TOP50
2010. augusztus 05. írta: Fedor

TOP50

A Goldenblog szervezői szerint egy súlycsoport vagyok Török Gáborral. Szerintem ez túlzás, de hát ők tudják :-)

Szóval az történt, hogy (mint tavaly is) jelentkeztem a blogok legnagyobb hazai versenyére, és (mint tavaly is) a komplex kategóriába. Tavaly a TOP100-ig jutottam (azon belüli helyezésről sajnos nincs infóm). Idén tovább szűkült a kör, mert most már a TOP50 tagjaként várom a jövő heti eredményhirdetést, de a szervezők döntése értelmében nem a komplex, hanem a hírblog kategóriában, olyan blogtársakkal egyetemben, mint a Fideszfigyelő, a Gulyásdemokrácia, a Kettős mérce, a Konzervatórium, a Tudtad? vagy a Véleményvezér. 

Ez egy kicsit váratlanul ért, a kiírást utólag elolvasva is úgy érzem, hogy inkább a komplexeknél lenne a helyem, de hát fogjuk fel ezt úgy, hogy felsőbb osztályba léptettek, és ebben a ligában rögtön az élbolyban, a legjobb 8%-ban kezdek :-)

Most már csak az a kérdés, hogy miképp tudom elérni a hvg.hu zsűriben helyet foglaló munkatársait valamint a szintén zsűritag tavalyi győztest. Meghívnám őket valamire a hétvégén ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr302200192

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 11 - 50 2010.08.12. 14:04:33

No, hát megvan a végeredmény Goldenblog hírkategória ügyben: szerintem senkinek nem okozott meglepetést, hogy Török Gábor lett a győztes, amúgy megérdemelten. Viszont továbbra se tudok elmenni amellett, hogy engem szó nélkül átemeltek ebbe a kategóriáb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.08.05. 10:00:07

Gratula. :) Én is akartam itt indulni, de most átnézve a Top50-et, azt hiszem felesleges lett volna. Marad a komplex.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.05. 10:01:45

@bástya: Hát ez az, hogy én nem itt akartam indulni, mégis ez lett belőle :-)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.08.05. 11:13:22

Szerintem nagyon jó mezőny jött össze! Sok sikert neked, nálam a legjobb tízben is benne vagy! (Csak nem vagyok zsűritag :-)

Vidéki 2010.08.05. 11:34:31

Írod: "A Goldenblog szervezői szerint egy súlycsoport vagyok Török Gáborral. Szerintem ez túlzás, de hát ők tudják"

Ne szerénykedj, nem áll jól neked, hidd el amit a Goldenblog szervezői állítanak!

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.08.05. 13:45:00

Hajrá, hajrá, azé a Fidesz figyelőnek nem drukolok :D

DeMarco 2010.08.05. 15:37:02

Azért van egy apró különbség. A fentebb említettek közül néhánynak sztem van politikai hátszele, újságírói vénája, információ forrása.
Te viszont egyedül dolgozol és többnyire saját véleményed alapján írsz, ami persze erősen hajaz a többi libsi blogban írtakra, de mégis egyedi a megközelítés.
Nekem jobban tetszik a kötetlenebb, az amatőr, a kevésbé agresszív, a kevésbé szélsőséges blog, mint a profi.
Attól függetlenül, hogy szinte soha nem értünk egyet és teljesen más a felfogásunk, én mindig kedveltem ahogy írsz.
Ezért szavaztam a blogodra tavaly és idén is rá fogok...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.05. 16:03:19

@DeMarco: "és többnyire saját véleményed alapján írsz"

Mi az, hogy többnyire? Mindig! :-)

Azért köszi :-)

Keserű Imre (törölt) · http://jogiq.com 2010.08.05. 16:08:41

Meg a verseny célja az új, vagy nem túl népszerű blogok megismertetése a közönséggel. :) Sok sikert, és gratula.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.05. 23:57:18

@Fedor: A régi avatarod jobb volt. :)

Mire ez a színeváltás-pálfordulás?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.09. 18:51:20

@Fedor: Hát nem tudom! A régi kép olyan szakértőibbnek tűnt. Neki jobban elhittem az írásaidat, mint ennek az idiótának. Ígérd meg, ha nyersz, akkor visszacseréled a képet! :-))

Win Elen 2010.08.10. 19:30:21

Csinalok is egy facebook csoportot, hogy vissza fedor regi avatarjat!! :)

Amugy grat es sok sikert a tovabbiakban. Nekem top1 a blog, ha az olvasottsagot nezem, ide jovok a legtobbszor. De nem priorizalok igazabol, tiboru a nagy favorit, es varanuszek, ha megis nagyon kene. De ahogy a zeneben, filmekben a nyitottsag itt is elsodleges, ami tetszik tetszik, ami nem nem.

