Ki is itt az agresszív? II.
2015. szeptember 05. írta: Fedor

Ki is itt az agresszív? II.

keletiultra2.jpgA tegnapi nap megalázó volt Magyarország számára, több szinten is. 

Nemzetközi hírnevünk totálisan a földbe lett döngölve. Gyakorlatilag nem maradt olyan nyugati politikus, pártszíntől függetlenül, aki nem ítélte volna el élesen az orbáni antihumánus menekültpolitikát. A nyugati sajtóban már arról cikkeznek, hogy ki kéne dobni minket az unióból, mert méltatlanná váltunk a tagságra (még az a szerencse, hogy a civil segítőkről szóló hírek és fotók is eljutnak külföldre). 

A megalázott, átvert, napok óta bizonytalanságban tartott, a hatóságok által ide-oda cibált menekültek az aljas kormánypropagandát meghazudtolva nem az erőszakos megoldást választották, amikor ki akartak törni ebből a tarthatatlan helyzetből, hanem Gandhihoz méltót: egyszerűen, csendben elindultak gyalog Bécs felé. Nem lehet eléggé köszönetet mondani annak a rengeteg magyar embernek (szintén pártszín nélkül, hisz fideszes polgármester is akadt közöttük), akik az út során segítettek nekik vízzel, élelemmel, használt babakocsival, meg amire még szükség volt. Visszaadták a hitemet abban, hogy azért mégse vagyunk teljesen egy menthetetlenül beszűkült, minden uszítást benyelő ország.

A kormány napok óta azt hangoztatja, hogy a menekültek nem hajlandóak együttműködni a regisztrációhoz, ami a továbbengedéshez szükséges (miközben ők küldik fel a déli határtól Pestre őket minden regisztráció nélkül, és már most is volna törvényes lehetőség a menedékes státusz tömeges megadására, csak a kormány - ki tudja miért - nem él vele). Hát most eljött az a pillanat, amikor elunták, és valóban nem működtek együtt, hanem egyszerűen elindultak, mire a kormány (mínusz Pintér Sándor belügyminiszter, akinek innen is jó pihenést kívánok, hisz semmi fontos dolga nem lévén, elment nyaralni) fülét-farkát behúzva visszakozott az eddigi keménykedő hangnemből, és gyorsan buszokat küldött az M1-re, hogy Hegyeshalomra szállítsa őket, az osztrákok nyakába varrva a problémát (akik viszont jóval bölcsebbnek bizonyultak a magyar kollégáiknál, és nem álltak le vitatkozni, hanem azt tették, amit kell).

A magyar kormányt két vállra fektette pár ezer ember nem túl bonyolult problémájának szakszerű megoldása. És ezek akarnak olimpiát rendezni.

De a korona az egészre az, hogy amíg ez lényegében békésen lezajlott, azalatt a fociultrák tévéostrom szintű balhét rendeztek Budapesten (ja tényleg: azt is ők csinálták) lángoló autókkal, sérült rendőrökkel, a Keletinél petárdákkal megdobált menekültekkel, a rendőrök felé azt kiabálva, hogy

Miért nem a menekülteket veritek?

Mindezt alig két nappal azután, hogy egy jobbikos fővárosi képviselő drámai hangon kijelentette egy sajtótájékoztatón, hogy 

“Nem szeretném azt megvárni, hogy (…) a felvadult migráns csorda lángba borítja fél Budapestet”

Hát úgy látszik a híveik annyira nem akarták ezt megvárni, hogy inkább megelőzték őket.

Szóval akkor újra fel kell tennem a pár héttel ezelőtti kérdésemet: Ki is itt az agresszív?

A fotó a 444-ről származik.

"A magyar kormányt két vállra fektette pár ezer ember nem túl bonyolult problémájának szakszerű megoldása. És ezek...

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. szeptember 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr657761888

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az utolsó nemzedékek 2015.09.06. 03:05:40

Amit Ady, Bartók, Berény és még számosan megkíséreltek egy évszázada, a magyar hagyományok talaján állva a modern, a törzsi gondolkodást meghaladó közösség megszületésének elfogadtatását, meddő és gyászos végű próbálkozás volt.Nincs mentségünk: mi hagy...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szemita Anti 2015.09.05. 23:19:18

@csakférfi:

"aki meg életveszélyben érzi idegen országban magát és a családját (ahol a nyelvet sem beszélik) az meg meg akarod ölni."

Ezzel mit akartál mondani?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:19:50

@csakférfi: Egyelőre fölényben vagyunk, ha ugrálnak kiirtjuk őket a földünkről.

Szemita Anti 2015.09.05. 23:21:20

@csakférfi:

"Mert mi is az unió tagjai vagyunk és néhány magyarnak (soknak) vannak érdekeltségei .Melyik részét nem érted???"

Azt a részét nem értem, hogy hogyan vagy képes ekkora arroganciával ekkora baromságokat írni. :D

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:21:47

@Pipas: 'Elég ha ideiglenesen újra bevezetik a határvédelmet (erre joguk van), aztán úgy felejtik mindenféle okokra hivatkozva.'

Az elég kínos lenne az osztrákoknak mert a szlovákok és csehek átengedik a migránsokat Németországba(v. Ausztriába).

Pipas 2015.09.05. 23:23:00

@csakférfi: "Éltél arabbal vagy mesében olvastad?"

Dél Afrikában meleg van. Honnan tudod? éltél ott, vagy mesében olvastad?

A kínaiak sokan vannak. Honnan tudod, megszámoltad őket, vagy a mesében olvastad?

Kanadában egy csomóan franciául beszélnek. Honnan tudod, kihalgattad őket, vagy a mesében olvastad?

Az elektron töltése negatív. Honnan tudod, megmérted vagy a mesében olvastad?

Ahogyan láthatod az "ellenérved" bármely nyilvánvalóan igaz kijelentésre is használható, azaz nem ér semmit.

csakférfi 2015.09.05. 23:24:08

@bElannaTorres: Tanulhattam, dolgozhatok, ha tetszik rövid szoknyába járok ha úgy tetszik trógernek öltözök szabad. -------nem az egyetem és a ruha teszi azzá az embert amivé válni akar.Ezek csak a vágyaid.meg aztán a ruha mutatja meg a viselőjének az "egyéniséget" belső mondandóját.Minél jobban foglalkozik egy nő a külsejével annál inkább nem fog a párja lelkével.magyarul egoista önmagát különbnek tartó ember.Pedig a demokrácia egyenlőségen alapul.meg a házasság is.Tehát nő vagy.Büszke arra amit Te önmagad elértél.Hm......csalódtam benned.

