Dzsessz, molinó és táncos Feri (fotók)
2011. január 27. írta: Fedor

Dzsessz, molinó és táncos Feri (fotók)

Fedor: sajtoszabadsag tuntetes 110127 01

Azért nem megy minden döccenőmentesen.

Az egy dolog, hogy most valamivel kevesebben voltunk. Túl közel volt az előző, viszont sokkal nagyobb volt a hideg (a folytatás - már ha szükség lesz rá - szerencsére később lesz, egy a rendezvényhez abszolút passzoló ünnepen). Viszont a múltkorihoz képest már profibb szervezés mellett is látszott: rutintalanok a házigazdák.

Kezdésnek kissé elvont dzsessz szólt, ami abszolút passzolt volna egy füstös klubhoz, vagy otthon egyedül hallgatáshoz, de egy tömegrendezvényen a hangulat megalapozásához?

Nagyon jól mutatott a 12 pontból az első egy hatalmas molinón - "Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését." - hisz tényleg passzolt ide, de talán nem közvetlenül a színpad elé kellett volna vele állniuk, mert totál kitakarták az ott lévőket (ezt szerencsére később orvosolták).

Nem tudom, mennyire szerencsés, hogy egy deklaráltan pártsemleges rendezvényen (akár a szervezők tudtával, akár anélkül) elhangzik egy olyan dal - "gondoljon mindenki arra, amire akar" felkonffal - amelynek az a refrénje, hogy "Feri segíteni kell, gyere vissza, táncolj újra nekünk". Egyrészt a tömegben is többségben voltak, akik inkább csak nevettek ezen kínjukban, hogy ez most mi, másrészt meg kiváló muníciót adnak ezzel akaratlanul is azok kezébe, akik majd ezt később mindenhol, pl. itt is a kommentek között ezt szépen fel is fogják használni.

Persze ezek csak kisebb bosszúságok. A lényegen, a tüntetés jogosságán, szükségességén ez persze nem változtat, és ha addig semmi se változik, akkor folyt. köv. a magyar sajtószabadság igazi ünnepén, március 15-én.

Képgaléria az estéről:

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr262619517

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feri, segíteni kell 2011.01.31. 13:59:04

Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért csoport második kossuth téri tüntetésén énekelte a dalt Kardos-Horváth János – feltehetően, hogy görbe tükröt mutasson mindazoknak, akik kétségbe vonják a pártok nélküli politikai tüntetések létjogosultsá...

Trackback: Viktor, gyere velünk! 2011.01.29. 03:10:57

Orbán Viktor huszonkét éve olyan szabadságeszmék mellett állt ki, amik most sokak szerint csorbultak. Ezért volt oly botor e sorok írója időnként azt kiabálni: Viktor, gyere velünk! Nyilván nem fog, de a szembesítés legalább némi elégtétel egy ilyen cs...

Trackback: Elítélt a bíróság, mert igazat írtam 2011.01.28. 18:16:45

Tegnap jogerősen, másodfokon is súlyos pénzbüntetésre ítélt a bíróság, mert egy híres emberről igazat írtam. Nem, nem másztam bele a magánéletébe vagy ilyesmi, hanem megírtam, mit mondott az illető egyik peréről az őt feljelentő felperes ügyvédje. A bí...

Trackback: Fölkel Róbert nem tudja mi ellen tüntet 2011.01.28. 15:47:29

 Fölkel Róbert a független civil szerepelt január 17-én a napkelte műsorában és szembesült azzal, hogy voltaképp nem is igazán tudja, hogy miért tüntet.Vicces, ahogy pontról-pontra megdőlnek a szokásos érvekMiután szembesült vele, hogy a legnagyob...

Trackback: A söralátét léptékű élet 2011.01.28. 14:26:14

Az utópiák természete, hogy nem valósulnak meg, vannak olyanok amikért nem is kár!

Trackback: Az apokalipszis hungarisztáni lovasai V. – Ön náci vagy kommunista, melyiket választja? 2011.01.28. 14:08:57

Minden rendes hungarisztáni zsigerből utálja, aki külföldön él/élt, pláne ha az a bizonyos külföld egy olyan ország, ahol picit jobban mennek a dolgok, mint a Dicső Hungarisztáni Dumaköztársaságban. Az ilyen alakoknak alanyi jogon kijáró, irigységgel e...

Trackback: Röhejtüntetés 2011.01.28. 13:04:33

Nehéz jobb szót mondani a "médiatüntetésre". Szerintetek melyik volt a tegnapi esemény abszolút mélypontja? - Mikor kiderült, hogy annyian jöttek össze erre az ingyenes, és a média által igencsak megtámogatott tüntetésre (Index címlap, stb.),...

Trackback: Szexi vagyok 2011.01.28. 09:35:06

Bárdos-Deák Ágnes azt mondja: elképzeli, hol állt volna Orbán Viktor 1948-ban, 1956-ban. Úgy hiszi, mindkét alkalommal, a hatalom önkényével szemben foglalt volna állást. 1989-ben tudjuk hol volt, sőt arra is emlékszünk, hogy megverték a rendőrök, miko...

Trackback: Viktor, gyere velünk! 2011.01.28. 02:47:49

Orbán Viktor huszonkét éve olyan szabadságeszmék mellett állt ki, amik most sokak szerint csorbultak. Ezért volt oly botor e sorok írója időnként azt kiabálni: Viktor, gyere velünk! Nyilván nem fog, de a szembesítés legalább némi elégtétel egy ilyen cs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemtanú 2011.01.28. 15:28:33

@idelle: "A Fidesz népszerűsége azért nem csökken, mert a magyar társadalom nagy része úgy gondolja, amit a szeretett Párt és Szeretett Vezér, nevezetesen hogy rajta és eszmetársain kívül senki sem hiteles + mindenki más hülye."
Látod, pontosan erről beszélek. Te tudod ki hiteles, te tudod hogyan gondolkodnak emberek milliói. Mindenki egy masszába tartozik, rajtad kívül. Sajnállak ezért a megfellebbezhetetlen magabiztosságodért, mert ezért nem fogsz tisztán látni, hiába hiszed magadról. Néha kételkedj is.
"a hitelességet a következők kapcsán kérdőjeleztem meg: az mno nem hiteles. a Helyi Téma nem hiteles. a szájhagyomány útján terjedő történetek tele vannak túlzásokkal." Brilliáns bizonyítás! Azért nem tartod hitelesnek, mert hiteltelennek tartod. Ilyen érv előtt földig hajolok.
Legyen szép napod.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 15:32:22

@idelle: Lol!
De most komolyan, bakkerwekkernek igaza van, ez már dedó.

Az egy dolog hogy meg vagy győződve a saját igazadról, és aki mást mond az pártkatona/fiatal/öreg (kekeckedésképpen: te tévedtél már életedben?) a lényeg hogy nem lehet igaza, de legalább azt ne vond kétségbe, amit éreztünk!

DeMarco 2011.01.28. 15:32:36

@Fedor: "Egyébként nagyon profi a terelés: hiába szól a poszt egy tegnapi eseményről, helyette a vita már megint arról szól, hogy mi volt négy és fél éve.

Ügyes."

Thx, de ne nekem köszönd. Egyrészt te jöttél elő egy lejárt lemezzel, ráadásul alig egy-két poszttal ezelőtt már elmondtuk róla a véleményünket, sztem senkinek nem változott meg azóta se pro és kontra. (Te voltál a videón aki perecet vesz? :D)
Másrészt sokkal érdekesebb a maszop lejárató doksija, mert igazolja (ez is), hogy nyakig szarosak a történetben.

Egyébként sokkal érdekesebb vita alakult ki így, amihez úgy látszik mindenki szeretne hozzászólni, hát nem is bánom annyira, hogy szétoffoltam az elején...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 15:36:41

@TaTa86.: "Szóval, mikor 2006 szóba került, soha még csak le sem írtad a "kukaborogató" kifejezést?"

Lehet, hogy leírtam (belefér az általam felsoroltakba), de te _2008-as_ kukaborogatókat írtál, az meg ugye elég hülyeség lenne, ha egy két évvel korábbi dolgot azzal magyaráznék...

@sprenczl: És 1 hónap múlva Fletó már nem is volt miniszterelnök :-)

@DeMarco: "Ha megfordítjuk a kockát, akkor végre megértheted/megérthetitek, hogy mi mit éltünk át az elmúlt 8 évben..."

Nincs igazad, mert senki se állította, hogy az a nyolc év diadalmenet lett volna, mert a tényeket mi tiszteletben tartottuk. Azon valóban volt vita, hogy mennyire volt rossz, pont azért, mert a tényeket tiszteletben tartottuk.

"Most intézem a jegyeket..."

Na az speciel már el van intézve. Pénzt még nem kerestem a bloggal, de ingyenbelépőket már másodszor fogok kapni. Az előző az ördögkatlanos fotóbeszámolóért járt, amibe az volt a szép, hogy amúgy is mentem volna oda, és amúgy is fotóztam volna, de így legalább megspóroltam a belépőt magunknak :-)

Majd ha a cirkuszbanner helyett újra gugli hirdetés lesz, arra tessék klikkolni sokat, addig meg a videósreklámokat tessék nézegetni a posztok alatt, ha valakinek támogatni volna kedve :-)

DeMarco 2011.01.28. 15:38:13

@idelle: "mit? semmit, duma az egész."

Jah, hát ha te mondod, akkor biztosan úgy is volt...
Bár semmi lett volna, azaz nulla és még mindig a 2002-es szinten állnánk. Akkor még mindig boldog lennék. De erősen mínuszba lendült az ország, de ezek szerint neked ez nem tűnt fel...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 15:39:50

@Fedor: "de te _2008-as_ kukaborogatókat írtál, az meg ugye elég hülyeség lenne, ha egy két évvel korábbi dolgot azzal magyaráznék..."
Kezdetnek nem rossz.

tomcsák 2011.01.28. 15:45:58

Annyira lehetett tudni, hogy ez fog történni. Ezt írtam 3 hete a Vincentre:
"Na, most volt elég! Végtelenül felb@ssza az agyamat, hogy fideszes nickek az összes értelmes, tartalmas blogon előre megfontoltan, rendkívül udvariasan, tudatosan (szvsz kiképezve) használnak kommunikációs technikákat, hogy vég nélküli, eredménytelen, reményeik szerint unalomba, érdektelenségbe fúló vitákat generáljanak.
Itt és most loláb.
Ne keverjük a vita lehetséges értelmezési rendszereit!
Tehát amikor loláb ... rendszeren kívüli érvet bevetve konfúzzá próbálja tenni a vitát. Ha a többiek nem ragaszkodnak az eredeti értelmezési kerethez, akkor a vita elcsúszik. Ha ezt a trükköt oda-vissza többször el tudja sütni, akkor jutunk el oda, hogy többeknek elege lesz, loláb megdicsőülve távozik, ma is elérte célját." Annyi változott, hogy lolábhoz csatlakoztak élükön TaTa86-tal.
Kiegészítésként: 1. Ezek a kommentelők - nekik - érzékeny és szem elé kerülő (pl. Index-címlap) témára ugranak. 2. Nem lehet célotok meggyőzni őket, mert ők nem ezzel foglalkoznak. Nem Ti vagytok a célcsoportjuk, hanem az olvasók. Az olvasókat akarják elriasztani. Idézet abból a kommentfolyamból (a Vincentről): "328 komment. Szerintetek érdemes végigolvasni? Vagy csak a szokásos fidesznyik-bolsevik magyarázkodás meg OV istenítés? Meggyőzött itt valaki is valakit bármiről? Vagy csak a sár röpköd, szokás szerint? Mert akkor nem állnék neki ..." A válaszra, hogy itt nemigen van ilyen, a reakció: 'Akkor a "közbenső" megoldást választom: elolvasom az utolsó harmincat ... ;-D"
Ez lesz itt is, elkergetik, érdektelenné teszik az olvasókat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 15:50:58

@TaTa86.: "Kezdetnek nem rossz."

