Erkölcsi győzelem?
2012. április 03. írta: Fedor

Erkölcsi győzelem?

Idéznék egy kommentet az előző posztom végéről:

Lezárva a vitát, Pali bá' megtette, amit meg kellett. Lemondott. Ezzel bebizonyította, hogy felismerte és bátran megtette a szükséges lépést. Demonstrálta, hogy miért van erkölcsi fölényünk veletek szemben, demonstrálta, hogy nem fontos a szék, nem fontos a pénz, de fontos a morál, fontos a gerinc.

Erkölcsi fölény?

Mosolyogtató próbálkozás ebbe belemagyarázni bármi ilyesmit azok után, hogy milyen mélyre csúszott Pali bá' a hazudozásban (a közszolgálati média émelyítően alázatos közreműködésével), hogy még a lemondó beszédében se ismerte el, hogy hibázott, sőt, tovább hajtogatta a százszor megcáfolt csúsztatásait és ellentámadásba ment át, mintha egy csepp igaza is lenne (a "nem fontos a pénz" kitétel meg külön vicces annak a fényében, hogy Schmitt lemondott elnökként is elnöki fizetést kap élete végéig).

Mosolyogtató próbálkozás ebbe belemagyarázni bármi ilyesmit azok után, hogy Orbán az ügy folyamán a nyilvánosság előtt gyáván végig csak rébuszokban beszélt, egyszer se vállalva fel kerek-perec a véleményét, a háttérből viszont az utolsó pillanatig támogatta a személyesen kijelölt kesztyűbábját (amit végül is valahol megértek, hisz ilyen szolgálatkész aláírógépet azért nem találni minden bokorban).

Mosolyogtató próbálkozás ebbe belemagyarázni bármi ilyesmit azok után, hogy a FIDESZ az utolsó pillanatig megpróbálta bagatelizálni az ügyet (csak úgy repkedtek a bulvárkacsák), és idő előtt lezárni. Nem rajtuk múlt, hogy nem sikerült a szerecsenmosdatás.

Persze vannak olyanok, akik valóban erkölcsi győzelmet arattak, de ők mind olyanok, akiket a FIDESZ eddig lenézett és semmibe vett.

Elsőként és legfőképp a sajtó. Nem véletlen, hogy minden nemzetközi tiltakozás ellenére megpróbálták megregulázni. Persze erre jöhet a válasz, hogy tessék, íme, sajtószabadság van, fölösleges volt a szájtépés, de erre azt tudom mondani, hogy egyáltalán nem, sőt. 

Egyrészt a a sajtószabadság nem olyan, mint a terhesség, hogy vagy van, vagy nincs. Vannak fokozatok, vannak átmenetek, és kétségtelen tény, hogy a helyzet romlott az elmúlt két évben. Adminisztratív eszközökkel próbálják az ellenzéki sajtót elhallgattatni, a közszolgálati média meg olyan szinten befolyás alá került, hogy az már tényleg a legsötétebb időszakokat idézi. Olyan szintű tényhamisítás, ami ott folyik, már a nyolcvanas évek pártállami tévéjében se fordulhatott volna elő, de talán még az Obersovszky interjú hangvétele se.

Másrészt az, hogy mégis van még kormánytól független, szabad sajtó, és hogy sor kerülhetett erre a médiatörténeti eseményre (oknyomozó újságírók megbuktatnak egy politikust), legfőképp annak köszönhető, hogy volt tiltakozás, tízezrek mentek utcára a sajtó védelmében, és hogy szerencsére uniós tagok vagyunk, így a közös európai demokratikus értékeket nem hághatjuk át csak úgy, szerencsére ebbe van beleszólása van annak a közösségnek is, ahova tartozunk, és ennek a nyomásnak köszönhető, hogy nem merik használni azokat az eszközöket, amelyeket a médiatörvényben biztosítottak maguknak (persze azért próbálkoztak, de az is rosszul sült el a számukra).

Sajtó ügyben a kormány folyamatos visszavonulásban van, és ez a mostani eset csak egy újabb stáció ebben, méghozzá egy nagyon fontos stáció, és az egyik legfőbb érv amellett, hogy miért is van szükség független újságírásra. Ha ennek az esetnek köszönhetően esetleg áttör egy gát, és hivatkozási alap lesz más ügyekben (akár a mostani, akár a későbbi, más színezetű kormányok esetében), és ezzel felszámolódik (vagy legalább visszaszorul) a következmények nélküli ország valósága, akkor az leginkább nekik lesz köszönhető. Nagy taps jár ezért a HVG-nek.

Erkölcsi győzelmet aratott az értelmiség is (különdíj Tulassay rektornak). A kormány eddig számtalan olyan intézkedést hozott a felsőoktatás átalakulásától a kultúra szétveréséig, amelyről úgy gondolták, hogy ezek a zembereket úgyse érdeklik, mert túl magas nekik, nem érinti a mindennapjaikat pár értelmiségi nyavalygása. Így voltak a plágium-üggyel is az utolsó pillanatig, ez a kommunikációjukból teljesen lejött (a tényfeltáró bizottság izzadságszagú magyarázkodása különösen megalázó volt).

Hát nem. Az ügynökügy után rövid időn belül másodszor fordult szembe a központi akarattal a liberális értelmiség mellett az Orbánt korábban feltételek nélkül támogató jobboldali társaik is, és ez a korábbi helyzethez képest jelentős és üdvözlendő előrelépés. Lehet, ők is elindultak azon az úton, amelyen baloldali és liberális társaik jó része már végighaladt pár évvel ezelőtt Gyurcsány kapcsán.

Ha már szóba került a korábbi miniszterelnök neve, nem kerülhető meg az összehasonlítás sem, hisz tegnap óta számtalanszor előkerült, hogy bezzeg ő nem mondott le. Egyrészt de, lemondott, bár az tény, hogy jóval később a kelleténél. Másrészt össze lehet vetni a reakciókat is, ha már mindenáron hasonlítgatni akarunk, hisz Gyurcsány legalább felvállalta a beszédet, nem mismásolt, és bár nem mondott le kapásból, de bizalmi szavazást kért maga ellen a parlamentben, szóval maradjunk annyiban, hogy egy Gyurcsány-Schmitt iszapbirkózást maximum döntetlenre lehetne kihozni, az utóbbi erkölcsi győzelmére semmiképp. Persze ettől még Fletó eltűnhetne végre a közéletből, a DK és az MSZP meg jobb, ha inkább a háttérbe húzódik ebben a témában.

Szóval sok minden, és sok mindenki aratott erkölcsi győzelmet ebben az ügyben, de speciel Schmitt, Orbán és a FIDESZ nincsenek köztük.

Nagyon nincsenek.

