásul jobban nyalja Putyin farkát, sűrűbben égeti az EU zászlót, ergo a fidesz ellen meg lehet kezdeni a netes lejárató kapmpányt?

Mi a parancsotok birkuci, ki kell lőnötök a neten Orbán diktátort?

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.05.03. 23:19:03

@DeMarco: "Az utóbbi pár évben nálunk viszonylag kiegyensúlyozott volt a média, "

Ekkora baromságot. A kiegyensúlyozott média az, amikor egy csatornán belül egyensúlyban vannak a kötetlen kormánypárti és ellenzéki hírek, reakciók, közlések.

Az nem egyensúly, hogy van 12 darab, a fidesz birka táborára szabott agymosó média meg 12 darab, a ballibsik táborára szabott agymosó média.

Ez agysorvasztás.

Ludovikás Levente 2015.05.04. 00:13:48

Az írásból nem derül ki, mire alapozza a szerző a címsorban kiemelt megállapítását. Így az megmarad olcsó hangulatkeltésnek, ami - meg merem jósolni - nem kelt hangulatoti. Ha keltene se szerezne szavazatokat Fedor pártjának, mivel a választó lehülyézése erre nem alkalmas eszköz

Lehet majd merengeni, hogy bezzeg én megmondtam, de ezek a fideszbirkák javíthatatlanok

negyedikedwárd 2015.05.04. 04:30:27

@a nagy hohoohooo: A zsidókat, ha teszik, ha nem mindenki utálja. (Ismerek kínaiakat, akik csak kp-re kötnek zsidókkal üzletet.) És azt kizárólag maguknak köszönhetik.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.04. 05:55:21

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

Mindig az igazság és a kőkemény elvek oldalán, ez az egyetlen pontja a békés bircának.

a nagy hohoohooo 2015.05.04. 06:23:35

@negyedikedwárd: Aha,a nácik nem mindenki ,ahogy te sem.

Blogger Géza 2015.05.04. 07:00:36

Az, hogy valaki médiából tájékozódik rohadtul nem azonos azzal, hogy birka lenne. Akkor ennyi erővel az index "Jól odamondó" cikkeit olvasgatók is birkák.

Amúgy Szanyi is arra panaszkodott annak idején, hogy nincs elég "muníciója" a baloldalnak a sajtóból. Bizony a sajtó a negyedik hatalmi ág, aki ezt nem látja, az vak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 07:01:44

@DeMarco: "Ami a másik részét illeti, az ahogy rögtön védekezésbe csaptál át, mutatja is egyben, hogy hol sántít a véleményed."

Nem, ez csak azt mutatja, hogy ismerlek, és tudom, hogy mivel vágnál vissza.

Blogger Géza 2015.05.04. 07:02:21

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Hát ilyen médiatermék nemigen van Magyarországon, és nem is lesz. A média egészének kell kiegyensúlyozottnak lennie, nem minden egyes termékének.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 07:03:40

@Ludovikás Levente: "Az írásból nem derül ki, mire alapozza a szerző a címsorban kiemelt megállapítását."

Szövegértési problémákkal fordulj szakemberhez.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.05.04. 07:04:39

Én sem utálom a zsidókat. Akkor nem vagyok benne a mindenkiben? Vagy akkor én is zsidó vagyok? Érdekes, a szüleim nem említették.

MACISAJT 2015.05.04. 08:19:42

"Hát ez bizony nem nagyon jelent mást, mint hogy Orbán szerint a kormány megmaradt hívei önálló gondolkodásra képtelen egyedek, akiknek iránymutatás kell, különben összezavarodnak,"

Lószart, mama.
Mármint hogy ez nagyon nem jelentene mást...

Valójában az elv ősrégi, felidézem az agyonvert ballibák számára is:

audiatur et altera pars.
A másik felet, az ellenvéleményt is meg kell hallgatni; csak mindkét fél meghallgatása után szabad ítélni (a. m. hallgattassék meg a másik fél is)

Tehát miért is van szükség jobboldali médiumokra is?
Azért mert a jobboldal hívei "önálló gondolkodásra képtelen egyedek, akiknek iránymutatás kell, különben összezavarodnak,"?
Egy frászt.
Csak azért hogy az igazság "másik" oldalát is megismerhessék, ne csak a hazai és külföldi ballibák mindent elöntő ótvar hazudozásából..( lásd éppen a címlapon a weyerbélázás legújabb esetét, egy hivatkozott La Libre Belgique cikket, aminek magyar változatából csak az maradt ki -bizonyára véletlenül- hogy a forrásai kuncze gábor, a lászló róbert political capital meg egy "névtelen magyar újságíró"(sic) és hogy azt állítják benne hogy Orbán Sarkozyt másolja...

MACISAJT 2015.05.04. 08:23:52

@Ludovikás Levente: ("Az írásból nem derül ki, mire alapozza a szerző a címsorban kiemelt megállapítását.")

Bőven elég ha a megjelenési helyet/ index címlapja/, a szerző elkövetőt illetve a cím első szavát( Orbán) nézed...:P
A sokcsilliódik Orbánozó agymenés ami valamit azzal a felütéssel igyekszik bizonyítani miszerint "Hát ez bizony nem nagyon jelent mást, mint hogy"....
Ez is mehet a többi mellé, a kukába.

Muhaha.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 08:42:47

@MACISAJT: Ó, persze, csak azért akar Orbán kormány által irányított médiát, hogy a baloldaliaknak jó legyen :-) Ne vicceljünk már kérem szépen. Felhívhatom a figyelmedet arra a mondatrészre az idézetből, hogy "amely segített eligazodni a jobboldaliaknak"? Ezt Orbán mondta, nem én... Én csak kifejtettem.