Ezt kifejthetnéd. Mi nem rossz?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 15:52:54

@Fedor: Hogy megállapodtunk abban, hogy egy korábbi eseményt nem indokol egy későbbi esemény.

Amennyiben ez eddig is így volt, tekintsd tárgytalannak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 15:56:03

@TaTa86.: Evidenciákban miért kéne megállapodni? Azok adottak, mint a levegő a lélegzéshez...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:07:16

@TaTa86.: "összemosod az összes fiatallal, őket pedig az összes utcán lévő emberrel."

valóban nem írtam le név szerint, kik azok, akik csak bulizni, buliból mentek ki, igazad van, elnézést.

"Van, de csak 2006 és 2008 között. 2008 és 2006 között nincs. Remélem ezt el tudod fogadni."

óóó, játszunk a szavakkal, rendben. csak azt nem értem, mi a célod vele? be akarod bizonyítani, hogy 2006 békés és tiszta forradalom volt (via HírTV)?

"80-120 huligánról beszélnek!!!"

persze, és nem említik meg a több száz (ezer) bámészkodót, akik nagyban segítették a rendőrség munkáját.

"Ezért kellett 200ezre elpáholni. "

MIIII? te, barátom, meg nem tudja Matolcsy, meg a nyugati pénzvilág, hogy ennyi kártérítést kell kifizetni, mert csődbe megy az ország! :-DDD
szerintem te a Rákay-féle kétmilliót is elhiszed. :-DDDDDDD

"Javaslom olvasd el Bodoky könyvét, vagy Morvaiék jelentését."

A Morvai-jelentést olvastam. Meg sok egyebet is olvastam. Szép, egyoldalú történeteket a gonosz kommunista kormányról.
a másik oldalon meg a szerecsenmosdatást.
egyetlenegy dolgot nem olvastam: tényszerű leírást. de hát az ilyenekre mindig 50-60-80 évet kell várni.

"Több ismerősömet megverték, senki nem nevet."

EGYETLENEGY ismerősömet SEM verték meg.

"Így nem csodálom ha minden vitát megnyersz."

ha win-lose szemüveggel nézem, a vitákat folyamatosan elveszítem, mert számomra - bármilyen határozottan is adom elő a véleményemet - a vitatkozás érvek ütköztetése és nem a másik le- vagy meggyőzése.

bármilyen furcsa például, én ma is tanultam, mégpedig tőled: rájöttem, hogy a te korosztályodnak a sajtószabadásg azért nem kérdés, mert olyan korban nőttetek fel, amikor bárki bármit elmondhatott, leírhatott, UGYANAKKOR a 2006-os rendőri erőszak volt az első olyan esemény, amikor egy korábban teljesen természetesnek tűnő demokratikus szabadságjog korlátozásával találkoztatok, ezért ehhez mértek mindent, és a "virtualitás", valaminek a lehetősége ezért nem jelent számotokra fenyegetést.
ezt ma értettem meg, ez ma kristályossodtt ki és lett teljesen világos a számomra. ezt köszönöm.

"A Magyar köztársaság egyetlen vállalható elődje az az 56os forradalmi Magyarország."

egy töketlen, kommunista miniszterelnökkel, aki néhány évvel korábban lesöpörtette pl. a nagyszüleim padlását is? akkor te fletóista vagy!

"Ha ezt te nem érted meg, benned van a hiba."

értem, mert értem már meg különb dolgokat is.
viszont nem tehetek róla, de ki nem állhatom az oltári szentségeket, amelyekről nem lehet viát nyitni. 56 és annak "hősei" ilyenek például.

"Személyeskedés az megy. Bárcsak ellenérveket is fel tudnál hozni."

elkezdtél egy álpszichológiai szöveget (nevezhetném akár személyeskedésnek is, de leszarom). most akkor van pszichológusi képesítésed vagy nincs?

"Erről sajnos most nem tudok linket adni, de így volt becsszó!"

a példámban nem az volt a lényeg, hogy nem találom, de mindegy. nekem ez tanulságos jelent abból az időből, neked meg a másik.

"Azt ne mondd hogy az államhatalomnak ez a természetes működése, mert egy ilyen után még Pronay is agyonlőtte volna az emberét..."

ma is írtam már, hogy ez nem természetes. ezek voltak azok a túlreakciók, amelyeket ki kellett volna vizsgálnia PÁRTATLANUL MIND a szocialisták MIND a Fidesz alatt. egyik sem történt, fog megtörténni.

"Ilyen emberekkel mint te, azért ez nem csoda."

ezt viszont totálisan félreértetted. az a hatalomhűség és szervilizmus, ami jelenleg két-két és félmillió embert konkréten jellemez az országban, segítette hozzá anno a Kádár-rendszert is a túléléshez és a létezéshez.

akkor is és most is néhány ezren vannak csak, akik ki mernek állni az ellenvéleményükért, például, akik kimennek tüntetni az elbaszott médiatörvény ellen.
a többiek meg gúnyosan szemlélik a renitenseket. most ezek a "párttagok" és a "munkásőrök"...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:10:25

@TaTa86.: "Milyen közrendvédelmi helyzetről beszélsz?"

arról cicavirág, hogy valakik megtámadtak egy közintézményt. MINDEN innen indult. utána meg továbbra is cselekményeket követtek el a közrend megzavarása érdekében.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:13:14

@szemtanú: "Néha kételkedj is."

folyamatosan teszem. de elkezdhetnéd végre te is, meg a kétmillió fidesz-fan haverod.

akiknek a Gyurcsány-féle hazudtunk maga volt a pokol, az Orbán-féle hazudtunk, meg "de jól mondja".
aki dalolva adja oda a nyugdíjmegtakarítását az államnak, hogy stadionok épüljenek belőle.
aki, amikor a szoclib haverok kapják a megrendeléseket, mennek az utcára, ha a fidesz-bratyik, akkor az a Magyar Álom Beteljesülése.

kinek is kellene elkezdeni a mit is?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:18:34

@TaTa86.: @DeMarco: "legalább azt ne vond kétségbe, amit éreztünk!"

sokakat elragadott az ellenzéki retorika, a "de szar"-fíling.

az egyik rablóbanda maga volt a Pokol, a mostani meg a Mennyország. na ez az az érzelmi politikaszemlélet, ami igazából a dedó, drága barátom.

beugrottatok a politikai marketingnek, nem nagy ügy, kvázi kétmillió polgár megtette.

és sosem fogjátok ezt beismerni, ez is majdnem biztos. már rég Orbán széklete lesz csak a tányéron, ti még mindig azt fogjátok mondani, hogy "hmmm, de finom, össze sem lehet hasonlítani azzal az undorító fletó-féle krémessel."

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 16:26:06

@idelle: ezért indult el az, hogy az emberek, akik önálló gondolkodásra képesek, elkezdték a fidesznyikeket Fidesz-HÍVŐNEK nevezni.

Olyanok, mint egy bigott hívő. Nincsenek érveik, ha azt mondod, nem értesz egyet a teremtéstörténettel, hazugnak tartanak (vagy eretneknek), ők a bibliai idézetből alátámasztják.

Erre CSAK az összehasonlítás miatt tértem ki: olyanok, mint akik HISZNEK Viktorban. Kritika nélkül elfogadják, amit mond, nem néznek körül, hogy talán a világ nem a szocik miatt háborodott fel... talán nincs vasfüggöny. Sajnos sok ilyen agymosott idióta van az országban. És tudjátok, mi velük a legnagyobb baj?

Hogy FEGYELMEZETTEK. Fegyelmezett szavazók. Mit gondoltok, miért imádkozott Viktorunk az alacsony részvételért?

loláb 2011.01.28. 16:35:34

"Ellenzékinek lenni szexi"

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy szopás.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:38:49

@Kismac: "Sajnos sok ilyen agymosott idióta van az országban."

a többivel egyetértek, de ez így túlzás. illetve könnyű (lenne) ezt kimondani, de a helyzet sokkal bonyolultabb.

számtalan olyan történelmi és szociológiai aspektus van, ami miatt ez bekövetkezett. ebből néhány, tényleg csak címszavakban:

1) az erős vezető iránti igény
2) az állandó ellenségkép
3) a népmesei látásmód (magyaridiot.blog.hu/2010/10/22/77_magyar_nepmese)

és azt sem szabad elfelejteni, hogy 70-80-100 évvel ezelőtt a mai lakosság felmenőinek 80-85%-a még a földet túrta, szóval sem a civil kurázsinak, sem a széles látókörnek, sem a szofisztikált gondolkodásnak nem túl erős a táptalaja Magyarországon - és tökéletesen tudom, hogy ez köcsög elitista módon hangzik, de attól még így van...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 16:40:06

@loláb: "Én inkább úgy fogalmaznék, hogy szopás."

kormánypártinak lenni meg égő.

kiszolgálni egy hatalmat, amely csak és kizárólag a saját boldogulásával van elfoglalva - nos, az meg maga az ostobaság netovábbja.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 16:47:47

@loláb: ez volt akkor a TERV. Az volt akkor a terv, hogy a reformokat tűzön-vízen át keresztülviszik. Mint a jó szülő (mert egy jó kormánynak olyannak kell-ene lennie egy országnak, mint egy jó szülőnek): időnként kényszerrel kell a jó útra terelni a gyereket.

Sajnos nem az lett. Sajnos beleroppant Öszödbe és Viktor lejáratókampányába. Sajnos az SZDSZ is keresztbe tett ennek.

Egyébként azt tartom (amire kapok mindjárt pár ezer követ), hogy hülye volt, hogy lesunyta a fejét, mikor kikerült a beszéd. Ha nem agyatlan idióták idézgetnének belőle, hanem elolvasnák rendesen és ÉRTELMEZNÉK (azaz nem lennének funkcionális analfabéták), belátnák, hogy igaza volt.

Ki a fene nem tudta ebben az országban, vagy AKÁRHOL a világban, hogy a politikusok hazudnak?! Ha nem tudta, akkor hol élt? Valamiféle álomvilágban?