UPDATE

A kommenteket olvasva kénytelen vagyok a félreértések végett kihangsúlyozni azt a mondatot, hogy Gyurcsány "lemondott, bár az tény, hogy jóval később a kelleténél", vagyis nem kívánom én erkölcsileg Schmitt fölé helyezni (nincs is rá semmi alapja), csak egy ténykérdést próbáltam leszögezni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr784360746

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Anális majális 2012.05.04. 13:43:15

Kedves Naplóm!Múlt héten megint elmaradt a bejegyzés. Ezúttal nem a keresztény hittérítők vettek üldözőbe, hanem sorstársaim, a rettegő demokraták. A Fidesz ügynökei elhitették velük azt a hazugságot, hogy a kormánypártok szimpatizánsa vagyok. Ők pedig...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.04. 08:57:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Per: Megint bulvárkacsa? 2012.04.03. 20:21:24

 Per: Megint bulvárkacsa? 2012. április 3. Tegnap, azaz közvetlenül Schmitt lemondása napján tényként terjedt az a hír, hogy Schmitt Pál már bejelentette: lemond államelnöki juttatásairól, ha a bíróság utólag nem állapítja meg, hogy 1992-es kisd...

Trackback: Bűnbakok, sorakozó! 2012.04.03. 16:58:36

Államfőnk "meglepetésszerű" lemondása sokakat megszólásra késztetett, józan politikai elemzőket és teljes szívüket beleadó civileket egyaránt. A lemondás "bűnbakja" ahogy mindig, most is relatív, hasonlóan ahhoz, mi számított Schmitt Pál lemondásáh...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 16:05:39

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Lemondani vagy lövetni ? 2012.04.03. 14:36:57

Schmitt Pál lemondott. Lemondása kötelesség volt. Kötelessége az országgal a jobboldallal és önmagával szemben is.Lemondásához vezető állomások a lebukás, a kivárás, a bizonyosság, majd a következmény. A lebukás Lehet azon vitatkozni, hogy valaki,...

Trackback: Kövér László szerint a szocialistáknak nincs helyük a parlamentben 2012.04.03. 14:36:45

Ezt mondta Schmitt lemondása után: “… az önmagában méltatlan, hogy a tőlem balra helyet foglaló képviselő hölgyek és urak egyáltalán itt ülhetnek ebben az országgyűlésben.” Mit lehet erre válaszolni? Talán azt, hogy az MSZMP Központi ...

Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 14:32:58

Nézzük a Schmitt-botrány tényeit számokkal, grafikonnal, érzelmek nélkül! 215 számozott oldalból áll a dokumentum 10 oldalnyi diagram és táblázat tartozik hozzá 16 oldalnyi teljes szövegazonosság található a dokumentumban Klaus Heinemann tanulmányának ...

Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 14:32:55

Nézzük a Schmitt-botrány tényeit számokkal, grafikonnal, érzelmek nélkül! 215 számozott oldalból áll a dokumentum 10 oldalnyi diagram és táblázat tartozik hozzá 16 oldalnyi teljes szövegazonosság található a dokumentumban Klaus Heinemann tanulmányának ...

Trackback: Hogyan maradhatott volna köztársasági elnök Schmitt Pál? 2012.04.03. 14:30:54

Ha nem hallgat a tanácsadókra, nem gabalyodik bele az általuk kreált, hazugságokból és csúsztatásokból építkező “szómágiába”, hanem kiáll a kamerák elé, és elismeri, hogy a Tényfeltáró Bizottság állításai megalapozottak és jogos a doktori c...

Trackback: Egy lemondás margójára 2012.04.03. 12:40:37

Vége, megnyugodhatunk. Tegnap megtörtént, aminek meg kellett történnie.Ahhoz, hogy ez valami olyan élmény legyen nekünk, mindannyiunknak, ami egyrészt előremutató, másrészt legalább részben mindenkiben jó érzést is kelt, most egy kicsit hátrébb kell lé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:07:41

@Rajzfilmszemű:

És azért szokás még nyugatabbra is az, hogy egy, a hatalomnak kellemetlen döntést hozó intézmény vezetője benyújtja a lemondását. Ha normális legalább a közvetlen főnökség, akkor nem fogadják el, "oszt jó'van".

Kerek négyszög 2012.04.03. 18:08:32

@J.László: "Ez csúcs. Jót szoptok most libsik."

Hoppá! A keresztény erkölcs is akkora hazug duma jobbantoknál, mint a plagi gerince.

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:09:17

@milyen szép a Vértes, ó: Igen, és Réthelyi amúgy egy kifejezetten normális kultúrember (ezt a következtetést nem a mostani tevékenységéből vontam le).

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:10:26

@milyen szép a Vértes, ó: Hozzáteszem, ebben a konkrét ügyben totálisan egyetértettem azzal. hogy Réthelyi visszaküldte a bizottsági határozatot. Ez az egyetem ügye, nekik kellett elintézni.

nu pagagyí 2012.04.03. 18:16:32

Szerintem hagyjuk is ezt a szánalmas Schmitt sztorit. Beszéljünk arról, mi a f*-nak kellett lebontani a Károlyi szobrot! Mennyivel lesz jobb a depressziós Kossuth és a monarchiához kötődő Tisza István szobor? Mit akar ez kifejezni?

J.László 2012.04.03. 18:21:00

@Rajzfilmszemű:
A libsik (HVG, Index) verték ki ezt az egész balhét, ennyi közük van ehhez. Szégyelje magát Tulassay. Befejez egy karaktergyilkosságot és másnap lemond. Szarjankó. Ilyen nincs. Maradjon a helyén, amíg tart a mandátuma. Jól tette a miniszter, hogy nem fogadta el a lemondását.

nu pagagyí 2012.04.03. 18:27:26

@J.László: Tulassay tagja a Fityiszt támogató Professzorok Batthyány-körének.

www.bla.hu/profs/index.php?oldal=200303270918.htm

Igaz, már nem annyira támogatják a mostani irányvonalat, lásd Solymos Frigyes kritikái. Valószínűleg ők a polgári irányvonal hívei, ami megszűnt a Fidesz populistává válásával. Ők nem Simicska és Lázár tesók-szerű polgárokra gondoltak, anno.

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:27:36

@J.László: KARAKTERGYILKOSSÁG:DDDDD Baszki, az, hogy egy csaló lelepleződött, az egyetem meg nem akarta erodálni a saját diplomáit (többek közt az enyémet), az nem karaktergyilkosság. (ezt a szót is jól kitalálták, nem te vagy az első, akitől hallom, de mindig jót derülök rajta) Ez olyan, mintha a bírót hibáztatnád azért, mert a bűnöző börtönbe került, te szerencsétlen.
Persze, ha elfogadod a bűnözés, a hazugság, a lopás és a csalás jelenségét, mint normális és helyénvaló dolgot, akkor igazad van, bár ez esetben nem tudom, kire vethetsz követ...

J.László 2012.04.03. 18:29:46

@Rajzfilmszemű:
Szarjankó. Ennyi. Egy vezető ezt nem teheti meg. Lemond, amikor gáz van.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:29:48

@nu pagagyí:

szerintem tudod, milyen kevés kell ahhoz, hogy a mélyszerencsétlenek fejében komcsilibsizsidóvá változzanak a korábbi 'haverok' is ;-)

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:33:00

@Rajzfilmszemű:

'Karaktergyilkosság'. Hosszú szó, 6 szótag, ha leírja, automatikusan igaza van. Mindenben. Szokd meg.

