Magyarország nem ilyen. Vagy várjál csak...
2014. február 12. írta: Fedor

Magyarország nem ilyen. Vagy várjál csak...

szlzs_gulyas_istvan.jpg2 napja csak, hogy Szabó László Zsolt, a köztévét egyszer már tönkretevő MTVA vezérigazgazgató az alábbi interjúrészlettel örvendeztette meg az abszurd humor hazai kedvelőit: 

– Egytől tízig tartó skálán, ahol az egy az elfogult, a tíz pedig az objektív, hová sorolná az MTVA hírműsorait? 

– Egyértelműen tízest adnék.

Erre a határtalan elfogulatlanságra illusztrációként következzék egy tudósítás a köztévé ma reggeli műsoráról

"Lívia, Lídia és Simon Gábor lemondásának a napja van" – mondta a beköszönésnél Gulyás István műsorvezető a köztévé Ma Reggel című műsorában szerdán. A műsorrészlet itt megtekinthető, a 28. résznek kb. a 30. másodpercénél. A továbbiakban nem kapunk magyarázatot arra, hogy mi alapján mondta ezt Gulyás István, megtudjuk viszont, hogy a Simon-ügyet a stúdióban Vona Gábor Jobbik-elnökkel beszélik át.

A már idézett interjújában az MTVA vezér így folytatta: 

A mutatóink is kiegyensúlyozottságra vallanak a kormánypárti és ellenzéki szerepeltetések kapcsán. 

És ez most nagyon szépen bizonyítást is nyert, hisz tessék, már a névnapi felkonf is az ellenzéket említi, majd az egyik ellenzéki cselekedeit egy másik ellenzékivel tárgyalják meg. Hát mi kell még a telhetetleneknek? Hát itt a kormánypárt szóba se került! A FIDESZ majd hogy nem el van nyomva! Pedig annyi téma lenne, pl. a Simon ügyénél egy pár nullával nagyobb léptékű offshore gázüzlet, a maga évi 55 milliárd! Ft-os lenyúlásával, és az Orbánig nyúló szálaival, vagy maradva a simoni léptéknél és tematikánál, esetleg utánanézhetnének, hogy miből tettek szert százmilliós vagyonokra pár év alatt olyan fideszes képviselők, akik egyesenesen az iskolapadból kerültek a politikába, tehát soha nem volt más bevételi forrásuk, de nem! Ők a kísértésnek ellenállva ragaszkodnak a kiegyensúlyozottsághoz, és csökönyösen inkább az ellenzéket szerepeltetik.

Egyértelmű hát, hogy teljesen alaptalan hazugságokon alapul az alábbi, szintén mai hír, mely szerint Magyarország 2 év alatt 24 helyet zuhant a sajtószabadság-ranglistán, és így most a 64. helyen állunk.

Közvetlenül Szenegál és Tonga után.

Már csak azért is tudni lehet, hogy aljas rágalmakon alapul ez az egész lista, mert ennyit csak egy olyan ország eshet vissza ezen a listán, ahol rossz médiatörvényt fogadnak el; ahol a közmédia rendszeresen hamisít és kormánykampányt folytat; ahol a kormányhoz közeli vállakozók mindent felvásárolnak a médiapiacon, amit meg nem, azt ellehetlenítik az állami hirdetések tendenciózus átcsoportosításával; ahol egy ellenzéki hangvételű rádióval négy évig packáznak bírósági ítéleteket semmibe véve, hátha közben feladja; és ahol az információszabadságot korlátozó törvényeket fogadnak el, hogy ne lehessen leleplezni: itt minden, de tényleg minden törvény a lenyúlásról szól.

Mert Magyarország nem ilyen.

Vagy várjál csak...

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr365810719

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.02.12. 14:39:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandras01 2014.02.12. 14:25:36

hm... több órája fenn van a poszt, és még sehol egy tollano, egy demarco, egy agyhalott akárki, hogy jól megmondja, hogy ez a poszt egy rohattkommunista hazugsághalmaz, meg az a leminősítésizé is csak a tuggyukkik áskálódása.
fiúk, fiúk, nem lesz ebből még baj..?

Sírköves Slomó 2014.02.12. 17:51:42

Ez a Riporterek Határok Nélkül vmi komcsi gittegylet mint a Helsinki bizottság.

Ha látták volna a pártpreferenciákat, biztos É-Korea után lennénk a demokrácialistájukon.

