Így hazudik Orbán mindannyiunk szemébe
2014. december 10. írta: Fedor

Így hazudik Orbán mindannyiunk szemébe

Lakner Zoltán találata.

Na nem mintha nem lett volna egyértelmű a hazugság mindenki számára enélkül is, de jó így látni, ennyire egyértelműen megcáfolva, minden orbánista orra alá dörgölhető formában:

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr626971703

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szegénység - Akkor most csökken, vagy nő? 2014.12.10. 23:42:12

A szegénység egy igen nehéz dolog, már ami a dolog statisztikáját illeti. Egyfelől azért, mert definíciószerűen nagyon nehéz meghatározni azt a pontot, azt a jövedelemforintot, illetve annak hiányát, amelytől kezdve valaki már szegénynek számít, vagy m...

Trackback: Horváth András volt NAV-os hazudott, vagy csak nem bontott ki minden részletet? 2014.12.10. 15:42:56

Valótlanságokkal, féligazságokkal, csúsztatásokkal és ferdítésekkel hergelni és manipulálni a közvélemény arra fogékony részét nagyon aljas dolog. Pláne, ha valaki azért teszi, mert a tanult szakmájára ráunva ezzel a módszerrel próbál felkapaszkodni a ...

Trackback: Emlékszel még az Őszödi beszéd szállóigévé lett soraira? 2014.12.10. 15:32:28

A mi Ferink akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy már senki nem emlékszik a Nagy Őszödi Coming Outra. Pedig a stílus ugyanaz. Ez az ember a korrigálhatatlan, súlyos jellemhibák és személyiség...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandras01 2014.12.10. 10:18:09

tegye fel a kezét, aki meglepődik, ha orbánt -de akár bármely másik fő/al és mellék fideszest- újabb hazugságon kapjuk.
egyébként ez az egyik csodafegyverük. olyan pofátlanul és nyilvánvalóan hazudnak, hogy a vitapartnernek egyszerűen eláll a szava, és kételkedik a hallásában, mert nem akarja elhinni, hogy valaki lehet ennyire gátlástalan

Szúrófény 2014.12.10. 11:20:31

Hatalom mámora:

Ugyan köztudott, mert mindennapi tapasztalat, hogy a hatalomban az emberek szinte mindegyike megszédül, a történészek mégsem veszik tudomásul, hogy ez fokozottan áll a nagy államok politikai vezetőire. Ha valaki egy nagy államban a politikai hatalom birtokosa lesz, nem tud ellenállni a kísértésnek, hogy valami nagy, történelmi tettet vigyen véghez. Márpedig a történelmi tettekre a nagy államok vezetői éppen úgy képtelenek, mint a kicsik. A történelem útját ugyanis objektív törvények diktálják, azok pályáján erőszakkal csak időlegesen lehet változtatni. Ráadásul: az erőszakolt politikai változások meghosszabbítják a reálisan elérhető idejét. Nagy történelmi tragédiákat csak a nagy államok tehetséges vezetői követhetnek el. A kis államok vezetői nem a történelmet akarják formálni, hanem az adott lehetőségeket szeretnék minél jobban hasznosítani.
Illés/Koncz hazugságról

"Itt szép lehetsz, de okos nem, mert kötelező a hit
És ellenség lesz mindenki, aki kételkedik
És erkölcsről papolnak álszent köpönyegforgatók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Lassan kihull a memóriákból az egyéni tapasztalat
És átírja a központból kiküldött új adat
S jönnek a minden rendszerhez alkalmazkodók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Ahogy mindig újra kezdődik a bálvány körül a tánc
Megint befonja életünk egy láthatatlan lánc
És jönnek a lelkes ostobák s a gyáván megalkuvók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

S ha végül rájuk dől a ház és nincs már több hitel
Majd mást vádolnak azzal, amit ők követtek el
És engedelmes szolgáló a törvény és a jog
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok

Hát kedves fiam, édes lányom, véssétek be jól
E szép országban pusztít más is, nemcsak az alkohol
Jönnek majd és hirdetik, hogy milyen nagy magyarok
De tudjátok, hogy ezek bizony mindig ugyanazok
Édesapám, te megmondtad: ezek ugyanazok..."

Andras J Fazekas 2014.12.10. 13:20:11

Te volnál a "mindannyiunk"?

Így már érthető, hogy a balfék oldal miért képtelen választást nyerni 2006 ősze óta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 13:27:10

@Andras J Fazekas: Tehát szerinte nem hazugság, amit mondott? A te szemedbe nem hazudott? Vagy neked az is jó?

Bernard 01 2014.12.10. 13:32:20

Ennek a Laknernek tudnia kellene, hogy többféle kimutatás létezik ugyanarról a témáról, attól függően, hogy mit akarnak elérni vele. Sajnos a jelen viszonyok között (amikor Amerika destbilizálni akarja a magyar viszonyokat) a külföldi táblázatok nem megbízhatóak. Tapasztalataim szerint az amerikai, és az EU-s balliber bibsi források egyetlen célja, hogy a magyarokkal elhitessék, hogy a nyomor milyen óriási méreteket öltött. Ha nem ittélnék én is akkor elhinném. Ennek ellentmond, hogy a bevásásrló közponztok és egyéb üzletek is állandóan zsúfoltak, és nem félkiló kenyéreel állnak sorba, hanem megrakott bevásásrló kocsikkal. Tegnap ujjongtak a TV-ben, hogy a belfölóldi túrizmus 15%-al nőtt, sok szállodában már hetekre előre minden hely elkelt.
(A szállodai szövetség elnöke nyilatkozta) Az is köztudott (csak az ellenzéki ujságírók nem akarnak tudni róla) hogy a dunántúlon 80.000 betöltetlen munkahely van, és aki az ország másik feléből oda megy, lakhatási támogatést kap. Tehát az csak rémhír, hogy itt nyomor van, és nincs demokrácia. HIszen mindenki azt ír amit akar, és annyit tüntet amennyi az idejéből kitelik. Na ezért gondolták azt, hogy az újságírókat drog teszteknek
kellene alávetni. Vagy legalább az igazmondásra megtanítani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 13:57:48

@Bernard 01: Á, persze, erről is a zsidók tehetnek. Mennyire kényelmes rájuk fogni mindent, ha a valósá szembemegy veletek... Ja, egyébként hanyag vagy, Gyurcsányt kihagytad. Legközelebb jobban figylej erre.

Kár, hogy abból a szempontból totál mindegy, hogy igaz -e, vagy hamis az Eurostat táblázata, hogy Orbán erre hivatkozott, és pont az ellenkezőjét mondta, mint ami szerepel benne. Tehát hazudott, és ehhez képest mellékes, hogy amúgy a valósággal szemben se állja meg a helyét a monanivalója.

Azért egy találós kérdést feltennék: ha egy fővárosi pláza tömve van karácsony előtt (amikor mindenki erőn felül költ ajándékokra), az mennyiben mond ellent annak, hogy az ország egészében egyre több a szegény, akiknek ez már csak álom? A kettő miért ne élhetne egymás mellett? Az, hogy neked ez a tapasztalatod, csak azt jelzi, hogy szerencsés vagy, és az első réteghez tartozol.

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 14:03:47

Bernard 01

MIértis kevesebb a munkanélküli a Magyarországon? Ad 1 nem tudnak
regisztráltatni, ad 2 fél Magyarország külföldön van. De könyörgöm
mindenki nem költözhet ki!!!! Aki itthon maradt éhbérért dolgozik! Vagy
rezsit fizet, vagy eszik a kettő együtt csak a
felső tízezernek megy, meg azoknak akiket a szavazatok miatt támogat a
kormány. Tudjátok kikre gondolok?!
Ad 3-a aki
kisvállalkozóként veszítette el a munkáját, hiába keres, de a céget nem
számolhatja fel, mert bármi apróság bejön, számlázni kell... (ilyen volt
sokaknak a helyzete is két éve, majdnem egy teljes
évig!!!Hallgatom a szóvivőt:megvédjük a nyugdíjat,a családokat
segítjük,munkahelyeket teremtünk!Ennél nagyobb hazugságot még nem
hallottam!Az igazság:lenyúlták a nyugdíj vagyont,a postásoknál
nagyarányú létszám csökkentést hajtottak végre,tettek tönkre ezáltal sok
családot!Amíg ennyi szegény ember van,és éhező gyerek,az egészségügy
ezer sebből vérzik,az oktatás politika miatt igazgatók kénytelenek sorba
lemondani ,akkor miről beszél Orbán?Sajnos még mindig sok embert
megtudnak téveszteni!Erről nem beszél már a "köz"média.Az
államadósságról hallgatnak mint süket disznó a búzában.Néha
bizonytalanul bejelentik,hogy csökken(van aki elhiszi!),de egyébként
csak a páratlan sikerhírek vannak,hogy tegnap óta 0,1% al emelkedett a
kereskedelmi forgalom,holott éppen ellenkezőleg ,visszaesett!.270 éve nem volt ilyen siker,zuhanásszerűen
csökken az álláskeresők száma.Nekem nem a bóvli szó jut eszembe
róluk,hanem 3 hasonló:szemét hazug banda.A többség csak azt hallja még a
csapból is, hogy jobban teljesítünk ! Valahogy meg kéne velük
ismertetni a valóságot !

Íme:mfor.hu/cikkek/Ha_ez_ig..
Bernard Pistikéék dolgozatot írnak, címe: Hogyan kezdődik a napom?

Pistike a következőt írja:

Reggel fél hétkor anya felébreszt, sietek a fürdőszobába, megmosdok,
fogat is mosok. Gyorsan megreggelizek, letörlöm a tefaszt, azután
jókedvűen indulok az iskolába.

Tanító néni nem érti, meglátogatja Pistikééket. A kötelező kávé után megkérdi az anyukát:
- Kedves anyuka, Pistike ezt írta, és én sajnos nem tudom, mi az a tefasz.
- Jaj, drága tanító néni, ön nem is tudhatja! A férjem
fidesz-szimpatizáns, és amióta ez kiderült róla, minden éjjel felfestik a
kapunkra, hogy 'Te fasz!

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 14:06:07

Bernard 01

"A kormány végképp felszámolja a gyermekszegénységet, a térítéses ellátások száma csökken, az ingyeneseké nő" - jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök 2014. december 8-án az országgyűlésben.

Anyád nevének sűrű emlegetése közben a kaszát élesítve:

A KSH legfrissebb szegénységgel kapcsolatos kiadványa
immár az Európai Unió szegénységre és kirekesztődésre vonatkozó
összehasonlításaihoz igazodik, amelyben a jövedelmi alapú, relatív
megközelítés az elfogadott. Ez alapján Magyarországon a teljes lakosság
31,1 százalékát, azaz 3 millió 44 ezer embert érintett a relatív
jövedelmi szegénység, vagy társadalmi kirekesztődés kockázatának
legalább egy dimenziója. Ez a szám 241 ezer fővel alacsonyabb a 2012.
évinél. Ugyanakkor a tanulmány kiemeli, hogy az utóbbi négy évben a
jövedelmi egyenlőtlenség hazánkban nőtt.

Életkori bontásban a szegénységnek leginkább kiszolgáltatott társadalmi csoport a 18 év alatti gyermekek.
Tavaly körükben az országos átlagnál 10 százalékponttal magasabb volt a
szegénység vagy kirekesztődés kockázatának aránya. A szegénység
kialakulására jelentős hatással van a a háztartás létszáma és
összetétele. A gyermeket nevelő családok 36,3, a gyermekteleneknek pedig
25,7 százaléka volt kitéve a szegénység és kirekesztődés kockázatának
2013-ban. Látható, hogy a gyermekvállalás a legnagyobb szegénységi
kockázat. A legveszélyeztetettebbek az egyszülős háztartások: körükben
61,5 százalékukat érinti a szegénység, vagy társadalmi kirekesztődés kockázata.

tenytar.hu/igeretmero/o...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.10. 14:44:03

@Bernard 01:
"Sajnos a jelen viszonyok között (amikor Amerika destbilizálni akarja a magyar viszonyokat) a külföldi táblázatok nem megbízhatóak."