Dour ® 2012.04.03. 18:33:51

"Schmitt irodája közleményt adott ki, amely szerint a nemzeti egység érdekében mondott le."

Nos, akkor mire volt a nagy huzavona?
Meg nem mond le. Meg mégis.
Nahát....
Érdekes.

Meg a nemzeti egység érdekében, még csak egy elnézés sem történt, hogy akár csak a gyanú ....

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:33:56

@J.László: Ebben, mint mar emlitettem, egyetertek. A tobbire meg nyilvan nehez lett volna valaszolni, nemdebar? :)

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:36:12

Na, Tulassay meg is kapta méltó büntetését, az MSZP díszpolgárnak jelölte. Fetrengek a röhögéstől ezen a kabarén, komolyan. :))))

nu pagagyí 2012.04.03. 18:36:41

@milyen szép a Vértes, ó: Néha az az érzésem, a teljes alvilág felsorakozott csajkáival az új hatalom szükségkonyháin.
A háttérben megbújó, többfelé kompatibilis támogatók (pl. Csányi) már menekülnének, ha tudnák hová lehet.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:37:00

@Dour ® (ius murmurandi):

Becsületesen lemond a nemzeti egység érdekében, bár ártatlanul vádolták, mert ő egy becsületes jobbos, az előbb is mondta.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:39:23

@nu pagagyí:

Vajon sikerül lelépniük, mielőtt elfalatozza őket is a Forradalom?

nu pagagyí 2012.04.03. 18:40:16

@Rajzfilmszemű: Ez durva! Ennyire nem kéne mindenkit lejáratni az ügy kapcsán. Az MSZP inkább a jobboldali politika veszteseire koncentrálhatna, de úgy tűnik, ők sem változnak.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:41:01

@Rajzfilmszemű:

Az MSzP komolyan gondolta, vagy valamiért szivatni akarják? :)))

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:41:34

@nu pagagyí: Nem... Mindenre rátelepszenek, amire csak lehet.

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:43:18

@milyen szép a Vértes, ó: Sztem komolyan gondolják, mert nem jut el a tudatukig, hogy csak ártanak neki. Még jó, hogy Gyurcsány még nem állt ki mellette...

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 18:44:28

@Rajzfilmszemű:

Ahogy "ismerem", ki fog. Tulassay meg retteg ettől előre.

nu pagagyí 2012.04.03. 18:45:42

@milyen szép a Vértes, ó: Azért van egy gyanúm, hogy ebbe az ügybe is besegítettek.

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 18:46:22

Most kellene neki valami irtó szalonképtelent csinálni, még az is jobb, mint Gyurcsány :S

Durendal 2012.04.03. 19:00:39

offtopic

A segítséged szeretném kérni egy egyetemi kutatáshoz, légyszíves töltsd ki az alábbi kérdőívet

varjak-varosa.hu/public/kutatas.php

A kutatás a magyarországi politikai irányzatokat, és a hozzájuk kapcsolódó gondolatokat vizsgálja. A részvétel anonim.

butus 2012.04.03. 19:01:02

@fidzsi: Akik már akkor is éltek, (mint pl. én) azok mind tudták, hogy mi a dolga az Astoriában!

freesleep 2012.04.03. 19:21:51

minden karaktergyilkosságnál viccesebb a valóság, meg az, hogy schmitt beperli az egyetemet

Szélmalomharcos 2012.04.03. 19:23:03

"Orbán az ügy folyamán a nyilvánosság előtt gyáván végig csak rébuszokban beszélt"

Fedor szokás szerint saját lábaiaban bukdácsol. Egyrészről vízionál egy nagy potentát Orbánt, aki bármire képes, főleg ha az gonosz dolog. Ha akarja leváltja a köztársasági elnököt, ezért minden az ő felelőssége ami ebben az országban történik meg ami nem történik. Másrészről neheztel Orbánra t hogy ekkora nagy hatalma van, pfúj diktátor.

Fedor csinál tehát magának egy szalmabábut, majd elégedetten belerúg: nesze neked felcsúti törpe!

Bezzeg imádott Fletója nem ilyen volt: "Gyurcsány legalább felvállalta a beszédet, nem mismásolt"

Hahaha! Mindenki emlékszik mennyire nem mismásolt! Tagadta amíg le nem adták az egész beszédet az ország nyilvánossága előtt. Utána már nem tagadhatta, ezért elnevezte igazságbeszédnek. Biztos Fedortól kapott erre tanácsot, ő tudja mi az a pártos igazság.

Csigorin 2012.04.03. 19:26:57

az ha o ezt a tobb kulonbozo muvet, amik akkor itt-ott kulonfele nyelveken voltak, megkereste, es osszedolgozta, leforditotta mindet magyarra, tehat kozertheto es akkor hozzaferheto formaban talalta, az egy hasznos tevekenyseg volt. Egyreszt nem mindenki beszelt franciaul, nemetul, stb, tehat megvolt egy helyen magyarul is. Hogy honnan volt, azt meg feltuntette a dolgozat vegen. Legepelte, osszefuzte, azt meg hogy ert a temahoz, bebizonyitotta egy vedessel.

Persze, igaz hogy ez nem egy tobbeves onallo kutatomunka, PHD-t nyilvan nem is erne.

De akkor, a TF-en, egy amugy elsportolonak egy kisdoktorira eppen eleg volt.

Ne felejtsuk el, egy elsportolonak ezt kb ugy adtak "pluszban", mint mikor az amugy gothos gyereknek tornabol is megadjak a jelest, hogy ne rontsak el a kitunojet.
Persze nem tud megcsinalni harminc felulest, nem tud lenyomni husz fekvotamaszt, de minden masbol 5, hat megadjak neki tornabol.
Nos kb ilyen megfontolasbol "osztogattak" kisdoktorikat a TF-en jo sportoloknak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.03. 19:30:32

@Szélmalomharcos: Amit Orbánról írsz, az több mint zavaros, amit meg Gyurcsányról, az szimplán hülyeség. Amíg nyilvánosságra nem került a felvétel, nem volt mit tagadni, utána kapásból azt mondta, hogy bizony, így volt. Sát, volt olyan elmélet is ,hogy ő maga volt, aki kiszivárogtatta, mert úgy gondolta (rosszul), hogy ezzel csak nyerhet.

Arról meg, hogy mennyire imádom Fletót, talán elég ennyi:

fedor.blog.hu/2010/10/25/kolonc

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 19:35:11

@Fedor: Imádod Fletót és kész. Az egydimenziós gondolkodásban van egy olyan bit, hogy orbánista vagy, ha nem, akkor gyurcsányista. Ne is próbálj ebből kitörni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.04.03. 19:47:24

@Szélmalomharcos: "Orbán az ügy folyamán a nyilvánosság előtt gyáván végig csak rébuszokban beszélt"

haha....ennyit a hatalmi ágak elválasztásának ismeretéről.
a kormányfő nem mondathat le közt. elnököt. ez alapvető, a funkció más, a felelősség más. nehéz ezt megérteni nyilván, csak akkor ne lennének ennyire "érzékenyek" a más hatalmi ággal kapcsolatos dolgokkal.