MOST is kellenének azok a reformok. MOST viszont meglenne hozzá a politikai erő. REMÉNYKEDTEM, hogy Viktor talán... *suttogok* nagy akar lenni, mármint nagy magyar, de pozitív értelemben. Aki nagyot tesz.

Higyjétek el nekem: ha Viktor úgy akarta volna, kis túlzással a legnagyobb magyarok sorába léphetett volna. Egy olyan vezetőként, aki kihúzta az országot a kakiból. Aki fejlődési pályára állította.

Ismétlem: MINDEN reformhoz meglenne most a hatalom, a politikai erő. TI adtátok neki, 2,7 millióan plusz passzív szavazók. SZERINTETEK ÉL VELE? Szerintem nem.

Mindazok ellenére, hogy egyáltalán nem voltam jó véleménnyel róla, azért megválasztásakor volt egy olyan remény bennem, hogy talán... tudjátok, mikor erővel arra kényszerítitek magatokat, hogy úgyse, úgyse sikerül, de mikor TÉNYLEG nem sikerül, csalódtok...?

Istenem... ez a srác (Viktor) BÁRMIT megtehetett volna, amit nagyon meg kellett volna. Azért, fideszesek, ezt is látjátok, ugye? Hogy semmit nem csinál, csak a szart kenegeti. Közben leépíti a demokráciát és szólásszabadságot (de azért ő és a haverek jót kaszálnak). Ez nagyon szomorú... :(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 16:47:49

@idelle: 200 jól elkülöníthető huligán zavargott. Ez azért nem olyan, mint egy polgárháború vagy egy cunami.
Október 23án egyébként senki nem támadott meg semmilyen intézményt!

De még egyszer: a statáriumot erre találták ki.
Jogállamban, demokráciában és korrektebb autorier rendszerekben ilyenkor kihirdetik, és akkor minden állampolgár tudja, hogy ideiglenesen, amíg le nem csillapodnak a kedélyek, nem jó az utcán tartózkodni. Ezt kb mindenki felfogta volna, és igen, aki ezután kimegy, az úgy megy ki, hogy számol vele, hogy atrocitás érheti.

Kihirdetett-e Gyurcsány rendkívüli állapotot kutyavirág? Nem.

Akkor meg miről beszélünk?

"MIIII? te, barátom, meg nem tudja Matolcsy, meg a nyugati pénzvilág, hogy ennyi kártérítést kell kifizetni, mert csődbe megy az ország! :-DDD
szerintem te a Rákay-féle kétmilliót is elhiszed. :-DDDDDDD"
Kint voltam te szerencsétlen.
Már mondtam.

Egyébként elég durva kártérítési perek folynak jelenleg is.

"Szép, egyoldalú történeteket a gonosz kommunista kormányról."
Gondolom ezt meg is tudod indokolni?

"EGYETLENEGY ismerősömet SEM verték meg."
Ez a természetes nem? Egyébként nem gondolod, hogy ha nem tudsz elsőkézből informálódni, kicsit visszább kéne venni az arcból?

"a vitatkozás érvek ütköztetése és nem a másik le- vagy meggyőzése."
Ja. Az érvkészleted bámulatos: nekem különösen az életkorra való hivatkozás tetszik.

"ezt ma értettem meg, ez ma kristályossodtt ki és lett teljesen világos a számomra. ezt köszönöm."
Szívesen. Eddig egyébként mit hittél?
Én viszont továbbra sem értem: a gyülekezési szabadság számodra semmit nem ér. Nem a virtuális fenyegetésről van szó, hanem a konkrét tettlegességről. (Ezek a jogsértések nem 2006ban kezdődtek, hanem 2002ben a Budaházys hídlezárással.)
Sőt, ilyenkor előveszed a legbrutálisabb cinizmusodat. Kiszolgáltatott emberek kínzásán is úgy siklasz át, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne. Az ég kék, a fű zöld, a rádió udvarán tinilányokat kínoz a rendőrség.

És akkor most jössz a sajtószabadsággal, természetesen a szokásos lekezelő stílusoddal, amit szokás szerint semmi nem támaszt alá.

Mivel én sokszor voltam kitéve 2006 és 2010 között jogaim korlátozásának, képzeld el, fel tudom fogni a "virtuális" fenyegetést is. Fedor például nem, szóval neki elmagyarázhatod, hogy nem csak az jogcsorbítás, ha egy gyurcsánytakaroggy miatt szétveri a fejed a rendőrség viperával, hanem az is, ha tavaly szétverte, idén pedig 1000en felsorakoznak mögötted és sokat sejtetően szemeznek a tonfáikkal.

Még az elején írtam is, hogy a tüntetéssel részben egyet tudok érteni, noha nevetségesnek tartom a hisztériát.

"egy töketlen, kommunista miniszterelnökkel, aki néhány évvel korábban lesöpörtette pl. a nagyszüleim padlását is?"
Miről beszélsz? Nem tudlak követni. (A korom miatt.)

"viszont nem tehetek róla, de ki nem állhatom az oltári szentségeket, amelyekről nem lehet viát nyitni. 56 és annak "hősei" ilyenek például."
Jellemző. Erről szólt az utóbbi 65 év agymosása: gyűlölni kell a szentségeket, a szentség rossz, a szentség ellenség.

"most akkor van pszichológusi képesítésed vagy nincs?"
Nincs. Na most mi van? Ha nincs matematikusi végzettségem akkor nem számolhatok?
Ha hiba van a gondolatmenetemben kérlek szépen mutass rá, de az ad hominem érvelést tényleg abbahagyhatod.

"a példámban nem az volt a lényeg, hogy nem találom, de mindegy. nekem ez tanulságos jelent abból az időből, neked meg a másik."
Ebben az a gáz, hogy amit te mondasz az nem biztos, hogy megtörtént, amit én mutattam az meg igen.
Ezt tényleg magyarázni kell?

(Mellesleg megértem, hogy nem vagy felkészült. Nem veled történt, nem kötődsz hozzá érzelmileg, konkrétan leszarod. De akkor vegyél vissza egy kicsit!)

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 16:49:33

@idelle: jó, de mit tudsz arra mondani, aki csak nyomja a mantrát, ha mondasz valamit, akkor meg azt mondja: te büdös rohadt, hazaáruló bibsi/libsi/bolsi vagy? Hogy olyan, mintha kapnának egy kapszulát, amiben minden benne van, és azt mantráznák...?

Egyébként egyetértek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 17:00:36

@idelle: Megint jobban tudod mit éreztünk és miért.
Fantasztikus, téged cirkuszban kéne mutogatni!

(Egyébként mi a halál vagy, hogy ilyen magas lóról beszélsz a pórhoz? Egy tippem lehet: programozó vagy?)

"az egyik rablóbanda maga volt a Pokol, a mostani meg a Mennyország. na ez az az érzelmi politikaszemlélet, ami igazából a dedó, drága barátom."

Lol! Te egy másik dimenzióban élsz.
Legalább a címét olvasd el az utolsó kettő (normális) posztomnak...

szemtanú 2011.01.28. 17:01:15

@idelle: Megint jobban tudod, hogy mit csinálok, mint én. Hol írtam, vagy mondtam ilyeneket, amit itt leírsz? Kicsit (nem nagyon) demagóg vagy. Ha masszaként kezelsz mindenkit, azzal pont a liberális eszmédet járatod le.
Ti ugyanúgy mantrákban és panelekben gondolkoztok,mint amivel a jobboldalt vádoljátok. Nyugi, lesz még választás, lehet változtatni. Csak ki kell várni. Persze az nagy csapás lenne, ha mégis sikeres lesz Orbán. Gondolom, ezért vagytok ennyire türelmetlenek és idegesek.
Különben nincsenek illúzióim Orbánnal kapcsolatban és nem értek sok mindenben egyet a mostani politikai lépések némelyikével, pl. a médiatörvény is változtatásra érett, de a tetteknek mindig vannak előzményei, ezt soha nem szabad elfelejteni. Ok és okozat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 17:04:24

@Kismac: "int a jó szülő (mert egy jó kormánynak olyannak kell-ene lennie egy országnak, mint egy jó szülőnek): időnként kényszerrel kell a jó útra terelni a gyereket."

Ez a jó szülő tönkretette a "gyereket", azért, hogy ő maradhasson szülő, majd ezek után elvárta, hogy a "gyerek" elhiggye, hogy ő csakis jót akar.

Persze a jóakarás közben eltűnt néhányszáz milliárd, de egy jó szülő ilyen. Néha elveszi a szebpénzt, elissza, és mikor hazaér hullarészegen elveri a gyereket meg az asszonyt is.

Mi jobboldali droidok nem voltunk elég jók Ferihez, ez az igazság.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 17:04:27

@TaTa86.: "Fedor például nem, szóval neki elmagyarázhatod, hogy nem csak az jogcsorbítás, ha egy gyurcsánytakaroggy miatt szétveri a fejed a rendőrség viperával, hanem az is, ha tavaly szétverte, idén pedig 1000en felsorakoznak mögötted és sokat sejtetően szemeznek a tonfáikkal."

Hol írtam azt, hogy nem volt gond, hogy olyan nagy készültség volt 2006 utáni ünnepeken? Engem ez ugyanúgy zavart. Csak én figyelembe vettem azt is, hogy mi volt ennek az oka. 2006 előtt semmi ilyesmi nem volt, pimaszul meg lehetett tartani olyan tüntetést is, amelyelőre deklaráltan törvénysértő volt, mert kérkedve NEM jelentették be (Bencsik csinált ilyet 2006 nyarán, ha jól emlékszem). Elismerve azt, hogy a rendőrség 2006 őszén és utána sokszor rosszul reagált, hibakat és túlkapásokat követett el, nem tudok eltekinteni attól, hogy ez nem lett volna, ha egy hangos és erőszakos kisebbség ezt az erőteljesebb fellépést ki nem provokálja. Igaza van idelle-nek abban, hogy a tévéostromkor léptük át a Rubicont, és az emlékeim szerint ott nem az történt, hogy a brutális rendőrök védtelen ártatlan járókelőket gyepáltak.

Na részemről ezt a vitát - sokadszorra - lezártnak tekintem, mert a mostani kormány ténykedéséhez, tehát a poszt témájához semmi köze nincs.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:10:39

@TaTa86.: te teljesen hülye vagy, már bocs. Kell az ellenségkép, mi?

Én csak azt érzem, hogy OV és bandája iszonyatosan égeti az országot és NEM most kezdte, hanem 2002-ben amikor elbukta a választásokat. Már akkor is a saját fészkébe kakilt, hogy finom legyek.

Leveszed végre a narancs szemüveget, vagy maradsz bogárléten? Nekem az is jó, csak ne oszd az észt.

loláb 2011.01.28. 17:17:38

@idelle:
"kiszolgálni egy hatalmat, amely csak és kizárólag a saját boldogulásával van elfoglalva - nos, az meg maga az ostobaság netovábbja."