Pipas 2015.09.05. 23:24:32

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Az elég kínos lenne az osztrákoknak mert a szlovákok és csehek átengedik a migránsokat Németországba(v. Ausztriába). "

Hogy a fenébe engednék át a szomszédos országok ausztriába a menekülteket, ha az osztrákok nem engedik át őket? Ennek semmi értelme.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:24:56

@Pipas: + már az orosz-lett határon is falat húznak a közel-keleti migránshorda miatt (!!!!), és már a finn-orosz határt is megtalálták.

Csak eddig erre volt a legkényelmesebb.

balfaszcsaszar 2015.09.05. 23:25:02

@Fedor: részvétem a tenyészetért.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:26:21

@Pipas: Tehát ausztria lezárja minden határátkelőjét? (magyar-szlovén-cseh-szlovák-német-olasz)

Mondjuk nem életszerü.

csakférfi 2015.09.05. 23:30:01

@Szemita Anti: Ugyanezt elmondhatom rólad én is. :) ezt megbeszéltük.@Pipas: Húha párhuzamokra asszociálsz és igaznak véled az amit írsz.
Dél afrikában éppen tél van--Hamis
A kínaiak sokan vannak----Indiához képest meg nem----hamis
Kanadában egy csomóan franciául beszélnek.----meg egy csomóan angolul---féligazság---hamis
Az elektron töltése negatív.----------Igaz
Öregem hogy Te milllen okosakat állítasz.Ezzel aztán megaláztál. :)

bElannaTorres 2015.09.05. 23:32:06

@csakférfi: egyáltalán nem foglalkozok a külsőmmel, pont nem a vasalt típus vagyok, de igyekszem szépen teregetni:D
csak a szabadságra akartam rámutatni, hogy attól még megtehetem. Nem fog pofánbaszni érte egy férfi és kell elviselnem.

Pipas 2015.09.05. 23:32:17

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Tehát ausztria lezárja minden határátkelőjét? (magyar-szlovén-cseh-szlovák-német-olasz)"

Nem, hanem ahogyan írtam is újra bevezeti a határellenőrzést. Útlevelet kér mindenkitől mint régen. Ehhez joga van minden európai országnak, legalábbis ideiglenesen különleges helyzetre hivatkozva.

"Mondjuk nem életszerü."

Okés, az, hogy százezrével mennek az emberek három európai országba és mind dolgozni akar az életszerű? Az, hogy nincs közöttük háborús bűnös, vallási fanatikus, gyilkos, terrorista, az életszerű? Az, hogy európában "nem akarunk demokráciát, iszlámot akarunk" felirattal tüntetnek az életszerű?

Egyébként az osztrákok pár napra már bevezették a határellenőrzést és a szlovákok is visszafordították annak idején a magyar köztársasági elnököt (ha jól emlékszem), ami pedig már megtörtént egyszer az nyilván "életszerű".

Pipas 2015.09.05. 23:33:21

@csakférfi: "Húha párhuzamokra asszociálsz és igaznak véled az amit írsz."

Nem, nem asszociáltam, reductio ad absurdum volt.

HaCS 2015.09.05. 23:34:18

@csakférfi:

"Csak ök ne jöjjönek ide amikor néhány őrült fanatikus gyilkolni kezd."

Lassan tisztázhatnánk már valamit!

Magyarország felnőtt lakosságának egy részének magamat is beleértve egyáltalán nem az a gondja, hogy emberek a háború elől ide menekülnének.

Jöjjenek, jelentkezzenek a határállomáson, regisztrálják magukat hivatalosan menedékkérő státuszba, működjenek együtt a helyi szervekkel, várják ki az ügymenet végét, kapják meg a hivatalos okmányaikat, és addig is (ill. utána is persze) tartsák be a befogadó/segítségnyújtó ország törvényeit. Aztán, ha ez lezajlott mehetnek isten hírével. Ja és ha lehet ne érezzék magukat feljogosítva arra, hogy követelőzzenek, pláne törvényellenes dolgokat!

És egyébként az a kutyát nem érdekli, hogy szeretnék-e betartani a törvényeket (pl. regisztrálni magukat), mert az mindenki számára kötelező.

Brix 2015.09.05. 23:34:46

Valaki arra adjon választ, hogy a migránsoknak hol van a nőjük? Ha otthon hagyták a háborús övezetben az elég gáz....Ha nincs nőjük , akkor valójában nem munka- és nő nélküli, nincstelen gazdasági menekültekről van szó és nem menekültekről?
Ha 80%-uk férfi , akkor honnan vesz majd nőt magának a milliós férfi-tömeg? Mert a nyugati nők nagy többsége nem fog szóba állni velük, az biztos... Ez is egy kockázat , amti sokan át sem gondolnak...

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:35:16

'Beszólt Orbánnak az osztrák kancellár
Werner Faymann az Österreich cím lap vasárnap megjelenő számában azt állítja, hogy a magyar kormányfő kevesebb menekültről beszélt neki és a német kancellárnak:'

kezdődik - Werner úr már nem az a nagy libsi mint 24 órával ezelőtt, hehe

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:35:55

@Brix: 'Ha 80%-uk férfi , akkor honnan vesz majd nőt magának a milliós férfi-tömeg? Mert a nyugati nők nagy többsége nem fog szóba állni velük, az biztos... Ez is egy kockázat , amti sokan át sem gondolnak...'

hozatnak otthonról, családegyesítés

csakférfi 2015.09.05. 23:36:57

@bElannaTorres: Tévedsz.Én megelégszem a feleségem szerelmével.-Te meg világot akarsz váltani.A tévedésed nem a bűnöd.Csak hiba ami.......hagyjuk.Csalódtam az emberben főleg azokban akik itt negatív érzelmet(félelmet büntudatod....stb) próbálnak kelteni.Jóérzésű másokért aggódó(migráns életveszélyben lévő ember) szabad emberekben.olykor kellene elgondolkodni és azon meditálni nem-e azért rossz a világ...........mert én rosszul gondolom.Ezt tanácsolom @Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: @balfaszcsaszar: @Pipas:

Pipas 2015.09.05. 23:38:06

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Werner úr már nem az a nagy libsi mint 24 órával ezelőtt, hehe "