Blogger Géza 2012.04.03. 19:47:52

Hazug poszt, Orbán egyáltalán nem állt ki látványosan DP mellett(ellenpont pl. amiket tavaly tett, amikor Matolcsyt kezdték ki), így totál félrevezető azt a látszatot kelteni, hogy volt egyik oldalon egy OV, másik oldalon meg valamiféle értelmiségi réteg. OV kivárt, és bár nyilván örült volna egy hamarabbi lemondásnak, de lovagiasan adott még egy esélyt bajtársának, az utóbbi meg erősen megosztott volt.

Blogger Géza 2012.04.03. 19:49:51

@Blogger Géza: ... nem állt ki látványosan Schmitt Pál mellett ....

Rajzfilmszemű 2012.04.03. 19:50:12

@FILTOL: Hatalmi ágak elválasztása? Ott, ahol az exelnök a kormánypárt alelnöke volt? :D Jaj, ne legyünk már álnaivak...

mim 2012.04.03. 20:02:00

Mások már utánajártak: az időszakban megszerzett 5-6 kisdoktoriból csak az övé volt direkt fordításokból összerakva megjelölés nélkül. Ebből következik, hogy nagyon is speciális eljárás volt ez.
Pál úr játékos szemmel e-bay-es tápos tag. Fabrikált életúttal. Nem is akarom tudni hány ólban hízlalt töltelék ember üldögél jelentős politikai pozíciókkal a zsebében.
Aminek mellesleg hagyományai vannak és nem egy irodalmi és egyébb mű megörökítette.
Kedvencem a "Transmetropolitan" sorozatból, mikor kiderül az elnök jelölt ("Smiler") társáról, hogy a 3 éves klón fabrikált multtal..

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.04.03. 20:14:50

@Rajzfilmszemű: mellébeszélés, ez két külön poszt, nincs közük egymáshoz. nem szólnak bele egymás dolgába, a miniszterelnök, nem tudja lemondatni a közt. elnököt...

folyamatábra 2012.04.03. 20:14:58

Persze. Gyurcsány lemondott. Csak nem akkor és nem azért. Ergo ebben az összefüggésben azt írni, hogy lemondott (később), méretes csúsztatás, noha tényszerűen igaz.
Mindenesetre erkölcsi fölényt gyártani egyik ügyből sem - hm - elegáns.

Szélmalomharcos 2012.04.03. 20:19:25

@Fedor:
Döglött oroszlánba még a szamár is belerúg. 2010-ben már nem volt nagy szám megírni Fletóról, hogy kolonc a Pártnak, amit egyébként is mindenki tudott, de amíg hatalmon volt falaztatok neki. Ugyanúgy Schmittről se írtátok meg hogy plagizált, amíg az MSZMP-hez (utána meg az MSZP-hez) volt lojális. Ezt így elég nehéz eladni igazságkeresésként, hatalmi játszma csak, semmi több.

boyob 2012.04.03. 20:21:19

Kedves Generikus alattvalók!

Hogy a fenébe lehet az hogy a 2006-os választási kampány után az öszödi beszéd bárkit is váratlanul ért?
2005-ben és 2006-ban is tisztán látszott(a számok sohasem hazudnak)hogy az MSZP és a Fidesz választási ígéretei megvalósíthatatlanok,zárójelben a Fidesz hazudott ott is nagyobbat. :)
Mindenki aki azt mondja most hogy Gyurcsány Ferenc hazudott az egyben beismeri azt hogy egy igazi generikus alattvaló,és tegye hozzá azt is hogy a másik kommunista párt a Fidesz sokal nagyobbat hazudott,lásd 14.havi nyugdíj.

Hogy a fenébe szavaznak ezek a generikus alattvalók?Nem nézik át a költségvetés bevételi,kiadási oldalát,az államadósság szintjét,a saját anyagi helyzetük változásait,stb..

Nem értem én ezt az egészet lassan,hogy mi folyik itt,csak azt látom hogy valami nagy gebasz van itt az emberek fejében...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.03. 20:21:33

@folyamatábra: Az a folyamat, ami a lemondásához vezetett, bizony 2006 szeptemberében indult el. A beszéd kikerülése nélkül teljesen más lett volna az a két és fél év, szóval nem, nem csúsztatás.

Szélmalomharcos 2012.04.03. 20:26:24

@folyamatábra: "Gyurcsány lemondott. Csak nem akkor és nem azért. "

Nem mondott le, hanem a delegáló párt lépett ki mögüle és visszahívták, miután nyilvánvalóvá vált, hogy a vezetésével óriásit fognak bukni a választáson. Ha rajta múlik, még mindig a 100 apró lépés programjából valósítaná meg az 1001-edik apró lépést.

Schmitt esete minden szempontból más, a kettőt összehozni már eleve csúsztatás. A köztársasági elnököt, ha egyszer megválasztották, senki sem tudja lemondatni vagy visszahívni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.03. 20:27:38

@Szélmalomharcos: "Döglött oroszlánba még a szamár is belerúg. 2010-ben már nem volt nagy szám megírni Fletóról, hogy kolonc a Pártnak"

De én nem csak 2010-ben írtam róla, hogy egy pojáca, aki árt minden ügynek, ami mellé odaáll, hanem már akkor is, amikor még javában miniszterelnök volt, szóval ez a blöff nem jött be:

fedor.blog.hu/2008/09/30/a_forditott_piszkos_fred_effektus

Amúgy is emlékezetes nekem ez a poszt, mert alig kéthetes bloggerként ez volt ez első Index címlapos írásom :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.03. 20:30:10

@Szélmalomharcos: "Nem mondott le, hanem a delegáló párt lépett ki mögüle és visszahívták, miután nyilvánvalóvá vált, hogy a vezetésével óriásit fognak bukni a választáson."

Te összekevered a Megyóval...

dr Smittpálelnökúr 2012.04.03. 20:42:20

Hatalmi ágak szétválasztása a felcsúti bugris idején?

Baszki, mennyire hülye lehet az, aki erre hivatkozik most?

A nemzet tolla orbán bábja volt, a nyelve orbán seggében.

