Fél Európa hárít
2011. július 25. írta: Fedor

Fél Európa hárít

Jól megkavarta a dolgokat az európai politikában a baloldaliakat gyilkoló norvég merénylő és az ő röpke 1500 oldalas irománya. Sokakat kényelmetlen helyzetbe hozott a mondataival, és nem csak a szélsőjobbon.

Persze elsősorban ott. Legelsőképpen is azok a multikulti- és iszlámellenes blogok mentegetőztek, amelyeken a fickó korábban publikált.

Anders Behring Breivik – érvelnek – valóban a jobboldalon állt, de valamit félreértett. A bombák és a tömeggyilkosság nem tartozik az eszköztárukba, amellyel meg akarják szabadítani a nyugati világot a multikulturálisoktól és a kultúr-marxistáktól. Nacionalisták és keresztények definíció szerint nem ölnek kisgyerekeket.

Talán el kéne mesélni nekik, hogy magyar eszmerokonaik miket műveltek Tatárszentgyörgyön.

_______

UPDATE

Úgy látszik a titkosszolgálatok sajnos nem csak nálunk meg az amerikaiaknál nem voltak toppon:

Már március óta szerepelt a norvégiai tömeggyilkos az ottani titkosszolgálat figyelőlistáján - jelentette a brit Sky News, amely szerint Anders Behring Breivikre az után figyelt fel a norvég titkosszolgálat, hogy illegálisan vásárolt vegyi anyagokat az interneten keresztül. A norvég hatóságok annak idején azért nem tettek semmit, mert nem találták "relevánsnak" az illegális vásárlásról szóló információkat.

_______

Magyarország is kapott egy kétes értékű országimázst azzal, hogy Breivik rendelkezik magyar kapcsolattal, Budapest a kedvenc városa, többször járt nálunk, és igencsak dicsér minket Hunyadi Jánosért valamint a dögös csajokért (akikre amúgy tényleg büszkék lehetünk, csak ne ilyen szövegkörnyezetben olvasna róluk a világ...).

A magyar jobboldal zavartan terel. Míg a kevésbé vérmesebb ága (lásd pl. Szentesi Zöld cikkét a Magyar Hírlapban) csak az ideológia hátteret próbálja elkenni,

Borzasztó leírni, de sajnos igaz: a most lelőtt fiataloknak azért kellett meghalniuk, mert egy kretén farmer valamikor nem tudott becsajozni, esetleg zavarta, hogy még mindig a kedves mamával él, ezért a felhalmozott gyűlöletét beleoltotta a norvég belpolitikába.

addig a kuruc már egyenesen zsidóbérencnek próbálja beállítani a merénylőt, azt suggalva, hogy ballib háttere van, hisz

Anders Behring Breivik norvég tömeggyilkos ideológiájának egyik fontos pillére a zsidótelepítő, a palesztinokat ősi földjükről elűzni szándékozó cionista nacionalizmus támogatása.

Hát kedves kurucok!

Breivik soviniszta volt, ugyanúgy mint ti. Nem volt antiszemita, mint ti, ez igaz, de attól még az alapindulat közös bennetek. Az más kérdés, hogy míg ti a zsidókat utáljátok, így szimpatikusak számotokra a szintén ellenük harcoló iszlamisták, addig Norvégiában az idegengyűlölet célpontjában az iszlám bevándorlók állnak, így egy norvég soviniszta számára természetes, hogy az izraeli szélsőjobb tevékenysége a kedves számára. Az ellenségetek ellensége a barátotok, ennyiről szól ez az egész, az izraeli szál erőltetése meg arról, hogy egy tömeggyilkos még nektek is kényelmetlen társaság.

_______

UPDATE2

Azoknak, akik szerint a merénylőnek semmi köze a szélsőjobbhoz:

Toroczkai hangsúlyozta: vannak dolgok, amelyekben egyezik mozgalmuk és Anders Behring Breivik ideológiája

Azért a merényletet már ő is túlzásnak tartja.

_______

Persze nem csak izraeli szál van. Rajtunk kívül még más országok is tudnak szemezgetni a rájuk vonatkozó mondatokból.

Az orosz Kommerszant cikke szerint a norvégiai merénylet tettesének 1500 oldalas deklarációjából kiderül: ideálja az irányított demokrácia orosz modellje, példaképei a római pápa és Vlagyimir Putyin orosz kormányfő.

Putyin szóvivője nem győz magyarázkodni, a Vatikán egyelőre hallgat.

A mostanában EU-ba igyekvő Szerbia se örülhet neki túlságosan, hogy az épp behegedőben lévő sebeket feltépve Breivik pozitívan írt Albánia megtámadásáról.

A szerbek csupán azt szerették volna elérni, hogy az albánokat és a többi muzulmánt visszatoloncolják Albániába. Amikor az albánok ennek önként nem tettek eleget, a szerbeknek nem maradt más választásuk, mint a hadseregük bevetése. Azzal, hogy megtiltották Szerbiának a saját szuverenitása alatt álló területen a problémamegoldást, a nyugati rezsimek Európában önnön sírjukat ásták meg. Annak a lehetőségét teremtették meg, hogy előbb-utóbb néhány »mini-pakisztáni« bábállam szülessen a nyugat-európai országokban. Ez teljes mértékben megengedhetetlen!

Lengyel barátaink amiatt szívhatják a fogukat, hogy kiderült: valószínűleg egy honfitársuk is bűnrészes a mészárlásban.

A gyanú szerint segédje is volt a Norvégiában több mint 90 ember halálát okozó Anders Behring Breiviknek. A feltételezett segéd lengyel, hétfőn már őrizetbe is vették. Azzal vádolják, hogy vegyi anyagokat szállított a norvég férfinak, aki az oslói kormánynegyedben robbantott, valamint egy Oslóhoz közeli szigeten több mint 80 fiatalt lőtt le. A lengyel férfi így bűnrészessé vált.

De megkapták a magukét a csehek is.

Anders Behring Breivik tavaly augusztusban Prágában járt, mert úgy hallotta, hogy a cseh főváros az illegális fegyver-és drogkereskedelem egyik paradicsoma – idézik a norvég tömeggyilkos egyik megállapítását a cseh médiumok. (...) az internetre feltöltött, több mint 1500 oldalas kiáltványában Breivik állításainak megerősítése érdekében többször idézi Václav Klaus euroszekptikus megnyilvánulásait. Különösen a cseh elnöknek az a véleménye nyerte el a tetszését, amely szerint a demokráciát csak a nemzetállamok képesek szavatolni, nem pedig a legkülönbözőbb birodalmak vagy az olyan állami konglomerátumok, mint az Európai Unió.

És ez az a pont, amikor szerintem mindenkinek egy másik európai kormányfő erre rímelő hétvégi szavai ugranak be kapásból, aki ugyan nemrég még az Unió elnöke volt, mégis EU-szkeptikus húrokat penget.

...a Nyugat rohan a viharos tenger felé, miközben Magyarország már távolodik a zátonytól. Orbán szerint a nyugati gazdasági és társadalmi válságból csakis az összeomláson keresztül vezet az út, csak onnan kezdődhet a kibontakozás. (...) A korszakváltásban Orbán felfogása szerint merőben új szerepet kap az állam, amely nélkül nem létezik sem adósságtörlesztés, sem munkahelyteremtés. De az állam önmagában gyönge. Sikeressé csak úgy válhat, ha mögötte erős nemzet áll - mondta.

Ha várt volna pár napot Breivik a majdan megjelenő könyvének marketingakciójával (mert ennek tekintette a 93 áldozattal járó mészárlást), talán Orbánt is felvette volna példaképei listájára.

Na az lett volna még az országimázs.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr643097027

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Átlátszó hazudozás a nyugdíjvagyonról 2011.07.26. 09:28:25

Miközben a kormány több mint hárommillió állampolgár elkobzott pénzét, a későbbi nyugdíjukra felhalmozott tőkéjüket éppen a hibás gazdaságpolitikai miatt tátongó hatalmas költségvetési lyukak tömködésére pazarolja el, Selmeczi Gabriella megint előállt ...

Trackback: Ecce occisor! Norvégia 2011.07.26. 08:09:59

anders behring breivik, az önmagát lovagnak gondoló norvég elmebeteg tömeggyilkos ezt a videót töltötte fel tette elkövetése előtt a youtube-ra:     ezt azóta eltávolították gondos kezek. Egy Norvégiában élő magyar származású férfi volt a...

Trackback: Ecce occisor! Norvégia 2011.07.26. 08:09:58

anders behring breivik, az önmagát lovagnak gondoló norvég elmebeteg tömeggyilkos ezt a videót töltötte fel tette elkövetése előtt a youtube-ra:     ezt azóta eltávolították gondos kezek. Egy Norvégiában élő magyar származású férfi volt a...

Trackback: Ecce occisor! Norvégia 2011.07.26. 07:40:03

anders behring breivik, az önmagát lovagnak gondoló norvég elmebeteg tömeggyilkos ezt a videót töltötte fel tette elkövetése előtt a youtube-ra:     ezt azóta eltávolították gondos kezek. Egy Norvégiában élő magyar származású férfi volt a...

Trackback: Ecce occisor! Norvégia 2011.07.26. 07:37:58

anders behring breivik, az önmagát lovagnak gondoló norvég elmebeteg tömeggyilkos ezt a videót töltötte fel tette elkövetése előtt a youtube-ra:     ezt azóta eltávolították gondos kezek. Egy Norvégiában élő magyar származású férfi volt a...

Trackback: Oslo – Utøya 2011.07.25. 21:37:02

Tegnap este annyit lehetett tudni, hogy Oslo belvárosában, a kormányzati negyedben felrobbant egy bomba, majd kicsit később a szociáldemokrata párt ifjúsági tagozatának a nyári táborában valaki elkezdett lövöldözni, sok fiatalt megölve. Az efféle ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.25. 19:32:05

Nem tudom jobberként kihagytam volna-e egy ilyen posztot, ha balos az illető, szóval ok, belefér.

Azért csak jegyezzük meg, hogy 1 (azaz egy) db elmeroggyantból nem illik messzemenő következtetéseket levonni.

(A kurucos izében egyébként igazad van. Norvégiában nincsenek zsidók, világos hogy ezért antiszemitizmus sem nagyon. Izrael pedig egy demokratikus náci állam, szóval teljesen logikus, hogy a csávónak szimpatikusak. Ráadásul a kuruc is imádja kiragadott példákkal alátámasztani a világképét.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 19:36:43

@TaTa86.: "Azért csak jegyezzük meg, hogy 1 (azaz egy) db elmeroggyantból nem illik messzemenő következtetéseket levonni."

Én nem vontam le semmilyen következtetést, csak végigvettem a reakciókat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 19:56:18

@TaTa86.: Ha csak jobboldal-basztatás lett volna a célom, azt már a hétvégén megtehettem volna, de nem akartam én erről írni eredetileg, csak a sok apró részlet, hogy ennek is kínos pillanatokat okozott, meg annak is (és idevehetném akár a Vonát is, amint azóta olvastam), összeállt azzá gondolattá, hogy ez a fickó a konkrét áldozatain túl is elég sok mindenkinek kellemetlen pillanatokat okozott, legfőképp a szimpátiájával.

Muad\\\'Dib 2011.07.25. 19:57:13

"...addig Norvégiában az idegengyűlölet célpontjában az iszlám bevándorlók állnak, így egy norvég soviniszta számára természetes, hogy az izraeli szélsőjobb tevékenysége a kedves számára..."
Izrael állam viselkedése volt szimpatikus számára. Nem kell szemérmeskedni és kizárólag az izraeli szélsőjobbal összehozni a dolgot...

alpaca 2011.07.25. 20:16:14

@Fedor!

1 - Miért kellene bárkinek is hárítani?
2 - Miért lenne bárki is felelős (ez kicsinyke ultraradi széljobbon kívül) ennek az eszementnek a tetteiért?

+ - Zorbán szavain meg felesleges rugózni, mert konkrétan nem hangzott el, amin másfél hete megy a hupákolás. Szokásos "meghaladtuk a fogyasztói társadalmat" bullshitet nyomta.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.07.25. 20:21:47

Remélem ezt az alakot hű keresztényhez híven fogják a tévékamerák kereszttüzében eltemetni. Élve.

Advanced Flight 2011.07.25. 20:25:21

Te Fedor, hogy te mekkora egy idióta vagy!!
Ha holnap a legjobb haverod megbolondul és elkezd óvodásokra lövöldözni, akkor neked kell majd szégyellned magad, mert barátkoztál vele?
Egy dilis ír valami faszságot pár országról, és azok most hú de szégyelljék össze magukat?

Kapjál már a sötét fejedhez, ember!

sivatagi n. 2011.07.25. 20:26:40

Igen, a cionista szál roppant kellemetlen a liberálbosevik médiának, ezért is mantrázzák félóránként, hogy "szélsőjobboldali".

dzsugasvili 2011.07.25. 20:29:02

Szerintem meg igenis kizárólag az Izrael-barát szabadkőművesekhez hasonlóan furcsa kis zártkörű klubokba tömörülő ballibeknek kínos ez az egész, akik arab terroristáknak nevezik adott esetben a focicsapatokat, Allahot "cséndzs mánizó" seftelőnek mondják a rádióban és hasonló gyűlölködést nyomnak le az iszlám kultúrával kapcsolatban minden lehetséges alkalommal. Egy nyugat-európai "szélsőjobboldali" semmiben nem hasonlít a keletiekhez, egyáltalán nem konzervatívok, nem vallásosak, arabellenesek, de Izrael-barátok (lásd a holland és flamand ilyen pártokat vagy az FPÖ-t). Ezek nálunk ballib sajátosságok, koma, ezt jó lesz, ha megjegyzed.

A tatárszentgyörgyözés meg iszonyatos marhaság volt. Ennyi erővel te meg szégyelljed magad Tiszaeszlárért!

Link Elek 2011.07.25. 20:29:07

egy tomeggyilkos dicserete majdnen annyira hasznos mint Piszkos Fredé

a legfontosabb, amit mindenki gondoljon vegig mielott kovetkezteteseket von le:
1. miert nem mondta el senkinek a 8 ev tervezgetes/keszules alatt?
az en valaszom: biztos volt benne, hogy akarki feladna a rendorsegen

2. miert gondolta, hogy ha elkoveti, akkor kovetni fogjak, ha elotte nem merte elmondani senkinek?