Cs 2010.08.10. 19:46:53

:) Ez olyan kényszeredett mosoly. Nem vagy egyedül. Mármint ezzel a goldenbloggal. Hírblog top50-ben a Történelem blog! :) Igen, végül is a több évszázados hír is hír :)

DeMarco 2010.08.10. 21:15:04

@Fedor: OFF: Szabadság? Vagy csak kényelmetlen irány?

Pedig annyira jó témák vannak, kezdve a holo... szájkosártörvény biszkura és társaira való alkalmazása és az ezzel kapcsolatos libsi kettős mérce, üt, mint a bumeráng egy hete ezen röhögök...
Vagy a stabil, csökkenő forintárfolyam, a szépen fogyó államkötvények és a nyugat bizonyos újságjaiban forgó szabadságharcunk...
A Guardian vágyálma, hogy bárcsak ők is csökkenthetnék Alan Greenspan fizetését...
De említhetnénk Szanyi "becsületes" jelöltjeit, akik zömében köpönyeget váltva, kilépve látszólag a maszopból és a szadeszből, hirtelen "civil" jelöltekként mutatkoznak az önkormi választásokon... elég átlátszó és siralmas...
Vagy Weisz M. Huba sirámait a bukott választásával kapcsolatban...
Az ostoros sztori is megér egy röhögést...
Fletó és libajnai hazugságai velencei tavi mocsokság ügyében már kevésbé vicces...

Vagy a vérciki kellemetlen hírek már nem annyira érdekesek? :DD
No nem baj, vigasztaljon, h mi remekül szórakozunk... :DD

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.10. 22:23:05

@DeMarco: Ez eléggé övön aluli volt. Én sem érek egyet a legtöbb esetben Fedorral, és az is igaz, hogy a neki tetsző témákat állítja általában pellengérre, viszont lehet vele értelmesen vitatkozni, és ez nagy erény.Témát meg mindenkinek jogában áll magának úgy választani ahogy szeretne. Szóval ilyenekért nem illik kritikát megfogalmazni szerintem.

DeMarco 2010.08.11. 08:18:39

@bogancs: Miért lenne övön aluli? Ezekről vitatkoz(t)unk jórészt és elég karakán Fedor véleménye ezekről.
Az még nem megalázó, ha kiderül nincs igaza és valljuk be, pontosan azt szeretnénk, ha nem lenne igaza, sőt továbbmegyek, ő is azt szeretné, ha nem lenne igaza és jobb irányba indulna az ország...
Kellemetlen igen, ha be kell ismerni, h tévedett valaki, mint ahogy kellemetlen volt beismerni, h tévedtünk a cigánygyilkosságok kapcsán, de valamikor szembe kell nézni önmagunkkal és le kell vonni a következtetéseket.
Engem nem érdekel, hogy mi illik, ami a szívemen, az a számon. És nem is akarok semmit megszabni, csak szórakoztatnak ezek a témák, hízlalják a májam... :DD
Meg zavar, h sikerekről nem lehet írni, mert nem illik a "libsi képbe". Mindig is azt mondtam, hogy a legnagyobb csapást az okozná, ha a Fidesznek menne, ami ezeknek nem ment, a gazdaság talpraállítása, a hitelek visszafizetése, több munkahelyteremtés, fiatalok, családok támogatása, stb.
Ahogy a szélsőséges maszop-szadesznek a torkára forrt a szó, úgy forrjon az ezekhez hű blogíróknak is a torkára. Ezt csak a siker garantálja és a sikerhez a tettek. Októbertől nagyüzem kell...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.11. 20:53:44

@DeMarco: Igen, szabadságon voltam, és jó szokásom szerint ilyenkor nem követem a híreket, szóval majd reagálok, ha majd képben leszek. Amit már most mondhatok: Mi a jó isten közöm van Szanyihoz? Miért rajtam kéred számon, amiket ő vagy az MSZP tesz? Ami meg a forintárfolyamot illeti, az örvendetes, hogy lassan kezd visszatérni a rendes ügymenet, ki se kellett volna esni belőle, hatalamas nagy anyagi ées hitelességi károkat okozva ezzel az országnak. Ja, és majd akkor szólj, ha újra olyan alacsony lesz az árfolyam, mint amilyen Bajnai alatt volt...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.08.15. 19:34:32

@bogancs: Tökéletesen megfogalmaztad a dilemmámat.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0