Ritmust vált a zenekar, a táncosok azonnal reagálnak. Pár taktus után már rá sem lehet ismerni az eredeti témára. :D

Brix 2015.09.05. 23:40:02

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Akkor, hamarosan megduplázódnak vagy triplázódnak számbelileg. DE , ahhoz idő kell míg családot tudnak egyesíteni...Addig mit fog csinálni ez az elképesztő férfi többség... Gang rape? ahogy Svédországban?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:41:19

@Brix: Nem ro van elég ronda dagadt nő a németeknél, biztos örülnek ezeknek a jóképü fitt menekülteknek.

bElannaTorres 2015.09.05. 23:43:34

@csakférfi: jah sajnos tényleg de hát ilyenek is kellenek nem? Különben még a tűz körül ülnénk.

csakférfi 2015.09.05. 23:43:55

@HaCS: Jöjjenek, jelentkezzenek a határállomáson, regisztrálják magukat hivatalosan menedékkérő státuszba, működjenek együtt a helyi szervekkel, várják ki az ügymenet végét, kapják meg a hivatalos okmányaikat, és addig is (ill. utána is persze) tartsák be a befogadó/segítségnyújtó ország törvényeit. Aztán, ha ez lezajlott mehetnek isten hírével.---------Ezt teszik ha hagyjuk.
Ja és ha lehet ne érezzék magukat feljogosítva arra, hogy követelőzzenek, pláne törvényellenes dolgokat!--------------Aha .....mi követelőzhetünk angliában meg németeknél.....Holmi jogokra hivatkozva.Tedd ezt meg a munkaadódnál is.menj el a humánirodába és jelentsd ki hogy az angoloknál pl. most emelték a minimálbért 3600-ft.-ra.
Jogtalannak tartod hogy itt meg nem.vagy ezt is jogosnak gondolod hogy magyarok éhbérért dolgoznak itthon ....idegen országben meg nem.Hagyjál már a jogaiddal .

csakférfi 2015.09.05. 23:47:14

@bElannaTorres: Most is ott ülnek sokan .úgy hívják családi fészek.Ahol csendben beszélgetnek gyerekek és felnőttek.Békében élnek és hiszik hogy a holnapjuk is ilyen lesz----Ez nem tanulmányaim,nem mese-------Ez a valóság nálunk.
Ez a különbség ! Amire én büszke vagyok.Másra nem.Érted már ???

csakférfi 2015.09.05. 23:49:04

@Pipas: Nincs abszolut igazság----Ehhez kevés a jelenkori ismeretünk.

Pipas 2015.09.05. 23:50:16

@csakférfi: "Ezt teszik ha hagyjuk."

Ez konkrétan nem igaz.

"...mi követelőzhetünk angliában meg németeknél..."

Mikor viselkedtek úgy a magyarok angliában mint a szírek nálunk? Mikor?!

"vagy ezt is jogosnak gondolod hogy magyarok éhbérért dolgoznak itthon ....idegen országben meg nem."

Magyarországon a magyar törvények vannak érvényben, angliában meg az angolok. Ha az angol törvények megengedik a bevándorlóknak, hogy állatként viselkedjenek, az az angolok dolga, attól még nekünk nem kellene ugyanezt tennünk.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 23:50:25

@Pipas: schengenen belül a zöldhatáron átmenni legális, Ausztriába is.

Holnaptól persze elkezdenek majd agyalni h mit lehetne tenni úgy, hogy ne úgy nézzen ki mintha 48 órán belül segget csinálnának a szájukból

Bün hülyék és rövidlátóak a nyugati politikusok (is), semmivel sem jobbak mint a mijeink.

Pipas 2015.09.05. 23:51:28

@csakférfi: "Nincs abszolut igazság----Ehhez kevés a jelenkori ismeretünk."

Sajnos nem értem mire utalsz ezzel. Én semmi olyasmit nem írtam, ami nem közismert.

bElannaTorres 2015.09.05. 23:53:11

@csakférfi: királyság. miből gondolod másnál nem ez van? attól még nem ennyi az élet. kellhet több is az agynak. Nekem kell is, szeretek olvasni, gondolkozni, szeretek számolni, kapcsolásokat összerakni, és izgalmasnak találom a sakkot.

Pipas 2015.09.05. 23:53:16

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Bün hülyék és rövidlátóak a nyugati politikusok (is), semmivel sem jobbak mint a mijeink."

Hát igen. Annak idején, amikor csatlakoztunk az euhoz, akkor úgy gondoltuk, hogy az ottani politikusok jobbak mint a mieink. Sokáig tartott, míg tudatosult bennünk, hogy ez nem így van. :(

csakférfi 2015.09.05. 23:53:50

@Pipas: egyszerüen rosszindulatú vagy.Mi is migránsok vagyunk angliában németeknél----(nem írják már hogy a magyarok milyen bunkók)....megbeszélik maguk közt amikor nem halljuk......Mert ők is rosszindulatuak.

csakférfi 2015.09.05. 23:57:03

@Pipas: Minden nézőpont kérdése(relatív) Rosszindulat-----------akkor ha a másik embert nem tekinted veled egyenrangunak(nemre színre vallásra korra tekintet nélkül).
Jóindulat-----Ha annak tekinted.(nézed bárhogyan is néz ki,öltözködik,....stb)

csakférfi 2015.09.05. 23:58:12

@bElannaTorres: ?????????????????????????????????????????????
mert én nem???????????????????????????

protézisesh 2015.09.06. 00:02:55

A nemzetkozi sajtoban azok a kulfoldre szakadt magyar publicistak pocskondiazzak az orszagot, akik hozzad hasonloan oda szarnak, ahol enni kapnak.

Az a szegyen, ahogy ti szelsoseges radikalis modon virtualisan nyaljatok a seggét a hordának, ugy beallitva ezt a csurhet, mintha valoban 160.000 Gandhi es Terez anya vonulna at az orszagon. Ekozben a tenyekkel se torodtok, szerintetek minden rendben van: a rongalas, az autopalyan gyaloglas, a buszra odaszaras, az adomanyok eldobalasa, a merhetetlen kosz es mocsok, amit mindenhol maguk utan hagynak.

Nektek csak az csipi a szemetekrt, ha valaki szova meri tenni, hogy miert az en adombol kell meg a szemetet is osszeszedni utanuk?!