---
egyebkent a debreceni sorozatgyilkosok, akik ciganyokat oltek is teljesen hasonlo motivaciokkal/multtal rendelkeztek. az egyetlen kulonbseg, hogy nem voltak ennyire "sikeresek".
ami nagy szerencse.

sivatagi n. 2011.07.25. 20:30:37

Adalékok a zsidóbérenc terrorista képéhez, mielőtt bárki bedőlne a cionista propagandának:

elhallgatotthirek-hungariannews.blogspot.com/2011/07/julius-25-adalekok-norveg-terrorista.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 20:32:00

@alpaca: 1. Nem írtam olyat, hogy hárítani kell, csak megállapítottam, hogy sokan hárítanak.
2. Hol írtam olyat, hogy bárki is felelős a merénylő tetteiért?

@Advanced Flight: Akkor tőled is kérdem: hol írtam én olyat szégyenleni kell bárkinek is, ha dicsérte őket a norvég fickó? Megállapítottam, hogy mindenki szégyenli. Amúgy példádra visszatérve: hát semmiképp nem lennék rá büszke.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 20:36:53

@dzsugasvili: "Ennyi erővel te meg szégyelljed magad Tiszaeszlárért! "

Ha Tiszaeszlár igaz, akkor amiatt a zsidóknak kell szégyenlenie magukat. Ha nem igaz (és nem igaz), akkor az antiszemitáknak.

Én egyik se vagyok.

Na látom, kikerültem a címlapra, szóval én kiszálltam. Kellemes trollkodást.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.07.25. 20:38:17

@Advanced Flight: Ezt az ország dolgot leginkább az érintett államok (köztük Mo.) újságírói fújják fel, mert féltik az országimázsukat.
De szerintem alaptalanul, mert attól hogy még ez a barom szerette Budapestet, attól még nem kell az összes Budapestet szerető külföldi emberre sorozatgyilkosként tekinteni.

mirigy187 2011.07.25. 20:38:25

@sivatagi n.: Próbáld meg értelmezni az általad belinkelt cikket mert látom még nem nagyon megy

SzJ1982 2011.07.25. 20:38:39

Mennyire demagóg egy barom vagy, már ezer bocs... Tatárszentgyörgy... Ha kicsit is járatos volnál a "szélsőjobbon", barátom, nem hadoválnál össze mindenféle sületlenséget. És elvileg te ebből élsz. Na, hát ezért tart itt ez az ország, baszki...
Persze, nem értelek én félre. Nagyon is tisztában vagy te azzal, hogy a nyugati "jobboldalnak" semmi köze a magyar, vagy mondjuk k.európai "szélsőjobbhoz". De hát ugye, meg kell felelni az elvárásoknak. Eltelik két hét, és erről is a Jobbik tehet majd...

makacshalacska 2011.07.25. 20:42:45

"Talán el kéne mesélni nekik, hogy magyar eszmerokonaik miket műveltek Tatárszentgyörgyön."

Előtte meg Olaszliszkát a balódalibloggereknek.Nem?

Asztalos Gábor 2 2011.07.25. 20:42:50

A lengyel letartóztatást már cáfolták.
A vasboltost sem sittelik la ha egy vascsővel valakit agyonvernek.

A hazai baloldal is egy kissé bajban van, nehéz egy izrael-barát merénylő beskatulyázása a jobbik mellé.

Kalmár 2011.07.25. 20:43:20

Úgy dobálja egymásnak ezt az elmebeteget mindenki, mint egy égő gyújtózsinórral szerelt bombát. Mindenki szeretné, hogy a másikra égjen rá a szégyenbélyeg miszerint egy táborból jöttek. Ezzel hitelteleníthetnék az ellenfelet.
Baromság.
Tök mindegy milyen vallásból, pártprogramból stb. vezette le a beteg agya ezt a mészárlást. Senki nem hirdet ilyesmit, senki nem ért ezzel egyet. Nem kell a másikra kenni. Jó lenne egyszer valamit annak látni ami. Egy beteg elme rémtette. Tanulságot pedig nem a pártoknak, vallásoknak kell levonni. Ők egységesen elleneznek minden erőszakot. A rendőrség dolga, hogy egy, megfigyelt veszélyes terrroristát ne hagyjanak nyugodtan felkészülni és gyilkolni. Sajnos ebben a mi rendőrségünk is béna volt.

2011.07.25. 20:45:57

@Asztalos Gábor 2: "A hazai baloldal is egy kissé bajban van, nehéz egy izrael-barát merénylő beskatulyázása a jobbik mellé."

Erről van szó, nem véletlenül kezdtek el veszettül postolni és magyarázkodni a dávidcsillagos elvtársak.

Asztalos Gábor 2 2011.07.25. 20:46:49

"
Különös azoknak a blogoknak a világa, melyben Breivik otthonosan mozgott. Nyíltan nyugatbarát és amerikabarát, Izraellel rokonszenvező, ugyanakkor muszlimellenes, agresszív, keresztény, monokulturális, gyakran ellenséges mindennel, ami liberális, multikulti, nemzetközi. "

Vajon miért a multikulti-ellenességet és miért nem az izrael-barátságot emeli ki Fedor?

Advanced Flight 2011.07.25. 20:47:03

@Fedor: íme, az általad használt szófordulatok:

"csak ne ilyen szövegkörnyezetben olvasna róluk a világ..."

"lengyel barátaink szívhatják a fogukat" stb.

De ha nálad mindent pont fordítva kell érteni, mint ahogy leírod, akkor máskor szóljál előre.

Különben ócska ballibbant vagy, aki nagy buzgalmában, hogy Izraelen kívül mindenkit lefikázzon, benézte az erkölcsi tanulságot, és most kínos magyarázkodásra kényszerülsz emiatt a középkori boszorkányper hangulatot idéző kis förtelem miatt, amit idehánytál, egyenesen az Index címlapjára.
Pá.

"Szerbia se örülhet neki túlságosan"

"Lengyel barátaink amiatt szívhatják a fogukat,"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 20:47:30

@SzJ1982: "És elvileg te ebből élsz. "

Se elvileg, se gyakorlatilag.

Advanced Flight 2011.07.25. 20:49:00

@bulvármédiás =>: remélem is, hogy így lesz.
De azért zseniális, hogy a végén még ezért is minket fognak kihozni felelősnek, mert egy elmebeteg norvég tanult Magyarországról föciórán, tehát biztos miattunk volt az egész.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 20:49:52

@Asztalos Gábor 2: "Vajon miért a multikulti-ellenességet és miért nem az izrael-barátságot emeli ki Fedor?"

Írtam arról is. Nem kéne szelektíven olvasni.

De most már tényleg jó éjt, azt írtok, amit akartok.

komolytalan samu 2011.07.25. 20:51:21

@Fedor: Akkor viszont 3x?: mire a poszt? Ha nem szégyen, mi a kínos benne? Vagy ha mégis kínos, akkor revideáljuk Millt, Churchillt is miatta?

SzJ1982 2011.07.25. 20:54:20

@Fedor: Akkor elnézést, mindenesetre beszédes, hogy csak ebbe kötsz bele:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 20:55:51

@Advanced Flight: Akkor mégegyszer: nem KELL szégyenleni magát egyik országnak sem azért, hogy a fickó dicséri őket, de azért nem csodálom, hogy senki sem büszkélkedik vele.

A lengyel példa egyébként kilóg ebből. Azt valóban szégyenként élném meg, ha egy honfitársam bűnrészes lenne ebben a mészárlásban.

Paranoid Android2 2011.07.25. 20:59:27

Csalódásomat vagyok kénytelen kifejezni. Ez a legszörnyűségesebb lib gondolkodásmód.
Én kérek bocsánatot hogy elolvastam.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.25. 21:00:42

@komolytalan samu: "mire a poszt? Ha nem szégyen, mi a kínos benne?"

Sokadszorra, nem arról szól a poszt, hogy szerintem szégyenleni kell (bár akár szólhatna), hanem arról, hogy szégyenlik. Ténymegállapítás.

@SzJ1982: Ezt is leírtam a posztban, de akkor a kedvedért újra: sok a különbség a nyugati és a k-európai szélsőjobb között, de azért nem véletlenül nevezik őket ugyanúgy, ugyanis az alapok ugyanazok, csak a gyűlölet célpontja helyspecifikus.

Na de most már tényleg leléptem.

mement 2011.07.25. 21:00:44

A hasonlosag a jobbik es ekozott a beteg fasz kozott az a fanatizmus.

Azok akik osszefuggesbe probaljak hozni politikai alapon, valojaban erre a fanatizmusra epitik a velemenyuket.

Balt 2011.07.25. 21:03:53

@Link Elek: "egyebkent a debreceni sorozatgyilkosok, akik ciganyokat oltek is teljesen hasonlo motivaciokkal/multtal rendelkeztek. az egyetlen kulonbseg, hogy nem voltak ennyire "sikeresek"."

Ahogy vesszük: ez az idióta viking (ezt büszkén írja magáról, csak a változatosság kedvéért, mert ez ugye kimaradt a fenti "nemzetosztásból") 1 alkalommal, 1,5 óráig működött, magányosan, míg a hazai eszmetársai (kik vállalnának azokkal politikai közösséget?) 1,5 évig háborítatlanul működhettek, legalább négyen, ami ugye legalább 4x-es esély a lebukásra.

SzJ1982 2011.07.25. 21:14:46

@Fedor: Lépj, lépj, legfeljebb máskor olvasod el. Jó éjt.
Pont azok a különbségek, amik miatt ez a félkegyelmű mészárolni méltóztatott. A cigánygyilkosságokról én pedig jó szívvel nem merném kijelenteni, hogy nem titkosszolgálati megrendelésre készültek, gondolj ezért bármennyire injekciósnak. Igenis "volt igény" akkoriban arra, hogy ilyesmi történjen, bármilyen csúnyán hangzik. A baloldalnak pedig sokkal jobban jött, mint a "szélsőjobbnak".
Másrészt, épeszű ember nem gyűlöl, még ha "szélsőjobboldali" is. Gyűlölni ugyanúgy tud konzervatív, szocialista, és kapaszkodj meg, liberális is. Ember- és nem világnézet-függő a dolog.

sárkányfő 2011.07.25. 21:15:34

Helló,
van itt valaki fegyverszakértő? Én nem értek hozzá, mit tart a kezében? Miért van két villás csöve a puskának? És milyen ruha van már rajta, mint egy búvárruha? és mi a csőszerűség ami a válla fölött át van vetve?
És egyébként magát fényképezte fegyverrel?

bocsi, lehet amatőr vagyok de ez felszerelés amit ezen a képen visel, ez nekem magas.

Jack Torrance 2011.07.25. 21:15:53

@sivatagi n.: baloldaliakat ölt, ember! felejtsd már el ezt a liberálbolsi faszságot!

==T== 2011.07.25. 21:24:39

Nyilvánvalóan nem volt százas a srác, de ettől még a probléma, ami miatt berágott nagyon is valós.

Nyugi Palika 2011.07.25. 21:33:01

Azt gondolom, néhány bejegyzés roppant primitív. (meglepve nem vagyok, sajnos él bennünk egy tévhit, miszerint hazánk fiai műveltebbek mint a többi nemzeté). Szerintem a legfontosabb, ez az ember skizofrén. A többi ideológiai elképzelése csak kiváltó ok, helyesebben magyarázat saját magának és küldetéstudatának miértjére. A szélsőségek éppen ezért veszélyesek, mert a beteg, vagy primitív emberekre építenek. És ebből néha ilyenek is lehetnek.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.07.25. 21:37:00

@Fedor:

az egész témáról csak annyit, h @TaTa86.: -nál a pont:

"
Azért csak jegyezzük meg, hogy 1 (azaz egy) db elmeroggyantból nem illik messzemenő következtetéseket levonni.

(A kurucos izében egyébként igazad van. Norvégiában nincsenek zsidók, világos hogy ezért antiszemitizmus sem nagyon. Izrael pedig egy demokratikus náci állam, szóval teljesen logikus, hogy a csávónak szimpatikusak. Ráadásul a kuruc is imádja kiragadott példákkal alátámasztani a világképét.) "

ennyi, szóval indukció, akár teljes, akár nem, semennyire sem megy.
------------------------------------------

másik oldalról, nézd meg pl
Brendel Mátyás dolgait...
pl.:
ez több, mint 1300 kommenttel..:
ateist.blog.hu/2011/07/23/a_norvegiai_amokfuto_es_a_hit_ereje
+
ateist.blog.hu/2011/07/24/reszletek_a_norveg_amokfuto_konyvebol
/- gondolom nézted, de az beleillik a világképedbe és így nem érdemel említést sem /

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.07.25. 21:39:26

ja és ezt úgy mondom, h nem vagyok jobber.
se fityisz hív se kurucz/szittya.

max val birca man · http://maxval.co.nr 2011.07.25. 21:47:12

Én nem látok semmilyen gondot az ügyben.

A szélsőjobbnak nem feltétlen kelléke az antiszemitizmus. Ha az lenne, nem létezne izraeli szélsőjobb, pedig létezik.

Bármennyire is hihetetlen a magyar szélsőjobb szempontból, más országokban van olyan szélsőjobb, mely a "zsidókérdésben" semleges, sőt kifejezetten filoszemita szélsőjobb is létezik. Még Kelet-Európában is van ilyen. Példa: Bulgária. A bolgár szélsőbb mindekelőtt antiiszlám és antitörök, s bár nem filoszemita, hanem inkább semleges ez ügyben, sok bolgár szélsőjobbos Izrael-párti "a zsidók is a mocskos muszlimok áldozatai" alapon. (A pontosság kedvéért: vannak egyszerre antiiszlám és antiszemita bolgár szélsőjobbosok is, de kisebbséget alkotnak a bolgár szélsőjobbon belül.)

A norvég gyerek ráadásul protestáns fundamentalista, azon belül is keresztény cionista, márpedig a keresztény cionizmus vallási feladatként tekint Izrael támogatására.