2015.05.04. 08:52:12

@Blogger Géza: Gejza, ezt gondold át mégegyszer. Attól, hogy van egy szélsőjobbos, uszító , egy szélsőbalos uszító, még nem lesz kiegyensúlyozott a média. Itt nem lehet aritmetikai átlagot vonni.

2015.05.04. 08:53:44

@MACISAJT: Ezt nem értem, Ha ez is mehet a kukába, akkor mit keresel itt? Ja , te a kukában laksz?

2015.05.04. 08:56:02

@MACISAJT: Hiába, az egész világ ÍOrbán ellen lázad! A kurva! Még a belgák is elhallgatják, hogy Kuncze fizeti őket! Háborút! Végre van új ellenség! Kardélre a belgákat!

2015.05.04. 08:58:22

@MACISAJT: Csak azért hogy az igazság "másik" oldalát is megismerhessék, ne csak a hazai és külföldi ballibák mindent elöntő ótvar hazudozásából..("

Tehát kell egy jobboldali hazugság is ellensúlyozni.... az igazságnak nincs másik oldala. Vagy igaz, vagy nem. Elszóltad magad. Freud örül.

MACISAJT 2015.05.04. 08:58:56

@Fedor: (". Felhívhatom a figyelmedet arra a mondatrészre az idézetből, hogy "amely segített eligazodni a jobboldaliaknak"? Ezt Orbán mondta, nem én... Én csak kifejtettem. ")

Maradjunk annyiban: belehazudtál valamit.(reggel éjjel meg este):
"Orbán lebirkázta a híveit".
Ami pedig az "eligazodást" illeti: a tóta wék, nyűzsik,révészek etc. azon örömködnek manapság hogy bár a ballibák ellenzékben szart sem érnek, milyen kiváló az ellenzéki média.
Ami azt jelenti hogy itthon és külföldi kapcsolataikkal milyen kiválóan rombolnak és hazudnak minden hullámhosszon.
Ez ellen valóban legalább annyira szükséges a megfelelő tájékoztatás/ eligazodás, mint ahogyan a bankok és a devizahitelek viszonyáról lett volna..

KUHULIN 2015.05.04. 09:05:45

Nem bírjátok ki az a kis időt, amikor is majd Orbántcot elítélik és börtönbe megy...?
Addig énekeljünk, táncoljunk, érezzük jól magunkat!

DeMarco 2015.05.04. 09:06:46

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Blogger Géza már válaszolt helyettem is, de igazad van lehetne úgy is kiegyensúlyozott a média, csakhogy erre nemigen találni példát sehol a világban. Pedig sok helyen, nálunk is törvényi szabályozás van a súlyozásra. Elvileg. De a gyakorlatban tudjuk, hogy ez mit jelent pro és kontra.
Természetesen én arra a kiegyensúlyozottságra gondoltam, hogy minden pártnak, tábornak megvolt a saját média felülete, ahol megjelenhetett és aki kíváncsi volt rájuk megtalálta őket.
A kiegyensúlyozottság ott borul, amikor egyik fél megszűnik és teljesen egyoldalúvá válik a tájékoztatás, ami egyébként szerintem a mai korban egyszerűen nem lehetséges, az internet gyakorlatilag mindent felülír, a nyomtatott sajtónak vége. Ugyanakkor nem csak a politikusok nem tudnak már elbújni, de az újságírók sem és a tulajdonosok sem. Ma már pontosan lehet tudni, hogy melyik újság hova húz és kik irkálnak benne és nem csak itthon, de az egész világon.
El tudnám képzelni, hogy létrejön egy teljesen független médiafelület is, ami kiegyensúlyozottan adja a híreket (mármint igazi híradót, nem a kétfejű kecskéket), de azt már nehezen, hogy miből élne meg a piacon és meddig hagynák békén üzemelni.

♔batyu♔ 2015.05.04. 09:07:51

Én jövő keddre tippelek, ugye a népharag. Gyurcsány melegít.

Jó, ahogy ezek a szerencsétlenek próbálnak belekapaszkodni minden kis atomba, na talán hátha elkezdik utálni Orbánt a birkák és feléjük kezdenek bégetni. Aztán minden egyes közvélemény kutatás bebizonyítja, hogy ez ma sem sikerült.

Kezdeném azzal, hogy felétek hol van a zöld legelő? A tolvaj pásztorokról, akik nem levágták, hanem lenyúzták a szőrt nem is beszélve:)))

Amúgy pedig hiába írtam le ezt én, nem engem kell fikázni, nem csak én vagyok az, aki miatt a ballibsi pártok évek óta a kukában vannak. Szóval én csak leírtam ezt a tényt.

DeMarco 2015.05.04. 09:08:43

@Fedor: Nyilván. De jogosan vágnék ezzel vissza és ezt is tudod. Legfeljebb igyekszel csak a szépre emlékezni...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.05.04. 09:10:37

"Felhívhatom a figyelmedet arra a mondatrészre az idézetből, hogy "amely segített eligazodni a jobboldaliaknak"? Ezt Orbán mondta, nem én... Én csak kifejtettem."

