3+1 rettentően buta komment a párizsi merénylet kapcsán
2015. november 16. írta: Fedor

3+1 rettentően buta komment a párizsi merénylet kapcsán

parizs32.jpgA péntek esti párizsi események alaposan felforgatták a kedélyeket. 

A migránsellenesek igazolva látták minden parájukat. A neten új erőre kapott a menekült-ellenesség, főleg, miután egy ideig úgy tűnt, egy regisztrált, és többek között Magyarországon is áthaladó menekült is van a merénylők között, ezt azonban a francia hatóságok most már határozottan cáfolják, szóval a tény egyelőre az, hogy a támadók helyismerettel rendelkeztek, franciául beszéltek, a vezetőjük pedig egy belga állampolgár, minden más csak találgatás. 

Már csak azért is botorság a menekülteken leverni a port ezért a szörnyűségért, mert pont ez az, ami miatt kénytelenek voltak útra kelni, ez az, ami elől menekülnek. További csavar, hogy Franciaország többek között azért válhatott célponttá, mert részt vesz Szíriában az Iszlám Állam elleni harcban, vagyis pont azt csinálja, amit a menekült-ellenesek (kivételes egyetértésben a menekültekben elesetteket, és nem hódító hordát látókkal) a menekült-helyzet végleges megoldásának tartanak. 

Persze az ilyen összefüggések felismerése már sokak szellemi képességeit meghaladja, másoknak pedig nem fér bele a prekoncepciójába, és ezért nem hajlandó ezeket fel- és elismerni.

Erre hozok most 3+1 példát. 

Az első versenyzőre (akinek a kommentje egy facebook-os megosztással jutott el hozzám), nagy hatással lehetett az Amikor a farok csóválja... c. szatíra, amelyben az amerikai elnök tanácsadói egy kamuháborúval próbálják elterelni a figyelmet az elnök szex-botrányáról (a film a Clinton-Lewinsky affér idején készült). De itt vajon mit akartak álcázni? Erre már sajnos nem tér ki ez a kikezdhetetlen logikájú (viszont kikezdhető helyesírású) gondolatmenet.

fb_komment.jpg

A másodikra a 24.hu újságírója talált rá. "Ezt beszoptátok", kezdi a kioktatást az, aki jól beszopott egy (természetesen alaptalan) átverést. Az, hogy természetesen nála is beragadt a Caps Lock, csak súlyosbítja a hatást.

fb_comment_trikolor.jpg

Harmadikként jöjjön a 444.hu egyik állandó trollja, a butanáci alkategória abszolút győztese, akinek a kommentjét  a blog Facebook oldalán egyszer már megosztottam, de nem lenne teljes a kép, ha itt most nem mutatnám meg újra. Itt kivételesen a képernyőképben benne hagytam az általam elkövetett választ is.

Ennél jobban most se tudnám jellemezni ezt az agymenést.

wall.png

A +1 azért lóg ki sorból, mert nem egy noname, hanem egy igen neves agyalágyult az elkövető: kedvenc miniszterelnökünk egyik tanácsadója, G pont Fodor Gábor írta alábbiakat a kormányzati kommunikáció online zászlóshajóján, a 888.hu-n, rögtön a merénylet másnapján megkezdve ezzel az esemény gusztustalan kihasználását a FIDESZ politikai céljaira:

gfg.png

Terrorizmuspárti brüsszeli bürokraták. Ennél nagyobb baromságot már régen hallottam. De épp ezért szinte biztos, hogy ez lesz az új mantrája a fideszes papagájkommandónak.

Az alapvető összefüggések felismerése már sokak szellemi képességeit meghaladja, másoknak pedig nem fér bele a...

Szerző: Kötöttségek nélkül2015. november 16.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr598082056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.17. 08:00:44

@jandera: "100 000 menekültre cca. 0,13 terrorista által meggyilkolt áldozat"
vagyis 130 aldozat 100 000 000 (gyk. szazmillio) menekultre. hat ezt jol kiszamolgattad, barmit is akartal mondani vele.

jandera 2015.11.17. 08:11:46

@Androsz: Minden vita előbb utóbb a szavak értelmezésébe torkollik. Az hogy a "kommentelők" milyen értelemben használnak szavakat, őket minősíti és az ő dolguk.
Én az eredetük szerint próbálom értelmezni őket, és ha tudsz jobbat szólj!
Más: A "szélsőségesen liberális" kifejezés megint csak értelmezhetetlen. Ti ( Te ) azt értitek alatta aki saját magának követeli a szabadságot, még mások szabadságának kárára is.
Ezt én elnyomónak nevezném, a liberális eszményhez semmi köze!
Egy rövid levezetés, a hatalomról ha nem bánod: A hatalom érdekérvényesítő képesség.
Három formája különböztethető meg:
1. - Hatalom az anyagok "anyagiak" fölött, ez a vagyon.
Pl. "hatalmamban áll rendelkezni az általam birtokolt tárgyi, ingó, ingatlan eszközök fölött, akár el is pusztíthatom őket" Ennek legjobb analógiája a pénz, mert átváltható eme hatalom eszközeire.
2. -Hatalom más személyek fölött, ezt nem kell magyarázni.
Pl. "hatalmamban áll mád személyeket, csoportokat befolyásolni, szabályokat, törvényeket hozhatok, amivel akár el is lehetetleníthetem, közvetve ( vagy közvetlenül ) el is pusztíthatom őket. A pénzzel csak részlegesen kompatibilis, ez a hatalom vásárolható, pénzzé tehető. ( korrupció )
3. -Hatalom saját magam fölött. Ez a szabadság. Ez az egyetlen hatalom, ami mások kára nélkül is bővíthető lehet.
Az első kettő az anyagi javak, ill. a személyek végessége miatt minden esetben csak mások kárára bővíthető.
A szabadelvűség a legnagyobb személyi szabadságot támogatja, ami nem korlátozhatja mások személyi szabadságát. És ezért nem értelmezhető a "szélsőségesen liberális" kifejezés.
Az okfejtésben a hatalom szó tetszőlegesen helyettesíthető a szabadság szóval, pedig nem arról szól!
Innen ered, hogy a "liberális" ma cseppet sem hízelgő jelző. És erről nem a liberálisok tehetnek, hanem azok, akik a személyes szabadságukat mások kárára növelik.
Na, ők NEM a liberálisok!

jandera 2015.11.17. 08:27:02

Nem akartam belemenni a matekba. A jelen tendencia alapján évi 1000000 menekülttel számoltam, a terroristák számát 100 -ra saccoltam, akik közül 10 vett részt a merényletben.
Ezek közül egyet gondolok "bevándorlónak". A 130 áldozat a sajtóból van.
A kutyák 10 évig élnek, hazai számukat 2 000 000 ra becslik.
A többit te is ki tudod számolni..
A kinduló adataim becslések, sajtóból, ill. a netről valók, nem garantálom a pontosságukat, csak a nagyságrendek érdekeltek.

jandera 2015.11.17. 08:28:19

Az előző hozzászólás @droid_-nak válasz a kérdésére.

fehérfarkas 2015.11.17. 08:29:24

@♔bаtyu♔: "A menekültek befogadása sem lett volna probléma, de senki nem kért itt menekültstátuszt, mert itt csak heti 6000 Ft a segély összege."

P. Sándor belügyminiszter szeptemberi parlamenti beszámolója szerint idén aug 31-ig több mint 170 ezer bevándorlót regisztráltak a magyar hatóságok, és ebből 155 ezren kértek menekült státuszt.
Te kis fideszes észlény jól lehazugoztad P. Sándor belügyminisztert, a saját kormányod miniszterét, aki a rendőrséget, bevándorlási hivatalt és egyéb szervezeteknek a legfőbb főnöke.

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 08:35:31

@Conchobar:

Mi ebben az érthetetlen?
Mindkét oldalon vannak agyhalott hívek, akiknek nehéz a felfogása.
Amit mondasz az jogos, viszont ami neked magas az az az apróság, hogy egy éles határvonal, az általatok annyira favorizált kerítés semmire nem ad megoldást, csak egy éket képez, és az eljutás irányát változtatja meg.
Majd ha felfogod, hogy a korcs csúti féreg megoldásával ellentétben nem a kerítéseket kell vizionálni, hanem a probléma helyszínén, ahonnan indulnak, ott kell rendet teremteni, hogy el se induljanak, na akkor lesz jogos a felfogással kapcsolatos értetlenkedésed, addig csak egyoldalú hőzöngés.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 08:56:16

@Fedor: Talán nem a háború elől menekülnek? Nem bizony babám, és ezen múlik az egész helyet. Ugyanis a háború elől megmenekülnek, megérkeznek egy biztonságos országba. De ő azt mondja lófaszt működik együtt ott a hatóságokkal, tovább megy, mert máshol több pénzre, jobb feltételekre, jobb helyre számít. Ezen a ponton már nem menekül valami elől, hanem vándorol valamiért.