Azaz itt mind a politikai nézet, mind a vallási nézet filoszemita és Izrael-párti.

GGG77 2011.07.25. 21:56:03

Teljesen mindegy kikkel barátkozott, hová járt szívesen. Nem kell misztifikálni, túldimenzionálni a dolgot, mert, bizonyos emberek számára, hőst csinálunk belőle.

Anders Behring Breivik egy FASZ. Ennyi. Nem is kell tudni róla többet.

komolytalan samu 2011.07.25. 21:58:46

@Fedor: Hát nem egészen. És ez a probléma. Kevered a ténymegállapítást /ahol publikált+putyin szóv./ azokkal, akiknek szerinted!!! (a te szöveged értelmezése) kínosan kellene éreznie magát /lengyelek, csehek, vatikán, Hunyadi (vicc) és persze mi/.

Szóval a kérdőjelek maradtak.

A kurucok akár gondolkodhatnának is rajta kicsinkét, de mázlijukra találtak benne zsidóbarát véleményt, és gyorsan rövidre zárták az áramkört.

iovianus 2011.07.25. 22:12:48

Egy őrült miatt bárkinek magyarázkodni? Az a hülye aki megteszi, sőt, aki elvárja a magyarázatot. A magyarázat az, hogy őrült, és hülyeséget dumált.
ehhh

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.25. 22:15:21

Nem kell itt hőbörögni, ahogy persze a poszt kevéssé burkolt utalásaival sem kell egyetérteni. Szépen össze lett szedve ennek a Breitling csávónak a ma ismert személyes és politikai kapcsolódási pontjai a külfölddel.

Bulvár, s mint olyan valakit biztos szórakoztat.

gyilkos fűegér 2011.07.25. 22:18:19

@SzJ1982: "Igenis "volt igény" akkoriban arra, hogy ilyesmi történjen, bármilyen csúnyán hangzik. A baloldalnak pedig sokkal jobban jött, mint a "szélsőjobbnak""

Logikád szerint, mivel mindenből, ami a világon történik, jobban jön ki valaki, mint mások, ezért kijelenthetjük, bármit, ami történik, az okoz, aki jobban jön ki belőle. Máris előttünk áll a párhuzamos történelmek kora: A zsidóüldözés anno Hitlernek nagyon jól jött, logikus, hogy ő is okozta, manapság viszont már a "zsidók jönnek ki jobban belőle" tehát ők a felelősek érte, sőt, direkt ők szervezték. Vagyis 1940-ből nézve Hitler kiirtotta a zsidókat, 2011-ből nézve viszont a zsidók kiirtották a zsidókat. Ebből sok minden következik, amit majd mindenképp beszélj meg egy terapeutával.
Kár, hogy Philip K. Dick ezt már nem élhette meg.

Fenehorizont 667 2011.07.25. 22:19:08

egyértelmű: orbán viktor eszme- és ideológiai társa a norvég tömeggyilkosnak.
fasznak ennyi hülye rizsát csak azért leírni, hogy ide lyukadjon ki az egész...

egyébként meg a 'muszlim'-gyűlölő is antiszemita, csak mivel a posztíró még ahhoz is lusta, hogy legalább google-ben utánanézzen, mi az antiszemitizmus, ezért nem tudja.

komissarlajos 2011.07.25. 22:19:19

Fedor!
Én nem!!!
Nem!!!
De a végső következtetésed miatt azt mondom: ez hülyeség!

látjátok feleim szümtükkel 2011.07.25. 22:22:15

@Link Elek: "egy tomeggyilkos dicserete majdnen annyira hasznos mint Piszkos Fredé"

Igazad van, de én nem érzem, hogy bárki is a tömeggyilkost dícsérte volna. Az görbe tükör, amibe az ügy a kapcsán európa ( de szerintem a világ is) néz, nem a dícséretet, hanem azt az aggódalmat és döbbenetet mutatja,
hogy miért történhetett meg mind ez.

Korábban felvetetted, hogy "egyebkent a debreceni sorozatgyilkosok, akik ciganyokat oltek is teljesen hasonlo motivaciokkal/multtal rendelkeztek". Ez a gondolat, és a tények (?)is azt látszanak igazolni, hogy a világban zajló válság magában hordozza az ilyen jelenségeket.

Véleményem szerint a továbbiakban nem azon kellene rugózni, hogy vallás, nem vallás, hívő, nem hívő, hanem azon, hogy a mai társadalmi környezet miért termeli ki ezeket a jelenségeket, és az okok feltárása után azon kellene munkálkodni, hogy megszüntessük ezeket az okokat,vagy legalább igyekezzünk megelőzni a hasonló tragédiákat.Pl. szigorítani a robbanószerekhez szükséges anyagok vásárlását, a vásárlókat szigorúbban kellene nyilvántartani, és a kijelölt szervezeteknek sokkal komolyabban kellene venni ezek ellenőrzését.

gyilkos fűegér 2011.07.25. 22:23:06

@iovianus:

Látom, te sem fogtad fel a posztot: az a lényege, hogy, bár elvileg senkinek nem kéne mentegetőzni egy magányos fasz miatt, annak érvrendszere láttán MÉGIS MINDENKI VADUL MOSAKSZIK, a norvég szélpártoktól kezdve Putyinon keresztül a Pápáig! Vajon miért? Csak nem a rossz lelkiismeret?

gyilkos fűegér 2011.07.25. 22:24:13

@kchkscak:

Szintén funkcionális analfabéta.

Lucky Larry Silverstein 2011.07.25. 22:25:33

Tehát annak ellenére, hogy - elég izzadtságszagúan - kb. 2 napja próbálják összemosni az Indexen a merénylőt a magyar radikálisokkal, szélsőjobbal, azért a mai napon ez már vérciki.

A fószer támogatja a palesztinok elüzését a Gázai övezetből és Ciszjordániából, tehát a céljai inkább cionistának tünnek. Ha úgy tetszik ez is szélsőség, mint a magyar SZDSZ.

Hagrid 2011.07.25. 22:32:37

Én is EU-szkeptikus vagyok, nem fideszes, nem jobbikos, inkább pártfüggetlen. Akkor én is egy szinten vagyok ezzel a náci barommal?

Fenehorizont 667 2011.07.25. 22:32:56

@gyilkos fűegér:
valamiért neked is be kell ide hőbörögni azt magyarázni.
csak nem a rossz lelkiismeret?

ha az egész világ neminge-nemveszi magára elven működne, akkor mindenki színes gömbökkel labdázna, mint a macskafogó végén, miután kiköpte őket a robotkutya; valamint a te nicked sem létezne, és nem kalapálnád a billentyűzetet a géped előtt, a pókhasadat kidüllesztve.

GGG77 2011.07.25. 22:33:52

@Bathory: Szerinted a szélsőjobboldali definíciója az, hogy a zsidókat utálja?
Nem, nem az.
A szélsőjobboldali egy kretén, egy orbitális lúzer, aki saját sikertelenségét egy másik népcsoportra vetíti ki, őket tekinti felelősnek. Ilyen szempontból tökmindegy, hogy az cigány, zsidó, arab, kínai stb.

Styxx 2011.07.25. 22:38:58

Breivik nem Albánia megtámadásáról írt, hanem az albán többség lakta Koszovó Milosevics-rezsim általi albántalanítási kisérletéről, amikor is a koszovói albánok tömegesen szöktek át a még szegényebb Albániába. "Klasszikust" csak pontosan:-)

Lucky Larry Silverstein 2011.07.25. 22:46:45

@GGG77: Nem, de az Index ezt természetesen úgy tálalta, mintha a zsidókat utálná.

1. cím 'magas,szöke merénylő'
2. cím 'szélsőjobbos'
3. a dilettáns címlapblogok ezt cifrázták 2 napja
Ebből mit vesz le az olvasó?

A szabadkőmüves meg az iszlám ellenes apróbetü volt és most is az.

Izo 2011.07.25. 23:13:21

Ez a van rajta sapka/nincs rajta sapka tipipus esete. Ha nem határolódnának el egyértelműen az "érintettek", akkor nyilván azon rugóznának egyesek, hogy nem határolódtak el. Volt már ilyen, ugye?
Ami pedig az "érintetteket" illeti, intő jel legyen ez számukra, hogy amit ők kvázi poénból mondanak, azt más véresen komolyan veheti.

SvenH. (törölt) 2011.07.25. 23:17:07

meg jo hogy Hunyadi roman volt :)))))

amugy meg irt valamit arrol hogy homar lett volna? mert ha nem akkor nagyon ciki hogy a lanyokat szerette pont mint en...

GGG77 2011.07.25. 23:19:51

@Bathory: Az olvasók többsége azt veszi le, hogy egy FASZ. És ez a lényeg.

De már így is túl sokat veséztük a faszit, mondom ez egy súlyos idióta, sok szót nem érdemel. A motivációi (miután úgy néz ki nem megbízásra tette, amit tett) baromira nem érdekelnek.

SvenH. (törölt) 2011.07.25. 23:21:04

amugy nem ertem...
szerb fovarosban
roman hadnagy
digo szerzetes

latszik hogy nem rendes multi-kulti kereteben oktattak a kiscsakonak a tortenelmet :)

1 db Magyarország 2011.07.25. 23:24:04

Nincs abban véletlenül valami mélyen beteges, ahogy a hazai ballib blogoszféra és média még itt is megvonja a párhuzamot valamint rávilágít az "összefüggésekre" Orbán és egy norvég elmeroggyant között? Ne legyetek már ennyire alantasak, könyörgöm.

alien 2011.07.25. 23:24:51

hát ilyen nincs van egy őrült aki őrültségeket ír, meg hülyeségeket blogol, meg zavarosan gondolkodik, amúgy egy nagy senki, majd megöl sok embert és erre itt blogokon próbálják ráhúzni, hogy ez liberális cionista, de nem ez egy jobboldali
kapjatok már észhez és legalább az áldozatok emlékére legyetek tekintettel

Átutazó 2011.07.25. 23:33:24

Ne felejtsük el, hogy Orbán legutóbbi szavai szerint a magyarok harcolnak...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.25. 23:39:20

No azt elhiszem hogy Putyin bejött neki: titkosrendőrből lett cáratyuska... :D

gyilkos fűegér 2011.07.25. 23:40:51

A nácik, ha csak tehetik, rárontanak nemzetükre.@kchkscak: A pókhas fájt! Rugózz inkább a szemüvegemen, az tényleg van.

gyilkos fűegér 2011.07.25. 23:42:06

@Átutazó:

Rohamosan donkihótésodik a csúti paréj.

futyfurutty 2011.07.25. 23:42:39

Gratulálok eme blog szerzőjének! Messze magasan ő viszi el a pálmát a "Ki tud nagyobb baromságokat írni a norvég tömeggyilkosról?" című elmebajversenyben.

dzsugasvili 2011.07.25. 23:54:27

@Fedor: Ha Tatárszentgyörgy szélsőjobboldali cselekmény lenne, akkor szégyellnie kéne magát a szélsőjobboldalnak. De nem az, mint ahogy szélsőjobboldal sincs.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 00:04:36

@dzsugasvili:

"mint ahogy szélsőjobboldal sincs."

Sőt jobb és bal sincs, csak (magyar) szívhez közelebbi oldal meg távolabbi oldal.

Alamio 2011.07.26. 00:20:57

Szvsz kár koptatni a billentyzetet Fedor.

"ÚHa várt volna pár napot Breivik a majdan megjelenő könyvének marketingakciójával (mert ennek tekintette a 93 áldozattal járó mészárlást), talán Orbánt is felvette volna példaképei listájára."

E miatt a mondatárt írtad az egészet. Mondhatod nekem az álszent dumát a kiegyensúlyozottságról. A lényeg, hogy ez a hülye is vizet iszik, akárcsak Orbán. Tehát levonható a következtetés. Csak ne olvastam volna 4-5 ilyen agymenést posztban, meg 300-at kommentben...

Kopi3.14 2011.07.26. 00:21:35

@látjátok feleim szümtükkel: Ez funkcionális analfabetizmus, kérem alássan. Piszkos Fredet sem dícsérte senki, ellenben ő Fülig Jimmyt...

val 2011.07.26. 00:22:03

@Asztalos Gábor 2: "Vajon miért a multikulti-ellenességet és miért nem az izrael-barátságot emeli ki Fedor?"

Érdekes meglátás. Nem is tudom... :P

Egyébként aki beleolvasott az említett dokumentumba, annak azonnal leesik, hogy a multikultit ő azonnal az erőszakos iszlamizációval azonosítja, sokszor ugyanabban a mondatban:

"European multiculturalism and therefore supporters of the ongoing Islamic colonisation of Europe"

Majd pedig azonnal kifejti, hogy Izrael példáját kellene követnünk és természetesen támogatnunk kell Izraelt az anti-iszlám harcban (értsd palesztin gyerekek mészárlása).
Ha 1 héttel ezelőtt olvastam volna ezt az írást bizonyára azt hittem volna, hogy egy elborult elméjű Zsidó írta. :)

Egyszer már idéztem belőle, de szám szerint 250-szer említi Izraelt azzal kapcsolatban, hogy feltétlen támogatni kellene őket. (Egyébként Izraelt összesen 364-szer említi név szerint) (ezenkívül a zsidókat csupán 560-szor). LOL

Az elvtársak abban a langyos hitben blogolnak, hogy senki sem tud angolul és senki sem fog beleolvasni ebbe az ékes írásba. :)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 00:26:30

A Viktorc gyenge, mint félvezetőben az áram; csak sallerokról meg kokikról tud bugyogni. Egy igazi nemzetvezető AK-47-essel adagolja a drága nép ellenségeinek. Sőt kettővel, hogy ne vádolhassák jobb- vagy baloldalisággal.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 00:30:46

@val:

"értsd palesztin gyerekek mészárlása"

Azokat a palesztin gyerekeket EUs támogatásos pénzen készített videókkal oktatják a helyes ellenségazonosításra a saját vezetőik.

"Kard által hal ki karddal él..."