Na teccik látni, itt a válasz! :)))

Számokat mutatsz nekünk, te libsi? Azok a számok nem megbízhatóak. Kész.

colonel Tigh 2014.12.10. 14:54:12

Eurostat, mi? Oszt bélyegző van é rajta? Nincs? Fecni...

Túrós (törölt) 2014.12.10. 15:12:42

@Fedor: Na, nincs azoknak sem igazán pénzük arra amire kéne, de a faszságokra költenek (smarthpone, tablet mert ezek kurvára kellenek tényleg), és akár hitelt vesznek fel kretén módon csak ezért

centenárium 2014.12.10. 15:39:25

Azok a balliberális posztkomcsifaszok hú de sok érdemlegeset alkottak anno annak tárgyában amit most sérelmesnek vesznek.
Elvtársak! Kicsúszott a lé a talpatok alól ezért hőbörögtök. Semmi másért.

anonymand 2014.12.10. 15:49:09

Bonsai Duce az Isten!

Mert ha ő a kétharmaddal(???) a háta mögött kijelent valami, az rögvest úgy van, igazzá válik.
A birkáknak, jegyzem meg.
kismalac.blog.hu/2014/12/09/evangelium_694

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 15:50:03

centenárium

Nem tom hallottál már olyanról érvek?

Géza bácsi csodálkozva nézi Pistikét, aki a fa tövében guggol csukott szemmel.
- Mit csinálsz, Pistike?
- Szarok.
- Ahhoz előbb le kellene tolnod a nadrágod.
- Minek?
- Mert úgy szokás.
- Miért?
- Apád nem tanított meg rá?
- Mire?
- A higiéniára.
- Nem értem.
- Higiénia, tisztaság. Kapisgálod?
- Ne..e..em érte...m!
- Nem is érzed? Tisztasááág. Hm?
- Mi van vele?
- Ááá, reménytelen, hagyjuk.
- Na mi van Gézabá, elfogytak az érvek?

willcox 2014.12.10. 15:56:02

@centenárium: Növessz agyat, jót tenne Neked:) Itt már régen nem erről van szó amiről írtál, hanem arról, hogy egy végtelenül romlott hatalom szivattyúzza a lóvét a saját sleppjének és ebben még a nyomorúság növekedése sem zavarja. Ez itt a probléma.

BitPork 2014.12.10. 15:58:20

Lehet rosszul emlékszem, de az EUROSTAT a KSH adatai alapján készíti ezeket, nem?
Akkor teljesen jogos a "balliberális posztkomcsifasz"ozás...Már csak az a kérdés , hogy aki "f@sz"ozik, az mi? A segg amit majd megszentségtelenít az említett szerv?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 16:00:25

@Túrós: Ezért írtam azt, hogy erőn felül...

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:00:50

@Fedor: Laknernél s a többi melegnélaz a fidesz gyüllölet fő oka, hogy a polgári kormány nem akar kibwerális útra lépni elképzelt jogaik megitélésében (főleg a házasság tekintetében). Innen kezdve nekik semmi sem jó amit a kormány tesz, kezdve a stadionépitésektől, a szegénység megitéléséig. Tipikus esete a "fától nem látja az erdőt" -nek. A többi maszlag és csúsztatás, mint ez a táblázat is. A szegénység egy gumitéma, mindig az igények függvénye. Akinek nincs jövedelme, mert nem dolgozik, viszont olyanok az igényei mintha jól keresne az bizony szegénynek érzi magát, mert képtelen arra, hogy addig nyújtózkodjon ameddig a takarója ér.

sanyix 2014.12.10. 16:04:04

@bölcsbagoly: a szegénységet nem érzésre mérik, a stadionépítés pedig csak sikhülye embereknek tetszik, még a kitartó fidesz szavazóktól sem hallottam olyat hogy valakinek tetsszen, hiszen hülyeség, értelme nincs, olyan mintha felgyújtottak volna sok milliárd forintot.

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:08:16

@Fedor: menj el egy olyan telepre, ahol "mély a nyomor" (ami persze inkább igénytelenség a köbön), s látni fogod: hogy majd mindenkinek (a koszos kölyköktől kezdve) ott lóg a szájában a cigi, hogy kólát vedelnek, vagy sört, energiaitalt, hogy ott az okostelefon, tablet stb. a mancsukban, hogy ott a lavór a falon és bent a lapos tv, hogy tele vannak autókkal 8amelyek lehet hogy lopottak vagy olcsók, de a benzin nem ingyen van beléjük), hogy a hentesnél nem csirkelábat/farhátat vesznek a nyomorgók,l hanem mellfilét, hogy semmit meg nem vonnak maguktól. Mert az jár nekik. munka nélkül is.

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:13:28

@sanyix: a stasdion/spőortcsarnok/uszoda épitéás opont a sikhülye embereknek nemtetzsik, akik szeretnék, ha azt apénzt (a t9öbbivel együtt) ők kaphatnák meg s rögtön el is költhetnék! Ennek a sok "nyomorgónak" csak egy valamilye nincs: folyószámlája, megtkaritása, mert a mának élnek! LÁthattad volna ha akartad volna, hogy a kilakoltatott fehérnépnek a múltkor, hogy volt berendezve a lakása! Mindere telt neki, csak lakbérre és rezsire nem! S ez szinte mindegyiküknél így van. A gyerekekért kapott pénzt is magukra költik, amig el nem fogy egy-két hét alatt, utána meg jön a sirás-rívás és a "megélhetési" bünözés. Ettők l lumpenek s ez a mentalitás jellemző a ballib tébor alsó rétegeire.

sanyix 2014.12.10. 16:20:06

@bölcsbagoly: azoknak a dolgozó embereknek nem tetszik akik szeretnék ha nem vennék el tőlük a pénzt amiért megdolgoztak, és építenének belőle faszságokat mint a stadionok, amelyeknek haszna 0, kihasználatlanok, és pár éven belül szét is esnek. Egyébként amit leírtál bár demagóg faszság, de úgy látszik a fidesz szavazókra jellemző, ugyanis őket kell megmenteni, mert túl sok hitelt vettek fel LCD tv-re, nagy házra, és az ignisre...

zobod 2014.12.10. 16:22:53

Amíg a zsebbe fizetés a napi gyakorlat része - pont a munkaerőpiacon alacsonyabb értékű rétegeknél - addig a valós szegénységi helyzetről sem lehet képet kapni. Egy minimálbér + zsebbe fizetett polgárból a statisztika csak a minimálbérest látja. Hasonlóképpen, a segély mellett be nem vallott alkalmi munkák sem jelennek meg a statisztikában, csak a segély. Nem a kérdést akarom elbagatellizálni, senkinek nem jó a sok szegény, és szadista sem vagyok hogy polgártásaim esetleges nélkülözésén kárörvendjek, csak egyszerűen túlzásokba sem kell esni csak azért, hogy piszkálni lehessen Orbánt.

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:33:40

@sanyix: azok a dolgozó emberek foglalkozzanak a maguk f dolgával! mert annak akinek nem teszenek az autópályák, mivel sohasem utazik rajtuk az is felesleges kiadás. Az operát nem kedvelőknek az arra költött milliárdok, aki egészséges annak a betegek gyógyitására költött összeg, a fiatalok sokalják a nyugdijakat, stb. stb. Az államnak, akormánynak viszont valamennyi igényt ki kell elégitennie. S igény van a sportlétesitmétnyekre is, még ha ez neked büdös is, mint a többi lumpenprolinak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 16:37:12

@bölcsbagoly: Ez az, érvelés helyett buzizzunk egy jót. Majdnem olyan jó, mint a zsidózás...

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:39:25

@zobod: pedig ez megy s statisztikailag csak álszegénységet lehet kimutatni! Egy emberke aki akinek miliós havi fizetése van 9 másik havi 100.000-sét átlagban 190.000-re emeli! Ha veszel 4 tv-t a házadba, az a statisztikában úgy mutat, hogy 4 családnak van egy-egy tv-je. S ze mindennel így van. Utolsók vagyunk halevésben Európában, de sem a hagyományaink nem hasonlóak az északiakéhoz, sem az nem igaz, hogy a horgászaink szükölködnének halban.

Csokáv 2014.12.10. 16:43:43

Én csak remélni merem, hogy pénzért véditek ezeket, mert ha meggyőződésből, akkor tényleg el van veszve az ország.

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:51:17

@Fedor: senki sem kérte hogy out commingoljon, ha megtette viselje a következményeit. Így legalább érthető az állapontjának az oka. Sok meleget ismerek közelebbről: mindnek a legnagyobb fájdaljma, hogy nem járulhatnak menyaszonnyi ruhában/szmokingban az oltár elé! S nem ölelkezhetnek/csókolózhatnak nyilvánosság előtt mint a heterók. Ennek függvényében viszonyulnak a mostani kormányhoz, a fideszhez. Meglehetősen szüklátókörüségre utaló hozzáállás. A többi fogyatékos (vakok, süketek, mozgássérültek, stb) sem folyvást azon lovagolnak, hogy mit nem tehetnek úgy meg mint a látók/hallók, stb. hanem igyekszenek hasznosan leélni életüket úgy ahogy tehetik.Márpedig a meleg lét, a homoszexualitás is egyfajta fogyatékosság: a szaporodás lehetetlensége természetes úton. M?ég ha ezt nekik nehéz is elismerni és elfogadni. Ahogy én magam is elfogadtam, hogy gyerekkori baleset következtéáben mozgésszervi fogyatékot szenvedtem, de tudtam vele élni s nem olyan után ácsingózni amit nem tehetek meg (versenyszerüen úszni, labdajátékot űzni, falat mászni, zongorázni, stb,s tb). Belátás kérdése.

martineden 2014.12.10. 16:51:39

@Bernard 01:,, Ennek ellentmond, hogy a bevásásrló közponztok és egyéb üzletek is állandóan zsúfoltak,'....es az etelosztasnal hanyan allnak sort hulye fideszgoreny?

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:52:29

@Csokáv: én is remélem, hogy csak a szátokból kiesett sajtot sajnáljátok...

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:54:38

@martineden: nézd meg az ételosztásnál, hánynak van ékszere, márkás ruhája, vagy űl be az autóba utána! Egyszerűen legalább a fele szereti a potyát! Potyaleső lumpen.

bölcsbagoly 2014.12.10. 16:58:14

@martineden: a mázsás, túlsúlyos "éhezőkről" már ne is beszéljünk! majd megszakadnak a teli szatyrokat cipelve.

vasútlhíd 2014.12.10. 16:58:26

Már +int bagolyköpettel van tele a poszt. :-((

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 17:00:40

@bölcsbagoly: Nem fogok belemenni most ebbe vitába, mert már ezerszer lefolytattam, és a ehhez a poszthoz annyi köze van, mint Lakner TÉNYKÖZLÉSÉNEK a nemi identitásához.

Az égvilágon semmi.

dr kíváncsivagyok 2014.12.10. 17:01:51

@Andras J Fazekas:
"Így már érthető, hogy a balfék oldal miért képtelen választást nyerni 2006 ősze óta. "

Gondolom,...mocsok , hazug , megalkuvó, opportunista , seggnyalók sokasága miatt nem tud a bal-lib oldal választást nyerni...
Te ismersz olyanokat ?

sanyix 2014.12.10. 17:01:53

@bölcsbagoly: majd akkor fognak a saját dolgukkal foglalkozni, amikor az állam nem csavarja ki a kezükből a fizetésük 70%-át...

A stadionok csak a szar mutyi kormányodnak nem felesleges kiadások, hiszen ők teszik zsebre a költségek nagy részét, mindenki másnak teljesen használhatatlan a stadion.
Az autópályát mindenki használja, akár közvetetten is (azon hozzák a bótba az árut).
Igen az államnak ki kell elégítenie az infrastruktúra igényeket. A stadion nem az, hanem egy teljesen értelmetlen látszat, és mutyiberuházás.

dr kíváncsivagyok 2014.12.10. 17:04:01

@bölcsbagoly:
"én is remélem, hogy csak a szátokból kiesett sajtot sajnáljátok... "

Harapjad azt a sajtot , komám,...mert már nem sokáig rágcsálhatod...

martineden 2014.12.10. 17:06:23

@bölcsbagoly: Hat nem hinnem ,hogy egy tal etelert valaki eszersegbol all sorba,esoben ,fagyban,fel napon keresztul.