Pártok állása.Ipsos.
Fidesz-KDNP: 53%
Összefosás: 33%
Jobbik: 13%
LMP: 2%
Egyéb 1%

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.02.12. 17:54:19

Jajj, báncsák a szegény MSZP-t a gonoszok!

Sírköves Slomó 2014.02.12. 17:55:40

'Mint a brüsszeli Európai Újságíró Szövetség, amely a Magyar Újságírók Szövetségének (MÚOSZ) információjára támaszkodva ítélte el Magyarországot, amiért „elnémították a Klubrádiót”. Úgyszintén hazai szervezetektõl kapott információk alapján sorolta be szintén idén a Riporterek Határok Nélkül nevû nemzetközi szervezet a magyar sajtószabadságot Haiti, Burkina Faso és Moldávia utáni helyre.'

2014.02.12. 18:05:44

@nandras01: Nem hazugsághalmaz, csak kár rágódni rajta. Tényleg be van szarva ez a férfiatlan kis hatalom, a kampányok, a CÖF, a választási törvény, a Klubrádió ügye ezt mutatja. De a 444 szépen leírta, hogy kb a legfontosabb dolgok nem kerültek be a pontozási szisztémába, ezért komolyan vehetetlen az egész.

Vagy itt van pl az új amerikai nagykövet-asszony, akiről kiderül, hogy lóf..t nem tud az országról, de elítélni sablonszöveg szerint már tudja.

És akkor csodálkozunk, hogy a jobberek röhögnek a nyugati kritikákon? Elnézést, kénytelen vagyok bedobni: ez a blog is ékes példája annak, hogy attól, hogy xar a minősége, még van sajtószabadság.

Ja és az ellenzék a saját hülyesége miatt fog veszíteni, nem azért, mert azorbán....

Na.

danesdzsu2 2014.02.12. 18:06:48

@nandras01: már meg is érkeztek az Orbán-Simicska koalíció képviselői:)

Blogger Géza 2014.02.12. 18:09:02

Semmiféle szál nem nyúl Orbánig. Vagy akkor ennyi erővel az ex-wallisos Bajnaiig is nyúlik. Van egy cég, amelynek min. 50 természetes tulajdonosa van, és még sok ezer a MOL-on keresztül (pl én is). Ennyi emberből a kisszámú magyar elit matematikai törvényszerűségei alapján kis kutakodással mindig lehet találni valakit, aki köthető a Fideszhez, vagy az MSZP-hez vagy Bajnaihoz vagy Gyurcsányhoz vagy bárkihez. Nyilvánvaló, hogyha valaki bűnös úton szerzett pénzt akarna magához irányítani, nem egy olyan cégen át tenné, amelynek egy rakat tulajdonosa van, és ahol ő csak egy a sok közül.

♔bаtyu♔ 2014.02.12. 18:11:03

Mindjárt jön a sok ballibsi és jól komolyan veszi.

nnnnnnnn 2014.02.12. 18:13:00

ki a retket érdekel? fedorka inkább az ipsos új közvéleménykutatására vess egy pillantást, hehe.

xvxvxv 2014.02.12. 18:18:17

@♔bаtyu♔: hát nálatok, magyarokat meglopó tolvaj fideszbolsiknál aljább, sunyibb, képmutatóbb fajzatot keveset hordott a hátán a Szent Magyar Föld.

Occam beretvája 2014.02.12. 18:19:14

Szörnyű!
Már vagy a 625. fikablog a zindex főoldaláról, és már le sem szarják mint
Bástya elvtársat.
And Riskát meg már a zindex polidilin is csak a cselédkönyves agykurkászok vették komolyan. :-)

Szúnyog 2014.02.12. 18:20:18

A sajtószabadság olyan mélyen van, hogy ez a bornírt blog minden nap ott virít a legnagyobb portál címoldalán.

Blogger Géza 2014.02.12. 18:21:06

Az riporterszövetség meg tényleg egy vicces banda lehet, ha szerintük azért romlott a sajtószabadság, mert egy adott rádióadó (Klubrádió) egy percre sem némult el annak ellenére, hogy nem ő tette a legmagasabb ajánlatot a frekvenciájára, sőt, 2 frekvenciája is van. :D Biztos járna nekik szerintük egy harmadik is!

Persze lehet, hogy meghallották, hogy szegény Kunczét kirúgták, és ezt vették a szívükre, de hát erről igazán nem a kormány tehet. :)

BattleCry (törölt) 2014.02.12. 18:21:13

Nézzétek már a Szonda Ipsost balosok..

