Kommunista superman
2016. április 30. írta: Fedor

Kommunista superman

superthurmer2.jpgA "hülyén fotóboltolt szélsőséges pártelnökös címlap" verseny eddigi bajnoka a Barikád azon száma volt még 2010-ből, amelyiken Vona Gábriel arkangyal lángpallossal, acélosnak szánt, de inkább riadt tekintettel, árpádsávos pajzzsal védelmezte a jobbikosok által felgyújtott égő várost és a Morvai Krisztina által megszemélyesített Védtelen Magyar Anyát a minden irányból érkező ballibsi dárdahegyektől. Nem hittem volna, hogy ezt alul lehet múlni, de most jött a munkáspárti Szabadság Thürmer Gyulával, és kiütéssel győzött: 

superthurmer.jpg

Mi a szent szar ez? Melyik munkásőr ovis dédunokája rakta ezt össze körömvágó ollóval és technokollal a délutáni alvás utáni szabadfoglalkozáson? És mit gondolt Thürmer, amikor erre áldását adta és nyomdába engedte? Hogy majd ettől trendi lesz a Munkáspárt a 70 év alattiak között is? Hát nem volt egy ápoló se a közelben?

Nagy túlélőbajnok Thürmer, de úgy látszik végleg az agyára ment a 0,1% alatti lét.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr248675362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2016.04.30. 21:30:48

Thürmer a baloldal leghitelesebb embere.

BéLóg 2016.05.01. 01:42:44

Csatlakozom az előttem szólókhoz!

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.05.01. 06:39:13

Humoros, ráadásul pont a Munkáspártnak tökéletesen megfelel.

Inkább a bloggernek ment az agyára valami.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.01. 08:27:56

Látom a narancshorda kora reggel már ki van vezényelve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.01. 08:29:29

..izé... má estve...
Birca + miel5t elment molesztáltatni magát a gőzfürdőbe, még röffentett 1et.

01234567 2016.05.01. 08:30:25

Thürmer a "rendszer embere", ahogy Vona, Schiffer, Bajnai és privát véleményem, Gyurcsány is az. És ahogy az volt Torgyán, Csurka az egész SZDSZ, Boross "Hóbagoly" is. Orbán nem. Ö a "rendszer része", tökéletes terméke, talán maga a rendszer.(akar lenni?)
Nem érdekes hogy a rendszerváltáskor egyetlen történelmi párt sem rúgott labdába? Esetleg másodvonalbeli társutas lehetett maximum mint az FKGP, vagy a KDNP ? Mint egy jótékony lepelként? Lettek MSZP-k (hogy nem rúghatott labdába olyan párt mint a MSZDP?), lettek SZDSZ, MDF-ek, FIDESZ.
És szinte ugyan az a politikus típus mindegyikben. Vagy MSZMP tag, sőt KB tag volt, esetleg még munkásőr is, gyanítható kapcsolata a kommunista belüggyel, ha idősebb, másod-harmad vonalbeli kommunista felmenők, esetleg még belügyes is, homályos élettörténettel, sejthető belügyes kapcsolattal, és mind olyan csinált embernek tűnik (lásd pl.: FIDESZ-Bibó kollégium-Stumpf I.-Horváth belügyminiszter..)
Mikor jön már egy igazi selfmade man aki nem karrierista, aljas populista, velejéig korrupt gerinctelen érdekember? Soha. Lásd példának: Krassó, Ángyán Horváth András ( NAV-os) Váradi András..stb..Ezeket elpucolják, hülyét csinálnak belőle.
De ehhez kell egy ilyen birka nép is. Nincs remény.
Tudom, én vagyok az elmebeteg. Nem. Ti vagytok a hülyék.