Fedor, bm, te nagyobb g.ciláda vagy, mint amit a Simicska egyáltalán el tud képzelni :) Szerinted az inkriminált mondatrésznek a "magyar" fordítása, hogy "Orbán lebirkázta a híveit"???? :) Ha ilyen zseniális, éles látásról tanúbizonyságot tevő posztolók vannak a ballibdemó oldalon, nem is értem, hogy miért nem tudjátok felrázni a csupa egyéniségből álló, szabad gondolkozású hasonszőrű tömeget, hogy lázadjatok a diktatúra és az azt áéltető "birkák" ellen... :D

♔batyu♔ 2015.05.04. 09:12:42

Orbánéknak az a hihetetlen nagy mázlija, hogy ha csinál valamit, amire a választó felhorgad, hogy na ezt nem kellene, eszükbe jut Demszky, Gyurcsány és a többi aztán azt mondja, hogy bármi, de ezek újra ne.

Arról nem is beszélve, ami itt folyik az indexen a blogokban, mert azt én nagyon nagyon kétlem, hogy ilyenekkel lehet ártani Orbánéknak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 09:15:57

@DeMarco: Én a tényekre emlékszem, nem csak a szépre.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 09:19:22

@jobbdemokrata: Oké, szerinted mit jelent akkor ez azon kívül, hogy a FIDESZ hívek eligazítás nélkül azt se tudják, hogy mit gondoljanak? És miért nem hallani ilyesmit soha a baloldalról meg a liberális oldalról? Nem az a baj, hogy van jobboldali média, mert hát persze, legyen mindenféle, attól demokrácia a demokrácia. Én Orbán mondatait minősítettem, ezt a lenéző hangnemet.

♔batyu♔ 2015.05.04. 09:21:44

@jobbdemokrata: Ez jó: Egy index bloggert azért vonsz felelősségre mert ferdít.

Ha ezek nem lennének, hova a faszba járnánk vitatkozni?:))))

Inkább örülj annak, hogy itt legalább nincs cenzúra mint sok kollégájánál.

♔batyu♔ 2015.05.04. 09:24:41

@Fedor: Azért annyira ne legyél eltelve a ballibsi médiától, mert az a kevés aki még mindig ballibsinek tartja magát, az nagyon is a ballib médiához igazodik.

Ez sokszor röhejes is, pld. amikor a rezsicsökkentéseket még itt javában fikáztátok, miközben az új MSZP-s álláspont már a rezsicsökkentést követelte Orbánéktól.

profilo 2015.05.04. 09:30:58

"Hát ez bizony nem nagyon jelent mást, mint hogy Orbán szerint a kormány megmaradt hívei önálló gondolkodásra képtelen egyedek, akiknek iránymutatás kell, különben összezavarodnak, és képtelenek eldönteni, hogy most mi is nekik a jó..."

Szeretem amikor rácsodálkozol a világra. Gondolom nem emlékszel arra,amikor a balliberális oldal képviselői siránkoztak ugyanilyen okokból,mint most Vitya. És szerintem az sem tűnt fel,hogy évtizedek óta az ilyen "egyedek" kegyeiért,meggyőzéséért megy a harc a választási kampányban.Az,hogy zavar a hangnem,nem meglepő,de akkor tanulj még egy kicsit:

“A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval.”
Sir Winston Churchill

MACISAJT 2015.05.04. 09:37:09

Idézném a mára már megvilágosodott, DK alelnökké vált Debreczeni Józseftől:

"az MDF-hez eleve, a kezdetektől fogva különleges gyanakvással és ellenszenvvel viszonyul a sajtó túlnyomó többsége. (...) Kimondom, amit úgyis tud mindenki: a fővárosi újságíró-társadalom meghatározó többsége zsidó származású. Legtöbbjük nem rokonszenvezik azzal a nemzeti érzelmekkel telített politikai értékrenddel és stílussal, amelyik az MDF sajátja". (Debreczeni József: Miniszterelnök, 278. o.)

Itt a titok nyitja. Csak rájuk kell nézni.
Ahogyan azt a Varga Domokos György írta : "uralomra törő, összetartó zsidókról" szóló cikkében, melynek a végkövetkeztetése az volt, hogy "politikai, vagyis mások, a többség életét befolyásoló dolgoknál viszont kívánatosnak tartom a számszerű arányok figyelembevételét". (V. Domokos György: Kisebbség és zsarnokság, Népszabadság, 1990. április 29.)

Azóta eltelt 25 év.
A helyzet változatlan.

high up! 2015.05.04. 09:47:28

Mekokrát röhögök ezeken a fidióta hasznos hülyéken! Orbaneszku eftárs papírost (na jó nyilatkozatot) adott ki, miszerint az ő szavazója a töménytelen agymosás végterméke, errefel a beégetett hasznos hülye fidoták még ide is jönnek megmagyarázni, hogy márpedig ez tényleg így van.

Mióta mondom, 90%-nyi Átlaghülyemagyar országa vagyunk, ekkora IQ katasztrófával semmire sem lehet vinni a világban.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.05.04. 09:55:30

@MACISAJT:

te okostóni azzal az idióta "copypaste" érvelési technikáddal: a téma ebben a blogban az, hogy Orbaneszku eftársad nyilvánosan kimondta, hogy ti (az ő szavazói) a töménytelen agymosás végtermékei vagytok.

Erre kellene önálló gondolatot mondanod, nem pedig a jól ismert copypasteddel előrukkolni az Apró villáról, Debreceniről, az MSZMP 12-ik kongresszusáról meg hasonlók.

Teccik érteni, ezeknek semmi közük ahhoz, hogy Orbaneszku eftársad niylvánosan kimondta rátok, hogy ti egy velejéig agymosott hassznos hülye tábor vagytok. És most a dózisotokat emelni akarja, mert látja, hogy elgyengültetek a csatában.
Ehhez kéne hozzászólnod.

