Centenárium
2009. április 08. írta: Fedor

Centenárium

Hát kérem szépen, bő fél év alatt a blog eljutott a századik bejegyzéshez. Hogy ez sok -e, vagy kevés ennyi idő alatt? Egyáltalán, volt értelme belevágnom? Nem tudom, ítéljétek meg ti. Mindenesetre akad már néhány visszatérő olvasóm, és ezt akkor is megtiszteltetésnek veszem, ha van köztük olyan is, aki kifejezetten csak azért jár ide, hogy ellentmondjon :-)

Bár induláskor sok témát megjelöltem (erre utal a blog címe is), a politika lett a főcsapás, ez nagyon szépen kiderül a címkefelhőből. Persze a többi témáról is esett szó, de csak módjával.

Néhány érdekes adat

Valahogy az esetek többségében nem sikerült rövid bejegyzést írnom, de így is előfordult néha olyan nap (egészen pontosan 13), hogy két írásom is megjelent (meg nagyon sok olyan nap, amikor meg egy se).

A legtermékenyebb hónap eddig a március volt (25 poszt) nemzeti ünnepestül, kormányfő-casting-ostúl. A legkevesebb bejegyzés (3) tavaly novemberben született: a válság akkor lépett be a magánszférámba némi - szerencsére csak átmeneti - munkahelyi probléma képében.

Eddig a pillanatig 57037 oldalletöltést sikerült abszolválni, ennek nagyjából 9%-át február 23-án: aznap jelent meg a tatárszentgyörgyi gyilkosságról szóló, jelentős vitát kiváltó és hosszú utóéletet megélt bejegyzésem.

A legtöbb komment mégse ehhez érkezett: az új kulcstartóm ihlette mozgalomindító írásom 254, néhol igencsak emelkedett hangvételű hozzászólást csalt ki látogatóimból. Említést érdemel még komment témakörben a Pont FM megszűnéséről szóló posztom is, mert a rádió munkatársai az általam kínált felületet találták a legalkalmasabbnak arra, hogy nekiessenek egymásnak, és a legelképesztőbb vádakat vágják egymás fejéhez.

Persze abban, hogy ennyi olvasó idetaláljon, sokszor segített az, hogy az Index blogketrecébe is kikerültem 10-15 alkalommal (legelsőként ezzel az írással), és a blog.hu-s ajánló valamint a más blogoknál elhelyezett trackback-jeim is javították az ismertségemet (kiemelném a már említett kedvenc ellenfelem, aki külön ajánl a blogja oldalsávjában).

A másik út a kereső: egészen fura keresőkifejezések révén is jutottak el hozzám olvasók. Néhány kedvencem:

  • hol+a+picsába+van+hortobágy?
  • new+york+budapest+tel-aviv+tengely
  • zsidóírtás
  • összeeskűvés+elmélet+gyurcsány
  • összeesküvés+elmélet+orbán
  • erotika+allatokal
  • kislányok+erotikus+képei
  • erotikus+rajzfilmek
  • rohadjon+meg+az+összes+szlovák
  • zsidók+összesküvései+a+világ+ellen

A szex-szel kapcsolatos találatok célpontja megvan: volt egy bejegyzésem a Magyar Népmesék c. sorozat romániai betiltásáról (mit lehet megmutatni egy mesében). A szlovák-magyar viszony is volt téma nálam, nem is egyszer. Írtam már összeesküvés-elmélet paródiát, és elemeztem valódiakat is, szóval az ehhez kapcsolódó kifejezéseket is értem. De mi a francra gondolhatod az, aki az bírta beírni a gugliba, hogy kávémókus? És hogy kapcsolódik ez hozzám?

Bloggerunió

Külön öröm számomra, hogy ez idő alatt a blogon keresztül részesévé válhattam egy jótékonysági kezdeményezésnek is. Kezdődött azzal, hogy a blog.hu hirdetési rendszere átalakult, és így lett két bannerhelyem, amivel szabadon garázdálkodhattam. Mivel a blogot nem meggazdagodás céljából indítottam, kitaláltam, hogy ezt a két helyet felajánlom civil szervezetek számára. Írtam is erről felhívásként egy posztot, de ezentúl sok energiát nem feccöltem a szervezésbe. Feccöltek viszont mások, akik velem gyakorlatilag egyidőben szintén kitalálták ezt a szisztémát, csak ők infrastruktúrát is összehoztak mögé. Ez lett a Bloggerunió, élő bizonyítékául annak, hogy azért a segíteni akarás még nem kopott ki mindenkiből. Természetesen csatlakoztam hozzájuk, és munkájukban is részt vettem néhány banner elkészítésének erejéig.

Folyt. köv.

Mivel egész jól belelendültem az írásba, folytatás természetesen lesz, sőt, tervezem egy új sorozat elindítását is, bár lehet, hogy egy külön blog lesz belőle. A témát egyelőre fedje balladai homály :-) Addig is maradtam tisztelettel:

Fedor, a lilagőz tolerálliberál

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr181053478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.04.08. 19:03:19

Komolyan mondom: megtisztelve érzem magam! Egy kicsit remeg is a kezem, miközben ezeket írom! KÉTSZER is megemlítettél! :-)

Egyébként gratulálok, és egy kicsit kiigazítanám, amit írtál: nem csak azért járok ide, hogy ellentmondjak! Hidd el, sokszor egyetértek veled, csak ezt nem jelzem, de láthatod, mikor nem szólok hozzá ("ellenben") a posztjaidhoz!
Attól még, hogy két külön nézetünk van, szerencsére intelligensen tudunk vitatkozni, és ez tetszik. Szoktalak emlegetni itthon, és már idegeneknek is mondogatom: olvassátok Fedor barátom blogját! :-)

Tényleg gratulálok, nem semmi 100 bejegyzés! Csak így tovább, és örülök, hogy én lehetek az első kommentelőd most!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.04.08. 19:13:51

@Tom Bobb: mivel nekem nincs oldalajánló boxom oldalt, ennyi jár :-)

Win Elen 2009.04.08. 21:42:15

Röviden, tömören:

Gratulálok!


Az első kérdésedre csak azzal a válasszal tudok szolgálni, hogy volt és van értelme a blognak. :)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0