Pipas 2015.09.06. 00:03:22

@csakférfi: "egyszerüen rosszindulatú vagy.Mi is migránsok vagyunk angliában"

Ne már! Az egyik mondatban engem nevezel rosszindulatúnak, a másik mondatban meg megpróbálod összemosni a két teljesen különböző embercsoportot mintha egyformák lennének.

1) A magyaroknak joga van angliába menni, erről szól az eu. Beleegyeztek, megegyeztünk, ez az eu alapelve: a munkaerő szabad áramlása az eun belül. Az afrikaiakat ezek a jogok nem illetik meg, az eu az európai emberek érdekeinek mentén szerveződik, nem célja az afrikaiak érdeke mentén megszervezni a saját államaikat.

2) A magyarokat is csak a törvények betartása esetén illeti meg az angliai munkavállalás joga, ha nem tartják be a törvényeket, akkor nincsenek jogaik.

3) Senki sem mondta, hogy az angolok vagy a németek nem adhatnak jogot a szíreknek vagy az eritreiaknak. Ha úgy döntenek, hogy adnak, adjanak, de nekünk ettől még nem kell jogokat adnunk nekik, mert nem ebben egyeztünk meg.

4) A nemzetközi politika nem a háláról meg a durciról szól, hanem az érdekekről. Attól, hogy az angolok befogadják a magyarokat nyilván nem kell magyarországnak mindenkit befogadnia. Ez nyilván teljesen irracionális lenne.

csakférfi 2015.09.06. 00:04:55

@csakférfi: Tévedsz.Én megelégszem a feleségem szerelmével- A többi csak szórakoztat.
Nem ez határozza meg az életem.Mert akkor is szeretem majd ha öreg lesz.Akkor is ha rongyokba öltözik-sáros,büdös....stb.
Mivel ő is ugyanezt gondolja.
Ezért a gyerekeink szerint "őskövületek vagyunk" akik a napokban vettek okostelefont Pl-

bElannaTorres 2015.09.06. 00:05:39

@csakférfi: jaja úgy jött le hogy neked nem. hogy az már mekkora tévedésben él aki világot akar váltani. Pedig szerencsénkre sok ilyen ember volt.

. nem attól rossz a világ, hogy most félünk főleg azért félünk mert agresszív vallású országból jönnek férfiak tömegei. Félni normális.
én Hawkinggel értek egyet:

"Az emberi vonás, amin a leginkább változtatnék, az agresszió. A barlanglakó ősemberek korában ez előnyt adhatott a túléléshez, a több élelem, élettér vagy egy társ megszerzéséhez, akivel utódot lehetett nemzeni, de manapság félő, hogy mindannyiunkat elpusztít"

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.06. 00:07:44

Holnap Gyurcsányi Líbiából gumicsónakozik Fiumébe 43 eritreai részecskefizikussal. De hé!

Klára asszonyt egyedül hagyta otthon a szír falkával? Vagy azok hanyatt-homlok elmenekültek, amikor megtudták hogy zsidó?

dukeekud 2015.09.06. 00:07:58

"Ki is itt az agresszív? II."

Megmondom kik az agresszivek: Az orszagunkat elfoglalo arab TERRORISTAK !!!!!!!!
Akik a penteki buszoztatas alkalmaval, a soforok nyakanak elvagasaval, lefejezessel fenyegetoztek, ha nem oda viszik oket ahova akarjak. Ez ugye naluk igencsak hetkoznapinak mondhato. Es hat ertheto okokbol jo nehany buszvezeto nem is valalta az utat, 50 fenyegetozo TERRORISTAVAL a hata mogott.
Vagy a palyaudvaron az m1 riporterenek hata mogott, a hatterben, kessel a magyarok lefejezeset imitalo arab TERRORISTA is aggreszivnak mondhato szerintem.

Ha Amerikaban volnank, az ilyenek mar Guantanamoban volnanak, es az amerikaiak vizbefojtasos technikaval halgatnak ki oket, hogy felfedjek a TERRORISTA kapcsolataikat, es a tervezett akciokat.

csakférfi 2015.09.06. 00:09:46

@Pipas: Összemosni??????????????????
Embert emberrel? Miért Te különbséget teszel ember és ember között? Isten vagy?? Örökké élsz???Nő és férfi közt??Jó és rossz között???Vallás és vallás között???...........stb,
Akkor Te egy isten vagy.
Bocsáss meg hogy az isteni munkádba bele mertem szólni hiszen látom hogy az utjaid hová vezetnek
Háború menekülés éhség nyomor....jólét betegségek vagyon hosszú öregkor karrier.

Pipas 2015.09.06. 00:09:52

@csakférfi: "Rosszindulat-----------akkor ha a másik embert nem tekinted veled egyenrangunak"

A rosszindulat általam ismeretlen definícióját használod, aminek szerintem semmi értelme. Lássunk egy példát:

A nyilcéves kislányod babázni szeretne az úttesten. Te ezt megakadályozod, leparancsolod az úttestről. Nyilván nem tekinted egyenrangúnak: akármit is akar, te döntesz. Rosszindulatú lennél? Nyilván nem, jót akarsz neki.

Lássunk most egy másik példát: jön egy több szézezres horda, papírok nélkül, ismeretlen személyazonossággal, megtagadja a nyilvántartásba vételt. Azt álítják, hogy szerintük nekik sokkal jobb, ha a hatóság nem tudja kik, honnan jönnek, hova mennek, mit csinálnak. Namost ők egy olyan országból jönnek, ahol az ő szabályaik szerint egy borzalmas társadalmat építettek, ahol arctalan fanatikusok emberek százainak torkát vágják el mindenféle mondvacsinált okokkal. Azt mondják ők majd tudják mit kell csinálni, hogy kell megszervezni a társadalmukat.

Te hagynád?

bElannaTorres 2015.09.06. 00:12:08

na jó mentem.

megyek aludni mert isten vagyok ugyanis én is látom a különbséget. Csakegyféri meg örüljön, hogy csak egy férfinek és nem arab nőnek született...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.09.06. 00:12:23

@HaCS:

HA kikerülünk a schengeni övezetből, akkor a schengeni határ Hegyeshalomnál lesz.

Ettől még a menekülők özöne nem apad el.

Az osztrákok képesek lesznek rá, hogy őrizzék a schengeni határukat.

.