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:12:07

@Fedor: aha, c sak nem mindegy, hogy milyen szemüveggel (szinű, erősségű) nézzük a világot. Lakner is egy megtévesztővel nézi, ahogy te is. Látom egy érvemre sem reagáltál, viszont szívedre vetted kedvenced fogyatékosságának emlitését. Nem szégyen az, legfeljebb vannak kellemtelen oldalai.. Ahogy a többi fogyatékosságnak is. De ez legyen a ti bajotok. Viszont pofátlanság netovábbja tömegnyorról hisztériézni , szembehazudni az embereket. Miközben elég csak nyitott szemmel járni az utcákon, az országban. Olyan mint az "éhségmenetetek" Simon elvtárssal az élen!

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:14:07

@martineden: ez nem hit, hanem tapasztalat kérdése! Vannak nagyon fukar és nagyon potyaleső emberek is, Multimilliomos koldusokról még nem hallottál?

zobod 2014.12.10. 17:15:59

@dr kíváncsivagyok: választani csak abból lehet amik rendelkezésre áll, a fidesz - jobbik - mszp/dk/lmp lehetőségekből szerinted ki lenne jobb?

STIRLITZ 2014.12.10. 17:16:28

... azért odaírhattátok volna, hogy mi a tököm ez a táblázat, honnan vannak az adatok és miért is perdöntő abban, hogy nőtt a szegénység! Például ki vette fel a számokat, mi az adatforrás, miért hiteles a kimutatás? Stb, stb. Nem csak a szakmai igényesség miatt lenne mindez fontos, hanem azért is, mert a Fidesz az első körben az adatok hitelességével fog jönni. Borítékolható! Szóval? Miért is kell elfogadnunk pontosnak ezeket a számokat?

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:16:41

@martineden: menj el egy segélyosztásra (ruha, élelmiszer, stb). legtöbbször botrányba fullad és pont a legrászorultabbak nem kapnak semmit, mert az erőszakosak elhordanak mindent, ha nincs előre jól megszervezve s nem személyre szabottan adják.

sanyix 2014.12.10. 17:18:01

@bölcsbagoly: de ők nem mennek ételosztásokra, max az adófizetést kerülik el... miközben kaviárt zabálnak a mercijükben. Sok közülük politikus is lett, méghozzá a fidesz-kdnp-ben.

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:22:13

@sanyix: rablómese, bal/jobbszélről. A szokásos osztályharcos duma. Megint lődözni/akasztani, rekvirálni szeretnétek?

Mákosi Rátyás 2014.12.10. 17:23:37

@Bernard 01: "Sajnos a jelen viszonyok között (amikor Amerika destbilizálni akarja a magyar viszonyokat) a külföldi táblázatok nem megbízhatóak. "
Ne terelj! A kérdés az, hogy mindannyiunk miniszterelnöke képest-e hat darab számból helyes következtetéseket levonni, vagy úgy gondolja, hogy bármit hazudhat, az az ő renoméjának már nem árthat sem a fideszesek, sem a nemfideszesek között. Az én legkevésbé pesszimista verzióm az, hogy valaki rossz szöveget adott a szájába, és ő meg se nézte ezt a táblázatot, mert hát azért vannak a tanácsadók körülötte, hogy ne kelljen mindent magának ellenőriznie. De hát így jár, csakis lojalitás alapján választ maga mellé embereket...

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:23:50

@sanyix: aha, ha sokan nem találkoztak volna már önkormi pénztárnál segélyosztásnál vastag fukszos mercis "nyomorgókkal"!

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:25:19

@Mákosi Rátyás: a szokásos hülyegyerek blablát nyomod....

toportyánzsóti 2014.12.10. 17:26:49

Csuti orálmuzsik Mc Cainnel ellentétben csak saját seggnyalóit olvassa,szerinte az az ujságírás.

martineden 2014.12.10. 17:27:27

@bölcsbagoly:,, Multimilliomos koldusokról még nem hallottál?"....Dehogynem.Csak gondolj a fideszes kepvielok vagyon bevallasara.

majomka 2014.12.10. 17:27:36

@Fedor: menj el egy olyan telepre, ahol "mély a nyomor" (ami persze inkább igénytelenség a köbön), s látni fogod: hogy majd mindenkinek (a koszos kölyköktől kezdve) ott lóg a szájában a cigi, hogy kólát vedelnek, vagy sört, energiaitalt, hogy ott az okostelefon, tablet stb. a mancsukban, hogy ott a lavór a falon és bent a lapos tv, hogy tele vannak autókkal 8amelyek lehet hogy lopottak vagy olcsók, de a benzin nem ingyen van beléjük), hogy a hentesnél nem csirkelábat/farhátat vesznek a nyomorgók,l hanem mellfilét, hogy semmit meg nem vonnak maguktól. Mert az jár nekik. munka nélkül is.

Ez komolyan annyira arcátlan, hogy csak egy magadfajta fideszes állat tud ilyeneket írni. Összekevered a szegényembereket a lusta, segélyen élő cigányokkal. Te jártál már nyomortelepen, amiről ugatsz, te paraszt? És nem szakadt meg a szíved? Mert ott ugyan nem látsz okostelefont. Sőt, nem is kell nyomortelepre menned. Elég egy olyan falusi egyedülálló néni vagy bácsi házába bemenned, aki az egész életet végigdolgozta, a háborút megjárta, és mégsem telik neki kajára. Egy hülye demagóg szívtelen nagyképű fasz vagy.

midnight coder 2014.12.10. 17:29:46

@martineden: Vagy az mszp-s kollégáikra.

majomka 2014.12.10. 17:32:33

elnézést fedortól, a komment 'bölcs'bagolytól származik. Őaköcsög

martineden 2014.12.10. 17:33:23

@midnight coder: Azok csak kisinasok a fidesz rablobanda mellett,masreszt 5 eve nem rugnak labdaba .Korrupt,tolvaj ,hazaarulo fideszcsurhe.Pfuj.

toportyánzsóti 2014.12.10. 17:34:55

@bölcsbagoly: Arányérzéked cserbenhagyott magát bölcsnek mondó hülyegyerek.Fukszos cigány csak a kamatos pénzéért jött.

nandras01 2014.12.10. 17:36:06

@a nagy hohoohooo:
kurva jó!
persze abban ne is reménykedj, hogy megérti :)

nandras01 2014.12.10. 17:37:42

@bölcsbagoly:
ugye téged sem az eszedért szeretnek?

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:37:44

@majomka: te hülye, magyarból nincs tgúl sok ténylegesen szegény, nyomorgó, mert a lumpeneken kivül majd mind dolgozott és kap nyugdijat (segélyért nem igen szokta sorbaállni!).. A fagyhalálok is őket súlytják, de nem az anyagiak, hanem alkoholizmus, betegség, magárautaltság miatt. Ti ágáltok i mindenütt a tömeges szegénységgel, csak hát az nem a magyarséágra jellemző, amellett hogy nem is igaz, mert látszólagos. Az igénytelenség=/= a szegénységgel!

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:38:41

@toportyánzsóti: meg a saját segélyérét, amelyért ráboritja az asztalt az ügyintézőre!

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:39:33

@nandras01: kértem én hogy szeress? elég ha megpróbálod megérteni amit írok.

majomka 2014.12.10. 17:40:00

magyarból nincs túl sok ténylegesen szegény, mert kap nyugdíjat. Aha. Mindent értek. elfogytak az érveim, basszameg.

sanyix 2014.12.10. 17:40:48

@bölcsbagoly: most ez így hogy jött? :D Elolvastad mit írtam? Vagy ez valami szar terelési módszer?

Amúgy az osztályharc a ti területetek, 2010 óta állandóan osztályharcoltok :D

toportyánzsóti 2014.12.10. 17:42:34

Csuti orálmuzsik szerint az olajügyk nincsenek titkosítva,kéretik eszerint megítélni az elmeállapotát,ő már nem hazudik tudata elhagyta régóta.

toportyánzsóti 2014.12.10. 17:44:28

@bölcsbagoly: Segélyt csak környezettanulmány után kap vagy ha megvásárol 1 olyan gerinctelent mint vagy.

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:47:34

@toportyánzsóti: ne személyeskedj lumopenke! fene mód ismerheted a terepet.

bölcsbagoly 2014.12.10. 17:52:46

@sanyix: okoska, szegénység Mo-on a Vh utáni években volt! Én megéltem, ti valszeg nem, ergo marhaságokat írogattok. Keveritek az igénytelenséget, a lumpen életvitelt, a mának élést a szegénységgel. Érdekes, szerintetek ez csak 2010 óta van, előtte mélyen hallgattatok róla.

sanyix 2014.12.10. 17:58:39

@bölcsbagoly: én nem hallgattam róla. Más sem, az viszont felháborító hogy a szar szemét tolvaj vezéred a szegénység eltűnéséről beszél miközben nő a hulladék kormányzása miatt...
Nem volt szegénység a Vh utáni években, ugyanis 1243-ben nagyobb volt a szegénység, amit te átéltél az nem szegénység, hanem igénytelenség és lumpen életvitel ;)

bölcsbagoly 2014.12.10. 18:01:40

@sanyix: te hülyébb vagy mint tegnap. nem kellene kezeltesd magad?

martineden 2014.12.10. 18:02:06

@bölcsbagoly: ,,Keveritek az igénytelenséget, a lumpen életvitelt"...tudod ez ket kulonbozo dolog de nem felsz hogy az apad forog a sirjaban,miutan hazmesterkent beallt a komcsikhoz es kello seggnyalas utan elerte ,hogy a nem tul okos fia tanulhasson,aki most itt lumpenezik es azt hisszi ,hogy o mar nagypolgar.Muhaha

martineden 2014.12.10. 18:12:04

@bölcsbagoly: ,,kértem én hogy szeress? ".....az egesz tolvaj,korrupt fideszcsurhe igy all a dologhoz de meg is lett az eredmenye.MUHAHAk.......,,Medián-felmérés szerint egyetlen hónap alatt több mint 900 ezer potenciális szavazó pártolt el a Fidesztől. A rendelkezésre álló korábbi adatok alapján a rendszerváltás óta nem volt példa ilyen mértékű, egy hónap alatt bekövetkezett népszerűségvesztésre."

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 18:15:38

Na már tudom mi lesz Orbán sírjára vésve:
"Az ember aki hatszor lépett ugyanabba a folyóba."
Nem Viktor, te bizony egy gyáva sunyi szär vagy. Ha lenne gerinced, bevallanád, hogy velejéig korrupt gazemberekkel töltötted fel a parlamentet, nonstop folyik az adónk kijátszása és ellopása, erre ráadásul közvetlen bizonyítékok vannak. Amit kapunk, az cinikus röhögés. Az a fajta undorító, gennyes cinikus röhögés, amit magas lóról szoktak a gyáva emberek csinálni, tudván, hogy úgyse lesz következménye.
Jogállamiság helyett működtetett kommunikációs valóságshow biztosítja számunkra , hogy szabadon lophatunk , abban a biztos tudatban, hogy soha senki nem fogja a lopott javakat visszavenni ...
Ez kemény hadüzenet ,az 5-ös sz.FideSS tagkönyvhaver Bayer az MH-ban nyilvánvalóvá tette a McCain beszéd okán ,a FideSS szektát hergelő,uszító válaszában,hogy minden amit eddig elkövettek ,mutyik,rablás,korrupció ,államosítás ,majd a haveroknak átjátszás ,az MDF -FideSS székház ügytől ,a 1998-2002-es első Orbánia 12 állami gazdasága .,a gánti kőbányák,Tokaj ,a Pasa park ,a jogtiprások,a FideSS takolmány....nem folyt. tudjátok jól,az mind-mind jogos volt és a lopott vagyon ,orvul szerzett hatalom,az nekik jár és mindenáron megtartják .
Bayer utolsó mondata :

"S ha ezt észbe véstük, üzenhetünk vissza, ahogy azok üzenték minekünk: „Ideje lenne félnetek!”
Hát csak azért mondom… - See more at: magyarhirlap.hu/cikk/11..