FOLYTASSUK!

profilo 2015.05.04. 10:02:34

@high up!:

Orbánt ugyanez a 90% "átlaghülye" fogja eltávolítani és döntésük,új "kiválasztottjuk",az elméletedet figyelembevéve ugyanúgy hbás és rossz lesz,mint anno Orbán esetében,mert ez a 90% mindent,de mindent megszavaz,benyel,lenyel.
Így - az elméletedet követve - a megoldás a maradék 10% kezében van. Vagy túllépnek sértettségükön,gőgjükön és a durcizást abbahagyva,némi áldozatot vállalva olyan új útvonalat mutatnak a nyájnak és kiterelik ebből a posványból őket,ami változást hozhat...vagy...maradnak a régi pásztorok.
Mivel elméletedet a saját nagyságod tudatában építetted fel,így tőled,az elit 10% tagjától kérdezem:
Folytatnátok tovább?

:)

Blogger Géza 2015.05.04. 10:03:34

@Fedor: Hogyne lehetne ilyet hallani. Csak nem akarod meghallani. :)

"Például én mindenképpen a mozgalmi jelleget szerettem volna kidomborítani. Zászlóshajóvá szerettem volna avatni a Népszavát. Mert a Népszava pártlap, most akárhogy is színezzük.
Média

Pártlap. Csak így?

Felvállalom, hogy pártlap. Egy szocdem napilap nem lehet más, mint a szocdem közösség lapja. Most ne bogarásszuk a tulajdonost, tartalmilag ez egy pártlap. Ahogy a Metropolt osztogatják, legalább a pártirodákban lehetne kint minden nap egy stóc a Népszavából, amit el lehet vinni. Sokat panaszkodnak a szimpatizánsaink, hogy nem kapnak kellő mennyiségű muníciót. Tessék, ott a Népszava!"

index.hu/belfold/2014/04/18/hajajajajaj/

Blogger Géza 2015.05.04. 10:10:46

@Könnyen elkaptuk, uram!: Miért ne lehetne? Persze jobb lenne, ha az egész sajtó moderálná magát, mert demagógabb és ordenárébb mint az összes politikus együtt. De erre elég kevés az esély...

imres 2015.05.04. 10:10:55

Na de Fedor e_lvtárs!
Ha ennyire lazára veszed a figurát és beszélsz hülyeségeket, akkor a baloldalon miért küzdötök évek óta azért, hogy a Népszara, a Klubrádió és más nyalánkságok megmaradjanak, hülyegyerek?
:)

DeMarco 2015.05.04. 10:11:44

@Fedor: Jah, de akkor rosszul emlékszel... hirtelen idült amnézia? :)))

Vidéki 2015.05.04. 10:22:35

Fedor tolmácsol nekünk magyarról magyarra.

Azt, hogy Orbán Viktor„tájékozódási zavarról” beszélt, aminek okát abban látja, hogy elveszítették egy fontos támaszukat, a médiájuk egy részét, amely segített eligazodni a jobboldaliaknak, Fedor úgy tolmácsolja vakhitű híveinek, hogy

"Orbán lebirkázta a híveit".

A tolmácsolás torzít!

Fedor tolmácsolása lehet a ferdítés iskolapéldája.

Van olyan tolmácskodás, amit Karinthy Frigyes frappánsan kifigurázott. Rámutatott, hogy a tolmácsolás, az ide-oda információáramlás milyen következményekkel járhat.

Ady Endre versét fordította kétszer oda vissza (német és magyar nyelvet használva).

Az eredeti szöveg így hangzott:

"Jöttem a Gangesz partjairól,
Hol álmodoztam déli verőn,
A szívem egy nagy harangvirág,
S finom remegések az erőm."

Az oda-vissza műfordítás végeredménye ez lett:

"A Herz-féle szalámiban,
Sokkal sűrűbb a só,
Mint más efféle terményekben,
Hidd el ó nyájas olvasó!"

csak egy néző 2015.05.04. 10:28:22

Vajon melyik pártvezér nézi a választókat "stupid , moslékban fetrengő disznóknak"

Van egy új folyóirata, amelyik most kezdte harmadik évfolyamát, a neve Magyar "Hüperión. A Jobbik elnöke (Vona Gábor) rendszeresen küld írásokat ide. Az egyikben (“A modernkori ember politikai tipológiája” című írásban) így jellemzi a választók többségét:
A MODERN DEMOKRÁCIÁK LEGKISEBB ALAPEGYSÉGE TEHÁT NEM AZ EMBER, HANEM ANNAK LESÜLLYEDT TORZÓJA, A TÖMEGLÉNY… A STUPID.
"A stupid számára a politika egyedüli célja, hogy a gyomrát megtöltse és barázdátlan agyát ingerelje szubhumán tévéműsorokkal… ő a modernkori demokrácia alapanyaga… a stupid a disznó, amely a moslékban hempereg és mindent megzabál....Alapos vizsgálat után könnyen belátható, hogy mondjuk a papucsállatkával összemérve csupán mennyiségi különbségek felmutatására képes."

♔batyu♔ 2015.05.04. 10:47:07

@high up!: Átlaghülyemagyar szerintem rajtad kívül a többi akkor lenne, ha most Bajnai harmadik IMF hitelénél tapsolnának, hogy milyen olcsón vettük fel a 6%-os kamattal.