Vajon ezt 10 hónappal ezelőtt is így gondoltad? Kétlem.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:19:39

@TaTa86.: te MIRŐL beszélsz?

Jó, adjunk a szociknak durván 500-1000 milliárdot. Mi ez a most ellopott 3000 milliárdhoz, ja nem is ennyi, hanem 3500? És NINCS egy éve, hogy ott ülnek. Hidd el: a BKV-tól, a MÁV-tól, innen-onnan az adóforintjainkból NEM Nokiás dobozzal viszik a pénzünket, nem. Kamionnal. Feri meg a szocik amatőrök ezekhez képest. Kismiskák, kisiskolás kis kezdőcskék. Ha ép eszednél voltál 98-02 között, emlékszel, ha nem, hiába magyarázom.

Tönkretették? Még mindig komolyan beszélsz? Ezt el is hiszed?

Ki építi le a demokráciát? Ki vegzál tudósokat CSAK AZÉRT, mert nem fideszesek, sőt, ha ellent mer mondani nekik, akkor fideszest is? Kik azok, akik baromira erről voltak már eddig is híresek?

Kik azok, akik most belepofáznának a szólásszabadságba, korlátoznák azt, hogy a saját malmukra hajtsák a vizet (kétségetek se legyen efelől!)...

Áhh. Szerintem nem is érdemes koptatni az ízületeimet: te nem olvasol, nem tájékozódsz, nem nézel semminek utána.

Nincsenek önálló gondolataid, szajkózod, amit Vezéred mond. Hiába mond neked itt bárki bármit, olyan vagy, mint a fajtád:

NEM
JUT
EL.

(Mármint a gondolat oda, ahová el kellene.)

És: ti visíttok majd legjobban, amikor TÉNYLEG kiépül a diktatúra. A szemetek előtt. Vagy az egészhez anyagi érdeked fűződik és ezért éri meg neked a propaganda duma?

Nem, nem vagyok és nem vagyunk bérrettegők. Páran a táborotokból ráébredtek arra, hogy jé, talán nem voltunk olyan hülyék azzal, hogy mindent, csak Viktort ne. Na jó, azért MINDENT ne, mert abban benne van a Jobbik.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 17:20:22

@TaTa86.: "Akkor meg miről beszélünk?"

felnőtt emberek összefüggéseket látni képes gondolkodásáról.

"Kint voltam te szerencsétlen.
Már mondtam.
Egyébként elég durva kártérítési perek folynak jelenleg is."

és a kétszázezres szám az honnan van? a szorzás után rákönyököltél az Enterre?

"Gondolom ezt meg is tudod indokolni?"

persze. az indoklás onnan kezdődik, hogy ha Morvai megkapja anno az ENSZ-állást, akkor nem jelentéseket írogat, meg jobbikol, hanem máig valahol külföldön üldögélne és szarna a Gyurcsány-kormányra. Ennyit a Civil Jogász Bizottság hangzatos nevéből a Civilről.

sohasem jó, ha valaki személyes indulatokkal áll neki egy munkának. a Morvai-jelentés az elejétől kezdve elfogult, bizonyos dolgokat elbagatellizál, bizonyos dolgokra túlzott hangsúlyt helyez, a, lényeg, hogy "tudni" kell olvasni az ilyen irományokat.

mind az a jelentés, mind a Fidesz-retorika azt sulykolja, hogy Gyurcsány egyszemélyi felelőse volt a történteknek, és azt, hogy a "zsarnokság" ellen gyakorlatilag bármilyen eszköz megengedett.

ezt én nem fogadom el, többmillió magyar meg ezzel a szentírással fekszik és kel, mit tehetnék ellene?

"Egyébként nem gondolod, hogy ha nem tudsz elsőkézből informálódni, kicsit visszább kéne venni az arcból?"

lehet objektív az, aki közvetlen veszélyben volt?

"Az érvkészleted bámulatos: nekem különösen az életkorra való hivatkozás tetszik."

sok mindent magyaráz, ez tény, ezzel sem tudok mit kezdeni.

"a gyülekezési szabadság számodra semmit nem ér."

a gyülekezési szabadságot elbaszták a "haverjaid", amikor arra használták fel, hogy nekimenjenek a rendvédelmi szerveknek. egyben lehetőséget adnak a mai nap mostani percéig arra, hogy összemossatok dolgokat.
a gyülekezési szabadásg fontos dolog, főleg, ha megnézzük a gyülekezés célját. az akkori gyülekezés egy hazug kormányfőt és kormányát akarta lemondatni. MOST HOL VANNAK/VAGYTOK?

"Ezek a jogsértések nem 2006ban kezdődtek, hanem 2002ben a Budaházys hídlezárással."

na, helyben vagyunk: 2002-ben kellett volna a rendőrségnek odamenni, szépen erőszakkal mindenkit elvinni. 5 perc alatt. nem fél napot baszakodni, meg szerencsétlenkedni.
lehet, hogy ha akkor Rendőrségként viselkedtek volna, 2006 meg sem történik.

"Mivel én sokszor voltam kitéve 2006 és 2010 között jogaim korlátozásának,"

nem vehettél cigit, meg piát? vagy mi volt 20-24 évesen az a marha nagy korlátozás? mesélj, mert ahhoz képest, hogy a főiskolán a barátaimat még 89-ben is azzal fenyegették, hogy kibasszák őket, mert demokráciát akartak játszani, ahhoz képest te elnyomott szerencsétlen biztos nagyon szörnyű lehetett az életed!!!??? :-DDDD

"Miről beszélsz?"

Kiről: Nagy Imréről, a kommunista padláslesöprő töketlen köcsögről, akit most a jobboldal (!) is istenít, meg akinek szobra van a Parlamentnél.

"gyűlölni kell a szentségeket, a szentség rossz, a szentség ellenség."

hygad a "gyűlölni" szót baszkikám, úgy lejárattátok az elmúlt 8 évben parancsra, hogy lassan már nincs kifejezésetek a különböző negatív érzelmekre!
hanem hogy tudd: a szentséggel egy baj van - hogy kizárja a vitát. megtiltja a gondolkodást, viszont kiváló alkalmat jelent az ellenségkreálásra.

"de az ad hominem érvelést tényleg abbahagyhatod."

te kezdted az adott esetben, utánanézhetsz.

"Ezt tényleg magyarázni kell?"

nem. egyszer egy fél napot rászántam, hogy megtaláljam a neten, de csak a tidéshez hasonlókat találtam. tudom, véletlen, amit én láttam ,az meg sem történt.

"Nem veled történt, nem kötődsz hozzá érzelmileg"

te viszont igen, ily módon kizárt, hogy objektíven vagy legalább MÁS ÉRVEKET FIGYELEMBE VÉVE álljál az ügyhöz.

Megérkeztünk. JÓ REGGELT KÍVÁNOK!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 17:22:15

@loláb: "Vajon ezt 10 hónappal ezelőtt is így gondoltad? Kétlem."

igen, így gondoltam. húsz éve így gondolom.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:22:23

@TaTa86.: te, ha a szám a neved mellett a születési dátumod, már értem, miért nem érted.

(Ez nem von le semmit abból, hogy baromságokat beszélsz és nincs egy önálló gondolatod se, de gyerek vagy még, nem is csoda, hogy nincs.)

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:24:01

@TaTa86.: a leírásod az orbán kormány álprotekcionista politikája. Mit keresel te ott a jobbos kommentelök mellett, ilyen találó orbán kormány leírással?!

loláb 2011.01.28. 17:30:30

@Kismac:

Öszödről: El kell olvasni a beszédet. Tényleg, elejétől a végéig. És értelmezni.

Gyurcsány abban a beszédben arról próbálja győzködni a szocikat, hogy nincs más út, csak a reformok, amiket kitalált.
Eddig oké is lenne.

Csakhogy ez nem menti fel őt SZEMÉLYESEN abban, hogy 2 évig kormányfő volt, és, noha tisztán látta, hogy az ország nem fenntartható páylán halad, a közelgő választások miatt nem mert semmit sem lépni.

Nem menti föl őt attól, hogy két évet elfecsérelt azzal, hogy "trükkök százaival" fenntartotta azt a jóléti rendszert amiről tudta jól, "hogy annyival van túl az ország lehetőségein, hogy azt nem tudtuk elképzelni, hogy a szocialisták és a szabad demokraták közös kormányzása ezt megcsinálja".
Ez ugyanis nem a rendszerváltás utáni politikáról szól, hanem az utolsó 4 évről.
A demagógiával megnyert 2002-es választásokról, és az azt követő kormányzásról.

Hogy az mszp frakcióban ülőknél az a központi kérdés, hogy:
"Mindenki döntse el magában, hogy 4-500 ezer forintért csinálja a dolgot, ami kurva fontos, különösen, ha az embernek már nincsen más szakmája, csak ez".

Szóval, abban valószinüleg egyetértünk, hogy nem maga a beszéd volt a legnagyobb baj. Hanem az előtte lévő két plusz két év.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 17:33:46

@TaTa86.: "Egyébként mi a halál vagy, hogy ilyen magas lóról beszélsz a pórhoz? Egy tippem lehet: programozó vagy?"

nem vagyok programozó, egy, az átlagnál alaposabban gondolkozó és szélesebb látókörű balliberális demokrata vagyok, aki sokszor akaratlanul is elég sok mindent látott már ahhoz, hogy ne vegye be a politikai maszlagokat.

"legalább a címét olvasd el az utolsó kettő (normális) posztomnak..."

vonatkoztass el. néha.

loláb 2011.01.28. 17:33:53

@idelle:
"igen, így gondoltam. húsz éve így gondolom."

Csak húsz éve? Az mégrosszabb.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 17:38:06

@szemtanú: "Ha masszaként kezelsz mindenkit, azzal pont a liberális eszmédet járatod le."

sajnos nem tudok egyenként tízmillió magyarról írni, mert nincs annyi időm.

gondolom, amikor a haverjaid panelproliztak, véresre tapsoltad a tenyeredet. ha nem, akkor is megérthetnéd, hogy a jelenségekről csak jelenségként lehet írni, még ha személyesen sértve is érzed magad, mert rád illik... ;-)

"Nyugi, lesz még választás, lehet változtatni. Csak ki kell várni."

Orbánék 20-30 évig a hatalomban fognak maradni, nincs felőle kétségem. hasonló lesz a helyzet mint a Berlusconi-féle Olaszországban.

"Persze az nagy csapás lenne, ha mégis sikeres lesz Orbán. Gondolom, ezért vagytok ennyire türelmetlenek és idegesek."

nem vagyok ellendrukker. de nem jó irányba mutatnak a dolgok, nekem elhiheted. a maga módján persze Kádár is sikeres volt.

"ülönben nincsenek illúzióim Orbánnal kapcsolatban és nem értek sok mindenben egyet a mostani politikai lépések némelyikével, pl. a médiatörvény is változtatásra érett, de a tetteknek mindig vannak előzményei, ezt soha nem szabad elfelejteni. Ok és okozat."

bolsevik érvelés. HOGY NEM TUDTOK MÁST, BASZKI, DE TÉNYLEG!?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 17:39:13

@loláb: "sak húsz éve? Az mégrosszabb."