Mert miért a Lázár pofátlan óravillantása ,Rogán gumiháza,Szijjártó villája oly nyíltan,szinte hivalkodva?.....mert úgy tervezik örökre ők maradnak,senki soha nem vonhatja őket felelősségre.

Oppá,ba+Orbán:

"Az amerikaiak a barátaink. Szó szerint a Jóbarátaink, ezért már nincs is szükségünk ellenségekre. Kérem bízzon bennem!"
Orbán a vasárnapi zárva tartásról:
“Egész más észjárás szerint
gondolkodunk. Azt akarjuk elérni, hogy vasárnap senkit se lehessen
dolgoztatni. Első lépés a kereskedelem szabályozása”
Magyarán a FideSS egyrészt törvényben írja elő, hogy vasárnap senki ne dolgozzon, miközben leszarják, hogy hány embert rúgnak ki az általuk hozott törvények miatt. Ja, és megszüntetik a segélyezést is.
Logikus.
“A gyerekek éhezésének hamarosan vége.
Ezzel pontot tettünk a gyermekszegénység végére Magyarországon. "..hogy mi van?
Szóval oda jutottunk, hogy aki naponta egyszer tud enni az már nem számít szegénynek? Van még hová fejlődnie a NER- nek. ( Nemzeti Együttszűkölés Rendszere).
Ja. Éhenhalnak.
Vagy az elcsalt 2/3-a gombjaival betiltják az éhezést.
Sokszor mondtam,ezeket békésen nem lehet leváltani,a lopott vagyonok,a hatalom,a jogtiprással szerzett hatalmat nem adják önként ,választások útján, kemény harcra kell készülni az országrontó bandával.

sanyix 2014.12.10. 18:17:04

@bölcsbagoly: ahogy láttam betalált, nem is tudsz mit csinálni a személyeskedés hülyézésen kívül :)

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 18:22:36

bölcsbagoly

"Pistikéék dolgozatot írnak, címe: Hogyan kezdődik a napom?

Pistike a következőt írja:

Reggel fél hétkor anya felébreszt, sietek a fürdőszobába, megmosdok, fogat is mosok. Gyorsan megreggelizek, letörlöm a tefaszt, azután jókedvűen indulok az iskolába.

Tanító néni nem érti, meglátogatja Pistikééket. A kötelező kávé után megkérdi az anyukát:
- Kedves anyuka, Pistike ezt írta, és én sajnos nem tudom, mi az a tefasz.

- Jaj, drága tanító néni, ön nem is tudhatja! A férjem fidesz-szimpatizáns, és amióta ez kiderült róla, minden éjjel felfestik a kapunkra, hogy 'Te fasz!'"
Drámai adatok Magyarországról - így terjed a szegénység.

Benne:A munka sem véd teljesen a szegénységtől
Nem csak a hazai lakosság egészében, hanem a munkavállalók körében is nőtt a szegénység kockázatának kitettek aránya. Igaz, a 2013-ban mért 6,6 százalékos érték töredéke az országos átlagnak, ám így is a legmagasabb arányt jelenti 2006 óta. A teljes munkaidőben foglalkoztatottak esetében ez az arány 5,4 százalék, míg a részmunkaidősök esetében háromszor ekkora, 16,5 százalék.

A képhez az is hozzá tartozik, hogy a 2012-es adatok alapján mind az EU28 (9,1 százalék), mind az EU15 (8,8 százalék) átlaga meghaladta a magyarországit (akkor még 5,3 százalék) - az uniós értéket a legszegényebb új tagországok mellett az eurózóna perifériája is jelentősen rontja.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/dramai_adatok_magyarorszagrol_igy_terjed_a_szegenyseg.585336.html

'Éhen fogok dögleni' - 'Hullani fogunk, mint a legyek!' -Szomorú vasárnap
Szerzők: Munkatársainktól, Kertész Anna, DHN | Megjelent a 2014. december 07.-i lapszámban

A hetedik napon ezentúl majd minden család leülhet az asztal köré délben, és ha megvolt az ebéd, jöhet a társas. A kérdés csak az, hogy mi kerül a tányérokba, és hogy a Gazdálkodj okosan! vagy a Ki nevet a végén? lesz a família kedvence. A boltok hétvégi nyitva tartásának szabályozásával családok tízezrei szegényedhetnek el, és további százezrek alapvető jogait veszi semmibe a törvénytervezet. A károk felbecsülhetetlenek.
www.vasarnapihirek.hu/fokusz/szomoru_vasarnap

1szerűN 2014.12.10. 18:23:03

@zobod: Egy gyereket tartok el 1 fizetésből és 0 Ft. segélyből, kevéske ösztöndíjból és diákhitelből= kb.125.000Ft/hó.
Nem koldulok (pedig kéne), mert ismerek olyat, aki még ennél is kevesebből él, és szintén eltart egy gyereket. Örülök, hogy derűsen látod az Ország és a benne élők helyzetét, de körül nézhetnél picit a másik oldalon is..., vagy nem? Azt gondolod, csak annak vannak anyagi gondjai, akit kilakoltatnak? Megsúgom, NEM. Csak azért, mert nem jut valaki a szakadékba, még nem él jól sőt, meglehet, hogy a napjai azzal telnek, hogy kűzd a süllyesztőbe jutás ellen. Sajnos rengeteg ember éli így a mindennapjait, miközben látja 1-esek milliárdossá gazdagodását és tudja, erkölcstelen módon lett azzá, de nem lehet tenni ellene (most) semmit. Ám az optimizmus az ami mozgásban tartja az embert, s reméli, lesz még egyszer becsületesebb kormányunk!

ursus artos 2014.12.10. 18:44:21

@majomka: "gy olyan falusi egyedülálló néni vagy bácsi házába bemenned, aki az egész életet végigdolgozta, a háborút megjárta, és mégsem telik neki kajára."
te meg baromságokat írsz.

ursus artos 2014.12.10. 18:46:24

@a nagy hohoohooo: "A boltok hétvégi nyitva tartásának szabályozásával családok tízezrei szegényedhetnek el, és további százezrek alapvető jogait veszi semmibe a törvénytervezet."
faszság

a nagy hohoohooo 2014.12.10. 18:46:43

bölcsbagoly
A fene se akart téged meggyőzni, győzd meg te magad, hogy az a helyes, hogy hibákkal és tévedésekkel bőségesen megvert embereket tévedhetetlennek kezelsz.
Én nem vagyok hajlandó beállni ebbe a sorba, szeretem magam kialakítani a véleményemet, szeretem megosztani veletek, de gyűlölöm, ha valaki jácca a nemlétező eszét,azért, mert ő valamit máshogy gondol, persze a konkrétumokat mellőzve.
A pont ott kezdődik, hogy a nagyonmélymagyar mindig szerette a segget. Legyen az külföldi vagy belföldi... pont 2. Ha valaki jobb v okosabb v van véleménye, esetleg még el is mondja, az eleve hülye v rossz... pont 3. Annyira megtanult félni eme csodás nép, hogy Orbánnak p irtó egyszerű dolga van ezzel meg azzal riogatni a népet....
„Itt igaz a mondás: az én hátamon szántani is lehet, csak nemzetiszínű legyen az eke.” És Orbán az élő isten képe legyen rajta

Orbán:" "sose titkoltam, hogy a FELSŐBB középosztályban látom hazánk felemelkedésének kulcsát".

A egyik fő ok,az 2011-es egykulcsossal az EGOISTA "senkiházi bitang"
FideSSkormány a költségvetésnek okozott évi több mint 500 milliárd ft
hiányt és a bruttó 220 000 ft és az azalatt keresők nettója csökkentette
,amit az EGOISTÁK átraktak a saját és a felső tízezer zsebébe. Kétség
nem fér ahhoz ,hogy ennek a szűk rétegnek ugrásszerűen nőtt a
megtakarítása ,ugyanolyan ugrásszerűen nőtt a szegénység az ország
lakosságának a 60%-nál. A FELSŐ TÍZEZER MEGTAKARÍTÁSA NŐTT!
A másik fő ok"A munka sem véd teljesen a szegénységtől"

Ez a legnagyobb baj! A XXI. században vagyunk, a napi 8 óra
(hopp!inkább 12!)munkáért kapott bérnek mindenki számára normális
megélhetést kellene biztosítania.
Ma azonban nálunk ez nincs így, a minimálbér nettója megélhetéshez kevés, éhenhaláshoz sok.

A másik szomorú tény: az utóbbi évek megszorításai igencsak lyukassá
tették a szociális hálót, emiatt a munkahely elvesztése a többség
számára azonnal a szegénységet jelenti.
A szegénység terjedésében nagyon komoly szerepet játszottak a FideSS intézkedései.

Néhány példa: családi pótlék befagyasztása; minimálbér megadóztatása;
egykulcsos szja; rokkantellátások átalakítása; előrehozott nyugdíjba
vonulás lehetőségeinek megszüntetése; munkanélküli ellátás idejének és
összegének csökkentése stb.
Amikor a felnőtt elszegényedik,vele a
gyermek az a kicsi ember is, aki képtelen önmagáról gondoskodni. Ha
hideg van, fázik. Ha nincs étel, éhezik. Ha nincs pénz gyógyszerre,
orvosra, meghal. Jelzem a nagyon tisztelt keresztény, valamint demokrata
honatyáknak, nem csupán a magzati élet védendő tűzzel-vassal, akár a
magzatot hordozó fiatal nő akarata ellenére is. A már megszületett
életet is védeni kellene. Legalább úgy, mint az elefántok, "akik"
körbeveszik az apróságokat és testükkel védelmezik. Függetlenül attól,
melyikük borja került veszélybe.
A nyomorban élő, éhező, fázó
gyermek is ember. Nem csupán az én gyerekem, a szomszéd, a fodrász, az
orvos, a miniszterek elnöke, az államtitkár gyereke, hanem minden
gyermek ebben az országban. Nincs nagyobb érték, fontosabb dolog, az
ország jövőjének nincs más záloga, mint a gyermekeink.
Akkor is, ha a
szülők minden igyekezete ellenére és akkor is, ha a szülők hibájából
vannak kilátástalan helyzetben. A gyermekeket védeni kell, mert
önellátásra, önvédelemre képtelen. Az ő védelmük közös felelősség. A
társadalomé és a kormányé.
Íme, a FideSS működésének egyik ékköve, a
sok közül: "Háromszor kevesebb szociális munkás dolgozik ma az
iskolákban, mint ahány iskolarendőr van. Az igazgatók nem vehetik fel
őket, így jobb híján az osztályfőnök vagy valamelyik lelkes tanár próbál
segíteni a bántalmazott vagy elhanyagolt gyerekeknek. A kormány
elvárja, hogy az iskola gondoskodjon a gyermekvédelemről, de az már nem
érdekli, hogy ezt hogyan oldják meg."( Abcúg)

A társadalmon nincs mit számonkérni,de a FideSS hordán le verjük.

program készítő 2014.12.10. 18:52:55

Csak hazudik?-tervemből meg rosszul mazsolázik! (persze most könnyű mondani Nekik jutott eszébe,de nekem meg 2010-es Növekedési pályázatomról van dokumentumom,és olvasható a blogon is.)

vasútlhíd 2014.12.10. 18:54:35

@bölcsbagoly: már+int sokk a bagolyköpet. :-((

vasútlhíd 2014.12.10. 18:56:33

@nandras01: nem, @bölcsbagoly: -t nem az eszéért (ész???) *ettyük, hanem nem *ettyük.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 18:57:06

Majd ha nem kell a boltban az aprót bedobnom a perselybe a rászoruló gyerekek étkeztetésére, vagy a helyi kórház ct készülékére. Majd ha nem kell rászoruló családnak gyűjteni a tartós élelmiszert, meg a ruhaneműt. Majd ha nem kell megoldást találni arra, hogy a rászoruló család gyerekei elfogadják a az étkezési támogatást, anélkül, hogy gyermeki kis büszkeségük sérülne, akkor majd makoghat nekem a viktor, addig kuss, lehet menni a kert végi stadionba büszke mindenki ellenség menetet tartani.

toportyánzsóti 2014.12.10. 19:00:35

@bölcsbagoly: Bagolyköpet magadra ismertél?Letelt a fajtádnak addig loptatok csaltatok zsaroltatok.