01234567 2016.05.01. 08:33:26

"másod-harmad vonalbeli kommunista felmenők, esetleg még belügyes is, homályos élettörténettel, sejthető belügyes kapcsolattal, és mind olyan csinált embernek tűnik (lásd pl.: FIDESZ-Bibó kollégium-Stumpf I.-Horváth belügyminiszter..)"- ha fiatalabb -
a fentebbi írásnál ez lemaradt

6.Lenin 2016.05.01. 09:12:40

@01234567:

Az eleje talán még elfogadható is lenne(lehetne), de a végét nagyon elrontottad, szerintem.

6.Lenin 2016.05.01. 09:59:40

@01234567:

Már megint csak a felszínt nézed.
Sértődött (tehetségtelen ezáltal felhasznált) embereket tekintesz "hősnek".
Mindezekért a "hülye","birka" nép a felelős.

A legnagyobb szakértői a szexnek, akik (csak) beszélnek róla. Akik csinálják (is), nem biztos, hogy értenek is hozzá, de legalább csinálják, jól-rosszul.
A legtöbben (a nép) teszi a dolgát (ezt is), de minek róla beszélni. Jól el vannak anélkül is.

01234567 2016.05.01. 10:34:35

@6.Lenin: Mezőgazdasági végzettségem okán szakmailag ismerem Ángyánt, róla nem mondanám hogy tehetségtelen, sőt. És szerintem sértődött sem, dühös, mert átb.szták. Konkrétan Orbán. Mondjuk a harag nem jó tanácsadó, de senki nem tökéletes..
Horváth Andrást nem ismerem szakmailag, de ami témát felhozott az jogos, hasonlóakat VÁM-os ismerősöktől is hallok(pl. a Kínaiakkal kapcsolatban), nem kell sértődöttség, egyszerűen tele lesz a töke az embernek. Érthető.
Váradi Andrást egyszerűen tönkre tették. Az egyszerű kisember a politika fogaskerekei között. Csak ő nem az egyszerű magyar ember módjára viselkedett, behúzta fülét, farkát, hanem mert, és tett. Jó lenne egy olyan országban élni ami Váradi Andrásokkal van tele.
És itt el is értünk ahhoz amit sérelmezel: Ez az ország sajnos Tiborcokkal, jobbágyokkal van tele, és nem szabad parasztokkal., önálló emberekkel. Társadalmi szemléletváltás kell. Magunkba kell néznünk, ezt itt mi teremtettük. Nem kilóra, grammra megvehetőek vagyunk, politikailag alul műveltek, társadalmilag alacsony színvonalúak, ócskák. Nyáj vagyunk nem falka. Terelnek és nem vonulunk, mert erre vagyunk alkalmasak.
A fentebb említettek meg ugyan mit tettek volna, egyedül próbálták, semmire nem mentek, máshoz kihez fordultak volna? A magyar média meg...ne nevettess.

bolondok közt viktor a király 2016.05.01. 11:16:06

0123456: Eggyet lehet veled érteni sok mindenben, és jól is látod a dolgokat. De egy biztos, hogy amíg le nem zárjuk a múltat hagyjuk, hogy az szétmarcangoljon bennünket, felülünk a zsidózásra, a komcsizásra, a libsizésre, Gyurcsányozásra, nácizásra, libásozásra addig itt birkaként fog minket kezelni mindenki. Addig lesznek olyan emberek akik istennek képzelik magukat, elhiszik magukról, hogy ők a megváltók. Nem lesz egy épeszű ember aki fel merné vállalni, hogy a szembe száll velük, mert ezek a diktátor szerű lények eltiporják. Félre kell tenni a sérelmeket, összefogni, és egy civil összefogás mellé beállni és ott sem a múlton rágódni. A múltat irányítani már nem tudjuk, de a jelenünkbe és a jövőnkbe beleszólhatunk.