Az, hogy vándorol jobb helyre, ha ott szívesen befogadnák, az nem sokat zavar. Az viszont igen, hogy ezt papírok nélkül, nem együttműködve teszi. Mert innentől kezdve szűnik meg az az ellenőrzés ami a mi biztonságunkat szolgálja, akár hosszabb távon az ő biztonságát is szolgálná, és azok biztonságát is szolgálná akik nem plusz pénzt keresnek, hanem a szabályokat betartva menekülnek.

A "Ha nem kapunk a törvény szerint járón kívül kedvezményt, ami mást veszélyeztet, akár kárt is okoz, ez vagy az meghal" c. alkudozást pedig akkor is Terrorizmustnak hívják, ha a saját családja a túsz, ha az akciókban résztvevők többsége "túsz" és tömeges öngyilkosság az az erőszak amivel kényszeríteni akar, stb.

Márpedig Merkel, Hollande, Juncker, sok EU-s intézmény sok jogi normát mellőzve ennek adott szabad utat. GFG féle vélemény csak ezt fogalmazza meg.

A gond nem arról szól, hogy ezek az emberek robbantgatnának azonnal. Nem is lőnek azonnal. Csak éppen az elvárásaik nem teljesülnek. Ezért frusztráltak. A konfliktusok során kitermelődnek olyan helyek amikben "csak az erőszak működik", és amiből 20-30 év múlva lesz egy újabb adag terrorista.

A liberalizmus nevében folytatott szép multi-kulti politikával való kísérletezés azért bukott meg, mert az előző generációval való hasonló kísérlet az ISIS-t és a merényletet termelte ki, így az ideológia hívei által várt eredményről kiderült közel sem magától értetődő, sőt... De közben az ideológia mai alkalmazása azt jelenti, hogy a törvényt betartani már érkezésük pillanatában sem akaró, az érdekeiket erőszakkal érvényesítőknek adunk zöld utat, és engedjük, hogy megismételjék azt a folyamatot ami az ISIShez vezetett. Ez is alapja a vádnak.

Az a politikus akinek jelezték, hogy a politikája ezzel jár, és ezt a saját hírszerzésétől is tudja, de inkább engedi a támadást csak azért, hogy engedjen a fentiekben az érzelmi / hagyományos zsarolásnak, és erre a fenyegetésre reagálva "felülírja a törvényt" már önmagában is nagyon durva dolog. De tedd még hozzá, hogy az üzenet az, hogy aki törvényesen jönne, törvényesen dolgozna az nem ér el célt, fenyegetéssel, zsarolással manipulálható a rendszer. Ennek a felismerésnek a politikában való tudatos alkalmazása vagy támogatása már bőven a terrorizmus kategória.

A szigorú ellenőrzést feladva engedtünk az erőszaknak, és jött be innen fegyver, terrorista, és ezt lehetett tudni, de volt aki a törvény számos követelményét feladva annak ellenére tett itt engedményeket, hogy figyelmeztették rá az milyen okból és hogyan fog terrorcselekményekhez vezetni. Kedves Fedor ezt a helyzetet hogy mondanád?

Primátor 2015.11.17. 09:09:00

Ez a fedor-fasz még mindig nem veszi észre, hogy olyan bringát tol, amire már szinte senki nem kíváncsi....
Nem baj, buta emberek is kellenek a világnak, ettől olyan kerek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 09:19:55

@Kuntakintekitekinte: Amit mondasz abban több dolog sem úgy van. A kerítés kapcsán az a baj: Ha sehol sincs kerítés, akkor amit mondasz igaz. Ha van kerítés egy darabig terel, de ahogy egyre több helyen van kerítés, egyre több lesz aki azt mondja: Annyit kerülni már nem éri meg, ő inkább átesik a határellenőrzésen, regisztrál.

Ha pedig a kerítés végig ér, akkor ezt bizony kb. általánosan eléri, és lehetőséget ad a biztonság szempontjából fontos ellenőrzésre. És igen, ebből a szempontból mindegy az, hogy az adott szakaszt kerítésnek hívják, vagy kapunak oldalelemekkel mint egyes osztrákok.

De a kerítés nem cél. Nem is önmagában a megoldás. A kerítés célja az, hogy lelassítsa azt, aki illegálisan akarna átjönni, és ezért legyen rá idő reagálni, ellenőrizhetővé tegye az ott jövő forgalmat. Ehhez rendőr, katona, határőr is kell.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 09:24:50

@s:
"Az iszlám államot úgy kell felszámolni, mint hitler rendszerét. Az utolsó katonáig leölni őket és feltétel nélküli megadásra kényszeríteni minden együttműködőt."

Azt vágod hogy Belgiumban 4% körüli eredményt ért el az ISIS-el szimpatizáló iszlám párt ?
Velük mi legyen ?

Már az EU közepén is rengeteg támogatójja van az Iszlám Államnak.

És egyre több muszlim jön.

Milliók minden évben.

ulpius66 2015.11.17. 09:26:35

@Sequoyah: "Van egyaltalan barmi fogalmad arrol, hogy mit jelentenek a szavakat amikkel dobalozol? Vagy a liberalizmus, vagy a diktatura szo jelentese nagyon nem vilagos a szamodra:)"

Hahaaahaaaa....nekem ne játszd a hülyét!

Te is nagyon jól tudod, ami ma az EU-ban és Magyarországon megy az a liberálisok diktatúrája!!!

Ami a hétköznapokban a "vélemény-diktatúrában" vagy a "pénzügyi-diktatúrában" mondhatnám IMF diktatúrában valósul meg.

Fedor!

Gondolom nem dolgozol sehol, mert biztos nem alkalmaznának ilyen libbantat...
Na, szóval Fedor a ráérő idődben számold mán össze hány LIBERÁLIS HÍRPORTÁL, ÉS BLOG VAN?

Alapnak: zsindex.hu; hvg.hu; Népszabi, Népszava, 168 óra, ATV, és tényleg lehet sorolni napestig......

Na ezek - a blogokkal kiegészülve (a blogok 99%-a ballibsi....nyilván ők nem dolgoznak sehol, csak a baromságaikat írogatják...) adják ma a magyar közbeszédet!

Aki pedig ezekkel nem ért egyet az azonnal fasisztanácinyilasantiszemitaantidemokrata....

A gyengébbek kedvéért kb. ennyi a LIBERÁLISOK DIKTATÚRÁJÁRÓL!

Az IMF (vagy egyéb bankok) LIBERÁLIS PÉNZÜGYI DIKTATÚRÁJÁT talán nem is kell részletezni.....

A zsidók már évszázadok óta megmondták: A MÉDIÁT ÉS A PÉNZEKET TARTSD A KEZEDBE, ÉS MÁRIS A TIÉD AZ ÖSSZES HATALOM!!!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 09:27:53

@Ballib Cenzúra:

magyaridok.hu/kulfold/belgium-az-iszlam-allam-europai-fellegvara-153106/
A következő figyelmeztetés a migránsválsággal érkezett, akkor Brüsszel egyik külvárosának polgármestere jelezte: a radikalizálódott muszlim fiatalok gyakorlatilag rettegésben tartják az érkező menekülteket.
...
az Iszlám Állam számára alapvető fontosságú Belgium, hiszen az európai országok közül a lakosság méretéhez képest innen csatlakoznak a legtöbben a terrorszervezethez. „Valamennyi toborzó hálózat Belgiumban fut össze” – véli David Gartenstein-Ross, a Foundation for Defense for Democracies kutatóintézet szakértője. Hasonló következtetésre jutott az International Centre for the Study of Radicalization szervezet is, még januárban világítottak rá arra, hogy a lakosság kis száma ellenére Belgiumból sokan csatlakoznak az Iszlám Államhoz. Catherine de Bolle rendőrfőkapitány szerint pedig arról is van információjuk, hogy a Közel-Keletről 130 harcos tért vissza Belgiumba.

shred 2015.11.17. 09:29:42

@Rafael Jiménez Valéra (barátoknak csak Rafi): igen, ez régóta szokás. A korábbi támadások áldozatairól szóló beszámolókban is mindenkiről írtak néhány dicsérő szót (pl. Jessica XY, 32 - loved animals, she was a helpful colleague and a very positive person according to her co-workers).

ulpius66 2015.11.17. 09:31:31

Azt meg végképp nem értem, ha ennyire nyalják a ballibsik a bevándorlók seggét, akkor mért vannak ellene, hogy az arabok (muszlimok) mecseteket építsenek Európában??

Hisz itt van előttük a másik Közel-Keletről bevándorolt nép a zsidók, ők mért építhettek zsinagógákat??

f123 2015.11.17. 09:38:48

Szerintem kezdjük az alapkérdéssel. Szüksége van-e Európának muszlim bevándorlókra? Szerintem nincs és egyetlen értelmes érvet sem olvastam arra, hogy mi haszna lehet Európának a muszlim bevándorlókból.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 09:44:43

@ulpius66:

A muszlim vallás ugyanolyan kirekesztő mint a zsidó vallás.