Lepényhal 2012.04.03. 20:47:10

Fedor barátom, jobb lenne neked visszatérni a vécéfalfirkákhoz, mert az a célközönség talán értékelte valamennyire a világra értetlenül csodálkozó gyermeki szemeidet.
Amíg ugyanis a hozzád hasonlók Schmitt Pállal és az utódjelölésével vannak elfoglalva és győzelmi tort ülnek, és annyit sem értenek az egészből, hogy Palibát nem a jobboldal selejtezte le, hanem ugyanaz a Győri Gábor ügynök, aki sajnálkozó arccal kikísérte a parlamentből, addig a Győri Gábor és a Demszky Gábor féle "rendszerváltók" vígan élhetik a világukat:
www.magyarfoldre.hu/hirek/a_matrix_jobb_szarnya__orban_es_a_kommunista_mult

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.04.03. 21:00:49

Miért csak a báb mondott le, a bábos miért nem? Dzsepettó, kövesd csak dr.óton rángatott Pinokkiód példáját! ;-)

padlas 2012.04.03. 21:17:37

Látom vannak egypáran akik valamiféle fideszes erkölcsi fölényéről beszélnek, akkor hadd kérdezzem már meg tőlük:
Orbánról a Wikileaks révén egyértelművé vált, hogy hazudott a 2006-os kampány során, csakúgy mint Gyurcsány. Előbbi mégis a mai napig meggyőző többséget kap a közvéleménykutatásokon, utóbbi viszont egy három százalékos jelentéktelen kis párt élén kapálózik. Tehát Gyurcsány mellől elpártoltak a választók, Orbán szavazói viszont nem bánják, hogy Orbán hazudott. Hogy lehet mindezek tudatában úgy látni, hogy a fideszesek erkölcsi fölényben vannnak?

folyamatábra 2012.04.03. 21:20:13

@Fedor: OK, respektálom, és azt hiszem, értem, mire gondolsz, bár nem értek egyet. Azt gondolom, olyan hosszú idő telt el az őszödi beszéd és a lemondás között, hogy nem lehet közvetlen összefüggést állítani. De az is egy lehetséges nézőpont, hogy a lemondáshoz vezető első esemény a beszéd volt.
A párhuzamot - a különbözőségek mellett - igenis érdemes vizsgálni, már ha az ember nem támadni/védeni, hanem megérteni akar.
Számomra az azonosságok legfontosabbika, hogy mindkét személy morálisan védhetetlent próbált meg védeni - nyilván ez is vitatható, de én ebből indulok ki.
Ez itt alább igen érdekes olvasmány - kik hogyan foglaltak állást egyik és/vagy másik ügyben:
mandiner.blog.hu/2012/04/01/a_nagy_gyurcsany_schmitt_lemondasi_matrix

Szélmalomharcos 2012.04.03. 21:26:32

@Fedor:
Komenistáknál mindig nagy értéke volt az igazodni tudásnak. Moldova György könyvében (Malom a pokolban) ír a portásról, aki a legmagasabb szintre fejlesztette ezt a képességet. Csak meg kellett hallgatni, milyen hangsúllyal köszön egy érkező vagy távozó elvtársnak, és mindenki rögtön tudta, hogyan áll aznap az illető renoméja a Pártnál. 2008 végén a portás már nagyon kevéssé hajbókolt volna Gyurcsány előtt, mivel tudta hogy lejtőn van a szekere

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.03. 21:34:26

@Szélmalomharcos: Értékelem az irodalmi utalást, meg a szép kerek levezetést, de attól még tévedtél.

KopaszMercis 2012.04.03. 22:24:31

@fidzsi:
Elso sorbol lattam George Carlint. Koszonom. Kepben vagyok.

bioLarzen 2012.04.03. 22:44:08

@milyen szép a Vértes, ó:
Szia,
akkor nálam volt a hiba. Bocs.

Ezennel lemondok hivatalomról.

bio

yotta 2012.04.03. 23:50:00

@Fedor: "hisz tegnap óta számtalanszor előkerült, hogy bezzeg ő nem mondott le. Egyrészt de, lemondott, bár az tény, hogy jóval később a kelleténél"
.

Áruld már el, ugyan mi értelme van hazudozni? Gyurcsány NEM MONDOTT le!!!!Előszöris ha lemondott volna, akkor nagy valószínűséggel új választás következett volna - amit meg ugye nem akartak. Ezért azt találta ki az anagyeszű Fleto, hogy konstruktív bizalmatlanságival eltávolíttatja magát, ami után aztán megkezdődött a miniszterelnöki kaszting...

Tehát Gyurcsány nem mondott le!

Pajszer Művek 2012.04.03. 23:51:36

Ez mekkora hazugság már:
"Lehet, ők is elindultak azon az úton, amelyen baloldali és liberális társaik jó része már végighaladt pár évvel ezelőtt Gyurcsány kapcsán."

Nem indultak azok sehova. Adolf hűséges kísérőiként a bunkerben utolsó töltényig Orbánoztak. Ahogy most te is teszed, kedves szerző.

Ez meg a másik: "Gyurcsány legalább felvállalta a beszédet,"

KÉNYTELEN volt, tudta mindenki, hogy ő mondta. Esélye sem volt máshogy tenni, ezt érdemként beállítani erősen megkérdőjelezi a fenti állítást, hogy a hozzád hasonlók bármilyen úton is elindultak volna.

A jobboldali értelmiségnek (na nem annak amelyik a Magyar Nemzetben meg társaiban publikál. :)) van lelkiismerete, éber kritikussága és hitelessége is. A baloldali és liberális értelmiség pedig súlyos hitelességi válsággal küzd ami látszik a népszerűségi indexeiken és a képviselőik számán is.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.04.03. 23:52:28

urópa bóvlistái és csalói vagyunk a fideszes banda miatt. Mindenki hülye, csak az orbáni "nemzeti szar" a jó és hiteles. A szocikon szocializálódott, sunyi, sumák, gőgös, álszent, műmagyar banda szép példánya a csaló, hazug Pál.
Remélem észhez tér Magyarország és belátja, hogy milyen beteg ember diktátorsága alatt élünk.
A sokat emlegetett nemzeti egységet még Orbán képben van , vele nem lehet megteremteni.
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.

Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt!

Szargyártó "bulvárkacsa" Péternek azonnal le kellene mondania ekkor a bukta és hazugság után. De hát bóvlista , szarházi.... !!

tituspullo.blog.hu/2012/04/03/szalma_botond_a_kdnp_nek_nincsen_onallosaga_betartott_alapszabalya_arca_es_karaktere_videoval#comment-form

Miki innen 2012.04.04. 00:29:57

Ácsi, Feri lemondott a beszéd után? Én nem így emlékszem. A két eseménynek semmi köze nem volt egymáshoz, azért ott rengeteg idő telt, nem "csak késlekedett" picit. Jó dolog mosdatni őket, de legalább Pali bácsi lemondott (persze ettől nem hős, meg semmi) de Feri még ezt sem tette meg. És külön abszurd, ahogy az ügyben nyilatkozgatott most, nem volt senki aki szóljon neki, hogy még röhejesebbé teszi magát?

És egyébként igenis jobboldali erkölcsi győzelemmel zárult, nem FIDESZ részről, hanem a jobboldali emberek részéről, de még a jobb oldali sajtó részéről is elhangoztak a távozás szükségességéről szóló cikkek még pénteken, amikor elvileg még szó sem volt arról, hogy lemond. A baloldali emberek 2006-ban miért nem követelték, a sajtó miért magyarázta a bizonyítványt? (a közszolgálati médiát mind a két eset vizslatásánál kihagynám, mert ez az interjú minap erősen hasonlított a PártKelte stílusára)

gerdo 2012.04.04. 00:39:41

Az "erkolcsi gyozelem" nem abszolut.