Tudod egy sikeres Orbán azért jóval több baromságot is megengedhet magának, mint egy sikertelen Bajnai.

high up! 2015.05.04. 11:28:15

@♔batyu♔:

Orbaneszku eftársad pont akkora g. alakja a magyar történelemnek, mint Horn meg gyúrtcsány. A fidesz pont egy akkora g. maffia párt mint a maszop.
Orbaneszku csak azért vitte át 2014-et mert a maszopnak baregadt a közéletben ugyanaz a g. emberállománya. Ezt kurvára nem nehéz felismerni. Mint ahogy azt sem, hogy ha jönnének új félértelmes pártok, akkor 2018-ra kipusztulnának.

De Orbabeszkunak is meg vannak számlálva a napjai, s amikor majd őt küldik el a jól megérdemelt börtönébe, akkor majd tagadni fogod, hogy valaha is szavaztál rájuk. Mint ahogy már most sasszézol ki a Fosabbik fele.
Errefel mondta Orbaneszku főnököd, hogy emelni kell a hívők agymosási dózisát, mert egyre jobban ingadoznak és morzsolódnak le.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.05.04. 11:32:31

@profilo:

igen, a magyar történelem arról szól, hogy bármilyen korszakban is élünk, az Átlaghülyemagyarok aránya 90% körüli, ami mindig gondoskodott arról, hogy ez a nép sose vigye semmire sem a történelemben. Akárhány esélyt is kapott.

Így van ez 2015-ben is: 25 évnyi Átlaghülyemagyarkodás után ez a nép mára lenullázta magát az EU utolsó helyeire. Kilátása sincs előrerukkolni a jelenlegi ország rohasztás mellett, bármennyire szép számokat mutogat a Mercedes meg a stadion építések. Ezekből azonban az ország 99,9%-a nem tud megélni.

FOLYTASSUK!

♔batyu♔ 2015.05.04. 11:37:00

@high up!: Te mindig személyeskedsz, vagy pedig csak akkor, amikor bizonytalannak érzed az "érveidet"?

Most leírtál a magad módján egy jellemzést, Orbánról Gyurcsányról, sőt rólam, de hol vannak az érvek? Pld. egy összehasonlító GDP táblázat? Mert az, hogy "Orbanescunak meg vannak számlálva a napjai", vagy az, hogy a "maszop maffia párt" nem érv arra, hogy Bajnai sikertelen volt.

DeMarco 2015.05.04. 12:30:18

@Vidéki: Te még élsz?? :)) Milyen régen láttam kommentet tőled.. Igazán benézhetnél többször is ide... Szükség lenne a józan hangnemedre és a stílusodra.

Vidéki 2015.05.04. 12:33:48

De Marco!

Amíg élek remélek!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 12:34:19

@♔batyu♔: "amikor a rezsicsökkentéseket még itt javában fikáztátok, miközben az új MSZP-s álláspont már a rezsicsökkentést követelte Orbánéktól."

Látom nem zavar, hogy pont magad cáfolod magadat :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 12:36:11

@Blogger Géza: Szanyi szerinted mérvadó példa? Ugyanolyan hülye, mint Orbán.

profilo 2015.05.04. 12:53:26

@high up!:

Ha ez így van,ahogy írod,akkor nem sokat vesztett társadalmunk azzal,hogy külföldre mentél és itthagytad hazádat. A sok "folytassuk!" komment sem ér így semmit,mert ez akkor csak pusztába kiáltott szó,a borsó falra hányásának tipikus esete...
Teljesen felesleges.

high up! 2015.05.04. 13:28:08

@profilo:

Mi felesleges? A betegnek elmondani, hogy mi a (szellemi) baja?
Bárki előtt nyitva a megvilágosodás útja, csak rá kell lépni és rajta kell maradni. Na ehhez kellene genetikailag nem Átlaghülyemagyarnak lenni.

Az esélyek mindig ott voltak. 90-ben is, aztán 94-ben már össze is csuklott az Átlaghülyemagyar, 72%-ban kellett neki visssza az MSZMP.
Ma meg kétharmadban kellett nekik vissza Orbaneszku rabszolgatartó rezsime. Mert a legtöbb Átlaghüylemagyarja azt hiszi, hogy a választáson azt kell eltalálni, hogy ki lesz a győztes.

Na de mindengy, az Átlaghülyemagyar ha nem is tudja, hogy mi a képlet, de azért időről időre eszmél. Azt már tudat alatt felfogta, hogy Orbaneszku eftársék is jól átverték őt, most is csak hasznos hülyére vette őt az egykori reménybeli messiása.

De már tudja a választ: Fosabbik! Majd ezek kéremszépen rendet raknakitt kéremszépen, én mondom ezt kéremszépen, aki mindig megszavazta magára az önszopatást kéremszépen, demost kéremszépen nagyon igazam lesz kéremszépen, mert ez a Jobbik aztán mindent helyrehoz kéremszépen, aki ezt nem látja az hazaáruló ostoba lélek kéremszépen.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.05.04. 13:34:26

@♔batyu♔:

Mit akarsz te összehasonlítani batyu eftárs? Tisztísd már meg a GDP-t a profit repatriálással meg a közmunkával meg a stadion építéssel, aztán utána mihez akarod hasonlítani a hatalmas negatív GDP számot? A birkamenet hitével, hogy ez akkor is szédületes fejlődés, akár mit is mond az a hanyatló nyugat, hogy fulladjon bele az átlagnyugati pógár az évi 3-szori külföldi utazásaiba, nekünk többet ér ha Vezér eftársunk aszongya, hogy mi így vagyunk a világ legokosabb és legbódogabb népe, ahogy vagyunk, nekünk nem kőll a hanyatló nyugati ember életszínvonala!