A következtetések levonását rád bízom.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.06. 00:14:20

@csakférfi: Na hagyjuk a rizsát

3 féle illegális bevándorló van: TERRORISTA - ISZLÁM FUNDAMENTALISTA - KANNIBÁL

A legtöbb legalább 2 csoportba beletartozik.

csakférfi 2015.09.06. 00:15:35

@bElannaTorres:
"Az emberi vonás, amin a leginkább változtatnék, az agresszió. A barlanglakó ősemberek korában ez előnyt adhatott a túléléshez, a több élelem, élettér vagy egy társ megszerzéséhez, akivel utódot lehetett nemzeni, de manapság félő, hogy mindannyiunkat elpusztít"-----------meséld el az üzletpolitikusoknak is akik a milliárdosok köréből kerülnek ki.hogy nem kell agresszív üzletpolitika.nem kell naggyá lenni nem kell terjeszkedni.nem kell növekedni.
Ha ők megértik és hallgatnak rád Meg a nyomorék tudósra(aki elzavarta az első feleségét ,aki kirugta egy másik nőért)......akkor megváltottad a világot.
Ha ez nem sikerül,akkor boldogtalan leszel és jővőről álmodsz.Mint ahogy most is .

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.06. 00:16:29

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 'HA kikerülünk a schengeni övezetből, akkor a schengeni határ Hegyeshalomnál lesz.

Ettől még a menekülők özöne nem apad el.

Az osztrákok képesek lesznek rá, hogy őrizzék a schengeni határukat.'

Az jó, mert akkor keményen kell őrizniük a szlovák-osztrák, cseh-osztrák és a szlovén-osztrák határt.

A mi kerítésünk lesz kész előbb...:)

csakférfi 2015.09.06. 00:16:49

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Vannak a billigates félék--meg vannak a rabszolgák----Na hagyjuk a rizsát.

Pipas 2015.09.06. 00:16:57

@csakférfi: " Összemosni??????????????????
Embert emberrel? Miért Te különbséget teszel ember és ember között?"

Hú, ne legyél már ilyen egyszerű, jó hogy különbség van ember és ember közt az európai jog szerint. Elmagyarázom!

Beszáll két ember egy-egy kocsiba. Az egyik a saját kocsijába, a másik egy idegen kocsiba, amit lopott. Elhajtanak. Jön a rendőr, jön a bíró. Különbséget tesznek a két ember közt? Jóhogy b+.

"Isten vagy?? Örökké élsz???"

Hogy a fenébe jön ez már ide? Csak isten tud különbséget tenni dolgok közt? Ne már!

"Nő és férfi közt??"

Jóhogy különbséget teszek nő és férfi között, nem vagyok biszexuális!

"Jó és rossz között???"

Mi a fenének erőlködsz, ha legalább néha nem vagyok képes felismerni a jót és rosszat? Miért osztod akkor az észt?

"Vallás és vallás között???...........stb,
Akkor Te egy isten vagy."

Ez butaság, de igen nagy.

Szemita Anti 2015.09.06. 00:17:00

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

"Még törökország is kibírja a tartós 1,5 millió menekültet (valszeg kap is rá ENSZ pénzt)."

A gazdag arab olajországoktól kap pénzt, mivel azok inkább fizetnek, minthogy egyet is befogadjanak.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.06. 00:18:28

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Az megvan hogy a szíriai jöttmentek miatt a lett-orosz határon is épül a fal?

HaCS 2015.09.06. 00:18:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Az osztrákok képesek lesznek rá, hogy őrizzék a schengeni határukat."

Úgy véled? Most vajon azok?

És szerinted ha nem lennénk a schengeni övezet tagjai (merőben hipotetikus), de itt állnánk egy kerítéssel, és a mostani világsajtóban terjedő képmutató, ámde hasznos nézetekkel, vajon erre jönnének a tömegek?

A következtetések levonását rád bízom.

csakférfi 2015.09.06. 00:19:53

@bElannaTorres: megyek aludni, a feleségem meg annak örül hogy a férje nem született arab nőnek. :)
nagy csalódás vagy !!!
Gondoltam van más normális nő is itt.Sejtettem hogy az enyém különleges. :) :) :)

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.06. 00:21:15

@Szemita Anti: Ezt kell tennni nekünk is. Fizetünk, csak tartsák a kvótamigránsainkat Törökországban.

persze a kebabbal mindenki legyen óvatos ezután

Hajdú Peter 2015.09.06. 00:23:55

Az a véleményem, hogy az összes nigger majmot, aki két hete még egy fán makogott, ma pedig az ájfonjával jogokat követel magának a keletiben, a helyszinen agyon kell lőni.
De miután én liberális vagyok, azt mondom, altató lövedéket nekik, mint az állatoknak,
ketrecbe velük, és ejtőernyővel ledobni őket Sziriába
Ez fájdalom mentes emberséges eljárás lenne, és mire felébred majd azt hiszi csak álmodta az egészet.

csakférfi 2015.09.06. 00:24:15

@Pipas: Hú, ne legyél már ilyen egyszerű, jó hogy különbség van ember és ember közt az európai jog szerint. Elmagyarázom!-------Rühellem amikor jogokra hivatkoznak emberek.Lopást hoznak fel példaként.Hisztis vagy.Ráadásul feltételezel menekültekről olyant amit nem követtek el(legalábbis mind nem),csakmert rosszindulatú vagy.Magyarul egy gonosz ember aki istenként él (migránsokhoz képest) és ítél.

csakférfi 2015.09.06. 00:27:22

@csakférfi: Félti a kis vagyonkáját és farkast kiállt.Retteg hogy ......!cseszd meg a jóléted.Nem viszel el a fejed alatt semmit.
Mára elegem van a picsogós kapzsi mohó emberekból.Akik félelmükben agresszívvá lesznek.

csakférfi 2015.09.06. 00:28:22

@Hajdú Peter: Félti a kis vagyonkáját és farkast kiállt.Retteg hogy ......!cseszd meg a jóléted.Nem viszel el a fejed alatt semmit.
Mára elegem van a picsogós kapzsi mohó emberekból.Akik félelmükben agresszívvá lesznek.

csakférfi 2015.09.06. 00:29:56

Ja hogy ez a poszt összegzése.Mindkét oldalról. Ez jó . :) :) :)
Ezt megbeszéltük.Na jó éjt!!!!!!!
Aludjunk rá!