Ami szamit az a nepszeruseg. Pentek este is megmertek, szombat este is megmertek es vasarnap este is megmertek. Egyre rosszabb lett, hat lemondott. A baj az, hogy nem zuhant eleget, maskulonben a ket jelolt most nem Ader meg Kover lenne hanem Solyom, meg Palinkas. Megtehetik, az a reteg aki tamogatja oket Schmitt lemondasat akar pozitivan is ertekelhette. Hogy a tobbseget Schmitt konnyei nem hatottak meg, az az egvilagon semmit nem jelent, amig nem allunk be az lmp moge, az mszp moge a bajnai moge, akarhova!

Ahogy a dolgok allnak, ujra Orban lesz a miniszterelnokunk. Vonaval vagy egyedul, egy Scmitt kaliberu csalo senki elnokkel vagy valaki meg rosszabbal: de marad. Mert a tobbseg csak kesereg es var.

Miki innen 2012.04.04. 00:42:25

Rajta@gerdo: A felsoroltak mögé beállni? Mégis ki, miért? Ha már így is gondolod, miért helyeznéd előbbre a Bajnai, MSZP vonal bármelyikét is, ezt nem értem...

komplikato 2012.04.04. 00:46:30

@Rajzfilmszemű: De vissza is utasította nyomban ...

gerdo 2012.04.04. 01:02:44

@Miki innen: Hat nem te az biztos. Az agymosottaknak kell egy par ciklus mire rajonnek, mekkora kadarista kormany volt ez a mostani.

Van 30-40% szavazo aki nem tudja kire szavazna. Ha tudna, mar az eleg fenyegetes lenne, hogy akarmit nem lehet megtenni, nem vagyunk kovetkezmenyek nelkuli orszag. Ha ez a 30-40% letenne a voksat, Orbannak eszebe sem jutna Kovert jelolni elnoknek. Hat ok, es ezert.

Miki innen 2012.04.04. 01:12:12

@gerdo: De mitől lenne bármilyen (csak egyet legalább) szempontból jobb a Bajnai, Feri, MSZP bagázs?

És köszönöm, tudok magamtól gondolkozni, az ilyen minősítgetéseket nem igazán szeretem, így erre a részére nem is kívánok reagálni, ha csak nem kéred kifejezetten.

gerdo 2012.04.04. 01:22:17

@Miki innen: Azert irtam ezt a harmat mert eppen ok vannak a lista elen (korulbelul; a ferit pedig nem irtam oda, es annak oka van: soha semmilyen korulmenyek kozott nem szavaznek ra es nem ajanlom senkinek sem), de irhattam volna egy jelen pillanatban meg nem letezo hiteles jobboldali partot is, akire en szavaznek. Nem ez a lenyeg. A lenyeg az, hogy barki masra. Azert tartunk itt mert ezt az orszagot lehet bovliba, csodbe kormanyozni es nyugodtan varni az ujravalasztast.

ásványi répacukor 2012.04.04. 02:09:38

@J.László: Te a koromnál is sötétebb vagy!
Aztattot magyarázd hogy a plagi bá miért mondott le mint vezető, amikor gáz van!
Vagy miért mondott le, ha nem akart?
Kitérhetnél a parlamenti vastapsra is, vajon visszatapsolták? Van lövésed róla, hogy tud járni a vizen?
Tudod-e hogy minden diploma előtt álló gyerek szülei plagi bát teszik meg gyerekük példaképének!?
Van fogalmad arról is hogy a délamerikai hangyász sünök miért a Sándor palotában voltak nyelvgyakorlati továbbképzésen?
Lehetne folytatni, de minek. Te lapátold
tovább a fekáliát, máshoz ugysem értesz!

azbesztos 2012.04.04. 06:13:50

Értelmiség nincs, csak kitenyésztett bűnözők: lásd Tulassay familia. Az értelmiség árulása a globalizált világban sajnos tény. Az emberiség saját gyilkosait hozza létre vérrel verítékkel. Schmitt tragikuma: a söpredékbe keveredni veszélyes, ha nem fújsz egy követ, kicsinálnak.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 06:23:12

Ébredeznek a nem bunkók a Fidesz KDNP ben!! hehe...

Pedig a Szájer felesége már kijelölte a "hálás" hóhér végrehajtó bírót a koncepciós SUKORO perre.

Jön a kemény terror Diktatúra!!!!!! ...és a FORRADALOM!!!!!!:DDDDDDD

azbesztos 2012.04.04. 06:25:00

Lám Tulassay rögtön szembe fordult egykori kenyéradó gazdijával, az MSZP-vel, amint Réthelyi megígérte, még három hónapig felveheti a millióit.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 06:38:44

Mindegy kit választ a Nemzeti Szaros kis gonosz törpe,
CSAK SZAR EMBERT TUD VÁLASZTANI A FIDESZBŐL !!!!!!
Ott csak seggnyalók gerinctelenek vannak.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 07:13:51

Orbán koncepciója: AKI NINCS VELÜNK ? AZ NINCS!

Na ezért fog felelni..de véresen !!!!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.04.04. 08:01:08

Na azért durva dolog a magyar értelmiség és a beesettmellű, szakállas,görbeorrú, vágottfaszú, sábeszes libsik között egyenlőség jelet tenni!!!

Ad Dio 2012.04.04. 08:02:09

Rendszeresen és következetesen keveredik a bűn és a hiba fogalma a közbeszédben. Pedig messze nem keverhetőek.

Az emberek sok olyan bűnt elkövetnek a mindennapi életben, amit nem tartanak hibának. Lopunk (a buszon blicceléstől a számlanemadáson át egy sereg kisebb nagyobb eset előfordul) csalunk (puskázás, parkolójegy elbliccelése stb) hazudunk (erre a példák sora felhozható). Ezeket sokszor amolyan betyáros dolognak tartjuk, ami "belefér". Beemeltük a rendszerünkbe, képesek vagyunk ezekkel együtt is biztosan tájékozódni.

A politikusok nem jobbak a mindennapok harcosainál. A pályájuk egy csomó kényszer és önkéntes hazugsággal, csalással, álságossággal van tele. Ezt el kell fogadni. A nálunk érettebb demokráciákat megvizsgálva kijelenthető, hogy ebben nemigen várható változás.

Ez a bűn kategóriája. És van a hiba, ami nagyobb ennél :). A hiba az olyan bűn, amit a választópolgárok nem fogadnak el. Ha ilyen hiba felbukkan egy politikus karrierjében, akkor a saját (és pártja, választói stb) érdekében le kell mondania.

Ezen a ponton hasonlítható össze 2006 és 2012. Gyurcsány hibázott, de nem mondott le csak akkor, amikor a nyakára tette a kést az IMF. Ez a végzetes hiba vezetett a saját karakter-öngyilkosságáig és az MSZP/SZDSZ szétforgácsolódásáig. Ráadásul megszülte a FIDESZ 2/3-ot.