6.Lenin 2016.05.01. 11:20:36

@01234567:

Gondolom, hogy Mo-ot olyan országokkal próbálod összehasonlítani, ahol néhány évszázados kemény (véres) küzdelem által érték el azt (és még most sem tökéletes ott sem minden), ahol jelenleg tartanak.
Mi még ott tartunk (ahol annak idején (USA-ban a maffia, európai országokban a gyarmatosítók), ahol a jelenleg elsőnek a gazdasági hatalomért küzdenek az érdekellentétes csoportok. Majd utána (remélem) ezek utódai közül kikerülnek olyanok is, akik elsősorban a saját országuk (és annak (polgárai) érdekeit is figyelembe fogják venni.

Az általad említett emberkék meg elég nagyokat csúsztattak bizonyos érdekek mentén, elég hatástalanul.
A média meg érdekeket szolgál ki, abból élnek, az igaz, néha elég gátlástalanul.

A nép meg olyan, hogy vannak, akik szeretnek bizonyos dolgokat hallani, mert belül ők is olyanok (génjeik, neveltetésük, környezetük). Mást meg az Istennek sem fogadnak el.
Az élet meg már csak olyan, hogy egyszer egyik csoportból vannak többen, máskor a másikból. Természetesen a kisebbségben maradók ágálnak a leghangosabban.
Nincs ezen sok csodálkozni való.
Egy lehetőség van ilyenkor...

Természetesen vannak (kb 20-30%)akiket nem nagyon érdekelnek ezek a "harcok", itt van keresnivalójuk a politikacsinálóknak (ha van hozzá valóban tehetség is , az akaraton kívül)
,és az ábra szerint a jelenlegi ellenzékből ezek hiányoznak.
A többi: óhaj, sóhaj, rizsa.

Természetesen, mindez, szerintem.

6.Lenin 2016.05.01. 11:32:12

@bolondok közt viktor a király:

Óhaj, sóhaj, rizsa.
Tehetségtelenség. Nem tudod a megoldást, ráadásul rossz helyen kotorászol.
Még nincsenek polgárok.

A többség még azok körül gyülekezik, akik azt mondják, amit hallani szeretnének. Már azért talán olyanok is akadnak, akik a saját érdekeiket is képesek alávetni a többség érdekeinek is.

Melyik csoportból lesznek majd többen?
Ehhez kéne megtalálniuk az utat a most ellenkezőknek.
Jelenleg rossz helyen turkálnak.
Szerintem.

01234567 2016.05.01. 11:46:02

@bolondok közt viktor a király: A múltat le kell zárni, ez Magyarország XX. századi történelmének legnagyobb tanulsága. A magyar politikusok, politikai ideológiától függetlenül a múlttal harcoltak (sőt, ezt a XX. századot 1867-el kezdeném számolni.) A kiegyezás utáni kormányok 48 örökségével küzdöttek, a Horthy rendszer a Trianoni sebbel, a Tanácsköztársasággal, Rákosiék a Horthy rendszerrel, annak emlékével, és Magyarország szerepével a II. VH.-ban, Kádár Rákosiék emlékével, a Horthy rendszer emlékével, A rendszerváltás eddig eltelt ideje meg a Kádár rendszerrel, és most ezek az idióták megoldásnak elővették a Horthy rendszert mint követendő példát. Igen, ezt jó volna abba hagyni, mert vakvágány. De nem lehetne megoldás kimondani az igazat, esetleg tisztázni evidenciákat. Mert az acsargás már hányinger, de hogyan oldanánk fel a lelkekbe ivódott dogmatikus baromságokat?

6.Lenin 2016.05.01. 11:53:05

@01234567:

" Mert az acsargás már hányinger, de hogyan oldanánk fel a lelkekbe ivódott dogmatikus baromságokat? "

Fogadd el, hogy csak nekem lehet igazam, én meg a tiédet nagy ívben...

Így biztosan nem.