A Fidesz vezet elég szélesen. :D

Úgy néz ki nem lesz itt kormányváltás maszoposok. hahaha:)

Inkább a Fidesz még 20x... de az mszp oszoljon fel végre és húzzanak a picsába a politikai életből.

Mária 2014.02.12. 18:27:23

""Lívia, Lídia és Simon Gábor lemondásának a napja van" – mondta a beköszönésnél Gulyás István műsorvezető a köztévé Ma Reggel című műsorában szerdán. "

Mi a baj ezzel?

Ma Lívia, Lídia és Simon Gábor lemondásának a napja volt.

Vagy tévedek?

nandras01 2014.02.12. 18:31:39

@storker:
vagyon igazság abban, amit írsz...

azért azt nem árt figyelembe venni, hogy az amerikai nagyköveti kinevezés egészen más gyakorlatot követ, mint az európai. arrafelé teljesen megszokott dolog, hogy igen kevés politikai tapasztalattal, vagy akár az nélkül is, kineveznek nagyköveteket pusztán azért, mert anyagilag segítették az elnök kampányát.
de bármennyire is betli a leendő nagykövet hölgy magyarország belügyeit illetően, ő sem mond mást, mint ami az usa kormányának álláspontja.
ezzel azonban tökéletesen egyetértek:
"Ja és az ellenzék a saját hülyesége miatt fog veszíteni, nem azért, mert azorbán...."

Blogger Géza 2014.02.12. 18:32:33

@Mária: Igen, vicces, hogy szegény Fedort zavarja, hogy a ciklus legnagyobb politikai botrányát meg meri említeni a köztévé, és még meghívnak beszélgetni egy ellenzéki politikust is a témáról... Hallatlan!

Visszasírja a régi jó Nap-keltét, ilyen ott biztos nem fordulhatott volna elő...

Mária 2014.02.12. 18:38:09

Tévedtem.

Az RTL híradóban most mondták, hogy az adásuk kezdetéig nem érkezett meg az Országgyűlés Hivatalába Simon Gábor lemondása, bár a Bugyi Betti már délután azt szajkózta, hogy mivel Simon lemondott, az MSZP-nek semmi köze a viselt dolgaihoz.

Mária 2014.02.12. 18:43:38

@Blogger Géza:

Normális országban egy ilyet azonnal előzetesbe raknak, hogy ne tudja elhagyni az országot.

Nemnormális országban blogok tucatjai picsognak, hogy bántják a köztörvényesnek tűnő barátjukat.

Occam beretvája 2014.02.12. 18:50:47

@Blogger Géza: Fedorka nem tud súlyozni a hírek között.
Mert hát itt van ez a telavivi kicsicsíra aki leírja hogyan készül a világ legjobb sültkrumplija, (csak így szerényen, visszafogottan)ami ottani kedvenc éttermének étlapján szerepel.
Meg aztán a magyar származású (semmi estre sem magyarországi születésű) sorosgyurka akkora pofont kapott a siksze macájától, hogy a hallókészüléke is kirepült a füléből.

angyalföldi partizán 2014.02.12. 18:57:14

@nandras01: de te itt vagy nekünk,hálstennek.
mani vagy meggyőződés ami a mai 50. kommentre sarkallt.

Occam beretvája 2014.02.12. 19:00:46

@Mária: Itt mindenki ártatalan, és ha báncsák akkor picsog és sikonyázik.
Persze kórusban mint a csepeli
acél(et.)hang kórus.
Kedvencem fapállacika (ejtsd:fapálcika)
akiről mindig a boldog emlékezetű
Boncz Gézi dala jut eszembe.:
Ajtósiné Dürer anyám! Már megint kaptunk egy új lakást!

toportyánzsóti 2014.02.12. 19:07:12

@BattleCry: Mucsa kormány idején lórépát sem érnek a közvéleménykutatások észlény.

toportyánzsóti 2014.02.12. 19:09:23

@Mária: Lűnek is te észkombájn?Gyagyakampányoló gyagyásokkal illene foglalkoznod,a maszop legyen a gyagyások gondja.

Szúnyog 2014.02.12. 19:11:34

@toportyánzsóti: a vincent szutyokban meg a fedor szutyok a hivatkozás?

2014.02.12. 19:13:22

@Blogger Géza: Meg azt is tudjuk, hogy nem volt taggyűlés.