Tanulság a szavazóknak: ha valaki hibázik, annak el kell engedni a kezét. És ha magától nem indul el lökni kell rajta egy kellő méretűt, mert a magyar közvélemény érzékenysége ha lassan is, de fejlődik. Már nem lehet mindent. És a hibát bűnteti.

dr kíváncsivagyok 2012.04.04. 08:10:51

Lezárva a vitát, Pali bá' megtette, amit meg kellett. Lemondott. Ezzel bebizonyította, hogy felismerte és bátran megtette a szükséges lépést. Demonstrálta, hogy miért van erkölcsi fölényünk veletek szemben, demonstrálta, hogy nem fontos a szék, nem fontos a pénz, de fontos a morál, fontos a gerinc.

A csapatunk kikap 3 : 0 - ra . Hősiesen kűzdött és ezzel bebizonyította , hogy jobb a csatársora , a védelme és a kapusa , mint az ellenfélnek.... Csak kikapott ...az mellékes...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.04.04. 08:19:01

Schmidt Pal a beszedevel akkorakat csusztatott, hogy a felenel kilottem azt az ablakot amiben ment a video, mert csak jobban felidegesitettem volna vele magam.

A nevtelen bloggernel mar kezdett felmenni bennem a pumpa es amikor elkezdett papolni a gerincessegrol, na az betette a kaput.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 08:19:09

Nem véletlen, hogy nem lehet " megnézni" az Orbán diploma munkáját , a doktorihoz, MERT VAGY NINCS, VAGY AZ IS PLÁGIUM...és a Nemzeti Kis szaros Törpe letiltatta a "kutatást" betekintést:))))))

NA EBBŐL LESZ A NAGY BUKÁSA ORBÁNNAK !!!!!!!
Addig kell ütni a vasat és Orbánt amig az igazság KIDERÜL Hajrá KUTATÓK!!!!!!!!

Akkor Orbán az eredeti (csaló) a Sicc Palkó a PLÁGIUM!!! hehe

Kutchek (törölt) 2012.04.04. 08:54:23

Az elmúlt 22 vagy nyóc vagy 2 év után az erkölcsöt bármiféle kontextusban belekeverni a politikába elég vicces.

1. Ha nem mondott volna, akkor is elült volna a téma. Kit érdekelt volna, hogy egy niemand fideszes lopta a doktoriját. A benzin árát nem befolyásolja. Hunvald is szabadon van, na és lett valami?!

2. Fletóval meg nem lehet összehasonlítani. Gyurcsány a maga úra volt. Palinak meg ennyire szólt a megbizatása. Szerintem már 2010-ben így írta alá a szerződést.

Politikailag Feri belebukott a saját hülyeségébe, a fidesz meg előnyt csinált a 2hét vs. két év vitából.

Erkölcsöt, tisztességet teljesen felesleges belekeverni bármelyik oldalon is.

fidzsi 2012.04.04. 09:02:51

@butus (NO DR.): Kedves @butus! Sajna,én is
éltem már akkor. Immáron hatvan-egynéhány éve
boldogítom a megszeppent emberiséget létemmel. Az, hogy egy szálloda igazgatónak
ezen a téren mi lehetett a konkrét feladata azt mi
nem tudhassuk. Egy kedves ,hm, ismerősöm-de régen volt-a Gellértben dolgozott. Haloványan
célzott rá, hogy ott is van valami. Azt érzékeltette, hogy neki is csak sejtései vannak. Különben is nem azért jöttünk össze,
amúgy. Szóval ejtsük a konkrétumokat, mer'
zavarba jövök veled kapcsolatban. Inkább
beszéljünk a csajokról mint üdítő emlékekről, már ha nem hölgy vagy magad is.
Ez esetben ezer bocsánat.
Tisztelettel. fidzsi, droid, de Magóg.

fidzsi 2012.04.04. 09:16:00

@KopaszMercis: De szemét vagy! Irigyellek.
Ezzel együtt ne mond már, hogy a "kintiek" egy szinten vannak. Amúgy,a XIX. sz. elején
nagyobb volt egy magyar és pl. angol
között a különbség, mint pl. a század végén.
Noch dazu, nem tudom, hogy van e nálunk mai

napság akár csak egy Malkovich János es.
Tanulni, tanulni, tanulni, ahogy azt a nagy
mr. Lenin mondotta volt, a fölé hajoló mr.
Stalin-nak.
Tisztelettel. fidzsi, droid, de Magóg

fidzsi 2012.04.04. 09:21:32

Jav.:mondd. f,d.d M

fidzsi 2012.04.04. 09:36:59

Jav. 2.:Természetesen magyar versus angol
színészre gondolok, abból az időből.
Na, szépen hülyülök. f.d.d M

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.04. 09:38:02

@yotta: Lemondás: önként megválik a hivatalától. A gesztus a lényeg, a módszer másodlagos.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.04. 09:40:42

@Pajszer Művek: "KÉNYTELEN volt, tudta mindenki, hogy ő mondta."

Ugyanez igaz Schmittre is, mégis hazudozik a mai napig, sőt, perrel fenyeget...

yotta 2012.04.04. 09:49:07

@Fedor: "Lemondás: önként megválik a hivatalától. A gesztus a lényeg, a módszer másodlagos. "

Ó, hogyne... a gesztus! Nem érdekel a félremagyarázás, nem mondott le és kész! Gesztus..., meg a törvények szelleme..., hogy mindenbe bele lehessen magyarázni az ellenkezőjét ! Gyurcsány és a gesztus... szétröhögöm magam...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.04. 10:59:20

@yotta: Na most önként távozott, vagy sem? Akkor most kis akar belemagyarázni, mibe és mit?

"Gyurcsány és a gesztus... szétröhögöm magam..."

Attól, hogy valaki rossz politikus, meg ripacs, még ember, nem a megtestesült gonosz. A miniszterelnöki fizetését pl. egyszer sem vette fel, hanem jótékony célokra fordította, ha már a gesztusokról beszélünk, de röhögjél csak nyugodtan.

yotta 2012.04.04. 11:12:06

Nem erről beszélek, hanem arról, hogy magukat a baloldalhoz sorolók szinte minden megnyilvánulásában van egy kardinális hazugság - maguk észre sem veszik talán - amiről aztán úgy beszélnek, mintha igaz lenne és erre az alapra építik aztán a többit.

Itt is volt egy: Gyurcsány lemondott. Gyurcsány nem mondott le!

Aztán itt van egy újabb mentegetéss: "... még ember...". Persze, Pinochet is ember..., Sztalin is ember..., Breivik is ember... oszt ki nem szarja le? Nem erről beszélünk,!

Gyurcsány és ez az egész excomcsi fircsaft az utóbbi húsz év ordenáré gaztette és azért az, mert ennek nem kellett volna így lennie! Nem volt itt sem a török, sem a tatár, sem az osztrák, sem a német és mégis... mert kvázi demokratikusan a nép így akarta! És ez sajnos igaz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.04. 11:39:16

@yotta: "Gyurcsány lemondott. Gyurcsány nem mondott le!"

Akkor értelmezd úgy, ahogy akarod, ha lovagolni akarsz a szavakon, mert ez nem több. Nézd meg, hogy miként adtak róla hírt a külföldi újságok: "Hungary PM to resign"

fedor.blog.hu/2009/03/21/gyurcsany_a_vilag_cimlapjain

"Persze, Pinochet is ember..., Sztalin is ember..., Breivik is ember... oszt ki nem szarja le?"