Brix 2014.12.10. 19:04:43

@zobod: " Amíg a zsebbe fizetés a napi gyakorlat része - pont a munkaerőpiacon alacsonyabb értékű rétegeknél - addig a valós szegénységi helyzetről sem lehet képet kapni. "
El vagy tévedve a valós magyarországi életviszonyokkal kapcsolatban! Ez a "zsebbe fizetés dolog" egyre ritkább manapság, mivel a vállalkozónak éppen elég terhet kell kifizetni a dolgozó után, ezért egy fillért sem fog a papíron szereplő fizetésen kívül zsebbe adni. Ha nem tetszik , van 100 másik jelentkező....
A szegénység növekedése folyamatos Magyarországon , hiszen Orbánék szinte teljesen leépítették a szociális rendszert és az adórendszert a felső közép - és a jómódúak igényeire szabták.

balfékek 2014.12.10. 19:30:33

Ugatnak a balfék kutyák, öröm olvasgatni a sok ostoba proli szöveget. Röfögjetek, csak mi meg szét röhögjük magunkat.

dual824 2014.12.10. 19:38:03

@napelemügynök: Pontosan Ez szarcsimbók bagolyka az esszenciája az egész fidessz csürhének. De a lényeg, hogy havonta kb. 1 millával csökken a számuk.

nu pagagyí 2014.12.10. 19:43:46

@balfékek: Szerintem fel sem fogjátok, mi történik. Mi már rajtatok röhögünk. Orbán már csak egy pojáca. Jó tanács: ha még nem loptál eleget, akkor siess, hogy legyen elég ok lecsukni téged a haverjaid mellé. Ott majd nyugodtan kiröhögheted magad.

bölcsbagoly 2014.12.10. 19:44:42

@tfedo: no akkor vegyük sorra (nem foglalkozom a sok balliba idióta acsarkodásával):
1. Hitel-, vagy jelzáloghitel törlesztéssel késedelemben vannak - mikor felvették mire számitottak? Addig nyújtózkodj, amig a ....

2. Képtelenek váratlan kiadásokat fedezni: mert nincs megtakaritásuk, az pedig a legszegényebbeknek is kell legyen (ld. a kisnyugdijasok félretett pénzét a temetésükre);

3. Nincs telefonjuk anyagi okok miatt: még az alsós elemistáknak is van! Sőt, a legtöbb fiatalnak több is van. Tehát ki is tartozik ide?

4. Nincs színes televíziójuk anyagi okok miatt: gyártanak még fekete-fehért? Annak nincs ( s nagyon sok értelmiséginek) aki nem akar tv-t nézni. Másnál akár több is van.

5. Nincs mosógépük anyagi okok miatt: ez is ritkaság, csak annál nincs aki nem akar géppel mosni valami miatt.

6. Nincs autójuk anyagi okok miatt: nem mindenki tartja magát alkalmasnak vezetésre, vagy nincs rá igénye se.
7. Képtelenek legalább egy hetes nyaralásra menni hova, egyéáltalán akrnak -e menni?

8. Képtelenek húst enni minden második nap: s a vegák akkor szegények?

9. Nincs megfelelő fűtésük: mi számit megfelelőnek?
Láthatóan valamilyen hülye állitotta össze ezt a listát, kb. 50-60 éve lett volna aktuális. Ma már nem ezek a szegénység kritériumai.

sanyix 2014.12.10. 19:47:44

@bölcsbagoly: hanem? mik a kritériumai? a dzsídípí? (ami amúgy pár éve még nem számított a pártodnak, sőt azt mondták semmit nem jelent).

zobod 2014.12.10. 19:48:50

@1szerűN: nem mondtam hogy derűsen látom, írtam fentebb hogy nem vagyok szadista aki más nehézségén kárörvend. Úgyhogy ne értsél félre, nem kioktatni akarlak, pláne nem megbántani, vagy az egyébként is indulatos kommenteket tovább tüzelni: a fizetésed nem azért kapod hogy megéljél belőle, hanem mert elvégeztél egy munkát, aminek a fizetésed az ára. Ennyi a történet, semmi több, hogy van-e elég jövedelme egy embernek, annak az egyén saját felelősségének kell lennie, nem az állam, vagy az anyagilag jobban állók felelősségének. Az más kérdés, hogy az államnak ésszerűen kell gazdálkodni, de most számszerűen a fidesz-kormány elődével szemben azt hozza, amit az EU még tolerálható túlköltekezésnek tekint, 3% alatt vannak a hiányok, és több sumákolás meg trükközés nincsen benne, mint ami elődei, vagy más EU tagállamok ne tettek volna meg. Csak szavazatvadászat szempontjából racionális, hogy az állam eltorzítsa a munkaerőpiaci bérarányokat a progresszív adóval (nem akarok elfogult lenni, a fidesz is alárendeli a gazdasági racionalitást a szociálpolitikának sok területen, és ezen változtatnia kellene). A bér jellegű jövedelmet nézve, a béköltségemnek így is kb. fele a nettó bérem, tehát az év egyik felében a közterheimre dolgozok. Legyen elég ennyi. Én így látom, te másképp, a tény az, hogy az idén háromszor is úgy döntöttek a szavazók hogy ez a mostani irány jó, 2018-ban majd kiderül, hogy akkor is így látják-e. A kormány meg tekintse figyelmeztetésnek a mostani támogatottság-csökkenést. A fideszes szavazük zöme (incl. én is) N E M nyugat ellenes, és nem gyűlöli az usa-t, hanem azt várja el hogy jó legyen velük a kapcsolat.

sanyix 2014.12.10. 19:50:38

@balfékek: nemtudom melyik oldalra gondolsz, ugyanis a balfékség, és a proli szöveg mind2-re illik, de ja, egy picit vicces, viszont az nem az hogy közben tönkreteszik az országot...

bölcsbagoly 2014.12.10. 19:55:48

@sanyix: a balról átlépett hülye radikális jobbikosok sem különbek azoknál akik a balféken maradtak! ld. az ózdi összefosást is.

H2 bomba 2014.12.10. 19:56:40

@bölcsbagoly: te egy szánalmas, rosszindulatú, érzéketlen, seggfej vagy aki miatt szégyenlem magam hogy Magyar vagyok. Kiváncsi lennék mennyit tettél valaha is a köz-ért, az elesettekért vagy a erősek által megnyomorított szegényekért vagy gyerekekért. Az ilyenek miatt ilyen rohadt tetü ez a világ ami megéredt a pusztulásra. Remélem a végelszámolásnál megkapod a jutalmad

sanyix 2014.12.10. 20:02:06

@bölcsbagoly: milyen ózdi összefosás te szerencsétlen? :D a jobbik ott egyedül nyert, nem volt ott összefosás.
Vannak a jobbikosok között is hasonlóak mint te vagy a maszop-dk-s haverjaid. De az a balfék proliság az főleg az mszmp szökevény pártokra jellemző, tehát a fidesz-maszop-dk triumvirátusra.

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:02:26

@sanyix: az hogy nincs folyószámlád, benne tartalékkal; hogy nem tudsz mindennap jóllakni (mindegy hogy mivel!); hogy meg kel fontold, hogy mire és mennyit költhetsz; hogy be kell oszd napra a jövedelmed elköltését; hogy nem vehetsz luxus tárgyakat, nem költhetsz luxus szórakozásokra. A jómódú mindezt megteheti, minél inkább az annál gyakrabban és nagyobb mértékben.

Rational 2014.12.10. 20:03:22

Kicsit (nagyon sántít) ez az elszegényedési táblázat. Először is mi van a 2010-es adattal. Ugye az alapvető lenne, hogy ahhoz kellene viszonyítani, mert 2008-ban még két évig az előző kormány volt. Ráadásul akkor ütött be a válság. Mit is jelent ez? Kb. annyit, hogy 2010-ig összejött bőven annyi mínusz, hogy onnan már a tényleges javulással sem lehetett a 2008-as helyzetet visszahozni. Szóval ez egy sunyi kis trükk, és elég átlátszó is. Tehát a miniszterelnök inkább mondott igazat, mint itt Lakner Zoltán úr.

Brix 2014.12.10. 20:05:09

@bölcsbagoly:" Hitel-, vagy jelzáloghitel törlesztéssel késedelemben vannak - mikor felvették mire számitottak? Addig nyújtózkodj, amig a ...."
Arra számítottak, hogy kiszámítható gazdasági viszonyok lesznek Magyarországon, és a többség csak egy egyszerű panellakást vásárolt, hogy legyen hol laknia.... Vont egy gazdasági világválság és egy euró válság , aminek hatásait nem lehetett kivédeni, de mi van most ?
A forint "soha nem tért magához" azóta sem... Már infláció sincs , hogy le kellene értékelni a forintot a nyugati devizákhoz képest , mégis gyengülünk...
A devizahitelesek 90%-ban az Orbán kormány árfolyamot gyengítő politikája miatt kerültek abba a helyzetbe ahol most vannak., és meg sem "mentették" őket , ahogy megígérték nekik...

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:05:39

@H2 bomba: pl. szégyelhetnéd azért is magad mert egy melléknevet/jelzőt nagybetűvel kezdesz. Ez nem elütés/hiba, hanem műveletlenség. A többi hablaty.

Blogger Géza 2014.12.10. 20:05:59

Bocsi, de ez a táblázat semmit nem cáfol. Egyrészt tényleg nem a legfrissebb adatok vannak benne (2014 decemberét írjuk), másrészt az, hogy "at risk off..".) az rohadtuk nem azt jelenti, hogy valaki nélkülözik.

Rational 2014.12.10. 20:07:42

Ja,.....még csak annyit, hogy bizonyára lehetett volna valaki, aki mégjobban csinálja az országvezetést az elmúlt 4-5 évben , csak hát az nem lett kipróbálva. És hol az az ember?

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:09:55

@Brix: na ne monmd, 15-20 éves időtartamra? mióta világ a világ nem volt ekkora idősáv gazdasági problémák nélkül! A forint árfolyama nem tőlünk függ, ahogy a devizákáé sem.
A dedvizahitelesek azért kerültek ebbe a helyzetbe, mert a kedvező forinthiteleket a Medgyessiék megszüntették , rákényszeritve őket a devizahitelre s nem épitve ki egy védő pajzsot számukra a bankokkal szemben.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 20:11:10

@bölcsbagoly:
Te direkt magyarázol félre, vagy így működik az agyad?

. Hitel-, vagy jelzáloghitel törlesztéssel késedelemben vannak - mikor felvették mire számitottak? Addig nyújtózkodj, amig a ....

Amikor felvették lehet, hogy addig nyújtózkodtak, csak közben kissé romlottak a lehetőségeik. Igen, sok meggondolatlan ember vett fel hitelt, de nagyon sok van aki elveszítette állását, és mára már azt a kicsit is amit 2008 -ig összeszedett.

Képtelenek váratlan kiadásokat fedezni: mert nincs megtakaritásuk, az pedig a legszegényebbeknek is kell legyen (ld. a kisnyugdijasok félretett pénzét a temetésükre);

Ez most mi? Váratlan kiadás, mondok neked egyszerűbbet: elszakadt a fiam nadrágja, de majd csak 3 hét múlva tudok talán venni neki újat, nem megy a lányom kirándulni, mert nincs rá 1500 Ft. stb. Amúgy nem értem mit írtál, értelmezhetetlen.

Nincs telefonjuk anyagi okok miatt: még az alsós elemistáknak is van! Sőt, a legtöbb fiatalnak több is van. Tehát ki is tartozik ide?
Akinek gyűjtöttünk nehéz elérni, mert van telefonja, de csak visszahívással lehet, ha éppen működik a telefon. Nem a telefon a legnagyobb gondja.

Nincs színes televíziójuk anyagi okok miatt: gyártanak még fekete-fehért? Annak nincs ( s nagyon sok értelmiséginek) aki nem akar tv-t nézni. Másnál akár több is van.