@nandras01: Igen, csak sajnos bármilyen buta producernél akár okosabb embert is küldhetnének ide, már ha fontos nekik, hogy ki van itt...McCain nem véletlenül szólt be neki, tök hülyéket akkor sem illik diplomáciai pozícióba tenni. Ha pedig tök hülyék elmondják rólunk minden ismeret nélkül, hogy nyilasfasiszta nácik vagyunk, majd kiderül, hogy promterről olvasatták fel velük, akkor a hazai jobboldal joggal intézi el a kérdést egy Magyar Nemzet-cikkel.

űrszelvény (törölt) 2014.02.12. 19:20:29

Vicces, hogy a ballibsik szerint akkor van független sajtó, ha a baloldalról csak a jót, a jobboldalról meg csak a rosszat írja meg :)

"ahol a kormányhoz közeli vállakozók mindent felvásárolnak a médiapiacon"
Ara ugye emlékszünk, hogy ha a jobboldalnak média kell, akkor vegyen magának? Vett...

"amit meg nem, azt ellehetlenítik az állami hirdetések tendenciózus átcsoportosításával"
Ejnye, ejnye... Hát miért nem a piacról, miért mindig az állam csöcsén? Miért várják az államtól a mannát, ahelyett, hogy felnőtt európéer demokrata módjára öngondoskodnak?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.12. 19:26:31

Ostoba MSZP csicskák nehezen viselik, hogy kedvenceik népszerűsége nemhogy nem növeekszik, hanem csökken, a Fideszé meg emelkedik.

Hiába..

Az emberek okosabbak tőletek Fedorkám.
Már nem veritek át őket.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

toportyánzsóti 2014.02.12. 19:33:41

@Szúnyog: Tudod hogy sötét,műveletlen és nagyon buta vagy?Internet megőriz.

nandras01 2014.02.12. 19:36:11

@storker:
"buta producernél akár okosabb embert is küldhetnének ide, már ha fontos nekik, hogy ki van itt"

hát ez az! szerintem nem különösebben fontos az usa kormányának, hogy ki van itt és mi történik errefelé.
magyarország elveszítette a politikai jelentőségét, amikor a szocialista országok tömbje felbomlott, és megszűntünk a keleti tömb végvára lenni.
mára azzá vált, legalábbis az amik szemszögéből,ami valójában: egy kis, politikai és gazdasági súllyal nem rendelkező balkánközeli országocskává.
az más kérdés, hogy mi rettentően szeretjük felfújni a mellünket és azon dübörögve a világ képébe vágni, hogy ugocsa non coronat.
persze, amikor kiröhögnek bennünket, akkor nagyon meg vagyunk sértődve...

komplikato 2014.02.12. 19:44:29

@Blogger Géza: "a ciklus legnagyobb politikai botrányát meg meri említeni a köztévé"

Legnagyobb botránya? Lol. Ennél kevesebbet max. Zuschlagék loptak. :D

komplikato 2014.02.12. 19:48:07

@Mária: Nem hinném, hogy a fazon ne lenne sáros, de konkrétan köztörvényes dolgokkal bírósági ítélet előtt nem igazán lehet vádolni senkinek senkit, maximum az ügyészségnek ugye. De normális országban nyilván már rég folyna hatósági vizsgálat és már talált volna annyi anyagot a hatóság, hogy nem lenne szabadlábon. Viszont ilyesmire nem nagyon volt példa ebben az elszabott 24 évben. Lehet a többségnek nincs rá igénye. :(

Mária 2014.02.12. 20:02:12

@komplikato:

"de konkrétan köztörvényes dolgokkal bírósági ítélet előtt nem igazán lehet vádolni senkinek senkit"

Ki vádol itt bárkit a bíróság ítélete előtt?

*

"maximum az ügyészségnek ugye"

Így van. Az ügyészség szokta kezdeményezni az előzetes letartóztatást, miután megkezdték a nyomozást.

Majd, ha vannak bizonyítékok, akkor vádat emelnek, és a bíróság mondja ki a vádlott bűnösségét, vagy ártatlanságát.

Indokolt az előzetesbe helyezés az eljárás során, ha feltételezhető, hogy a gyanúsított szökni próbál, esetleg el kívánja hagyni az országot.

2014.02.12. 20:05:03

@nandras01: Ez ennyire nem egyszerű, mivel az oroszok éppen vissza akarják szerezni a befolyásukat a térségben, plusz Kína és persze a terrorizmus elleni koop. Nem a méret számít, ezt a Déli Áramlat kapcsán is láttuk.