Sőt, továbbmegyek: Orbán is ember. Egyébként tök jó, hogy tömeggyilkosokkal teszed egy sorba. És még én csúsztatok...

Arról meg az elmúlt két év után vitatkozhatnánk, hogy mi is "az utóbbi húsz év ordenáré gaztette"...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.04. 11:41:09

@yotta: Ja, és nem vagyok baloldali, de ez már szóra sem érdemes...

butus 2012.04.04. 11:54:09

@fidzsi: Kedves @fidzsi! Nem vagyok nő én is férfi "voltam". Lassan már nem is emlékszem mire valók voltak a nők! Tudod 68 év és egy infarktus után az ember már "felejt". Bárcsak az összes politikiust is felejteni tudnám.
Üdv.: butus

fidzsi 2012.04.04. 12:13:29

@butus (NO DR.): Hosszú, boldog életet kívánok Neked! Már csak azért is, hogy jól
egymásnak mehessünk-politikailag-. Egyébként is, a viták frissítik a szellemet. Legalább is ezzel áltatom magam.
Vigyázz magadra!
Tisztelettel.fidzsi,droid, de Magóg.

KopaszMercis 2012.04.04. 13:51:43

@fidzsi:
nem de ott a "nem szinvonal" a comedy central presents legalja pl is sokkal jobb, mint az itthoniak, viszont ez termeszetesen nem az o hibajuk, es lehet 20-30 ev mulva ugyes gyerekek lesznek itt is.. el kell kezdeni valahol, de nem jo.

Viszont vettem a lapot es talan igazad van abban, hogy kiket vesznek a szajukra.. mondjuk ez persze annak a kerdese, hogy az en olvasatomban, a Fidesz a kereszteny palfordulasa ota minden szituacioban (nagyon keves esettol eltekintve) vallalhatatlanul viselkedik.. a baloldali partak, meg csak sokszor. Plusz ami fontosabb, ami baj az MSZP-vel es tarsaival a tokoles a tehetetlenseg a langyosszarban valo tapicskolas, es hogy kozbe hagyjak tonkremenni az orszagot. Ezt nehez humoristakent a szadra venni igazan.. a Fidesz meg proaktiv dolgok ezreit csinalja szarul, es azzal konnyebb humorizalni.

A vita az orszagban igazabol arrol szol, hogy a sajat hulyesegevel (egyik a barom proaktivitasaval, a masik az erthetetlen passzivitasaval) ki art jobban vagy kevesbbe az orszagnak. Nagyon keves a hardline rajongo aki szerint az o oldala marpedig popec.

Szoval ez is lehet a magyarazata annak, hogy pl a heti hetes miert mindig a fideszt zrikalja... persze egy jo humorista, vagy jobb humorista eleg kreativ ahhoz, hogy barmilyen temaban barmelyik oldalra uj segglukat szaggason, de a heti hetesben ilyen egyaltalan nincsen.

Ez is lehet kulonbseg.. nem feltetlen az elfogultsaguk, hanem valszeg a tehetsegtelenseguk miatt keptelenek normalisan az mszp-n humorizalni a heti hetesben. Orbanekat sokkal konnyeb az okorsegeik miatt vicceskedve baszogatni.

Nemtom erted-e.. elegge zavarosan fogalmazok :)

fidzsi 2012.04.04. 14:59:42

@KopaszMercis: Értelek, d'azért csökött jobberként hadd tételezzem fel, hogy annál
tehetségesebbek-bár azé' nem nagyon-, hogy
ne találnának kőkemény poénokat "odaátra"
is. Ezt én inkább egy apró demokrácia hiátusnak tartom. Közel sem akkorának,amekkorával politikusaink -bocs, de
mindkét oldalról- örvendeztetnek meg minket. Erről majd máskor többet, szebbet.
A fenti legényeket illetően, talán túl sokan vannak. Néha a verseny színvonal rosszabb, ha nagy a tömeg. Egy profi
csapat kéne mögéjük, és pénz. Az ilyen üzem
sokba kerül, ha jól akarják működtetni. No
és kőkemény szelekció. Nem is folytatom, mert már így is nagyon elszálltam.
Üdv. fidzsi,droid, de Magóg.

butus 2012.04.04. 15:42:50

@fidzsi: Szintén kívánom Neked a hosszú életet, természetesen egészségesen! Azért úgy az igazi. (azért hozzá egy kis nyugdíjat is, nehogy éhenhaljál) Politikailag pedig nem hiszem, hogy túl sok vita lenne közöttünk.

fidzsi 2012.04.04. 16:17:42

@butus (NO DR.): Természetesen a boldogságban
benne van az egészség. Minden nap, reggel vágd oda a borotválkozáskor a kurva tükörnek:
egészséges vagyok!
Azé' csak legyenek viták. Úgy sejtem más a politikai irányultságunk. Deviszontellenben
ugyanabban a csónakban ülünk. Ha te vizes leszel, én is. Jó lenne, ha ezt minél többen
fel- és elismernék!
Minden jót! fidzsi, droid de Magóg.

butus 2012.04.04. 18:47:23

@fidzsi: A politikai irányultságomra a következőt tudom írni. Az én pártom még nem született meg. A jelenlegi pártokat, utódpártoknak (MSZMP) tekintem, a jobbikról pedig jobb, ha nem beszélünk. (bakkancsosokról, s fekete polósokról beszélek)
Tömören én Bereznay András nézeteit vallom, az írását már közzétettem, de amennyiben nem ismered szívesen elküldöm.
Egyébként teljesen mindegy, hogy milyen oldalinak vallod magad, mivel Veled emberi módon, intelligensen lehet beszélgetni. S, ez a lényeg, mindenki nem láthatja egyformán a világot. Tudod, én csak a képmutatókkal nem jövök ki. Nos, azokat nagyon nem szeretem. Csak egy példát említek. A 70-es években, 12 lakásos társasházban laktunk.Az egyik lakó rendkivül vallásosnak vallotta magát, minden vasárnap ment a templomba. A ház legkiállhatatlanabb, lakója volt! Az egész házzal, mindig haragban volt, a nagy vallásossága mellett. Nos, én az ilyenekkel nem tudok kijönni csak.
Neked is a legjobbakat.

fidzsi 2012.04.05. 10:31:45

@butus (NO DR.): A mamám szokta volt mondani,
-hál' Istennek még köztünk van, 91(!)- a vallásos embereket a jó vezérli, a "bigottaktól,
lett légyenek keresztények, zsidók, muszlimok
akármi is kitelik.
Jó egészséget, boldog Húsvétot egész családodnak.
Tisztelettel.fidzsi, droid, de Magóg.

butus 2012.04.05. 14:33:02

@fidzsi: Köszönöm szépen. Nektek is nagyon boldog Húsvétot, és mindenkinek jó egészséget. Főleg a Mamának!
Üdvözlettel: butus
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0