Mr. Waszabi 2011.07.26. 01:36:47

Aztán mitől gyönge ez az állam? Mi fáj Orbán Viktornak, mi hiányzik még? Minden hatalom a kormány és pártja kezében van. A közt.elnök pizsamában várja, hogy aláírhassa a törvényeket, amelyeket lóhalálában hoznak meg, bármiféle érdekegyeztetés nélkül.
9 hónap alatt minden szinten megsarcolták a lakosságot és a piaci szereplőket is.
Senkinek nincs beleszólása ebbe a hatalmon levőkön kívül. Akkor miről is beszél ez az ember? Ja, hogy még tapsvihart is szeretne a kitaposott belű néptől? Hát ahhoz még meg kell hozni a tapstörvényt, esetleg egy mosolytörvényt, miszerint aki nem tapsol, azt 50ezerre megvághatja a rendőr.
Igaz, ettől már olyan Rákosi-arculata lesz neki, de hát a siker látszatának ára van. Az az ára, hogy nem igazi. Ahogy az ő ígéretei sem azok. Egy régi tanmese szerint a kolbász illatáért csak a pénz csörgése a méltó fizetség. Nincs új a nap alatt.

átlátó 2011.07.26. 02:16:50

Én meg csak annyit mondok neked blogger, hogy a dögös csajok mellett a Hunyadira is büszke vagyok, mert a Hunyadit mintha lehagytad volna... tudom, hogy most demagógnak tartasz, de téged nem tudlak überelni, mivel Tatárszentgyörgyöt valamilyen homályos okból idekeverted... tudom, tudom, minden mindennel összefügg. Te is valamivel.

AmerigoMacellaio 2011.07.26. 04:22:21

B+, a tatárszentgyörgyiek idekeverése miért fáj bárkinek is? Igaz, ők nem írtak 1500 oldalt, hogy megindokolják, miért teszik, meg kavarnak a bíróságon ezerrel, hogy mentsék a szaros irhájukat. De a legjobban úgy jellemezhetőek, hogy zavart széljobbos idióták, akik a zavaros eszméket nem csak szájkaraté meg fotelforradalom közben böfögték vissza, hanem a tettek mezejére léptek.

anyad2 2011.07.26. 07:01:38

A Kertész Imrét elfelejtetted a tatárszentgyörgyiek mellé beírni, pedig a gyilkos -mint Holokauszt túlélőt- őt is nagyon szereti. :)

Nyarpunkup 2011.07.26. 07:23:50

Hajrá Fedor - jó a bejegyzés! Amúgy csak zárójelben reagálva egy-két kommentre: a "ballibbolsevik" és izrael-párti párhuzam csak közép-kelet európában működik, nyugaton (így Norvégiában) a "ballibbolseviknek" tituláltak palesztinok oldalán állnak - szóval saját országa szélsőjobboldali 'filozófiájával' koherens volt az őrült.

különvélemény 2011.07.26. 07:38:05

Jól van, Orbán nem maradt ki, megnyugodtam.

Vidéki 2011.07.26. 07:49:58

A szerző ezen mondatához kapcsolódnék:

„Talán el kéne mesélni nekik, hogy magyar eszmerokonaik miket műveltek Tatárszentgyörgyön.”

Az eszmerokonságból nem zárnám ki azokat a fanatikusokat sem, akik repülőgépeket eltérítve, utasaikat is feláldozva ezreket gyilkoltak meg az USA-ban, továbbá az eszmerokonokhoz sorolnám azokat is akik a moszkvai, londoni metróban robbantgatva pusztították tömegével az ártatlan embereket.

baliquez 2011.07.26. 07:55:18

Lássuk: betegagyú szarember megöl egy csomó ártatlant, erre az egész világ részletekbe menően megismerheti az agymenéseit, köszönhetően a keselyűmédiának, ami legszívesebben halottakból vonja ki a kattintásszámot.

Nem gyengén motiváljátok ezzel a következő világhírhedt elkövetőt, ergo bűnrészesek vagytok a leendő áldozatok halálában.

MEDVE1978 2011.07.26. 08:08:22

Az ilyenről mindig az jut eszembe, amikor a 90-es években a Rammstein koncertekre nagyon sok náci ment el, mind Németországban, mind pedig azon kívül. Egyszer megkérdezték erről a kérdéskörről az együttest, akik azt válaszolták: Das die Nazis Rammstein mögen bedeutet nicht daß auch Rammstein die Nazis mögen...
Magyarul attól, hogy a nácik szeretik a Rammsteint, attól még az együttes nem szereti a nácikat.

Nem ugyanez, de hasonló az eset most az európai szélsőjobb pártokkal, illetve mindenkivel, aki a saját népét gyilkoló, elmebeteg baromállat naplójában tárgyalásra került.
Ettől függetlenül: egy Jobbikra szavazó kelet-magyarországi ember vagy akár egy jobbikos politikus sem egy mészáros vagy vonul fel emellett az ember mellett. Nem szabad ezeket összemosni. Hasonló zsigeri reakció, amikor a jobbikos, 64vm-es, miépes, fideszes a kommunizmus bűneiről beszél és a magyar szocialistáktól kezdve Pol Potig, meg Sztálinig mindenkit egy kalap alá vesz. Ez egy téves, buta általánosító reakció volt.

Ebből a történetből két dolgot lehet tanulni:

1. Valahogy létrejött Európában a szélsőjobb vagy soviniszta terrorizmus. Azért ilyen eddig nem nagyon volt, a skinheadek nem a népük tagjait robbantgatták vagy gyilkolták, hanem célzottan a bevándorlókat verték vagy összecsaptak a szélsőbaloldallal. A titkosszolgálatoknak innentől nem elég csak a szeparatistákra és iszlám fundamentalistákra koncentrálniuk, most van egy új kategória is.

2. Ahogy van Magyarországon cigányprobléma, úgy ez az eset élesen rávilágít arra, hogy Norvégiában például van bevándorlóprobléma is, amit a kormányok úgy tűnik nem kezelnek megfelelően. A hozzáállás szerintem még ma is túl politikailag korrekt, Európának egy az USA-hoz hasonló brain drain stratégiát kellene alkalmazni, a szakképzetlen munkaerőt beáramlását pedig mindenképpen lassítani.
Ez jelenleg nincs kimondva és sok állam nem így jár el.

Kelemen Csaba 2011.07.26. 08:10:39

Na, a cikket elolvasva úgy érzem semmi gond. Ha ennyi ország, rendszer hibáztatható, akkor végül is egyik sem. Mivel önmagukban egyiknek sem célja, és nem is volna képes erre a tettre - (gyakorlatilag persze igen, de elméletileg nyilván senkinek nincs ilyen szándéka).
Egyedül a fickó.
Létező problémára a lehető legrosszabbnál is rosszabb "figyelem felkeltés"

porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.07.26. 08:15:14

Bár lennénekk megfontolandó gondolatok, az írás végén megjelenő beteges orbanofóbia teljesen hiteltelenné teszi az egészet.

MEDVE1978 2011.07.26. 08:18:08

@baliquez:
A tegnapi nap folyamán nekem is ez jött le, bár eléggé érdekes volt például figyelni a CNN-t, ami - a terrorista kilétét nem ismerve és iszlám szélsőségeseket gyanítva - azonnal rárobbant az ügyre. Aztán, amikor kiderült, hogy egy norvég náci volt, akkor látványosan visszavettek. De ettől függetlenül valószínűleg igaz, hogy a médiaőrület most nem tesz jót semminek.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 08:27:48

Olyan jó látni, hogy a blogketrec szerkesztői ennyire fogékonyak arra a módszerre, hogy a szerzők bármilyen témáról szóló tudósítást félreértelmeznek( vagy egyszerűen megfelelő intelligencia hiányában egyszerűen nem értenek meg) majd miután félreértelmezik írnak rá egy pöpec posztot. És a SZARRAra( bocs a szóért de Új Péter kiharcolta hogy használni lehessen,büszke lehet magára..)építkezve építi a SZARvárat és a amikor ez a híg SZAR elkészül beleönti az olvasó nyakába.

Most komolyan NORMÁLIS VAGY????
Van egy őrült idióta és épít magának egy eszmerendszert, majd megöl 72 embert. Majd a kedves idióta blogger megmagyarázza, hogy ORBÁN A HIBÁS, ráadásul nemcsak Orbán de mindenki:) Na és persze a KURUC.INFO akik miatt öltek TATÁRSZENTGYÖRGYÖN.

Kedves Fedor: Te elmebeteg vagy.

Az érvelésre egy példa:

Az őrülteket onnan lehet megismerni, hogy ugyanazokból a dolgokból teljesen más és teljesen ferde következtetéseket vonnak le mint a normális emberek. Ráadásul erre a ferde következtetésre építik a teljes érvrendszereket. Mint ahogy a Norvég is.Ő a bevándorlókra vezetett vissza minden problémát.
Tehát:
A blogketrec szerzőnek nagy része és te is Fedor ugyanolyan őrült mint a Norvég, hiszen míg ő a bevándorlókat hibáztatta mindenért te Orbánt és a Jobboldalt teszik.Ráadásul te is egy ferde naplót vezetsz ahol minden alkalmat megragadva megmagyarázod, hogy aktuálisan miért ORBÁN A HIBÁS.

Innen már csak lépés a tömeggyilkosság:)Aztán meg mindenki magyarázkodhat, akit tévedésből valaha megdicsértél a blogodban...

2011.07.26. 08:36:15

Ha senki sem kommentálta volna a merényletet, akkor meg azon lovagolnának a libbantkomcsik. Lényeg, hogy tereljék a szót az izraeli-cionista érintettségről.

loláb 2011.07.26. 08:48:55

Elég zavaros posztot írtál már megint, néha a kevesebb több lenne...

A jobbik-hvm szálat teljesen felesleges erőltetni, ezek nem attóül lesznek gázak, hogy egy eddig ismeretlen elmebeteg írt róluk a grafomán agymenésében...
A hazai szélsőjobbnak megvan bőven a maga sara (cigánygyilkosságok, politikusok elleni merényletek) nem kell okvetlenül másét is rákenni.

Természetesen mindez csak terelés, az egész poszt nyilvánvalóan arra ment ki, hogy szörnyülködhess Orbán hétvégi szavain, "szerencséd" van hogy most kaptál mellé frankó értelmezési környezetet, az "európai unió volt elnöke euroszkeptikus, hát ez borzasztó" félmondatot negyvenhatodszorra talán még te sem írnád le.

Egy apróságra had hívjam fel a figyelmed: Nem csak Breier gondolja úgy, hogy csak a nemzetállamoknak van jövőjük, hanem a norvégok többsége is. Ugyanis norvégia, sok népszavazási kísérlet ellenére máig nem csatlakozottt az EU-hoz. De nyugodtan hangoztasd azt a véleményedet, hogy az Eu-t csak szeretni lehet, és mindenki hülye, aki inkább kint maradna (nem mintha egyébként Orbán bármikor is ilyet nyilatkozott volna, de azt tudjuk, hogy nálatok két véglet van: fekete, meg fehér, olyan hogy szürke, vagy építő kritika, az értelmezhetetlen).

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 08:49:02

@butter-k: "Majd a kedves idióta blogger megmagyarázza, hogy ORBÁN A HIBÁS"

A kedves idióta blogger még csak nem is célzott ilyesmire. A gyilkos leírt olyan gondolatokat is ezer más mellett, ami átfedésben van Orbánéival, mint ahogy a magyar lányokra vonatkozó véleménye meg fedésben van az enyémmel, de ettől még se Orbánnak, se nekem nincs semmi közünk a merényletekhez. A poszt ugyanis pont arról szól, hogy ki mndenkit hozott a gyilkos kéretlen dicséretével kínos helyzetbe ártatlanul, és Orbánról csupán annyit írtam, hogy akár ő is keveredhetett volna hasonló szituba, hisz Klaus hozzá hasonló véleménye nevesítve lett az irományban. Ennyi.

Hogy aztán te mit akarsz ebbe belelátni, az már más kérdés.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.26. 08:49:37

egyrészt okádni tudnék attól a sok politikai megmondóembertől, aki az áldozatok még meleg hullái fölött dögkeselyűként körözve ujjal mutogatnak egymásra (volt itt már felelősséghárítás a baloldalra, a jobboldalra, a keresztényekre, a felnőttekre, a norvégokra, a bevándorlókra és még sorolhatnám). Saját politikai érdekek hajkurászására felhasználni a tragédiát nem kicsit gyomorforgató.
No de. Kedves fedor, amikor azt írod, hogyaszongya 'Norvégiában az idegengyűlölet célpontjában az iszlám bevándorlók állnak' - akkor előtte talán nem ártott volna utánanézned annak is, hogy a norvégok mennyire állnak a bevándorolt muzulmán bevándorlók gyűlöletének és megvetésének célpontjában. Magyarul miért ugatsz bele olyasmibe, amiről láthatólag fingod nincs.

hááááát 2011.07.26. 08:51:36

Ez az esett az egyesült államokban minden héten előfordul sajnos.
Aki egyátalán kimondja a kurucinfo nevét nálam szánalmas. Az Izraeli szélsőjobb ugyan ilyen szánalmas.
A pápa még szánalmasabb báb. Putyin nem mosakszik, legfeljebb röhög az egészen. Neki ez nem oszt, nem szoroz.

Egy valamit szeretnék azért elmondani.Sokszor az arabokat nem a vallásuk miatt támadják, hanem a viselkedésük, kúlturálatlanságuk, és mérhetetlen arroganciájuk miatt. Persze tisztelet a kivételnek, de ma Budapesten 3 féle "Iszlám hívőt" láthatunk nap mint nap: cséndsz mani, döner kebab, Mobiltelefon.

Egy török kebabos szídta az országot ahol én születtem és ő egy bevándorló..Kérdeztem, ha ennyire jó otthon, akkor miért nem megy haza. A gyros vágó kést lóbálva üvöltötte, hogy meghalsz, te rohadt rasszista.
No comment

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 08:56:17

@sivatagi n.:
Tehát a zsidók nem csak a palesztinokkal vannak fasírtban hanem a balos norvégokkal is.

Kiváló gondolatmenet.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 08:58:11

@butter-k:
"Az őrülteket onnan lehet megismerni, hogy ugyanazokból a dolgokból teljesen más és teljesen ferde következtetéseket vonnak le mint a normális emberek."