FOLYTASSUK!

profilo 2015.05.04. 13:34:33

@high up!:

Előszőr leírod,hogy az "átlaghülyemagyarral" nem lehet és reménytelen,majd leírod ezt:
"Bárki előtt nyitva a megvilágosodás útja, csak rá kell lépni és rajta kell maradni. "
Hát üdvözöllek a 90%-os klubban.
:)
Bár nem volt kérdés,de ha már felvetetted,kérlek írd le,hogy hol tévedtünk és mi lett volna a helyes választás 90-ben,94-ben,98-ban,2002-ben,2006-ban,2010-ben,2014-ben....és ami a legfontosabb,mit kellene választanunk 2018-ban.
Hátha megvilágosodik társadalmunk 90%-a.
:)
Köszönöm.

high up! 2015.05.04. 13:39:42

@profilo: "k írd le,hogy hol tévedtünk és mi lett volna a helyes választás "

kérdezz meg bármelyik 16 éves nyugati gyereket. 90%-uk el tudja neked mondani.

Ez a különbség Európa két része között: az egyiknek van saját IQ-ja, a másikmeg mindig kölcsönkérne, da ha kap, akkor is azonnal elszarja.

Oszt mégis, mi a büdös francért vált az ember rendszert, ha utána ugyanazokat a bandatagokat és ugyanazt a rendszert szavazza magának 25 éven át vissza????

FOLYTASSUK!

Blogger Géza 2015.05.04. 14:11:19

@Fedor: A kiinduló állítás az volt, hogy ilyet nem hallani baloldalról. Ezt cáfoltam. Mert azért Szanyi eléggé baloldalon van, és a hívei is. Valójában a baloldal - nekem úgy tűnik - sokkal jobban elvárja a sajtójától, hogy naponta adja a "muníciót". Ha nem teszi, akkor nyilván "lefeküdt". :)

profilo 2015.05.04. 14:19:24

@high up!:

Gondolom te sokkal tapasztaltabb és érettebb vagy,mint egy 16 éves,így terelés helyett inkább tőled szeretném hallani. Csak néhány sorban...
Leginkább 2018 érdekelne.

KUHULIN 2015.05.04. 14:19:49

@high up!: "kérdezz meg bármelyik 16 éves nyugati gyereket. 90%-uk el tudja neked mondani."
Alit meg a Hasszánt? :D

Peterpapo 2015.05.04. 14:47:00

@jobbdemokrata:

Azért nem lázadunk, mert nem érdemes. Nem érdemes az ellenzékre sem szavazni és minderre a szabad gondolkodásunk által jutottunk. Persze, akik habzó szájjal védik a csuti gecit, azok ezt nem mondhatják el magukról. Elképzelésem sincs róla, hogy egy szabadgondolkodásúnak mondott ember, hogy imádhat ennyire egy politikust??? Az aki ennyire elvakultan oda van egy emberért, az egy tudatlan barom.

♔batyu♔ 2015.05.04. 14:48:15

@high up!: Nézd haver, böföghetsz te akármit, a te segélyed ugyanúgy a GDP-ből van, mint a még több holokausztozásra költött pénz.

Szóval én a helyedben inkább realista lennék.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 14:49:33

@Blogger Géza: Rendben, Szanyi (akit már abban az MSZP-ben se vesznek komolyan, amelyet én már rég nem veszek komolyan) szerint van ilyen marginális réteg. Eccerű emberek minden oldalon vannak, a számuk nem mindegy. Mert ettől még tény, hogy a ballib sajtó sokszínű és önkritikus, és az volt mindig is. Soha nem volt egyetlen, központi direktíva.

♔batyu♔ 2015.05.04. 14:54:28

@Peterpapo: Na most neked már azok is "habzó szájjal védik a csuti gecit", akik azt mondják, hogy Orbánék gazdasági teljesítménye jobb, vagy azt, hogy a rezsicsökkentés egy értelmes dolog. Azaz valójában a saját érdekeit védi, ami persze jelenleg Orbánékhoz kötődik, de kérdem én ki a faszom akadályozta meg ebben pld. Gyurcsányékat?

Az aki érdekelt pld. a rezsicsökkentésben valójában magasról szarja le ki valósította meg, de nyilvánvaló, hogy nem a másikat fogja előnybe részesíteni.

Nem is értem, ez mitől probléma? Vagy te azért szavazol a saját kedvenceidre mert szerelmes vagy beléjük????

Amúgy pedig választani érdekeink szerint, a szabadgondolkodás része.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.05.04. 15:01:52

@♔batyu♔: "Orbánék gazdasági teljesítménye jobb, vagy azt, hogy a rezsicsökkentés egy értelmes dolog"

Egyik se igaz de ez szóra sem érdemes.

Irbisz 2015.05.04. 15:03:25

Azert csak erzi a vezerkar is, elen a nagyvezirrel, hogy elegge elkurtak sok mindent, es a nep ugyan buta, ezt is jol gondoltak, de annyira azert nem hogy ezt a boszme, alsobalkani politikat 18-ban is megszavazza.
Mivel a tomegek szamara erezheto eredmenyek nincsenek, nem is varhatoak, a haverok, rokonok, a holdudvar sikeresen elsibolt 100 milliardjai a "nepet" nem lelkesitik, igy a fejlodes es kozerzetjavulas hijan kenytelen az agymosast erositeni.
Belegondolva, konnyebb is a valosagsokon elhulyult emberkeket manipulalni es befolyasolni, mint sikeres, radasul HUSSZUTAVON eredmenyt hozo kormanyzati munkat vegezni.
Majd kap ujabb 80 vagy meg tobb milliardot a kormanyzati media, hogy vegezzen propagandamunkat es beszelje be a zembereknek hogy sikerorszagban elnek, siker siker hatan, erre tan van esely, arra hogy zorban es bandaja tartos eredmenyeket erjen el, nincs.
sajnos :(