Mindkét vallás lenézi, és kirekeszti azokat akik nem a vallási közösség tagjai.
Átverésük, meglopásuk, szükség esetén meggyilkolásuk bocsánatos tett, nem bűn.

Magukat felsőbbrendűnek kiválasztottnak tartják.
A többieket egyik gójoknak másik gyaúroknak becézi.

HHazájukban ők másodrendű állampoolágárok. Választási jogokat nem kapnak, minden más joguk is erősen korlátozott.
----

Szóval Eorópa igen nagy hátrányban van ezekkel a fanatikusokkal szemben, akik lenézik megvetik az őslakosokat.

martineden 2015.11.17. 09:45:13

@s: ..Ezt a problémát az iá teljes felszámolásával oldod meg. "...sajnos nem.A muszlimok 12 %-a egyetert az Is-el.Tehat mindig lesz utanpotlas,Ha nem ezen a neven akkor mason,A problema maga az iszlam.Masreszt boldogit teged az ha a most jovo menekult nem terrorista,de majd az lesz a gyereke,vagy az unokaja,mint ahogy amar huzamosabb ideje itt levoknek?

martineden 2015.11.17. 09:50:13

@Ballib Cenzúra: ,,A muszlim vallás ugyanolyan kirekesztő mint a zsidó vallás."..fuss neki ujra.A ket vallas telejesen ellentetes .A zsido senkit nem fogad be elmeletileg,a muszlim pedig mindenkit meg akar teriteni akar eroszakkal ,ha kell fegyverrel is.Ez minden muszlim kotellessege.Szoval ,ha hulye vagy vmihez,akkor ne pofazz.

Hattáb 2015.11.17. 10:01:44

Azt írja az ojság hogy Brüsszel Molenbeek negyede valóságos terroristakeltető. Mondhatnánk hogy fejétől bűzlik a hal...Gyakorlatilag csak muszlimok laknak ott,az imámok uszítanak, a helyi hatóság nem tudja betölteni a funkcióit.A terület inkább tartozik az iszlám államhoz mint Belgiumhoz.És Merkel meg a másik két félnótás csak hajtja, és hajtja a mantráját, hogy nyitva kell lenni a határoknak....

2015.11.17. 10:03:50

@BiG74: A francia terroristák első áldozata a történelmi Magyarország! Szeressétek! Legyetek vele szolidárisak! Mikor más gerinces emberek orrba vágják őket, gazemberségükért! Mi jogon avatkoznak be Szyriába? aljas érdekeiken kívül?

GQ 2015.11.17. 10:04:21

@ulpius66:

hát fogalmazásgátlót szedhetsz te is, mert ebben a néhány mondatban akad pár logikai bukfenc. nézzük meg együtt.

"Örömködsz itt ezerrel, hogy jújj de jó, nincsenek is a terroristák között menekültek!"

valamit elronthattál ebben a mondatban, nem azt akartad mondani, hogy nincsenek terroristák a menekültek között?

"1. Tényszerűen nem igaz." - tényszerűen? hol vannak azok a tények?

"2. Sorold mán fel a terroristák között hány európai volt!" - definiáld mán az európai szó jelentését. mert aki itt születik, az szerintem európai, max más származású. egy generációs leszármazott már igencsak európai szerintem.

"3. Ja, ha a mostani "menekültek" között nincs is terrorista, majd a leszármazóik között lesz!!! Ja, nem a kútba szartunk, csak a kávájára! " - nyilvánvalóan így van. Épp az angolok hoztak nyilvánosságra egy jelentést ezzel kapcsolatban, és azzal, hogy milyen különbségek vannak a brit és francia integrációs törekvések között. javaslom elolvasni és értelmezni. azt gondolom, hogy sokat tehetnénk azért, hogy minél kisebb eséllyel váljon bármelyik leszármazottból terrorista.

martineden 2015.11.17. 10:05:36

@jandera: ,,100 000 kutyára valamivel több, mint 1halálos kutyatámadás."..es mellette mennyi hasznot ,kedvesseget ,szeretetet adnak.Es a muszlimok?

martineden 2015.11.17. 10:11:08

@Hattáb: A Marshall-terv remlik?Hulye gyerek

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 10:12:34

@martineden:

És mi köze van a vallás felvétele beli különbségeknek, a kirekesztéshez, a fanatizmushoz, és felsőbbrendűségi tudathoz ?

martineden 2015.11.17. 10:15:15

@♔bаtyu♔:,, párttitkárokra jól emlékező K-Európa nem kér belőlük.'...nezzuk csak meg a fideszmaffia vezerkarat.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.17. 10:15:25

@Hattáb: "Azt írja az ojság hogy Brüsszel Molenbeek negyede valóságos terroristakeltető."

Ha ezt egy hete írja le, az összes jogvédő az arcán pörgött volna, hogy rasszista-tilcsákbe.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 10:15:48

@GQ:
"aki itt születik, az szerintem európai, max más származású. "

Kivéve ha nem akarnak integrálódni.
Márpediga muszlimok 90%-a egyáltalán nem akar integrálódni.
Se a másod se a harmad generációs muszlimok.

Elszigetelt városrészeket, NO GO ZONE-ákat hoznak létre ahol terrorizálhatják kedvükre az őslakosokat.
Nyíltna pártolják az ISIS-t, hsiz ez nem büntethető az EU-ban jelenleg.

Én nem nevezném ezeket a beteg fanatikusokat Európainak, és egyáltalán nem szeretném hogy milliószám érkezzenek évente még plusszban.

martineden 2015.11.17. 10:18:06

@Ballib Cenzúra: Te ididota,ha felveszed az muszlm vallast ,onnantol nem rekeszt ki.Enyire buta emberek ,hogy lehetrnek?Nyilvan te is valami szakiskolaban vegzett proli vagy,aki olvasni sem tud.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.17. 10:19:01

@GQ: "mert aki itt születik, az szerintem európai,"
Meg az erdélyi az román.
Libsi logika.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 10:24:03

@martineden:

Én alapvetően azok kirekesztéséről, megbélyegzéséről, és lenézéséről beszélek, akik nem azonosultak a vallással, nem részei annak, és nem is vették fel.

És ebben semmi különbség a zsidó és muslim vallás között.
Atekintetben hogy a muszlimok terroristák nem irtanak ki azonnal, ha felveszed a hitüket, amire kegyet gyakorolnak, a zsidókkal szemben, igazad van.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.17. 10:27:40

@jandera: ha mar ennyi mindent leirtal, gondolom nem nagy faradsag leirni azt is, hogy vegul mit osztottal mivel, hogy kijojjon az idezett mondat. megkerlek.

martineden 2015.11.17. 10:32:52

@Androsz: Es te most nem azokat a jogokat felted a muszlimoktol,amit a liberalisok vivtak ki evszazadok alatt?Ha ok nem lettek volna,most kb ott tartanal mint a muzulmanok ,csak esetleg kereszt lenne a kezedben .

martineden 2015.11.17. 10:36:24

@Ballib Cenzúra: Ja sorollj fel par nevet akit a zsidok azert oltek meg,mert nem vettek fel a hituket,

f123 2015.11.17. 10:44:47

@martineden: Hajrá! Vedd fel a muszlim vallást, imádkozz Mekka felé, tartsd a feleségedet csadorban, kezeld tárgyként, tiltsd meg neki, hogy autót vezessen, biciklizzen, vedd el a keresetét, ha egyátalán dolgozhat és természetesen vágasd ki, ahogy jó muszlimhoz illik!
Sok sikert kívánok hozzá neked és a feleségednek! Bizonyára élvezni fogja az asszony!

jandera 2015.11.17. 10:54:21

@martineden: Gondolom neked fontosabb a kutyák szeretete. Jézus nem ezt tanította, de Mohamed sem, és még a libsik sem!
Úgy érzem azt tartod fontosabbnak, hogy a kutyádat irányíthatod, parancsolhatsz neki, egy muszlimnak nem.
Írtam a hatalomról, néhány hozzászólással előbb, olvass, gondolkodj! Esetleg még próbálkozhatsz a Kis herceg című könyvvel.

ulpius66 2015.11.17. 10:58:25

@f123: Te hülye vagy!

Ez a Martin Éden buzi zsidó!

jandera 2015.11.17. 10:58:30

@droid_:
Ha kommentelsz, számolj utána te: www.staff.u-szeged.hu/~pepe/jegyzet_eu.pdf
Ha cukkolsz, nincs mire válaszolnom.

inebhedj - szerintem 2015.11.17. 11:03:29

@gebacsi:

Amúgy ezt hogyan lehet végrehajtani?

Úgy értem, az IS stb. valahogy úgy gondolja, a "Nyugat" egy homogén élőhely, ahol csupa homoszexuális, dekadens zsidó tengerészgyalogos flangál, szóval ha robbantjuk, lőjük őket, akkor ártatlant nem találunk, aki meghal, mind bűnös terrorista.