Te vagy itt az őrült?

Amundsen73 2011.07.26. 08:58:56

Nos, sok okosságot olvasok itt. De azért ne felejtsük már el, hogy egy iciri picit nem felelősek-e véletlenül a betelepülők tömege akik magasról, ismétlem magasról szarnak a befogadó ország törvényeire, szokásaira_? Ébredtem Párizsban muezzin hangjára. Érdekes volt ---- és sajnos sétálgatva az "ódon Párizsban" tömegével láttam a 6-8 gyerekes iszlám családokat. A kiablásuk, nemtörődömségük, szemetelésük, felsőbbrendűségük kimutatása sok francia embert kergetett el a városból. Az idő nekik dolgozik.
Nem ez a "látvány" ingerelte-e véletlenül ezt a norvág palit idáig? Vagy csak egy reggel felébredt, nyújtózott és azt gondolta "na, ma egy jót fogok lövöldözni..."
Ne feledjük, az európai muszlimok nagytöbbsége kb 85% hívő muszlim. A tanítás pedig.... mindenki ismeri. Mi vagyunk a hitetlenek, ugye? Akikkel nem kell úgy bánni mint a sajátjaikkal. Valahonnan ismerős ez a nézőpont, várjunk csak..... ja, igen segítek... kicsi ország a közel keleten, szinte mindenivel háborúban áll és mégis európia állam az eu szerint. Na ott is azt tanítják a gyerekektől kezdve, hogy ők a kiválasztottak, MI nem. Nos, csak az a fránya keresztény mondja, hogy mindenki egyenlő..... hmm, nem igen népszerő gondolat ebben az egoista rendszerben. A norvég barmot nem menti fel az, hogy így akar/ja/ta elérni a "tiszta" norvégiát. A politikusok teljes bénasága vagy aljassága ugrasztja össze a befogadókat a betelepülőkkel. Ez mindenhol igaz NÁLUNK is.. Hogy mire megy ki a játék? Tippelgessetek...

Amundsen73 2011.07.26. 09:00:45

Mielőtt rengetek nácifasisztahortysta jelzőt kapnék. Sok kivétel akad a betelepülőkre csak a %-kos arányuk nagyon kevés....

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.26. 09:04:11

@Amudsen73: jól látod a helyzetet. A gyilkosságra, terrorcselekményre soha nincs mentség - de félő, hogy ez a nagyon véres merénylet valaminek a kezdete volt és Nyugat-Európában egyre gyakoribbak lesznek az összecsapások a multikulti erőltetését megunó helyiek és a kiválasztott elit státuszt megkövetelő, a befogadóiktól ellenszolgáltatás nélküli eltartást és középkori életmódjuk kritika nélküli elfogadását elváró-követelő bevándorlók között.

bájgúnár 2011.07.26. 09:06:32

Te idétlen hülye!Hunyadira is hivatkozott akkor ezentúl törölni kell a nevét a történelemkönyvből mert egyplatformon van a 64 vármegyével meg a Jobbikkal?Te nagyon zagyva hülye!Még a Hitleri eszmékhez sincs köze annál inkább a komcsi,zsidó eszmeiséghez!

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:07:33

@libbancs: "dávidcsillagos elvtársak"

Na most gondolj bele, hogy most megszólalni sem tudnál a zajban amit keltenének ha nem lámpaernyőként, szappanként vagy szimplán füstként végzik annak idején.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 09:08:54

@Réka ‎: "Kedves fedor, amikor azt írod, hogyaszongya 'Norvégiában az idegengyűlölet célpontjában az iszlám bevándorlók állnak' - akkor előtte talán nem ártott volna utánanézned annak is, hogy a norvégok mennyire állnak a bevándorolt muzulmán bevándorlók gyűlöletének és megvetésének célpontjában."

A kettő nem zárja ki egymást. Én csak megállapítottam, hogy mi a különbség a magyar és a norvég idegengyűlölet között. Az ittenieket a cigányok és a zsidók irritálják, az ottaniakat meg a muszlimok, hol miből van több. Az meg egy másik kérdés, hogy melyik népcsoport mennyire szolgál rá, de azzal gondolom egyetértesz, hogy az ilyen akciók nem képezik a megoldás részét.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:10:42

@Amudsen73: "Nem ez a "látvány" ingerelte-e véletlenül ezt a norvág palit idáig?"

A pali megölt 76 ööö betelepültet?

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:12:34

@bájgúnár: "Hitleri eszmékhez sincs köze annál inkább a komcsi,zsidó eszmeiséghez! "

Igen, nyilván olvastad a Mein Kampfot és abban egy szó sincs a 76 norvégról akit ki kell végezni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.26. 09:13:10

@Fedor: ez a legtragikusabb az egész vitában a tragédia körül - hogy mindegyik tábor azt feltételezi a másikról - ha nem is explicite -, hogy bezzeg szerintük a megoldás része az effajta terrorcselekmény. Most 2-34 négy tábor ül egy körben és egymásra mutogatnak, hogy te bezzeg biztosan örülsz most.
@okostojgli: olvass utána, hogy az áldozatok melyik párt ifjúsági szervezetéhez tartoztak és ez a párt milyen politikát folytatott a muzulmán bevándorlókkal kapcsolatban.

benoke77 2011.07.26. 09:13:38

Mi a tökömnek kell magyarázkodni bárkinek is egy norvég tömeggyilkos miatt?!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:16:16

Nem igazán értem miért kellene bárkinek is (akár népnek, akár embernek) mentegetőznie vagy rosszul éreznie magát olyan dolgok miatt amelyeket egy őrült tömeggyilkos írt róla. Aki ilyesmi miatt mentegetőzik az komolyan vette egy sült bolond szavait, és ez nagyon sokat elárul arról aki komolyan veszi. Biztos lesz aki félreérti és felháborodik, már előre mosolygok rajta :-D

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:17:35

@loláb: "de azt tudjuk, hogy nálatok két véglet van: fekete, meg fehér, olyan hogy szürke, vagy építő kritika, az értelmezhetetlen"

Na most akkor vegyük elő szépen az Őszödi Beszédet és a 2006-os eseményeket, a vizitdíjat, tandíjat, stb. és gondolkodjunk el csöppet úgy ökumenikusan fentebb idézett szavaidon.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:18:24

@Réka ‎: Ritka pillanat ez Réka, valamiben egyetértünk.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:18:55

@Réka ‎:
Tehát ha én utálom a Rékát akkor jól megverem a pasit aki dugja.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:21:49

@Réka ‎: Mert Fedor egy ilyen megmondóember. Most jól megaszonta, hogy sokaknak magyarázkodniuk kell és szégyenkezniük, mert egy tömeggyilkosnak véleménye van róluk.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.26. 09:21:54

@okostojgli: te, ez egy elmebeteg volt, mit vársz...

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:24:45

@okostojgli: Nem, hanem olyanokat akik szerinte a betelepülésüket segítik elő és egyetértenek vele. Magas mi?!

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:25:28

@Réka ‎: "Nyugat-Európában egyre gyakoribbak lesznek az összecsapások a multikulti erőltetését megunó helyiek és a ... között. "

Aztakurva! Zidane, Hamilton és nemkülönben Ibrahimovic most összeszarta magát.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:25:50

@okostojgli: Igen, mivel ezzel fájdalmat okozol a Rékának ha szereti azt a pasit. Neked tényleg magas sok minden :-)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:27:04

@okostojgli: Itt senki nem arról beszél, hogy bárki is szarja össze magát :-) Réka csupán előre vetítette a történések egy lehetséges menetét egy adott helyzetben. Érdekes, hogy mennyi mindent nem értesz meg az írott szövegből :-)

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:30:18

@PeterBlau:
Magas.
Hacsaknem ez a baromarcú a politikai nézetei miatt likvidált embereket.
Rosszul emlékszem, Magyarországon nincsenek ilyen hangok, ugye?

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 09:31:50

@Fedor:

Általában nincsenek szövegértésbeli problémáim, most sincsenek.

Pont ugyanannyi erővel vehetett volna gondolatokat a névelő feltalálójától, mint Orbántól.Aki egyébként NEM pengetettet Eu szkeptikus húrokat.
Itt jegyezném meg hogy a kritika az nem egyenlő az EU szkeptikus húrokkal.
Az az idézet amit idéztél, főleg ha az ember hajlandó megnézni az egészet. Semmi olyat nem tartalmaz amit példaképül választathatott volna magának ez az ember. Az a beszéd semmivel sem több a mostanában kb. 1000 helyen olvasható véleményeknél miszerint vége a piac önszabályozásának, és be kell látni , hogy nem lehet a végtelenségig 3%-ot növekedni. Vége a fogyassz és dobd el filozófiának, és vége a "gyenge állam " erős piac filozófiának, mert jól látszott, hogy ha baj van, akkor kizárólag az államra lehet számítani. A piaci szereplők(jellegüknél fogva) nem ismerik a szolidaritás fogalmát, így a bajban köddé válnak.
Orbán nem akkora kaliber, hogy ezt maga találja ki, ez egy közhelygyűjtemény volt az elmúlt 4 évből.

Persze Orbán is, meg Gyurcsány is, meg Szanyi is, meg te is , meg én is keveredhetett volna ilyen helyzetbe, hogy egyezik a véleményünk valamiben a norvéggal.A posztodnak már a címe is arra utal, hogy EURÓPÁNAK van oka hárítani, sőt nem csak neki hanem a Magyar Jobboldalnak is van oka...Igaz azt már elfelejted elmondani, hogy miért is? A magyar jobboldal hasonló elveket vall mint ő esetleg? Putyin szóvivője MAGYARÁZKODIK? wtf.. leírnád hogy miért, és hogyan?
Érdekes, hogy TE kizárólag A Viktorunkat emlegeted pedig :)
Ez egy őrült elme tette, senkinek sincs oka hárítani, magyarázkodni, csak ennek az embernek a barátainak, és a szüleinek, akik nem vették észre hogy mire készül ez az ember évekig.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:32:26

@PeterBlau:
"Réka csupán előre vetítette a történések egy lehetséges menetét"

Én Ibrahimovics helyében ha ez lesz a történések menete akkor csak összeszarnám magam.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:33:51

@okostojgli: De most ezt úgy mondod, mintha nekem nem azt lenne a véleményem, hogy a politikai nézeteik miatt ölte meg őket. Azért ment oda lövöldözni mert annak a pártnak a hívei támogatják a muszlim bevándorlást. Én is ezt mondtam ha visszaolvasod. Biztos, hogy nálunk is vannak olyanok akik simán lelőnének másokat a nézeteik miatt, szerintem tele van ilyenekkel a parlament :-)

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:34:37

@PeterBlau:
Minek neki fájdalmat okozni ha ki is lehet irtani?

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:36:50

@okostojgli: Meg kellene akadályozni a dolgoknak ezt a lehetséges kifutását, valahogy el kellene érni, hogy ne legyenek etnikai konfliktusok a jövőben a bevándorlók miatt. Érted. Nem az összeszarással vagy nem összeszarással kellene foglalkozni. Pontosan leszarom ki mi miatt szarja össze magát. Egyszerűen csak tartok tőle hogy komoly fegyveres konfliktusok lesznek Európa különböző országaiban a bevándorlók miatt. És aki azt állítja, hogy ez az eset nem alkalmas arra, hogy felhívja a figyelmet erre a lehetséges forgatókönyvre, az hülye, vagy tudatosan hazudik és aljas céljai vannak.

benoke77 2011.07.26. 09:37:35

@okostojgli: Senkinek nem kell összeszarnia magát, de tény, hogy egyre több a feszültség. Kérdezz meg egy átlag, fehér nem párizsi franciát, vagy egy finnt és nem azt fogják neked ecsetelni amit a tv-ben mutatnak nekünk.
És hál isten már ezeket a hangokat nem lehet egyszerűen elintézni azzal, hogy nyomorult idegengyűlölő, fasisztarasszistanáci, hanem be kell látni hogy a bevándorlók ilyen nagy számban való befogadása úgy, hogy egy minimális elvárás sincs velük szemben faszság.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:38:54

@PeterBlau:
"szerintem tele van ilyenekkel a parlament"

Hát igen. Ezzel nem lesz vitám.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.26. 09:39:39

Sokakat kényelmetlen helyzetbe hozott a mondataival, és nem csak a szélsőjobbon."

senkit nem hozott kényelmetlen helyzetbe, pláne nem a szélsőjobbon. Toroczkain nem az látszik, hogy kényelmetlenül érezné magát a tv2 előtt . tökös gyerek az. még élvezi is...

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:41:22

@benoke77: "Senkinek nem kell összeszarnia magát, de tény, hogy egyre több a feszültség"

Tehát előbb-utóbb mégiscsak el kell gondolkodni a felnőttpelenkán, nem?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.26. 09:42:56

@PeterBlau: attól tartok, hogy ez az agyhalott kretén idióta a rémtettével sikeresen beverte az utolsó szeget a már most erős ellenszélben küzdő bevándorlás-kritikus vita koporsójába.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:43:09

@okostojgli: Érdekes gondolkodásmód Okostojgli Breivik :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.26. 09:43:28

Nacionalisták és keresztények definíció szerint nem ölnek kisgyerekeket.

Talán el kéne mesélni nekik, hogy magyar eszmerokonaik miket műveltek Tatárszentgyörgyön."

fedor már mohácsi viktória érvelésednél észrevettem, hogy kicsit hülye vagy, és nem tudsz érvelin, de legyen, igazad van:
kun béla, lukács és samuely rákosi miatt a kommuniszmus és a lukács és a tisza ellen gyilkosságot tervező szabó ervin miatt a szociáldemokrácia is gyilkos ideológia.
érted már fogyi?

ismételgesd: Nacionalisták és keresztények definíció szerint nem ölnek kisgyerekeket.
sőt! még a fasiszták és kommunisták sem, ideológia szerint! tankönyv szerint, érted már?

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:45:06

@okostojgli: Voltaképpen miért fontos hogy ki mitől szarja össze magát?

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:46:47

@PeterBlau:
"Meg kellene akadályozni a dolgoknak ezt a lehetséges kifutását, valahogy el kellene érni, hogy ne legyenek etnikai konfliktusok a jövőben a bevándorlók miatt. Érted."