Tiborpapa 2014.02.12. 20:05:22

Oroszország, Kína, Észak-Korea, Irán, Azerbajdzsán. A világ legfejlettebb, leggazdagabb, legdemokratikusabb, legszabadabb, legmegbízhatóbb országai. Ezekhez dörgölődünk most. Nos, ezek az országok úgy át fognak bennünket cseszni, mint Orbán a magyarokat. A fejletlen nyugat belepusztul a röhögésbe. Nem szeretnék a bőrükben lenni.
Mi lesz a következő? Kuba? Végül is a Nemzeti dohányboltoknak jó biznisz lenne a Havanna szivar. Állami támogatással az adófizetők pénzéből. Siker, pénz, csillogás, hurrá a köztévében, amit a módosított alkotmány szerint mindenkinek kötelező lesz néznie. Hajrá Magyarország!

nandras01 2014.02.12. 20:14:31

@storker: igazad van, a kép kissé bonyolultab, mint ahogyan én leegyszerűsítettem, de a lényegen ez nem változtat: sokkal kevésbé vagyunk fontosak az usa -de még az eu számára is-,mint amennyire azok szeretnénk lenni.

_most_ 2014.02.12. 20:41:21

@Blogger Géza: mi van, a ciklus legnagyobb botránya, Géza menj haza te részeg vagy :D

2014.02.12. 20:56:07

@Blogger Géza: Neked csak simán az apád faszát.

@_most_: Neked meg nincs igazad. Botrány az, ami eléri az emberek ingerküszöbét. A Simon-ügy botrány, a gáz-ügy nem. Ha megkérdezel 10 embert az utcán, 9 tudni fog a Simon-ügyről, legalább 8 pedig semmit a gáz-ügyről.

Szerintem ... fejbe egy péklapáttal Mesterházyt, amiért 4 év alatt ilyen faszán átalakította az MSZP-t. Aztán Gyurcsányt, amiért bevette Fodort. Aztán Bajnait, amiért ennyit tud.

Ja, nyerni fog a Fidesz. Szevasz.

_most_ 2014.02.12. 20:58:09

@Blogger Géza: haha, ez elég nagy csúsztatás, a gázbizniszből hatalmas extra profitra szert tevő offshore cég 50 tulajdonosa közül 48 elenyésző tulajdon résszel rendelkezik, egyetlen részvényük van fejenként, a két többségi tulajdonosból meg az egyik egészen véletlen Garancsi István, a videoton tulajdonosa, és Orbán személyes jó barátja, de nyilván nincs ebben semmi mutyi :D

Kámasuka 2014.02.12. 21:06:35

@storker: Mert nincs gáz ügy, ahogy trafik ügy se. A Simon ügy az a gáz.

Ügy az amiről kiderül valami.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.13. 19:34:44

@poszt:

A média is tehet róla, hogy ide jutott.

Egy kezemen meg tudom számolni, hány darab, aránylag színvonalas médiatermék található az országban. És két kezemen a jó újságírókat.

Nem kell minden bokorban Larry Kingeknek teremni, de valahol szánalom az, ahogy az országos kereskedelmiek szépen bepuccsítottak kékfénybe, valóvilágba, és egyéb foshalomba.
Ha legalább a minimális szándék meg lett volna részükről a független tájékoztatásra, akkor látszana a kékfényhiradó előtt egy erre utaló, akár immár lassan negyedik éve ismétlődő kis szpot, ahol pl a szpíker elmondja két mondatban, miről is szól a médiatörvény. Jól tálalva bele sem lehetne kötni, hiszen közérdekű tájékoztatás a kormány áldásos tevékenységéről.

Aram Hacsakúgynem 2014.02.14. 10:57:36

a gyorshajtás kérdéskörében folytatott eszmecserék során szokott felmerülni - különösen árufuvarozók részéről -, hogy van, aki azért megy gyorsan, mert "oda kell érnie", mert kényszer, hogy a megengedettnél nagyobb sebességgel közlekedjék.

amire többnyire csak azt szoktam reagálni, hogy viszont nem tudható, a kényszer mikor válik megszokássá.

ugyanígy: a Nemzeti Együttműködés Rendszerében sem válik élesen külön, hogy mi az elvárás a csinovnyikok felé és mikor jön az önszorgalom.

a poén egyébként önmagában még jónak is mondható, a baj inkább az, hogy az ügy a súlyához mérten amúgy is túlzott szerepet kap a közmédiában, erre rakódik rá az ilyen vicceskedés.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0