Pipas 2015.09.06. 00:37:55

@csakférfi: "Rühellem amikor jogokra hivatkoznak emberek."

Nem "jogokra" hivatkoztam, hanem jogszabályokra. Azok szabályozzák, hogy kinek van joga munkát vállalni. A magyar állampolgárnak alapból joga van angliában jogot vállalni, a szírnek meg alapból nincs ilyen joga. Ezt sérelmezted. Azt mondtad, hogy ne tegyek különbséget ember és ember közt, én pedig azt mondtam, hogy a jog tesz különbséget. Utána meg azt mondtad, hogy ne hivatkozzak a jogra.

"Lopást hoznak fel példaként.Hisztis vagy."

A lopás jó példa volt, az egyik embernek joga volt beszállni a kocsiba, a másiknak nem volt. A jog különbséget tett a két ember közt mint ahogyan különbséget tesz európai és nem-európai állampolgárok közt is. Mi a fenéért lennék hisztis?

"Hisztis vagy.Ráadásul feltételezel menekültekről olyant amit nem követtek el"

Nem feltételeztem róluk semmit, te állítottad, hogy az angliában vagy németországba munkát vállaló magyar éppen olyan bevándorló mint a szír. Nem ugyanolyan, más jogszabályok vonatkoznak rájuk.

"Magyarul egy gonosz ember aki istenként él (migránsokhoz képest) és ítél. "

Miért gonoszság, ha leírom, hogy mi van a jogszabályokban? Mi a francért erőlteted ezt az "istenként él" dolgot? Hisz éppen te vagy, aki az egész "állampolgárság" dolgot, ami alapján a világ minden részén az emberek élnek egyszerűen letagadod, nem? Az egész eu munkaerőpiacot egyoldalúan kinyitnád az egész világ előtt és te vádolsz arroganciával? Azért ez fura, nem?

GERI87 2015.09.06. 01:32:21

"Nemzetközi hírnevünk totálisan a földbe lett döngölve. Gyakorlatilag nem maradt olyan nyugati politikus, pártszíntől függetlenül, aki nem ítélte volna el élesen az orbáni antihumánus menekültpolitikát."

A nyugat csinál hülyét magából.
Fingjuk nincs mit kéne tenni, mi regisztráljunk, meg nyaljuk ki a seggüket, de Ausztria csak úgy átengedheti őket....persze. Nekik meg a szegény görögöknek lehet. Mi csinálnánk ezt, már "bombáznának".
Miben antihumánus MO-ág? Hogy a seggüket nem nyalja ki?

Ki mondta, sejtette, hitette el velük hogy illegálisan beszökhetnek a zöldhatáron és papírok nélkül, a hatóságok engedélye nélkül országokon átgyalogolhatnak csak úgy kényükre?
(Berlin? ja hát akkor pofa be..)
Álmodni lehet hogy ki hova szeretne menni, de itt Európa közepén már baromira régen biztonságban vannak, a menekült státusz meg nem arról szól hogy ki bír nagyobbat hazudni meg ki hova álmodja magát és mennyi segélyre vágyik és akkor azt kapja!
Nem, nem....be lehet kussolni szépen.

bkkzol 2015.09.06. 02:30:02

Kik az agresszívak? Na például akik nem hajlandók magukat regisztráltatni. Akik gyújtogatnak, dobálóznak... Össze-vissza hazudoznak. Most mindenki szír. Nevetséges a színielőadás, kicsit elindulnak gyalog azután leállnak és buszokat KÖVETELNEK! Ha Kabulból ide gyalogoltak akkor ez a kicsi miért gond.
A nyugati liberálisok is csak hazudoznak. Jöjjön már ki a német és norvég nagykövet a röszkei határra 1 köbméter útlevéllel.

Tudományos Iibsizmus 2015.09.06. 07:11:08

@Hajdú Peter: Ja. Az ilyen náci majmokat mint te, meg be kellene csukni a diliházba.

Tudományos Iibsizmus 2015.09.06. 07:11:49

@bkkzol: "Akik gyújtogatnak, dobálóznak.." - jaja, a foci ultrák.

Tudományos Iibsizmus 2015.09.06. 07:14:45

@Pipas: Attól hogy joga van odamenni, attól még migráns, te fasz!

Pipas 2015.09.06. 07:24:42

@Tudományos Iibsizmus: "Attól hogy joga van odamenni, attól még migráns, te fasz! "

Ha elköltözöl szegedről debrecenbe, akkor migráns vagy?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.09.06. 07:30:03

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Akkor most kik vannak iitt? Például Röszkén, a Nyugati pályaudvar mellett a tranzit zónában? Kik fognak két nap múlva újra megjelenni a határon? Nem besxzélj már baromságokat te birkafasz. Vagy te már tudod, hogy Bulgáriában már elfogytak, és már nincs kinek jönnie?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 07:32:47

@The Ghost Wolf:

Olvass híreket gyakrabban,. s magadtól rá fogsz jönni a válaszra.

bkkzol 2015.09.06. 07:52:43

@Tudományos Iibsizmus: igen a foci ultrák is dobálóznak, gyújtogatnak évi 2-3 alkalommal. rá két napra elfelejtjük azt a pár száz baromarcút. ezek több tízezren vannak, egy (Merkel, Juncker) csettintésre több százezren... és veszettül szaporodnak!

bkkzol 2015.09.06. 07:54:26

@Pipas: marhára nem érdeklene senkit ha Kabul-Damaszkusz-Islamabad hárömszögben vonulna, költözne ez a horda!

Irbisz 2015.09.06. 08:08:43

@Pipas:
"És valljuk be, a magyar társadalom elviseli azt, ha valaki nem eszik gyesznyót. Kit érdekel? Viszont: a magyar társadalom nem viseli el azt, ha valaki a feleségét állatnak tekinti, veri, megalázza. A magyar társadalom nem viseli el az "allah u akbart", mert rossz emlékeket idéz. Nyilván nem szeretjük, ha külföldiek követelőznek."

hülyegyerek, ezt az ökörseget magadtöl irtad le, vagy segitettek?
"Az asszony verve jo" népies mondas (?) rengeteg embernel ma is elö hagyomany, nem sok mindent tesz ellene a tarsadalom, ebben sok tekintetben meg keleti szinten vagyunk :(
az allah akbart nem viseli el, a törve-zuzva a rendörökkel több oras harcot vivo derek magyar honfitarsakat (szerintem meg inkabb büdös naplopo tahokat) meg igen- ez ugyanaz a fideszdroid gondolkodas, amely szerint orban es a fideszke lophat es elherdalhat 3000 milliard forintot is, a gonosz es kizsakmanyolo multi meg 300 milliard "extraprofit"-ra sem tehet szert (holott az legalabbis törvenyes).
A mohamedanok büntettei meg egyenlöre fikciok, ne emiatt aggodjon a nemzetvedö kormany, hanem a videket sok helyen terrorizalo bodzaszedök ellen tegyen valami erdemit.