deruyter 2015.05.04. 15:07:19

Nyilván az orbánhívők és az orbánhit határán mozgók elbizonytalanodtak az utóbbi hónapokban, mert az általuk követett média napi tíz helyett csak mondjuk 7-szer nyilvánította orbánt a magyarok megmentőjének, Magyarországot meg földi paradicsomnak viszont a napi nulla helyett napi egy kritikus hang is elért hozzájuk. Ez nagy nagy zavart tud okozni. Már mint, ha az ember nem jut hozzá a napi betevő orbánfelszopó hangulatjelentéséhez. Az azonban nem fordulhat elő, hogy ezek az emberek azt gondolhassák, hogy a valóság változott meg az utóbbi fél évben. El kell nekik magyarázni, hogy orbán továbbra is hibátlan, csak az elmagyarázásba csúszott hiba. Az se baj ha közülük néhányan elgondolkoznak, hogy akkor ők most tulajdonképpen dróton rángatott agyatlan barmok-e, mert sokkal inkább képesek ezt a gondolatot elviselni, mint azt, hogy esetleg mégsem a földi mennyországban élnek. Na itt látszik a hasonlóság a szektákkal.

Peterpapo 2015.05.04. 15:07:43

@♔batyu♔:

Nagyon jól látszódik, hogy mennyire volt jó ötlet a rezsicsökkentés. Cégek mentek és mennek csődbe, bankfiókokat zárnak be, emberek tízezreit rúgták és rúgják ki, akik mind a közmunkások hadát növelik. A gazdasági teljesítmény lehet, hogy jobb, mint előtte volt, de közel sem annyival, mint amennyivel lehetne, ha nem ezek lennének kormányon. Például a gyereked eddig egyest hozott haza a suliból, másik nevelő szülőkhöz kerül, ahol már ketteseket hoz haza. Tényleg jobb, de elég jó? Az adócsökkentés is csak a gazdagoknak volt jó, ezt is számtalanszor leírták már, persze nem a mértéktartó jobboldali médiában. A családi kedvezményeket is csökkentették, illetve ott is csak az egyébként is jól keresők jártak jól. Szóval hagyjuk ezt süket dumát, amit beléd már beléd sulykoltak, de én nem vagyok rá vevő, mert a tények és a számok egészen mást mutatnak, mint amit állítasz.

Irbisz 2015.05.04. 15:08:56

@♔batyu♔:
"Amúgy pedig választani érdekeink szerint, a szabadgondolkodás része. "

ööö, akkor maga a holdudvar illusztris tagja lehet, akinek a sajat oldal fele iranyitott (gy.k. ellopott) penzbol csurrant-cseppent.

felelosegteljes valaszto nezi (hogy hasznaljunk a kormanypartra jellemzo propagandalozungokat is) a nemzet es a haza kozep,- es hosszutavu erdekeit is, ne azt hogy hu most 4-5 evig kapok valami kis plusz alamizsnat, jaj de rendesek ezek a fijjug, hogy utana mi lesz, ennek mi az ara, az letojja, bar illene tudni h. ingyenebed pedig nincs.
az ilyen ostoba, tavlati gondolkozasra keptelen szavazo egyszeru gondolatvilagat azert jol prezentalod :)
illetve :(

deruyter 2015.05.04. 15:12:10

Egyébként jól működnek Orbán ösztönei. Érzi már, hogy a 2018 nem fog összejönni neki az 50%. Ezért zárja a sorokat. Átmenti a kemény magot, akikkel újra eldemagógkodik 2022-ig vagy 26-ig, aztán visszajön egy újabb "mi magyarok faszák vagyunk, minket bántanak, ti nem hibáztatok semmimben, én elhozom nektek az ingyenkóbászt, csak szavazzatok rám, és ne kérdezzetek semmit, de főleg ne várjatok el semmilyen hosszútávú távlatos koncepciót" típusú kampánnyal. Berlusconi is újra meg újra megcsinálta. Persze egyre gyengébb eredménnyel.

♔batyu♔ 2015.05.04. 15:24:46

@Peterpapo: Most ez kurvára nem érdekes, csak számodra. Olyan amúgy sincs, hogy mindenki jól járjon.

Engem te b+, ne sértegess, mert én sem tettem, pedig nekem sem telik semmibe elzavarni téged az anyádba, elhiheted. Amit írtam az általánosság, azaz hiába nem tetszik akkor is így van. Arról én nem tehetek, hogy te idegileg nem vagy képes elviselni, ez magánügy.

♔batyu♔ 2015.05.04. 15:26:49

@Irbisz: Na most a ballibsiket a felelősségteljes választók nem négy, hanem 8 évig bambulták, mire rájöttek, hogy zsákutca.

Meddig kellett volna?

♔batyu♔ 2015.05.04. 15:27:56

@Irbisz: Gondolom, neked 2*8 év kellett volna, így az "ostoba, tavlati gondolkozasra keptelen szavazo egyszeru gondolatvilagat azert jol prezentalod :)"

♔batyu♔ 2015.05.04. 15:30:24

Ballibsik le lehet nyugodni, 2018-ban is jobboldali kormány lesz, tehát azt is túl kell élnetek:)))

Peterpapo 2015.05.04. 15:44:06

@♔batyu♔:

"@Peterpapo: Most ez kurvára nem érdekes, csak számodra. Olyan amúgy sincs, hogy mindenki jól járjon.