01234567 2016.05.01. 12:07:30

@6.Lenin: Nem értek egyet. Annak, hogy mi a "rendszerváltáskor" rövid időn belül társadalmilag és politikailag felzárkózhassunk a tőlünk földrajzilag a szomszédságunkban lévő Nyugathoz megvoltak az alapok. De a rendszerváltás óta eltelt idő másról sem szólt csak ezen alapok rombolásáról, lásd: megosztás, társadalmi osztályok ellehetetlenítése, társadalmi különbségek megjelenése a mindennapokban(könyörgöm Európában a XXI. században?!!!), egy átjárhatatlan osztálytársadalom építése által, ideológiai, rasszista, társadalmi panelek mesterséges beépítése a társadalomban..stb..Nem, mi nem ezen a szinten álltunk, hanem ide süllyedtünk, és van lejjebb! Na ebből elég. (Egyébként a társadalom ilyetén lezüllesztése mögött természetesen nem kell ideológiai okokat, összeesküvést sejteni, ez bizony puszta gazdasági érdeke volt szűk politikai bűnözők csoportjának. sajnos rossz kezekbe adtuk az országot, de talán ez az emberek egyetlen mentsége, a rendszerváltáskori információ teljes hiánya volt az oka, és ez a magyar média bűne ők, és az értelmiség adták el ezeknek kicsinyes örömükben hogy sikerült kicsinyes játékuk a "rendszerváltás", gondolták ők sötét primitívek, no meg egy szelet zsíros kenyérért.)
És ennek következménye hogy a társadalom többsége van kisebbségben ma a magyar társadalomban, és pont az a része aki a társadalom alapja. Ez itt, ebben a földrajzi konstellációban, bár társadalmi probléma, gazdasági ellehetetlenüléshez vezet (nem beszélve arról amilyen közösség tagja vagyunk EU.) Ez így itt nem működik. (Gondolj bele ha mondjuk Nigériát, vagy Guatemalát tennéd ide a helyünkre) Igen is vissza kell vezetni a magyar társadalmat az egyetlen helyes útra, újra európanizálni kell mind társadalmilag, mind politikailag, és akkor gazdaságilag is oda kerülhetünk, ez kell, ilyen erőt kell választani.

01234567 2016.05.01. 12:19:45

@6.Lenin: Nem. Nem kell elfogadni, mindenki tolerálhatja a másikét, ettől vitathatja. Csak kultúra kérdése, ami egy nagyon rövidtávú, egy generációs "nevelés" kérdése. Csak közbeszéd és média kérdése az egész. Viszont evidenciákat meg kell határozni.
Példa: Lehet vitatni Horthy hülye volt vagy a nemzet kormányosa, szükségszerű volt megtámadni a SZU-t, vagy nem . Ezeket lehet vitatni. De hogy mi támadtunk, mi voltunk az agresszor ez tény. Ennek következményei vannak. Ez tény. Nekünk ezek a következmények jutottak, amik. Vagy evidencia: Nem kellett hadat üzenni az USA-nak és Angliának, mi megtettük. Ez tény. Erre nincs mentség, ez tény. Hülyeség volt, ez tény.

6.Lenin 2016.05.01. 13:05:12

@01234567:

"társadalmilag és politikailag felzárkózhassunk a tőlünk földrajzilag a szomszédságunkban lévő Nyugathoz megvoltak az alapok."

Én is azt gondoltam. Igaz fiatalabb is voltam.(akkoriban más dolgok kötötték le jobban a figyelmem, mint a politika)

Aztán rájöttem, hogy mindenkinek végig kell mennie a saját útján (ahogy nőttek a gyerekek).
Miért is működne ez másként egy családnál nagyobb közösségben?

Vannak gyerekeid?
Majd, ha kezded magyarázni (amit te már átéltél), mire vigyázzanak az életben, és látni fogod a süket füleket, talán majd megérted, mit is jelent a saját út,tapasztalásból levont következtetés.

Más...