És úgy fest, a "Nyugat" meg valahogy úgy gondolja, hogy az IS határain belül csupa lefüggönyzött arcú szablyás terrorista lökdösődik, szóval ha rommá bombázzuk őket, akkor ártatlant nem találunk, mind bűnös terrorista.

Nekem inkább olyan képem van, hogy a spontán arab tavasz megtervezésekor a piac beárazta pár ezer "nyugati" civil halálát is, afféle járulékos veszteségként.

martineden 2015.11.17. 11:04:15

@f123: Te hulye gyerekolvasod te a hozzaszolasaimat?Szerinted pozitivumknt irtam ezt a dolgot?Kijartad a 8.osztalyt?

martineden 2015.11.17. 11:05:39

@ulpius66: Tudod az kiabal akinek a haza eg,langyi gyerek.

fifibá55 2015.11.17. 11:07:47

Teljesen érthető az emberek reakciója. Azt nem szeretném megérni, amikor a politikai vezetések töketlenkedése miatt saját kezükbe veszik a probléma megoldását.

martineden 2015.11.17. 11:10:53

@jandera: Hat bizony fontosabb a kutyak szeretete,mint a muszlimoke.Mivel en olvastam az altalad emlitett muvet es feleloseget vallatam a kutyamert,a muszlimokert viszont nem ,es nem is akarok.A kerdeesre viszont nem valaszoltal,mit adnak nekun k a muszlimok a beketlensegen,gyilkossagokon ,a rajtuhk eloskodesen kivul.Lehetoleg pozitib dolgokat mondj,a kutyaknal szamtalan ilyen van.

zafir38 2015.11.17. 11:11:56

Egy Indexen talált blog, amely a helyesírást kifogásolja
egy fekete fiútól Nadir névvel.

Lassan fordítógép kell hozzátok.

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 11:15:40

@Válasszunk:

Majdnem jó az elgondolás, csak szokás szerint a realitás marad ki belőle. A teljes európai határszakaszt nem tudod körbevenni, szóval ezzel megborultál. Használhatóbb ötlet?
Vagy az Aranyparton kerítés lesz és tolvajtompika szállítja a beléptetőkapukat a strandolóknak?

wolves84lb 2015.11.17. 11:17:30

@♔bаtyu♔: "orosz repülő lelövése"...na ennyit rólad, ismét bizonyítottad, mekkora suttyó proli paraszt vagy...

Az általad mélytorkozott oroszok LŐTTEK le repülőt, tudod, a maláj gépet, tele hollanddal - kértek bocsánatot, vagy bármit? Én nem emlékszem...

Az IS FELROBBANTOTT egy orosz repülőt, amiről az oroszok most, jópár nappal később ismerték csak el, hogy terroresemény történt. Ez pl magyarázat arra, hogy a világ nem lett tele oroszzászlós fb-képekkel, amit te és patkány gerinctelen orbáncsicska barátaid annyira hiányoltok.

Szánalomkupac vagy...

inebhedj - szerintem 2015.11.17. 11:28:10

@wolves84lb:

Ezt az orosz repülős dolgot már mástól is olvastam, de igazából azért mind tudjuk, hogy csak magyarázkodás, különösen annak fényében, hogy a teljesség igénye nélkül:

2015-06-30: Tunézia, 38 áldozat
2015-10-10: Ankara, 102 áldozat
2015-10-31: orosz repülő, 224 áldozat
2015-11-12: Bejrút, 44 áldozat
2014-11-13: Párizs, 129 áldozat

Igazából ennek teljesen más eredője van, ez inkább csak afféle keveréke pro és kontra a trendiségnek és az ájtatoskodásnak, ilyen az emberi természet.

jágör68 2015.11.17. 11:29:21

Lesz még egy buta komment:

Ezek a terrorista útlevelek nagyon jó anyagból lehetnek.
Érdemes lenne elgondolkodni az építészeti hasznosításukon...

s14.postimg.org/uew8k99tt/pasport.jpg

Valamint, a NATO- főhadiszállás, Brüsszel tele van terroristákkal.
Ennyire hülyék lennének- vagy- a másikra nem is merek gondolni.
Ki emlékszik még a Gladio- hadműveletekre?

jandera 2015.11.17. 11:35:57

@martineden:
Ha olvastad a könyvet, azt is tudod, hogy attól kapsz szeretetet, amit megszelidítesz.
Kezdeményezni neked kell! Ha a kutyáddal úgy bántál volna, mint ahogy bánt a kormányunk és néhány agyatlan a rászorulókkal, - akár muszlim, akár nem - nem sok szeretetet kapnál tőle.
A muszlimok nem békétlenebbek a keresztényeknél, csak a középkor sötétségét, a felvilágosodás, a "libsi" eszmék előretörése enyhítette. Sajnos még nincs európa a csúcson, lásd: délszláv háborúk, a menekültek elleni támadások, kormányunk gyávasága ( a hatalom féltése felülírja az emberiességet ),
Sajnos hasonló gyávaság a menekültekre is jellemző, vannak köztük sokan, akik otthon harcolhatnának a szabadságukért a terrorista állam ellen!
Ennek segítése, megszervezése egyébként messze a legjobb megoldás lenne jelen helyzetben.
Ajánlanám az európai politikusok figyelmébe!
Persze így nem domboríthatnák ki saját személyüket a politikai porondon.

GQ 2015.11.17. 11:47:26

@trolololol: definiáld az európait. mitől lesz valaki európai? te az vagy az ázsiai pöttyel a seggeden?

martineden 2015.11.17. 12:01:12

@jandera:,, A muszlimok nem békétlenebbek a keresztényeknél, csak a középkor sötétségét, a felvilágosodás, a "libsi" eszmék előretörése enyhítette."..1.lgen a muszlimok= kozepkor.Akarhol vannak szerte a vilagon ,kejesen olik egymast es masokat,tokmindegy nekik kirol van szo,az oles a lenyeg.A muszlim vilag azokat az eredmnyeket akarja eltoroloni ,amit a liberalisok evszazadok alatt kivivtak .Jomagam liberalis vagyok ,de az nem jelenti azt ,hogy gyilkosok szabadon garazdalkodhassanak.A szabadsagjogok addig terjedhetnek,amig nem artanak masoknak. 2.,,vannak köztük sokan, akik otthon harcolhatnának a szabadságukért a terrorista állam ellen!".....igen ,felfegyverezhetnenk oket ,aztan az elso adando alkalommal atallnanak,vagy a fegyvereket adnak at,mint ahogy lattuk a kozelmultban az amcsik altal kikepzett hosoknel.Katonaskodni nem fullik a foguk,egyszerubb a vedtelen es fegyvertelen embert lemeszarolni,ahhoz ertenek,de ha kikepzet alakulattal kerulnek szembe osszeszarjak magukat es eldobaljak a fegyvereiket.Amugy a muszlimok minimum 12%a egyetert az Is-el es 70 %-uk nem iteli el.Olvasd a statisztikat.,,Így szereti az arab világ az Iszlám Államot"

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 12:15:28

@jandera: Több ponton is rosszul számolsz, rossz alapokra építed az érveid. Egyfelől nem igaz, hogy a terroristáknak csak egy kis része köthető a bevándorláshoz. Miért? Mert a probléma pont az, hogy a beilleszkedésért tenni nem akaró bevándorló kapcsán a 2., 3. generációt nem tudod kezelni. Ennek alapvetően 3 ponton lesznek következményei.

1. Ahol ők összegyűlnek, ott lesz egy olyan terület ahol alig működik a törvény és ez emberéletekbe kerül
2. Ezek radikalizálódása kitermel terroristákat akik otthon vagy máshol lecsapnak
3. Ettől a hatóságoknak sincs sokszor esélye idejében észlelni őket vagy más szélsőségeseket

A mostani támadásnak 100%-a köthető ehhez a problémához. De minden olyan támadás is, amelyiket BÁRMIKOR, BÁRHOL, BÁRKI ELLEN az ilyen helyzetben kitermelt terroristák által lett végrehajtva vagy kitermelve.

ÉS minden olyan haláleset ami ahhoz köthető, hogy ők bizony megdobálják a rendőrt, mentőt és kicsit lawless zone alakul ki. És igen, ez még a 3. generáció végéig igaz.

Te ehhez képest azt mondod, hogy leszarod, hány volt bevándorló. Hogy mennyire tették lehetetlenné a probléma észlelését ennyiben csalsz a számokkal, de úgy teszel mintha az egész életük alatt csak egyetlen egy eseménynél merülhetne fel a nevük, pontosan tudva azt, hogy ebből a körből jelenlegi jelentések szerint is vannak akik akcióra készülnek.

Innen az érvelésedben annyi helyen van szándékos és durva csúsztatás, hogy ez már gond.