Engem te b+, ne sértegess, mert én sem tettem, pedig nekem sem telik semmibe elzavarni téged az anyádba, elhiheted. Amit írtam az általánosság, azaz hiába nem tetszik akkor is így van. Arról én nem tehetek, hogy te idegileg nem vagy képes elviselni, ez magánügy."

Ezt biztos nekem szántad? :) Csak azért kérdezem, mert nem rémlik, hogy sértegettelek volna. :) Azért az anyámba elzavarni elég nehéz lenne, mert 21 éve halott.

Peterpapo 2015.05.04. 15:48:32

@♔batyu♔:

"Na most a ballibsiket a felelősségteljes választók nem négy, hanem 8 évig bambulták, mire rájöttek, hogy zsákutca.

Meddig kellett volna?"

Ez így van, de ennek mindössze az az oka, hogy ahhoz csak egy óra kellett, hogy tudjuk, ha a Fideszre szavazunk, nagyobb lesz a szar. Ezért lettek a szocik 4 év után, újra 4 évre megválasztva. Én személy szerint 1992 óta tudom, hogy Viktor egy köpönyegforgató, hazug, aljas, mocskos kis bélféreg. Egyébként ugyanez a kérdés a felelősségteljes jobboldali szavazókra is áll, vagyis meddig bámuljátok még ezeket a szar alakokat, hogy rájöjjetek, hogy amerre megyünk, az zsákutca mindkét irányból?

Irbisz 2015.05.04. 16:29:47

@♔batyu♔:
"Ballibsik le lehet nyugodni, 2018-ban is jobboldali kormány lesz, tehát azt is túl kell élnetek:))) "

Szerencsetlen ketbites hulye, te azt hiszed aki a pokolba kivanja a jovonket lenullazo zorbant a bandajaval egyutt, az mind ballibsi??!?

Urameg, te aztan kb. az ovodasok, alsotagozatosok fekete-feher, jo-rossz vilagkepenek szintjen allsz …

Eleg egyszeru es kenyelmes lehet igy az eleted ilyen faekbonyolultsagu gondolkodasmod mellett, rad aztan illik hogy boldogok a lelkiszegenyek.

UI. A hasonlatom rossz volt, csak fanatikus, racionalis gondolkodasra keptelen felnotteknek van ilyen egyszeru vilagkepe mint neked, mert mar (vagy inkabb meg) egy ovodas is tudja hogy van atmenet a fekete es feher kozott.
Veled emiatt kb. annyira eredmennyel kecsegteto vallakozas erdemi eszmecseret folytatni, mint meggyozni egy fanatizalt talibant v.nyaknyiszalo isis-harcost, hogy helytelen amit tesz, keressen bekes, polgari foglalkozast.

Irbisz 2015.05.04. 16:37:21

@♔batyu♔:
mivel az utobbi 20 evben egyedul az idei valasztas egyeni korzeteben szavaztam "ballibes" jeloltre, arra is csak azert nemi fogcsikorgatas utan, hogy az ultrakorrupt, hiperbunko papcsak nehogy nyerjen, sajna nem illek bele a "csak a ballibsik vannak a nagyszerü fidesz ellen" gyermeteg teveszmedbe ...
pedig gazdasagilag en is jol jartam mert messze atlag feletti a jovedelmem, de vannak gyermekeim is, leszek majd nyugdijas, a jovot meg elmaradasunk fokozasaval feleli a fidesz.

2015.05.04. 16:56:55

@♔batyu♔:
24 év után végre újra jobboldali kormány lesz 2018-ban? Én örülnék a legjobban ennek, ha végre nem valamelyik komcsi banda nyerne.

2015.05.04. 16:59:35

@♔batyu♔:
Nem mindenki szavaz a saját rövidtávú érdekei szerint, vannak ennél megfontoltabb emberek is, akik tovább látnak az orruknál. Azt beismerem, hogy ilyen ember kevés van, talán a szavazók 3-4%-a lehet ilyen.

Tudományos libsizmus 2015.05.04. 18:41:42

Orbán titeket birkázott le, de mindegy.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.05.04. 19:15:31

@Tudományos libsizmus:

Agysérült fidióta, Orbán diktátorod azon pityergett, hogy nem elég erőteljes a híveinek az agymosása, többet kell beleölni a birkává tételükbe.

Orbán diktárorod nagyon jól tudja, hogy a ballibsik nem olyan primitívek mint a suttyó fidióta parasztok, ezért azokat szidni kell, a hívek agyát meg tovább mosni.

Nézd meg magadat, meg a batyukomcsit, ti vagytok Orbán diktátor célcsoportja. A suttyó agymosott, aki egész napját azzal tölti, hogy ballibsizik.

A birkák ti vagytok, az agymosást pedig fokozni kell, mert 1 milliónak már megjött az esze és lelépett a felcsúti parasztgyerek birkabarom táborából.

A magadfata sutyerákok meg maradtak. De egyre kevesebben vagytok, a bukásotok már 2015-ben nyilvánvaló.

Alick 2015.05.04. 19:45:49

A demokrácia elleni legjobb ellenérv egy ötperces beszélgetés egy átlagos választóval.
(Churchill)

borzimorzi 2015.05.04. 20:14:57

@borzimorzi: Mármint, hogy kinek volt ez újdonság?

DeMarco 2015.05.05. 09:40:37

@Vidéki: Remélem jól elvagy a bőrödben. Bízom benne, hogy nem dőltél be te sem megyónak és nem vettél fel devizahitelt...

Remélem tényleg visszanézel néha erre a blogra, de ha mégsem, akkor minden jót...

Adios :)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0