Irbisz 2015.09.06. 08:17:52

@dukeekud:
"Akik a penteki buszoztatas alkalmaval, a soforok nyakanak elvagasaval, lefejezessel fenyegetoztek, ha nem oda viszik oket ahova akarjak. Ez ugye naluk igencsak hetkoznapinak mondhato. Es hat ertheto okokbol jo nehany buszvezeto nem is valalta az utat, 50 fenyegetozo TERRORISTAVAL a hata mogott.
Vagy a palyaudvaron az m1 riporterenek hata mogott, a hatterben, kessel a magyarok lefejezeset imitalo arab TERRORISTA is aggreszivnak mondhato szerintem.

Ha Amerikaban volnank, az ilyenek mar Guantanamoban volnanak, es az amerikaiak vizbefojtasos technikaval halgatnak ki oket, hogy felfedjek a TERRORISTA kapcsolataikat, es a tervezett akciokat."

na ez jo pelda arra, miert impotens az EU, De epp itt jön elö orban legnagyobb büne is.
az 5 eves eszelös amokfutasaval elerte, amikor a "magyar szabadsagharc" allando hangoztatasaval elerte, hogy ma mar nem veszi senki komolyan, populista keleti bugriskent tekintenek ra akkor is, ha epp igaza lenne.
Ha 5 evig nem harcolt volna az EU ellen, akkor most elismert allamfökent lenen sulya a szavanak -meg akkor is ha kisebbsegbe marad a velemenyevel-, de igy pont leszarjak, sajnos joggal, nem partnerkent tekintenek ra, hanem felkapaszkodott, agressziv kis felkommunista törtetökent.

mufflinca 2015.09.06. 09:15:24

Leszögezném, hogy nem vagyok pártszimpatizáns. Nagyon nem. De:
- Engem zavar, hogy nem tudok majd az 1-es úton a munkából hazajárni, mert a bevándorlók erre menetelnek. Nem nem egyedi eset volt, ha egyszer megtették, akkor napi rutin lesz. Évekig akár és növekedő tendenciával.
- Viszont nem zavar, ha gépjárművezetőként megállítanak és ellenőriznek. Schengen sem zavar. Sosem zavart, hogy meg kell álljak és 1 perc múlva mehetek is tovább.
Előbbi azokat zavarja, akik bűnözők és félni valójuk van.
Engem inkább az zavar, hogy vad idegenek foglalják el európát, idegen és számunkra agresszív vallásúak, akik nem akarnak és nem fognak beilleszkedni. A nagy számok törvénye és a logikus lehetőség miatt terroristák is jönnek megszabott célokkal.
Az pedig nagyon nem életszerű, hogy ha valaki az életéért fut, akkor miért nem jó neki az első leendő alkalom, hogy felszisszenjen? Miért kell neki Németországba eljutni?
Az meg egy másik gumicsont, hogy a mi magyarjaink nulla támogatást kapnak, míg ezek az igen jól öltözött és több milliós vagyonnal idáig eljutó "menekültek" naponta háromszori melegétkezést (!), ingyen buszt/vonatot, vizesblokkot stb. követelnek és kapnak.
"Anyámmal lakom, macskám van és ne legyek kemény?"

balfaszcsaszar 2015.09.06. 09:25:03

@csakférfi: olyan ez a blog is mint minden màsodik oldal. Egy petricsészére emlékeztet. A magyar tudatban valami végérvényesen tönkrement. Eddig csak féltem h minden kicsit olyan, mint az 1930-as években volt. Most màr tudom. Ez félelmetes. Apròpénzért sikerült mindenféle politikai tõkét elégetnie az orszàgnak.

kamasoft50 2015.09.06. 09:31:39

A geci lekésett egy gépet – a Malévnak annyi! A haverjával összeveszett – az M4 autópályának annyi! Összeveszett Európával – a nemzetközi vonatoknak annyi! A Keleti pályaudvarról BUSZOK indultak Ausztriába! Senki nem akar itt maradni, mi azon vitatkozunk, hogy kik is a menekültek, milyen emberek… ? Mert ezrelékben fejezhető ki csak a menekültek száma, az ötszáz milliós Unióhoz képest! Hogy mi kik vagyunk, milyen emberek, ezen kéne először elgondolkodni! Azután meg azon,vajon miért konzultációra, plakátokra, politikai öntömjénezésre, szögesdrótra költenek milliárdokat – az adófizetők pénzéből? És ezt kik teszik???

fidesz a mutyipárt 2015.09.06. 09:42:41

"A nyugati sajtóban már arról cikkeznek, hogy ki kéne dobni minket az unióból, mert méltatlanná váltunk a tagságra "

Nem lehetne valami olyan megoldást találni, hogy csak a ganépofájú génselejtes bomlott agyú csúti cigány repül a maffia sleppjével együtt, és a normális emberek maradnak?
Nem kéne összemosni az egész országot azzal a néhány ezer fideszes ganéval akik irányítják és ellopják amit találnak.

fidesz a mutyipárt 2015.09.06. 09:44:43

@kamasoft50:

"Azután meg azon,vajon miért konzultációra, plakátokra, politikai öntömjénezésre, szögesdrótra költenek milliárdokat – az adófizetők pénzéből? "

Ez kérdés?
Kiszámolták, kb. 2-3 milliárd a kerítés teljes költsége. Mennyit lopnak így el a mocskos fideszes ganék a közösből, ha 20-30 milliárdról hazudoznak?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.09.06. 11:03:38

@mufflinca:

Lehet, hogy azért az egy perces ellenőrzésért majd pár órát kell sorban állnod.

midnight coder 2015.09.06. 11:44:15

@csakférfi: "tehát mi odatelpíthetünk gyárakat és nyomorban tarthatjuk őket a globalizációra hivatkozva.Csak ök ne jöjjönek ide amikor néhány őrült fanatikus gyilkolni kezd."