A liberalizmus politikai szélsőséggé válása alapvetően 4 szempontra vezethető vissza. Az egyik az, hogy nem tud mit kezdeni a "közérdek" fogalmával, és hogy annak sérülése hogyan sértheti meg hosszabb távon az egyéni jogokat, egyéni érdekeket. Nem csoda, a játékelmélet erre a liberalizmus alapelveinek meghatározása után kezdett megoldást keresni.

A második: Adott egy mosdó. Van benne két ember. Az egyik lány, és nem szeretne a lányvécében pöcsöt látni. A másik transznemű és pöcse van. Nem akar se férfi vécébe menni, se "máshol lévő, kényelmetlen" direkt transzi vécé sem jó neki. Igazából a lánynak is joga van az intimitáshoz.

A kérdés, hogy ezt a helyzetet hogyan kezeljük? Van aki azt mondja párbeszéddel, mindenki számára elfogadható kompromisszumot kell találni. És van aki azt mondja, hogy az egyik esetben csak biztonságról van szó, másik esetben a transzi egyéni szabadságáról és ezt a helyzetet senki által meg nem választott liberális gondolkodók már eldöntötték és ez bármi demokratikus felhatalmazás nélkül "kötelező európai alapérték". Ez érzésem szerint diktatúra. És bevándorlás kérdésben is ugyanez a baj, a szándékos normaszegők, másokat tudatosan veszélyeztetők védelmével együtt.

A harmadik probléma az, hogy a fenti személyes szabadság védelme lehet aránytalan. Erre jó példa az, amikor már nem csak az merül fel, hogy neked legyen szabad ezt megtenni, hanem mivel neked szabad ezt megtenni ezért "senki se szóljon bele", téged bántana a kritika alapon sikerül korlátozni a szólásszabadságot. Az ettől mentes tér megkövetelése során sikerül elérni azt, hogy aki élni mert a szólásszabadsággal azt minden tisztességes eljárás nélkülözésével ellehetetlenítsék.

Könyörgöm, ha egy politikai oldal képviselőinek hála ez rendszeresen megtörténik, de az adott oldal többi képviselője sem elhatárolódik ettől, hanem továbbra is segíti az ilyen önjelölt diktátorokat, akkor gyilkosok közt cinkos aki néma alapon azért nem ők a pozitív példák.

4. A fenti hibák ellenére sok liberális azt hiszi csak az ő oldalán lehetnek okos emberek, rég nincs egészséges kontroll, ha pedig nincs belső kontroll akkor a külső fékek és egyensúlyok semmit sem ér, és szélsőségről van szó.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 12:37:25

@Kuntakintekitekinte: Valóban irreális volt azt feltételeznem, hogy használod az agyadat is. Ugyanis ha használtad volna, akkor rögtön felmerül, hogy mivel itt az érkezőket az észlelésük után lelassító akadály a kerítés funkciója, ezt a funkciót viszont a már az országhoz tartozó, de még tengeren megteendő útszakasz is betölti. Az akadály ami a cél ott van, csak éppen vízből. Ráadásul a hajónak hála nem tudnak ezer felé indulni, hanem csak a megfelelő helyeken kikötnek és csoportosak. Azaz aki a tengeren jön, az éppen ugyanúgy kénytelen belenyugodni az ellenőrzésbe.

zafir38 2015.11.17. 12:41:40

@wolves84lb: Az általad mélytorkozott oroszok LŐTTEK le repülőt, tudod, a maláj gépet, tele hollanddal - kértek bocsánatot, vagy bármit? Én nem emlékszem...

Ez már biztos?
Annak fényében, hogy az eset előtt pár nappal privatizálta
a légi-irányítást egy ukrán-izraeli mogul?

ulpius66 2015.11.17. 12:58:14

atv.hu

"Konrád György szerint a bevándorlással kapcsolatban felül kell vizsgálni az európai értelmiség gyanútlanságát bizonyos erőszakot szülő kultúrák, ideológiák, vallások irányában.

Konrád György szerint a huszonegyedik században az iszlamizmus az a nácizmushoz és kommunizmushoz hasonlítható totalitárius ideológia, amely céljai elérése érdekében akár erőszakhoz is nyúl. Hozzátette: az Európában élő muszlimok többsége rendes ember. Konrád szerint nem kell hiszterizálni a kérdést, ez ugyanis csak a politikusoknak jön jól.

Az író szerint a bevándorlás, a migránsválság nem közvetlenül van hatással a terrorizmusra, mivel a gondot főleg a már itt született, második generációs bevándorlók jelentik."

Jó reggelt! Konrád elvtárs, fel tetszett ébredni?

Azt meg mán csak én teszem hozzá mindehhez, hogy a mostani bevándorlóknak is majd a 2. vagy 3. generációja fog radikalizálódni. Nem bennünket ölnek halomra, hanem a gyermekeinket, unokáinkat.....ja, nem a kútba szartunk, csak a kávájára!

Conchobar 2015.11.17. 13:02:37

@Kuntakintekitekinte: "Majd ha felfogod, hogy a korcs csúti féreg megoldásával ellentétben nem a kerítéseket kell vizionálni, hanem a probléma helyszínén" - Magadra miért nem vonatkoztatod azt, hogy nem kell kerítéseket vizionálni? Ugyanis én nem beszéltem kerítésről (sőt Orbánnal sem szimpatizálok). Qrva okosat akartál írni, aztán végül csak csupa hülyeséget sikerült. Mi a csudáért szajkózod gondolkodás nélkül a mások által kitalált jelszavakat? Például azt, hogy a 'probléma helyszínén'. Éppen ebből a sok helyben kezelésből keletkezett az Iszlám Állam is. Tessék már tudomásul venni: semmi jó nem származik abból, ha beavatkozunk más országok, népek belügyeibe (mindenféle hangzatos jelszóval)

Conchobar 2015.11.17. 13:06:25

@zafir38: "Az általad mélytorkozott oroszok LŐTTEK le repülőt" - Ott voltál, vagy csak a kristálygömbödből olvastad ezt ki?

Conchobar 2015.11.17. 13:11:20

@Kuntakintekitekinte: "na akkor lesz jogos a felfogással kapcsolatos értetlenkedésed, addig csak egyoldalú hőzöngés" - Csak gratulálni tudok az éles elmédhez: értetlenkedés= egyoldalú hőzöngés

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 13:11:35

@Válasszunk:

Ezzel megint megborultál. A tengeren keresztül is jönnek. Ha nem tűnt volna fel, napi rendszerességgel fulladnak bele a vízbe.
Újabb okos ötlet?

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 13:13:58

@Conchobar:

Szövegértelmezéssel vannak problémáid. Olvasd el újra, akkor talán felfogod, hogy nem azért írtam a kerítést mert te írtad, hanem azért, mert megemlítettem, hogy miért baromság, és miért vízió amit firkáltál.

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 13:15:15

@Conchobar:

"értetlenkedés= egyoldalú hőzöngés "

Tanulsz.Ezt legalább megértetted. Hajrá, csak így tovább.

Kuntakintekitekinte 2015.11.17. 13:16:17

@Conchobar:

Pedig génselejtes csúti vezéred a hazai agyhalottak fanatizálásával éppen ezt teszi.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 13:25:20

@Kuntakintekitekinte: Igen bazdmeg. Megfogni téged, bevinni 10kre a tengerbe. Azt mondani, hogy mivel szerinted az hogy ott észlelik őket nem ad időt reagálni akkor teleportálj ki a partra... Lehetőleg kurvagyorsan, mert öntünk be vért, hogy cápákkal úszhass.

Aztán elkezded felfogni, hogy bizony bazmeg a tengeren keresztül aki jön, azt van idő elfogni mert onnan, hogy észleled odáig hogy elmehet a parton eltelik némi idő. Miért mert nem teleportál.

Az, hogy hülye vagy fiam mint a seggem lyuka és nem fogod fel, hogy itt az ő ideje arra hogy eltűnjön vs a másik ideje, hogy reagáljon számít és tengeren mérföldekről látszik hol jön valaki azonosítatlanul nem gond. Hülye vagy hát hülye vagy.

De az, hogy a tenger is lassítja mert nem 0 idő jönni nem fogod fel és még bunkó módon a másik bukott meg c. szöveget nyomatod mert sem gondolkodni, sem viselkedni nem tanultál meg otthon az gáz. És addig addig szólogatsz be, ameddig most megjött a visszaszólás, és mehetsz a kritikát nem viselő ezért safe zonéért síró többi hülyéhez panaszkodni.

Peetee 2015.11.17. 13:26:40

A terrorizmuspárt brüsszeli bürokraták mentén haladva: korrupcióhelyeslő kormánypárti fideszesek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 13:33:01

@Kuntakintekitekinte: Ja és kedves génselejtes mindenkit ezzel leszóló hülyegyerek. Tudod mi a probléma helyszíne? Mert a baj nem elsősorban a kibaszott szíreknél van. Hanem az a baj, hogy az ISIS katonáinak, vezetőinek jelentős része bizony az EUban nevelkedett, mert az ész nélkül mindent megígérünk és semmit nem adunk helyzet miatt kitenyésztettünk pártízezer pszichopatát.