Kádár alatt egyértelmű volt a helyzet, csak többnyire szartam rá, mert gyerek voltam és kamasz és volt jobb dolgom, no meg axióma volt, hogy az van, azt a szart kell enni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 17:43:31

@Fedor: "Hol írtam azt, hogy nem volt gond, hogy olyan nagy készültség volt 2006 utáni ünnepeken? "
Egy kommentel azelőtt, hogy a legutóbb elküldtelek a francba. :)

Valami olyasmit írtál, hogy a rendőrök nem vertek meg senkit, és nem korlátozták a gyülekezési szabadságot. (Ha nagyon akarod megkeresem.)

"2006 előtt semmi ilyesmi nem volt, "
Budaházyra éles pisztolyt fogott a rendőr 2002ben mikor a szavazatok újraszámolását kérte a hídblokádnál.
Szerinted ez normális?
A kempinski hotel előtti tüntetést feloszlatta a rendőrség, azóta jogerősen kiderült, hogy törvénytelenül, az érintettek meg is kapták a kártérítéseket.

Soroljam még?

Attól hogy a "liberális" média erről nem számolt be, ezek az esetek megtörténtek.

"ha egy hangos és erőszakos kisebbség ezt az erőteljesebb fellépést ki nem provokálja."
Egy demokráciában ilyen előfordul. És ezt tolerálnia kell a rendőrségnek.
200 fuballhuligánra hivatkozva nem lehet egy 2milliós városban ellehetetleníteni a demonstrációkat.

(Gondolj bele, ha Toroczkaiéknak megint kedve lenne kukát borogatni, és mondjuk odafutnának a ti rendezvényetekre, mire a rendőrség gondolkodás nélkül szétverné az egészet.)

@Kismac: Mellé. Ajánlom neked olvasd el a legutóbbi két (normális) posztomat. Aztán gyere vissza feltétlenül. Imádom nézni a primitív droidokat ahogyan szenvednek a kognitív disszonancia alatt.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:46:29

@Kismac: Nézd, ez a paneljük. Ha levonod a libsibolsit, meg a hazaárulót, meg a gyurcsány és az msz elkúrta, meg egy sor zsidózást, és szerencséd van találsz valami értelmeset. Persze ez az esetek 80%-ában azt jelenti, hogy a fentiek vannak, ezt mantrázzák, de érv egy szál se. Időnként zavarba jönnek, akkor megint jön a panel vagy átmennek máshová :D:D

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:47:19

@Naumov: baba, a második kategória embereit ODA TERELTÉK a szélsőségesekhez (meggyőződésem, hogy szándékosan). Viktort nem érdekelte, hogy a normál citizenek közül ki él-hal, muszáj volt azt "demonstrálnia", hogy itt nincs demokrácia, itt erőszakszervezet van, itt Fletóék levernek mindenkit... ezt csak a vak nem látja.

Amikor a rendőrség oszlat, lekakálja, hogy kit üt, ha nem mászik arrébb!

Nem tiszte mérlegelni.

Mondom úgy, hogy belém is belémfagyott a sz. is, amikor egyszer csak úgy poénból elmentünk az egyik tüntetésre katasztrófa turistáskodni. Jöttek a kemény legény rendőrök (rohamrendőrök) és a csőcselék FELÉ tereltek minket is!! Alig tudtunk az egyik kis utcába kimenekülni! Zárt láncot alkottak, mögéjük NEM kerülhettél.

Ismétlem, amit az egyik régebbi kommentemben írtam már: aki ilyen helyre megy, VÁLLALJA ennek ódiumát. Lehet, hogy ha szeptemberben nem őrjöngenek, nem ilyen kemény a rendőri fellépés. De jól tették, amit tettek.

Felnőtt ember vagy, döntsd el, hogy tömegbe mész-e vagy sem.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:49:27

@TaTa86.: 2002-ben éleslőszert fogott rá?! Miért pisztolya nem volt? Várj, a budaházy mesekör úgy tartja számon, hogy a gonosz kommunista rendőr, aki egy hónapja még a polgári kormányt szolgálta, az éleslőszert fogott arra a jó emberre, aki ránézett a pisztolyra, és a pisztoly kinézete alapján megállapította, hogy őrá éles lőszert fogott a rendőr. Mármint ha volt egyálatlán ilyen, mert a mese nem sok igazat tartalmaz. Várj, tudom, azt fogod mondani, hogy ott voltál mellette és te is láttad amint a gumibot éleslőszerrel volt megtöltve.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:49:43

@TaTa86.: neked van normális posztod?
Nahát. :)

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:51:29

@Kismac: Miért van az, ha a politika jobb oldalán szerveznek tömegbulit annak mindig könnygáz és vízágyú a vége? Erre még senki sem gondolt?! Persze a választ nem tőled várom, de ezt fel kellett tenni.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:54:19

@loláb: Miért, azt hiszed, hogy most aztán a fidesz megváltja a világot? Februárban úgy nekimegy a számára szavazataival nem érdeklő pár ezer embernek, akinek amúgy sincs semmije, hogy csak úgy felpörög minden mutatónk, hogy na. Öröm lesz látni, hogy a gyógyszerkassza meg a munkanélküli ellátások megnyirbálásával hogy felpörög ez a gazdaság, és hogy teremtődnek majd a munkahelyek.

Kismacska (BELLA) 2011.01.28. 17:54:44

@loláb: ebben egyetértünk. Ő is csuszpitolta a kakit.

Egyvalamit látni kell. Ha Viktor mondjuk akarna bármilyen reformot, azt AZONNAL el kell kezdeni, ugyanis az azonnal elkezdett reformok nagyjából a választásokig nagy valószínűséggel beérnek, de mindenképpen lehet villogni az eredményekkel.

De ugyanígy gondoltam az előző kormánynál is, hogy ha Feri meg akarja csinálni a reformjait (amivel egyetértettem), akkor azonnal neki kell kezdenie.

Se ő nem csinált semmit (de még az előző két évben sem), se más.

Egyetlen mentséget tudok mondani neked: Hannibal ante portas. Ott állt Viktor a kapuknál, minden magas labdára várva, az utcán politizálva. Ha Feri elkezdi a reformokat, megszorításokat, esélye se lett volna választásokat nyerni.

UGYANAKKOR csalódás volt (nekem), hogy lefeküdt az SZDSZ-nek, akiket egyébként az MSZP-sek át-szavazói juttattak be EGYÁLTALÁN a parlamentbe... és lefeküdt Viktornak meg a csőcseléknek és a gyurcsánytakarodj-nak. Csalódás volt.

Mint ahogy Viktor is az.

SashaBraun 2011.01.28. 17:55:23

@Kismac: "Ki vegzál tudósokat CSAK AZÉRT, mert nem fideszesek, sőt, ha ellent mer mondani nekik, akkor fideszest is?"

Azokról a "tudósokról" beszélsz, akik az elmúlt 8 évben gyakorlatilag abból éltek, hogy összedobtak valami kamu tanulmányt és fölvettek rá X millió forintot, szabadidejükben pedig a Népszabi vélemény rovatában gyalázták az akkori ellenzéket? :) Nájsz. Nincs több kérdésem, bíró úr :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 17:57:02

@Kismac: Nem. Az az iqm. Valójában 40éves vagyok.

De tényleg. Olvasd el azt a két fideszes posztomat. Olyan cuki mikor egy droid droidozok, kíváncsi vagyok hogyan magyarázod meg magadnak, hogy én akinek önálló gondolata nincs is, miért kritizálom mégis olyan élesen a kormányt.

@idelle: Nagy kár. Azért vicces egy olyan liberálissal találkozni, aki teljesen normálisnak tartja emberek karhatalom általi szétverését.

Az a véleményem, hogy a világnézeted itt felvonultatott arzenálja mind 30 éves szovjet gyártmány.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 17:58:44

@TaTa86.: Figyu, ha nem írja meg a magyar nemzet el se hiszed? Mert OLYANOK jogsértések voltak?!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:03:00

@lecsekkoltam: "2002-ben éleslőszert fogott rá?! Miért pisztolya nem volt?"
Lol, ezt benéztem. XD

Egyébként válaszolsz az érdemi részére is? A buksisimi mindenképpen jár. Nagyon szellemes vagy.

@Kismac: Ugye? Pedig önálló gondolat nélkül azért elhiheted, hogy nem könnyű összehozni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:04:57

@lecsekkoltam: Igen, "pontosan" (vigyázz: irónaiveszély!) ezt írtam.

loláb 2011.01.28. 18:09:29

@lecsekkoltam:

"Miért, azt hiszed, hogy most aztán a fidesz megváltja a világot?"

Tudnám, hogy a hozzászólásomból miért jutottál el odáig, hogy EZT, és NEKED akartam mondani?

loláb 2011.01.28. 18:10:43

@idelle:
"no meg axióma volt, hogy az van, azt a szart kell enni."

Szerencsére nem mindenki gondolta így, különben TÉNYLEG azt a szart ennéd még most is.

SashaBraun 2011.01.28. 18:13:36

@idelle: Látom, nem vágod igazán TaTa86 2006-os gondolatait, úgyhogy hadd világítsam meg egy gondolatkísérlettel, hogy miről beszélt.

Szóval, vegyünk egy mostani, sajtószabadság elleni tüntetést, amit a magadféle tanult, jóságos, széleslátókörű, progresszív baloldaliak szerveznek a facebook-on. Eddig minden oké, szívük joga.

Lássuk akkor most, hogyan lehetne egy ilyen tüntetést feldobni amolyan gyurcsányosan. Hát így: Pintér Sanyi szól tíz kopasz haverjának, menjenek már oda közétek kicsit kukát borogatni meg autót gyújtogatni. A Magyar Nemzet, RTL Klub, Index, egyéb országos médiumok fotósai kimennének a helyszínre és remek snitteket készítenének, ahogy a tíz kopasz épp felgyújt valamit, háttérben ti álltok bambán. Vagyis inkább riadtan, mert közben a rendőrség már megérkezik és odapattint pár könnygázgránátot (pár szemet is kilő), mindez elég faszán mutat az esti híradóban. Másnapi főcím: "erőszakba torkollt a békésnek induló demonstráció". Cikk: "A sajtószabadság mellett tüntetők kukákat borogattak, gyújtogattak, a rendőrség a város békéjének megvédése érdekében közbelépett." Pintér másnap: "mi a f*sznak mentek oda?" Ti meg csak pislogtok, hogy há, meg hí, nézhetitek magatokat a híradóban, ahogy bukdácsoltok a könnygázban, égő kukákkal a háttérben.