Erről beszélek, örülök, hogy leesett.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.26. 09:47:01

a primitív kuruc "nem voolt széélsőjobbb" érvelése téves, ebben nekünk van igazunk. szélsőjobboldali volt.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:47:59

@Réka ‎: Szerintem meg lehet, hogy elérte a fickó amit akart, lehet hogy ezentúl komolyabban veszik a bevándorlás problémáját, ha már ilyen szintre vezetnek a társadalmi feszültségek.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 09:48:42

@okostojgli: Mindig is ezt gondoltam, nem volt minek leesnie :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.26. 09:49:03

@tesz-vesz: úgyhogy az a szöveg amit nekik címeztél, helyes! végre vmit fel tudsz mutatni. :)

undorítóak intellektuálisan ezek a kommentek, amik arról szólnak, hogy valójában szélsőbalos, nem szélsőjobbos

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.26. 09:50:24

UPDATE - ne használj angol szavakat, ha magyar vagy

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 09:51:53

@PeterBlau:
Szorri, én próbálom időnként túl sarkosan rávezetni a vitapartnert az álláspontomra vagy az ellenmondáokra melyekkel érvel.
:)

Krumpli Bogart 2011.07.26. 09:55:13

"... talán Orbánt is felvette volna példaképei listájára. ..."

- De nem vette fel!!!

- Hát ez az...

Naumov 2011.07.26. 09:55:15

Fedorkám, valahogy sejtettem, hogy egyike leszel azok a díszpéldányoknak, akik képesek lesznek három bekezdés alatt eljutni egy elmeháborodott norvég tömeggyilkostól Orbán Viktorig. Ez persze tulajdonképpen nem baj, mert a hozzád hasonló pszeudofüggetlen szadeszes értelmiségieknek kiemelkedő szerepe van abban, hogy az általatok favorizált meglehetősen kártékony formációk már eltűntek, illetve lassan eltűnni látszanak a süllyesztőben, és ha még sokáig folytatjátok ezt a teljesen parttalan orbánozást akkor tényleg jó esély van rá, hogy végre megújuljon a magyar tudományos baloldal, ami nagyon üdvös dolog lenne. Úgyhogy én csak biztatni tudlak a további hasonlóan értelmes bejegyzések megírására - nem tudom például, hogy Amy Winehouse sajnálatos halála és Szíjjártó Péter között sikerült-e már megtalálnod a közvetlen útvonalat, de ha még nem, akkor a helyedben sürgősen belehúznék.

kpityu2 2011.07.26. 09:56:21

"Ha várt volna pár napot Breivik a majdan megjelenő könyvének marketingakciójával (mert ennek tekintette a 93 áldozattal járó mészárlást), talán Orbánt is felvette volna példaképei listájára.

Na az lett volna még az országimázs."

Ahá! Szóval erre van kihegyezve a poszt! Már csak az hiányzik, hogy a fickónak is ugyanúgy két füle, és egy orra van mint Orbánnak...

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 09:59:27

@okostojgli:

huhh büszke lehetsz magadra szép riposzt :) legalábbis egy nagycsoportos ovis szintjén:)

benoke77 2011.07.26. 10:02:53

@okostojgli: Hát végül ez lesz.

Bár ha elég tökösek lennének az európai kormányok, akkor hazaküldenék azokat akik képtelenek az adott ország játékszabályait betartani.
Én személy szerint nem adnék magyar állampolgárságot a magyar nemzethez tartozókon kívül. Kaphatna munkavállalói engedélyt ha olyan képzettsége van ami hiányszakma itthon. 25 év után kötelező hazamennie vagy továbbmehet más eus országba.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 10:03:11

@Fedor:

ja igen, és plz javítsd az áldozatok számát, mert közben változott, az előzetes hírek után:
www.origo.hu/nagyvilag/20110725-tulbecsultek-a-norveg-lovoldozes-aldozatainak-szamat.html

Kiráj vagyok bazmeg 2011.07.26. 10:05:08

Fedorbuzi nem mindegy, hogy valaki/valami gyilkos ideológia vagy ideológia gyilkos!

vajdasagi 2011.07.26. 10:07:16

@Advanced Flight: Egyetértek. Egyébként is hatalmas logikai baki azt gondolni/mondani, hogy akivel ez az elmeháborodott egyetértett különböző kérdésekben, annak mindnek szégyenlenie kellene magát. Pl. Budapesten dögösek a nők Breivik szerint: szégyenlje magát Budapest. Vagy: Szerbiától elvették Koszovót és csináltak egy az iszlám terrorizmusnak kiválóan alkalmas "törpeállamot" Koszovó néven, mondta Breivik, ergó szégyenljék magukat a szerbek, mert Koszovó kérdésében ugyanezt gondolják...

Igen problémás tehát a blog logikája.
Pl. Koszovó terén is meg Budapest terén is speciel én ugyanezt gondolom. Akkor most szégyenlenem kellene magamat, mert ebben a két kérdésben ugyanazt gondolom, mint Breivik?

charlie sheen 2011.07.26. 10:08:37

Hülyeségeket beszéltek.

Gyurcsányahibás!

Hogy oszlóban is ez a gonosz hókuszpók keveri a kártyát, még a vak is látja...

Az meg egyenesen kézenfekvő, hogy breivik a moszad ügynöke.

Ééérteeeed...?

Krumpli Bogart 2011.07.26. 10:09:18

Engem nagyon elszomorít, hogy egy háborodott elme agyszüleményeit és abból eredő borzalmas cselekedetét a hivatalos politika és a seggéből kikandikáló média munícióként használja.
Fedor! Ez itt most, olyan mértékben erkölcstelen, hogy nem találok rá szavakat. Az pedig a legnagyobb baj, hogy fel sem fogod, mit művelsz. Azt hittem, a kurucinfót már nem lehet überelni, de a legjobb úton haladsz.

Logan Grimnar 2011.07.26. 10:09:41

Ekkora ökörségeket mint amit ebben a blogban összehordanak. Fedor, melyik volt szadeszes BALfasz húzódik a nicked mögött??

popocatepetl 2011.07.26. 10:10:26

Egy izrael-imádó elmebeteg állat lepuffantott egy csomó ifikomcsit. Orbán Viktor mondjon le!

Krumpli Bogart 2011.07.26. 10:12:34

@vajdasagi: Sőt! Hunyadiért is szégyelld magad!

an hero please 2011.07.26. 10:12:56

Ebben az a tragédia, hogy a multikulti pártoló balfaszoknak kitűnő hivatkozási alap lesz. Ezeket az embereket soha nem szokta zavarni ha halottakon kell gázolni, politikai és hatalmi érdekből. Ha még nem is de néhány hét múlva meg fog jelenni a liberális retorikában.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:13:13

@butter-k:
Sajnos nem te döntöd el, hogy ki a normális és ki az őrült.

Még az oviban sem a bilin ülve.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:14:44

@benoke77: "Bár ha elég tökösek lennének az európai kormányok, akkor hazaküldenék azokat akik képtelenek az adott ország játékszabályait betartani."

A cigányokat hova küldenéd haza?

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 10:15:40

@okostojgli:

az fasza:) most amúgy miről is vitatkozol velem?:) beidéznéd a vitaalapot amit most a fejemhez vágsz?:) de tényleg:)

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:16:11

@an hero please:
Így van.
Fehér/fekete/sárga-mentesíteni az USÁt!

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:17:33

@R.H. ny.:
A palesztin vagy a zsidó oldalra?

Krumpli Bogart 2011.07.26. 10:17:51

Annyit még hozzátennék, hogy a titkosszolgálatoknak természetesen halvány fingjuk sem volt semmiről, az ilyen "már képben volt a gyerek, csak...." nyilatkozatok azért jelennek meg, hogy a többi őrült, amelyik még lapít, mint szar a fűben, az kussoljon és féljen, hogy már ő is képben van.
És ez jól is van így. Féljen csak!!!!
Bár tudjuk, hogy Fedor szerint nem liberális/demokratikus dolog félelemben tartani az embereket.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:18:17

@butter-k:
"Az őrülteket onnan lehet megismerni, hogy ugyanazokból a dolgokból teljesen más és teljesen ferde következtetéseket vonnak le mint a normális emberek."

an hero please 2011.07.26. 10:20:12

@okostojgli: Nem mentesíteni, csak már épp ideje lenne korlázotni a bevándorlást. Van már elég.

blah 2011.07.26. 10:22:49

ez azért kicsit fricska a jobbooldali eszméknek...

an hero please 2011.07.26. 10:24:52

@okostojgli: Bevándorló, tökmindegy milyen, nem a bőrszíne a lényeg.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 10:25:10

@okostojgli:

Értem:) és ebből számodra az következett, hogy ÉN mondom meg, hogy ki az őrült?:)
Uramatyám:)

Ne haragudj de meg sem közelíted az a szintet akivel leállok vitatkozni, de még azt sem, akivel leállok beszélgetni, úgyhogy a magam részéről berekesztem a kommunikációt.
További szép napot az oviban:)puszilom a dadusokat.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 10:27:10

@blah:

melyik jobboldali eszmére gondolsz, ami kapcsán fricskaként értelmezel 76 ember lemészárlását?

an hero please 2011.07.26. 10:28:01

@butter-k: Ez nem szint, csak trollkodik a srác.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:28:25

@an hero please: "Bevándorló, tökmindegy milyen, nem a bőrszíne a lényeg. "

Na azt megnézném ahogy az indiánok kitessékelnek mindenkit.

maskep 2011.07.26. 10:29:36

Morvai Krisztina tényleg lecionistázta Breiviket ma reggel...

A poszttal annyiban nem értek egyet, hogy a jobboldalnak bármi mosakodnivalója volna Breivik miatt. A radikális jobboldalnak, persze, annál inkább. A radikális jobboldal pedig több, mint a szélsőjobb: Azokat takarja, akik a jelenlegi demokratikus berendezkdéshez és keretekhez képest radikális, alapvető jobboldali (nemzeti, vagy egyéb, genetikai vagy kulturális csoport alapú) változást szorgalmaznak, és/vagy ehhez a rendszeren kívüli eszközöket alkalmaznának.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:29:53

@butter-k:
Uhh, ha tudnám micsoda gyönyörű combja van! És a tangája! Uram-atyám.

blah 2011.07.26. 10:31:16

@butter-k: a fricska az, hogy egy hithű jobboldali ember kinyír 90 embert és az alapvető eszmék amire hivatkozik visszaköszön nap mint nap

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:32:51

@an hero please:
De jól csinálja, mert szavad sincs. :)

an hero please 2011.07.26. 10:33:31

@okostojgli: Mekkora poén! Hatalmas, fel is írom a noteszomba. Zseniális, intellektust felvillantó fricska volt, le a kalappal!

an hero please 2011.07.26. 10:34:33

@okostojgli: A magyar neten nem nehéz jó trollnak lenni, alapból is mindenki le akarja ölni a másikat.

okostojgli (törölt) 2011.07.26. 10:38:29

@an hero please: "A magyar neten nem nehéz jó trollnak lenni, alapból is mindenki le akarja ölni a másikat. "

Breivik meg is tette.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2011.07.26. 10:51:29

@okostojgli: Egyszer majd valakiknek hős lesz érte.

insert random 2011.07.26. 10:59:28

Figyelem! Most értesültem róla, hogy az ámokfutó szerette a zabpelyhet!!! Na erre mit léptek, zapbehely-kedvelők?? Nem kéne bocsánatot kérni???

s 2011.07.26. 11:30:07

Fedor ember. Te azt basztad el, hogy komolyan vettél valamit, amit nem kellett volna, még akkor sem, ha 1500 oldal. Lehet, hogy már mások is leírták, - nem olvastam el az összes hozzászólást - de ennek a rettenetes cselekedetnek pont az a lényege, hogy egy kiérleletlen balfasz vélekedése a tömeg érdeklődésének középpontjába kerülhessen, egy csomó ártatlan ember élete árán akár, hiszen a büntetési tétel nem áll arányban a tett súlyával. Mindenki, aki ennek a faszkalapnak a nézeteiről ír, tettestárs. Az egyetlen helyes reakció a gyász és részvét kifejezése lehet.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 11:33:11

@blah:
Hithű jobboldali ember?
Szerintem ez egy keresztény fundamentalista , akinek nemhogy a jobboldalhoz, de a kereszténységhez sincs semmi köze. A fundamentalistákban közös hogy semmi közük sem ahhoz a valláshoz ami nevében cselekszenek, sem a klasszikus politikai gondolkodásmódhoz.
9/11 nem ugyanúgy semmi köze nem volt az iszlámhoz, mint ahogy ennek a tettnek sincs semmi köze a kereszténység egyetlen ágához sem.

Ha mindenképpen fricskaként szeretnél erre a dologra gondolni, akkor ez max, a híres Norvég életstílus, fricskája, mert egyetlen egy rokon, egyetlen egy szomszéd, egyetlenegy ismerős sem sejtette, hogy ez az ember mire készül.

Az hogy egy őrült mit tűz a zászlajára semmiképen nem leképezhető egy normális határokon belül működő társadalom egyetlen eszméjére sem.

benoke77 2011.07.26. 11:47:13

@okostojgli: Tehát szerinted nem képesek a cigányok betartani Magyarország játékszabájait?

Amúgy nem küldeném őket sehova, szerintem sok minden meg fog oldódni hamarosan.

acsa77 2011.07.26. 13:14:46

Elvileg ötletes dolog végigvenni a szabadkozásokat, de: annak az 1500 oldalnak nincs semmi jelentősége, ahogy a bíró is helyesen mondja. Ahogy a Mein Kampfnak sincs.

És ami fontosabb, hogy politikai szempontból nézve biztos vagyok benne, hogy több titkosszolgálat is rááll az izraeli vonalra.

A sovinizmusnál pedig álljunk meg egy percre. Bár a gyakorlatban félig-meddig talán liberális vagyok, de gyakorlatban elhatárolódok az elmúlt 50 év egyik legerősebb irányzatától, a neoliberalizmusból, mely az egyik legvéresebb és legembertelenebb, ráadásul tudományosan félig alátámasztott, a legnagyobb tőkeháttérrel rendelkező ideológia. Nálunk ékezett habzású volt, de a kivándorlás és a GDP-hez képest aránytalan bérvisszatartás (20 éven keresztül) megteszi magáét a végeredmény tekintetében.