Mi nem telepítünk oda semmit. Másrészt, nekünk kurvára nem érdekünk az, hogy oda telepítsenek bármit is. Azok a gyárak nagyon jó helyen lennének itt is, van egy rakás rétinégerünk akinek nagyon jól jönne a kétkezi munka, ha lenne - csak nincs, mert az összes ilyen gyárat kitelepítik a nyam-nyamokhoz.

"Csak ök ne jöjjönek ide amikor néhány őrült fanatikus gyilkolni kezd."
Azok az országok azért vannak romokban, mert "néhány" őrült fanatikus gyilkolni kezdett. Most pedig szépen beengedjük ezeket a népeket európába, és pár év múlva csodálkozva nézzük, hogy ismét csak van "néhány" őrült fanatikus és európa is romokban áll.

midnight coder 2015.09.06. 11:48:34

@fidesz a mutyipárt: Nyugi, nem fognak kidobni semmit. Orbánék csak azt próbálják csinálni, ami a Dublini egyezményben le van írva. Emiatt nem dobhatnak ki senkit, elvégre ezt az egyezményt nem mi találtuk ki. Ahogy azért sem, mert végül nem tudtuk betartani, és a bevándorlók elindultak a németek felé. Ezt Merkel magának köszönheti, amikor kijelentette hogy minden szírt befogad. Aztán később persze korrigált, de ezt a korrekciót a bevándorlók persze figyelmen kívül hagyták. És persze megy oda most már mindegyik, az exnácik meg vakarózhatnak hogy hogy dobálják ki az országból a derékhadat képző gazdasági bevándorlókat akik életükben nem jártak még Szíria közelében sem.

GERI87 2015.09.06. 14:13:25

@mufflinca:

"Az pedig nagyon nem életszerű, hogy ha valaki az életéért fut, akkor miért nem jó neki az első leendő alkalom, hogy felszisszenjen? Miért kell neki Németországba eljutni? "

Erről van szó, ezek csak jobb ellátást akarnak nem biztonságot, ergo nem menekültek ezek már hanem gazdasági alapú illegális bevándorlók!
Ennyi erővel K-európa összes hajléktalanja menjen Németországba mert itt szarabb nekik mint itt!
Gondolkozni kéne kicsit a sok menekültsimogató fasznak!

GERI87 2015.09.06. 14:14:08

@GERI87:

"mint itt!"

...ott...

Bambano 2015.09.06. 15:03:21

azok a köcsög németek akarnak minket kidobni az unióból, akik a valódi okozói az egész migráns problémának???
azok a köcsög németek meg osztrákok akarnak minket kidobni az unióból, akik a valódi haszonélvezői mindannak, amit orbánék csináltak?
azért akarnak a köcsög németek kidobni minket az unióból, mert választási kampány van, és kell az a pár plusz százalék?

ócska hazug politka ez is. mint rendesen.

abba a problémában fognak belefutni merkelbanyáék, hogy először akarnak mást mondani a választóiknak, mint a külföldnek. csak ebben orbán nagyságrendekkel rutinosabb.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.09.06. 16:44:54

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Valamit kihagytam? Mert én csak azt olvastam, hogy Szerbiába folyamtosan érkeznek a menekülők Szíriából és a többi gázos helyről. Szerinted ezek majd ott maradnak?

GERI87 2015.09.06. 17:36:24

@stoppos76:

És honnan a picsából tudja hogy az sertés? el sem tudja olvasni.
Ha nem eszik olyat, akkor honnan tudja milyen?
Ha nagyon rászorulna, megenné, nem allergiás rá csak vallásos.
Tudtommal az sem elég iszlám dolog hogy keresztény (hitetlen) országba megyünk segítségért a "rájákhoz"!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 19:23:02

@The Ghost Wolf:

Rá kell kényszeríteni őket, hpgy ne Mo-on keresztül utazzanak a német segélyekhez, ennyi az egész.

kilincs ami nincs 2015.09.07. 06:42:45

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, Orbán megnyerte ezt a média-csatát, miután engedte, hogy gyalogoljanak a menekültek (meg később buszokkal is vitette őket) a nyugati média megenyhült és rájött, hogy rossz oldalról mutatta be a magyar intézkedéseket. Most már mindenki tudja, hogy a Ausztria és Németország gonosz, Magyarország kormányát viszont a bölcs jóisten vezérli, igaz harcában a liberálisok ellen!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.09.07. 07:29:36

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Vegyél elő egy Európa térképette idióta! Már a középkorban is világos volt, hogy rossz helyen vettünk magunknak hazát. Az Oszmán birodalom is rajtunk keresztül akart Európába jutni. Ez azóta sem változott, de ha van jobb ötleted szerintem szívesen meghallgatja a vezéred I. Al, és Felcsúti Hereleve.
Te tényleg nagyon hülye vagy! Merre menjenek? Finnországon keresztül? Esetleg Belorusszia, és Lengyelország is szóba jöhet?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.07. 08:06:59

@The Ghost Wolf:

Ismét javaslom egy térkép tanulmányozását. Jobb szórakozás, mint a Párközpont lemezének szajkózása, hidd el.

kilincs ami nincs 2015.09.07. 08:33:06

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Igazad van a pártközpontok nem tudnak térképet olvasni. Azt csak a független háttérelemzők tudják elvégezni internetes kommentekben.

Proud Mary 2015.09.08. 18:31:48

Németországban is tüntetnek a menekültek
Az észak-németországi Lübeckben migránsok tüntetnek: nem akarnak németországi menekültszállásra menni, ők inkább Dániába és Svédországba vágynak. (origo.hu)

na most akkor mi van?

csakférfi 2015.09.08. 19:50:35

@balfaszcsaszar: Egyetértek. :)@midnight coder: Ébredj fel ember.Szerinted az európai jólét nem a gyarmatosításból született? Mindegy hogy katonák rabolnak vagy képzett több nyelven beszélő multikulti vállalat vezetők.szerinted honnan van a cégeknek annyi pénze hogy saját hazájukban elkölthetik? A bosch foglalkoztat 5000 embert külföldön az azokon szerzett nyereséget a bosch tulajai a hazájukban luxus autókra és ...(elköltik)-ez csak has szám .de az elv ugyanaz Nem rabolunk hanem alacsony munkabérért dolgoztatunk.hazavisszük a zsákmányt.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0