Kurvajó. Ha ma rendet csinálunk szíriában, akkor ezek az emberek majd más helyet keresnek a szélsőséges kis szervezeteiknek és ugyanúgy baj lesz. A probléma helyszíne, ha megoldást keresünk ott kezdődik, hogy teszünk egy egyértelmű jelzést: Az jöhet aki maga is tesz a beilleszkedésért. Ígérni semmi betarthatatlant nem ígérünk.

És akár a tengeren, akár szárazföldön jössz, mindent megteszünk, hogy megfogjunk. És akkor sokkal hosszabb időt fogsz szar táborban várni a befogadás jóváhagyására, mint az aki tisztességgel jött (igen, az 56-os magyarok kb 2 évéhez képest 4-5-öt akár) és aki nem működik együtt amikor jön, az nem telepszik le, nem kap segélyt.

Ellenben aki normálisan jön, és van is esélye beilleszkedni az jöhet. És szépen rendet kell tenni ott, ahol az eddigi nyitott kapu politika miatt már baromira nehéz. És közben kell pénzelni azért a törököket, hogy a helyi menekülttábor jobb legyen, mint az EU-s.

A műszaki zár (kerítés is, érzékelő is, stb) a határokon (és ennek van tengeri változata) ezt megerősítő műszaki intézkedés. Ami éppen annyira lassítja le az érkezőt, hogy ne eltűnjön, hanem a járőr elfogja.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 13:49:14

@Kuntakintekitekinte: Tudod van egy apró gond veled. Azt mondod nem ezért vagy nem azért írtad a kerítést. A hasonló kerítések, akadályok fejlesztésében megannyi mérnök, katonatiszt érdekelt. "kapu oldalelemekkel" szöveggel osztrákok is telepítik, de mondjuk az USA-Mexikó közötti határon is látni hasonlót. És a tengeri megkerülése kapcsán ott is tudják hogy nyer időt a határvédelem, hogyan kell LELASSÍTANI a határsértőt.

Te viszont fel sem fogod azt, hogy az egész világban mérnökök, katonák, hozzáértők miért fejlesztik az ilyeneket. Nem értesz hozzá. Mert az MLPs birkaképzőben a "kosbaszás" tárgyból szerzett 4/5 ahol megjegyzik sikerrel kombinálod a zoofiliát, a homoszexualitással és a kos 14 év alatti korából eredendő "egyéb univerzális értékekkel", nem tesz a terület szakértőjévé. Oké?

Sehol nem az a cél egy műszaki megoldásnál, hogy megállítsa a támadót. Mindkét 2 azaz 2 cél van: Lelassítani (ha lehet) ezzel időt nyerve. És idejében észlelni (ezzel is időt nyerve). Sűrűn lakott határvidéken az utóbbi kapcsán nem tudod messziről érzékelni a mozgást, tengeren viszont igen. A lényeg az, hogy mindig az élőerő végzi az elfogást, megállítást. Esetleg drone lenne a kivétel, ha már éles lőszert vethet be, de ott is az operátor sütheti csak el azt.

Azaz lószart sem tudsz a hasonló akadályok mögött lévő alapvető elvekről, pl. defense in depth, hogy csak egy alapot mondjak. De járatod a szádat és másokat sorban hívtál genetikai selejtnek, stb. És amikor nincs on topic érved, hát igyekszel olyat cáfolni amit a másik nem mondott. Mert lehet, hogy hülye vagy hozzá és hülyeséged mellett szólogatsz be, mert másra nem vagy képes, de hátha sikerül valami olyan a másik által nem mondottat támadnod, amihez a másik sem ért.

És akkor nem tudja elmondani miért faszság amit beszélsz. Na az ilyen fajta szánalmas érvelést a mindenkinek beszóltál viselkedéssel tartja annyira szánalmasnak és irritálónak a legtöbb választópolgár, hogy az ördögre is előbb szavazna, mint az ilyen módon érvényesülni akaró barmokra. A Fidesz nem jó. Kurvára nem az. De nálatok ezért jobb. Ezért a legjobb az országban. Szar ügy.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.17. 14:11:45

Mellesleg, ha a kerítés kérdés az egész probléma leglényegtelenebb kérdéséről szól.

1. Mit csinálunk azokkal akik a kerítés miatt regisztrálnak és nincs nemzetbiztonsági kockázata a befogadásuknak?
2. Mit csinálunk azokkal akiket nem lehet befogadni, de jó kérdés hova lehetne küldeni? Vagy marad őrzött tábor...
3. Mit csinálunk azokkal akik eddigiek alapján segítségre számítottak, de nem kapnak segítséget, és ezt tudva a határon kívül maradnak de ugyanúgy elegük van egész Európából és a nyugatból. Arabból is, Ukránból is, stb. lesz ilyen.

Ha a kerítés kurva szar, és csak a határellenőrző csoportok 10%-át szabadítja fel és azok csak 2-3 merénylőt fogtak el, már akkor is megéri kerítést húzni. De a határ ellenőrzését hatékonyabbá tévő katonai szakkérdések megválaszolása nem ad választ arra a politikai problémára, amit az európai liberális elit itt összehozott.

Akik a liberális alapértékek nevében átvágtak másokat azokat nekünk kell felelősségre vonni, és nem azért, mert politikai rendőrséget, elszámoltatást akarunk, hanem azért, mert ha mi nem tesszük meg, akkor az átvert és dühös emberek között mindig lesz majd jópár aki az országon venne elégtételt, sorozatos terrorcselekményekkel. És bármi olyat ami káros és alapértéknek mondva beleépítettek a társadalmi, politikai rendszerbe ki kell onnan gyomlálni.

Piszkos Freud 2015.11.17. 14:19:35

@jandera: "innen ered, hogy a "liberális" ma cseppet sem hízelgő jelző. És erről nem a liberálisok tehetnek, hanem azok, akik a személyes szabadságukat mások kárára növelik.
Na, ők NEM a liberálisok! "

Ja, de liberálisnak VALLJÁK magukat, és azt hiszik, hogy csak nekik lehet igazuk.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.17. 14:41:01

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: tény, hogy eltakarodhatnál abba a rühes, bulgár kurva anyádba végre, te hontalan szarházi! Mocskolódáson túl képtelen vagy bármire.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.17. 15:03:47

@Hóhér az utolsó barátod:

Látom, képtelen vagy feldolgozni a liberalizmus agóniáját. Vagy csak az a gond, hogy nem utalt ebben a hónapban Soros?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:10:06

@Piszkos Freud:

A liberalizmus egy műszó. A jelenleg használt politikai értelmében legalábbis bizonyosan az.
A szó eredeti értelmében vett szabadság utáni vágy, minden ember sajátja, kivétel nélkül.

A liberalizmust jelen esetben semmi másra nem használják, csak arra, hogy megerőszakolják a demokráciát.
Hogy olyan dolgokat nyomjanak le a tömegek torkán, amit demokratikus keretek között soha senki nem tudna lenyomni.

A liberalizmus ilyenformán a demokrácia legnagyobb ellensége.
Amit nem tudnak lenyomni a tömegek torkán a "liberálisok", azt lenyomják a liberalizmusra, "szabadságra" hiavtkozva.

Tehát a liberalizmus köntösébe csomagolt verbális, politikai, és fizikai agresszióval erőltetitek az emberekre a marhaságaitokat, a migráns imádattól, a multikultúrális Európán keresztül, a nemzetállamok megszüntetéséig.

báró Csekonics 2015.11.17. 15:33:28

"Már csak azért is botorság a menekülteken leverni a port ezért a szörnyűségért, mert pont ez az, ami miatt kénytelenek voltak útra kelni, ez az, ami elől menekülnek."
"Persze az ilyen összefüggések felismerése már sokak szellemi képességeit meghaladja, másoknak pedig nem fér bele a prekoncepciójába, és ezért nem hajlandó ezeket fel- és elismerni."

A posztírónak meg az haladja meg a szellemi képességeit hogy felismerje, a nagy tömegben mindig könnyebb elbújnia annak aki tilosban jár.
Főleg, ha a nagy tömegnek nincsenek iratai, ráadásul nehéz az egyének mozgását nyomon követni.

Hiba az az általánosítás hogy migráns = terrorista, de ugyanúgy hibás az az általánosítás is hogy migráns = menekült...
Na EZT kéne végre felismerni és helyére tenni a dolgot.
Tegnapi hír, hogy van olyan USA állam ahol kerek-perec nem akarnak szír migránsokat látni, de van ahol egyszerűen azt mondják hogy OK, de csak teljeskörü nemzetbiztonsági átvilágítás UTÁN.