Higyjétek végre el, az, hogy egy demonstráció békés vagy sem, azt nem a résztvevők döntik el, hanem a hatalom meg a sajtó. És örüljetek, hogy a mostani hatalom, izé, pardon, diktatúra nem nyúl efféle eszközökhöz, hanem hagyja, hogy kiéljétek a gyülekezési vágyaitokat, kirakjátok az akárhanyadik pontot, molinót, bármit, aztán békésen hazamenjetek. 2006-ban sokan szerettek volna békésen hazamenni az Astoriáról, és hidd el nekem, ők lepődtek meg a legjobban, amikor hirtelen szembetalálták magukat egy lovasrohammal. Tudom, mert én is ott voltam.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:16:54

@TaTa86.: Kérdésre visszatérve, nem az a kérdés, hogy voltak-e rendőri túlkapások, hanem az, hogy ezek olyan nagy mértékűek voltak, ahogy azt a fidesz és mások láttatni szeretnék. Mielőtt még zsepiért nyúlnék, úgy sajnálom szegény randalírozókat, el kéne gondolkodni, hogy az ő vandál viselkedésük hány embert fosztott meg attól, hogy méltóképpen ünnepeljen meg egy-egy nemzeti ünnepet, ami nem gyurcsányról, orbánról, szocikról, libsikről, fideszről szól, hanem rólunk. Jó lett volna, ha az ember kimehetett volna a kossuth térre ünnepelni 2006 október 23-án, anélkül, hogy a testi épségét féltse részeg, büdös csőcselékről. Te vajon hány nemzeti ünnepemet tetted tönkre, a te mártirkodásoddal?! Ezek olyan dolgok amiket nem lehet visszaadni, és többet jelentettek mint az hogy pár csecsemú ráébred, hogy a politikusok hazugok.

szemtanú 2011.01.28. 18:18:14

@idelle: Mi ebben a bolsevik, hogy nem értek mindenben egyet a, szerinted, "szeretett vezéremmel"? Már ez is baj? Te minden döntését az előző szoclib kormánynak helyeselted? Akkor nincs min vitáznunk. Vagy szerinted minden ciklus nulláról indul?
Dehogynem vagy ellendrukker, legalább magadnak ne hazudj!
A tipikus bolsevik érvelésre pedig a legjobb példát saját hozzászólásaidban találhatod meg.
Amit pedig rólam gondolsz -már megint- nem tudom honnan szedted. Még jó, hogy a liberálisok nem előítéletesek:(

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:18:27

@namizu: Te figyu már, a te kiskátéd szerint gyurcsány vezette a titanicot is, de a mázlista gazfickónak sikerült kiúsznia?! Te hiszed is amit írsz?! Sajnállak érte.

loláb 2011.01.28. 18:22:28

@Kismac:

"Egyetlen mentséget tudok mondani neked: Hannibal ante portas. Ott állt Viktor a kapuknál, minden magas labdára várva, az utcán politizálva.

Ha Feri elkezdi a reformokat, megszorításokat, esélye se lett volna választásokat nyerni."

Ez egy, a hazájáért felelősséggel viseltető, demokratikus politikusnak nem érv, nem indok.
Ez a hatalomféltők érve, azoké, akik képesek feláldozni az országuk jövőjét a választási eredményekért.
Ilyen poltikus az elmúlt 20 évben egy volt: Gyurcsány.

"UGYANAKKOR csalódás volt (nekem), hogy lefeküdt az SZDSZ-nek, akiket egyébként az MSZP-sek át-szavazói juttattak be EGYÁLTALÁN a parlamentbe... és lefeküdt Viktornak meg a csőcseléknek és a gyurcsánytakarodj-nak. Csalódás volt."

Gyurcsány nem orbánnak, a csőcseléknek, vagy az szdsz-nek feküdt le, ha ezt mondod, akkor pont TE nem érted az öszödi beszédet lényegét.
Gyurcsányt a párttársai buktatták meg, pedig -a beszéd elmondásával- tőlük kért támogatást.
Nem kapta meg.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 18:25:59

@TaTa86.: "Valami olyasmit írtál, hogy a rendőrök nem vertek meg senkit, és nem korlátozták a gyülekezési szabadságot. (Ha nagyon akarod megkeresem.)"

Visszakeresheted, valami olyasmit írtam, hogy aki békés, törvényesen bejelentett tüntetésen vett részt, azt senki sem korlátozta a jogaiban (ebbe persze az események sűrűjébe véletlenül keveredett vétlenek nem tartoznak belőle, az más kategória, kaptak is érte kárpótlást, megérdemelten). Ahol oszlattak, az soha nem volt békés. ÁLTALÁBAN véve nem voltak ellehetetlenítve a demonstrációk, a FIDESZ is tartott nem egyet, háborítatlanul, meg sok mindenki más, és ahol az rendbontók nem tűntek fel akár hívatlanul is, ott nem is volt semmi gond. És ez valóban nem demokrácia kérdése: a rendbontókat mindenhol helyre rakják, és pont attól demokrácia a demokrácia, hogy ezt a rendőrség kontroll alatt teszi, ha túlkapások vannak, azt a sajtó vagy bárki leleplezheti, vizsgálat indul, és ítélet lersz belőle.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:26:16

@loláb: Ó, valaki találva érzi magát, morcos harcos?

SashaBraun 2011.01.28. 18:29:10

@lecsekkoltam: És te vajon elhiszed, hogy egy kormány, ahol Szilvásy a titokminiszter, és van egy saját, házi örző-védő kft-je is, nem képes összeszedni tíz rosszarcú embert, ha épp az érdekei úgy kívánják, hogy legyen egy kis balhé valahol? Ezért meg én sajnállak :)

Egy dolgot azért nem győzök hangsúlyozni. Vannak olyan emberek (mint TaTa vagy én), akik a saját szemükkel láttak szerencsétlen nyugdíjas nénikéket, kisgyerekes anyákat, ártatlan külföldieket menekülni a rohamozó rendőrök elől. Elég nehéz minket meggyőzni arról, hogy mindezt nem láttuk. Ebben azért egyetértünk, nem?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.28. 18:29:41

@namizu: "Azokról a "tudósokról" beszélsz, akik az elmúlt 8 évben gyakorlatilag abból éltek, hogy összedobtak valami kamu tanulmányt és fölvettek rá X millió forintot, szabadidejükben pedig a Népszabi vélemény rovatában gyalázták az akkori ellenzéket? :)"

Látom te is csak a Magyar Nemzetből tájékozódsz, és nem hagyod magad zavartatni a tényektől :-) akkor csiribá, csiribú, ey kis háttérinfó:

www.168ora.hu/itthon/tudosaink-vedelmeben-68856.html

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:38:34

@namizu: Miért kellene azt feltételeznem egy kormányról, akár az orbán kormányról is, hogy ilyet tenne?! Szerinted ez olyan jó volt bárkinek is, a tüntetőkön kívül?! Talán jó volt a belügyminiszternek, hogy körberöhögték, hogy nem tud kezelni egy ilyen helyzetet?! A rendőrség biztos büszke volt arra, hogy olyan helyzetet nem tudott kezelni, amire senki sem számított, ráadásul még rendes felszerelése se volt?! Biztos amilyen elvetemült, sötét gazember volt gyurcsány úgy gondolod a kezét dörzsölgette hű de jól mulatunk?! Tudod ebből csak a jobbik profitált, anélkül sose lettek volna párt. No meg a helyzet jól jött a fidesznek, lehetett mutogatni, kordontbontogatni. Még egyszer megkérdem, szerinted egy ilyen zavargás kinek jó? A kormánynak? Hogy hadd lássa ország-világ mennyire felkészületlenek?! És ehhez még felbérelnének embereket?!

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:41:50

@namizu: Azt is tudod bizonyítani, hogy azt a gyurcsány -kormány bérelt fel embereket? Vagy ezt csak úgy hallottad egy haverodtól akinek van egy haverja aki... Mert ha be tudod nekem bizonyítani, amit állítasz elhiszem neked. Bizonyítsd amit állítasz. Ennyit kérek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:46:43

jobbklikk.hu/index.php?Cikk=584

Mocskosul jó cikk! (=egyetértek vele)

@Fedor: "Visszakeresheted, valami olyasmit írtam, hogy aki békés, törvényesen bejelentett tüntetésen vett részt, azt senki sem korlátozta a jogaiban"
Igen, igen ez volt az.

Naszóval. Az előbb linkeltem egy videót. Arról mi a véleményed? (Sajnos sok ilyen eset volt, 3ról én is beszámoltam pedig nem mozgok balhés társaságban, úgyhogy kéretik nem előhozni az "egyedi esek, ki kell vizsgálni" panelt.)
Esetleg mit szólsz a gárdisták hírhedt ülődemonstrációjához?
Vagy a szintén hírhedt Hollán Ernő utca tünti prológusához? (Amikor Tomcat vezetésével spontán vonult a tömeg, tesztelendő, hogy csak a zsidóknak lehet spontán demonstrálni, vagy esetleg a magyaroknak is.)
A "tüntetést" teljesen szabályellenes szüntették meg a rendőrök, nem oszlatva, hanem "bekerítve" a tüntetőket.
Még mielőtt elkezdenéd magyarázni, hogy ez miért volt liberális és jogszerű: nem volt az, jogerősen itt is kárpótlást ítéltek meg mindenkinek, kivéve Tomcatnak, neki azért nem mert csak.
De ugye ott van a híres "Sün!" is. A "Felelős kormányt Budás és Pesten" molinót néma csöndben tartó fiatalok esete.
A kegyeletgyalázás, mikor a gárditákat egy társuk temetéséről fitték el az uniformis miatt.

Folytassam?

De hadd utaljak vissza, az idelle által bedobott "virtuális" fenyegetésre. Amikor egy 100 fős tüntetésen ottvan 1000 robotzsaru, az megfélemlítés. Törvényesen bejelentett békés tüntetés, és a hatalom mégis üzeni: Nem kéne gyerekek, "baj" lesz.

@lecsekkoltam: "Kérdésre visszatérve, nem az a kérdés, hogy voltak-e rendőri túlkapások, hanem az, hogy ezek olyan nagy mértékűek voltak, ahogy azt a fidesz és mások láttatni szeretnék. "
Igen, te faszkalap. Mit nem értesz azon, hogy ott voltam és láttam?

Ott voltál gyökér? Nem? Akkor hadd tudjam már jobban!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:48:56

@lecsekkoltam: "ötét gazember volt gyurcsány úgy gondolod a kezét dörzsölgette hű de jól mulatunk?!"
Konkrétan.
Nézd vissza a parlamenti közvetítést okt 24én, végig felszabadult volt, fülig ért a szája, és majd kibuggyant belőle a nevetés. Igen, a "hibbant Néró" rohadtul élvezte a dolgok.

Hadilábon állsz a tényekkel ember!