Ugye mentegetőzök, mert közgazdász is vagyok. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:15:03

@loláb: "Természetesen mindez csak terelés, az egész poszt nyilvánvalóan arra ment ki, hogy szörnyülködhess Orbán hétvégi szavain"

Úgy se hiszed el, de amikor elhatároztam, hogy megírom ezt a posztot, még eszembe se jutott Orbán, és a tusványosi mondatokról se terveztem írni semmit, megtették mások ezer helyen. Egyszerűen elkezdtem a fickóról szóló híreket olvasni, hogy minél több infóm legyen, és menet közben akadtam a Klaus-os hírre, amiről Orbánra asszociáltam. Ennyi, nem kell itt semmi előre elhatározott végkifejletet keresni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:19:19

@loláb: "azt tudjuk, hogy nálatok két véglet van: fekete, meg fehér, olyan hogy szürke, vagy építő kritika, az értelmezhetetlen"

Azért az vicces, hogy ezt pont rólam írod, miközben rám pont nem igaz. Én ismerem, sőt, használom is az átmeneteket, számtalanszor leírtam azt is, ha Orbánékkal valamiben egyetértettem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:22:32

@butter-k: "A posztodnak már a címe is arra utal, hogy EURÓPÁNAK van oka hárítani"

Nem írtam, hogy van oka. Megállapítottam, hogy hárít.

"A magyar jobboldal hasonló elveket vall mint ő esetleg?"

Idézek Toroczkaitól: "Toroczkai hangsúlyozta: vannak dolgok, amelyekben egyezik mozgalmuk és Anders Behring Breivik ideológiája"

atv.hu/cikk/20110726_reggel_munka_este_robbantas

Természetesen vannak különbségek is, ez benne van a posztban.

"Putyin szóvivője MAGYARÁZKODIK? wtf.. leírnád hogy miért, és hogyan? "

Belinkeltem a posztba. Tessék kattintani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:26:12

@tesz-vesz: "fedor már mohácsi viktória érvelésednél észrevettem, hogy kicsit hülye vagy, és nem tudsz érvelin, de legyen, igazad van:
kun béla, lukács és samuely rákosi miatt a kommuniszmus és a lukács és a tisza ellen gyilkosságot tervező szabó ervin miatt a szociáldemokrácia is gyilkos ideológia.
érted már fogyi?"

Nem azt írtam, hogy minden nacionalista és minden keresztény gyilkos. Én is keresztény vagyok és patrióta. Csupán arra akartam rávilágítani, hogy ez még nem kizáró ok, mint ahogy az általad sorolt példák is pont ezt bizonyítják.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:29:39

@vajdasagi: "Egyébként is hatalmas logikai baki azt gondolni/mondani, hogy akivel ez az elmeháborodott egyetértett különböző kérdésekben, annak mindnek szégyenlenie kellene magát."

De könyörgöm, sokadszorra írom le: NEM AZ ÉN ELVÁRÁSOM, hogy bárki is szégyellje magát, én csak a példákat szedtem össze, hogy ki mindenki került olyan helyzetbe, hogy el kelljen határolódnia a mészárostól. ENYI!

Bloodscalp 2011.07.26. 13:31:02

:)

annyiban igaz hogy megy a terelés a jobbos sajtóban, hiszen eddig háborúról és harcról volt szó a baloldal ellen...hát egy kiskatona lépett...igaz, nem itthon, de valljuk be sokan kimondták már azt amit a pali gondolt, sőt a bayer félék nyiltan is, és ő még most sem húzza meg magát

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.07.26. 13:37:02

@Fedor:

Ugye nem gondolod komolyan, hogy Toroczkai Lászlót mint magyar jobb oldalt emlegeted... Nekem a magyar jobb oldal a Fidesz jobb oldali szárnya, KDNP, at MDF valaha volt jobboldali tagsága....

"Ez az ember a pokol szülötte. Teljesen elmebeteg. És bármit írt, vagy mondott, az csakis egy őrült lázálmos félrebeszélésének tekinthető". Nekem ez nem magyarázkodásnak tűnik:)

Attól, hogy valakit megkérdeznek egy témáról amire válaszol még nem lesz magyarázkodás:)

Ha a sajtón múlna akkor ennek az elmebetegnek a cicáját is kínpadra vonná, csak mondjon 3 nyaút a témáról...de ettől a cica még nem magyarázkodik:)

Döbbenetes, hogy egy idióta elmebeteg firkálmányát, és eszmerendszerét képes vagy kiterjeszteni európára és főleg Magyarországra:) A magyar jobb oldal és Toroczkai összemosása meg szerintem több mint csúsztatás...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 13:44:37

@butter-k: "Ugye nem gondolod komolyan, hogy Toroczkai Lászlót mint magyar jobb oldalt emlegeted..."

Természetesen nem, épp ezért nem is írtam ilyet. Te szűkítetted le sima jobboldalra, én a posztban különbséget tettem a szélsőjobb és jobb között. Rokonságot ideológiailag a kuruc és Breivik között véltem felfedezni, márpedig Toroczkai és a kuruc elég közel állnak egymáshoz...

"Nekem ez nem magyarázkodásnak tűnik:)"

Nekem meg igen. Tolja el Putyintól a fickót, teljesen érthetően.

"Döbbenetes, hogy egy idióta elmebeteg firkálmányát, és eszmerendszerét képes vagy kiterjeszteni európára és főleg Magyarországra:)"

Akkor ki tudja hanyadszorra: NEM ÉN terjesztettem ki, én csak összegyűjtöttem az európai reakciókat.

loláb 2011.07.26. 14:06:21

@Fedor: Tényleg nem hiszem el.

Különben én egy másik párhuzamot fedeztem fel: Norvégia befogadó, liberális, polkorrekt állam, ahol nincsenek problémák a nemzetiségek, társadalmi osztályok között.
Éppúgy, mint amilyen képet magyarországra erőltettek az elmúlt 8 évben.

Norvégiában 97 ember halt meg azért, mert egy elmebetegben robbant a frusztráció, nálunk 6 cigányt öltek meg, szintén nyilvánvalóan nem normális emberek.

Nem azt mondom, hogy a liberális közvélekedés ölte meg ezeket az embereket, de azt igen, hogy az erőltetetten a problémák elhallgatására törekvő közbeszédnek szerepe volt abban, hogy az elmebetegeken annyira elhatalmasodott a frusztráció, és a pszichózis, hogy fegyvert ragadtak, és ölni kezdtek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 14:10:06

@loláb: "Tényleg nem hiszem el."

Hát ez a te bajod. Attól még így volt.

SzJ1982 2011.07.26. 14:52:25

@gyilkos fűegér: Hja, jellemző hozzáállás, hogy a másként gondolkodót egyből terapeutához, meg diliházba, meg hasonló helyekre akarod dugdosni. És előhozakodsz a zsidókkal. Jól figyelj: Leszarom a zsidókat. Rendben, hogy holokauszt, meg egyebek, de itt kurvára senki nem beszélt erről. Abban, amit meg mondtam, sehol nem volt utalás arra, hogy ez egy általánosan alkalmazható formula lett volna. Ha te ilyet látsz bele, akkor neked talán nagyobb szükséged van terapeutára, amit egyébként jó szívvel ajánlok minden, hozzád hasonló, a legutolsó bokorban is holokausztot látó verébnek.
Folyton azzal jöttök, hogy a "cigánygyilkosságok" azért voltak, "merajobbikúszít". Annak nyilvánvalóan semmi szerepe nem volt, ahogyan a cigányok széles e hazában viselkednek. Hisz' ki is lehetne elégedetlen ezzel a szorgos, törvénytisztelő, előzékeny és becsületes népséggel?
Félreértés ne essék, ártatlanok legyilkolásával soha, semmilyen körülmények között nem értek egyet, attól viszont felfordul a gyomrom, ha az ilyesmit arra akarják rákenni, aki rámutat bizonyos dolgokra.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.07.26. 15:59:34

@PeterBlau:

"Szerintem meg lehet, hogy elérte a fickó amit akart, lehet hogy ezentúl komolyabban veszik a bevándorlás problémáját, ha már ilyen szintre vezetnek a társadalmi feszültségek."

úgy tűnik h célt ért.

eredményes volt.

hisz mi a zistent csinálunk, pl:
mi, itt ???

beszélünk egy csomó mindenről.

idézzük szavait, gondolatait, elemezzük
azt mondjuk, h hülyeség
ill h nem hülyeség, sok igazság van benne, mások tagadják, stb

de mindenki beszél, vitázik róla, indulatosan, eléggé

mert valami darázsfészekbe nyúlt bele, ill
vert le ezzel egyet és a darazsak "mérgesek" és csípnek.

Tallono 2011.07.26. 18:13:45

Csak egy libsi keverhet bele minden egyes, még icipici szinten is (Fidesz) nemzeti érzelmű mozgalmakat egy elborult agyú, izraelimádó, muszlimgyűlölő, szabadkőműves tömeggyilkos zavaros eszmei világképébe Fedor, remélem rohadt felsőbbrendűnek és felvilágosultnak gondolod magad továbbra is...

Tallono 2011.07.26. 18:16:44

A cigánygyilkosságokat idekeverni meg elég aljas húzás, amíg ki nem mondja a bíróság, hogy valóban a mostani gyanúsítottak gyilkoltak, hiszen az áldozat apja(!) állítja, hogy nem ők voltak, és erre semmilyen bizonyíték nincs még, ők csak gyanúsítottak, de neked gondolom csak az a lényeg, hogy kiélhesd a magyargyűlöletedet...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 18:50:51

@Tallono: Nagyon könnyen dobálódzol a magyargyűlölet szóval természetesen minden alap nélkül. Ugyan az egész világ szélsőjobbosnak tartja rajtatok kívül (az antiszemitizmus nem elengedhetetlen feltétel ehhez), még a hatvannégy vármegyés Toroczkai is, de nem csodálom, hogy egy ilyen eszmetárs kínos.

Az ártatlanság vélelme meg valóban megillett mindenkit, de azért azt állítani, hogy semmi bizonyíték nincs ellenük... Ennyire azért nem kéne elvakultnak lenni.

Tallono 2011.07.26. 19:20:59

@Fedor: Toroczkai mondhatta volna, hogy nincs semmi ideológiai elem a merénylő és a Hvim között. De ő tudod férfias hazafi és kimondja az igazságot, miszerint az európai fehér faj hanyatlik, és ha nem védi meg magát az idegen elemektől, akkor elbukik, mint anno a római birodalom. De gondolom ezek a gondolatok neked már a hitleri szintet súrolják, és egyből gázkamrákra meg szappanra asszociálsz belőle.

És mielőtt azzal jönnél, hogy a hatvannégy vármegyések is elkezdenek öldökölni, az ideológiában lehetnek egyezések, az eszközökben semmiképp.

Tallono 2011.07.26. 19:26:32

@Fedor: Az áldozat apja azt mondja nem ők voltak, a koronatanú visszavonta a vallomását, mert azt állította megfenyegették, hogy azt vallja amit. Ehhez képest egy cigicsikken lévő DNS nekem elég sovány bizonyíték. De ha ők voltak, a legmesszemenőbbig elítélem a tetteiket, miért nem cigány maffiozókon és uzsorásokon álltak bosszút (már csak emiatt is gyenge lábakon áll a sztori).

A magyargyűlölettel meg igenis vádolni foglak, mert nem ismered el, van cigánybűnözés (rasszista alapon elkövetett bűncselekmények a magyarok és mások rovására), és azért, mert a Jobbik kimondja a problémát és kitalál megoldási utakat, azért rasszista pártnak tartod.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.26. 19:39:13

@Tallono: "És mielőtt azzal jönnél, hogy a hatvannégy vármegyések is elkezdenek öldökölni"

Egy szóval se állítottam ilyet.

Az meg, hogy mi bizonyíték, és mi nem, azt nem te döntöd el, hanem a bíróság.

Egyébként meg azzal vádolsz, amivel akarsz, attól az még nem lesz igaz. A Jobbik valóban létező problémákra tapintott rá, de azokat eltúlozza és rossz megoldási javaslatokat tesz rá. Az még nem magyarellenesség, hogy mást merészelek gondolni dolgokról, mint amit ti.

Tallono 2011.07.26. 19:50:55

@Fedor: Az nem lenne gond, ha mást gondolsz, de elferdítesz dolgokat, és gyakran mocskolod azokat, akik a magyar ügyért hajlandóak tenni is, nem csak beszélni róla.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.27. 06:58:43

Mindentol fuggetlenul Fedornak kalaplengetes az onuralomert, amellyel az indulatos hangnemu (igen, az enyem is) kommentekre valaszolgatott.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.27. 09:13:36

@Réka ‎: Köszi. Már elég nagy rutinom van benne :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.27. 09:16:25

@Tallono: "A cigánygyilkosságokat idekeverni meg elég aljas húzás"

"Breivik naplójában a célpontokat különböző kategóriákra osztotta, az alapján, mennyire kockázatos és mennyire hasznos megölni őket. Részben ez magyarázza, miért táborozó fiatalokat mészárolt le. Úgy érezte, közülük sokakat lehet viszonylag könnyen megölni, amivel az egész rendszert áshatja alá, ugyanakkor kár lenne jó embereket feláldozni olyan célpontokért, amik esetleg nem sikerülnek. A nagyobb cél pedig egy függetlenségi háború kirobbantása lett volna.