Most zajlik körülöttünk a világ újrafelosztásáért a harc (sok millió halottal) PL. Szíria, stb.
Valaki győzni is fog talán.
Nekünk (kis ország) meg majd be kell sorolni mögé.
Ennyi az "erkölcsi" tanulság belőle.

Természetesen választhatunk jól, és rosszul is,mint eddig. Nem a mi döntésünk elsődlegesen.
Majd lesznek( mindig is voltak) akiknek a döntés sérteni fogja az érdekeit, és ezt szóvá is fogják tenni, mert a sajátjukat szeretnék érvényesíteni.
A médiákon keresztül naponta fogják ennek megfelelően mindenféle fazsságokkal telekürtölni a "megértő" füleket. Emberek is voltak,vannak,lesznek hozzá.

Ez már csak így megy, mióta az ember rájött, hogy nincs egyedül, és szeretne a másik felett uralkodni. Talán nincs is megoldás erre.
Van (?)1 drb Isten, és sok ezer vallás (magyarázat) hozzá. Természetesen ezek közül mindig az az egyedül igaz, akinek szereted hallani a magyarázatát. A politika (bármi más), miért lenne kivétel?
Itt sincs semmi csoda.

Kellene találni valamilyen közösen elfogadott találkozási pontokat (érdekeket).
Sajnos pont ez nem sikerült eddig még senkinek. Minél többen leszünk, annál nehezebb is lesz. Ahány ember, annyi érdek.
Szerintem.

01234567 2016.05.01. 14:44:35

Én világpolitikai léptékben nem gondolkodom, csak belpolitikaiban. Bár ha már: egy katonailag semleges, külpolitikailag el nem kötelezett Magyarország jobban tetszene ( viszont gazdaságilag az EU muszáj volt, és kell) , sajnos vagy gyáva, vagy buta, vagy szervilis vezetőink voltak, nekik mindig kell(et) valaki segge. Most is, csak most a sok hazugság közül az egyik hogy nekik nem.
Fiatalon gondolkodik jól az ember, te is jól gondoltad, meg volt az alap. :)
Ami az utat illeti: aki nem tanul mások, és saját hibáiból, aki nem takarít meg felesleges köröket ha lehet egy egyszerűbb, mások által kitaposott rövid úttal az buta. Különben meg ha már út, Magyarországnak ez nem a saját útja, ez az az út amerre szembekötve vezetik akiknek ebben az országban ez az út jó, ha kell neki a fának, ha kell szakadékba.
Ami a választást illeti, igen választhatunk rosszul, de ismerjük fel, és ismerjük be, főleg magunk előtt, és változtassunk, mert a hülye csinálja csak tovább a rosszat.
És igen, nincs olyan hogy mindenkinek jó, de az arány nem mindegy, 20%-nak jó csak, vagy csak 20%-nak rossz, és igen is még azzal a 20%-al akiknek rossz foglalkozni kell hogy miért.
Empatikus, ettől összetartó, és ettől őszinte társadalmat kell akarnunk. Csak ez van, ez működik. Kis ország vagyunk, semmivel. A dánoknál, hollandoknál, és hogy egy ívású példát mondjak a Balti államokban bevált, ilyen országban csak ez működik.

6.Lenin 2016.05.01. 15:33:21

@01234567:

Nem vonatkoztathatunk el a körülöttünk lévő világtól, ha igen, akkor csak egy torz eredményt érhetünk el.
Magunkat, csak magunkhoz hasonlíthatjuk. Honnan, hová jutottunk az adott körülményekhez képest.
Az én gyerekeimet nem hasonlíthatom az angol királyi család gyerekeihez, mire vitték 30 éves korukra. Torz lenne.
A lehetőségekhez képest. Mit hagytak ránk az elődeink, és mire vittük az adott örökségből.

A hollandok kirabolták a fél világot, miközben a mi vezetőink francia, vagy angol kuplerájokban sírtak azon, hogy milyen elmaradott Mo.
Ebben igazad van, talán mi is tehetnénk ellene.