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:51:50

@TaTa86.: Mi az csak nem elsült rajtad is a gumibot? Ezért olyan nagy a sérelem? Eltángált a rendőrbácsi, mert felszólítás ellenére nem mentél el onnan?!
Tartom, hogy nem volt olyan mértékű a rendőrségi túlkapás, ahogy azt te és a hozzád hasonlók elhitetik.
Ja, köcsög, ott voltam, voltam kint, csináltam képet cuki kommandósokkal. Nekem nem tüntek erőszakosaknak, bár félelmetesek voltak.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 18:56:02

@TaTa86.: Honnan tudod hogy annak örült? Lehet hogy jó napja volt? Végre volt egy jó éjszakája? Nem mindenki töltötte az estéjét az utcán rendőrökkel verekedve. Ha jól emlékszem én se sírtam a könnygáztól 24-én, szerintem voltunk így pár millióan kishazánkban. Szomorú ember vagy. Sajnálod más embertől a vidámságot, a mosolyt. Ha neked nincs jóban részed másnak se legyen?!
Amúgy kérlek bizonyítsd be nekem, hogy gyurcsány azért volt vidám, akkor ezt elhiszem neked. Ennyit kérek, bizonyítsd be nekem, hogy a zavargások miatt volt olyan viháncka.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:57:26

@lecsekkoltam: Kapsz te az élettől eleget, nem bántalak többet. A magadfajta pribék söpredéknek nem lehet könnyű.

Sajnálom: engem nem tángáltak el. :(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 18:58:32

@lecsekkoltam: Egyébként okt 23án nem volt felszólítás, ahol volt ott 2 perce volt a százezre tömegnek, hogy hazamenjen.

Fail.

Már megint a tények, folyton beleköpnek a levesbe!

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 19:11:28

@TaTa86.: Miért zavartatnám magam tényekkel, ha téged nem zavarnak?!
Tény: voltak rendőri túlkapások.
Tény: nem ez volt az általános.
Tény: a rendőri túlkapások nem voltak olyan mértéküek, hogy átlépjék az EU ingerküszöbét. (Emlékszel, ezért kezdtünk el beszélni a tüntetésekről. Ez is tény :D)
Tény: a médiatörvény átlépte ezt a küszöböt.
Tény: szegény megvezetett hozzád hasonlók abba a hitbe ringatják magukat, hogy az atrocitások egy kormány által felbérelt kopaszok hőbörgései miatt voltak.
Tény, hogy ezt a tévhitet bizonyítani nem tudod.
Tény: ha kifogysz az érvekből személyeskedni próbálsz

Nos Tény és én üdvözlünk. A tények világítsák meg elmédet.

Jim Raynor 2011.01.28. 19:22:15

@lecsekkoltam:

Tény: a hozzád hasonló baromarcúak most is ugyanúgy kommentelhetnek mindenféle fasságot, mint eddig.

ez a legbiztosabb jele annak, hogy szólásszabadság van.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 19:25:59

@Jim Raynor:
Tény: még most megtehetem.
Tény: ezt a jelenlegi törvény alapján nem biztos hogy júli 1-e után megtehetem.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 19:29:16

@[Lombroso]: Mert fegyvert fogott rá éles lőszerrel, nem éles lőszert. A kis cseles pedig rögtön kiszúrta.

@lecsekkoltam: :o)

SashaBraun 2011.01.28. 19:36:22

@Fedor: Elolvastam a cikket (bár a 168órát pont annyira tartom hiteles forrásnak, mint a hírcsárdát, csak negyedannyira sem szórakoztató), szóval elolvastam a cikket, de sehol nem láttam, hogy cáfolták volna a Magyar Nemzet vádjait. Vagdalkoznak össze-vissza, hogy szerintük tíz évvel ezelőtt mi volt, de az elmúlt nyolc évről egy szó sem esett. Ez így elég karcsú.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 19:37:09

@TaTa86.: Érdekes. Én meg azt hittem, hogy ezt írtad:
"Budaházyra éles pisztolyt fogott a rendőr 2002ben mikor a szavazatok újraszámolását kérte a hídblokádnál."
Ebből hogyan lett éles lőszer?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 19:38:41

@[Lombroso]: Mik vannak. Azt hittem lecsekkoltam lecsekkolta.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.28. 19:39:54

@[Lombroso]: Ott a pont.
Korrigálok: biztos bajonettet fogtak rá. Remélem nem vágta meg a pisztoly,. Még szerencse, hogy nem sült el a fegyver, megvághatta volna :D

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 19:41:28

Olyan qrva jó érzés, amikor igazam van!:)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:30:16

@TaTa86.: " Azért vicces egy olyan liberálissal találkozni, aki teljesen normálisnak tartja emberek karhatalom általi szétverését."

nevess Hollandián, Belgiumon, az USÁ-n és folytathatnám a sort.
egyébként meg ferdítesz, de mindegy, leszarom.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:33:01

@TaTa86.: "Budaházyra éles pisztolyt fogott a rendőr 2002ben mikor a szavazatok újraszámolását kérte a hídblokádnál."

ez az a Budaházy, akiről a Fidesz-ügyészség/bíróság kiderítette, hogy egy utolsó terrorista köcsög?
hát nagyon sajnálom, hogy mindezek origója az az éles lőfegyver volt... :-DDD

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:35:29

@loláb: "Szerencsére nem mindenki gondolta így, különben TÉNYLEG azt a szart ennéd még most is."

gondolom sem te, sem egyik felmenőd, se rokonod, sem ősöd nem volt senki abban a rendszerben.
meghúztátok magatokat, hogy valahogy elteljen az élet, most meg mások érdemével villogsz. ez az érdem egyébként Ronald Reagané leginkább, de mindegy...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:39:19

@namizu: eddig nem gyújtogatott senki és nem ment neki közintézménynek, bár Orbánék most már nem csak reggel, délben, este, meg éjszaka hazudnak, hanem olyan dimenziókban és idősíkokon is, amit ember nem is érzékelhet.

hogyhogy nem, te is kifelejtetted a nyitó lépést. ezt tanítják?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:42:24

@szemtanú: "Mi ebben a bolsevik, hogy nem értek mindenben egyet a, szerinted, "szeretett vezéremmel"?"

erre a szintre már nem vagyok képes lemenni, sajnálom.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:46:20

@TaTa86.: "Igen, te faszkalap. Mit nem értesz azon, hogy ott voltam és láttam? "

érdekes, hogy amikor én a tudom, hogy volt (láttam), csak nem találom, ezért nem tudom linkelni-t írtam, akkor a scifivel jöttél.

a másé scifi,a tiéd megfellebbezhetetlen igazság.

na mindegy is, elfogult vagy az egésszel kapcsolatban, úgyhogy nem vitaképes...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 22:49:42

@idelle: "ez az a Budaházy, akiről a Fidesz-ügyészség/bíróság kiderítette, hogy egy utolsó terrorista köcsög?"

Mit is mondtam az időutazásról kedves idelle? Mellesleg nem derített még kis semmit az ügyészség, akkor ugyanis nem előzetesben lenne.

"hát nagyon sajnálom, hogy mindezek origója az az éles lőfegyver volt... :-DDD "
Milyen vicces is, mikor valakire a rendőr éles lőfegyvert fog! Te liberálisok gyöngye! :)

"nevess Hollandián, Belgiumon, az USÁ-n és folytathatnám a sort."
Ezek országok. Spanyolország, Franciaország, Németország, Svédország. Ez már négy. Nyertem?

"egyébként meg ferdítesz, de mindegy, leszarom. "
Nem mondhatnám, hogy meglepsz.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 22:58:08

@idelle: Semelyik felvetésemre nem válaszoltál érdemben, még arra sem amit normális hangnemben tettem fel.

Igen, elfogult vagyok mert személyesen érintett. Ezt már a legelején tudhattad, mégis nekiálltál vitatkozni. Innentől rohadtul nem korrekt hogy nem válaszolsz semmire, hanem hirtelen rájössz, hogy nem vagyok vitaképes.

Nem mintha az "érvelésed" 90%a nem abból állt volna, hogy úgy sem érthet meg senki, mert fiatal/öreg/primitív/pártvak stb stb.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 22:59:15

@TaTa86.: "Mit is mondtam az időutazásról kedves idelle?"

gyakorlatilag csak annyit, hogy ezt egy jó indoknak gondolod, pedig nem az.

tudjuk, Morvai is a magyarok nagyasszonya, és semmi köze a mostani viselkedésének ahhoz, hogy nem kapott meg egy jó pénzes, de nyugis ENSZ-állást.
Budaházy is rendes gyerek volt, csak hát az az éles lőszerrel megtöltött, kibiztosított lőfegyver örökre megingatta a hitét a demokráciában, ezért akart pár évre rá robbantgatni.
szóval jónak tűnő érv, de nem stimmel.

egyébként mindegy is, Budaházyra nem fegyvert kellett volna fogni, hanem szépen megbilincselni, oszt elvinni két perc alatt, ha meg ellenkezett volna, akkor néhány makarenkói gumibotost lekeverni neki, ehelyett a töketlen rendőrségünk szerencsétlenkedett egy sort.

"Ezek országok."

ezek az országok tele vannak liberálisokkal és mint állam talán maguk is azok, mindenesetre úgy ütik-vágják a közrend ellen támadókat, hogy csak úgy csattan.
a liberális nézőközönség meg otthon tölti az idejét a családjával és nem bámészkodik, ezért nem is verik őket félholtra. sem véletlenül, sem szándékosan.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 23:06:09

@TaTa86.: "Innentől rohadtul nem korrekt hogy nem válaszolsz semmire, hanem hirtelen rájössz, hogy nem vagyok vitaképes.

Nem mintha az "érvelésed" 90%a nem abból állt volna, hogy úgy sem érthet meg senki, mert fiatal/öreg/primitív/pártvak stb stb."

ez már a Maszat Jankó kategória, te meg ezzel nem lepsz meg.

ott voltál, mert bulinak gondoltad, pedig nem az. most már tudod. ennyi tudást mások egy fél élet alatt sem szednek össze: légy hálás a sorsnak.
sértett vagy, mert kiderült, hogy nem vagy forradalmár, csak egy hőzöngő pöcs, aki nem ért el semmit, és most elégtételt vársz.

arra például egyébként nem válaszoltál, hogy milyen joghátrányok értek 2006 és 2010 között, de persze ezért is én vagyok a hibás és én vagyok a rossz.

az ilyen emberek általában úgy harcolják végig az életüket, hogy a halálos ágyukon döbbennek rá: nem is volt ellenség, de ezt sem kell értened.

majd máskor, egy más időben, most csak fortyogj.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 23:15:16

@idelle: Értem. Tehát azért kellett jogsértéseket alkalmazni B ellen, mert 6 év múlva a vád szerint robbantani akar majd?

(Btw: tudod mi a különbség vád, és bizonyított tényállás között? Nem mintha nem lenne esélye, hogy B tényleg bűnös.)

"tudjuk, Morvai is a magyarok nagyasszonya, és semmi köze a mostani viselkedésének ahhoz, hogy nem kapott meg egy jó pénzes, de nyugis ENSZ-állást."
Valószínűleg ezért verette majdnem meg magát 3 lányával 2006 október 23án. Jól kitervelte mi? Előre látta, hogy így juthat ki az EPbe 2009ben.