Nincs színes televíziójuk anyagi okok miatt. Azé színes, mert mint megjegyezted feket-fehéret nem gyártanak. A lényeget viszont lehagytad: nincs anyagi okok miatt, nem pedig mert nem akarja nézni.

Nincs mosógépük anyagi okok miatt: ez is ritkaság, csak annál nincs aki nem akar géppel mosni valami miatt.

Te aztán tudod, tényleg. Csak annak nincs aki nem akar mi? Ezt az orbitális faszságot írják neked, vagy kitalálod? Ahol nincs félretehető pénz, ahol nincs kimutatható jövedelem, ott bizony nem futja mosógépre és mosószerekre együtt, gyakorlatilag nagyon nehezen megfinanszírozható beruházás. Több embert láttam aki kétségbe esett mikor tönkrement a mosógépe és képtelen volt belátható időn belül segítség nélkül újhoz jutni.

Nincs autójuk anyagi okok miatt: nem mindenki tartja magát alkalmasnak vezetésre, vagy nincs rá igénye se.

Egy mondaton belül is képes vagy hülyeséget írni. Nincs autójuk anyagi okok miatt és pont. Nem mert alkalmatlan a vezetésre, vagy nincs igénye, hanem mert nem képes megvenni és fenntartani.

Képtelenek legalább egy hetes nyaralásra menni hova, egyéáltalán akrnak -e menni?

He-he, most jöttem rá egy idiótával vitatkozom, vazze , így én is az vagyok, na pá.

sanyix 2014.12.10. 20:11:20

@bölcsbagoly: na hát ez nagyon sok embernél így van. De teljesen mindegy hogy akarod látni, évek óta ugyanúgy mérték, nem csak mostanában, így a trend attól még megmarad: növekszik a szegénység.

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:11:22

@Blogger Géza: na igen, de ha azt kellemesebb a ballibáknak így értelmezni és elfogadni...

Brix 2014.12.10. 20:13:47

@Rational: A válság 2009-ban ütött be, de ezt nem azonnal , hanem késleltetve érződik az életszínvonalon. DE, mitől is csökkenne a szegénység , ha Orbánék kiherélték, az amúgy is gyenge a szociális rendszert és a fogyasztást terhelő adókat megnövelték? Hozzá lehetne még tenni, hogy az adójóváírás kivezetését nem mindenhol kompenzálták és a kormány első 3 évében 4-5% -os infláció volt éves szinten... Az alacsony keresetűek komoly reálbér-csökkenést szenvedtek el, akkor.

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:14:49

@sanyix: igen, de ez nyugaton sincs másként, mert ott a magasabb jövedelemhez a magasabb költségek és életszintvonal a megszokottak. Nálunk legfeljebb az igénytelenség növekszik, nem a szegénység.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 20:15:07

@sanyix:

Ózdon a maszopos helyi vezetés a fő-fő pártírányítással szembe menve ajánlotta a szimpatizánsainak, hogy a jobbikos jelöltet támogassák. Visszalépni egyértelműen a jobbik javára nem mertek, de helyi szinten léptek, és látványosan eredményesen.

zobod 2014.12.10. 20:18:53

@Brix: cserében 3% alatti hiányok vannak, a gyengébb forint miatt pedig jól teljesít az export, és összezsugorodott a fogyasztási célú import, ezek nélkül nem lenne évek óta többletes a fizetési mérleg (a külker aktívumnak jelentős szerepe van benne).

sanyix 2014.12.10. 20:19:44

@bölcsbagoly: de azért a fejlett nyugati országokban (leszámítva az usa-t) általában csökken a szegénység.
Itthon egyértelműen nől a szegénység, csavargathatod, de így van, és ez várható is volt a kormány intézkedéseiből.

Netuddki. 2014.12.10. 20:22:09

Látom ellepték a blogot a fidesztrollok mint legyek a szart. Ebből is látszik, hogy érzékeny a téma. Tetves, hazug, tolvaj, banda...

H2 bomba 2014.12.10. 20:24:15

@zobod: "hogy van-e elég jövedelme egy embernek, annak az egyén saját felelősségének kell lennie, nem az állam, vagy az anyagilag jobban állók felelősségének"
Ez egy óriási bullshit amit álítasz, ez konkrétan a rabszolgaság, az elnyomó diktatúrák de leginkább az őskori társadalmi berendezkedésre igaz. Az államnak igen is felelőssége, hogy a nagytőke hogy szipolyozza ki az alkalmazottait. Igen is felelőssége, hogy versenyszabályozást hozzon létre, mert a koncentrálódott hatalommal és tőkével rendelkező gazdasági társaságok különben tejhatalmú urakká válnának, akik bármit megtehetnek. Ha gépfegyverrel vagy korbáccsal kényszerítenek elmaradottabb tömegeket éhbérért dolgozni és ezen egy réteg gennyesre keresi magát az szerinted a dolgozó felelőssége? Szerintem ezt gondold végig mégegyszer.

Brix 2014.12.10. 20:24:54

@bölcsbagoly: Egyrészt, a jogi feltételeit a devizahiteleknek az Orbán-kormány alatt teremtették meg, nem Medgyessy alatt. Akkor teljesen más nemzetközi kamatviszonyok voltak mint most, volt egy kis "válság" 2001-2002-ben, ezért a mi kamatszintünk is nagyon magas volt Az alacsony nemzetközi kamatszint csak az elmúlt években jött létre , és a plusz likviditással, ami lehetővé tette a mi kamatcsökkentésünket is.
Viszont , ha kevesebb unortodox lépes lett volna és mondjuk valamivel a lengyel kamatszint felett maradunk , akkor sokkal jobban állnánk árfolyam terén...
A forint a zlotyihoz képest is gyengült az elmúlt években, nem csak a vezető devizákhoz
Bizony ,a jegybanknak és a kormánynak van felelőssége a gyenge forint miatt.!

Blogger Géza 2014.12.10. 20:27:15

@sanyix: Kérdés, hogy 1. mikor is? Mert 2008 és 2012 között jó eséllyel is növekedett, azóta viszont javul a helyzet. Másrészt azt, hogy "szegénység", mindenki máshogy értelmezi.

2013-2104-ben viszont az alacsony infláció, a növekvő reálbérek, a csökkenő munkanélküliség, a növekvő foglalkoztatottság, a rezsicsökkentések, a kiterjesztett családi adókedvezmény, a növekvő lakossági fogyasztás, a növekvő lakossági pénzügyi vagyon (csökkenő adósság), mind-mind a szegénység csökkenése irányába hatnak, vagy már mutatják is ezt.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 20:35:24

@Blogger Géza:
"2013-2104-ben viszont az alacsony infláció, a növekvő reálbérek, a csökkenő munkanélküliség, a növekvő foglalkoztatottság, a rezsicsökkentések, a kiterjesztett családi adókedvezmény, a növekvő lakossági fogyasztás, a növekvő lakossági pénzügyi vagyon (csökkenő adósság), mind-mind a szegénység csökkenése irányába hatnak, vagy már mutatják is ezt. "

Ez így egyben vicces, vagy tragikomikus, még gondolkodnom kell rajta.

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:35:47

@BiG74: Sumákolsz mint a többi balfék:
- a meggondolatlanságnak mindig meg van a következménye, azért nem a rendszer a hibás;
- az elszakadt nadrágot meg lehet varrni (már ha tudnál varrni), kirándulni meg kötelező;
- utazz többet tömegközlekedési eszközön regelente és megláthatod, hogy mennyire szükölködnek műszaki ketyerékben a szegény gyerekek;
- a kérdésfeltevés hülye, mert részletre is lehet venni telefont, tv-t, mosógépet is. Ergo nincs olyan aki ezt nem tudná megengedni magának.
- annak akinek az autó szükséglet, annak van is.
- nyaralni nemcsak külföldön vagy wellness szállodában lehet, esetleg vidéki rokonoknál, nagyszülőknél, nemde?
Hi hi tényleg idióta lehetsz.

zobod 2014.12.10. 20:36:12

@H2 bomba: nem kényszerítenek senkit éhbérért dolgozni, strukturális munkahelyhiány van, nem pedig munkaerőhiány, nem az a baj h nem dolgoznak az emberek, hanem hogy nem tudnak hol dolgozni. Nem kell hajcsár. Munkaerőhiány csak bizonyos szektorokban, szakmákban van. és hidd el, nem fegyverrel kényszerítenek munkára senkit az IT szektorban vagy a gépiparban. A magyar munkaerő-kínálat szerkezete nem megfelelő, nem felel meg a keresletnek, ez a probléma. Van persze konjunkturális összetevője is a munkanélküliségnek, de a leszakadás a strukturális munkanélküliség miatt van. A munkabér meg egy egyensúlyi pont, pl. nagyon jól megtapasztalhatod ha egy ügyes kezű, nem ostoba, gondos, megbízható iparost keresel mondjuk hidegburkolásra, akkor megtapasztalod mit jelent ha egy keresleti piac keresleti oldalán vagy. A nem keresett szakmával vagy végzettséggel rendelkezők pedig azt tapasztalhatják meg, milyen az ha a kínálatként jelenik meg valaki egy kínálati piacon. Kereslet - kínálat. Legalábbis a piacgazdaságban. A tisztviselők és más állami alkalmazottak bérszabályozás más téma, de azt a világot nem ismerem.

bölcsbagoly 2014.12.10. 20:36:43

kirándulni meg nem kötelező, bár kétlem hogy piont erre nem jutott....

SZMLT 2014.12.10. 20:38:06

Na megint egy szánalmas orbánfób idióta... Mondjuk itt az Indexen belterjesen tenyésznek rendesen. Mondjuk hála az égnek nem szaporodnak mert mind buzi.

Brix 2014.12.10. 20:38:15

@Blogger Géza: "2013-2104-ben viszont az alacsony infláció, a növekvő reálbérek, a csökkenő munkanélküliség, a növekvő foglalkoztatottság, a rezsicsökkentések, a kiterjesztett családi adókedvezmény, a növekvő lakossági fogyasztás, a növekvő lakossági pénzügyi vagyon (csökkenő adósság), mind-mind a szegénység csökkenése irányába hatnak, vagy már mutatják is ezt. "

Az alacsony , de inkább nulla közeli infláció éppen a gazdaság gyengeségeit jelezheti. Nincs kereslet, nincs miből fogyasztani. A növekvő reálbérekről meg azok a közalkalmazottak tudnának igazán beszélni, akik már 6 éve semmilyen béremelést sem kaptak...
A szegénység attól még növekedhet , ha a felső középréteg valóban jobban él mint korábban
DE, az a probléma, hogy a többségnek nem lett jobb! Persze , egy ilyen csökött agyú , fidesz- propagandista , mint te , úgysem ismeri el....

SZMLT 2014.12.10. 20:40:13

Lehet hogy hibázik a kormány, nem egyet, nem is kettőt, de az ilyen indexes majmoktól sugárhányok és nyilvánvaló, hogy ha ezek veszik a kezükbe az ország irányítását végünk van.
Szóval inkább Orbán mint ezek a libsi, jointtal a szájukban ostobaságokat hápogó kretének.

Blogger Géza 2014.12.10. 20:40:58

@Brix: "Nincs kereslet, nincs miből fogyasztani. " Akkor erre adnál valami magyarázatot?: :)

"2014. októberben az első becslés szerint 5,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom naptárhatástól megtisztított volumene az előző év azonos időszakához képest. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben
3,7, a nem élelmiszer-kiskereskedelemben 6,6, az üzemanyag-kiskereskedelemben 6,5%-kal emelkedett az értékesítés volumene."

www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/kis/kis21410.pdf

SZMLT 2014.12.10. 20:45:01

@Blogger Géza:
Magyarázatot? Ezektől? Hagyd a fenébe őket... Ezek azok akik szerint orbán ellopta a MANYUP pénzt, sőt Dariustól is ellopta annak nem kicsi vagyonát mert visszament az időben egy időgépen amit Simicska talált ki és finanszírozott meg.