Persze ehhez tökösség is kéne - ami kb. egyetlen EU politikusban sincs meg - hogy addig igenis fel kell tartóztatni a migránsokat a schengeni határ külső oldalán (vagy belül, de _körülzárt_ táborban) amíg nem tisztázódik hogy ki-kicsoda. Ha kell, erővel is, igen.

Mert messziről jött ember azt mond, amit akar...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.17. 15:49:22

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: az a gond, te retkes, rágalmazó, hazátlan tetű, hogy élve születtél. Ennek semmi köze liberalizmushoz, egyebekhez... nem is értem, takonygerinccel hogy tudsz létezni. Már rég meg kellett volna fulladnod...:D

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.17. 15:50:37

@báró Csekonics: nagy tömegben... igen... ezért találtak az egyiknél útlevelet, ezért volt a másik sokadik generációs francia stb.

báró Csekonics 2015.11.17. 16:06:28

@Hóhér az utolsó barátod: garantálod, hogy _egyetlen_ az utóbbi hónapokban érkezett bevándorlónak sincs köze (és nem is lesz) semilyen terrortámadáshoz?
Ugye, hogy nem...
Értsd is amit írtam: nincs értelme sem erre, sem arra általánosítani.

De sajnos a politika (és a sok kis birka, aki még bedől a politikusoknak) oldaltól függően vagy egyik vagy másik irányba próbál általánosítani.
Egyik adón csak a vándorlástól elgyötört arcú gyerekeket mutatják, másikon meg a sok fiatal, életerős férfit - lehetőleg követ dobálva, kerítést rázva vagy más fenyegető helyzetben...

s 2015.11.17. 17:15:03

@Muad\\\'Dib: "kiderült az egyik elkövetőről, hogy nemrég érkezett"
Kiderült? Vagy csak volt nála egy hamis papír, amit egy menekülttől szerzett? Téged elég könnyű átbaszni. Meg is teszik sokan, gondolom.

s 2015.11.17. 17:29:33

@Ballib Cenzúra: "Azt vágod hogy Belgiumban 4% körüli eredményt ért el az ISIS-el szimpatizáló iszlám párt ?
Velük mi legyen ?"

Leszarom, mert a fasiszta párt is érne el eredményeket Németországban, ha éppen nem lenne betiltva. Tehát be kell tiltani, a jogalap pedig az, hogy legálisan nem létezhet olyan párt, ami mások fizikai megsemmisítését tűzi ki céljául.

"Már az EU közepén is rengeteg támogatójja van az Iszlám Államnak."
Ez egy közönséges bűnszövetkezet, ennek megfelelően kell kezelni.

"És egyre több muszlim jön."
A muszlimok nem egyenlő iszlám állam. Ha nem érted a különbséget, akkor nézd meg az iszlám állam támogatottságát az arab országokban. A többség elítéli ezt az alakulatot, persze az amerikai befolyást is elítélik. Ehhez képest ezek nem túl erős gazdasággal rendelkező országok, ahol némelyek vevők a szélsőséges eszmékre. De nem mindenki. A többség nem. A többség életkörülményeit az ilyen hordák baszták szét, ezért próbálnak menekülni normális helyre. Nem azért, hogy azt is szétbasszák, hanem hogy tudjanak normálisan élni valahol. A saját hazájukban élnének a legtöbben, mert a fasz sem akar eljönni onnan, ahol született és eddig élt. De a körülmények lehetetlenné váltak. Európa és Amerika abban tudna segíteni, hogy felszámolja az iszlám államot és normalizálja a viszonyokat abban a térségben.

s 2015.11.17. 17:40:10

@martineden: Hófehér emberek is lövöldöznek a világ bármely pontján. Tehát nem sikerült megragadnod a probléma gyökerét. Senki nem jönne ide, ha nem lenne rá kényszer. A kényszer pedig a lakóhelyük szétbaszása. Mert ha nem ez lenne, akkor már a múlt század 90-es éveiben is jöhettek volna ekkora tömegben. De ne jöttek. Pedig iszlám akkor is volt, csak éppen jól elvoltak a seggükön. A menekült nem azonos a terroristával. Buta embernek, orbán viktornak - fasz sem érti, hogy ezt miért mondtam külön, de most már ott egye meg a rosseb - persze az, de nekem nem. Mert világosan különbséget tudok tenni a két dolog között, a kibaszott propaganda ellenére is.

martineden 2015.11.17. 22:59:00

@s: ,,Hófehér emberek is lövöldöznek a világ bármely pontján".1..,,elvetve igen,Na de ha felveszik a muszlim vallast ,elszabadul a pokol.2.Es hofeher nem muszlim vallasu emberek elvagjag a nyakadat nagy nyilvanossag elott,ha osszetepsz egy bibliat?3.es hofeher nem muszlim emberek megolik a sajat lanyukat ha csak ugy randon elveszti a szuzesseget?4.Es hofeher nem muszlim emberek ha menekulnek a hazajukbol ,attorik mas orszag hatarat ,koveteloznek es eroszakoskodnak,vagy alazatosan menedeket kernek?5.es hofeher nem muszlim emberek ha mas orszagban elnek ,megprobalnak alkalmazkodni a helyiekhez?

martineden 2015.11.17. 23:02:54

@s: ,, A kényszer pedig a lakóhelyük szétbaszása. Mert ha nem ez lenne, akkor már a múlt század 90-es éveiben is jöhettek volna ekkora tömegben. "...nem johettek volna ,mert minden hatarnal szetlottek volna a segguket es ezt jol tudtak,valamint nem volt olyan idiota aki meg biztatta is oket.pl merkel nyanya
.

martineden 2015.11.17. 23:05:17

@s: ,,Tehát be kell tiltani, a jogalap pedig az, hogy legálisan nem létezhet olyan párt, ami mások fizikai megsemmisítését tűzi ki céljául."..kezdunk egyeterteni.A betiltast a korannal kell kezdeni,hisz masok megsemmisiteset tuzi ki celul,sot eloirja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.18. 06:18:06

@jágör68: Ehh,ezek az összeesküvés elméletek!:))
De pl. az amerikaiak jól jártak azzal,hogy az oroszok és a franciák is segítenek nekik!

s 2015.11.18. 13:53:24

@martineden: A hófefér, nem muszlim anders behring breivik a tárgyalása második napján felolvashatta a beszédét, melyben a liberálisokat és a multikulturalizmus híveit támadja, és azt állítja, hogy őt és társait a liberálisok "másodrendű polgároknak" tekintik.
Egyébként most arról panaszkodott nemrég, hogy hidegen kapja reggel a kávét. Én a saját fosát itatnám meg vele, természetesen utána melegítek, ha ez feltétlenül szükséges, vigyázva arra, hogy semmiképpen ne legyen tút forró, mert nyilván az is baj.
Egyébként Amerikában is rendszeresen hófefér, nem muszlim faszkalapok, akiknek elgurult a gyógyszere lövöldözésbe kezdenek, mert csak.

"hofeher nem muszlim emberek megolik a sajat lanyukat ha csak ugy randon elveszti a szuzesseget"
Ez valóban nem helyénvaló. Bár nyilván az sem, hogy itt minálunk meg idegen férfiak faszát szopják ki, tapicskolnak a geciben, amit videóra vesznek. Ha a te lányod csinálná, biztosan nem lennél boldog. Nem ölnéd meg, de büszke sem lennél rá.

"alazatosan menedeket kernek"
Nyilván. Bár arra kiváncsi lennék, hogy ha neked kinyírnák a rokonaidat, lebombáznák a házadat, végül elmennél bárhova és ott a hivatalok kezdenének baszakodni veled, mert a helyi politikosoknak az lenne a jó, hogy ellened hangolják a lakosságot, akkor mennyire lenne ki a faszod.