Bár a két ügy között nincs kapcsolat, egészen hasonló motívumok tűntek fel a magyarországi, romák elleni sorozatgyilkosságnál is, legalábbis azok alapján, amit most tudunk az ügyről. A gyilkosságok vádlottjai direkt választottak egy idő után olyan ártatlan, munkába járó, a közösségben is tisztességes polgárnak tekintett áldozatokat, mert úgy gondolták, így nagyobb hatást lehet elérni. A tervezett hatás pedig az ő esetükben is valamiféle polgárháború kirobbantása lett volna, a vádirat szerint."

index.hu/kulfold/2011/07/26/breivik_a_magyar_szal/

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2011.07.27. 16:04:53

@tesz-vesz: való igaz, a probléma inkább az, hogyan nevezheti magát valaki kereszténynek (Krisztus követőjének), ha gondolatiságában helye van a mások iránti gyűlöletnek.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2011.07.27. 16:08:42

@Tallono: "De ő tudod férfias hazafi és kimondja az igazságot, miszerint az európai fehér faj hanyatlik, és ha nem védi meg magát az idegen elemektől, akkor elbukik, mint anno a római birodalom.
De gondolom ezek a gondolatok neked már a hitleri szintet súrolják, és egyből gázkamrákra meg szappanra asszociálsz belőle."

valljuk be, nem nehéz arra asszociálni.

a baj sokkal inkább az, hogy az ilyen "fajvédők" híján vannak széles körű politológiai és szociológiai tudásnak, közgazdasági és történelmi ismereteknek, hogy mást ne mondjak.
eszmerendszerük zagyva, a látszólagos következetesség ellenére sok tekintetben következetlen, ha egyszerűen akarnék fogalmazni, azt mondanám, hogy egy kétszemélyes céget nem tudnának elvezetni, nemhogy egy országot.

más fontos bajom nincs is velük...

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2011.07.27. 16:09:15

@Fedor: "Az még nem magyarellenesség, hogy mást merészelek gondolni dolgokról, mint amit ti."

DE!!!

:-]

DeMarco 2011.07.28. 19:09:11

Na, talán vége a trollkodásnak és a blogmotor sem szórakozik tovább...

Már kezdtem feladni a reményt, h téves az elméletem, de Breivik végre bebizonyította, hogy mégsem tévedek nagyot.

Az ominózus fletó féle ellenálláskor nagyon hiányoltam a szervezést. Voltak utcai harcok többször is. De nulla szervezéssel. Hiányzott az ész, a kreativitás. Végig azt vártam, hogy lesz valaki, aki célzottan képes odacsapni, precízen, húsba vágóan. Kimentek hőbőlögni, felrúgtak pár kukát, meg eldobtak egy-két követ, de ennyi.
Egy jó szervezéssel el lehetett volna zavarni fletót. De a többség és az értelmesebbek úgy döntöttek, hogy megvárják a legközelebbi szavazást és akkor mérnek megsemmisítő csapást fletóra és a maszopra, madöfre, szadeszre. Egy demokráciában így illik. Kicsit sokba került az igaz, de egyéb jogi fegyver híján más lehetőség nem volt.
Viszont egy ilyen Breivik féle higgadt, felkészült szervező előbb pontot tehetett volna az ügyre. Csúnyán, antidemokratikusan, kétes eredménnyel.

Sokan lebecsülik a társadalmi feszültségeket és aztán nagyot koppanak. Ez a legjobban a libsikre igaz. Nemhogy nem értik, a mai napig sem a cigánybűnőzés fogalmát, de az idióta pc dumával és az etnikai bűnőzési listák törlésével egyenesen becsukják a szemüket. Ez aztán elvezetett a cigány gyilkosságokhoz. Jó meglátás a hasonlóság a két ügy között.
Ugyanúgy határozott cél lebegett mindkét elkövető(k) előtt, amit a társadalmi feszültségek gerjesztettek.
De van egy alapvető különbség. Breivik nem a bevándorlókat támadta meg, ennyire nem volt bolond. Ő felfogta, hogy ők egy döntési mechanizmus miatt kerültek oda. Nem az okozatot támadta meg, hanem közvetlenül az ok gyökerét támadta, a pártot akik miatt kialakult ez a helyzet. Ő nem várt négy évet, nem várta meg amíg leváltják őket demokratikusan. Oda csapott ahol a legjobban fáj.
Kicsit furi, hogy nálunk a ballib média egy könnycseppet sem ejtett amikor a rendőrök brutálisan elbántak sok emberrel, kilőtték a szemüket, lőttek rájuk, azonosítatlan ruhában, inkalos tartalékokkal. Az nem fájt nektek, akkor azt mondtátok, hogy minek mentek oda... most meg krokodil könnyeket hullattok baloldali pártfunkcikért. Most viszont érdekes módon a jobboldali média és pártok, még a szélsőjobb is, elítéli ami történt és sajnálja az áldozatokat. Már ez is beszédes sztem...
Visszatérve hozzánk, az ország nagy részének szeme sem rebbene, ha lesittelnék fletót, sőt, kifejezett elvárás továbbra is a kormánypárttól.
Talán az sem véletlen, hogy minden maszopos rendezvényt halálra biztosítottak, bíztosítanak, mindenki emlékszik a mesterlövészekre a Nemzeti Múzeum tetején, amikor fletó fellépett. Meg a nemlétező szlovák terroristákra. Félnek a népharagtól, de még jobban egy ilyen Breiviktől, aki magányos és okos. Felkészül és megküldi a symát egy gyűlésen. Lehetséges lenne? Hát persze. Elérné-e a célját? Fenét. Az ilyen megoldások sosem érik el a céljukat. Ezek mindig részvétet, elhatárolódást, végső esetben mártíromságot okoznak. Főleg ha sok a vétlen, fölösleges áldozat, akik egy részének semmi köze semmihez. Ezt erősíti például Tallono mondata: "miért nem cigány maffiozókon és uzsorásokon álltak bosszút"
A társadalmi elvárás az lenne, hogy a bűnősök szenvedjenek és ne az ártatlanok...
A cigánygyilkosok és Breivik is tévedtek. A cselekményük elborzasztja az embereket és pont visszafelé hatnak. Nem lett semmiféle polgárháború, sőt némileg összefogottabb lett az ország, itt is, ott is.
Ezért az egész posztod egy butaság, loláb és a kommentek többsége ezt elég világosan leírta, (fújj, fújj Orbán és szélsőjobb).
Az egyetlen téma amit Breivik kapcsán érdemes feszegetni az a tény, hogy a probléma ami lekapcsolta nála a villanyt, nagyon is valós.
Egész Európa szenved a bevándorlóktól, pontosabban az életvitelüktől és a beilleszkedés teljes hiányától. Nálunk is ez a probléma a cigókkal. Képtelenek a többségi társadalom szintjére emelkedni, de persze nem is törekednek erre. Belgiumban, Franciaországban betiltva a burka, Svájcban a mecsetek, stb. A demokráciák és azon belül a józanabb emberek rendeletekkel, törvényekkel próbálnak védekezni. Merkel maga is megfogalmazta a problémát és az emberek szerte Európában naponta találkoznak a problémával. Breivik rossz eszközt választott, de ha Breivik a Jobbikhoz hasonlóan a szervező képességét egy pártban csiszolgatja, akkor sokkal nagyobb sikereket érhetett volna el hosszú távon. Akár le is győzhette volna a baloldali kormánypártot egy demokratikus választáson. A célok megválasztásában tévedett, de nem tévedett az alapproblémát illetően. A multikulti elbukott és a multikulti miatt alakult ki ez a feszültségforrás. Nálunk is a cigókkal. Hiszen mi magunk is évek óta harcolunk a multikulti ellen. Csak mi verbálisan, illetve a szavazatainkkal. Ha annyira kedvelte Magyarországot, akkor idetekinthetett volna mostanában jobban is. Mert akkor láthatta volna, hogyan lehet kétharmaddal kinyomni a multikultit a parlamentből és a döntéshozás közeléből. Láthatta volna, hogy már csak a nyekergés, siránkozás és állandó külföldi kavarás maradt nekik...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.28. 19:32:47

@DeMarco: Már azt hittem, hogy lesz egy aránylag értékelhető hozzászólásod, néhány apróbb csúszatással, de ez még belefért volna. Viszont csak sikerült egy nagyon otrombát is beleraknod:

"Kicsit furi, hogy nálunk a ballib média egy könnycseppet sem ejtett amikor a rendőrök brutálisan elbántak sok emberrel, kilőtték a szemüket, lőttek rájuk, azonosítatlan ruhában, inkalos tartalékokkal. Az nem fájt nektek, akkor azt mondtátok, hogy minek mentek oda... most meg krokodil könnyeket hullattok baloldali pártfunkcikért. Most viszont érdekes módon a jobboldali média és pártok, még a szélsőjobb is, elítéli ami történt és sajnálja az áldozatokat. Már ez is beszédes sztem..."

A túlkapásokat a ballib média ugyanúgy elítélte, beszámolt róla, vagy pl. az erről könyvet író Bodoky és a fotókat szállító Index szerinted jobboldali? volt olyan hang is, amit te említesz, de nem ez volt általános.

De nem is ez a legdurvább tőled, hanem az, hogy miképp lehet egy max. néhány maradandó sérülést okozó túlkapást egyenrangúként kezelni egy ennyi áldozattal járó, előre eltervezett tömeggyilkossággal?

DeMarco 2011.07.28. 21:37:06

@Fedor: Otromba sztem is. A média és a baloldal viselkedése. Nem most. Akkor amikor a saját honfitársaikkal csináltak hasonlót. Jah, hogy azok csak gumilövedékek voltak és előbb-utóbb a sérülések többsége begyógyult? Hurrá. Szerencsés áldozatok...
Nem mondtam, hogy egyenrangú, nem is ez a lényeg. Én az álszentségre és kettős beszédre utaltam.

A mondanivalómban ez egyébként is mellékszál, csak megemlítettem furcsaságként.

DeMarco 2011.07.28. 21:39:03

@Fedor: Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű:

"Ha várt volna pár napot Breivik a majdan megjelenő könyvének marketingakciójával (mert ennek tekintette a 93 áldozattal járó mészárlást), talán Orbánt is felvette volna példaképei listájára."

Ez százszor otrombább...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.28. 23:04:54

@DeMarco: Miben, hogy a cseh elnökhöz hasonlítottam Orbánt? Hú, de otromba voltam...

Tallono 2011.07.30. 19:26:49

Amúgy az valahol vicces, hogy bal-meg jobb oldalról vitáztok. Semmi értelme, ember, ember, ráadásul fehér ember...

Csak, hogy tudjatok róla Norvégiában a "baloldal" valójában jobboldali elveket vall, legközelebb a Jobbikhoz áll(pl. palesztinbarát és anticionista), és a jobboldal olyan mint nálunk az MSZP-Fidesz-Szdsz. Ezért mondtam mindig is, hogy tök feleslegesen vitáztok, hogy "na ez baloldali, huhuhu akkor biztos komcsi, meg olyan mint az mszp, és akkor megérdemlik, vagy jaaaaaj szegény áldozatok baloldaliak, akkor sírjunk most értük" Álszentek és berögzült agyúak vagytok... Előbb talán utána kéne nézni kinek a halála fölött törünk pálcát és kit siratunk meg, ha már szimplán az, hogy ember nem elég!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.07.30. 21:38:02

@Tallono: Te most komolyan azt hiszed, hogy én pártalapon sajnálom az áldozatokat és csupán ugyan emiatt ítélem a merénylőt? Te beteg vagy... Teljesen másodlagos, hogy kik az áldozatok, ártatlan emberek voltak, ez a lényeg.

Amúgy meg el vagy tévedve ha azt hiszed, hogy attól bal, vagy jobboldali az ember, hogy miképp viszonyul a palesztinokhoz.

Tallono 2011.07.31. 00:43:30

@Fedor: Nem hiszem azt, de az tény, hogy a mindennapos, cigánybűnözők által elkövetett magyargyilkosságok áldozataiért vagy a palesztinokért, tibetiekért még egyszer nem láttalak könnyet morzsolni, most amikor meg általad rokoneszméket valónak hitt áldozatokról van szó, akkor ugye...

Mint sokadjára elmondom, olyan, hogy jobb vagy baloldal már nem létezik, csak begyöpösödött, megosztásra építő idióták különböztetik meg ilyen módon az embereket. A palesztinokhoz való viszonyulással azt akartam kifejezni, hogy Norvégiában nem átlagos, nyugat európára jellemző cionista baloldal van -> David Cohn és bandája. Amit "baloldalnak" neveznek valójában hasonló gondolatokat fogalmaz meg mint a Jobbik, Vona a mostani vezetőjükkel találkozott még egyetemista korában egy politikai konferencián és a világról kialakított képük sok mindenben megegyezett. Ami Norvégiában "jobboldal" az ennek az ellenkezője, globalista. De persze Norvégiában is teljesen máshogy állnak a nemzeti kérdésekhez, mint nálunk, szóval értelmetlen bekategorizálni őket a jobb vagy baloldal skatulyájába. Hozzátenném szélmalom harcot vívsz, amikor a Jobbikot próbálod szélsőjobboldalinak beállítani. Csak azt tudom mondani az igazság szabaddá tesz, és te is szabadabban, azaz liberálisabban látnád a világot, ha nem lennél szűklátókörű és észrevennéd végre, hogy két oldal van: Magyarország és annak ellenségei.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.01. 12:33:18

@Kalmár: Ez nagyon jó meglátás volt!
A cikkhez:Ezt a Tatárszentgyörgyös benyögést azért nem kellett volna.....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.01. 12:35:49

A csávó meg egy barom.Fel kell akasztani a főtéren úgy hogy a tévé közvetítse.aki meg védi akár egy szóval is azt mellé akasztani!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.01. 13:04:28

Egyébként meg nem nekem kéne szégyellni magam a cikk írója miatt de én kérek elnézést....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.01. 13:22:20

Meg a hazai szélsőségesekkel összehozni/összemosni is baromság.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.20. 11:56:29

@magyaridióta: a gyűlölet több rétegű és több fajtájú.
Jézus ostorral zavarta ki a kufárokat a templomból - sokat mondják, de igaz.
a tartós gyűlölet persze nem feltétlen keresztényi érték, de a keresztények nem hinném, hogy bárkivel sokáig gyűlöletben vannak

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.20. 15:24:33

@tesz-vesz: A zsidókat is hogy megszerették, alig 2000 év alatt...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.12. 21:26:21

@Fedor: kik?
és kiket?
a kommunista, magyarellenes zsidókat én se szeretem, mert létemet fenyegeti.
majd ha legyőzzük őket végleg, akkor lehetünk velük kegyesek.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0