Blogger Géza 2014.12.10. 20:45:04

@Brix:

"A növekvő reálbérekről meg azok a közalkalmazottak tudnának igazán beszélni, akik már 6 éve semmilyen béremelést sem kaptak..."

Ismerkedj a valósággal is:

"A közfoglalkoztatottak átlagkereseti adatait figyelmen kívül hagyva a nemzetgazdaságban 5,2, a vállalkozásoknál 4,8, a költségvetés területé
n 6,4, a nonprofit szervezeteknél 6,7%-kal nőttek a keresetek
2013. január–szeptemberhez hasonlítva"

www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/let/let21409.pdf

A lényeg, csak neked: a költségvetés területén 6,4, %-kal nőttek a keresetek
2013. január–szeptemberhez hasonlítva

És ez csak egy éves növekmény.

Blogger Géza 2014.12.10. 20:46:21

@BiG74: Azt jól teszed, ha gondolkodsz, nehogy valami hülyeséget írj, látod, mások is hogy megszívják akkor... :)

sanyix 2014.12.10. 20:50:12

@Blogger Géza: nem javult a helyzet, éppen azt mondják a számok hogy rosszabb lett. Nem nézi mindenki másként, ti nézitek csak másként, ahogy minden számot.

A párt által szajkózott számokat mindig benyögöd, csak a maradékot felejted le a teljes képből: növekvő/ és gyarapodó adók, növekvő árak, mind mind a szegénység növekedése felé mutatnak, mivel bőven kioltják a rezsicsökkentés és az adókedvezmények hatását.
Arról nem is beszélve hogy a foglalkoztatás csak statisztikai csalással nő, és a közmunkásokkal akik 0 értéket állítanak elő, pénzt alig kapnak, és hosszú távon negatív eredményei vannak az egésznek.

A reálbérek átlagos növekedése is valószínűleg a pártban egymásnak osztogatott prémiumok és munkahelyeknek köszönhetően nő, miközben az átlag embernek semennyire sem nő.

sanyix 2014.12.10. 20:52:06

@SZMLT: íme a jelen "nemazemeszpéreszavaztam de..." prototípusa. Csak mostmár "nemafideszreszavaztamde..."-be ment át :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.10. 20:53:37

Igen, Orbán hazudik. De érdekes, ki hitte volna?

SZMLT 2014.12.10. 20:56:39

@sanyix:
De, a fideszre szavaztam. El vagy tévedve.

SZMLT 2014.12.10. 20:59:25

@sanyix:
VAnnak problémák, de a te pártod/pártjaid még nem próbálták gazdasági válságban 3% alatt tartani a hiányt 5 éven keresztül. Na ezt vésd, ezt véssétek mélyen bele a fejetekbe. Ferkó úgy vitte csődbe az országot tíz % hiány mellett mint a szél. Szóval nektek kicsit kisebb arculattal kellene a politika porondján kérődznötök...

SZMLT 2014.12.10. 21:00:43

@SZMLT:
Mellesleg ez a mission impossible Orbánnak sikerült. Ennek vannak nyilvánvaló és átmeneti negatív hatásai MERT MÁSKÉPPEN EZT NEM LEHET MEGCSINÁLNI CSAK ERRŐL NEM BESZÉLNEK NEKTEK MERT HÜLYÉK VAGYTOK AHHOZ HOGY MEGÉRTSÉTEK.

Blogger Géza 2014.12.10. 21:02:21

@sanyix: Ez nagyon viccesre sikeredett, főleg a pártban osztogatott prémiumokkal :) Miféle növekvő árak? Alig van infláció... És miféle lakosságot terhelő adó emelkedett most érdemben? Semmi, hiszen az árszínvonal nem emelkedett, és a jövedelmeket sem adóztatják jobban. Sőt. Kiterjesztették a családi adókedvezményt.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 21:09:14

@Blogger Géza:
Géza a számok ha nem is csodásak, de jók, csak kissé sántítanak, de a számok már csak ilyenek.
A gondom az, hogy az alacsony infláció egyrészt önmagában nem mond semmit, az hogy mitől alakul ki, az a lényeg, mert az vetíti előre a jövőbeli történéseket. Mondjuk nem lenne rossz, csak egy része izzadság szagú, a másik fele meg a normál világgazdasági folyamatokkal egyenértékű, tőlünk független.

A növekvő reálbérek az jó, biztos a növekedés eloszlása is megfelel az ország polgárainak.
A csökkenő munkanélküliséget pedig hagyjuk lógva, mert ha valahol szemérmetlen trükközés folyik hát ott igen + részemről a közmunka megítélése sem olyan egyértelmű.
A rezsicsökkentések, nos az szép de megint csak vaskos téma, már onnan, hogy mi a rezsicsökkentés, és mi a világpiaci árak és az energialiberalizáció hatása. De legyünk jóindulatúak.
A növekvő lakossági pénzügyi vagyonról annyit amennyit a reálbérek növekedéséről, akinek jól megy annak most nagyon jól megy, akiknek viszont nem azoknak nagyon nem, és ők vannak többen.
Mind összességében: nem csökken a szegénység, jelenleg nő, akik lecsúsztak azok már nagyon lent vannak, akik meg fent azoknak a számadataik még tupírozzák a rendszert. Van egy billegő réteg akinek jelenleg az út lefelé, már csak nagyon a szerencsén múlik.
Jók a számok? Nekem ezek a számok így kevesek, mert mellette körül is szoktam nézni.

SZMLT 2014.12.10. 21:11:47

@Blogger Géza:
A családi adókedvezménytől zavarba jönnek. Nem egyezik az "Orbán a diabolosz" világképükkel. Mellesleg ők attól nem érzik jól magukat ha a családok vannak támogatva. Ők azt szeretnék ha minden homár párocska kapna fészekrakási támogatást és minimálbér összegű havi kifizetést élethosszig. NA ekkor ujjonganának és Orbán szobrot emelnének. Vagy ha esetleg a Nemzeti Színhéz helyén a világ legnagyobb zsinagógáját építenék fel. Na azt erősen díjaznák.

SZMLT 2014.12.10. 21:14:09

@BiG74:
"normál világgazdasági folyamatok"

Ha ha ha... Contradictio in adjecto...
Nincsen olyan, hogy "normál világgazdasági folyamatok". Érdekszférák vannak és azok törésvonalai. Lásd mostani olajár. Azért zuhan mert valakik azt akarják, nem a "normál világgazdasági folyamatok" miatt vazze... Libsi=NaivTudatlanPárja

zobod 2014.12.10. 21:16:26

@sanyix: nem akarom lebecsülni egyes polgártársak egzisztenciális nehézségeit, de azért annyira csak nem nagy a gond, mint amilyennek beállítod, mert a fidesz sorozatban megnyer minden választást. Alig két hónapja nyerték meg az önkormányzatokat, még a szoclib fellegvár Bp.-t is. A szocikat viszont az első adandó alkalommal tökön rúgta a nép (2006 önkorm. vál.), 2010-ben meg úgy elzavarták őket, látod, négy év kellett mire egyáltalán kezdik maguk összeszedni. Nem kell hitelt adni az ellenzéki média összeomlást sugalló propagandájának, még ha profin van felépítve, akkor sem. Van ez a helyzet az USA-val, amit meg kell oldani, elfogadva végre hogy nem ők fognak engedni... illetve a szavazók is világosan jelezték, hogy mit gondolnak az elmúlt hetek történéseiről, ezt a kihívást is kezelni kell a fidesznek. Persze nincsen semmire garancia, elcseszhetik, de ez legkorábban tavasz/koranyár mire kiderül, hogy tényleg durván megzuhantak, vagy csak botlás volt amiből többé-kevésbé korrigálnak. Addig az ilyen összeomlós forgatókönyveknek nem kell hitelt adni, mert inkább egy ellenzéki wishful thinking, mint igazolt tendencia.

rasztaszív 2014.12.10. 21:16:54

@SZMLT: minden szaporodás-ösztönzés banditizmus,amíg a megszületetteket sem vagyunk képesek ellátni.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 21:21:43

@SZMLT:
Egyrészt azok a normál világgazdasági folyamatok, érdekszférák, törésvonalak stb. Így van.

Másrészről az nem zavar, hogy egy kiművelt analfabéta vagy, aki azt hiszi, hogy a világ minden tudása elfér piciny kacsójában, mert hát miért ne. Az viszont igen, hogy gyűlölködő szarházi konfliktusgenerátor vagy, így hát innentől én nem foglalkoznék veled. A válasz joga természetesen a tiéd, de leszarom, hogy mit gügyögsz akár nekem, akár másnak.

BiG74 Bodri 2014.12.10. 21:32:46

@zobod:
Mindig összeomlás és hazaárulás a fő csapásirány, mondjuk már tényleg nagyon unalmas. Viszont kijelenteni, hogy az országban a dolgok jók, hogy nem gyűlik a feszültség az emberekben, csak az ellenségek gerjesztik azt, eléggé lekicsinyli, azokat a problémákat, amiket egy regnáló kormány alapból is összeszedett volna, még akkor is ha kisebb arroganciával és okosabb csahosokkal intézte volna az ügyeit.

H2 bomba 2014.12.10. 21:46:51

@zobod: miért van az hogy, minden regnáló kormány elcseszett intézkedését, politikusainak önérdekű korrupt lopását, hatalomhoz való erkölcstelen úton történő ragaszkodását az emberek szemében legitimmé tesz az előző kormány hazaárulása?

H2 bomba 2014.12.10. 21:55:08

@zobod: "nem akarom lebecsülni egyes polgártársak egzisztenciális nehézségeit, de azért annyira csak nem nagy a gond, mint amilyennek beállítod, mert a fidesz sorozatban megnyer minden választást"
Mert egyetlen épkézláb politikai párt nincs jelenleg akiben megbízna a nép. Ez azonban nem jogosít fel senkit hogy, lopjon, csaljon, hazudjon, összevesszen a világ összes országával a saját elvakult hatalommániás, zsarnok diktatúrát kialakítson ahol nem a tudás, szorgalom, becsület az alapérték, hanem a mutyi, koma talpnyLó sógor. Ez a módszer kb 50 évvel repíti vissza az országot gazdaságilag és erkölcsileg

zobod 2014.12.10. 22:02:34

@BiG74: Lakner annak nem járt utána, hogy milyen adatbázis alapján mondta Orbán amit mondott. Ha valóban fontosnak tartaná a témát, akkor politológusként neki inkább azon kellene fáradozni, hogy egy ellentmondások feltárása után elérje, hogy az adatszolgáltatások konzisztensek legyenek, és ha ez az általa bemutatott számsor a megbízható, akkor ez jusson el a legfelső szintű döntéshozókhoz, pl. Orbánhoz. De neki nem fontos a téma, ő csak a facebookon okoskodik, kicsit összekeverve a dolgokat, nem a történéseket elemző politológusnak, hanem a történéseket alakító politikusnak gondolva magát.

@H2 bomba: mert csak a fidesz és az mszp/dk a kormányképes választék, így csak egymáshoz lehet mérni őket, máshoz nem.

Törvény (törölt) 2014.12.10. 22:05:04

Na a fidióták már megint pénzt akarnak. M0, M3, M1-M7 ingyenes szakaszai fizetőssé válnak.
Jól van cigány orbán! Fel leszel te négyelve és a debreceni, Üllői úti, felcsúti és a Népstadionba leszel közszemlére téve, te mocsadék!

Brix 2014.12.10. 22:24:26

@Blogger Géza: "A lényeg, csak neked: a költségvetés területén 6,4, %-kal nőttek a keresetek
2013. január–szeptemberhez hasonlítva
És ez csak egy éves növekmény." ja , éppen most veszik vissza az egészségügyi dolgozóktól a béremelést, úgy hogy eltörölnek bizonyos pótlékokat , sunyi módon...
Bizonyos szektorokban meg semmilyen béremelés sem volt...

apanna 2014.12.10. 22:51:16

@Törvény: Te ellenzék szégyene...

micsoda? 2014.12.10. 23:36:02

@bölcsbagoly: Nagyon nincs igazad, nézzél körül az idős nyugdíjasoknál. Ja, hogy nem mennek segélyért, mert helyetted is szégyellik magukat.