Minden mindennel összefügg! Morvai remekül használta ki a Berlin-Tel Aviv-New York-Moszkva-Budapest tengely, hogy megvalósítsa ördögi tervét.
Zseniális!

"Budaházy is rendes gyerek volt, csak hát az az éles lőszerrel megtöltött, kibiztosított lőfegyver örökre megingatta a hitét a demokráciában, ezért akart pár évre rá robbantgatni.
szóval jónak tűnő érv, de nem stimmel."
Te miről beszélsz? Szépen írd le nekem 2 mondatban B, hogy jött a képbe, majd 2 mondatban, hogy a te hozzászólásod és az eredeti említés között milyen logikai kohézió van. Köszönöm.

"ezek az országok tele vannak liberálisokkal és mint állam talán maguk is azok, mindenesetre úgy ütik-vágják a közrend ellen támadókat, hogy csak úgy csattan."
Mint láthattad, itt nem a közrend ellen támadókat ütötték a "rendőrök", hanem akit találtak.
De ha valamivel alá tudod támasztani, hogy ezen működő és stabil demokráciában is úgy működik a dolog mint itt okt 23án működött elfogadom.

"a liberális nézőközönség meg otthon tölti az idejét a családjával és nem bámészkodik, ezért nem is verik őket félholtra. sem véletlenül, sem szándékosan. "
Lol. Persze.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 23:23:24

@idelle: "ott voltál, mert bulinak gondoltad, pedig nem az. most már tudod."

Bocs, el is felejtettem, hogy gondolatolvasó vagy. :)
De megint benézted(, valaki adott már neked pozitív megerősítést, vagy mire fel bízol ennyire ebben a képességedben?).
Ma ugyanúgy kiennék, és ki is fogok, például ha Fedorékat találják meg nemviperával.

"sértett vagy, mert kiderült, hogy nem vagy forradalmár, csak egy hőzöngő pöcs, aki nem ért el semmit, és most elégtételt vársz."
(Megint gondolatolvastál. Diszlexiás vagy?)
Nem értem el semmit? Egyrészt, tényleg tapasztaltabb lettem. Másrészt Magyarországon 2006 előtt nem voltak normális tüntetések, ez egy nagyon fontos demokratikus lecke, ami beérni látszik.
Ennek köszönhető, hogy ma teljesen nyugodtan lehet tüntetni, mert nem kell attól félni, hogy símaszkos agyilag kondícionált vadállatok szétverik az embert.

"majd máskor, egy más időben, most csak fortyogj. "
Miért tenném? Persze, felhúz az emberi aljasság, de elég hamar túlteszem magam rajta. Neked sokkal rosszabb. Holnap felkelsz és még mindig aljas vagy.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 23:38:31

@TaTa86.: "Tehát azért kellett jogsértéseket alkalmazni B ellen, mert 6 év múlva a vád szerint robbantani akar majd?"

értem az irányt, de nem. Budaházy már 2002-ben is köcsög volt, 2006-ig még képezte is magát. ennyi.

"Valószínűleg ezért verette majdnem meg magát"

a majdnem a semmi sógora. Nóci majdnem leejtette a mobiltelefonját. folytassam?

"Előre látta, hogy így juthat ki az EPbe 2009ben."

nem, egyszerűen zabos lett, ezért fordult a szocik ellen és ezért lett szemita antal is egy picinyt, mert egy "zsidó" ütötte ki a pozícióból. (tudom, hogy tőlem hallasz először erről, hiába no, az évek, meg a rutin...)

"Szépen írd le nekem 2 mondatban B, hogy jött a képbe, majd 2 mondatban, hogy a te hozzászólásod és az eredeti említés között milyen logikai kohézió van. Köszönöm."

Budaházyt a hídfoglalás kapcsán hoztad szóba. egy olyan ügyben emlegettél fel egy urbanlegendet, amikor a kis köcsöggel egy pillanat alatt kellett volna elbánni.
én csak rákérdeztem, hogy ez az a Budaházy-e, aki valószínűleg sokáig hűvösön fog csücsülni. kiderült, az.
tehát nem kár érte. lapozzunk.

okt. 23-at befejeztem veled, mert a személyes érintettség miatt nem lehet veled erről közel objektíven sem értekezni. ennyi.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.01.28. 23:43:12

@TaTa86.: "Ma ugyanúgy kiennék, és ki is fogok, például ha Fedorékat találják meg nemviperával."

perszepersze, én meg beszerzek egy Fidesz-zászlót.

"Ennek köszönhető, hogy ma teljesen nyugodtan lehet tüntetni, mert nem kell attól félni, hogy símaszkos agyilag kondícionált vadállatok szétverik az embert."

minden embernek fontos, hogy fontosnak gondolja magát. maradj meg ebben a hitben, és kezdj el valami értelmeset csinálni.

"Persze, felhúz az emberi aljasság, de elég hamar túlteszem magam rajta."

ezt bizonyítja egész mai munkásságod, meg az, hogy okt 23. említésétől is egy csupasz idegvégződés vagy. magadnak hazudsz? jó az?

"Neked sokkal rosszabb. Holnap felkelsz és még mindig aljas vagy."

sok olyan aljas felebarátot kívánok neked, mint amilyen én vagyok.
majd egyszer, sokára, talán.
béke veled, kis izgága forradalmárszerű és -hitű jelenségem :-)

ayatollah 2011.01.29. 00:50:41

@lecsekkoltam: A legújabb módi...tüntetésre járni csajozni/pasizni :D

szemtanú 2011.01.29. 10:08:01

@idelle:" erre a szintre már nem vagyok képes lemenni, sajnálom"
Köszönöm, hogy engem igazolsz.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.29. 11:05:52

@idelle: "perszepersze, én meg beszerzek egy Fidesz-zászlót."

Lol! Nagy vagy idelle! Egyáltalán érdekel, hogy mit írok ide, vagy úgyis a fejembe látsz és az alapján válaszolsz?

"Budaházy már 2002-ben is köcsög volt, 2006-ig még képezte is magát. ennyi."

A "köcsög" büntetőjogi fogalom? Arról volt szó, hogy nem teljesültek az alapjogok. Tudod miért alapjog az alapjog? Mert a "köcsögöknek" is jár!

Szóval akkor teljesült a gyülekezés szabadsága 2002-2010 között vagy nem?
Volt-e "virtuális" elrettentés, ami ellen most tüntetni kellett, vagy nem?

"a majdnem a semmi sógora. Nóci majdnem leejtette a mobiltelefonját. folytassam?"
Folytasd, emlékeztetsz a 4 éves tesómra. Cuki vagy.

"nem, egyszerűen zabos lett, ezért fordult a szocik ellen és ezért lett szemita antal is egy picinyt, mert egy "zsidó" ütötte ki a pozícióból. "
Páratlan vagy egyoldalú ítéletalkotásban! A másik félnek esélye nincs arra, hogy az igazság egy akármilyen kicsi nullánál nagyobb szeletét bírja ugye?

Felteszem Morvai agyában is olvasol, na így persze könnyű. Én meg kénytelen vagyok időről időre abba is belegondolni, hogy talán te is láthatsz jól egy esetet.

A 2+2 mondatos válaszod elfogadhatatlan.

1) Budaházy azért jött képbe mert valamelyikőtök azt állította, hogy 2006 előtt nem voltak jogsértések.

2) Természetesen annak hogy B mit csinált 2006 után semmi köze nincs ahhoz, hogy jogállami módszerekkel kell fellépni vele szemben 4 évvel korábban.

Megjegyzem: Én nem titkoltam, hogy ebben a kérdésben nem vagyok "objektív". De arra válaszolj: miért köcsögözöl?
Neked ártott valamit B, megkettyintette az asszonyt? Mire ez az átható gyűlölet? Vannak olyan közéleti szereplők, akiket én nem bírok, de azért le bírom írni a nevüket jelzők nélkül is.
A másik: neked ez az objektivitás: "gy olyan ügyben emlegettél fel egy urbanlegendet, amikor a kis köcsöggel egy pillanat alatt kellett volna elbánni."
Tényleg? Ez a ballib objektivitás? Ez az érzelemmentes lényeglátás?

És mi az, hogy "egy pillanat alatt kellett volna elbánni"?
Apuci az ÁVHnál dolgozott? (56os szemléleted miatt nem lepne meg.)
Szerinted ez a liberális demokrata hozzáállás? Van egy antipatikus bohóc azt tarkón kell lőni?

Egész egyszerűen szánalmas vagy, képtelen vagy arra válaszolni amit írtam, képtelen vagy megtartani az idősorrendet, ad hominem nélkül le nem tudsz írni egy mondatot, folyamatosan szalmabábu-érveléssel élsz, és láthatóan egyre idegesebb vagy.
Csak tudnám miért!

Fáj, hogy én kimentem "bulizni" a nagy eseményeknél, te pedig 90ben otthon kuksoltál, így lemaradtál mindenről, és a gyermekeidnek a Dallaszon kívül nem tudsz mást mesélni a korszakról?

Hogy kiüresedett az ideológiád, és frusztráltan próbálsz a modernebb trendibb változatba belebújni, de az sehogyan sem megy rád?

Ha nem akarsz vitatkozni, ne vitatkozz nem áll módomban téged kényszeríteni, de nem kell a kamu. Nem azért nem akarod folytatni mert én elfogult vagyok a kérdésben, hanem mert egyre jobban kiütközik, hogy közöd nincs a liberális demokrata jelzőhöz.

borla 2011.01.29. 11:31:34

@Fedor:
OFF: Én beszéljek érthetően? Feltettem egy kérdést, eldöntendőt. A válaszodban sem az igen, sem pedig a nem szó nem szerepelt. És akkor még én legyek megértő??? (remélem, látod a smilét a kérdőjelek közt + remlem ezek után páran azért kattintottak)/OFF

ON:
Amúgy a tüntetés sajnos gyenge volt, ezt még tanulni kell, a hazai szélsőjobb (vagy az eu-i átlag) sokkal jobban csinálja (nem a céjaikra, hanem a módszereikre gondolok, azok közül is inkább az erőszakmentesekre).
Bár "tartok" tőle, hogy az egész tüntetésnek valódi értelme nincs, és majd az lesz, amit a Bizottság határoz.

Ja, és örülnék, ha a blogszféra úgy egységesen leszállna kitüntetett művészünkről (KHJ).

Bocs, kissé elmaradtam a kommentel, bár gondolom kapsz értesítést róla, és ha érdekel, majd elolvasod.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.29. 11:37:18

@borla: Szerintem nem kell aggódni. A tüntetést tanulni kell.

Az eredményeket illetőleg meg ne legyél mohó. Lehet, hogy 4 év múlva fog meglátszani mit értetek el, lehet hogy akkor sem, lehet hogy egyszerűen csak tanulságos lesz.

Toeck Filkow 2011.01.30. 07:13:42

Néhányan máris megunták és hazamentek...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0