De, könyörgöm, ha Te elfogadod azt, amit a kedvenceid csinálnak, miért ne fogadhatnám én is el, amit az enyéim?
Zsákutca? Persze, hogy az.
Mi lenne a közös érdek mindkettőnknek?
Na, erre nem talált még senki megoldást.

Messziről természetesen mások szépnek látszhatnak, de oda kell menni, és meglátod az ő problémáikat. Nekik is megvannak a sajátjaik. Nézd meg az amerikai elnökválasztási cirkuszát.
Más? Persze, hogy más.
A sajátunkra magunknak kell találni.

"Empatikus, ettől összetartó, és ettől őszinte társadalmat kell akarnunk. Csak ez van, ez működik. "
Igen, ez lenne a jó, de KINEK?
Ami jó az egyiknek, nem jó a másiknak. Ez nem megy, senkinek sem, de olyan jó arra hivatkozni:nézzük ezeket, meg azokat, de ez csak szemfényvesztés.

Láttam már (közelről) irigyelt embereket-belülről is láttam aztán azt a mocskot, amit igyekeztek eltakarni mások elől.

A felszín soha nem mutatja a valódit, ezért kell inkább a mögöttes érdekeket keresni, ami valóban mozgathatja az eseményeket.

Természetesen kell törekedni a megoldásra, különben értelmét vesztené minden cselekedetünk. Ez majdnem olyan, mint az elmúlás kérdése. Mindenkiről el tudjuk képzelni\fogadni, magukon kívül, aztán mi sem kerüljük el, de ez valahogy olyan hihetetlen.

Mi a faszért sírunk,nevetünk, szeretünk,gyűlölünk, ha a végeredmény mindenkinél ugyan az?
Aztán mégis, mindenki végigmegy a saját útján, nevetve, sírva, szeretettel, gyűlölettel.

Talán így írták a bennünk lévő programot. Van akinél vírusos lesz, elferdül kissé, pech.
A többség végigmegy simán.
Ez van, de olyan jó álmodozni egy világról, ahol tök jó minden (főleg nekem)

Éljen Május 1, a munkásosztály nagy...ugye mennyire kiürült mára,pedig sok-sok ember áldozta érte az életét-és?

Szép az idő, illatos az orgona, jól érzem magam.

01234567 2016.05.01. 17:00:09

Az idő lehetne szebb is, de legalább valamelyest tavaszi melegre hasonlít. Érezd jól magad!

DeMarco 2016.05.04. 18:56:50

Szerintem az a Vonás kép tök' jó lett, ez is vicces a maga nemében. Különösebb hatásuk persze nincs rám, de nem is engem akarnak meggyőzni. Igazából csak azt nem értem, hogy téged mi zavar benne?

Megijedtél, hogy még a munkáspárt is megelőzi majd a babusgatott liberális pártocskádat? Mondjuk nem is lenne meglepő annyira. Még a munkáspárt is hitelesebb...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.05.05. 11:01:13

@DeMarco: Semmi politikai éle nincs a dolognak (az a félelem csak a te vágyálmaidban létezik), egyszerűen csak rettentő GAGYI mind a kettő. Ha ezek neked tetszenek, akkor nem csak a politikai ízlésedről van meg a véleményem, hanem a vizuálisról is...

DeMarco 2016.05.05. 20:57:23

@Fedor: Hát a vizuális és hangtechnikai ízlést inkább ne is boncolgassuk, sokatmondóak az e téren megjelent posztok és a kommentek. Vagyis azok hiánya...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.05.06. 17:26:19

@DeMarco: Beszédes a hangtechnikai posztok hiánya? Egy főleg politikával foglalkozó blogon? Elvesztettem a fonalat.

DeMarco 2016.05.12. 09:45:51

@Fedor: Sose volt meg az a fonal, így el sem veszíthetted..
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0