Nem én mondom, hanem hivatalos megállapítás. A 91 és a 95 között aki öregségi nyugdíjba ment, ebben az időszakban volt a legkedvezőtlenebb a nyugdíj megállapítása. Na mármost akárhonnan is nézve ezek az emberek jóval 70 éven felül lehetnek. Egyedül a Bajnai kormány volt, aki ennek a korosztálynak kiemelt emelést adott. A Fidesz vezette kormány első évében még azt a 0.5 % - ot sem merte beépíteni a nyugdíjba. Annak idején a Gyurcsány kormány év végén, fél százalékot emelt (az legalább adott, és nem a nyugdíjkifizetés előrehozásával törölte ki az öregek szemét) micsoda felháborodást generált az akkori ellenzék. Egyszóval nem csak "igénytelen, költekezők" éheznek.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.12.10. 23:50:10

@lakner zoltan:
Sajnos nem hazudik.
Rosszabb a helyzet!
Így látja!
(az ő külön világában)

P.Freddy 2014.12.11. 02:26:47

@Blogger Géza:

"hiszen az árszínvonal nem emelkedett"

Na még szerencse. Azt vezesd már le légyszi, hogy ha 40%-al csökkent a világpiaci olajár, akkor

- hogy a fenébe lehet, hogy a benzin nálunk csak 15%-al csökkent?
- hogy a fenébe lehet, hogy a gázár (REZSICSÖKKENTÉS!!!) meg se mozdult, és a teljes rezsiátverés volumene MEG SE KÖZELÍTI a világpiaci árcsökkenéseket?

Csak nem az van, hogy Orbán megint azt fogja HAZUDNI, hogy "REZSICSÖKKENTÉS"? Amihez bolhafingnyi köze nincsen, egy szalmaszálat nem tett érte keresztbe, hiszen csak ENGEDNI KELLENE A VILÁGPIACI ÁRAKAT, és máris megvolna a Fidióta rezsicsökkentés duplája! Plusz ha még ebből Garancsival együtt Orbánék ellopnak pár milliárdot (mint ahogy teszik is a Kajmán-szigetekre), akkor is rengeteg a tartalék benne!

Vajon mikor jön megint az ordas, mocsadék hazugságával Orbán, hogy "REZSICSÖKKENTÉS"? És addig miért nem kapjuk olcsóbban, talán azt is lenyúlják Lázárnak, Szijjártónak, Rogánnak, Portiknak, Mészárosnak???

Blogger Géza 2014.12.11. 05:10:47

@P.Freddy:

1. Mert a benzin árának több összetevője van, nem csak az olajár.
2. A lakossági gázár is csökkent. De ott nemigen van olyan, hogy "a világpiaci ár", mert a szállítási körülmények miatt inkább egyedi árak vannak. Na, ezért lenne fontos a minél több gázvezeték (pl. Déli áramlat), hogy olcsón tudjunk keletről gázhoz jutni, ne a drága nyugati gázt kelljen megvennünk.

Amúgy picit frusztráltnak tűnsz... :) Ha szerinted Orbán Viktornak a rezsicsökkentéshez semmi köze (hahaha :D), akkor le is szállhatsz a témáról, amúgy is csak idegesnek tűnsz tőle. :)

2014.12.11. 07:37:30

Nem tudok észhez térni a faszbunkó gázszerelő egymilliárdjától!

P.Freddy 2014.12.11. 08:09:44

@Blogger Géza:

"Ha szerinted Orbán Viktornak a rezsicsökkentéshez semmi köze (hahaha :D), akkor le is szállhatsz a témáról,"

Annyi köze van, hogy hazudozik róla.

Ausztriában tudod mi volt? Jobban csökkent az áram ára, mint nálunk - egyszerűen csak ezért, mert olcsóbb lett a világpiacon. Csak ott senki nem sajátította ki, mert nem volt érdemes, hiszen nincsenek birkák, akiket át lehet kúrni, mint a fidesz-szavazók..:)

Mellesleg Magyarországon a gázár konkrétan az olaj világpaci árához van kapcsolódva, tehát a lakossági gázárcsökkenés messze nem "fedezi" a lehetőségeket. Persze, tudjuk, hogy közben ott van az Orbán-Garancsi féle Kajmán-szigeteki cég, amelyik megcsapolja pár tíz milliárddal - de ettől még az eddigeiknél jobban kellett volna csökkennie, mert annyit egy ilyen cég nem bír kilopni. Úgy tűnik, valahol valaki még beállt a sorba lopogatni - talán vannak még mások is a Fidesz-holdudvarban, akik szeretik lenyúlni a pénzt?

2014.12.11. 08:29:13

@P.Freddy: talán vannak még mások is a Fidesz-holdudvarban, akik szeretik lenyúlni a pénzt?
VÁLASZ ERRE;

Áááááhhh!
Hova gondolsz!

Blogger Géza 2014.12.11. 08:31:10

@P.Freddy: Konkrétan az általunk vásárolt gáz ára semmihez sincs kapcsolva.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.12.11. 09:04:09

@nu pagagyí: Lehet, hogy felfogják, de a hit erős. A kognitív disszonanciát duplagondol technikával orvosolják. :)

1szerűN 2014.12.11. 09:20:36

@zobod: :) - Jól esett ez a pár sor, azonos gondolatok munkálódhatnak bennünk. Az ember fia-lányának kötelessége megtenni minden erjéből telhetőt azért, hogy több és/vagy nagyobb tudásállománnyal rendelkezzen, ezzel nagyobb esélyt adva önmagának arra, hogy mindig talpon tudjon maradni. Vannak azonban az országban térségek, ahol nincs elegndő lehetőség, és ezt meg kellene végre értenie az aktuális vezetőknek is. Annyi rossz példa van már mögöttünk, tanulhatnánk belőle. Én nem pártolom a segélyezés minden formáját, sokkal inkább lehetőségekben gondolkodom, ami nálam nem egyenlő a mutyival. Sorait olvasva, Önnél sem.
Békés, boldog karácsonyt és eredményes új esztendőt kívánok
:)
Erika

Ybl 2014.12.11. 11:39:40

@Diorella Queen:

Nem egy olyan senkiházi prostituált, mint te, ezért van pénze.

wega 2014.12.11. 11:48:15

@bölcsbagoly: !!!!!! Hahó !!!!!
Ezt -> (@BiG74:) próbálja meg felfogni (a megértés más tészta, ahhoz agy is kell), s a többi csak habzó fröcsögés.

sanyix 2014.12.11. 11:50:42

@SZMLT: az 1 bites fideszbuzi :) Az én pártom? HAHA na ne röhögtess, úgy szídtam gyurcsányt mint most a vityádat, mert én minden komcsit utálok, a fideszes, és a maszopos mszmp szökevényeket is.

2014.12.11. 11:55:57

@Andras J Fazekas: Jáj, már megint ez a bolsevista tükörbeszéd.

sanyix 2014.12.11. 11:57:06

@Blogger Géza: tudom hogy neked vicces a párton belül és a haveroknak osztogatott pénz, de a többségnek nem az.

Mitől növekedtek az árak? Hát pl a hülye pártod külön adótól emelkedtek az internetelőfizetések árai, a telefon előfizetések árai, a bankszámla fenntartás árai, na meg a gazdasági környezet bizonytalansága miatt.
Megemelték a jármű vizsgáztatási díjakat, a befektetési adókat, és még egy rakás dolgot.

Ja a jövedelmeket nem adóztatják jobban, a fogyasztási adóknál a rekordmagas áfa mellé jár még egy rakás különadó... amit persze mind a fogyasztó fizet meg.

2014.12.11. 12:02:53

@Ybl: Jújjj!
És pont egy ilyen név alatt mint a te virtuális neved, ekkora szar beíráshoz már igazán nagy pofa kell!
De az mindig is volt a fideszbarmoknak.

Andras J Fazekas 2014.12.11. 12:03:38

@trev: nem tudtok leszokni róla, aztán azt hiszitek, hogy senki nem veszi észre.

Szánalmas, és egyben visszataszító stratégia.

sanyix 2014.12.11. 12:04:11

@zobod: kádár is sorban nyerte a választásokat... itt is a sokat segített a fidesz önmagának a választási rendszer átszabásával, na meg még mindig nincs jó alternatíva, mert ha valaki megpróbálkozik a fidesz-maszop koala összeáll és kigyomlálják.

Leszarom az ellenzék propagandáját, azt látom amit simán látni, 5 éves gyerek értelmi szintjén lévő agresszív emberek kapkodnak csapkodnak, teszik tönkre az országot, akik még a legalapvetőbb gazdasági kérdéseket sem képesek átlátni.
Folyamatosan adókat emelnek és vezetnek be, monopolhelyzetbe akarják állítani a haveri cégeket, államosítanak, a haveroknak adócsalásban segédkeznek, és még egy Magyarország számára nagyon durván előnytelen paksi hitelt is felvesznek, azért hogy 2 túlárazott reaktorblokkot építtessenek (már ha felépül egyáltalán), miközben mindenki aki megteheti elhagyja az országot, annak reménytelen jövője miatt.

Andras J Fazekas 2014.12.11. 12:04:58

@trev: Amíg ezzel operáltok, messziről bűzlik rólatok, hogy ti vagytok a bolsik.

Valami mást kéne kitalálni.

2014.12.11. 12:13:03

@Blogger Géza: Eh, Gézuka, tegyük fel, hogy igazad van, csak a poén kedvéért. Ki a fene hiszi el esetleg, egy olyantól, aki akkor is hazudik, ha kérdez? Eljutottunk arra a pontra, ahonnan már nem lehet viszafordulni.

2014.12.11. 12:13:46

@Andras J Fazekas: Rólad meg az bűzlik, hogy te vagy a hülye. Ja, és a bolsi is te vagy, mellesleg.

Blogger Géza 2014.12.11. 12:15:19

@sanyix: "A fogyasztói árak novemberben átlagosan 0,7 százalékkal voltak alacsonyabbak mint egy évvel korábban, míg októberhez képest 0,4 százalékkal mérséklődtek - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) csütörtökön."

www.napigazdasag.hu/cikk/30832/

Egyébként nekem nem emelkedett a netelőfizetési díjam sem, sőt, csökkent.

Blogger Géza 2014.12.11. 12:16:16

@trev: Hát akkor ne fordulj vissza, mit bánom én. :) Az igazság nem attól függ, hogy te épp merre fordulsz. )

sanyix 2014.12.11. 12:24:50

@Blogger Géza: persze csökkent, neked külön az országban... gondolom azt is úgy hogy kisebb csomagra váltottál... Ha csökkent is(megvárnék még pár elemzést) az utóbbi hónapokban az árszínvonal(az előző években látható emelkedés után), az nyilván az az üzemanyagárak csökkenésének köszönhető.

Blogger Géza 2014.12.11. 12:27:02

@sanyix: Frászt váltottam kisebb csomagra.

1ghost 2014.12.11. 13:36:10

A hazug Narancs Kommunista Gézát látta-e már valaki arról értekezni,

- hogy mennyi pénzt kapott Magyarország az EU-tól az elmúlt négy évben
- hol járna enélkül az Orange Kurmány
- továbbá mennyi kaptak a Románok, vagy a Szlovákok
- hogy Magyarország a 28 ország közül az elmúlt 4 évben a nettó EU transzferek 2-3 legnagyobb haszonélvezője
- továbbá ez a hazugságra szocializálódott méretes seggfej tudja-e, hogy mennyi lenne ma az államadósság a manyup nélkül
- valamint a Korrupt Narancsos Rendszer az előző ciklusban évi 0,6%-os !!!!!!! növekedést tudott produkálni, a tömérdek pénz ellenére.

Klassz, mi?

sanyix 2014.12.11. 13:54:18

@Blogger Géza: akkor a másik lehetőség hogy hazudsz. Én is ezt tartottam valószínűbbnek. De ugye ez csak egy adóemelés a sok közül.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.12.23. 12:50:29

@Blogger Géza: Konkrétan a Gazprom kapcsolta az olajárhoz. Csak a trollokat elfelejtették róla értesíteni, nehogy meginogjon a hűségük. Putyin forever! Neked.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0