Nincsenek politikusok. Szükségtelenek. Csak emberek vannak. Az egyik ember bajban van és a másik segít rajta. Ez a millió éves törvény. Így lettünk emberek és most valami levegőből idebaszott szarkatyvasz miatt nem leszünk mások. Te lehetsz, de én biztosan nem.

s 2015.11.18. 13:57:31

@martineden: Azért nem jöttek, mert nem volt rá okuk, nem pedig azért, mert bár okuk lett volna, lehetőségük nem volt.
Semmit nem tudsz.

s 2015.11.18. 14:27:24

@martineden: Nem ismerem a Koránt, de én az élni és élni hagyni híve vagyok. Aki más állásponton van, azzal nem fogok egyet érteni. Tehát befogadnám a bajba jutott embereket, mert segíteni akarok rajtuk, de nem tűrném el, hogy itt hittérítést folytassanak, vagy bármilyen terjesztését végezzék a vallásuknak. Valamit valamiért. Ez az ár, hogy békében lehet élni. Nem lehet semmilyen okból sem háborúskodást kezdeményezni. Ha ez olyan mértékben ellenkezik a hitükkel, hogy nem tudnak túllépni rajta, akkor irány vissza a picsába.

jandera 2015.11.18. 14:36:46

@Piszkos Freud: Tudod, vannak akik liberálisnak vallják magukat, de nem úgy cselekszenek, politizálnak. hiába állítják magukról, és ezért nem is nevezzük őket liberálisnak!
Olyanok is vannak akik kereszténynek vallják magukat, de nem úgy cselekszenek, politizálnak. hiába állítják magukról, és ezért nem is nevezzük őket kereszténynek!
Pistike hiába vallja magát lánynak, ha pöcse van, bizony fiú!
Itt befigyel egy más, de nagyon hasonló téma. Kik a komcsik? Akikre mondják, vagy akik annak tartják magukat?
Sajna egyik sem biztos. Mindhárom "filozófiának" van bizonyos értékrendje, aki az szerint él, gondolkodik az Az.
Az iszlámnak is van értékrendje, ami meglepően közel áll a keresztény értékekhez. Ahogy sok -magát kereszténynek nevező - nem tartja be vallása alapértékeit, úgy sajnos ilyen van a muszlimok között is, ezért nem szabad általánosítani.
Neked sem esne jól, ha valaki a keresztény népírtók után ítélkezne rólad.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.21. 09:56:39

"Magyarországon is áthaladó menekült is van a merénylők között, ezt azonban a francia hatóságok most már határozottan cáfolják, "

loszart se cafoltak. azt irtak mar akkor is, hogy nem bizonyithato egyelore. ideje lenne irni egy masik posztot a valosagrol is, vagy az mar nem olyan fontos:

hvg.hu/vilag/20151120_Ujabb_parizsi_merenylot_azonositottak

figyeled, hvg link, ezek biztos tudjak a tutit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.21. 17:38:08

@droid_: 1. Valóban bűnöm az, hogy nem tudok olyan posztot írni, ami négy nappal későbbi infókat is tartalmaz. Ígérem, gyakorolni fogom a jövőbe látást.
2. Oké, akkor ez a része a posztnak az új infók fényében nem igaz (még egyszer: az akkori infók szerint igaznak tűnt). Ettől még a poszt lényege változatlan.
- A támadások kitervelője, és a végrehajtók döntő többsége nem menekült.
- A több százezer menekült démonizálása csak azért, mert egy vélt vagy valós terrorista is akadt köztük, baromság, olyan, mintha minden magyart gyilkosnak tartanának, mert akad magyar nemzetiségű gyilkos. Attól még (ezek szerint egy-két kivétellel) tényleg pont ez elől menekültek, és továbbra is aljas csúsztatás őket en bloc összemosni azokkal, akik pokollá tették az életüket.
- És a mi a legfontosabb: a poszt lényege a három idézet, a többi csak felvezetés volt. Azok talán ettől most komolyabban vehetők lettek?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.21. 18:39:35

meg nem keso. eleve azt irtam, hogy ideje lenne a valosagrol is posztot irni. az akkori info is az volt, hogy egy talalt utlevel onmagaban meg nem bizonyitja, hogy merre jott az ember, szo se volt hatarozott cafolatrol.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.22. 09:54:44

@droid_: De, cáfolat volt, mert előtte más hírek keringtek, és azokat ez cáfolta. Egy félmondatért meg nem írok új posztot, fentebb részletesen leírtam, hogy miért. Engedtessék meg, hogy a saját blogomon akkor és arról írjak, amikor és amiről akarok.

TBal 2015.11.27. 15:06:04

@Rahman Mudzsibur: "vezetőjük pedig egy belga állampolgár" - jaja, én is azon gondolkoztam, hogy vajon flamand vagy vallon volt-e az illetö... :)

DeMarco 2015.12.03. 23:14:18

Lázár megerősítette, hogy a párizsi merénylet egyik fő szervezője valóban járt Budapesten, és a Keleti pályaudvarnál toborzott egy csapatot a regisztrációt megtagadó menekültek közül. A miniszter körülményes megfogalmazásából úgy tűnik, erről a tényről a sajtóhírt követően kapott megerősítést a kormány külföldi titkosszolgálatoktól. Lázár nem mondta el, kiről van szó, de nyilván arra a Salah Abdeslamra gondolt, akit a párizsi terrortámadások főszervezőjének tartanak, és még mindig szökésben – sőt, lehet, már Szíriában – van.

Ennyit erről. Farkast kiáltottunk és itt is volt a farkas. Ezt már megint csúnyán benéztétek. Illene elhalkulni és legközelebb előbb kinézni a kukucskálón, aztán ajtót nyitni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.12.04. 12:47:15

@DeMarco: Tehát nem az ISIS küldött menekültek közé rejtve új embereket (ahogy ti hajtogatjátok folyamatosan), hanem itteni terroristák próbáltak a már ideérkezettek közül toborozni. Még ha sikerrel is járt, és 1-2 ember vevő volt erre (mondjuk többek között köszönhetően annak, ahogy a magyar kormány bánt velük) nem látom, hogy ez mennyiben befolyásolja azt, hogy többszázezren pont az ilyenek elől menekültek, és békét és nyugalmat keresve jöttek ide, nem háborúzni, és ezért segítséget érdemelnek, nem ellenük történő uszítást.

DeMarco 2015.12.04. 23:45:41

@Fedor: Csakhogy nem békét hoztak, hanem halált és pusztulást! Azóta kiderült, hogy többször is jártak itt, többen...

Mekkora tragédia kell még ahhoz, hogy belásd a tévedésed? Bár valószínűleg nem létezik akkora. Sokkal inkább az a kérdés, hogy a többség mikor fog végleg besokallni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.12.07. 15:49:39

@DeMarco: Milyen halált hoztak a menekültek, milyen pusztulást? A terroristák minden ellenkező híresztelés ellenére a másik oldalon állnak.

Mindegy. Látom, továbbra se zavarnak a tények.

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2015.12.15. 22:26:50

A hamburgi rendőrség közleménye szerint a hét végén több tömegverekedés volt az egyik befogadóállomáson. A konfliktus még szombaton kezdődött, amikor egy eritreai menedékkérő megütötte a biztonsági szolgálat egyik munkatársát. Ezért a menedékkérőt át akarták költöztetni egy másik szállásra. Több honfitársa ezt megpróbálta megakadályozni, míg a biztonsági emberek segítségére szíriai menedékkérők siettek. Így végül tömegverekedés alakult ki. A rendőrség 21 rohamkocsival vonult ki a helyszínre, paprikaspray alkalmazásával léptek fel a botokkal, farudakkal felfegyverzett eritreaikkal szemben. A biztonsági szolgálat három munkatársa megsérült.
Vasárnap kiújult a konfliktus, 60-80 ember verekedett össze, többnyire eritreaiak és szírek, különböző tárgyakkal felfegyverkezve. A rendőrség 34 rohamkocsival vonult ki. Őrizetbe vettek 12 embert, egyikük - egy 16 éves eritreai fiú - megpróbálta lefejelni a vele szemben intézkedő rendőrt.
Az összecsapásban nyolcan megsebesültek, köztük öt biztonsági ember. Öt sebesültet kórházba kellett szállítani.
Az Alsó-Szászország tartományi Bad Bevensenben vasárnapra virradó éjjel ismeretlenek behatoltak egy menedékkérők elszállásolására előkészített épületbe. Több vízcsapot megnyitottak és a lefolyókat eltömték, hogy elárasszák az épületet, a tetőszerkezetet pedig megpróbálták felgyújtani. Ez nem sikerült nekik, de az épületben így is több ezer euró értékű kár keletkezett.
A Meckelnburg-Elő-Pomeránia tartományi Güstrow-ban szombaton kövekkel dobáltak meg egy menedékkérőket befogadó állomást. A cselekményt rögzítette egy biztonsági kamera, felvételei alapján négy fiatalember támadt a szállásra, amelynek két ablaka betört.

agysebész-atomtudósok

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.12.16. 08:20:31

@DeMarco: Ez megvolt?

"A magyar kabinet állítása alapján, írja a lap, a párizsi terrortámadás főszervezője és egyetlen túlélője, a brüsszeli Salah Abdeslam a Keleti pályaudvaron is toborzott embereket a november 13-án végrehajtott terrorakcióhoz, de a kormány részéről Kovács Zoltán kormányszóvivő nem bocsátott a lap rendelkezésére bizonyítékokat. A cikk szerint a kormány állítását a belga nyomozóhatóságok nevetségesnek találták.
Eric van der Sijpt, a belga főügyész hivatalának elöljárója szerint a kijelentés minden ténybeli alapot nélkülöz. "Öt perc után meglincselték volna azt, aki az Iszlám Állam elől menekülő menekültek között terrortámadáshoz gyűjtöget embereket" - mondta"

444.hu/2015/12/15/magyarorszag-felelemre-jatszik-a-bevandorlasi-vitaban-irja-cimlapjan-az-international-new-york-times
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0